ik kan niet goed zien wat het is, maar als het om plenaria gaat: blauwe spatquote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:36 schreef Aneurism het volgende:
Weet iemand hier hoe je dit:
http://www.seamonsters.noaa.gov/creatureDetail.aspx?creatureID=62
http://homepage.ntlworld.com/alan.cann/articles/nemerteans.html
Doodmaakt zonder je vissen en andere dieren dood te maken?
[afbeelding]
ik kan me vergissen, maar volgens mij is ie al aan het vergroeien. die knik in de rugvin hoort daar toch helemaal niet?quote:Op maandag 27 maart 2006 20:48 schreef zoeperzazke het volgende:
Hoe vergroeit hij dan? En is er dan nog een andere leuke grote vis die wel in het aquarium kan? Ik wil niet dat mn visjes het slecht hebben, maar ik kan Moony ook niet missen...
Wat is Blauwe spat.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:15 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
ik kan niet goed zien wat het is, maar als het om plenaria gaat: blauwe spat
Volgens mij issie inderdaad al vergroeid... mijn manen hebben geen rare knikken. 50CM hoogte is echt minimaal!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:18 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
ik kan me vergissen, maar volgens mij is ie al aan het vergroeien. die knik in de rugvin hoort daar toch helemaal niet?
zo ziet een gezonde maanvis eruit:
[afbeelding]
Ben bang dat deze mijn gifkikkervisjes zouden opeten... :|quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:17 schreef Byte_Me het volgende:
blauwe spat is een vis (goerami) die ze eet, maar niet zo geschikt voor een paludarium (denk ik).
http://nl.wikipedia.org/wiki/Blauwe_spat
grote kans jaquote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:34 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Ben bang dat deze mijn gifkikkervisjes zouden opeten... :|
volgens mij eten alle goerami soorten planaria (of hoe het ook heet)?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:34 schreef Aneurism het volgende:
[..]
ehh ja ik voerde ze tot vandaag eigenlijk alleen jonge garnaaltjes (die vangen ze zelf) en 1 keer per week maalde ik vlokvoer heel fijn en dat laat ik dan zinken, maar ik weet niet of ze dat ook echt eten.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:46 schreef MadGuy het volgende:
bla bla bla
gifkikkervisjes? Stoer.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:34 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Bedankt voor je antwoord. Ik heb ook zat levende garnaaltjes, maar ik heb tot nu toe maar één keer gezien dat het vrouwtje er eentje te pakken had.quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:18 schreef gtsmrt het volgende:
[..]
ehh ja ik voerde ze tot vandaag eigenlijk alleen jonge garnaaltjes (die vangen ze zelf) en 1 keer per week maalde ik vlokvoer heel fijn en dat laat ik dan zinken, maar ik weet niet of ze dat ook echt eten.
maar ik heb toevallig vandaag weer eens diepvries rooie muggenlarven gehaald. Ik wilde eigenlijk iets van levend voer kopen maar dat was helaas niet op voorraad.
dus toen heb ik vanmiddag een stukje van zo;n blokje rooie muggenlarven afgehakt (letterlijk) en dat ontdooit en een stuk of 10 larfjes in het bakje gegooid. ze waren in het begin niet zo enhousiast maar ze hebben al wel wat gegeten (ze kunnen ook niet veel op aangezien ze zo klein zijn
ikzelf heb het niet zo op levende artemia, de helft krijgen je vissen niet te pakken en dan gaan ze in je bodem liggen rotten. levende muggenlarven zijn wel goed dus. en watervlooien heb ik nog nooit geprobeert...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |