op de plaatst van Paul Rabbering dan graag. hoewel daar iedereen een verbetering is...quote:
Van Eddy Zoey word ik ook een btje gekquote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:14 schreef Againzender het volgende:
[..]
op de plaatst van Paul Rabbering dan graag. hoewel daar iedereen een verbetering is...
ja, die vergeet ik even, in het weekeinde luister ik wat minder radio....quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:21 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Van Eddy Zoey word ik ook een btje gek
JA Mark in the Darkquote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:40 schreef thettes het volgende:
Als Mark in the Dark nou niet weg was gegaan? Dan vond ik het ook een goeie zender
Zo zie je maar weer. SBS is goed in het jatten van formules, maar wanneer men een formule van SBS jat, gaan ze huilen als baby's.quote:Op maandag 20 februari 2006 17:22 schreef Coldplay19 het volgende:
De naamsverandering zal denk ik in april al plaatsvinden.
Het station gaat Kiss FM of Mix FM of Magic heten.
Het format en de programmering worden ook aangepast. Jensen komt niet meer terug waarschijnlijk(ook al staat hij nog steeds in de programmering:S), dus ze moeten denk ik toch een nieuwe grote naam gaan aantrekken.
Dat deed ik ook altijd. Nou ja alleen met Jensen dan. Maar dat zal nu niet meer gaan omdat hij toch geen radio meer doet.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:45 schreef tralalala het volgende:
Ik verhuis gewoon met stenders of jensen mee.![]()
Nooit gesnapt dat yorinfm zulke slechte cijfers haalde.
toch zonde....en Jan ? moeten we het dan altijd doen zonder "Bejaarde vd Week", "Telefoon terreur" en dingen als de "kerst-special met Maarten Spanjer"? Nee toch hoop ik ?quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:30 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Dat deed ik ook altijd. Nou ja alleen met Jensen dan. Maar dat zal nu niet meer gaan omdat hij toch geen radio meer doet.
Ik hoop het ook niet. Die kerst-specials met Maarten Spanjerquote:Op woensdag 1 maart 2006 10:51 schreef Bjoro het volgende:
[..]
toch zonde....en Jan ? moeten we het dan altijd doen zonder "Bejaarde vd Week", "Telefoon terreur" en dingen als de "kerst-special met Maarten Spanjer"? Nee toch hoop ik ?
Dit doe ik ook al een jaartje of wat.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:45 schreef tralalala het volgende:
Nee, ze zouden eerst hetzelfde blijven heten en er zou niks veranderen, net als bij Slam FMquote:Op vrijdag 3 maart 2006 02:51 schreef __Saviour__ het volgende:
yorin zou toch al sowieso veranderen, omdat het van eigenaar is verwisseld?
De keren dat Jensen live was zijn op 1 hand te tellen en als je 8000 keer hoobastank draait, duurt het niet lang voordat iedereen weg is...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:45 schreef tralalala het volgende:
Voicetrack = kansloos.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:59 schreef SunChaser het volgende:
Ja, Jensen is niet de enige met voicetracks. Slam FM heeft in t weekend alleen maar voicetracksprogramma;s.
Dan zouden de luistercijfers nog verder dalen. Dus dat ze het gingen aanpassen was wel duidelijk.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:15 schreef hp22 het volgende:
Erg jammer dat Stenders er nu ook weggaat, ik luister altijd met veel plezier 's ochtends. Had nog goede hoop dat Yorin FM ongeveer hetzelfde zou blijven na de overname maar helaas
Giel moet terug naar de nacht, van 2 tot 6 ofzoquote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:23 schreef SunChaser het volgende:
Als Giel maar in de ochtend blijft
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |