Het binnendoor ernaartoe rijden is toch juist super mooi om te doen? neem er lekker de tijd voor en laat het onderdeel zijn van je vakantiequote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:13 schreef LangeTabbetje het volgende:
Volgens mij als je ruim van te voren boekt (en je bent nu nog ruim van te voren) kun je nog wel een el cheapo low cost airline ticket bemachtigen. Volgens mij is dat nog goedkoper dan een minimum van 4 reisdagen (2 heen, 2 terug) met de motorfiets. Nog afgezien van het ongemak.
Jawel, lijkt mij ook, maar ze willen er in 2 dagen zijn omdat ze een appartenemtn hebben geboekt.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:35 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
Het binnendoor ernaartoe rijden is toch juist super mooi om te doen? neem er lekker de tijd voor en laat het onderdeel zijn van je vakantie![]()
Voor 2 tickets Gerona (daar zouden we dan naar toe moeten) is het goedkoopste tarief, wat ik heb gevonden, 186 euro. Dan moet je nog vervoer naar het appartement regelen, huurauto, taxi of bus (het is ongeveer 60 km). Dus zo heel goedkoop is dat nou ook weer niet. En het nadeel ook is dat je dan ter plekke geen vervoer hebt en dan ook weer een auto/motor moet huren.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:13 schreef LangeTabbetje het volgende:
Volgens mij als je ruim van te voren boekt (en je bent nu nog ruim van te voren) kun je nog wel een el cheapo low cost airline ticket bemachtigen. Volgens mij is dat nog goedkoper dan een minimum van 4 reisdagen (2 heen, 2 terug) met de motorfiets. Nog afgezien van het ongemak.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |