abonnement Unibet Coolblue
  Admin donderdag 23 februari 2006 @ 12:15:57 #101
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_35401459
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 12:12 schreef Timmerhout het volgende:

[..]

Weet je wel wat het kost om een domein naam te gebruiken van een website, hoezo gratis ???
Ja, dat weet ik, een domeinnaam kost 15 euro per jaar en een hostingspakket rond de 40 euro per jaar.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin donderdag 23 februari 2006 @ 12:16:56 #102
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_35401494
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 12:13 schreef teamlead het volgende:

[..]

59,- ex btw per jaar..
why?
Ik zit goedkoper
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_35401526
Why ? Yvonne beweert : een vage GRATIS website, thats why !! En ik ben NIET bij de eerste de beste kritiek weg, maar het emotioneert, de hele zaak Timmerman, maar dat zullen jullie ook wel niet geloven, het zij zo.
pi_35401552
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 12:13 schreef teamlead het volgende:

[..]

59,- ex btw per jaar..
why?
Teamlead, ik weet niet precies wat de rol is van een moderator. Ik kan mij er wel wat bij voorstellen, echter het lijkt mij dat JIJ geen kant kiest toch? Wij wel, daarom zijn wij gewoon deelnemers aan dit verhaal. Het is goed dat je kritisch bent en ons er af en toe op wijst dat wij wel moeten onderbouwen, Maar het herhalen van een aantal posts van Timmerhout van een maand geleden waarbij hij meerdere malen al had verklaard waarom hij dat deed, is een rare actie. Dat lijkt op beinvloeden van mensen die dan ineens erbij komen.

Bewijs jij eens dat Stali Yvonne en Rens niet dezelfde persoon is namelijk JIJ. Het is opvallend dat er ineens 3 a 4 mensen die nooit op dit forum zijn geweest zich ineens zo negatief uitlaten.

Maar wellciht hoeft een moderator ook niet onafhankelijk te zijn, dat weet ik niet. Dan kan ik in ieder geval jouw rol beter plaatsen.
  Admin donderdag 23 februari 2006 @ 12:20:40 #105
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_35401622
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 12:17 schreef Timmerhout het volgende:
Why ? Yvonne beweert : een vage GRATIS website, thats why !! En ik ben NIET bij de eerste de beste kritiek weg, maar het emotioneert, de hele zaak Timmerman, maar dat zullen jullie ook wel niet geloven, het zij zo.
Tsja, welkom op FOK!, we geloven nu eenmaal niet alles meteen...
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_35401628
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 12:18 schreef feiten het volgende:
Het is opvallend dat er ineens 3 a 4 mensen die nooit op dit forum zijn geweest zich ineens zo negatief uitlaten.
Hallo, ik zit hier nu ongeveer een jaar. (Oke, een stuk korter. Maar ik ben hier niet nog nooit geweest) En mag ik negatief zijn? Als je met goede argumenten kwam zou ik het misschien geloven, maar je snapt toch wel dat het allemaal erg vaag overkomt.
pi_35401645
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 12:17 schreef Timmerhout het volgende:
Why ? Yvonne beweert : een vage GRATIS website, thats why !! En ik ben NIET bij de eerste de beste kritiek weg, maar het emotioneert, de hele zaak Timmerman, maar dat zullen jullie ook wel niet geloven, het zij zo.
Dat je emotioneel bent dat is wel duidelijk. Maar ik vind dat als jij wat met Gert Timmerman uit te vechten hebt, je dit ook moet uitvechten, IRL en niet door middel van deze ordinaire hetzevoering op een jongerenforum.
pi_35401714
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 12:18 schreef feiten het volgende:

[..]


Bewijs jij eens dat Stali Yvonne en Rens niet dezelfde persoon is namelijk JIJ. Het is opvallend dat er ineens 3 a 4 mensen die nooit op dit forum zijn geweest zich ineens zo negatief uitlaten.
Ik loop wat langer mee op Fok en niet alleen in Gerttimmermantopicjes. Yvonne idem en Rens ken ik niet.
pi_35401763
PS. de broer van Rens ken ik wel... ja vaag maar hoor.
  Admin donderdag 23 februari 2006 @ 12:24:38 #110
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_35401777
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 12:18 schreef feiten het volgende:

[..]


Bewijs jij eens dat Stali Yvonne en Rens niet dezelfde persoon is namelijk JIJ. Het is opvallend dat er ineens 3 a 4 mensen die nooit op dit forum zijn geweest zich ineens zo negatief uitlaten.
Hoi,
ik ben Yvonne Heslinga, staat overal te lezen en half FOK! kent me irl.
Ik laat me niet negatief uit, ik kijk kritisch, je hebt FOK! uitgekozen voor je verhaal, prima, maar dan heb je OOK een forum uitgekozen waar je tegengas krijgt.
Want, met alle respect, nu lijkt het erop dat je een megasite gebruikt om je verhaal te verkondigen.
Maar nog steeds zonder bewijs.
Prima, als je het een soap wilt laten zijn is dat een keuze, heb je serieuze bewijzen zul je toch ergens met iets concreets moeten komen.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  donderdag 23 februari 2006 @ 12:25:08 #111
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_35401794
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 12:16 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ik zit goedkoper
fuck... tijd om over te stappen dus
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_35401841
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 12:21 schreef Stali het volgende:

[..]

Dat je emotioneel bent dat is wel duidelijk. Maar ik vind dat als jij wat met Gert Timmerman uit te vechten hebt, je dit ook moet uitvechten, IRL en niet door middel van deze ordinaire hetzevoering op een jongerenforum.
Raar, eerst wordt ons de mogelijheid gegeven ( dit is reeds hoofdstuk zes ) dit wel te doen, kom jij met zoiets, maar goed. Jij mag negatief zijn, maar je bent ONGEFUNDEERD negatief, Jammer, ik hou het voor gezien en pak Timmerman ( zoals ik al eerder zei ) wel op mijn eigen manier aan. Heb ook al genoeg geschreven over dit onderwerp ( 167 posts om precies te zijn ) het ga jullie goed.

FEITEN en andere deelnemers, geef niet op !!
pi_35401895
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 12:26 schreef Timmerhout het volgende:

[..]

Raar, eerst wordt ons de mogelijheid gegeven ( dit is reeds hoofdstuk zes ) dit wel te doen, kom jij met zoiets, maar goed. Jij mag negatief zijn, maar je bent ONGEFUNDEERD negatief, Jammer, ik hou het voor gezien en pak Timmerman ( zoals ik al eerder zei ) wel op mijn eigen manier aan. Heb ook al genoeg geschreven over dit onderwerp ( 167 posts om precies te zijn ) het ga jullie goed.

FEITEN en andere deelnemers, geef niet op !!
JIJ doet hier ONGEFUNDEERD negatief. Succes met je OORLOG tegen Timmerman. DAG.
pi_35401911
Beste allemaal hier op dit forum;

Na een (zéér) lange tijd van –alleen lezen en niet posten- en dan bedoel ik niet alleen op dit forum, maar in elk opzicht (jarenlang m’n vader aanhoren in programma’s en in blaadjes en proberen (soms word je zó vreselijk getriggerd, dat je wel iets zegt) niet te reageren), denk ik dat het nu eens even geen kwaad kan, wanneer ik toch zelf enkele dingen vertel.

Ons hele leven lang al, kunnen zowel Sandra als ik, niemand duidelijk maken hoe ons gevoel is, dochters te zijn van Gert en Hermien.
Gert en Hermien…..zeer bijzondere mensen met allebei op hun eigen manier een enorm charisma, mensen die dus een enorm diepe indruk achterlaten op een ieder die ze persoonlijk heeft ontmoet. Om maar niet te spreken van de enorm diepe indruk die ze hebben gemaakt op ons, hun kinderen.

Ik zal even voor mezelf spreken nu verder, maar veel van mijn gevoel komt overeen met dat van Sandra (en zelfs dat van Gert jr. denk ik, al zie ik hem al drie jaar niet meer)

Elke keer wanneer ik probeer héél voorzichtig, ook maar IETS van mijn herinneringen te vertellen aan iemand anders dan de betrokkenen, merk ik dat, als ik het deksel teveel ga opentrekken, men mij niet meer serieus kan nemen, er is immers zóveel gekkigheid geweest, dat men haast gaat denken dat mijn fantasie iets verder gaat dan dat van de gemiddelde mens!

Gelukkig zijn er, in de enge tijd in Usselo, tóch mensen bij ons geweest, waarvan er ook kinderen meekwamen (ik heb het niet zo hoog op met de volwassenen uit die tijd). Francis, de zoon van Margje Capelle, is daarvan een heel goed voorbeeld. Hij heeft alle recht van spreken, voor wat betreft de tijd aldaar, hij was er véél, heeft veel mét ons geleefd daar.
Zijn werk, te lezen op zijn weblog, is vreselijk confronterend voor mij! Ik herinner het me allemaal nog zo goed. Of er nu werkelijk geesten van huilende of lachende vrouwen of bepaalde, rare, paranormale verschijnselen waren, laat ik in het midden, ik laat dat soort zaken liever niet tot mezelf toe.(Ik denk nu zo; als je je ervoor openstelt weet ik bijna zeker dat het er wel is, maar stel je je er niet voor open, hou je het in ieder geval buiten de deur. Ik wil RUST in mijn huis, geen gekkigheid bij mijn kinderen!!) maar wat ik wel weet; is dat ‘de volwassenen om mij heen’ allemaal raar waren voor mijn gevoel, en dat ze deze zaken met hoorbare angst in hun stem en zichtbare wildheid in hun ogen, bespraken of zelfs op onderzoek uitgingen, vaak midden in de nacht. Onrust, angst en vreemde mensen waren aan de orde van de ‘nacht’. Ik ga er niet te diep op in, lees het verhaal van Francis, hij weet veel nog! Er is natuurlijk zelfs veel meer ellende te melden dan alleen de door Francis geopperde zaken, maar ik probeer het al niet eens meer actief naar buiten te brengen. Mijn psycholoog (die ik sinds kort, tegen mijn trotse gevoelens in, toch maar bezoek) heeft me duidelijk gemaakt dat ik steeds weer die vreselijke pijn zal voelen, wanneer ik (of in het meest besproken en heftige geval, Sandra) zulk authentisch materiaal naar buiten breng, en men dáár nu juist vol onbegrip mee omgaat! Iets vertellen over een ander, of gewoon een leuke anekdote, kan die pijn niet veroorzaken, maar zaken die me persoonlijk zó bezighouden wel!

Nu, -ik ben inmiddels 35 jaar, heb twee prachtige dochters van bijna 17 en bijna 9 jaar oud- doe ik vreselijk mijn best onrust en angst buiten mijn gezin te houden en er voor ze te zijn, telkens weer in ‘dezelfde staat’. Om deze woordkeuze zou je misschien kunnen lachen, maar hoe leg ik uit dat je als kind gewoon je ouders ziet staan, maar wanneer ze zich omdraaien met het gezicht naar je toe, ze heel andere mensen lijken, door de staat waarin ze zich bevinden. Vaak onder invloed van drank en pillen, maar waarschijnlijk ook gewoon ‘doorgedraaid’ in hun belevingswereld van religie.
(Religie maakt meer kapot dan je lief is…………)

Ik merk aan mezelf dat ik het liefst tóch diep op de materie in wil gaan, ik moet dat niet doen!
Wat belangrijk is voor een ieder om te weten, is dat ik alleen maar rust wil. AANDACHT?? Ik zou niet weten waarom…
Ik ben moeder, heb een fulltime baan in financieel advies en speel in een zéér coole rockband.

De term; ‘die meiden’ als het gaat over Sandra en mij, ben ik zo zat!
Mijn oudste dochter gaat deze zomer haar HBO opleiding beginnen, dat is een ( overigens heerlijke) meid. Ik niet meer… Ik ben een vrouw, met een –op z’n lichtst gezegd- bewogen verleden.
Sandra heeft een zoon van 22, een dochter van 19, een dochtertje van 3 en drie stiefkinderen.
Ik maak alleen muziek voor mijn eigen expressie, speel geheel SAMEN in de band met 5 mannen. Sta het liefst niet alleen op front, maar met hen allen. Nooit gooien we de optredens over de boeg van mijn zogenaamde semi-bn’er-schap. (is dit nog wel verantwoord Nederlands?)
Aandacht heb ik dus liever juist niet…En geld is fijn, maar ik ben geheel niet materialistisch…. een vader hebben die dit alles niet zou hebben gedaan en er gewoon voor ons IS, is me ALLES waard!

Het is zo, dat het zien van mijn vader als een geliefde bekende Nederlander, niet goed vol te houden is. Ik weet dat er veel kinderen zijn, die uit een artistiek gezin komen, waar niet alles rozengeur en maneschijn was. Voor deze kinderen is het heel moeilijk wanneer de ouders in kwestie als bijna heiligen worden afgeschilderd in de media en als wildvreemden in een winkel je menen te moeten vertellen dat je ouders zo fantastisch zijn, en vast heel trots op ons zijn, dat we ze niet teleur mogen stellen of in de steek laten. Helemaal wanneer je moeder al (veel te vroeg overigens) is
overleden en je vader zo ‘schattig’ in een bepaald programma rondloopt, waardoor het medelijden met hem, na de ‘boze woorden’ van de ‘boze dochters’, alleen maar sterker wordt!
Laat ik het met een understatement uitdrukken; het draagt bepaald niet bij tot een snelle verwerking van mijn jeugdherinneringen/trauma’s……

Nu gebeurt er erg veel ineens! Het maakt me in de war, maar op een vreemde manier toch erg blij, blij dat er blijkbaar getuigen zijn die ook veel rare zaken en shit herinneren of zelf, recent, slechte ervaringen met mijn vader en vooral ook zijn vrouw hebben.
Ik ben wel wat gespannen over wat dit verder gaat doen met ons? Ik wil zo graag rust en nu gaat de beerput echt open. Moet eigenlijk ook wel, willen we verder kunnen met ons leven…
De erkenning die ik voel, van enkele getuigen, slachtoffers en gelovigen in deze, is een verademing na een leven in ‘stilte van fatsoen’.

Nederland is een land met teveel gordijntjes, wat daarachter allemaal gebeurt moet vaak bestempeld worden met een kijkwijzer voor vér boven de 18….
Incest, mishandeling, godsdienstwaanzin en drank/drugsmisbruik zouden meer bespreekbaar moeten worden. (ik besef me bij het schrijven van deze steekwoorden, dat ze me alle aangaan)

Mijn vader is ziek, alleen niet direct zichtbaar.

Hij heeft volgens mij (en de boeken die zijn ziekbeeld omschrijven), van veel dingen zelf niet eens door wat hij nou fout doet. Hierdoor kan hij vreselijk zielig overkomen en mensen (incluis zichzelf) verwarren.

Ik hoop dat iedereen zich goed beseft wat het met ons thuis doet, zoveel mensen altijd over ons te zien oordelen. Vreselijke bijnamen krijgen we vaak mee, en slechte verhalen doen de ronde, zonder dat het werkelijk gebeurd is. Ik ben wél prettig gestoord, mede als gevolg van mijn jeugd.
Insinuaties doen pijn, en niet zo’n beetje…ook voor mijn kinderen. Ik weet dat er zo over ons wordt gepraat, omdat ik mijn pijn een plek geef door juist wél te volgen wat er geschreven wordt op internet ed. Vandaar dat je ook alleen mij ziet in dit topic.
Sandra is een vrouw die adhv boeken en therapie haar leven op de rit krijgt. Ze is niet bezig met computers en alles wat daarbij hoort.

En nu maar hopen dat de ommezwaai naar een rustiger, verwerkt leven eraan komt?
Zal nog wel even gaan duren vrees ik…..
Sheila

[ Bericht 0% gewijzigd door sheilatimmerman op 23-02-2006 12:37:06 ]
pi_35401929
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 12:26 schreef Timmerhout het volgende:

[..]

Raar, eerst wordt ons de mogelijheid gegeven ( dit is reeds hoofdstuk zes ) dit wel te doen, kom jij met zoiets, maar goed. Jij mag negatief zijn, maar je bent ONGEFUNDEERD negatief, Jammer, ik hou het voor gezien en pak Timmerman ( zoals ik al eerder zei ) wel op mijn eigen manier aan. Heb ook al genoeg geschreven over dit onderwerp ( 167 posts om precies te zijn ) het ga jullie goed.

FEITEN en andere deelnemers, geef niet op !!
Pardon? Ik heb jou wat vragen gesteld en dan noem jij mij ongefundeerd negatief??
De enige die hier ongefundeerd negatief is dat ben jij zelf over Gert Timmerman.
  donderdag 23 februari 2006 @ 12:29:12 #116
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_35401938
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 12:18 schreef feiten het volgende:

[..]

Teamlead, ik weet niet precies wat de rol is van een moderator. Ik kan mij er wel wat bij voorstellen, echter het lijkt mij dat JIJ geen kant kiest toch? Wij wel, daarom zijn wij gewoon deelnemers aan dit verhaal. Het is goed dat je kritisch bent en ons er af en toe op wijst dat wij wel moeten onderbouwen, Maar het herhalen van een aantal posts van Timmerhout van een maand geleden waarbij hij meerdere malen al had verklaard waarom hij dat deed, is een rare actie. Dat lijkt op beinvloeden van mensen die dan ineens erbij komen.
dus door mijn kleurtje mag ik opeens niet meer mee discussieren
En ja, waarschijnlijk beinvloed ik mensen met mijn mening.. net zo goed als Timmerhout dat met zijn mening doet...
quote:
Bewijs jij eens dat Stali Yvonne en Rens niet dezelfde persoon is namelijk JIJ. Het is opvallend dat er ineens 3 a 4 mensen die nooit op dit forum zijn geweest zich ineens zo negatief uitlaten.

Maar wellciht hoeft een moderator ook niet onafhankelijk te zijn, dat weet ik niet. Dan kan ik in ieder geval jouw rol beter plaatsen.

Ik kan je verzekeren dat ik niet Yvonne ben..
ik voel een nieuwe sig aankomen

Stali en Rens ken ik verder niet, maar als je gewoon even de moeite zou nemen om op hun profiel te klikken, zou je zien dat zij niet pas geregistreerd zijn en al een hele tijd op Fok meeposten
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_35401982
Timmerhout waarom laat je niet even berichtje achter op de site van Gert
  donderdag 23 februari 2006 @ 12:31:50 #118
81426 PH52
maar natuurlijk
pi_35402026
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 12:25 schreef teamlead het volgende:

[..]

fuck... tijd om over te stappen dus
Hoert gelijk helemaal op, mislukte Peter R. de Vries.
_ De mens is de maat van alle dingen _
  donderdag 23 februari 2006 @ 12:37:06 #119
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_35402209
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 12:31 schreef PH52 het volgende:

[..]

Hoert gelijk helemaal op, mislukte Peter R. de Vries.
en jullie de kans ontnemen om ergens over te zeiken? neh
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_35402258
Goedzo Sheila xxx
pi_35402326
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 12:18 schreef feiten het volgende:

[..]

Teamlead, ik weet niet precies wat de rol is van een moderator. Ik kan mij er wel wat bij voorstellen, echter het lijkt mij dat JIJ geen kant kiest toch? Wij wel, daarom zijn wij gewoon deelnemers aan dit verhaal. Het is goed dat je kritisch bent en ons er af en toe op wijst dat wij wel moeten onderbouwen, Maar het herhalen van een aantal posts van Timmerhout van een maand geleden waarbij hij meerdere malen al had verklaard waarom hij dat deed, is een rare actie. Dat lijkt op beinvloeden van mensen die dan ineens erbij komen.

Bewijs jij eens dat Stali Yvonne en Rens niet dezelfde persoon is namelijk JIJ. Het is opvallend dat er ineens 3 a 4 mensen die nooit op dit forum zijn geweest zich ineens zo negatief uitlaten.

Maar wellciht hoeft een moderator ook niet onafhankelijk te zijn, dat weet ik niet. Dan kan ik in ieder geval jouw rol beter plaatsen.
Nou het is voor mij iig meer en meer duidelijk dat jij en je andere entiteiten poep praten.
Het is van een zelfde kaliber als Robbert van de Broeke.

Er is meer tussen hemel en aarde, ja, alleen je laat wel verdomd weinig zien.

Dat er mensen opduiken ineens , waaronder ik, is niet zo vreemd, hoor, dit is een groot forum, immers, genoeg te doen elders dus en soms lees je eerst mee voordat je je een 'oordeel' velt.

Ik zie hier een paar haast ziekelijk rancuneuze lieden, die om de een of andere onverklaarbare reden een forum ergens uitgekozen hebben om zieltjes te winnen, met van alles smijten maar werkelijk niets onderbouwen met feiten.
" Ja, maar die website is toch uit de lucht?" , ja, en? wat zegt dat, geen drol.
Er kan legio redenen zijn .
En jullie kunnen de beheerders zelf zijn, familie van de beheerders, vrienden van de beheerders.
Dat er mot is, is duidelijk, maar voor de rest zegt dat niets over wie het gelijk aan zijn kant heeft, en om welk gelijk het nu gaat.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  Admin donderdag 23 februari 2006 @ 12:41:34 #122
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_35402347
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 12:38 schreef feiten het volgende:
Goedzo Sheila xxx
En WAT staat er in het bericht dan voor nieuws?
Er staat precies in wat al jaren door de pers uitgemeten wordt.
Niets nieuws, nergens concrete bewijsvoering.

Nogmaals, ik geloof nu eenmaal niet alles op internet.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_35402411
Nee, maar en daar is ineens Sheila T., nu er meer tegengas komt, durft ze ineens wel te posten
En dat nog wel in dezelde stijl als die andere rancuneuzen, met gebruik van PI en al , opvallend wel
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_35402447
Mensen, maak er niet zo´n probleem van dat MEVROUW TIMMERMAN en Gert zich zo in de nesten hebben gewerkt.

Op het Libelle forum ging MEVROUW TIMMERMAN onlangs haar ex uitmaken voor alcoholist, kroegloper en alles wat maar lelijk was, omdat ze meende dat hij in de Topics tegen Gert meegeschreven had.

Het vuil dat ze daarbij ook nog eens over de Zusters T. en Hermien uitgooide, die geheel niets met het schrijven te maken hadden, geeft wel enigszins aan uit welk simpel milieu zij komt.

MEVROUW TIMMERMAN, is iets te hard van stapel gelopen, met Gert als een saxofoon playbackende muzikant, en wie hoog klimt kan diep vallen.

Maar het Songfestival staat voor de deur, benieuwd welke liedjes van haar daar naar toe gaan.
Ook dit brachten ze met veel bravour, momenteel: papiershredder.

Het grootste euvel is momenteel, dat GT beter achter de geraniums had kunnen blijven zitten, maar hij heeft zich met MEVROUW BABS als stuwende kracht, tegen beter weten in, LATEN promoten, zodat zij ook eens in de schijnwerpers kon staan, waarvan nu de lichten zijn gedoofd.

Laat Tukker hier zijn bevindingen maar eens schrijven die hij in de Topics met bv. Dondersteentje heeft gehad.
pi_35402493
Timmerhout en Leukeleu typen beide om het woord met CAPS. Toeval?

  donderdag 23 februari 2006 @ 12:46:57 #126
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_35402525
Beste Sheila.

Ondanks mijn aangeboren wantrouwen, ga ik er nu maar even van uit dat je bent wie je zegt te zijn.

Allereerst: Welkom

Ik snap dat je er meestal voor kiest om niet te reageren op alles wat over je ouders gezegd en geschreven wordt. Je schrijft "Ons hele leven lang al, kunnen zowel Sandra als ik, niemand duidelijk maken hoe ons gevoel is, dochters te zijn van Gert en Hermien" en ik denk dat je daarmee wel de kern raakt. Wij kunnen ons inderdaad niet voorstellen hoe het is om op te groeien als "kind van".

Wat mij het meeste opviel in je verhaal is dat je zegt dat je vooral rust wilt, dat je door wilt met je leven. Ik heb de vraag ook al aan Timmerhout en Francis gesteld: Hoe kijk je dan naar een discussie als deze? Er worden stevige beschuldigingen geuit over je vader die allang niet meer alleen gaan over jullie jeugd. Een aantal users hier heeft al aangegeven door te willen gaan met hun strijd. Als zij dat inderdaad doen, is de kans groot dat jullie jeugd ook weer opgerakeld wordt.
Zit je daar dan wel op te wachten?

Dat je af en toe van mensen die het hebben meegemaakt de bevestiging wilt krijgen dat je je de gebeurtenissen uit je jeugd niet hebt ingebeeld kan ik me nog wel voorstellen... maar wil je dat dan in de vorm van een publieke discussie?
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_35402551
OKe mensen, Sheila heeft zich eenmalig gemeld en aangegeven wat zij voelt en wil. NU IS HET TIJD VOOR DE ANDEREN. Laar Sheila niet alleen met dit.
pi_35402557
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 12:45 schreef Rens_Wilders het volgende:
Timmerhout en Leukeleu typen beide om het woord met CAPS. Toeval?

Ja en Sheila gebruikt PI en smilies, en CAPS
PI's is toch echt meestal iets wat je als nieuwkomer niet gebruikt, maar goed, ze leert ws snel

Zodra er meer tegengas komt, vliegen de medegedupeerden je om de oren
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_35402583
En feiten typt ook met caps. Wat een toeval!
pi_35402589
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 12:45 schreef Rens_Wilders het volgende:
Timmerhout en Leukeleu typen beide om het woord met CAPS. Toeval?

Sorry maar heb je een andere site als mij, ik zie dat niet
  Admin donderdag 23 februari 2006 @ 12:48:58 #131
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_35402592
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 12:47 schreef feiten het volgende:
OKe mensen, Sheila heeft zich eenmalig gemeld en aangegeven wat zij voelt en wil. NU IS HET TIJD VOOR DE ANDEREN. Laar Sheila niet alleen met dit.
Ja, ze wil rust en post dat op een forum dat 2,2 miljoen views per dag trekt
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_35402594
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 12:28 schreef sheilatimmerman het volgende:
Knip
Ha het grof geschut wordt nu in stelling gebracht.
Je schrijft alleen maar dingen die al lang en breed uitgemeten in de belangstelling van de media hebben gestaan. Je doet nu voorkomen alsof heel Nederland denkt dat Gert Timmerman een geweldig man is met een smetteloos verleden. Maar alle vuiligheid is allang bekend gemaakt.

Kortom dit is gewoon een egodocument, ik geloof er helemaal niks van dat jij zo graag rust wilt.
En verder is het grappig dat de Blogs als paddestoelen uit de grondkomen en de vuilspuiterij (het kan best waar zijn hoor) hier ook op Fok! verschijnt net nu Gert Timmerman eventjes in de belangstelling is geweest.
  donderdag 23 februari 2006 @ 12:49:54 #133
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_35402616
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 12:48 schreef milagro het volgende:

[..]

Ja en Sheila gebruikt PI en smilies, en CAPS
PI's is toch echt meestal iets wat je als nieuwkomer niet gebruikt, maar goed, ze leert ws snel

Zodra er meer tegengas komt, vliegen de medegedupeerden je om de oren
lijkt me lastig om zoveel klonen uit elkaar te moeten houden.. voor je het weet post je onder het verkeerde account
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_35402621
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 12:46 schreef teamlead het volgende:
Beste Sheila.

Ondanks mijn aangeboren wantrouwen, ga ik er nu maar even van uit dat je bent wie je zegt te zijn.

Allereerst: Welkom

Ik snap dat je er meestal voor kiest om niet te reageren op alles wat over je ouders gezegd en geschreven wordt. Je schrijft "Ons hele leven lang al, kunnen zowel Sandra als ik, niemand duidelijk maken hoe ons gevoel is, dochters te zijn van Gert en Hermien" en ik denk dat je daarmee wel de kern raakt. Wij kunnen ons inderdaad niet voorstellen hoe het is om op te groeien als "kind van".

Wat mij het meeste opviel in je verhaal is dat je zegt dat je vooral rust wilt, dat je door wilt met je leven. Ik heb de vraag ook al aan Timmerhout en Francis gesteld: Hoe kijk je dan naar een discussie als deze? Er worden stevige beschuldigingen geuit over je vader die allang niet meer alleen gaan over jullie jeugd. Een aantal users hier heeft al aangegeven door te willen gaan met hun strijd. Als zij dat inderdaad doen, is de kans groot dat jullie jeugd ook weer opgerakeld wordt.
Zit je daar dan wel op te wachten?

Dat je af en toe van mensen die het hebben meegemaakt de bevestiging wilt krijgen dat je je de gebeurtenissen uit je jeugd niet hebt ingebeeld kan ik me nog wel voorstellen... maar wil je dat dan in de vorm van een publieke discussie?
Sheila wil geen discussie Ze wil RUST. LEES TOCH EENS EEN KEER. Ze meld zich nu omdat mensen zoals jij steeds afvragen wat zij hiervan vindt. Dat weet je nu. Als je het weblog van Francis niet geloofd, geloof dan dit.
  donderdag 23 februari 2006 @ 12:50:44 #135
81426 PH52
maar natuurlijk
pi_35402643
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 12:43 schreef milagro het volgende:
Nee, maar en daar is ineens Sheila T., nu er meer tegengas komt, durft ze ineens wel te posten
En dat nog wel in dezelde stijl als die andere rancuneuzen, met gebruik van PI en al , opvallend wel
Raar, ik lees een heel andere stijl, nl dat Gert ziek is, en dat een en ander in dat licht bezien moet worden.
Ik lees niets over strafvervolging of wat dan ook.

Leuk toch, dat we allemaal lezen wat we zelf willen
_ De mens is de maat van alle dingen _
pi_35402671
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 12:49 schreef teamlead het volgende:

[..]

lijkt me lastig om zoveel klonen uit elkaar te moeten houden.. voor je het weet post je onder het verkeerde account
Lekker zo onafhankelijk..... Het feit dat iemand die bij een financieel adviesbureau werkt betekent dus veel internet kennis. Ook al komt ze hier niet, neemt niet weg dat ze een digibeet is!!!!!!
pi_35402679
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 12:49 schreef teamlead het volgende:

[..]

lijkt me lastig om zoveel klonen uit elkaar te moeten houden.. voor je het weet post je onder het verkeerde account
Sommigen zijn daar erg handig in, hoor

Bij Sheila vind ik het PI gebruik iig erg opvallend
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_35402723
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 12:50 schreef feiten het volgende:

[..]

Sheila wil geen discussie Ze wil RUST. LEES TOCH EENS EEN KEER. Ze meld zich nu omdat mensen zoals jij steeds afvragen wat zij hiervan vindt. Dat weet je nu. Als je het weblog van Francis niet geloofd, geloof dan dit.
En jij vind dat je wel bijdraagt aan haar rust?
  donderdag 23 februari 2006 @ 12:53:06 #139
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_35402728
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 12:50 schreef feiten het volgende:

[..]

Sheila wil geen discussie Ze wil RUST. LEES TOCH EENS EEN KEER. Ze meld zich nu omdat mensen zoals jij steeds afvragen wat zij hiervan vindt. Dat weet je nu. Als je het weblog van Francis niet geloofd, geloof dan dit.

oh sorry... ik had even niet door dat ze hier een heel verhaal neerplempt maar vooral geen reactie wil.. en al helemaal geen vraag wil beantwoorden die Francis, Timmerhout en jij ook structureel weigeren te beantwoorden....
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_35402746
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 12:50 schreef PH52 het volgende:

[..]

Raar, ik lees een heel andere stijl, nl dat Gert ziek is, en dat een en ander in dat licht bezien moet worden.
Ik lees niets over strafvervolging of wat dan ook.

Leuk toch, dat we allemaal lezen wat we zelf willen
Jij begrijpt het woordje stijl niet?
Het gaat me niet om de inhoud, maar de manier van schrijven, de woordkeuze, oftewel de schrijfstijl.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_35402751
dus door mijn kleurtje mag ik opeens niet meer mee discussieren
En ja, waarschijnlijk beinvloed ik mensen met mijn mening.. net zo goed als Timmerhout dat met zijn mening doet...


Je mag altijd kleur bekennen. Betekent alleen dat ik voor mezelf de rol van moderator anders moet bekijken. Niet iemand die er boven staat met een algemeen belang maar gewoon een deelnemer. Niets mis mee als we het dan maar weten.
  donderdag 23 februari 2006 @ 12:53:49 #142
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_35402752
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 12:51 schreef feiten het volgende:

[..]

Lekker zo onafhankelijk..... Het feit dat iemand die bij een financieel adviesbureau werkt betekent dus veel internet kennis. Ook al komt ze hier niet, neemt niet weg dat ze een digibeet is!!!!!!
heb ik dat beweerd dan
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  donderdag 23 februari 2006 @ 12:54:13 #143
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_35402769
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 12:53 schreef feiten het volgende:
dus door mijn kleurtje mag ik opeens niet meer mee discussieren
En ja, waarschijnlijk beinvloed ik mensen met mijn mening.. net zo goed als Timmerhout dat met zijn mening doet...


Je mag altijd kleur bekennen. Betekent alleen dat ik voor mezelf de rol van moderator anders moet bekijken. Niet iemand die er boven staat met een algemeen belang maar gewoon een deelnemer. Niets mis mee als we het dan maar weten.
bij deze dan...
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  donderdag 23 februari 2006 @ 12:54:22 #144
81426 PH52
maar natuurlijk
pi_35402775
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 12:51 schreef milagro het volgende:

[..]

Sommigen zijn daar erg handig in, hoor

Bij Sheila vind ik het PI gebruik iig erg opvallend
Jij hebt daar veel moeite voor moeten doen om dat te leren
_ De mens is de maat van alle dingen _
pi_35402790
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 12:52 schreef Stali het volgende:

[..]

En jij vind dat je wel bijdraagt aan haar rust?
Ja, ik weet dat zelfs zeker
pi_35402792
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 12:49 schreef teamlead het volgende:

[..]

lijkt me lastig om zoveel klonen uit elkaar te moeten houden.. voor je het weet post je onder het verkeerde account
Als het klonen zijn zal het niet snel opvallen, want ze zijn het toch roerend met elkaar eens. .
pi_35402809
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 12:54 schreef feiten het volgende:

[..]

Ja, ik weet dat zelfs zeker
Dat mag je mij dan even uitleggen.
pi_35402842
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 12:54 schreef teamlead het volgende:

[..]

bij deze dan...
beter. Nu ben je een van ons.
pi_35402849
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 12:54 schreef PH52 het volgende:

[..]

Jij hebt daar veel moeite voor moeten doen om dat te leren
Het is geen kwestie van leren, schat, kwestie van gewenning.
Nieuwe posters gebruiken over het algemeen geen PI's.
Daarmee valt menig kloon door de mand.

Maar hap rustig verder, hoor
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  donderdag 23 februari 2006 @ 12:56:39 #150
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_35402857
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 12:56 schreef feiten het volgende:

[..]

beter. Nu ben je een van ons.

nee hoor... ik hoor nog steeds niet bij de believers
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')