abonnement Unibet Coolblue
pi_34197746
Deeltje 5 alweer!!
quote:
Wat is NIPO CAPI@HOME?

TNS NIPO doet - zoals u wel bekend is van radio, tv en kranten - onderzoek op velerlei gebied. Door overheid, bedrijven en andere organisaties worden tal van beslissingen genomen die in meer of mindere mate van invloed zijn op ons dagelijks leven. Of de gevolgen van de genomen maatregelen overeenkomen met datgene wat men ervan verwachtte, is vaak onbekend. Wanneer steeds dezelfde huishoudens gedurende een langere periode worden geïnterviewd, krijgt men het best inzicht in de echte gevolgen van beslissingen voor de verschillende bevolkingsgroepen. Dit soort onderzoek wordt doorgaans uitgevoerd in opdracht van bedrijven, universiteiten, instellingen en overheden. NIPO CAPI@HOME is een unieke database van zo'n 45.000 huishoudens ofwel ruim 100.000 personen. Via de eigen pc werken de respondenten mee aan allerlei vormen van onderzoeken. Vragenlijsten over de meest uiteenlopende onderwerpen worden via modem of internet naar de respondent of een geselecteerde groep respondenten verstuurd. In de database is veel achtergrondinformatie over de respondenten beschikbaar. Omdat de resultaten van onderzoek moeten gelden voor alle huishoudens in Nederland, moeten alle soorten huishoudens in de steekproef vertegenwoordigd zijn.

Tof, maar hoe meld ik me aan?
Aanmelden bij TNS Nipo kan alleen via mensen die al als respondent aangemeld zijn. Er zijn er hier genoeg te vinden, laat even een post achter en zij kunnen je aanmelden. Hier is in eerste instantie alleen een emailadres voor nodig, Nipo zal je dan later zelf benaderen voor meer gegevens. Dit kan enkele weken duren.

Ik ben aangemeld, en nu?
Je krijgt uiteindelijk hun software die je moet installeren om contact met hen te kunnen maken. Oproepen voor enquetes krijg je via je emailadres. Elke maand krijg je een screening die je moet invullen om te bekijken of je in aanmerking komt voor vragenlijsten die ze hebben. Voor de screenings krijg je geen punten, voor de aparte vragenlijsten wel.

Ennehh, punten? Hoe zit dat met het geld dan?!
Voor elke vragenlijst krijg je een bepaald aantal punten (NIPOints). Lange vragenlijsten = meer punten. Soms wordt je gevraagd of iemand bij je langs kan komen om vragen te stellen of wordt gevraagd of je ergens heen wil gaan om daar vragen te gaan beantwoorden. Dit levert meestal meer punten op, soms zelfs direct een geldbedrag. Aan het einde van een vragenlijst krijg je te zien hoeveel punten je verzameld hebt, je kunt dat kiezen voor bonnen van Blokker, Bol.com, Freerecordshop, punten als Airmiles laten bijboeken of het geldbedrag over laten maken naar een goed doel. Heb je een totaalsaldo van 66 punten, dan wordt de bon van je keuze naar je toegestuurd, ter waarde van 10 euro. Hoe snel het sparen gaat ligt eraan of je binnen de doelgroep valt waar ze veel enquetes voor hebben. Overigens kun je altijd weigeren enquetes in te vullen, of weigeren als je geen trek hebt in mensen die langs komen

Ik heb nog meer vragen!
Stel ze gerust in dit topic, er is misschien iemand die een antwoord weet!


Als er iemand zoiets over bijv. Intomart zou kunnen maken, kunnen we die toevoegen.

De ledenpagina's:

Nipo: https://capi.nipo.nl/secure/login.asp
Intomart: https://panel.intomartgfk.nl/
Invotes: https://n34.noties.nl/invotes/index.php
Ciao: http://www.ciao-surveys.nl/
intervieuw NSS: http://www.online.interview.nl/loginpp.htm
Lightspeed: http://nl.lightspeedpanel.com/member/Login
Opionbar: http://www.opinionbar.com/NL/login.asp
Flycatcher: http://www.flycatcher.nl/
DoublePoints: http://www.doublepoints.net/bijwerken.php?country=NL&language=NL
Test & Vote: http://nl.testandvote.com/

Deel 1, 2, 3, en 4
(Allemaal gestolen uit deel 4 )

Hier maar weer verder dus!
pi_34198069
Nou, bij deze ben ik ook weer van de partij.
Spoilers!
pi_34199277
hmm er is er nog eentje geopend
als deze open blijft kan hier dan in de TT deel 5 bij komen te staan
pi_34199676
ff teeveepee-en, was eigenlijk op zoek naar 't Google-Earth-topic
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_34199733
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 14:04 schreef erik-de-perik het volgende:
hmm er is er nog eentje geopend
als deze open blijft kan hier dan in de TT deel 5 bij komen te staan
Deel zes eigenlijk, want deel vier was voor het vorige topic.
  woensdag 18 januari 2006 @ 14:43:06 #6
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_34200923
tvp, hier wil ik ff wat meer van weten.
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  woensdag 18 januari 2006 @ 14:43:15 #7
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_34200929
Ik heb mijn computer (laptop) opnieuw geinstalleerd en dus is de Nipo Software verdwenen. Alleen ben ik mijn losse A-drive kwijt waardoor ik de software niet geinstalleerd krijg. Heel irritant.
Heb al 1 onderzoek moeten laten schieten en nu staat er een screening klaar die ik wel wil doen...
***
pi_34201441
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 14:43 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb mijn computer (laptop) opnieuw geinstalleerd en dus is de Nipo Software verdwenen. Alleen ben ik mijn losse A-drive kwijt waardoor ik de software niet geinstalleerd krijg. Heel irritant.
Heb al 1 onderzoek moeten laten schieten en nu staat er een screening klaar die ik wel wil doen...
Ff downen van hun site en daarna handmatig je nummer ff in de bat-dinges-file zetten (zodat ie je herkent). Kun je wel nog inloggen op hun site?
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_34201492
Oh, als je 'm download nadat je bent ingelogd dan staat je nummer er al automatisch in zeggen ze.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_34201636
Zo moet je je eigen nummer invoeren mocht het weg zijn (is mij 'n keer overkomen, ik heb het installatieprog toen van diskette op sd-kaart moeten zetten omdat mijn nieuwe pc geen a-drive heeft)
quote:
U kunt nu het volgende doen om uw respondentnummer toe te voegen.

Als u Windows 95 of hoger heeft:

U kiest voor Start
Daarna kiest u voor de optie Uitvoeren
U voert hier de volgende regel in: C:\nipo.n\niposys.ini en drukt op OK
Er wordt nu een kladblok geopend (niposys.ini)
Voeg de ID= regel bijna bovenaan toe in het kladblok onder [Compass]. Hieronder staat een voorbeeld.
[Compass]
ID= (tik hier uw respondentnummer in)
RPCConnect=1
RPCConnectname=capi.nipo.nl:634
RPCConnectProtocol=PureTcpIp
Het is heel belangrijk dat u het door u ingetikte respondentnummer goed controleert. Als u hier een fout respondentnummer intikt, kunt u vragenlijsten krijgen die niet voor u bedoeld zijn!
Heeft u dit allemaal gedaan, dan kunt u de gegevens opslaan in het kladblok.
U kunt nu weer contact maken met onze computer om de vragenlijsten op te halen.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_34209077
*tvptje... Dus hier gaan we weer verder

Ik heb me aangemeld voor Test&Vote. Werkt nogal verslavend dat klikken voor punten
pi_34209363
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 18:00 schreef AnnekeM het volgende:
*tvptje... Dus hier gaan we weer verder

Ik heb me aangemeld voor Test&Vote. Werkt nogal verslavend dat klikken voor punten
Dat houdt snel op hoor. De meeste van die quickvotes staan echt al bijna een jaar op hun site, en er komt vrijwel niets bij....Het lijkt dus in het begin hard te gaan, maar na verloop van tijd neemt dat af. Maar toch, we komen ooit wel aan die punten hoor!
Spoilers!
pi_34209606
Dat topique ging snel... hopelijk komt NIPO een beetje snel met die punten, daar wacht ik nou toch al best lang op
Who knew?
  Hoofdredactie Fotografie woensdag 18 januari 2006 @ 18:35:31 #14
95752 crew  Chell
Kluns
pi_34210224
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 14:43 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb mijn computer (laptop) opnieuw geinstalleerd en dus is de Nipo Software verdwenen. Alleen ben ik mijn losse A-drive kwijt waardoor ik de software niet geinstalleerd krijg. Heel irritant.
Heb al 1 onderzoek moeten laten schieten en nu staat er een screening klaar die ik wel wil doen...
Idd even inloggen op hun site en het downloaden en installeren. En anders misschien even de bestanden van de diskette af kopieren op de pc van Stinkie en dan overzetten naar jouwe via netwerk of ceedeetje?
  woensdag 18 januari 2006 @ 18:52:29 #15
130314 Reverse
Geen probleem.
pi_34210791
Als iemand mij aan zou kunnen melden voor Capi@Home van NIPO, zou ik dat waarderen

*edit - juan.buis@hccnet.nl

Alvast bedankt, enzo.
Tja. Je moet toch ergens beginnen.
  woensdag 18 januari 2006 @ 20:11:19 #16
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_34214069
Ik heb vandaag mijn aanmeldingsbrief voor het Nipo ontvangen .

En vandaag een onderzoek gehad van Intomart over muziek. 2,20 vergoeding
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 18 januari 2006 @ 20:33:55 #17
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_34214981
Dan zal ik in dit topic ook maar eens geen terugvindpost plaatsen Aangezien ik natuurlijk in dat andere topic had gepost. Dat nu gesloten is, die ja
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_34217850
Nou net screening van Ciao, ik vuil 'm in, druk ik op 'versturen'.... 500 interne serverfout
Ik heb niet veel zin om 't nog es in te vullen....
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_34230720
Hehehe, die heb ik niet gekregen waarschijnlijk omdat DP me niet meer lief vindt
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  donderdag 19 januari 2006 @ 10:01:20 #20
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_34232137
lijkt me ook wel leuk om mee te doen.


wie wil mij opgeven mail is jw.oldenbeuving AT gmail.com

AT vervangen voor @ maar dat spreekt voorzich
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  donderdag 19 januari 2006 @ 10:33:31 #21
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_34232979
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 18:35 schreef Yoni het volgende:
Idd even inloggen op hun site en het downloaden en installeren. En anders misschien even de bestanden van de diskette af kopieren op de pc van Stinkie en dan overzetten naar jouwe via netwerk of ceedeetje?
Kan dat?
Dat ga ik dan vanvond maar eens checken. Via stinkie's PC wilde niet, want mijn diskette werkte ineens niet meer.
***
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 19 januari 2006 @ 10:35:22 #22
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_34233035
Downloaden van de site moet toch wel lukken, BE
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_34233120
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 10:33 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Kan dat?
Dat ga ik dan vanvond maar eens checken. Via stinkie's PC wilde niet, want mijn diskette werkte ineens niet meer.
moet je wel inloggen op hun secure-ding met je respondentnummer (staat bovenaan elke mail die je krijgt van hen) en je wachtwoord (postcode+letters+huisnummer)
Link: https://capi.nipo.nl/secure/login.asp
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_34240409
Aaaarghhh!!! Ik word echt helemaal gek van die gasten van Ipsos. Ben ik een onderzoek aan het doen, kan ik niet verder. Nou, dan maar in Fitrefox ipv IE proberen. Prima. Dan kapt ie dr ook weer mee. Terug naar IE, dat lukte nu weer wel.

Wil ik na het onderzoek naar mijn persoonlijke pagina, kan ik ineens niet meer inloggen! Wachtwoord opgevraagd natuurlijk, maar dat sturen ze niet gelijk...Gatver, ik heb het er echt mee gehad. Ik weet niet eens wat ik voor dat onderzoek heb gekregen na alle moeite die het me heeft gekost om dat kloteding in te vullen!!

zo, dat lucht ten minste een beetje op
Spoilers!
pi_34240563
Weet iemand wat je kunt krijgen na een onderzoek van Ipsos? Het stond niet in de mail, en aangezien ik het ineens niet meer kan bekijken....
Spoilers!
  donderdag 19 januari 2006 @ 14:29:27 #26
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_34240633
heeft iemand mij al opgegeven?
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_34241345
Dat gedoe met Ipsos had ik ook. Had van de week een onderzoek en ik heb standaard Firefox. Kon ik hem alleen in Internet Explorer invullen. Ik die link openen in IE "u heeft dit onderzoek al ingevuld". Tsjee, kon de link dus maar 1x gebruiken
Heb het ook gehad met Ipsos.

Vandaag mijn eerste 20 euro Iris Cheque van Intomart ontvangen (en wel in 2x 10 bonnen )
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 19 januari 2006 @ 14:58:32 #28
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_34241747
Je krijgt er altijd twee van 10
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_34248583
Net mn opinionbar onderzoek gehad (mn eerste!) over mediagebruik en chocolademerken. 1,50 voor toch best wel veel werk, dat viel wat tegen. Maar goed, de uitbetalingsgrens komt dichterbij
Who knew?
pi_34250847
Ook even aangemeld bij Ipsos! Nog meer bonnetjes hihi! Iemand enig idee of je daar veel van krijgt?
  donderdag 19 januari 2006 @ 20:01:58 #31
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_34252330
Omdat ik me bij kijkshop het aangemeld voor dat webtesten mag ik een gratis webcam halen
  donderdag 19 januari 2006 @ 21:30:30 #32
130314 Reverse
Geen probleem.
pi_34255837
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 18:52 schreef Reverse het volgende:
Als iemand mij aan zou kunnen melden voor Capi@Home van NIPO, zou ik dat waarderen

*edit - juan.buis@hccnet.nl

Alvast bedankt, enzo.
Repost.
Tja. Je moet toch ergens beginnen.
  donderdag 19 januari 2006 @ 21:31:45 #33
87545 miki
Hee!Mijn avatar!
pi_34255908
Ik blijf maar mailtjes van Double Points krijgen, argh...
Heb me geprobeerd af te melden, maar kan het nergens vinden op hun site...iemand die het wel heeft gevonden?
I ain't got a signature...am I a criminal now?
I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy
pi_34255988
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 21:31 schreef miki het volgende:
Ik blijf maar mailtjes van Double Points krijgen, argh...
Heb me geprobeerd af te melden, maar kan het nergens vinden op hun site...iemand die het wel heeft gevonden?
Ga naar de Fast Point-sectie, klik alle aanbiedingen aan en gok het antwoord
Zo ben ik er vanaf gekomen
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_34338689
Ik heb net mijn punten bij DOUBLEPOINTS omgewisseld voor 3x 1/5 staatslot MET Jackpot
Van INTOMART heb ik afgelopen donderdag mijn eerste Irischeque (¤ 20) gekregen en nu nog ¤ 17,50 staan Een paar weken geleden kreeg ik mijn uitgekozen kadootje van INTERVIEW NSS een mooie cd van Eros Ramazzotti waar ik vaak naar luister(ik heb een Italiaanse vader) Ik heb trouwens al in geen weken meer iets gehoord van NSS en volgende week vallen er weer 2 Blokkerbonnen van NIPO in de bus.
en pas een uitbetaling van ¤ 10,20 bij Ciao-surveys aangevraagd, dit kan 5 weken duren voordat het op mijn rekening staat, maar dat geeft niet.

Het gaat lekker!
Iedereen wil oud WORDEN, maar niemand wil oud ZIJN...
  zondag 22 januari 2006 @ 12:34:38 #37
107521 Furia
snoopy weer
pi_34339360
quote:
Op zondag 22 januari 2006 12:10 schreef Mariskaa het volgende:
Ik heb net mijn punten bij DOUBLEPOINTS omgewisseld voor 3x 1/5 staatslot MET Jackpot
Van INTOMART heb ik afgelopen donderdag mijn eerste Irischeque (¤ 20) gekregen en nu nog ¤ 17,50 staan Een paar weken geleden kreeg ik mijn uitgekozen kadootje van INTERVIEW NSS een mooie cd van Eros Ramazzotti waar ik vaak naar luister(ik heb een Italiaanse vader) Ik heb trouwens al in geen weken meer iets gehoord van NSS en volgende week vallen er weer 2 Blokkerbonnen van NIPO in de bus.
en pas een uitbetaling van ¤ 10,20 bij Ciao-surveys aangevraagd, dit kan 5 weken duren voordat het op mijn rekening staat, maar dat geeft niet.

Het gaat lekker!
Woeiii inderdaad!!!

Hoe kom jij zo snel aan Doublepoints punten? Of was je al veel langer bezig?
pi_34339681
Ik heb echt al lang niks meer gehad *zeur*zeur*zeur*
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  zondag 22 januari 2006 @ 12:46:57 #39
107521 Furia
snoopy weer
pi_34339724
quote:
Op zondag 22 januari 2006 12:45 schreef Syrena het volgende:
Ik heb echt al lang niks meer gehad *zeur*zeur*zeur*
"Wie zeurt krijgt nooit een beurt!"
  zondag 22 januari 2006 @ 16:24:05 #40
51390 Dagguzz
Computer says no...
pi_34346819
tvp
Schudden voor gebruik
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 22 januari 2006 @ 16:27:04 #41
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_34346910
Hmmm... zo te zien ben ik door de Doublepoints-mazen geslipt:
quote:
Uw saldo bedraagt op dit moment 799 punten.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_34346986
Haha! Mijn punten, van de aanbiedingen die ik gegokt hebt, zijn ook nog eens geaccepteerd.
Ik heb meteen maar aan de loterij meegedaan voor die bol.com-bonnen.
Heb geen zin meer in Doublepoints. Tis zo saai
  zondag 22 januari 2006 @ 17:06:32 #43
107521 Furia
snoopy weer
pi_34348180
quote:
Op zondag 22 januari 2006 16:29 schreef AnnekeM het volgende:
Haha! Mijn punten, van de aanbiedingen die ik gegokt hebt, zijn ook nog eens geaccepteerd.
Ik heb meteen maar aan de loterij meegedaan voor die bol.com-bonnen.
Heb geen zin meer in Doublepoints. Tis zo saai
Ik had me wel aangemeld voor nieuwsbrieven etc, maar beantwoorde de vragen fout.. dus geen punten Ik heb meteen een boze reactie gestuurd
  zondag 22 januari 2006 @ 17:46:58 #44
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_34349483
quote:
Op zondag 22 januari 2006 16:27 schreef Rewimo het volgende:
Hmmm... zo te zien ben ik door de Doublepoints-mazen geslipt:
[..]

Ik ook 654 ik zal nu maar niet meer gokken
  zondag 22 januari 2006 @ 17:49:00 #45
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_34349537
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 10:01 schreef WEST het volgende:
lijkt me ook wel leuk om mee te doen.
repost

edit: emailadres verwijderd

[ Bericht 26% gewijzigd door WEST op 22-01-2006 20:06:25 ]
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_34349770
quote:
Op zondag 22 januari 2006 16:29 schreef AnnekeM het volgende:
Haha! Mijn punten, van de aanbiedingen die ik gegokt hebt, zijn ook nog eens geaccepteerd.
Ik heb meteen maar aan de loterij meegedaan voor die bol.com-bonnen.
Heb geen zin meer in Doublepoints. Tis zo saai
Het is heel saai ja, ik doe er niet meer aan mee hoor.
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_34350099
Zo dit ga ik ook eens Proberen. Toch altijd mooi meegenomen zo een kadobon!
pi_34350124
Ik wil ook wel mee doen, als iemand mij zou willen toevoegen, heel graag

Email is -edit-

bvd


Thanks syrena

[ Bericht 23% gewijzigd door heinl op 22-01-2006 20:24:33 ]
pi_34350381
Oh,...zie nauw dat iemand anders je moet aanmelden
Zou iemand mij ook ff kunnen aanmelde?


Alvast bedankt!

[ Bericht 8% gewijzigd door cybermichel op 22-01-2006 19:13:22 ]
pi_34350875
En ook hier ff span verwijderd
Ook al was het in de vorm van een post
pi_34351236
Reverse, WEST, heinl en cybermichel heb ik aangemeld
Het kan ff duren eer je reactie krijgt van Nipo.

Misschien beter om je adres nu ff weg te halen i.v.m. spammers enzo.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_34352280
Heey Bedankt!
ook voor je tip ;-)
  zondag 22 januari 2006 @ 20:05:26 #53
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_34354360
quote:
Op zondag 22 januari 2006 18:43 schreef Syrena het volgende:
Reverse, WEST, heinl en cybermichel heb ik aangemeld
Het kan ff duren eer je reactie krijgt van Nipo.

Misschien beter om je adres nu ff weg te halen i.v.m. spammers enzo.
Bedankt
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_34359805
Ik zou me ook wel graag in willen schrijven voor NIPO, zou iemand me kunnen aanmelden? Mjin emailadres staat in mn profiel
  zondag 22 januari 2006 @ 22:43:24 #55
130314 Reverse
Geen probleem.
pi_34361468
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 21:30 schreef Reverse het volgende:

[..]

Repost.
Mja, nog maar een repost dan

Oftewel;

juan.buis@hccnet.nl

Voor NIPO CAPI@home.

Alvast bedankt.
Tja. Je moet toch ergens beginnen.
  maandag 23 januari 2006 @ 08:15:12 #56
107521 Furia
snoopy weer
pi_34368800
quote:
Op zondag 22 januari 2006 17:06 schreef Furia het volgende:

[..]

Ik had me wel aangemeld voor nieuwsbrieven etc, maar beantwoorde de vragen fout.. dus geen punten Ik heb meteen een boze reactie gestuurd
Ze gaan de punten alsnog bijschrijven
  maandag 23 januari 2006 @ 09:07:03 #57
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_34369244
quote:
Op zondag 22 januari 2006 22:43 schreef Reverse het volgende:

[..]

Mja, nog maar een repost dan

Oftewel;

juan.buis@hccnet.nl

Voor NIPO CAPI@home.

Alvast bedankt.
kijk eens wat er iets boven je staat
quote:
Op zondag 22 januari 2006 18:43 schreef Syrena het volgende:
Reverse, WEST, heinl en cybermichel heb ik aangemeld
Het kan ff duren eer je reactie krijgt van Nipo.

Misschien beter om je adres nu ff weg te halen i.v.m. spammers enzo.
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_34371013
quote:
Op maandag 23 januari 2006 08:15 schreef Furia het volgende:

[..]

Ze gaan de punten alsnog bijschrijven
Goh, ik heb al meer dan een maand geleden gemaild dat ik veel profielvragen heb ingevuld, maar dat mijn saldo niet verhoogd werd. Nog niets van gehoord....
Spoilers!
pi_34374851
Ik heb een vermoeden Ik heb me bij DP namelijk aangemeld met dezelfde gebruikersnaam als hier, zou het daarom zijn dat ik eruit ben gegooid?

Of ik heb op teveel vragen zitten gokken, dat zou ook nog kunnen
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  maandag 23 januari 2006 @ 17:24:42 #60
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_34383675
ah we're back
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
  maandag 23 januari 2006 @ 20:32:55 #61
107521 Furia
snoopy weer
pi_34390403
Net weer een nipo onderzoek van 44 punten!!!

En er staat er nog eentje klaar, maar doorvoor zou ik "product met code 014" moeten hebben ontvangen en ik kom dit weekend pas thuis Kan ik dan pas kijken, maar weer niet invullen...

Iemand enig idee wat dit is? *hihi*


Edit: ben trouwens al aan mijn 4e blokkerbon toe nu! (nog maar es een keer bedankt annekem!)
pi_34391075
quote:
Op zondag 22 januari 2006 22:05 schreef Lyssa het volgende:
Ik zou me ook wel graag in willen schrijven voor NIPO, zou iemand me kunnen aanmelden? Mjin emailadres staat in mn profiel
iemand??
  maandag 23 januari 2006 @ 21:03:25 #63
107521 Furia
snoopy weer
pi_34391793
quote:
Op maandag 23 januari 2006 20:47 schreef Lyssa het volgende:

[..]

iemand??
Je hebt mail!
pi_34391830
quote:
Op maandag 23 januari 2006 21:03 schreef Furia het volgende:

[..]

Je hebt mail!
danku!!

je hebt mail terug

[ Bericht 12% gewijzigd door Lyssa op 23-01-2006 21:12:33 ]
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 23 januari 2006 @ 21:18:39 #65
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_34392426
Nipootje over klimaatverandering, 17 punten
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_34392905
ik heb op 2 januari een mail gestuurd naar NIPO met mijn gegevens enzo. Ik zou dan per post een brief met software krijgen. maar het is inmiddels 3 weken geleden,maar ik heb nog steeds niet gekregen......?
duurt het bij iedereen zo lang?
pi_34393373
quote:
Op maandag 23 januari 2006 21:28 schreef erik-de-perik het volgende:
ik heb op 2 januari een mail gestuurd naar NIPO met mijn gegevens enzo. Ik zou dan per post een brief met software krijgen. maar het is inmiddels 3 weken geleden,maar ik heb nog steeds niet gekregen......?
duurt het bij iedereen zo lang?
Ja bij mij iig wel, heeft langer dan een maand geduurd voor ik wat ontving.
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_34394578
quote:
Op maandag 23 januari 2006 21:28 schreef erik-de-perik het volgende:
ik heb op 2 januari een mail gestuurd naar NIPO met mijn gegevens enzo. Ik zou dan per post een brief met software krijgen. maar het is inmiddels 3 weken geleden,maar ik heb nog steeds niet gekregen......?
duurt het bij iedereen zo lang?
Yup Net toen ik dacht dat ik niks meer zou horen lag het spul op de mat.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  maandag 23 januari 2006 @ 23:18:19 #69
107521 Furia
snoopy weer
pi_34397645
Woehoei! Weer 16 puntjes erbij en een gratis maaltijd Eén overheerlijke mexicaanse gehakttaart

Toch weer mooi 60 puntjes in 1 dag verdiend, ik zit al weer op de helft van mijn 5e bon
  maandag 23 januari 2006 @ 23:45:58 #70
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_34398676
die bol.com bonnen hoe kan moet je in verzilveren als je iets van internet besteld ?
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_34398936
quote:
Op maandag 23 januari 2006 23:45 schreef WEST het volgende:
die bol.com bonnen hoe kan moet je in verzilveren als je iets van internet besteld ?
Bij het afrekenen moet je de code invullen op je bon. Staat ergens iets van cadeaubonnen o.i.d
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_34399990
hmmm
__________
  dinsdag 24 januari 2006 @ 00:42:58 #73
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_34400304
quote:
Op maandag 23 januari 2006 23:52 schreef Syrena het volgende:

[..]

Bij het afrekenen moet je de code invullen op je bon. Staat ergens iets van cadeaubonnen o.i.d
op die fiets, nou ik ben al bij Bol.com wezen kijken en heb een paar leuke boeken gezien
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_34400701
Ik ben als het goed is gister aangemeld bij NIPO maar ik heb nog steeds geen bevestiging of niks ontvangen? Wanneer krijg ik ong. een mail met inloggegeven? Of kan het ook zijn dat je niet word toegelaten?
  dinsdag 24 januari 2006 @ 01:06:22 #75
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_34400787
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 01:02 schreef cybermichel het volgende:
Ik ben als het goed is gister aangemeld bij NIPO maar ik heb nog steeds geen bevestiging of niks ontvangen? Wanneer krijg ik ong. een mail met inloggegeven? Of kan het ook zijn dat je niet word toegelaten?
Duurt wel een paar weken..
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
  dinsdag 24 januari 2006 @ 12:14:52 #76
130314 Reverse
Geen probleem.
pi_34409040
quote:
Op maandag 23 januari 2006 09:07 schreef WEST het volgende:

[..]

kijk eens wat er iets boven je staat
[..]

Mja, ik zuig

In ieder geval bedankt, en ik hoop hier nog wat ervaringen te mogen delen.
Tja. Je moet toch ergens beginnen.
pi_34409355
kan iemand mij ook aanmelden?
mbraam at firberworld punt nl
  dinsdag 24 januari 2006 @ 13:22:40 #78
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_34410931
iemand ervaring met http://www.ciao-surveys.nl ?
Ik kreeg een mailtje van goZing dat ze nu samen gaan.
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_34428585
Net een onderzoek ingevuld voor Nipo over Lees- en kijkgedrag. 52 punten voor gekregen

Wel veel dezelfde vragen die ik ook al bij een onderzoek van Intomart geloof ik ook al moest invullen
Sam: Whenever there is any doubt, there is no doubt. That's the first thing they teach you.
Vincent:Who taught you?
Sam: I don't remember. That's the second thing they teach you.
pi_34429745
Vanavond weer een onderzoek van Nipo, over het gebruik van Teletekst was maar een paar minuten, 13 punten en de 7e bon is onderweg!!
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
  dinsdag 24 januari 2006 @ 23:44:54 #81
107521 Furia
snoopy weer
pi_34432092
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 13:22 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
iemand ervaring met http://www.ciao-surveys.nl ?
Ik kreeg een mailtje van goZing dat ze nu samen gaan.
Ciao is prima te doen, heb in het laatste halfjaar al zeker 3x een uitbetaling gehad (12,80 en 6,80 en 7,20 meen ik me te herinneren). Uitbetaling is op je rekening en vanaf 5 euro. Ik kreeg het mailtje ook,maar ik had juist nog nooit onderzoeken van goZing gehad, dusu vind het wel prima!
  woensdag 25 januari 2006 @ 19:58:51 #82
107521 Furia
snoopy weer
pi_34457764
Joehoe! Net twee onderzoeken van NIPO Business... Maar iemand enig idee waar je daar je puntensaldo kunt checken? Ik kreeg in het mailtje al te horen hoeveel punten ik er voor kreeg, maar aan het einde helemaal niets, venster sloot gewoon Ben wel benieuwd namelijk!

Mijn uitbetalingsaanvraag bij Verdiennusnel was weer ongedaan gemaakt ofzo.. heel vaag, maar heb het maar opnieuw aangevraagd. Binnen 30 dagen is Furia weer 10,58 rijker!

[ Bericht 28% gewijzigd door Furia op 25-01-2006 23:33:22 ]
pi_34481430
Vanavond weer een onderzoek voor NIPO!!! Duurt maar 9 minuten, dus zal ook wel niet voor zo heel veen NiPoints zijn.. maar wel weer leuk!
pi_34483284
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 14:39 schreef Furia het volgende:
Vanavond weer een onderzoek voor NIPO!!! Duurt maar 9 minuten, dus zal ook wel niet voor zo heel veen NiPoints zijn.. maar wel weer leuk!
Sjee zeg, jij krijg ook veel onderzoeken

* AnnekeM gaat Nipo mailen
pi_34484179
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 15:27 schreef AnnekeM het volgende:

[..]

Sjee zeg, jij krijg ook veel onderzoeken

* AnnekeM gaat Nipo mailen
Nou ja, ze zijn ook voor mijn gezinsleden
pi_34487671
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 15:51 schreef Furia het volgende:
Nou ja, ze zijn ook voor mijn gezinsleden


moet ik maar snel vriend zoeken & kindjes maken
  donderdag 26 januari 2006 @ 18:10:51 #87
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_34488819
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 17:33 schreef AnnekeM het volgende:

[..]



moet ik maar snel vriend zoeken & kindjes maken
als je nog thuis woont kun je dat ook met je ouders doen
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_34489038
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 18:10 schreef WEST het volgende:
als je nog thuis woont kun je dat ook met je ouders doen
Ouders zijn zelf al lid en ik woon op mezelf
Mijn ma krijgt inderdaad meer onderzoeken die ook voor mijn pa en broertje gericht zijn.
pi_34498928
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 15:27 schreef AnnekeM het volgende:

[..]

Sjee zeg, jij krijg ook veel onderzoeken
Ja, ik zit ook vaak jaloers te lezen.......Ik heb een beetje het gevoel alsof ik 'achterloop' bij veel users hier

Maar na net een Nipootje over studiefinanciering ingevuld te hebben heb ik weer 66 punten! Mijn 5e bon komt er aan!!
Spoilers!
pi_34499095
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 19:58 schreef Furia het volgende:
Joehoe! Net twee onderzoeken van NIPO Business... Maar iemand enig idee waar je daar je puntensaldo kunt checken? Ik kreeg in het mailtje al te horen hoeveel punten ik er voor kreeg, maar aan het einde helemaal niets, venster sloot gewoon Ben wel benieuwd namelijk!
Ja, ik ook. Heb net ingelogd op de site, maar ook daar kon ik niets vinden. Ik zal ze vandaag of morgen even mailen.
Spoilers!
pi_34499748
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 22:32 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ja, ik ook. Heb net ingelogd op de site, maar ook daar kon ik niets vinden. Ik zal ze vandaag of morgen even mailen.
Ja, laat het dan ff hier weten

Ik kreeg 11 puntjes voor dat onderzoek van vanavond, ben al op driekwart van mijn 5e bon volgens mij Nog maar een paar bonnen te gaan en ik heb mijn felbegeerde pannenset bij elkaar!
pi_34499767
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 22:28 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ja, ik zit ook vaak jaloers te lezen.......Ik heb een beetje het gevoel alsof ik 'achterloop' bij veel users hier

Maar na net een Nipootje over studiefinanciering ingevuld te hebben heb ik weer 66 punten! Mijn 5e bon komt er aan!!
Waarom kreeg ik die niet
pi_34501933
En weer een FRS-bon van Nipo binnen
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_34502294
grrrrrrrrrrrr....en ik heb nog steeds niets gehoord van de NIPO
pi_34507875
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 23:39 schreef Vava het volgende:
En weer een FRS-bon van Nipo binnen
Hier ook mijn eerste sinds ik ben aangemeld en de volgende is komt er al weer aan
Sam: Whenever there is any doubt, there is no doubt. That's the first thing they teach you.
Vincent:Who taught you?
Sam: I don't remember. That's the second thing they teach you.
pi_34512158
Ik kon maar niet inloggen op de site van Ipsos terwijl ik toch best lange onderzoeken voor hen heb gedaan. Nou heb ik eindelijk een reactie gekregen op mijn mailtje:

Beste Lucky_Strike,



Bedankt voor u bericht.



Het is helaas nog niet mogelijk voor de nederlandse panelleden mee te kunnen doen voor punten. Alles is klaar ervoor .Alleen de website zelf nog niet.

We hebben alle gegevens die u zou moeten hebben om in te kunnen loggen op onze website.



Met de Nederlandse Panels zijn we druk bezig om alle details klaar te maken voor de onderzoeken en punten die u zou kunnen krijgen.



Het spijt ons dat ook zeer ernstig voor deze ongemakelijke situatie.Wanneer de website klaar is ontvangt zo snel mogelijk een speciale mail met al uw gegevens en de website waar u kunt inloggen en u gegevens zou kunnen veranderen.Met deze gegevens en website zou u dan ook u punten kunnen nagaan,iedere keer dat u aan een onderzoek heeft meegedaan.



U kunt op dit moment alleen uw gegevens wijzigen ,opvragen of uit onze databank laten verwijderen door simpelweg een mailtje te sturen met uw panel nr en emailadres naar epanel-nl@ipsos.com. Wij zullen alle door u gevraagde wijzigingen uitvoeren en u hiervan vervolgens op de hoogte stellen.

Nogmaals onze welgemeende verontschuldigingen hiervoor.En we verheugen ons erop u als deelnemer in onze toekomstige onderzoeken te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groet,

Ipsos Support Team



Vaag he?
Spoilers!
  vrijdag 27 januari 2006 @ 13:33:59 #97
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_34515177
Het is hier ook stil kwa onderzoeken jammer komt vast wel weer.
  vrijdag 27 januari 2006 @ 16:01:24 #98
87545 miki
Hee!Mijn avatar!
pi_34520220
Vandaag een onderzoek gehad van NIPO over stofzuigers...en of ik er eentje zou willen testen voor Kijkshop Jahoor, dat wil ik wel
I ain't got a signature...am I a criminal now?
I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy
pi_34522671
ben mijn Respondentnummer en wachtwoord kwijt.
maar is dat respondentnummer ook een logisch getal?

-edit- :
laat maar, ik heb een mail gevonden, waar t nummer in staat
..
  zaterdag 28 januari 2006 @ 00:09:48 #100
107521 Furia
snoopy weer
pi_34536697
Net een enquete van PanelWizard. Voor maar liefst tien cent! Maar ja, alle beetjes helpen
  zaterdag 28 januari 2006 @ 07:44:57 #101
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_34541802
Mail van Intomart:
quote:
Beste Malo

Voor uw deelname aan een onlangs gehouden onderzoek zijn EURO's toegevoegd aan uw saldo.

U kunt dit controleren door op de volgende link te klikken:
Klik ik op de link: uw saldo bedraagt 0,00 euro
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_34545873
Mn eerste bol.com bon van NIPO is hier op de mat gevallen. Ik had geen idee dat ie er aan zat te komen, maar mijn saldo bedroeg blijkbaar precies 66 punten
Who knew?
pi_34552661
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 07:44 schreef MaLo het volgende:
Mail van Intomart:
[..]

Klik ik op de link: uw saldo bedraagt 0,00 euro
Mijn saldo was ¤ 0,40 bij Intomart.. Ik kreeg ook een mail dat er saldo bijgeschreven is. Ikke klikken op de link, maar gewoon nog ¤ 0,40
  zondag 29 januari 2006 @ 12:49:32 #104
107521 Furia
snoopy weer
pi_34576392
SPAM ALERT!!!
quote:
Hoi,

Ik heb mij onlangs aangemeld als deelnemer bij het
internet spaarprogramma Doublepoints. Op deze site kun
je punten sparen door websites te bezoeken, informatie
aan te vragen bij adverteerders en aan enquetes deel te
nemen. Deze punten kunnen vervolgens worden
ingewisseld voor interessante kortingen en
waardebonnen.

Misschien lijkt jou dit ook wel wat. Klik dan op
onderstaande link om direct de website van Doublepoints
te bezoeken en je vandaag nog aan te melden. Het kan
je alleen maar wat opleveren!

<http://www.doublepoints.net>

Heb je nog vragen? Dan kun je ook bij mij terecht!

Met vriendelijke groet,

Jeannette Romani
Die kreeg ik dus weer, volgens mij dezelfde als die hier steeds mensen wilde aanmelden. Ik heb er meteen melding van gedaan bij Doublepoints, dus mocht iemand van jullie ook dat bericht krijgen, ook melding doen via de klantenservice! Misschien wordt ze wel verwijderd.

Edit: ik heb een reactie gekregen!
quote:
Beste Furia,

Bedankt voor je reactie. Dit stellen we zeer op
prijs. We zullen passende maatregelen treffen.

Ben je verder tevreden over Doublepoints? Zijn er nog
dingen die je graag op de site ziet terugkom
men?

Met vriendelijke groet,

Doublepoints


Let op: het is niet mogelijk om dit bericht te
beantwoorden. U kunt uitsluitend contact met ons
opnemen via de link Klantenservice op onze website.
Antwoorden op dit bericht, verzonden via uw
mailprogramma, zullen niet door ons worden gelezen.

<http://www.doublepoints.nl
Trouwens wel heel slim van ze om vragen te stellen in een "no-reply" mailtje..

[ Bericht 29% gewijzigd door Furia op 29-01-2006 15:37:05 ]
  maandag 30 januari 2006 @ 12:01:08 #105
87545 miki
Hee!Mijn avatar!
pi_34608751
Net weer een enquete van InVotes (long time ago) over energie. Zit nu op 750 punten, pas bij 1000 betalen ze uit. Paar jaartjes wachten dus nog
I ain't got a signature...am I a criminal now?
I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy
  maandag 30 januari 2006 @ 20:16:13 #106
124789 superhero87
Playin my game
pi_34624427
Heb me net aangemeld op DoublePoints, Ik ben benieuwd
pi_34625719
Net een enquete van Nipo ingevuld over reisbureau's
  dinsdag 31 januari 2006 @ 01:32:16 #108
124789 superhero87
Playin my game
pi_34637119
quote:
Op maandag 30 januari 2006 20:42 schreef AnnekeM het volgende:
Net een enquete van Nipo ingevuld over reisbureau's
en daar verdien je dus geld mee? hoe meld ik me aan?
pi_34637532
Tvp
pi_34650215
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 01:32 schreef superhero87 het volgende:
en daar verdien je dus geld mee? hoe meld ik me aan?
Zie OP
pi_34650826
Ik zou ook graag aan dat van Nipo mee willen werken. Kan iemand mij toevoegen? Email staat in mijn profiel.

Maakt het ook uit dat ik 15 jaar ben? Of is dat geen probleem. Mijn moeder deed ook regelmatig mee en kreeg ook Blokker bonnen, daarvan kocht ze een Senseo
Lange benen koud hoofd.
  woensdag 1 februari 2006 @ 17:09:45 #112
124789 superhero87
Playin my game
pi_34685288
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 16:10 schreef AnnekeM het volgende:

[..]

Zie OP
Oh zo, ok.

Kan iemand mij aanmelden? okeoke87@hotmail.com
pi_34688812
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 17:09 schreef superhero87 het volgende:
Oh zo, ok.

Kan iemand mij aanmelden? okeoke87@hotmail.com
*aangemeld

--------------

Ik zag trouwens dat Nipo nu een nieuw aanmeldsysteem heeft. Bij invoeren van emailadres, krijgt de nieuwe respondent een email van Nipo (voorbeeld laten ze zien altevorens hij verstuurd word naar degene die jij aanmeld). In deze mail staat een link waarbij de nieuwe respondent zich kan aanmelden.
Wel een beter systeem dan de vorige. Komt misschien wel omdat de meeste mensen zich aanmelden via e-mailadres en niet de overige postgegevens.
pi_34688860
Hierbij de email die naar de nieuwe respondent word gestuurd;

Geachte Dhr. ,

Onlangs ontvingen wij bericht van een van onze respondenten dat u wellicht interesse heeft in deelname aan ons Capi@home-panel. Via deze databank geven personen regelmatig hun mening over zaken als verkeersproblemen, milieu, politieke ontwikkelingen en nieuwe producten. Met behulp van deze gegevens beslissen overheid en bedrijven hoe uw omgeving eruit komt te zien, of wat u binnenkort wel of niet in de winkel kunt kopen.

* Hoe vaak moet u een vragenlijst invullen? U beantwoordt ca. één maal per maand een vragenlijst. U kunt ons op elk moment laten weten dat u wilt stoppen met NIPO CAPI@HOME.
* Wat krijgt u ervoor? Behalve dat uw mening gehoord wordt, krijgt u van ons voor het invullen van elke vragenlijst een aantal NIPOpunten, (bij 66 punten sturen wij u een cadeaubon van ¤ 10,--) of in de plaats daarvan 13 Airmiles per punt. Maar we kunnen het bedrag van de punten (¤ 0,15 per punt) ook namens u naar een goed doel overmaken.

Wij zouden het zeer op prijs stellen, als ook u aan deze vorm van onderzoek deel wilt nemen. U behoort dan tot de groep van de 150.000 mensen, die samen een goede afspiegeling zijn van het Nederlandse volk.

Via onderstaande link kunt u een formulier invullen op de CAPI@Home Website, waarmee u zich aan kunt melden bij onze database. U ontvangt dan spoedig uw eerste onderzoek.
(link in voorbeeld niet zichtbaar.)
pi_34689074
Oh dat is inderdaad mooi! Dan hoef je nu dus niet meer eindeloos te wachten eer je wat hoort

En nu graag wat meer enquetes meneer Nipo Het is al een maand erg stil in mijn mailboxje
Maar ik ga in maart wel een weekendje weg, dus ik kan wat invullen voor het vakantieonderzoek!
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_34689549
Inmiddels toegevoegd.

Hartelijk dank.

[ Bericht 41% gewijzigd door Volvoman op 01-02-2006 19:44:26 ]
Lange benen koud hoofd.
  woensdag 1 februari 2006 @ 19:29:24 #117
107521 Furia
snoopy weer
pi_34689819
Weer 14 NiPoints verdiend met een onderzoekje over de thuistap Volgens mij zit ik tegen mijn 5e bon aan te hikken.. zou mooi zijn, want dan krijg ik er zo weer 2 in 1 keer!
pi_34690143
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 19:20 schreef Volvoman het volgende:
Kan iemand mij ook toevoegen?

*****

Hartelijk dank.
Tjek je mail

[ Bericht 4% gewijzigd door Syrena op 01-02-2006 20:16:01 ]
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_34690186
Dankje! Ik heb Gmail Notifier en ik zag dat ik een mail had

[ Bericht 22% gewijzigd door Volvoman op 01-02-2006 20:34:09 ]
Lange benen koud hoofd.
pi_34692084
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 19:29 schreef Furia het volgende:
Weer 14 NiPoints verdiend met een onderzoekje over de thuistap Volgens mij zit ik tegen mijn 5e bon aan te hikken.. zou mooi zijn, want dan krijg ik er zo weer 2 in 1 keer!
Furia tòch, mogen wij ook eens wat enquetes invullen?
  woensdag 1 februari 2006 @ 20:30:44 #121
124789 superhero87
Playin my game
pi_34692136
Aangemeld, thanx
pi_34692467
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 20:30 schreef superhero87 het volgende:
Aangemeld, thanx
Al mail ontvangen?
  donderdag 2 februari 2006 @ 17:04:35 #123
107521 Furia
snoopy weer
pi_34717947
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 20:28 schreef AnnekeM het volgende:

[..]

Furia tòch, mogen wij ook eens wat enquetes invullen?
hihi, ja natuurlijk! ik moet wel eerlijk zeggen dat ze niet altijd voor mij zijn, maar ook wel eens voor mijn broertjes :$ Maar natuuuuuurlijk vullen ze die dan even in
pi_34719140
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 17:04 schreef Furia het volgende:
hihi, ja natuurlijk! ik moet wel eerlijk zeggen dat ze niet altijd voor mij zijn, maar ook wel eens voor mijn broertjes :$ Maar natuuuuuurlijk vullen ze die dan even in


Vandaag weer punten van 2 enquetes bijgeschreven gekregen.. Sta momenteel op 64 punten = bijna een 7e bon
  zaterdag 4 februari 2006 @ 12:32:56 #125
107521 Furia
snoopy weer
pi_34725800
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 17:45 schreef AnnekeM het volgende:

[..]



Vandaag weer punten van 2 enquetes bijgeschreven gekregen.. Sta momenteel op 64 punten :') = bijna een 7e bon
Nou dan! Niet mekkeren jij
pi_34727734
Ik had er deze week nog een van Nipo over internetproviders
  zaterdag 4 februari 2006 @ 13:35:46 #127
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_34727859
Lichaamsverzorging en vervoersonderzoekje gedaan.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quendaİ of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_34728438
Ik heb een paar dagen geleden zo'n hele lijst ingevuld. Om mij aan te melden. Maar duurt het dan ook 1 a 2 maanden voordat ik mijn eerste onderzoek krijg?
Lange benen koud hoofd.
  zaterdag 4 februari 2006 @ 14:14:42 #129
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_34728954
ik heb nog niks gehoort van ze
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_34732538
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 12:32 schreef Furia het volgende:
Nou dan! Niet mekkeren jij
  zondag 5 februari 2006 @ 11:47:45 #131
107521 Furia
snoopy weer
pi_34753666
Net weer eentje van het nationale panel, voor 100 punten... volgens mij kun je daar alleen voor cadeaus sparen, das altijd weer minder, want dan heb je bergen punten nodig

edit: ik zie dat ik al veel punten heb!!! ik kan al wat bestellen
  zondag 5 februari 2006 @ 11:59:02 #132
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_34753968
Furia, wat is het nationale panel?
Spoilers!
  zondag 5 februari 2006 @ 12:09:28 #133
107521 Furia
snoopy weer
pi_34754227
Ook een enquetebureau Je krijgt dus punten en dan kun je die punten in de "shop" omwisselen voor cadeaus. Er zitten op het moment cd's bij, boeken, dvd's en gadget-achtige dingen. Ook tijdschriftabonnementen. Je krijgt volgens mij (maar pin me er niet op vast) minimaal 100 punten per enquete en vanaf 800 of 1000 ofzo zijn er al dingen die je kunt bestellen.

Ik geef je wel op
pi_34754649
Zou je mij ook op kunnen geven? Ik heb toch niks te doen
Lange benen koud hoofd.
  zondag 5 februari 2006 @ 12:27:01 #135
107521 Furia
snoopy weer
pi_34754708
quote:
Op zondag 5 februari 2006 12:24 schreef Volvoman het volgende:
Zou je mij ook op kunnen geven? Ik heb toch niks te doen
Prima,

Moet je alleen even deze gegevens naar me mailen (zie profiel)

Gegevens op te geven Panellid:
Geslacht: Man Vrouw
Voorletter(s): Tussenvoegsel:
Achternaam:
Straat:
Huisnummer: Toevoeging:
Postcode:
Woonplaats:
  zondag 5 februari 2006 @ 12:28:23 #136
50691 Christiaan
Futue te ipsum
pi_34754738
Furia, is het goed als ik je ook mail? Want ik wil ook
Op maandag 9 november 2009 12:25 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Dat interesseert GroenLinks voor geen meter, ze zien je als een wandelende zak euro's waar ze handig een tap in kunnen drukken voor hun socialistische hobbies.
  zondag 5 februari 2006 @ 12:29:48 #137
107521 Furia
snoopy weer
pi_34754772
quote:
Op zondag 5 februari 2006 12:28 schreef --Christiaan-- het volgende:
Furia, is het goed als ik je ook mail? Want ik wil ook
Ja, natuurlijk, ik zal het allemaal meteen regelen
pi_34754897
e-mail gestuurd
Lange benen koud hoofd.
  zondag 5 februari 2006 @ 12:37:24 #139
107521 Furia
snoopy weer
pi_34755006
quote:
Op zondag 5 februari 2006 12:33 schreef Volvoman het volgende:
e-mail gestuurd
Je zult nog heel eventjes geduld moeten hebben Hotmail doet het niet door een storing bij wanadoo nadat je bent opgegeven krijg je iig een schriftelijke vragenlijst toegezonden, de rest gaat allemaal gewoon via internet

O, en ze geven ook altijd cadeautjes weg Ik heb al een muismat en een shirt liggen :')
pi_34755049
Maar je hebt toch geen hotmail acount?

Het is toch een andere provider?


Edit: ik zie net op de site van ''Het Nationale Panel'' dat ik mezelf ook kan aanmelden.
Dat kan toh net zo goed?

[ Bericht 32% gewijzigd door Volvoman op 05-02-2006 12:44:03 ]
Lange benen koud hoofd.
  zondag 5 februari 2006 @ 12:52:51 #141
107521 Furia
snoopy weer
pi_34755556
quote:
Op zondag 5 februari 2006 12:38 schreef Volvoman het volgende:
Maar je hebt toch geen hotmail acount?

Het is toch een andere provider?


Edit: ik zie net op de site van \'\'Het Nationale Panel\'\' dat ik mezelf ook kan aanmelden.
Dat kan toh net zo goed?
Die andere account stuurt het door naar hotmail, die heeft geen eigen inbox
als ik je aanmeld krijg ik punten
pi_34755652
Haha, ik wil me zo snel mogelijk opgeven Hoeveel punten krijg je?

ik heb mezelf al opgegeven
Lange benen koud hoofd.
  zondag 5 februari 2006 @ 12:56:10 #143
107521 Furia
snoopy weer
pi_34755766
quote:
Op zondag 5 februari 2006 12:54 schreef Volvoman het volgende:
Haha, ik wil me zo snel mogelijk opgeven Hoeveel punten krijg je?
250
het moet vandaag zeker nog lukken en ze gaan er dan toch pas morgen (werkdag) mee aan de slag

heb je nog zoveel geduld?
pi_34755854
nee, sorry. Ik heb nooit geduld

lees mijn post hierboven
Lange benen koud hoofd.
  zondag 5 februari 2006 @ 12:58:33 #145
107521 Furia
snoopy weer
pi_34755884
quote:
Op zondag 5 februari 2006 12:57 schreef Volvoman het volgende:
nee, sorry. Ik heb nooit geduld

lees mijn post hierboven
pi_34756167
nipo is de laatste tijd weer lekker bezig heb al 5 bonnen in een half jaar gekregen. Ik vind het wel erg handig, kan ik leuk nieuwe spulletjes voor mn huisje uitzoeken ( * moet nog een citruspers en een frietpan )
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  zondag 5 februari 2006 @ 14:11:26 #147
107521 Furia
snoopy weer
pi_34759144
quote:
Op zondag 5 februari 2006 13:05 schreef littledrummergirl het volgende:
nipo is de laatste tijd weer lekker bezig heb al 5 bonnen in een half jaar gekregen. Ik vind het wel erg handig, kan ik leuk nieuwe spulletjes voor mn huisje uitzoeken ( * moet nog een citruspers en een frietpan )
Ik weet niet of jij ook blokkerbonnen spaart (maar vanuitgaande dat je die pers en frietpan daarvan zou willen kopen), maar ik was er toevallig gisteren en kreeg een nieuwe dukatengids mee, stond een frietpan in, normaal 49,95 (Philips comfort), met 3 dukaten erbij 29,95.

Even heel offtopic, maar misschien dat het wat voor je is
pi_34782952
ik heb gisteren mijn eerste 2 blokker bonnen gekregen van nipo
Lead me into Temptation]
  maandag 6 februari 2006 @ 12:21:29 #149
87545 miki
Hee!Mijn avatar!
pi_34790460
Zaterdag weer een Bol bon in de bus gehad...
I ain't got a signature...am I a criminal now?
I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy
  maandag 6 februari 2006 @ 12:27:14 #150
114869 Bar-Le-Duc
drinkt nu Spa
pi_34790635
quote:
Op zondag 5 februari 2006 13:05 schreef littledrummergirl het volgende:
nipo is de laatste tijd weer lekker bezig heb al 5 bonnen in een half jaar gekregen. Ik vind het wel erg handig, kan ik leuk nieuwe spulletjes voor mn huisje uitzoeken ( * moet nog een citruspers en een frietpan )
ik heb al echt ruim een maand niks meer van nipo gehoord. ik heb nog geen een keer een echte enquete toegestuurd gekregen. alleen maar van die screenvragen. ben ik niet interessant genoeg?
  maandag 6 februari 2006 @ 12:35:53 #151
107521 Furia
snoopy weer
pi_34790890
quote:
Op maandag 6 februari 2006 12:27 schreef Bar-Le-Duc het volgende:

[..]

ik heb al echt ruim een maand niks meer van nipo gehoord. ik heb nog geen een keer een echte enquete toegestuurd gekregen. alleen maar van die screenvragen. ben ik niet interessant genoeg?
Waarschijnlijk niet O~)

Heb je veel mensen in je huishouden? Dat scheelt vaak ook wel, want ik krijg ze bijna vaker voor anderen in mijn huishouden dan voor mezelf.. gelukkig zijn wij met 5 hihi

Ik heb trouwens een mailtje naar NIPO gestuurd om te vragen waar je je punten kunt bekijken van het Businesspanel Ben ik wel benieuwd naar, hoewel ik nu nog wel weet waar ik op zit.
  maandag 6 februari 2006 @ 12:38:12 #152
114869 Bar-Le-Duc
drinkt nu Spa
pi_34790951
quote:
Op maandag 6 februari 2006 12:35 schreef Furia het volgende:

[..]

Waarschijnlijk niet O~)

Heb je veel mensen in je huishouden? Dat scheelt vaak ook wel, want ik krijg ze bijna vaker voor anderen in mijn huishouden dan voor mezelf.. gelukkig zijn wij met 5 hihi
ik, mijn vader en moeder. had een tijdje geleden een mailtje gekregen of mijn vader wilde mee werken aan een of andere bedrijfs of onderneming enquete ofzo. niet meer gereageerd, want ik had toch duidelijk aangegeven dat mijn ouders niet met de enquetes mee wilde werken.
pi_34795509
Net een enquete van Intomart ingevuld over tijdschriften. ¤ 1,90 tegoed erbij
pi_34796167
Ik heb nog geen enquete gehad van Intomart
Lange benen koud hoofd.
pi_34796264
quote:
Op maandag 6 februari 2006 15:40 schreef Volvoman het volgende:
Ik heb nog geen enquete gehad van Intomart
Ik ook niet En ik ben nog "maar" 2,90 verwijderd van mijn eerste bon
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 6 februari 2006 @ 15:50:08 #156
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_34796490
Ik kreeg er net eentje van Intomart over hypotheken en de huizenmarkt voor 1 euro
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_34796963
quote:
Op maandag 6 februari 2006 12:35 schreef Furia het volgende:

[..]

Ik heb trouwens een mailtje naar NIPO gestuurd om te vragen waar je je punten kunt bekijken van het Businesspanel Ben ik wel benieuwd naar, hoewel ik nu nog wel weet waar ik op zit.
Oh ja, dat had ik beloofd he...Sorry, heb t een beetje druk gehad. Laat je even weten wat het antwoord is?
Spoilers!
pi_34797016
quote:
Op maandag 6 februari 2006 12:38 schreef Bar-Le-Duc het volgende:

[..]

ik, mijn vader en moeder. had een tijdje geleden een mailtje gekregen of mijn vader wilde mee werken aan een of andere bedrijfs of onderneming enquete ofzo. niet meer gereageerd, want ik had toch duidelijk aangegeven dat mijn ouders niet met de enquetes mee wilde werken.
Dat moet je niet aangeven joh! Gewoon enquetes invullen voor hen! Dat doe ik ook voor mijn vriend.
Spoilers!
pi_34797862
Ja, ik vul ook nog steeds de enquetes in voor mijn 33jarige exvriend.
Hij krijgt er gvd meer als mij!!

Maar bedankt ex, voor de blokkerbonnen
pi_34805839
Ik kreeg zonet een mailtje van Top-X. Ik heb de enquete ingevuld. Maar ik weet van niks dat ik me daar aangemeld heb.

Het ging over ''Nederland Schaatsland''

Van Twee Vandaag. Heeft nog iemand zo'n mailtje gehad?
Lange benen koud hoofd.
  maandag 6 februari 2006 @ 20:43:02 #161
107521 Furia
snoopy weer
pi_34806756
Ik ken Top X helemaal niet... kreeg je er ook punten of wat dan ook voor?
pi_34806758
TVP.
Doe ook al tijden mee via NIPO, Lightspeed en Stempunt.
En ook mijn Verdiennusnel geld was teruggestort. Dan nogmaals op uitbetalen klikken he

[ Bericht 9% gewijzigd door Blueman op 06-02-2006 21:23:57 ]
Ik volg mijn eurobiljetten, jij toch ook?
Volg je eurobiljetten
  maandag 6 februari 2006 @ 20:43:31 #163
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_34806768
Top X is toch vrijwillig voor 2 vandaag>?
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_34807267
Ik had vandaag eindelijk weer eens een onderzoek van Nipo, was naar mijn idee al een lange tijd geleden. Over boodschappen en spaaractie voor korting op de Efteling.
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_34808035
Nee, ik kreeg helemaal geen punten. Ik gebruik 2 e-mail adressen. Die ene die ik altijd voor enquetes gebruik is anders waar ik deze enquete op kreeg.
Lange benen koud hoofd.
pi_34808568
quote:
Op maandag 6 februari 2006 20:56 schreef Vava het volgende:
Ik had vandaag eindelijk weer eens een onderzoek van Nipo, was naar mijn idee al een lange tijd geleden. Over boodschappen en spaaractie voor korting op de Efteling.
Volgens mij is de NIPO vergeten dat ik lid ben. Sta nu al tijden op 52 punten. Ik wil die laatste 14 punten ook halen!
Ik volg mijn eurobiljetten, jij toch ook?
Volg je eurobiljetten
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 6 februari 2006 @ 21:44:17 #167
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_34809507
quote:
Op maandag 6 februari 2006 20:16 schreef Volvoman het volgende:
Ik kreeg zonet een mailtje van Top-X. Ik heb de enquete ingevuld. Maar ik weet van niks dat ik me daar aangemeld heb.

Het ging over ''Nederland Schaatsland''

Van Twee Vandaag. Heeft nog iemand zo'n mailtje gehad?
Ja dan heb je je opgegeven voor het panel van Twee Vandaag. Krijg je overigens niets voor, behalve een indirecte eervolle vermelding als ze de uitslag uitzenden
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 6 februari 2006 @ 23:03:02 #168
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_34813170
quote:
Op maandag 6 februari 2006 20:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Top X is toch vrijwillig voor 2 vandaag>?
ja ik doe daar ook aan mee.
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  dinsdag 7 februari 2006 @ 13:26:34 #169
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_34826427
Ik mag vanavond weer screening invullen voor NIPO
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_34827240
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 13:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik mag vanavond weer screening invullen voor NIPO
dat zijn de leukste (nja veel punten )
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_34828341
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 13:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik mag vanavond weer screening invullen voor NIPO
Vanavond al? Ik donderdag pas
  dinsdag 7 februari 2006 @ 15:19:01 #172
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_34829823
Net opgegeven bij MeMo²
Iemand ervaringen?
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_34830232
Yeah.... screening... vrijdagavond...
Ik volg mijn eurobiljetten, jij toch ook?
Volg je eurobiljetten
pi_34831505
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 13:54 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

dat zijn de leukste (nja veel punten )
sinds wanneer krijg je voor een screening punten
pi_34832429
kan iemand mij vertellen, hoe dat precies werkt met die blokker bonnen van nipo
want ik heb er afgelopen week 2 ontvangen voor de eerste keer, maar er staat geen datumstempel op terwijl er wel bij staat, de bonnen zijn geldig tot 1 jaar na afgiftedatum
zijn ze nu toch geldig ? iemand die het antwoord weet ?
Lead me into Temptation]
pi_34833438
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 16:35 schreef Excess_All het volgende:
kan iemand mij vertellen, hoe dat precies werkt met die blokker bonnen van nipo
want ik heb er afgelopen week 2 ontvangen voor de eerste keer, maar er staat geen datumstempel op terwijl er wel bij staat, de bonnen zijn geldig tot 1 jaar na afgiftedatum
zijn ze nu toch geldig ? iemand die het antwoord weet ?
Bij mij staat er ook geen datumstempel op hoor. Ze zijn gewoon geldig.
We hebben gewoon geluk! Kun je lekker sparen
pi_34833648
Als er geen datum op staat zijn ze idd gewoon onbeperkt geldig
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_34833649
Vandaag deze Poef gekocht bij de Blokker voor 15 euro (heb 2 bonnen ingeleverd en voor 5 euro nog wat bijelkaar gezocht)



De Lime kleur zit ik nu op, HEERLIJK!

Een aanradertje
  dinsdag 7 februari 2006 @ 21:13:42 #179
51390 Dagguzz
Computer says no...
pi_34842188
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 15:31 schreef Blueman het volgende:
Yeah.... screening... vrijdagavond...
me 2
Schudden voor gebruik
  dinsdag 7 februari 2006 @ 21:16:40 #180
107521 Furia
snoopy weer
pi_34842327
Ik ook Maar nog steeds geen reactie van Business panel over die punten!
pi_34842405
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 21:13 schreef Dagguzz het volgende:

[..]

me 2
En ik ook

ik hunkerde naar een nieuwe vragenlijst en mijn wachten wordt beloond
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_34842529
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 17:13 schreef AnnekeM het volgende:
Vandaag deze Poef gekocht bij de Blokker voor 15 euro (heb 2 bonnen ingeleverd en voor 5 euro nog wat bijelkaar gezocht)

[afbeelding]

De Lime kleur zit ik nu op, HEERLIJK!

Een aanradertje
Ik zag ze in de folder van Blokker staan, zijn idd leuk! Ik heb helaas geen bonnen van Blokker, kies meestal FRS uit. Maar ik ga eens kijken, ik vind ze wel erg leuk
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 7 februari 2006 @ 21:25:03 #183
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_34842668
Ik mag morgen screenen
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_34842689
Zou iemand mij willen aanmelden?

Sjoemm@gmail.com

Bij voorbaat dank
pi_34842835
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 21:25 schreef Rewimo het volgende:
Ik mag morgen screenen
Ja vreemd bij mij, ik heb 2 mailtjes met als onderwerp screening. De een zegt morgen en de ander zegt vrijdag

Nouja, ik kijk morgen iig wel even!
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_34843049
Ja ik mag ook vrijdag weer. Had al een tijd niks gehoord van nipo
Who knew?
pi_34843981
Donderdag screenen

Ik was net op de website van L1 om een fragment te bekijken, valt mijn oog op de knop: Wordt lid van het Limburg Panel!

Dat laat ik me geen twee keer zeggen en ook hier kun je sparen voor...... Bol.com bonnen!! Ik denk wel dat je alleen kan deelnemen als je uit Limburg komt (weet 't niet zeker).
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  dinsdag 7 februari 2006 @ 22:30:14 #188
107521 Furia
snoopy weer
pi_34845161
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 21:59 schreef Syrena het volgende:
Donderdag screenen

Ik was net op de website van L1 om een fragment te bekijken, valt mijn oog op de knop: Wordt lid van het Limburg Panel!

Dat laat ik me geen twee keer zeggen en ook hier kun je sparen voor...... Bol.com bonnen!! Ik denk wel dat je alleen kan deelnemen als je uit Limburg komt (weet 't niet zeker).
Link?
pi_34845650
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 21:22 schreef Vava het volgende:

[..]

Ik zag ze in de folder van Blokker staan, zijn idd leuk! Ik heb helaas geen bonnen van Blokker, kies meestal FRS uit. Maar ik ga eens kijken, ik vind ze wel erg leuk
W8 dan niet te lang. 1 filiaal had alleen nog 2 rode staan.. Ben naar andere filiaal geweest en daar hadden ze nog 3 lime
pi_34846064
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 22:40 schreef AnnekeM het volgende:

[..]

W8 dan niet te lang. 1 filiaal had alleen nog 2 rode staan.. Ben naar andere filiaal geweest en daar hadden ze nog 3 lime
Ik kan morgen pas eind van de middag gaan kijken maar we hebben hier 2 Blokkers, dus wel wat kans de folder zag ik ook pas eind van de middag vandaag
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_34854817
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 22:30 schreef Furia het volgende:

[..]

Link?
http://www.limburgpanel.nl
Maar je moet écht uit Limburg komen ze vragen je adres enzo. Ik durfde nu alleen niet aan te geven dat ze face-to-face en telefonisch dingen mochten vragen Echt stom Heb ik bij Nipo wel op staan.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  woensdag 8 februari 2006 @ 10:18:49 #192
99672 HV
Ik moest bellen,
pi_34856350
Mijn eerste 2 Bol.com bonnen zijn binnen .

En vrijdag idd ook weer een screening.
want de klop doet het niet.
  woensdag 8 februari 2006 @ 13:43:56 #193
107521 Furia
snoopy weer
pi_34862548
Ik weet niet meer dat ik de enquetes gemaakt heb, maar er was weer 2,50 bij van Ciao Vrijdag screening NIPO, maar kan hem pas maandag invullen
  woensdag 8 februari 2006 @ 16:11:05 #194
87545 miki
Hee!Mijn avatar!
pi_34867678
Van Nipo blijven ze me ook steeds vragen of mijn vader aan dat Businesspanel wil meedoen. Ik wilde namelijk bluffen alsof mijn vader een belangrijke sleutelpositie bekleedt binnen een bedrijf. Maar dat vind ik toch iets te veel bluf (want dat is dus niet zo), en ik wil de uitslag natuurlijk niet bias-sen
I ain't got a signature...am I a criminal now?
I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy
  woensdag 8 februari 2006 @ 17:17:02 #195
107521 Furia
snoopy weer
pi_34870131
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 16:11 schreef miki het volgende:
Van Nipo blijven ze me ook steeds vragen of mijn vader aan dat Businesspanel wil meedoen. Ik wilde namelijk bluffen alsof mijn vader een belangrijke sleutelpositie bekleedt binnen een bedrijf. Maar dat vind ik toch iets te veel bluf (want dat is dus niet zo), en ik wil de uitslag natuurlijk niet bias-sen
Je kunt gewoon opgeven wat zijn functie is geloof ik hoor, dat hoeft niet perse een grote functie te zijn. Maar ik denk wel dat je meer onderzoeken krijgt als je een beslissende rol hebt, daar gaan die anderen vaak ook om, kijk maar naar bv boodschappen doen enzo. Maar ik zou idd niet te erg bluffen, het moet wel érgens op gebaseerd zijn!

PS: nog steeds niets van het businesspanel gehoord!
  woensdag 8 februari 2006 @ 19:39:35 #196
87545 miki
Hee!Mijn avatar!
pi_34874905
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 17:17 schreef Furia het volgende:

[..]

Je kunt gewoon opgeven wat zijn functie is geloof ik hoor, dat hoeft niet perse een grote functie te zijn. Maar ik denk wel dat je meer onderzoeken krijgt als je een beslissende rol hebt, daar gaan die anderen vaak ook om, kijk maar naar bv boodschappen doen enzo. Maar ik zou idd niet te erg bluffen, het moet wel érgens op gebaseerd zijn!

PS: nog steeds niets van het businesspanel gehoord!
Ja idd, ik heb er zelf ook altijd een hekel aan als mensen 'maar wat invullen' of willekeurig wat aanklikken. Je krijgt er voor betaald dus moet je het ook serieus invullen vind ik

Net de screening van Nipo ingevuld, gaan ze die beginvragenlijst weer helemaal afnemen ("hoe wil de oudste persoon van het gezin genoemd worden"?
I ain't got a signature...am I a criminal now?
I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy
pi_34875927
En weer 30 punten
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_34876189
nog steeds van niemand iets gehoord
Lange benen koud hoofd.
pi_34896070
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 21:25 schreef Sjoem het volgende:
Zou iemand mij willen aanmelden?

Sjoemm@gmail.com

Bij voorbaat dank
  donderdag 9 februari 2006 @ 12:37:13 #200
107521 Furia
snoopy weer
pi_34896146
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 12:35 schreef Sjoem het volgende:

[..]
Volgens mij heb je mail!
pi_34896165
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 12:37 schreef Furia het volgende:

[..]

Volgens mij heb je mail!
Dankjewel Furia
  donderdag 9 februari 2006 @ 12:39:58 #202
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_34896218
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 20:11 schreef Volvoman het volgende:
nog steeds van niemand iets gehoord
ik ook niet
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  donderdag 9 februari 2006 @ 16:10:34 #203
87545 miki
Hee!Mijn avatar!
pi_34903588
Net de stofzuiger ontvangen die ik de komende dagen ga testen voor Kijkshop en NIPO
I ain't got a signature...am I a criminal now?
I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy
  donderdag 9 februari 2006 @ 16:48:19 #204
51390 Dagguzz
Computer says no...
pi_34905224
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 16:10 schreef miki het volgende:
Net de stofzuiger ontvangen die ik de komende dagen ga testen voor Kijkshop en NIPO
Leuk! Mag je 'm ook houden?
Schudden voor gebruik
  donderdag 9 februari 2006 @ 16:49:09 #205
107521 Furia
snoopy weer
pi_34905261
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 16:10 schreef miki het volgende:
Net de stofzuiger ontvangen die ik de komende dagen ga testen voor Kijkshop en NIPO
Moet je dan ook een filmpje maken dat op internet komt te staan? Dat was eigenlijk mijn motivatie om daar niet mee mee te doen namelijk, maar al die (bijna) gratis huishoudapparatuur klinkt ook wel heel goed eigenlijk
pi_34906391
Ik doe nu sinds februari 2005 mee en heb totnutoe 399 punten gehaald.
Gemiddeld dus zo'n 36 punten per maand.
  donderdag 9 februari 2006 @ 17:32:50 #207
107521 Furia
snoopy weer
pi_34906984
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 17:17 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik doe nu sinds februari 2005 mee en heb totnutoe 399 punten gehaald.
Gemiddeld dus zo'n 36 punten per maand.
Netjes! Ik doe sinds ongeveer eind september mee en heb tot nu toe (maar volgens mij is nog niet alles meegerekend) 244 punten verdiend das nog net geen bon per maand
pi_34908167
Ik doe ook per februari 2005 mee en heb nu 460 punten staan
pi_34908849
Zou iemand mij aan willen melden bij Nipo? Mijn mailadres is: *edit*

[ Bericht 19% gewijzigd door Johan_Hakkuh op 10-02-2006 16:29:27 ]
Doe maar niet normaal, want je doet nooit gek genoeg!
  donderdag 9 februari 2006 @ 19:03:52 #210
87545 miki
Hee!Mijn avatar!
pi_34909829
@ Dagguz: Ja, je kunt hem houden, tegen een aanbod dat Kijkshop me binnenkort gaat doen Dus als ie goed werkt

@ Furia: Ik heb aangegeven dat ik geen filmpjes wilde maken, en dat was ook prima. Maar ik wilde me vandaag aanmelden bij de Kijkshop om vaker aan zulke dingen mee te doen, maar daar kon het alleen als je filmpjes maakte. Dus dat snap ik ook niet helemaal Tis namelijk wel leuk om al die dingen te testen lijkt me!
I ain't got a signature...am I a criminal now?
I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy
  donderdag 9 februari 2006 @ 19:19:25 #211
107521 Furia
snoopy weer
pi_34910408
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 19:03 schreef miki het volgende:
@ Dagguz: Ja, je kunt hem houden, tegen een aanbod dat Kijkshop me binnenkort gaat doen Dus als ie goed werkt

@ Furia: Ik heb aangegeven dat ik geen filmpjes wilde maken, en dat was ook prima. Maar ik wilde me vandaag aanmelden bij de Kijkshop om vaker aan zulke dingen mee te doen, maar daar kon het alleen als je filmpjes maakte. Dus dat snap ik ook niet helemaal Tis namelijk wel leuk om al die dingen te testen lijkt me!
ja idd! Maar om nou met mn kop op internet te komen hoeft van mij ook weer niet als ik heel eerlijk ben.. niet dat het zo spannend is, maar toch..
  donderdag 9 februari 2006 @ 19:21:37 #212
107521 Furia
snoopy weer
pi_34910480
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 18:35 schreef Johan_Hakkuh het volgende:
Zou iemand mij aan willen melden bij Nipo? Mijn mailadres is: johan_korteland@hotmail.com
Consider it done
pi_34912539
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 19:19 schreef Furia het volgende:

[..]

ja idd! Maar om nou met mn kop op internet te komen hoeft van mij ook weer niet als ik heel eerlijk ben.. niet dat het zo spannend is, maar toch..
Ik heb eens zo'n filmpje gezien waarin een familie een weegschaal testte. Stelde niets voor. Iedereen ging even op de weegschaal staan en je zag de gezichten niet eens, alleen de benen en soms een stuk van het bovenlijf. Het beeld was ook niet zeer sterk.
Dus als je echt niet met je kop op internet wilt (zoals ik en heb me wel aangemeld), zorg je er zelf voor dat je kop niet gefilmd word
Ik vind het ook leuk om producten te testen
pi_34929706
Zou iemand mij ook willen aanmelden bij Nipo?

jonwe38@zonnet.nl

Alvast bedankt! Wendy
  vrijdag 10 februari 2006 @ 10:54:29 #215
99672 HV
Ik moest bellen,
pi_34930080
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 10:39 schreef jonwe38 het volgende:
Zou iemand mij ook willen aanmelden bij Nipo?

jonwe38@zonnet.nl

Alvast bedankt! Wendy
Done .
want de klop doet het niet.
pi_34930143
Zonet een vragenlijst van Intomart ingevuld
Lange benen koud hoofd.
pi_34930569
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 10:54 schreef HV het volgende:

[..]

Done .
bedankt!
  Voormalig Sport Koningin vrijdag 10 februari 2006 @ 11:29:15 #218
35237 Nuongirl
pi_34930932
Screening net weer gehad
Geluk is niet afhankelijk van dingen buiten ons,
maar van de manier waarop wij die zien. (Tolstoj)
pi_34934994
Duurt het lang voordat je een onderzoekje mag gaan doen?
  vrijdag 10 februari 2006 @ 13:39:22 #220
107521 Furia
snoopy weer
pi_34935031
Net weer eentje van 50 cent van Opinion bar En heb me toch maar voor kijkshop opgegeven!

Kreeg vandaag trouwens ook een flesje Elizabeth Arden - After Five thuisgestuurd gewonnen met een prijsvraag
  vrijdag 10 februari 2006 @ 13:40:16 #221
107521 Furia
snoopy weer
pi_34935065
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 13:37 schreef Sjoem het volgende:
Duurt het lang voordat je een onderzoekje mag gaan doen?
Het duurt al lang eer je uberhaupt je inschrijfformulierern krijgt (van NIPO dan)

Maar ik krijg ze op zich aardig regelmatig, 1 of 2 keer in de maand is het zeker wel raak
pi_34935081
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 13:40 schreef Furia het volgende:

[..]

Het duurt al lang eer je uberhaupt je inschrijfformulierern krijgt (van NIPO dan)

Maar ik krijg ze op zich aardig regelmatig, 1 of 2 keer in de maand is het zeker wel raak
Oww, die moet je dus nog eerst thuis gestuurd krijgen?

Wel raar dat ze dat niet even vermelden
pi_34936385
Net weer onderzoek over flirten en online flirten van InVotes!
Toch weer 100 punten
Ik volg mijn eurobiljetten, jij toch ook?
Volg je eurobiljetten
pi_34940308
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 19:21 schreef Furia het volgende:
Consider it done
Bedankt!
Doe maar niet normaal, want je doet nooit gek genoeg!
pi_34942566
Zo, even 360 points verdiend met een onderzoek van Interview over werkzoeken
pi_34951958
Alweer een nieuw internetspaarprogramma gevonden; Jiggy Geen enquetebureau, maar mails waarmee je geld kunt verdienen. Even klikken, 15 sec open laten en je punten zijn bijgeschreven.

Online Spaarprogramma
Jiggy.nl is een bijzonder aantrekkelijk internet-spaarprogramma. Een bezoek aan internet levert je keiharde euro’s op! Euro’s die je verdient met het lezen van e-mail en het bezoeken van websites. Natuurlijk alleen met onderwerpen die jou interesseren, en die je zelf hebt opgegeven. Lid worden is gratis en het sparen kan direct beginnen!

Waarom Jiggy-lid worden?
Het mooie aan Jiggy.nl is, het is ontzettend leuk en informatief tegelijk en je spaart er nog geld mee ook! Bovendien ontvang je uitsluitend e-mail over onderwerpen die je zelf hebt opgegeven en jou dus interesseren. Ongevraagde e-mail hoef je van ons niet te verwachten, want Jiggy.nl is anti-spam. En heb je genoeg verdiend (of heb je er gewoon genoeg van), dan kan je altijd stoppen. We sluiten dan je account en keren je eventueel openstaande tegoed gewoon uit.

Aanmelden
Ben je nieuwsgierig geworden? Dan kun je je HIER aanmelden
pi_34963744
Heeft iemand zich al opgegeven voor Jiggy? Volgens mij moet je heel veel mails ontvangen voordat je eindelijk iets uitbetaald krijgt.
Lange benen koud hoofd.
pi_34964049
Dat is met al die mailprogramma's. Vooral verspilling van je tijd
Who knew?
pi_34964626
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 11:56 schreef Volvoman het volgende:
Heeft iemand zich al opgegeven voor Jiggy? Volgens mij moet je heel veel mails ontvangen voordat je eindelijk iets uitbetaald krijgt.
Ik ben nu 2 weken lid en heb al een aantal mailtjes gekregen.
Ze betalen al uit bij 5 euro. Dat is wat anders dan bij Moneymiljonair die pas uitbetaald bij 12,50.. Ik heb bij Moneymiljonair trouwens al 2x uitbetaald gekregen.

Bij Jiggy heb je ook een spelletje "kop/munt". Heb ik gisteravond nog even gespeeld en mijn saldo kwam opeens op 4 euro (je mag zelf weten hoeveel je inzet van 0,10 tot 5,00). Bij winst krijg je 200%, maar je kunt ook verliezen (50% kans ). Door enthousiasme ben ik doorgegaan en heb een aantal x verloren Zit nu op 2 euro.

Het is maar net of je van betaalde mails houd. Ik vind het wel leuk om op deze manier een paar extra centjes te verdienen.
  zaterdag 11 februari 2006 @ 13:22:15 #230
107521 Furia
snoopy weer
pi_34965579
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 12:36 schreef AnnekeM het volgende:

[..]

Ik ben nu 2 weken lid en heb al een aantal mailtjes gekregen.
Ze betalen al uit bij 5 euro. Dat is wat anders dan bij Moneymiljonair die pas uitbetaald bij 12,50.. Ik heb bij Moneymiljonair trouwens al 2x uitbetaald gekregen.

Bij Jiggy heb je ook een spelletje "kop/munt". Heb ik gisteravond nog even gespeeld en mijn saldo kwam opeens op 4 euro (je mag zelf weten hoeveel je inzet van 0,10 tot 5,00). Bij winst krijg je 200%, maar je kunt ook verliezen (50% kans ). Door enthousiasme ben ik doorgegaan en heb een aantal x verloren Zit nu op 2 euro.

Het is maar net of je van betaalde mails houd. Ik vind het wel leuk om op deze manier een paar extra centjes te verdienen.
Hier nog eentje hoor! En zoals je hier kunt zien, heb ik daarmee toch ook al een eurootje of 100 mee bij elkaar gesprokkeld! Het gaat idd niet hard, maar zoveel moeite kost het je nou ook weer niet en ik moet eerlijk zeggen dat ik zelf altijd wordt van een uitbetaling, ook al is het "maar" 5 euro ofzo!
  zondag 12 februari 2006 @ 10:19:18 #231
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_34991226
Nipo doet het hier niet als ik hem aanzet dan zegt ie van onbekende adresgegevens?

Van de week maar even mailen ofzo
pi_35004444
quote:
Op zondag 12 februari 2006 10:19 schreef -Bubseltje- het volgende:
Nipo doet het hier niet als ik hem aanzet dan zegt ie van onbekende adresgegevens?

Van de week maar even mailen ofzo
dat deed ie bij mij net ook, even afwachten denk ik maar.
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  zondag 12 februari 2006 @ 20:18:08 #233
107521 Furia
snoopy weer
pi_35012525
De screening weer gehad... ben benieuwd of het nog veel enquetes worden deze maand! Hoop het wel, kan wel wat bonnen gebruiken
pi_35024062
Ik vind enquettes toch echt veel leuker dan die reclame-bekijk-programma's. Dus ik ga me daar niet voor aanmelden.
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_35024075
quote:
Op zondag 12 februari 2006 20:18 schreef Furia het volgende:
De screening weer gehad... ben benieuwd of het nog veel enquetes worden deze maand! Hoop het wel, kan wel wat bonnen gebruiken
Jaaaaaa ik ook afgelopen maand bijna niks maar op het eind toch nog een paar enquettes gelukkig
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 13 februari 2006 @ 08:35:49 #236
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_35026520
Ik kreeg zaterdag een brief van het Nipo met een cd-rom erin. Vanavond eens kijken wat voor enquete het is
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_35044252
had vandaag een emailtje om 1 uur van nipo of ik een spoed onderzoek in wou voelen. Maar je had maar tot 2 uur de tijd
Vraag me af hoeveel mensen ze daarvoor gestrikt hebben, mij in iig niet.
  maandag 13 februari 2006 @ 22:45:14 #238
87545 miki
Hee!Mijn avatar!
pi_35059005
Vandaag de enquete ingevuld over de stofzuiger wat ik getest heb!
I ain't got a signature...am I a criminal now?
I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy
  maandag 13 februari 2006 @ 22:52:24 #239
51390 Dagguzz
Computer says no...
pi_35059411
Daarnet een onderzoek gehad van Nipo over reclame, 2,70! Toch leuk voor 10 min klikken
Schudden voor gebruik
  maandag 13 februari 2006 @ 23:04:24 #240
51390 Dagguzz
Computer says no...
pi_35060017
Zijn hier trouwens mensen die mee gedaan hebben aan het onderzoek van QQFS? Dat telefonisch rokers onderzoek?
Mij werd verteld dat er eind januarie 20 euro gestort zou worden op mijn rekening, echter heb ik nog niks ontvangen? meer mensen??
Schudden voor gebruik
  dinsdag 14 februari 2006 @ 16:55:06 #241
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_35080164
Net screening nog ff gedaan en iets over Mobiele Telefonie
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_35086113
quote:
Op maandag 13 februari 2006 23:04 schreef Dagguzz het volgende:
Zijn hier trouwens mensen die mee gedaan hebben aan het onderzoek van QQFS? Dat telefonisch rokers onderzoek?
Mij werd verteld dat er eind januarie 20 euro gestort zou worden op mijn rekening, echter heb ik nog niks ontvangen? meer mensen??
Ik heb zo vorige week een email gestuurd wanneer ze nou zouden storten, nog niets gehoord.....
Ben ik daarom nou van de trap gevallen omdat ik de telefoon perse wilde opnemen....
Spoilers!
pi_35088025
Nu net een uitnodiging voor een interview gehad voor interview.nl van NSS.
Is die alleen voor werkende mensen.
Damn, ik studeer nog
Ik volg mijn eurobiljetten, jij toch ook?
Volg je eurobiljetten
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 14 februari 2006 @ 20:40:07 #244
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_35088267
En ik kreeg een uitnodiging van Nipo voor een gesprek in Amsterdam. Maar dat was dan weer voor mensen met een uitkering, da's dus 45 euro door mijn neus geboord
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_35088930
maffe onderzoeken op dit moment zo te lezen
  dinsdag 14 februari 2006 @ 23:10:52 #246
107521 Furia
snoopy weer
pi_35094510
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 20:33 schreef Blueman het volgende:
Nu net een uitnodiging voor een interview gehad voor interview.nl van NSS.
Is die alleen voor werkende mensen.
Damn, ik studeer nog
Volgens mij had ik die ook.. maar ik mocht hem wel invullen Als je binnen een jaar ofzo van school hoopt te zijn
pi_35094933
Ik heb echt helemaal niks meer gehoord, alleen dan de maandelijkse screening van Nipo en een tijdje terug een screening van Intomart Verder niks. Totale stilte in mijn mailboxje Ook niks in spamfolder.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  dinsdag 14 februari 2006 @ 23:56:00 #248
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_35096374
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 20:33 schreef Blueman het volgende:
Nu net een uitnodiging voor een interview gehad voor interview.nl van NSS.
Is die alleen voor werkende mensen.
Damn, ik studeer nog
ik kreeg een uitnodiging voor een onderzoek van Sociale Zaken en Werkgelegenheid ...
is die alleen voor mensen met een uitkering.

damn, ik heb geen uitkering.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quendaİ of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_35115007
Ik kreeg een onderzoek van InVotes maar ze hadden al genoeg mensen in mijn doelgroep oid. Kreeg er 10 cent voor nog
Who knew?
pi_35119588
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 15:50 schreef washandje het volgende:
Ik kreeg een onderzoek van InVotes maar ze hadden al genoeg mensen in mijn doelgroep oid. Kreeg er 10 cent voor nog
Ik ben toegelaten voor het onderzoek. Heb hem om ca. 15:00u ingevuld
Bedoeling is dat ik in de maand maart 2x een soort dagboekje in moet gaan vullen. Hiervoor krijg ik in totaal 500 punten (= 5 euro). Dag van te voren krijg je een lijstje via de mail die je uit kunt printen om als kladbriefje te gebruiken om hem daarna via internet in te vullen.
Is es iets heel anders dan wat vragen over bijv. reklame en tijdschriften. Ben benieuwd!
Ik heb het idee dat 't onderzoek gericht is op internet, omdat de 1e vraag in het onderzoekje (of je in de doelgroep zit) gevraagd werd hoeveel uur je per week op internet zit.
pi_35120783
ik krijg de laatste tijd opeens allemaal telefonische onderzoeken. Eentje over telefonie en de andere over opleidingen. Zal mijn telefoonnummer wel ergens opgegeven hebben
Sam: Whenever there is any doubt, there is no doubt. That's the first thing they teach you.
Vincent:Who taught you?
Sam: I don't remember. That's the second thing they teach you.
  woensdag 15 februari 2006 @ 18:51:01 #252
107521 Furia
snoopy weer
pi_35122473
quote:
Geachte heer, mevrouw,

De afhandeling van de bonnen/punten voor BusinessBase is nog gaande. U zult
hier binnenkort meer informatie over ontvangen.

Met vriendelijke groet,
Theo Gosman
pi_35124364
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 17:33 schreef AnnekeM het volgende:

[..]

Ik ben toegelaten voor het onderzoek. Heb hem om ca. 15:00u ingevuld
Bedoeling is dat ik in de maand maart 2x een soort dagboekje in moet gaan vullen. Hiervoor krijg ik in totaal 500 punten (= 5 euro). Dag van te voren krijg je een lijstje via de mail die je uit kunt printen om als kladbriefje te gebruiken om hem daarna via internet in te vullen.
Is es iets heel anders dan wat vragen over bijv. reklame en tijdschriften. Ben benieuwd!
Ik heb het idee dat 't onderzoek gericht is op internet, omdat de 1e vraag in het onderzoekje (of je in de doelgroep zit) gevraagd werd hoeveel uur je per week op internet zit.
Dat was hem inderdaad. Ik vulde in dat ik 20 uur in de week op internet zat en daar hadden ze al genoeg mensen van blijkbaar
Who knew?
pi_35125812
Furia, bedankt weer!
Spoilers!
pi_35129409
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 19:36 schreef washandje het volgende:
Dat was hem inderdaad. Ik vulde in dat ik 20 uur in de week op internet zat en daar hadden ze al genoeg mensen van blijkbaar
precies dat getal heb ik ook ingevuld. Ik dacht: mwah, 3u per dag? (vast wel langer, maar ja moet een schatting maken) x 7 = afgerond 20
  donderdag 16 februari 2006 @ 18:17:09 #256
87545 miki
Hee!Mijn avatar!
pi_35160010
Ze hebben mijn punten bijgewerkt maar zijn de helft vergeten... En voor het stofzuiger onderzoek hebben ze te weinig punten bijgeschreven.

Overigens, kreeg vandaag een brief van de Kijkshop waarin stond dat ik de test-stofzuiger kon kopen voor 20 euro. Da's niks natuurlijk, maar ik heb er al 2. Misschien kan ik er iemand anders in mijn omgeving een plezier mee doen
I ain't got a signature...am I a criminal now?
I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy
pi_35165271
Heb net een enquete ingevuld voor Buzzer over boeken. Eindelijk iets voor mij, ik verslind ze! Ik heb gelukkig ook kunnen invullen dat ik in mijn omgeving vaak over boeken praat, dus ik denk dat ik wel wat kans maak om mee te mogen doen.

Leuk, dat zou dan mijn eerste Buzz worden!
Spoilers!
pi_35166385
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 20:29 schreef Lucky_Strike het volgende:
Heb net een enquete ingevuld voor Buzzer over boeken. Eindelijk iets voor mij, ik verslind ze! Ik heb gelukkig ook kunnen invullen dat ik in mijn omgeving vaak over boeken praat, dus ik denk dat ik wel wat kans maak om mee te mogen doen.

Leuk, dat zou dan mijn eerste Buzz worden!
Die heb ik net ook ingevuld
Hoop ook dat ik mee mag doen. Zal dan ook mijn eerste Buzz worden.
Vind lezen erg leuk, maar heb er de laatste tijd niet veel tijd voor. Maar als het een goed en spannend boek is, maak ik er vast en zeker tijd voor vrij!

Toen ik mij net aanmelde kon ik mij nog opgeven om naar de bios te gaan, maar dat kon alleen bij Pathe en wel op een zondag. Ten eerste is er geen Pathe hier dicht in de buurt en ten tweede die zondag kwam mij niet zo best uit. Was best jammer, anders had ik wel een gratis biosje gepakt
  donderdag 16 februari 2006 @ 20:57:28 #259
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_35166429
Heb de Buzzpoll ook ingevuld..vond t Buzzen vorige keer wel ok..was heel helder wat er van je werd verwacht
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
  donderdag 16 februari 2006 @ 22:40:28 #260
107521 Furia
snoopy weer
pi_35170786
Die buzzer heb ik ook ingevuld! Lijkt me geweldig,maar goed, afwachten..
  donderdag 16 februari 2006 @ 22:42:25 #261
107521 Furia
snoopy weer
pi_35170882
Er is weer een blokkerbon onderweg! En ik zit op 65 punten voor de volgende.. Ik denk dat ik nu ook voor bolbonnen ga sparen
pi_35171518
Zou iemand mij aan willen melden? mailadres in mijn profiel thnx!

[ Bericht 13% gewijzigd door Ils op 17-02-2006 00:27:00 ]
pi_35171709
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 22:42 schreef Furia het volgende:
Er is weer een blokkerbon onderweg! En ik zit op 65 punten voor de volgende.. Ik denk dat ik nu ook voor bolbonnen ga sparen
Toen ik dit las, ben ik meteen op de Nipo ledenhoekje gaan kijken en ja hoor ook bij mij is er weer een blokkerbon onderweg Er zijn bij mij punten van 3 onderzoeken bijgeschreven en ik sta alweer op 40 punten. Ze zijn bij mij weer aardig bij. Mis nog 7 punten van het onderzoek van deze week, maar dat is natuurlijk nog te vroeg

Thanx Capi@Home!
pi_35171734
-edit- vreemde dubbelpost

[ Bericht 96% gewijzigd door AnnekeM op 17-02-2006 10:55:01 ]
pi_35175271
Ik heb die buzzer ook net ingevuld, ik lees best veel dus het lijkt me erg leuk om mee te doen! Ben ook wel benieuwd naar de boeken
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
  vrijdag 17 februari 2006 @ 13:02:29 #266
107521 Furia
snoopy weer
pi_35185455
Net weer een onderzoek voor 21 punten over verantwoorde snacks ingevuld! Ik heb die punten gereserveerd voor een bol.com bon, wil toch een beetje gespreid gaan sparen En ben toch nog maar 1 punt verwijderd van een blokkerbon
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 17 februari 2006 @ 13:34:25 #267
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_35186641
Ik had ook de boekenBuzzer En een Ipsos over DVD's voor 120 punten.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 17 februari 2006 @ 13:39:27 #268
51390 Dagguzz
Computer says no...
pi_35186826
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 13:34 schreef Rewimo het volgende:
En een Ipsos over DVD's voor 120 punten.
Ipsos?
Schudden voor gebruik
pi_35188524
Ik had de boekenbuzzer Ben wel benieuwd, ben een boekenveelvraat

Verder weer he-le-maal niks van andere bureaus. Dammit
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_35191007
En wederom een InVotes uitnodiging staan.
Net als een van Stempunt en Opinieland maar dat zijn er twee die ik minder belangrijk vind aangezien deze niet opleveren maar je daar kans maakt op prijzen.
Ik volg mijn eurobiljetten, jij toch ook?
Volg je eurobiljetten
  vrijdag 17 februari 2006 @ 16:20:56 #271
107521 Furia
snoopy weer
pi_35192854
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 15:38 schreef Blueman het volgende:
En wederom een InVotes uitnodiging staan.
Net als een van Stempunt en Opinieland maar dat zijn er twee die ik minder belangrijk vind aangezien deze niet opleveren maar je daar kans maakt op prijzen.
ik had alleen die van stempunt en opinieland
  vrijdag 17 februari 2006 @ 16:23:08 #272
119387 Zartos
Not a unique snowflake...
pi_35192970
tvp
The greatest of teachers won't hesitate to leave you there by yourself, chained to faith.
pi_35193093
Mijn theorie: zodra bureaus mensen hebben die op "uitkeren" staan, sturen ze die ff niks meer maar gaan in plaats daarvan enquetes sturen aan "verse" leden.

Dammit
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_35198565
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 22:57 schreef Ils het volgende:
Zou iemand mij aan willen melden? mailadres in mijn profiel thnx!
Iemand?
  vrijdag 17 februari 2006 @ 20:35:51 #275
107521 Furia
snoopy weer
pi_35201867
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 18:55 schreef Ils het volgende:

[..]

Iemand?
Gedaan!
pi_35202376
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 20:35 schreef Furia het volgende:

[..]

Gedaan!
Thnx! Ook al een mailtje ontvangen
  vrijdag 17 februari 2006 @ 21:13:20 #277
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_35202928
ik krijg maar geen reactie van die lui

kan iemand mij voor de zekerheid nog eens opgeven dan

jw.oldenbeuving(at)gmail.com
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  vrijdag 17 februari 2006 @ 22:20:21 #278
107521 Furia
snoopy weer
pi_35205007
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 21:13 schreef WEST het volgende:
ik krijg maar geen reactie van die lui

kan iemand mij voor de zekerheid nog eens opgeven dan

jw.oldenbeuving(at)gmail.com
Nu wel een mailtje gekregen?
  vrijdag 17 februari 2006 @ 22:21:42 #279
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_35205064
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 22:20 schreef Furia het volgende:

[..]

Nu wel een mailtje gekregen?
jup
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_35212503
Ik wil ook graag meedoen met de enquetes van 't NIPO, zou iemand mij aan kunnen melden?
Risktakah[at]gmail.com

Alvast bedankt
pi_35224198
Ik kreeg gisteren een verzoek van Intomart of ik mee wil doe aan hun Webmeter. Dan wordt je startpagina verandert in de site van hen, je klikt op ok, en je gaat automatisch weer door naar je oude startpagina. Zo doen ze onderzoek naar surfgedrag. Ik krijg er maar liefst 2,50 per maand voor!

Wel heel vaag, want ik doe voor 1,50 per maand ook al mee aan hun Marktmonitor. Voor het opstarten van je browser krijg je een windowtje waar je ook op ok moet klikken. Ze doen ook op die manier onderzoek naar surfgedrag.
Ik vind het best, t levert 4 euro per maand op!
Spoilers!
pi_35302099
En weer 25 punten gekregen voor het invullen van een vooronderzoek van Online Interview
(dat van NSS)
Ik volg mijn eurobiljetten, jij toch ook?
Volg je eurobiljetten
  dinsdag 21 februari 2006 @ 10:40:32 #283
107521 Furia
snoopy weer
pi_35319580
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 16:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik kreeg gisteren een verzoek van Intomart of ik mee wil doe aan hun Webmeter. Dan wordt je startpagina verandert in de site van hen, je klikt op ok, en je gaat automatisch weer door naar je oude startpagina. Zo doen ze onderzoek naar surfgedrag. Ik krijg er maar liefst 2,50 per maand voor!

Wel heel vaag, want ik doe voor 1,50 per maand ook al mee aan hun Marktmonitor. Voor het opstarten van je browser krijg je een windowtje waar je ook op ok moet klikken. Ze doen ook op die manier onderzoek naar surfgedrag.
Ik vind het best, t levert 4 euro per maand op!
Geef mij zulke onderzoeken!
pi_35320636
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 10:40 schreef Furia het volgende:

[..]

Geef mij zulke onderzoeken!
Jij krijgt al meer dan genoeg!
Spoilers!
pi_35352987
een onderzoek over winkels bij Capi.
29 NiPoints erbij.
had er 52 + 29 = 79 = uitbetalen!
Er is dus een Bol.com bon onderweg naar me

iemand enig idee hoelang dit duurt voordat ik deze in huis heb?

[ Bericht 12% gewijzigd door Blueman op 22-02-2006 00:53:03 ]
Ik volg mijn eurobiljetten, jij toch ook?
Volg je eurobiljetten
  woensdag 22 februari 2006 @ 12:44:24 #286
107521 Furia
snoopy weer
pi_35361583
Nou, er hadden zich behoorlijk wat buzzers aangemeld, dus de kans is wat minder groot dat ik een boek mag buzzen Heb wel net een preview gelezen van allebei en met name die cultuurhistorische detective lijkt me geweldig

* Furia hoopt heel hard!!
pi_35361910
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 12:44 schreef Furia het volgende:
Nou, er hadden zich behoorlijk wat buzzers aangemeld, dus de kans is wat minder groot dat ik een boek mag buzzen Heb wel net een preview gelezen van allebei en met name die cultuurhistorische detective lijkt me geweldig

* Furia hoopt heel hard!!
klonk idd wel heel leuk ( als het maar geen da-vinci code achtige kloon word, dat zou zonde zijn)
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_35362183
Volgens mij mag ik nooit buzzen hiervoor, aangezien ik had opgegeven dat ik maar met 1-2 mensen over de boeken die ik lees praat
pi_35363577
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 13:00 schreef MissX het volgende:
Volgens mij mag ik nooit buzzen hiervoor, aangezien ik had opgegeven dat ik maar met 1-2 mensen over de boeken die ik lees praat
Ik werk in een bibliotheek, dus sowieso met alle collega's, met mijn ouders, zus, vriend, vriendinnen.... Dus ik kom wel aan de 10
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  woensdag 22 februari 2006 @ 14:06:40 #290
87545 miki
Hee!Mijn avatar!
pi_35364489
Mij lijkt het 2e boek van de Buzz heel leuk! Ben benieuwd of ik uitgenodigd wordt!
Maar hoe zit dat, krijg je dan het boek en mag je dat houden, of moet je hem weer terugsturen?
I ain't got a signature...am I a criminal now?
I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy
  woensdag 22 februari 2006 @ 14:33:36 #291
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_35365408
Ik ben aangemeld bij het NIPO, heb de brief inmiddels thuis gekregen. Maar dat gebeurde net toen ik op vakantie was en nu heb ik de datum gemist voor het inleveren van de eerste enquete .
De brief die ze me hebben verstuurd is daarnaast ook veel te laat overgekomen.

Als ik nu nog maar mee mag doen
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_35365448
HA, net eindelijk weer een vragenlijstje, dit keer van Opinionbar. Ik sta er nu op 3,75 euro
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  woensdag 22 februari 2006 @ 14:38:48 #293
107521 Furia
snoopy weer
pi_35365581
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 14:06 schreef miki het volgende:
Mij lijkt het 2e boek van de Buzz heel leuk! Ben benieuwd of ik uitgenodigd wordt!
Maar hoe zit dat, krijg je dan het boek en mag je dat houden, of moet je hem weer terugsturen?
Volgens mij mag je het houden!

Ik had net nog een enquete over Apple Normaal doe ik de enquetes waar ik niets voor krijg over het algemeen niet, maar voor mijn favoriete merk heb ik wel wat over
pi_35369980
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 12:44 schreef Furia het volgende:
* Furia hoopt heel hard!!
* AnnekeM hoopt ook heel hard

Het 2e boek (de Nachtwacht) lijkt mij ook erg leuk, de film heb ik ook in huis maar nog niet gezien
cultuurhistorische detective (1e boek) is niets voor mij
pi_35406534
Poeoeoeoeohh vanaaf mag ik weer eens Nipo-en Alweer over auto's, daar ging die van Opinion Bar ook al over.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  donderdag 23 februari 2006 @ 14:42:45 #296
99672 HV
Ik moest bellen,
pi_35406724
Vanavond ook weer Nipo, extra onderzoek over banken .
want de klop doet het niet.
  donderdag 23 februari 2006 @ 20:01:49 #297
107521 Furia
snoopy weer
pi_35418008
Net eentje van 150 punten van Invotes en morgen vanaf 10 uur weer 2 van NIPO
pi_35443506
Ik mag een boek Buzzen!!

Ik heb voor de Hand van de Schilder gekozen, ook omdat dit genre wat meer mensen in mijn omgeving zal aanspreken (niet gekeken of ik er 2 mag doen, andere leek me ook tof)

Google had het mailtje van Buzzer ineens in mijn spamfolder geflikkerd, waardoor ik pas DRIE UUR later het mailtje zag ondanks Gmail-notifier.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  vrijdag 24 februari 2006 @ 14:49:05 #299
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_35443577
Ik ga NachtWacht buzzen
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_35446078
geen Buzzer-nieuws. Ik heb toch opgegeven dat ik er zo met 10-15 mensen over kan praten....
Spoilers!
  vrijdag 24 februari 2006 @ 15:52:45 #301
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_35446110
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 15:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
geen Buzzer-nieuws. Ik heb toch opgegeven dat ik er zo met 10-15 mensen over kan praten....
Je moet ff inloggen op de site.
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')