P90's komen uit Belgie.quote:Op zondag 12 februari 2006 23:40 schreef DarthNick het volgende:
Eventjes over die wapens, het lijkt me logisch om te redeneren dat ze de P90's niet meenemen, omdat ze anders nog makkelijker te herkennen zouden zijn geweest (p90's is zowat handelsmerk van SG-1) Ik vermoed dat die guns als afleiding gebruikt zijn. Anyways, ik vond het wapen wat Mitchell gebruikte wel bruut, was dat een europees wapen ? (H&K ofzo). Er moet trouwens meer europese invloed in de serie zitten, in SG-A heb ik nu bijna alle vlaggen gezien behalve die van ons.
Hij speelt ook in CSI:Miami als handschrift-deskundige ofzo..quote:Op zondag 12 februari 2006 22:12 schreef __Saviour__ het volgende:
dat zie ik ook regelmatig, bekende stargate acteurs in andere films/series. Zo zag ik pas nog bra'tac in een sauna in een aflevering van Seinfeld
Leek een beetje op de G-36C Rifle (voor de battlefield2 gamers).quote:Op zondag 12 februari 2006 23:40 schreef DarthNick het volgende:
Eventjes over die wapens, het lijkt me logisch om te redeneren dat ze de P90's niet meenemen, omdat ze anders nog makkelijker te herkennen zouden zijn geweest (p90's is zowat handelsmerk van SG-1) Ik vermoed dat die guns als afleiding gebruikt zijn. Anyways, ik vond het wapen wat Mitchell gebruikte wel bruut, was dat een europees wapen ? (H&K ofzo). Er moet trouwens meer europese invloed in de serie zitten, in SG-A heb ik nu bijna alle vlaggen gezien behalve die van ons.
Inclusief die nergens op slaan, zoals die van Beckett. Je ziet vooral veel Duitse. Pas zag ik nog een Portugese. Misschien gaan ze gewoon een rijtje af.quote:Op zondag 12 februari 2006 23:40 schreef DarthNick het volgende:
het waren g36 idd en mp-7 in iedergeval allemaal H&K wapensquote:Op maandag 13 februari 2006 01:43 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Hij speelt ook in CSI:Miami als handschrift-deskundige ofzo..
[..]
Leek een beetje op de G-36C Rifle (voor de battlefield2 gamers).
Edit: Dit is een plaatje van een G36C in het echt, hier heeft ie wel een silencer..
Het zal wel een aanverwant type zijn..
[afbeelding]
Ja klopt, maar ik denk niet dat die gelijk Aarde zullen aanvallen. Ik denk dat dat nog net een stapje te ver is. Maar ze kunnen best de 'next thread' worden in seizoen 11 ofzo.. (de orii zullen nog wel aanwezig zijn in seizoen 10quote:Op maandag 13 februari 2006 23:06 schreef __Saviour__ het volgende:
en dan is er de lucian alliance nog, die kunnen ook nog gevaarlijk worden
Ja dat had ik nog wel mee gekregen, alleen waar had hij ze voor nodig? Dat is mij niet geheel duidelijk.quote:Op maandag 13 februari 2006 14:10 schreef __Saviour__ het volgende:
hij wilde een nieuw rijk oprichten, opnieuw beginnen als system lord
Maar die leider zei letterlijk dat die andere kerel de mensen maar met rust moest laten... die waren niet belangrijk enzo.quote:Op maandag 13 februari 2006 23:06 schreef __Saviour__ het volgende:
en dan is er de lucian alliance nog, die kunnen ook nog gevaarlijk worden
Ik denk dat Vala nou ergens bij de Ori thuiswereld zit vanwaar ze die singulariteit aan het maken waren. De kans bestaat dat ze daarna best wel snel ontdekt werd.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:57 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Maar die leider zei letterlijk dat die andere kerel de mensen maar met rust moest laten... die waren niet belangrijk enzo.
Bne trouwens benieuwd of die chick met d'r britse accent nog terug komt dit seisoen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |