bronquote:Janet Jackson zou voor de keuze zijn gesteld: onmiddellijk gaan afvallen of gedumpt worden door haar platenmaatschappij. Janets vorige plaat Damita Jo van twee jaar geleden flopte.
Sindsdien zou Janet twintig kilogram bijgekomen zijn, onder meer voor een filmrol die ze niet kreeg. Haar nieuwe album verschijnt binnenkort. Een insider zei aan de New York Post dat platenmaatschappij Virgin intussen een persoonlijke trainer voor Janet heeft aangeworven.
Die moet haar helpen afvallen waardoor ze haar nieuwe album optimaal kan gaan promoten. Een vriendin van de zangeres spreekt het verhaal tegen en stelt iedereen gerust: Janet komt altijd wat bij wanneer ze niet werkt, da's normaal.
Ha, da's een goeie, die ga ik ook gebruiken!quote:Op woensdag 15 februari 2006 18:15 schreef schatje het volgende:
Sindsdien zou Janet twintig kilogram bijgekomen zijn, onder meer voor een filmrol die ze niet kreeg.
Ben het met je eensquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:50 schreef Asielzoekers het volgende:
Inderdaad, onzekere tienermeisjes met een chronisch vertekend zelfbeeld zijn eerder geholpen bij extreem magere idolen dan iemand die realistisch wordt neergezet door een platenmaatschappij.
Terecht dat ze moet afvallen, wat denkt ze wel? Een beetje menselijk zijn doe je maar als je uit de spotlights bent...
ik denk een tattooquote:Op donderdag 16 februari 2006 12:58 schreef Bijsmaak het volgende:
[..]
Is dat een tattoo of ontsnapt er wat haar??
eenschquote:
Want obesitas zal je ten deel vallen?quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:54 schreef MJboard het volgende:
Spot niet met Disney!
Ja dat doe ik ook, ik vreet alleen geen 20 kilo vet aan m'n lijf erbij.quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:09 schreef xman het volgende:
Je hebt namelijk de mens Janet en de artiest Janet. Ik vind gewoon dat ze moet kunnen doen wat ze wil. Als ik thuis zit trek ik ook m'n oude kloffie aan.
Boeiend, moet ze alsnog zelf weten. Vind 't trouwens best raar dat iedereen zonder meer aanneemt dat dat Janet Jackson is.quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:59 schreef navvy het volgende:
[..]
Ja dat doe ik ook, ik vreet alleen geen 20 kilo vet aan m'n lijf erbij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |