abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34927641
Voor u geknipt: “Wethouder Sommer van de gemeente Geldrop-Mierlo is niet van plan de 75 euro milieuboete van mevrouw Van Wordragen kwijt te schelden. De 75-jarige vrouw uit Geldrop kreeg de boete omdat ze plastic zakken in de afvalbak bij de supermarkt deed. Een milieuambtenaar van de gemeente Geldrop bekeurde haar daarvoor omdat er formeel geen huishoudelijk afval in de afvalbakken op straat mogen worden gegooid. De vrouw gooide de lege zakken weg na het voeren van vogels en kippen in een park. Ze is verbijsterd over het voorval en is niet van plan de boete zonder meer te betalen. Ze gaat er beroep tegen aantekenen. Maar PvdA/GroenLinks-wethouder Sommer is niet bereid tot enige coulance. Hij vindt dat mevrouw Van Wordragen gewoon de wet heeft overtreden.” Wellicht aardig om te onthouden wanneer u komende maand een nieuwe college mag kiezen...
Bron
Het gastenboek
  vrijdag 10 februari 2006 @ 09:10:22 #2
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_34928116
Juist, no tolerance! Regels zijn regels, niet meer het pappen en nathouden. De knuffelpolitiek moet nu eens afgelopen zijn!
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_34928255
Het probleem ligt niet bij de gemeentes maar bij de machtsgeile ambtenaren zoals BOA's en Milieuambtenaren. NSB materiaal als je het mij vraagt !
pi_34928426
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 09:10 schreef Sidekick het volgende:
Juist, no tolerance! Regels zijn regels, niet meer het pappen en nathouden. De knuffelpolitiek moet nu eens afgelopen zijn!
pi_34928570
Dus zij mag geen vuilniszakje in de vuilnisbak gooien terwijl ze aan de andere kant van de wereld gezellig boorplatforms in zee plaatsen?
Een blaasorkest bij de alcoholcontrole is nooit grappig
  vrijdag 10 februari 2006 @ 10:10:45 #6
53151 T42
Pinball Wizard
pi_34929105
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 09:41 schreef thefunny het volgende:
Dus zij mag geen vuilniszakje in de vuilnisbak gooien terwijl ze aan de andere kant van de wereld gezellig boorplatforms in zee plaatsen?
daar zit de eu niet mee! het moet hier schoon weze zodat ze kunne zegge: kijke wij zijn nie die vervuilers!
pi_34929250
quote:
Vind ik ook, maar dan ook alle geknuffelden zwaar straffen die de wet overtreden.
pi_34929256
sinds wanneer zijn plastic zakken huishoudelijk afval?
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_34929278
Ooh is dat een nieuwe wet? Dat wist ik niet!
Foei zeg!
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  vrijdag 10 februari 2006 @ 10:21:11 #10
42510 Baleog
semi kale wijsneus
pi_34929305
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 08:34 schreef 2QT2BSTR8 het volgende:
[afbeelding] Voor u geknipt: “Wethouder Sommer van de gemeente Geldrop-Mierlo is niet van plan de 75 euro milieuboete van mevrouw Van Wordragen kwijt te schelden. De 75-jarige vrouw uit Geldrop kreeg de boete omdat ze plastic zakken in de afvalbak bij de supermarkt deed. Een milieuambtenaar van de gemeente Geldrop bekeurde haar daarvoor omdat er formeel geen huishoudelijk afval in de afvalbakken op straat mogen worden gegooid. De vrouw gooide de lege zakken weg na het voeren van vogels en kippen in een park. Ze is verbijsterd over het voorval en is niet van plan de boete zonder meer te betalen. Ze gaat er beroep tegen aantekenen. Maar PvdA/GroenLinks-wethouder Sommer is niet bereid tot enige coulance. Hij vindt dat mevrouw Van Wordragen gewoon de wet heeft overtreden.” Wellicht aardig om te onthouden wanneer u komende maand een nieuwe college mag kiezen...
Bron
Het gastenboek
wat een kansloos knaapje, ik neem aan dat geldrop-mierlo voor de rest crime-free is dat hij zich over dit soort dingen kan drukmaken?
MrSASO's ille rhyme: DA SHIZNIT 33 1/3 (y)
pi_34929346
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 10:18 schreef bas-beest het volgende:
Goed punt.
Vaak zitten in afvalbakken ook plastic zakken uit hygiënisch oogpunt en dit valt er blijkbaar niet onder.
pi_34929741
Het is logisch dat een afvalbak niet gebruikt mag worden.

Hulde voor de BOA die de overlast van senioren eens rigoreus aanpakt. Er wordt veel geklaagd over jongeren, maar het probleem zit hem in de ongehoorzaamheid van 60-plussers. Juist mensen die de oorlog nog hebben meegemaakt weten dondersgoed waar het weggooien van plastic zakken in afvalbakken toe leidt.
pi_34930065
Kun je een plastic zak als huishoudelijk afval betitelen, is vraag 1. Kun je het maken om iemand te beboeten in de wetenschap dat het meeste afval in Nederland ongescheiden wordt verwerkt? Is 75 euro niet een buitenproportioneel hoog bedrag voor zo'n licht vergrijp?
  vrijdag 10 februari 2006 @ 11:22:45 #14
9471 JaJoah
Leck mich am Arsch
pi_34930777
Man, de reacties in dat gastenboek van die gemeente

bv.
quote:
Gevraagd: verbaliserend miljeu-ambtenaar. Functie-vereisten: IQ van ver beneden het vriespunt, bereidheid om oude vrouwtjes fiscaal lastig te vallen, juiste en onderdanige attitude ten opzichte van SUV-berijders. Strafblad is een pre. In bezit van wapenvergunning. Salaris: schaal 3 gemeente-ambtenaren, aan te vullen met jachtpremie op burgers. Nadere informatie: dhr. Sommer, zakkensnaaier.

[ Bericht 69% gewijzigd door JaJoah op 10-02-2006 11:36:40 ]
ik kom uit limburg! en ben er godverdomme trots op!
  vrijdag 10 februari 2006 @ 11:28:46 #15
130955 Floripas
Blast from the past
pi_34930917
Ik heb eens de straat opgeruimd van zwerfvuil, het was een spontane actie. Was ik klaar, deed ik de plastic AH-tas met straatvuil in een afvalbak van de gemeente, kreeg ik ook bijna een boete
pi_34931037
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 11:22 schreef JaJoah het volgende:
Man, de reacties in dat gastenboek van die gemeente
Heb je misschien een link? Thnx.

Edit: http://www.geldrop-mierlo.nl/web/show/id=109238

Edit 2: Lui? Luier? http://www.sre.nl/upload/(...)u_Actueel_1_2004.pdf
pi_34931150
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 10:18 schreef bas-beest het volgende:
Het was een zak waar brood in had gezeten, dus eigenlijk huishoudelijk afval.

desalniettemin een vreemde actie.. die vrouw gooit haar afval netjes weg (het was niet zo dat ze een vuilniszak vol afval in die bak aan en proppen was) en dan nog beboten .
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_34931314
Eerlijk waar... die milieu agent en meneer Sommer zouden ter dood gebracht moeten worden.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_34931339
Waar blijft de gulle nieuwe Prins Bernhard nou???
pi_34931411
quote:
pi_34931858
Daar gaat haar aow'tje! Belachelijk! En wat had ze dan moeten doen? En dan 75 euro. Van de zotte.. Dit is wat dit land zo verrot maakt, met al die maffe regels en wetten. En dit is natuurlijk zomaar een voorbeeld, wat betekent dat er nog veel meer burgers ontevreden zijn of boos zijn. En terecht natuurlijk. Nouja, het zal wel onder het motto 'normen en waarden' zijn ofzo..

Waar kan ik overigens een overzicht zien/lezen van wat ik wel in de vuilnisbak mag gooien en wat niet, en waarom niet daar en wel thuis, en waar mag ik het dan wel weggooien en moet ik bang zijn een boete te riskeren als ik een blikje cola weggooi die ik van huis heb meegenomen? Best lastig, al dat afval weggooien zeg, ben blij dat er wetten zijn..
  vrijdag 10 februari 2006 @ 12:08:04 #22
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_34932130
Echt van de zotte dit
opgezegd@fok.nl
  vrijdag 10 februari 2006 @ 12:52:38 #23
141153 Jihad.Joe
A Real Arabian Hero!
pi_34933494
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 10:18 schreef Dr.Nikita het volgende:
Vind ik ook, maar dan ook alle geknuffelden zwaar straffen die de wet overtreden.
Maar de ene geknuffelde heeft niet zo'n lekkere thee als de andere

en een aan alle Moslims
♥ Don't make me put a Jihad on you!
♥ Trust Allah, but tie up your camel!
pi_34934964
Tjah..
Ik zou het voor laten komen en op enige coulantie van de rechter hopen..

Dit gaat natuurlijk helemaal nergens meer over..
pi_34935962
Hoe zit het dan in geldrop met honden uitlaters moeten die het zakje wat ze gebruiken om de stront in te doen weer los scheiden?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')