That's the spirit
![]()
Zo moet je ook denken. Respect daarvoor
![]()
Jij bepaald je leven, jij bepaald alles en dan ook alles. Jij bepaald wanneer je dood gaat. En als je niet wilt dood gaan, dan kies je gewoon voor het eeuwige leven. Simpelere kan haast niet
![]()
Wil jij die grijze haren kwijt raken, dan moet dat ook mogelijk zijn. Wil je rimpels kwijt raken, dan doe je dat gewoon. Wil je 10 jaar jonger uitzien, dan doe je dat. Omdat jij baas bent over je leven, niemand anders, geen dood, geen hogere macht. Helemaal niets. Jij bent de baas. Jij bepaald de hogere informatica
![]()
Jij bepaald in de toekomst nog meer. Maar nu is het belangrijk dat je ervoor kiest om baas te zijn over je eigen bestaan
![]()
En dat is niet om te zeggen dat je er oud uitziet, dat is gewoon in zijn algemeenheid. Heb jij last van menstruatie klachten of wat dan ook, dan moet je zelfs baas gaan spelen daarover. Nooit en te nimmer genoegen nemen met de slacht-offer rol. Bevalt je iets niet, dan ga je gewoon zorgen dat het naar jou hand gezet gaat worden
Ik ben ook grijs, erg grijs voor mijn leeftijd, maar die grijze haren storen me niet zo erg. Misschien is het bij vrouwen anders. Ik ben blij met die grijze haren.
Net met mijn vader gesproken over computers
![]()
Hij zei me wat over de " auto execute.bat". En dan zei hij van, ga daar maar eens mee experimenteren
![]()
Mijn vader heeft daar altijd mee liggen proberen en mee liggen oefenen, hoorde ik net pas . Net zoals de config.sys
![]()
Mijn pa was vroeger hier degeen die met computers bezig was, ik heb dat overgenomen, hoewel ik nog veel van hem kan leren
![]()
Van de oude rotten in het vak moet je het leren
![]()
We hebben altijd computers gehad. Ik ben opgegroeid met computers
![]()
Vanaf het begin zijn computers belangrijk geweest hier
![]()
Mijn pa ga ik nog mee praten, die heeft er ook verstand van. Alleen is hij er niet zo erg mee bezig. Maar dat komt misschien nog wel
[ Bericht 7% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 01-03-2006 21:50:26 ]