abonnement Unibet Coolblue
pi_35220321
Rob Stenders stopt vrijdag 17 maart bij Yorin FM. Dat vertelde hij afgelopen donderdag in zijn ochtendshow ‘Stenders Vroeg Op’. Hij deed de mededeling nadat hij een bericht van Radio.NL met daarin de toekomst van Yorin FM had voorgelezen. Stenders gaf de afgelopen weken in zijn show al aan dat SBS het oneens was met de vrijheden die hij heeft weten te bedingen bij de contractonderhandelingen met RTL. SBS wilde de muziekvrijheid van Stenders opheffen en dat de ochtendshow altijd om 9 uur stopt.

Het is nog onduidelijk waar Stenders zijn carrière voort zal zetten. Hij heeft sowieso zijn eigen freakstation KX Radio. De toekomst van zijn andere teamleden wordt door het besluit ook onzeker. Fred Siebelink zal Rob waarschijnlijk volgen naar een eventuele nieuwe werkgever, maar het is de vraag of Audrey Zonneveld en Jelmer Gussinklo dat ook zullen of mogen doen. Jeroen Kijk in de Vegte hoeft zich wat minder zorgen te maken, aangezien hij entertainmentdeskundige is bij het succesvolle televisieprogramma RTL Boulevard.

Bij Yorin FM lijkt er sprake van een grote leegloop. Afgelopen week stapten Mark Labrand en Frank Dane over naar SLAM!FM, terwijl Robert Jensen al eerder te kennen gaf te stoppen bij Yorin FM. Het station werd begin januari verkocht door RTL Nederland aan SBS Broadcasting. Aanvankelijk maakte SBS bekend dat zowel Rob Stenders als Robert Jensen mee zouden verhuizen, maar al snel bleek dat toch nog niet zeker te zijn.

Bron: Radio.nl

Het was te verwachten, na Frank Dane, Mark Labrand en Robert Jensen nu ook Rob Stenders. Gaat lekker daar, nog 7 dj's over ofzo. Persoonlijk vind ik het niet erg, niemand wil werken bij een station dat misschien Kim FM gaat heten
pi_35222830
Rob stenders gaat niet weg bij yorin. Snap niet dat radio.nl dit bericht geplaatst heeft als waarheid. Ja, hij heeft tijdens zijn uitzending geroepen dat hij zou stoppen maar als je het fragment goed beluisterd dan hoor je dat hij dit ironisch bedoelt als reactie op het lezen van de nieuwe koers van de zender. Wel een groot verlies voor Yorin dat Mark Labrand en Frank Dane weggaan. Snap dat keuze van hun wel. Frank krijgt de ochtendshow en Mark krijgt de middagshow op Slam FM.

De naam Yorin FM gaat waarschijnlijk vervangen worden door Kiss FM of Mix FM. Daar zijn ze nog niet over uit. Maar Kim FM is geen optie optie meer.. gelukkig
pi_35226271
Neem maar van mij aan... Rob gaat dus WEL weg!
Nothing takes the past away like the future!
pi_35232361
Ja, maar je hoorde duidelijk dat hij het behoorlijk klote vind allemaal. Denk wel weg dus.
pi_35232783
heb vernomen dat het ook een andere naam krijgt
Kiss FM maar das speculatie
pi_35252419
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 17:26 schreef Hapertje het volgende:
Neem maar van mij aan... Rob gaat dus WEL weg!
bron?
pi_35256641
quote:
Op zondag 19 februari 2006 13:40 schreef Coldplay19 het volgende:

[..]

bron?
Daar heb je geen bron voor nodig de nieuwe eigenaar SBS wil dat Rob bepaalde dingen inlevert oa zijn muziekkeuzevrijheid en dat hij zich aan zijn uitzendschema houdt. Dat 2e kan ik begrijpen maar dat 1e zal Rob niet pikken. Rob Stenders heeft toen hij naar YorinFM is gegaan specifiek in zijn contract laten stellen dat hij mag draaien wat hij wil. Wil SBS hem nu een van te voren vastgestelde playlist laten draaien dan is dat in Rob's ogen contractbreuk.
pi_35280498
Rob Stenders zal heus niet zomaar zijn vaste bron van inkomsten opgeven. Die man moet toch ook gewoon geld verdienen, het is wel makkelijk om te zeggen van: ''Rob mag zijn plaatjes niet meer draaien dus hij stopt gelijk met zijn werk''. Er is zowieso geen ander landelijk station die staat te springen om hem over te nemen, met zijn vrijheid om te draaien wat hij wil. Het werkt niet! kijk maar naar yorin. Een station wat sochtends een heel ander format heeft als 's middags, scoort gewoon niet.
pi_35284160
quote:
Op maandag 20 februari 2006 10:21 schreef Coldplay19 het volgende:
Rob Stenders zal heus niet zomaar zijn vaste bron van inkomsten opgeven. Die man moet toch ook gewoon geld verdienen, het is wel makkelijk om te zeggen van: ''Rob mag zijn plaatjes niet meer draaien dus hij stopt gelijk met zijn werk''. Er is zowieso geen ander landelijk station die staat te springen om hem over te nemen, met zijn vrijheid om te draaien wat hij wil. Het werkt niet! kijk maar naar yorin. Een station wat sochtends een heel ander format heeft als 's middags, scoort gewoon niet.
Daar heb je wel gelijk in idd.

De grote jongens zoals Stenders en Jensen zullen niet al te veel moeite hebben om ergens anders weer aan de bak te komen. Hoewel Jensen helemaal geen radio meer gaat doen geloof ik.

toch zonde want ik vond Yorin echt een goed station. Beter dan dat breezerstation dat 538 heet of saai radio.
  maandag 20 februari 2006 @ 12:46:05 #10
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_35284539
vind het wel jammer, stenders is inderdaad leuk doordat hij zijn "eigen" muziek kan draaien en omdat hij een flexibel uitzendschema heeft.
Als ze deze dingen van hem af gaan nemen, zal het programma niet alleen beduidend minder worden, maar lijkt mij dat zijn plezier ook afneemt !

En Jensen was de laatste paar maanden toch al niet of nauwelijks te horen, dus dat is geen gemis.
Ik zal Jan Papparazzi wel missen !
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
pi_35284635
quote:
Op maandag 20 februari 2006 12:46 schreef Bjoro het volgende:
vind het wel jammer, stenders is inderdaad leuk doordat hij zijn "eigen" muziek kan draaien en omdat hij een flexibel uitzendschema heeft.
Als ze deze dingen van hem af gaan nemen, zal het programma niet alleen beduidend minder worden, maar lijkt mij dat zijn plezier ook afneemt !
Het flexibele uitzendschema van Stenders lijkt me juist goed. Want kan iemand de dj noemen die na stenders op yorin fm is zonder op het uitzendschema te kijken.
  maandag 20 februari 2006 @ 12:53:22 #12
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_35284771
quote:
Op maandag 20 februari 2006 12:48 schreef Stansfield het volgende:

[..]

Het flexibele uitzendschema van Stenders lijkt me juist goed. Want kan iemand de dj noemen die na stenders op yorin fm is zonder op het uitzendschema te kijken.
was toch soort non-stop hits tot dat Westbroek begon ?
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
pi_35284958
quote:
Op maandag 20 februari 2006 12:53 schreef Bjoro het volgende:

[..]

was toch soort non-stop hits tot dat Westbroek begon ?
Ik heb geen idee maar volgens mij was het juist alleen maar beter dat stenders langer door ging.
  maandag 20 februari 2006 @ 13:02:55 #14
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_35285078
quote:
Op maandag 20 februari 2006 12:59 schreef Stansfield het volgende:

[..]

Ik heb geen idee maar volgens mij was het juist alleen maar beter dat stenders langer door ging.
wat ook vreemd is trouwens....de meeste DJ's hebben bijvoorbeeld tot 18:00u zendtijd, die starten om 17:45u 3 platen in en een jingle van "tot morgen".
Terwijl Stenders (bijna) altijd te lang door ging.
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
pi_35285107
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 20:21 schreef AlwaysConnected het volgende:
heb vernomen dat het ook een andere naam krijgt
Kiss FM maar das speculatie
Grappig, zo heet een radiostation in Griekenland ook. Hun slogan: You can KISS my ASS! Ik zat echt in de auto van: Wat zeggen ze nou weer?!
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_35294060
De naamsverandering zal denk ik in april al plaatsvinden.
Het station gaat Kiss FM of Mix FM of Magic heten.
Het format en de programmering worden ook aangepast. Jensen komt niet meer terug waarschijnlijk(ook al staat hij nog steeds in de programmering:S), dus ze moeten denk ik toch een nieuwe grote naam gaan aantrekken.
pi_35294076
Wat een kutnamen.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  maandag 20 februari 2006 @ 17:57:31 #18
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_35295273
K.I.I.S FM (beter bekend als "KISS FM") is een populair radio station in Los Angeles.

Kut station verder, beetje radio 538 achtig....

http://www.kiisfm.com/main.html
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_35298864
quote:
Op maandag 20 februari 2006 10:21 schreef Coldplay19 het volgende:
Rob Stenders zal heus niet zomaar zijn vaste bron van inkomsten opgeven. Die man moet toch ook gewoon geld verdienen, het is wel makkelijk om te zeggen van: ''Rob mag zijn plaatjes niet meer draaien dus hij stopt gelijk met zijn werk''. Er is zowieso geen ander landelijk station die staat te springen om hem over te nemen, met zijn vrijheid om te draaien wat hij wil. Het werkt niet! kijk maar naar yorin. Een station wat sochtends een heel ander format heeft als 's middags, scoort gewoon niet.
denk je nou echt dat Rob geen werk kan vinden. Als hij wilt zit hij morgen zo weer terug bij PO (3fm of Radio 2) en hij heeft nog altijd zijn eigen online radiostation. Okey het zal niet zoveel verdienen als bij Yorin maar dat een top-dj als Stenders geen werk kan krijgen is onzin
  maandag 20 februari 2006 @ 20:54:47 #20
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_35302746
ik ben wel benieuwd hoe het gaat lopen !

misschien ff de vacatures op de SBS-site in de gaten houden !
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
  woensdag 22 februari 2006 @ 09:32:00 #21
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_35356859
de RDS-tekst op mijn autoradio geeft ook alleen nog maar "Yorin FM" aan, een paar maanden geleden kwamen er nog wel eens andere teksten voorbij !
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
pi_35359012
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 09:32 schreef Bjoro het volgende:
de RDS-tekst op mijn autoradio geeft ook alleen nog maar "Yorin FM" aan, een paar maanden geleden kwamen er nog wel eens andere teksten voorbij !
De infrastructuur moet de komende tijd natuurlijk worden overgezet naar SBS. De website, studio en andere (technische) dingen die geregeld moeten worden
Ze zullen binnenkort ook wel vanuit een tijdelijke studio vanuit een SBS pand gaan uitzenden denk ik. Dus het is best logisch dat een aantal dingen even op een laag pitje wordt gezet nu.

De naam yorinFM gaat toch verdwijnen, dus ik denk dat ze het nu gewoon ff rustig aan gaan doen totdat het nieuwe station van start gaat
  woensdag 22 februari 2006 @ 11:30:52 #23
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_35359536
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 11:12 schreef Glacier het volgende:
De infrastructuur moet de komende tijd natuurlijk worden overgezet naar SBS. De website, studio en andere (technische) dingen die geregeld moeten worden
Ze zullen binnenkort ook wel vanuit een tijdelijke studio vanuit een SBS pand gaan uitzenden denk ik. Dus het is best logisch dat een aantal dingen even op een laag pitje wordt gezet nu.

De naam yorinFM gaat toch verdwijnen, dus ik denk dat ze het nu gewoon ff rustig aan gaan doen totdat het nieuwe station van start gaat
toch is het vreemd dat zo'n station niet kan blijven bestaan, terwijl de luistercijfers niet slecht zijn/waren volgens mij !
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
pi_35360124
quote:
Op maandag 20 februari 2006 19:34 schreef Evertjan het volgende:

denk je nou echt dat Rob geen werk kan vinden. Als hij wilt zit hij morgen zo weer terug bij PO (3fm of Radio 2) en hij heeft nog altijd zijn eigen online radiostation. Okey het zal niet zoveel verdienen als bij Yorin maar dat een top-dj als Stenders geen werk kan krijgen is onzin
Stenders naar Radio 2? Dacht je echt dat de Publieke Omroep toelaat dat Stenders nog een keer een radiozender kapotmaakt? Mede onder zijn muziekbewind zijn luisteraars namelijk gillend weggerend bij Radio 3, dat die klap nooit meer teboven is gekomen en nu nog maar 6 procent marktaandeel heeft. Radio 2 heeft het dubbele.

Ik kan prima begrijpen dat SBS niet wil dat Stenders als enige DJ muzikale vrijheid heeft. Yorin, met andermaal Stenders als invloedrijke persoon, zou ook zo'n groot succes worden, werd een paar jaar geleden gemeld. Het werd precies het oude 3FM (inderdaad... dat station waar luisteraars gillend bij wegliepen). SBS is een commercieel bedrijf dat winst wil maken. De etherfrequenties van Yorin zijn te duur om over te laten aan de muzikale grollen van iemand als Stenders.

Radio 3FM zou dan ook echt niet goed wijs zijn als ze Stenders voor grof geld weer binnen haalden. Sterker: ik kan op dit moment eigenlijk helemaal geen radiozender bedenken waar Stenders zou passen. Q Music (waar zijn vriendje Van Inkel zit) heeft een veel te strak format, Veronica draait geen nieuwe muziek, 538 staat haaks op Stenders' opvattingen...
pi_35360290
3FM is m.i. kapot gegaan nadat Stenders zich niet meer bemoeide met de muziekkeuze..... Meer een probleem van F. Luyks. Maar goed, die is iig zijn eigen rommel nu aan het opruimen. Bij YorinFM is volgens mij hetzelfde gebeurd. In het begin liep het best aardig, totdat men keer op keer het format aanpaste tot een flauwe mix van van alles wat met teveel herhaling. E.e.a. volgens mij ook niet veroorzaakt door Stenders.

Ik stel voor dat we Margreet uit donker Afrika terughalen en het span op ongeacht welke andere zender zetten, als-ie maar in de ether zit. KXRadio een FM frequentie geven?
pi_35360700
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 11:30 schreef Bjoro het volgende:

[..]

toch is het vreemd dat zo'n station niet kan blijven bestaan, terwijl de luistercijfers niet slecht zijn/waren volgens mij !
De luistercijfers zijn al jaren niet goed. Het marktaandeel van Yorin ligt nu op 2,6%. Komt door het vele wijzigen van het format. Als Yorin het Pop/Rock format had aangehouden die ze gestart zijn in juni 2004 dan had het station nu op 6% gezeten. Ze hebben zelf het station om zeep geholpen doordat aandeelhouders in paniek raakten. Het marktaandeel steeg niet snel genoeg en dus werd te snel van die koers afgeweken en moesten er weer meer hits komen.

ik vond yorin echt een leuk station en het is jammer dat ze er bij RTL zo slecht mee omgegegaan zijn. Het had echt een succes kunnen worden in juni 2004 met het alternatieve Pop/Rock format.
pi_35402490
Vandaag de nieuwe luistercijfers. Yorin heeft een dieptepunt bereikt:2,3%. Zo laag is het marktaandeel nog nooit geweest!
  donderdag 23 februari 2006 @ 12:52:01 #28
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_35402689
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 12:45 schreef Coldplay19 het volgende:
Vandaag de nieuwe luistercijfers. Yorin heeft een dieptepunt bereikt:2,3%. Zo laag is het marktaandeel nog nooit geweest!
hoe kan het nou dat het mij niet bevreemd ?

die luisteraars-weg-jaag-aktie is toch aardig gelukt !
een hoop mesnen zullen na Stenders wel zappen, denk ik !
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
pi_35473783
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 11:52 schreef dVTB het volgende:
Stenders naar Radio 2? Dacht je echt dat de Publieke Omroep toelaat dat Stenders nog een keer een radiozender kapotmaakt? Mede onder zijn muziekbewind zijn luisteraars namelijk gillend weggerend bij Radio 3, dat die klap nooit meer teboven is gekomen en nu nog maar 6 procent marktaandeel heeft. Radio 2 heeft het dubbele.
Zoals onder je reactie al is vermeld, kreeg 3FM juist klappen toen Stenders wegging.
Stenders is juist iemand die een station muzikaal onderscheidend kan maken, zonder zich te gaan richten op een te kleine doelgroep.
Maar de nieuwe zendercoordinator van 3FM heeft een heleboel leuke DJ's weggejaagd en heeft er Britney Spears en consorten geintroduceerd. Toen holden de luisteraars juist gillend weg.
Gelukkig heeft hij ingezien dat het toch niet de goede weg was en is de muziekkeus op 3FM weer een stuk verbeterd.
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 25 februari 2006 @ 13:04:25 #30
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_35473837
Zou wel bij 3fm passen
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  zaterdag 25 februari 2006 @ 13:14:15 #31
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_35474114
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 13:04 schreef paultjuhhh het volgende:
Zou wel bij 3fm passen
op de plaatst van Paul Rabbering dan graag. hoewel daar iedereen een verbetering is...
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 25 februari 2006 @ 13:21:44 #32
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_35474319
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 13:14 schreef Againzender het volgende:

[..]

op de plaatst van Paul Rabbering dan graag. hoewel daar iedereen een verbetering is...
Van Eddy Zoey word ik ook een btje gek
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_35474868
Als Mark in the Dark nou niet weg was gegaan? Dan vond ik het ook een goeie zender
  zaterdag 25 februari 2006 @ 14:16:01 #34
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_35475889
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 13:21 schreef paultjuhhh het volgende:

[..]

Van Eddy Zoey word ik ook een btje gek
ja, die vergeet ik even, in het weekeinde luister ik wat minder radio....
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 25 februari 2006 @ 14:17:38 #35
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_35475938
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 13:40 schreef thettes het volgende:
Als Mark in the Dark nou niet weg was gegaan? Dan vond ik het ook een goeie zender
JA Mark in the Dark
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_35481353
Timo Kamst van Yorin FM naar Slam!FM[/b]
Timo Kamst maakt de overstap van Yorin FM naar Slam!FM, zo melden diverse bronnen aan RadioFreak. Hij volgt daarmee Frank Dane en Mark Labrand die vanaf april de drivetime-programma's op het station gaan maken. Wat voor programma Timo gaat maken bij het station is nog niet bekend.(radiofreak.nl)

Timo gaat ook al naar Slam FM. Grote leegloop daar bij Yorin, zullen ze wel niet blij mee zijn. Al hun talenten gaan weg. Ben beniewd wie de gaten in de programmering gaat opvullen bij het 'nieuwe' Yorin FM.
pi_35500891
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 14:17 schreef paultjuhhh het volgende:

[..]

JA Mark in the Dark
Ben ook af en toe bezoeker van je/het Mark in the Dark topique
pi_35501095
Ik wil ID&T terug verdomme

Woensdag avond Q-Dance radio en daarna Thunderdome Radio
Zondag Sunday Chill

ik luister nu 10minuten naar kiis-fm en het zuigt... nonstop neger muziek... 2x achter elkaar 50cent 1x met pimp en een nieuwe ofzo
  dinsdag 28 februari 2006 @ 17:03:34 #39
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_35577826
quote:
Op maandag 20 februari 2006 17:22 schreef Coldplay19 het volgende:
De naamsverandering zal denk ik in april al plaatsvinden.
Het station gaat Kiss FM of Mix FM of Magic heten.
Het format en de programmering worden ook aangepast. Jensen komt niet meer terug waarschijnlijk(ook al staat hij nog steeds in de programmering:S), dus ze moeten denk ik toch een nieuwe grote naam gaan aantrekken.
Zo zie je maar weer. SBS is goed in het jatten van formules, maar wanneer men een formule van SBS jat, gaan ze huilen als baby's.

Overigens vind ik het ook nog terecht dat SBS ineenstort. De zaterdagavond stort in, nu het bekervoetbal straks naar Talpa gaat, hebben ze straks minder houvast meer. Je kunt het straks een soort Talpa 2 noemen: Hart van Nederland kan dan alleen de hoofdmoot vormen van deze kneuterzender.
pi_35584785
misschien gaan ze wel nonstop muziek uitzenden. Of net zoals Q een goede jock in de ochtend en de rest van de dag alleen DJ's die een plaat af en aan mogen kondigen. Maar dat Stenders weg gaat lijkt me duidelijk.
pi_35592621
Ik verhuis gewoon met stenders of jensen mee.
Nooit gesnapt dat yorinfm zulke slechte cijfers haalde.
pi_35598641
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 23:45 schreef tralalala het volgende:
Ik verhuis gewoon met stenders of jensen mee.
Nooit gesnapt dat yorinfm zulke slechte cijfers haalde.
Dat deed ik ook altijd. Nou ja alleen met Jensen dan. Maar dat zal nu niet meer gaan omdat hij toch geen radio meer doet.
  woensdag 1 maart 2006 @ 10:51:26 #43
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_35599234
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 10:30 schreef Stansfield het volgende:

[..]

Dat deed ik ook altijd. Nou ja alleen met Jensen dan. Maar dat zal nu niet meer gaan omdat hij toch geen radio meer doet.
toch zonde....en Jan ? moeten we het dan altijd doen zonder "Bejaarde vd Week", "Telefoon terreur" en dingen als de "kerst-special met Maarten Spanjer"? Nee toch hoop ik ?
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
pi_35613859
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 10:51 schreef Bjoro het volgende:

[..]

toch zonde....en Jan ? moeten we het dan altijd doen zonder "Bejaarde vd Week", "Telefoon terreur" en dingen als de "kerst-special met Maarten Spanjer"? Nee toch hoop ik ?
Ik hoop het ook niet. Die kerst-specials met Maarten Spanjer
pi_35613897
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 23:45 schreef tralalala het volgende:
Ik verhuis gewoon met stenders of jensen mee.
Nooit gesnapt dat yorinfm zulke slechte cijfers haalde.
Dit doe ik ook al een jaartje of wat.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  Redactie Frontpage vrijdag 3 maart 2006 @ 02:48:46 #46
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_35666885
Stenders ging altijd lekker door tot na 10 uur, nu zijn t nog slechts voice-tracks volgens mij. Stenders is prima, al is het nu teveel gemuts. Die Audrey is best een goede producer maar als sidekick vind ik haar niks. Stenders en Siebelink in de nacht is heerlijke radio, zo moet Stenders klinken, niet dat getrut.

Ik denk dat Stenders weer de middag moet doen, wat voegt Rabbering nu toe? Claudia heeft haar plaats wel verdiend inmiddels, maar Rabbering is vreselijk. Wout kan me ook nog steeds niet bekoren. Ik mis tussen 4 en 6 een leuke show, zoals Magic Friends, Stenders in de Middag of Ruud de Wild, lekkere fileradio, dat is Wout zeker niet. Wout zou beter tussen 2 en 4 kunnen dan.

En Westbroek moet gewoon Radio M gaan doen.
  Redactie Frontpage vrijdag 3 maart 2006 @ 02:49:21 #47
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_35666890
Slam FM ontslaat de helft van zn jocks (Spijker, Van der Bliek, Velderman en Kater) en bij Yorin gaat de helft weg (jensen, verschuuren, kamst, Dane, Staverman en Labrand),

Maar van Yorin gaan er dus al 4 naar Slam FM (Frank Dane, Mark Labrand, Maurice Verschuuren en Timo Kamst).

Snap dat stuivertje wisselen niet zo. Als er geen hond naar die DJ's op Yorin luistert, waarom dan wel op Slam FM?
  Redactie Frontpage vrijdag 3 maart 2006 @ 02:52:43 #48
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_35666912
  Redactie Frontpage vrijdag 3 maart 2006 @ 02:53:22 #49
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_35666922
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 02:51 schreef __Saviour__ het volgende:
yorin zou toch al sowieso veranderen, omdat het van eigenaar is verwisseld?
Nee, ze zouden eerst hetzelfde blijven heten en er zou niks veranderen, net als bij Slam FM
  Donald Duck held vrijdag 3 maart 2006 @ 02:58:34 #50
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_35666961
ah. ik meende er eerst berichten over gelezen te hebben, maar 't is dus blijkbaar niet zo.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  Redactie Frontpage vrijdag 3 maart 2006 @ 09:30:16 #51
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_35669308
Maar Kiss FM. Wie is de eigenaar van Kiss FM in het buitenland?
pi_35669853
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 23:45 schreef tralalala het volgende:
Ik verhuis gewoon met stenders of jensen mee.
Nooit gesnapt dat yorinfm zulke slechte cijfers haalde.
De keren dat Jensen live was zijn op 1 hand te tellen en als je 8000 keer hoobastank draait, duurt het niet lang voordat iedereen weg is...
  Redactie Frontpage vrijdag 3 maart 2006 @ 09:59:58 #53
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_35669970
Ja, Jensen is niet de enige met voicetracks. Slam FM heeft in t weekend alleen maar voicetracksprogramma;s.
pi_35670222
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 09:59 schreef SunChaser het volgende:
Ja, Jensen is niet de enige met voicetracks. Slam FM heeft in t weekend alleen maar voicetracksprogramma;s.
Voicetrack = kansloos.
pi_35670341
Erg jammer dat Stenders er nu ook weggaat, ik luister altijd met veel plezier 's ochtends. Had nog goede hoop dat Yorin FM ongeveer hetzelfde zou blijven na de overname maar helaas
"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
pi_35670371
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 10:15 schreef hp22 het volgende:
Erg jammer dat Stenders er nu ook weggaat, ik luister altijd met veel plezier 's ochtends. Had nog goede hoop dat Yorin FM ongeveer hetzelfde zou blijven na de overname maar helaas
Dan zouden de luistercijfers nog verder dalen. Dus dat ze het gingen aanpassen was wel duidelijk.
  Redactie Frontpage vrijdag 3 maart 2006 @ 10:20:09 #57
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_35670479
Weet jij welke programma's voicetracks doen?
  Moderator vrijdag 3 maart 2006 @ 10:21:07 #58
5428 crew  miss_sly
pi_35670504
Ik verhuis met Stenders mee naar welk station dan ook en welk tijdstip. Vind het by far het leukste radioprogramma. Buiten Stenders om zap ik wel naar een of andere zender die iets draait waar ik op dat moment zin in heb.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Redactie Frontpage vrijdag 3 maart 2006 @ 22:23:00 #59
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_35693729
Als Giel maar in de ochtend blijft
pi_35694323
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 22:23 schreef SunChaser het volgende:
Als Giel maar in de ochtend blijft
Giel moet terug naar de nacht, van 2 tot 6 ofzo Tegelijkertijd met zijn meisje
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  zaterdag 4 maart 2006 @ 16:25:02 #61
127322 Coldplay19
Vaarwel Yorin
pi_35713115
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 09:30 schreef SunChaser het volgende:
Maar Kiss FM. Wie is de eigenaar van Kiss FM in het buitenland?
SBS is eigenaar van New Kiss in Finland. Dus de naam kunnen ze zo gebruiken. In America is Clear Channel de eigenaar van Kiss FM.
pi_35736995
open briefje van Eddy Zoey aan Timmer: http://www.bnn.nl/view/542/1209/7820567
  Redactie Frontpage zondag 5 maart 2006 @ 13:07:03 #63
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_35737094
quote:
Op zondag 5 maart 2006 13:04 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
open briefje van Eddy Zoey aan Timmer: http://www.bnn.nl/view/542/1209/7820567
Sjonge, wat een zielig stukje. Laat Timmer. Hij heeft BNN groot germaakt maar dat betekent niet dat hij er altijd moet blijven. Zoey, je bent een zure eikel.
  zondag 5 maart 2006 @ 13:46:48 #64
127322 Coldplay19
Vaarwel Yorin
pi_35738521
quote:
Op zondag 5 maart 2006 13:07 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Sjonge, wat een zielig stukje. Laat Timmer. Hij heeft BNN groot germaakt maar dat betekent niet dat hij er altijd moet blijven. Zoey, je bent een zure eikel.
Hij valt Timmer ook niet af in dit stukje, hij baalt er alleen flink van dat de mede-oprichter van BNN weg is omdat hij zo superbelangrijk voor BNN was.
pi_35807155
Westbroek zijn contract wordt ook niet verlengd. Dus nu is alleen stenders nog over van de 3 "grote" namen. Maar dat is ook twijfelachtig of hij blijft.

Dat gaat een veredelde sky radio.
  Redactie Frontpage dinsdag 7 maart 2006 @ 13:39:00 #66
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_35807176
quote:
Op zondag 5 maart 2006 13:46 schreef Coldplay19 het volgende:

[..]

Hij valt Timmer ook niet af in dit stukje, hij baalt er alleen flink van dat de mede-oprichter van BNN weg is omdat hij zo superbelangrijk voor BNN was.
Hij valt Timmer echt wel af.
  Redactie Frontpage dinsdag 7 maart 2006 @ 13:39:00 #67
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_35807177
quote:
Op zondag 5 maart 2006 13:46 schreef Coldplay19 het volgende:

[..]

Hij valt Timmer ook niet af in dit stukje, hij baalt er alleen flink van dat de mede-oprichter van BNN weg is omdat hij zo superbelangrijk voor BNN was.
Hij valt Timmer echt wel af.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')