abonnement Unibet Coolblue
pi_35771731
Wie is die Serviër die zelfmoord gepleegd heeft in Nederland?
Hoor er net iets over op BBC World...
pi_35771736
Ik ben met je, man, ik ben met je.
pi_35771742
quote:
Op maandag 6 maart 2006 13:17 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Waarom zouden we jou volgens de regels behandelen terwijl jij blijkbaar alle vrijheid hier haat? Vasthouden zonder vorm van proces, dat is wat jij moet krijgen.
Juist! En heb je toevallig nog op de LPF gestemd een paar jaar geleden? Want dan krijg je ook nog je deelrekening van de miljardenschade die ons land door die onzin heeft geleden.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_35771750
quote:
Op maandag 6 maart 2006 13:18 schreef Doderok het volgende:
Wie is die Serviër die zelfmoord gepleegd heeft in Nederland?
Hoor er net iets over op BBC World...
http://www.nu.nl/
pi_35771775
quote:
Op maandag 6 maart 2006 13:17 schreef Sidekick het volgende:
Waarom zouden we jou volgens de regels behandelen terwijl jij blijkbaar alle vrijheid hier haat? Vasthouden zonder vorm van proces, dat is wat jij moet krijgen.
Dan heb je zeker niet gelezen hoe ik over de zaak Taïda denk.
Ik zou er geen problemen mee hebben als ze haar school hier afmaakt en zelfs blijft. Het lijkt me een intelligente dame die een bijdrage kan leveren aan deze maatschappij. Hoewel haar verhaal wel rammelt.
  maandag 6 maart 2006 @ 13:27:52 #281
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_35771996
quote:
Op maandag 6 maart 2006 11:54 schreef Airelle het volgende:
Gaap, school.

Als zelfs m'n lerares geschiedenis de hele tijd over Peking Express gaat praten . Waar moet dat heen?
Ik snap exact wat je bedoeld. Op het hogere onderwijs is het niet anders. Een docent die 2 uur volmaakt met een powerpoint presentatie van 100 dia's.

*gruwel
pi_35772034
Floripas, staat dat onderzoek naar terrorisme waar je naar verwees in het andere topic ook online?
pi_35772075
quote:
Op maandag 6 maart 2006 13:18 schreef Monidique het volgende:

[..]

http://www.nu.nl/
Aha, tx
  maandag 6 maart 2006 @ 13:30:36 #284
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_35772078
Ik word van de situatie in Servie nogal nerveus. Niet echt natuurlijk, maar zoveel haat kan nooit lang voortduren zonder bloedvergieten.

fucking toetsenbord kan de "e niet maken
  maandag 6 maart 2006 @ 13:32:29 #285
33189 RM-rf
1/998001
pi_35772126
quote:
Op maandag 6 maart 2006 13:08 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Als VNU Tweakers overneemt is PCM Uitgevers opzich niet zo vreemd voor Fok. Kranten bieden tegenwoordig de mogelijkheid om onder artikelen te reageren. Precies wat Fok allang heeft en nog veel meer .
Aangezien Fok!-frontpage al groter is dan bv de krantensites van Trouw en Volkskrant zelf redelijk snel achterna zit, binnenkort waarschijnlijk ook kan verslaan, zou PCM inderdaad wel een goede zijn voor Fok! ... een jonge doelgroep (dus perfect voor de vergrijzende klantenkring van PCM)...

PCM en Sanoma (Ilse) zijn de grootste kanshebbers imho ... eventueel zouden de publieke omroepen ook een kans maken, maar daarvoor zou dan een speciale constructie gemaakt moeten worden, iets dat ik echter ook als zeer goed mogelijk inschat (de NOS zou bv hulp kunnen verlenen bij het omvormen van de organisatie naar en professioneel bedrijf en daarvoor over 2 jaar Danny met een hoge beloning de poort uitsturen, en hem zo uitkopen ... natuurlijk wat tricky, aangezien het een zwaar gesubsidieerde installing is) ... bij mijn weten zijn er wel al goed contacten tussen de PO en Fok! (nauwe contacten met de NCRV en enkele radiostations)...

Maar het huidige Fok! is voorlopig nog niet echt serieus te nemen als overname-kandidaat ... teveel houtje-touwtje werk en al hebben ze dan en grandioos bereik en in theorie zitten ze op een goudmijntje, ze kunnen daar niks van 'cashen' bij gebrek aan en professionele organisatie..

tweakers.net daarentegen was al sinds 2001 een BV en werd al sterk gevormd als media-bedrijf, inclusief een scheiding tussen bepaalde 'gratis' activiteiten en vrijwilligers die werkzaamheden uitvoerden (vooral het forum), en de meer commerciele activiteiten (nieuwsposts, en verschillende consumenten faciliteiten, V&A, Pricewatch, Productsurvey)
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  maandag 6 maart 2006 @ 13:33:55 #286
130955 Floripas
Blast from the past
pi_35772169
quote:
Bovendien heeft Jasper een vaste column daar. Inmiddels vermoed ik dat hij van Europa naar de gemeente is gehaald. 't is een slimme vent, maar vertrouwen doe ik 'm zeker niet.
Is Tafkahs er nog?
  maandag 6 maart 2006 @ 13:34:54 #287
130955 Floripas
Blast from the past
pi_35772194
quote:
Op maandag 6 maart 2006 13:29 schreef Monidique het volgende:
Floripas, staat dat onderzoek naar terrorisme waar je naar verwees in het andere topic ook online?
Weet ik niet, hij staat wel in de Elsevier, daar heb ik uit geciteerd.
pi_35772250
quote:
Op maandag 6 maart 2006 13:34 schreef Floripas het volgende:

[..]

Weet ik niet, hij staat wel in de Elsevier, daar heb ik uit geciteerd.
Dat de Elsevier dat durft te publiceren, verbazingwekkend. Ze probeerden eerst namelijk nog te wanhopig duidelijk te maken dat in Irak alles wel goed zou (kunnen) komen, want in Algerije is de terreurcampagne ook afgelopen. Deze twee landen zouden vergelijkbaar zijn. Niet in de echte wereld, natuurlijk, maar misschien wel in die van Elsevier.
  maandag 6 maart 2006 @ 13:38:36 #289
130955 Floripas
Blast from the past
pi_35772298
quote:
Op maandag 6 maart 2006 13:37 schreef Monidique het volgende:

[..]

Dat de Elsevier dat durft te publiceren, verbazingwekkend. Ze probeerden eerst namelijk nog te wanhopig duidelijk te maken dat in Irak alles wel goed zou (kunnen) komen, want in Algerije is de terreurcampagne ook afgelopen. Deze twee landen zouden vergelijkbaar zijn. Niet in de echte wereld, natuurlijk, maar misschien wel in die van Elsevier.
Het was wel maar mooi in de column van Bart Tromp!
pi_35772331
quote:
Op maandag 6 maart 2006 13:38 schreef Floripas het volgende:

[..]

Het was wel maar mooi in de column van Bart Tromp!
O, dat verklaart het wel. Ik heb me altijd al afgevraagd wat hij bij dat blad moet.
  maandag 6 maart 2006 @ 13:40:20 #291
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_35772356
Er zijn duidelijke paralellen tussen Irak en Algerije, maar ook duidelijke verschillen. Net zoals er ook duidelijke paralellen tussen de Filipijnen van vroeger en het huidige Irak.
  maandag 6 maart 2006 @ 13:40:51 #292
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_35772404
Welke duidelijke paralellen zijn er tussen Irak en Algerije?
  maandag 6 maart 2006 @ 13:41:36 #294
130955 Floripas
Blast from the past
pi_35772407
quote:
Op maandag 6 maart 2006 13:39 schreef Monidique het volgende:

[..]

O, dat verklaart het wel. Ik heb me altijd al afgevraagd wat hij bij dat blad moet.
Net zoals de Column van Theodor Holman in de Groene Amsterdammer en Van Doorn in de HP en Sanders in de VN: een welkome afwisseling op alle propaganda.
  maandag 6 maart 2006 @ 13:42:08 #295
130955 Floripas
Blast from the past
pi_35772424
quote:
Op maandag 6 maart 2006 13:40 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Bart Tromp
Heeft boter aan zijn romp.
pi_35772430
quote:
Op maandag 6 maart 2006 13:32 schreef RM-rf het volgende:
Aangezien Fok!-frontpage al groter is dan bv de krantensites van Trouw en Volkskrant zelf redelijk snel achterna zit, binnenkort waarschijnlijk ook kan verslaan, zou PCM inderdaad wel een goede zijn voor Fok! ... een jonge doelgroep (dus perfect voor de vergrijzende klantenkring van PCM)...

PCM en Sanoma (Ilse) zijn de grootste kanshebbers imho ... eventueel zouden de publieke omroepen ook een kans maken, maar daarvoor zou dan een speciale constructie gemaakt moeten worden, iets dat ik echter ook als zeer goed mogelijk inschat (de NOS zou bv hulp kunnen verlenen bij het omvormen van de organisatie naar en professioneel bedrijf en daarvoor over 2 jaar Danny met een hoge beloning de poort uitsturen, en hem zo uitkopen ... natuurlijk wat tricky, aangezien het een zwaar gesubsidieerde installing is) ... bij mijn weten zijn er wel al goed contacten tussen de PO en Fok! (nauwe contacten met de NCRV en enkele radiostations)...

Maar het huidige Fok! is voorlopig nog niet echt serieus te nemen als overname-kandidaat ... teveel houtje-touwtje werk en al hebben ze dan en grandioos bereik en in theorie zitten ze op een goudmijntje, ze kunnen daar niks van 'cashen' bij gebrek aan en professionele organisatie..

tweakers.net daarentegen was al sinds 2001 een BV en werd al sterk gevormd als media-bedrijf, inclusief een scheiding tussen bepaalde 'gratis' activiteiten en vrijwilligers die werkzaamheden uitvoerden (vooral het forum), en de meer commerciele activiteiten (nieuwsposts, en verschillende consumenten faciliteiten, V&A, Pricewatch, Productsurvey)
Tweakers richt zich natuurlijk ook op een aspect namelijk computers en alles wat ermee te maken heeft terwijl Fok van alles wat doet, ze spreken veel meer mensen aan dan Tweakers.
Van een FP met nieuws tot en met een weblog. Op zich is dat wel dé kracht van Fok.

Over de interne organisatie van Fok weet ik vrijwel niets maar dat houtje-touwtje werk dat idee heb ik ook wel. De potentie is er wel maar nu nog een goede uitwerking. Er is toch wel een soort band tussen tweakers en Fok, wellicht kan tweakers helpen om Fok te professionaliseren mocht daar animo voor zijn bij de godfather van Fok, Danny.
  maandag 6 maart 2006 @ 13:46:37 #297
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_35772556
quote:
Op maandag 6 maart 2006 13:41 schreef Monidique het volgende:
Welke duidelijke paralellen zijn er tussen Irak en Algerije?
Hoofdzakelijk de moordpartijen van extremisten die onoverwinnelijk werden geacht. De vermeende uitzichtloosheid van het geweld en het stilzwijgen van de daden van deze extremisten door Human Rights Watch, Amnesty int. c.s. en de gebruikelijke hypocrisie als het aankomt op het "kritisch staan" tegenover verschillende toemalige bondgenoten van de VS in de regio (alhoewel die niet helemaal schoon waren, volledig naar de traditie van die regio).
  maandag 6 maart 2006 @ 13:47:13 #298
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_35772570
quote:
Op maandag 6 maart 2006 13:42 schreef Floripas het volgende:

[..]

Heeft boter aan zijn romp.
Jij kunt beter dan dit.
pi_35772626
quote:
Op maandag 6 maart 2006 13:46 schreef Finder_elf_towns het volgende:

[..]

Hoofdzakelijk de moordpartijen van extremisten die onoverwinnelijk werden geacht. De vermeende uitzichtloosheid van het geweld en het stilzwijgen van de daden van deze extremisten door Human Rights Watch, Amnesty int. c.s. en de gebruikelijke hypocrisie als het aankomt op het "kritisch staan" tegenover verschillende toemalige bondgenoten van de VS in de regio (alhoewel die niet helemaal schoon waren, volledig naar de traditie van die regio).
Je hebt het nu over de houding van niet-betrokken partijen die parallelen zou tonen, waarbij je flink aan het confabuleren bent, maar je hebt het niet over paralellen in de daadwerkelijke situatie op de grond.
  maandag 6 maart 2006 @ 13:59:28 #300
33189 RM-rf
1/998001
pi_35772923
quote:
Op maandag 6 maart 2006 13:42 schreef MrX1982 het volgende:

... wellicht kan tweakers helpen om Fok te professionaliseren mocht daar animo voor zijn bij de godfather van Fok, Danny.
Ik dacht niet dat Danny echt zo dol was op tweakers, meestal vind hij het slechts betweterige ettertjes, vooral als ze kritiek op zijn keuzes uitten
Danny is nog altijd heel erg trots erop dat hij het héél anders dan die Tweakertjes aanpakt
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')