de enige sterkste man met een goed postuur.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:24 schreef Del_Toro het volgende:
te vinden via limewire
btw check this out
http://forum.athletes.com/fitshow/week27/week27lg.html
mariuz die >350 squat geiiiiil
tof, waren wel vette lui zeg.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:28 schreef LedZep het volgende:
http://forum.dutchbodybuilding.com/showthread.php?t=53779
Voor de sterkste mannen ter wereld (545 kilo squat...LIGHTWEIGHT BABY)
Kijk legg press even en let erop hoe hij telt...hij zit bij 5 en hij zegt 7...foutje?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:24 schreef Del_Toro het volgende:
te vinden via limewire
btw check this out
http://forum.athletes.com/fitshow/week27/week27lg.html
mariuz die >350 squat geiiiiil
Ga bewegen...... gaat een stuk sneller i.p.v. die troep te slikken en slik anders een paar ephedra pillen.quote:Op zondag 29 januari 2006 18:38 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Zijn hier ook mensen bekend met bewezen legale supplementen om de vetverbranding te ondersteunen, zodat het allemaal een beetje sneller gaat. Ze schijnen namelijk wel te bestaan, van die middeltjes die icm sporten je sneller vet laten verbranden.
Is in wezen wel het beste advies ja. Maar pas op met spierverlies (dus veel eiwitten vreten)quote:Op zondag 29 januari 2006 19:12 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Ga bewegen...... gaat een stuk sneller i.p.v. die troep te slikken en slik anders een paar ephedra pillen.
De lente komt er weer aan, het is nu nog fris, maar ik wil ook 2/3 in de week rond 06:00 ff 30 minuten gaan lopen en dan douchen en naar werk. Kijken wat het effect is. Wil niet al teveel vet kwijt raken zit nu op de 98 kilo bij 2.00m.quote:Op zondag 29 januari 2006 19:16 schreef LedZep het volgende:
[..]
Is in wezen wel het beste advies ja. Maar pas op met spierverlies (dus veel eiwitten vreten)
Ik word soms een beetje moe van het advies "ga bewegen", ik beweeg al en ik vind dat ik al genoeg beweeg! Ik vraag alleen advies om het proces een beetje te versnellen, is dat nou zo'n probleem?!quote:Op zondag 29 januari 2006 19:12 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Ga bewegen...... gaat een stuk sneller i.p.v. die troep te slikken en slik anders een paar ephedra pillen.
Het probleem zit hem in dat jij nog totaal niets af weet van fitness/BB enz.. No problemo, maar neem dan ook adviezen aan van andere en ga niet meteen grijpen naar supps en dergelijke.quote:Op zondag 29 januari 2006 20:12 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Ik word soms een beetje moe van het advies "ga bewegen", ik beweeg al en ik vind dat ik al genoeg beweeg! Ik vraag alleen advies om het proces een beetje te versnellen, is dat nou zo'n probleem?!
Laat ik het zo stellen, ik lees veel dingen dat groene thee, cla, carnitine, chitosan, etc. de vetbranding ondersteunen, bovendien zijn dit allemaal veilige supplementen, maar of ze echt werken weet ik niet. Als we over dit soort supplementen praten dan zie ik totaal geen bezwaar om dat te proberen als ondersteuning. Ik verwacht geen wonderpil en illegale supplementen hoeft ik niet (ook geen ephedra). Whey, aminozuren en creatine zijn ook gewoon geaccepteerde ondersteunende supplementen, ik wil alleen weten welke er nog meer zijn.quote:Op zondag 29 januari 2006 20:19 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Het probleem zit hem in dat jij nog totaal niets af weet van fitness/BB enz.. No problemo, maar neem dan ook adviezen aan van andere en ga niet meteen grijpen naar supps en dergelijke.
als je wilt verbranden zou ik de volgende dingen doen:quote:Op zondag 29 januari 2006 18:38 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Zijn hier ook mensen bekend met bewezen legale supplementen om de vetverbranding te ondersteunen, zodat het allemaal een beetje sneller gaat. Ze schijnen namelijk wel te bestaan, van die middeltjes die icm sporten je sneller vet laten verbranden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |