Ik heb verder ook niets te vermelden nu. Kan alleen maar zeggen dat de fouten uit het huidige systeem gehaald gaan worden nog. Het systeem is hetgeen dat achter de realiteit ligt en wat je niet ziet in het universum. Het systeem is fout geprogrammeerd, kan gebeuren, alles in 1 keer goed doen is moeilijk, daarom is het van belang dat nu het systeem geoptimaliseerd gaat worden en dat gaat dus ook gebeuren in de toekomst. Dan is het een ultiem systeem
![]()
Maar ik heb geen geduld en zin en kan niet uitleggen hoe dat gebeurt. Dat gebeurt op hoger niveau zoals ik zei. Via connection met het hogere geheel. Aanvoelen waar de fouten zitten en vanzelf die fouten laten herstellen ook.
Wil je nog meer weten dan kijk je maar in het lucide dromen topic.
Games ga ik nog ontwikkelen.
En dat is geen grootspraak, dat is waarheid
![]()
Ik kan ook in de toekomst kijken dus, als ik 's nachts in bed lig zie ik beelden in de duisternis, ik kan zowel het verleden van 4000 jaar geleden terug halen als in de toekomst kijken.
En het gaat allemaal vanzelf
En nee, niemand hoeft me te geloven, en nee ik ga het ook niet bewijzen
![]()
Als je me niet gelooft dan zal het me een worst wezen. Geloof je me enigszins of geef je me het voordeel van de twijfel dan mag dat wel. Wil je iets bijdragen of verder vragen of meedenken, dan is dat heel mooi.
Maar hou bash-opmerkingen en andere opmerkingen die kant nog wal slaan wel lekker voor je mocht je de intentie hebben om dit topic te verkloten omdat je stoer wilt overkomen of mij onderuit wilt halen.
Ik ben dus niet te tackelen, spaar je dus die moeite en doe geen poging en ga wat nuttigs doen.
[ Bericht 20% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 12-03-2006 13:38:57 ]