abonnement Unibet Coolblue
pi_34711898
He, ik ontdek dit topic nu pas.. Net nu ik gestopt ben, na 4,5 jaar zaterdagwerker geweest te zijn. Met dit weer vind ik t niet erg om niet meer buiten te hoeven lopen hoor
pi_34713493
Trouwens ik heb gezien wat we krijgen voor de PLUSPUNTEN. Bonnen die je kan besteden bij de BLOKKER OMG kunnen ze niks beters bedenken
pi_34713757
Ja idd, blokker I mean wtf, ik d8 misschien een VVV bon ofzo, kon ik weer een lekker luchtje kopen
† The 3 Kings †
pi_34714624
Boeie, ik had toch nog magnetronbakjes nodig.

Wel een raar systeem, dat pluspunten ding. Had er ook nog nooit naar gekeken eigenlijk.
2007: Kuala Lumpur, Perhentian Islands, Kreta, Luxemburg, Rome
2008: Gerlos, Bern, Valencia, Ibiza, Madrid, Boekarest, Dublin, Londen
2009: Hamburg, Riga, Praag, Ibiza, Krakau, Budapest, Bratislava
pi_34714693
ja of zo'n Cadeaubon die ze verkopen bij t postkantoor die kun je tenminste nog bij n aantal grote dingen inleveren. Ja ach maar kijken voor de dvd's bij de Blokker
pi_34714726
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 15:32 schreef Dutch_Courage het volgende:
Wel een raar systeem, dat pluspunten ding. Had er ook nog nooit naar gekeken eigenlijk.
Ik 1x kon je nog postzegels bestellen van je punten best nuttig
  donderdag 2 februari 2006 @ 15:36:16 #82
12499 Hooghoudt
Spassig und überraschend
pi_34714765
Bij de *Blokker*?! Waar gaat het heen met de wereld...
Nicht ärgern, nur wundern!
pi_34716052
Kan je wel DVDs kopen
  donderdag 2 februari 2006 @ 16:44:07 #84
12499 Hooghoudt
Spassig und überraschend
pi_34717258
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 16:11 schreef renz0r het volgende:
Kan je wel DVDs kopen
Pff, nou, wat voor...
Nicht ärgern, nur wundern!
pi_34717725
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 16:44 schreef Hooghoudt het volgende:

[..]

Pff, nou, wat voor...
Was er pas nog, en blokker heeft leuke dvd's
pi_34721292
Blokker. Nou ja, ach. Ik ben mijn uitzet aan het sparen en die DVD's wat renz0r zegt...
pi_34792796
ach ja ze hebben er vast zat...kaarsen bijvoorbeeld alhoewel voor 35 euro kun je bijna je huis in de fik zetten pannen, dvdspelers, scheerapparaten, sinaasappelpers ( o nee die hadden we al in t kerstpakket ) maar ik had ook liever een beter besteedbare bon gezien
  maandag 6 februari 2006 @ 13:52:00 #88
15869 gr8w8
Better by design.
pi_34792877
Bij de Blokker? Nouja, ze zullen wel een dealtje hebben gemaakt, al die bonnen in ruil voor wat HAH.

Bij ons worden ze volgende week pas uitgedeeld. Goed geregeld weer.
Welkom bij de V&D der webfora.
  maandag 6 februari 2006 @ 13:52:54 #89
12499 Hooghoudt
Spassig und überraschend
pi_34792905
Ik heb ze!!!

Nu wordt het hoog tijd dat er wat glazen kapot gaan...
Nicht ärgern, nur wundern!
pi_34796863
Nouw, ik hou van blokkerbonnen, maar ik krijg niks
pi_34842441
ik heb ook nog steeds niks...ja enquete mocht ik zaterdag invullen. Dacht komt mn coach aan met mn bonnen, maar nee
pi_34842951
quote:
Op maandag 6 februari 2006 13:52 schreef gr8w8 het volgende:
Bij de Blokker? Nouja, ze zullen wel een dealtje hebben gemaakt, al die bonnen in ruil voor wat HAH.

Bij ons worden ze volgende week pas uitgedeeld. Goed geregeld weer.
bij ons in baarn is het nog niet bekend wanneer we die bonnen krijgen. Ik baalde trouwens goed van dat puntensysteem. Je kreeg dus niet extra betaald voor extra werkzaamheden, maar punten om troep te kopen.... van die punten kan ik toch echt de huur niet betalen
  FOK!fotograaf dinsdag 7 februari 2006 @ 22:20:28 #93
73911 ultra_ivo
pi_34844802
Vandaag een maffe hond tegengekomen.
Ik had wat pakjes voor een winkel, loop dus ff naar binnen. Van achter uit de winkel zie ik een hond aankomen. Direct alle zintuigen op scherp, deze hond kende ik nog niet. Ik verwacht dat de hond lastig gaat doen, loopt ie straal langs me direct naar de voordeur....
  woensdag 8 februari 2006 @ 11:53:24 #94
12499 Hooghoudt
Spassig und überraschend
pi_34858982
Vanmiddag mag ik de formulieren invullen voor mn nieuwe contract! Op 1 april sluiten de TPG-gelederen zich weer om mij.
Nicht ärgern, nur wundern!
pi_34884744
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 22:20 schreef ultra_ivo het volgende:
Vandaag een maffe hond tegengekomen.
Ik had wat pakjes voor een winkel, loop dus ff naar binnen. Van achter uit de winkel zie ik een hond aankomen. Direct alle zintuigen op scherp, deze hond kende ik nog niet. Ik verwacht dat de hond lastig gaat doen, loopt ie straal langs me direct naar de voordeur....
Ik had pas een meisje op skeelers en die hond vond mij al op afstand heel interessant dat was ruk ze liet net opt ijd los, maar t was wel n leuke effect
pi_34966722
Lekker weinig post!

Eerste wijk stond ik om 5 over half 10 al op straat, en was kwart voor 11 terug.... wijk was al ingegooid, dus alleen ff zetten, van 5 voor 11 tot 10 voor half 12, en ffies gegeten en geluld, ging ik om kwart over 12/half 1 zo weg... ik had zelf geschat rond half 3 klaar te zijn....was ik om kwart voor 2 al klaar

Nu lekker tukken

editje:
2e week dat ik beide wijken zonder schoudertas kon lopen (en er zat vandaag makro bij)
† The 3 Kings †
  zaterdag 11 februari 2006 @ 15:13:12 #97
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_34968073
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 14:13 schreef TheSorrow het volgende:
Lekker weinig post!
zal je net zien he, heb ik eens een dagje vrij...
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_34969297
De laatste tijd is elke zaterdag lekker rustig. Helemaal nu je bijna geen paketten meer hebt. Hoef ik ook niet helemaal mee terug te fietsen. Kan ik na het bezorgen gelijk door naar huis.
2007: Kuala Lumpur, Perhentian Islands, Kreta, Luxemburg, Rome
2008: Gerlos, Bern, Valencia, Ibiza, Madrid, Boekarest, Dublin, Londen
2009: Hamburg, Riga, Praag, Ibiza, Krakau, Budapest, Bratislava
  zaterdag 11 februari 2006 @ 16:21:54 #99
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_34970011
Bijna alle wijken in mijn team waren idioot druk vandaag door een mailing van de Woningbouw.
Gelukkig heb ik een industrieterrein en een wijk met hoofdzakelijk koopwoningen, nergens last van
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
pi_34970135
ik had ook echt extreem weinig post sommige straten en appartement gebouwen had ik 10 poststukken en 8 voor 1 adres
pi_34970277
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 16:21 schreef JDude het volgende:
Bijna alle wijken in mijn team waren idioot druk vandaag door een mailing van de Woningbouw.
Gelukkig heb ik een industrieterrein en een wijk met hoofdzakelijk koopwoningen, nergens last van
Da's wel beter ja. Ik weet nog dat ik me zwaar kapot geërgerd heb aan die fonders van de verkiezingen voor het waterschap. Niemand die erop zit te wachten maar ze moeten wel bezorgd worden. Klotewerk.
2007: Kuala Lumpur, Perhentian Islands, Kreta, Luxemburg, Rome
2008: Gerlos, Bern, Valencia, Ibiza, Madrid, Boekarest, Dublin, Londen
2009: Hamburg, Riga, Praag, Ibiza, Krakau, Budapest, Bratislava
pi_34971309
Bij ons was er in principe niet veel post, maar de rode bakken kwamen ipv om 9 uur om kwart over 10.. daar word je niet vrolijk van. Er was gewoon niets te doen..
  zaterdag 11 februari 2006 @ 17:22:42 #103
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_34971875
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 17:01 schreef Lyssa het volgende:
Bij ons was er in principe niet veel post, maar de rode bakken kwamen ipv om 9 uur om kwart over 10.. daar word je niet vrolijk van. Er was gewoon niets te doen..
Dat heb ik bijna elke week lekkere planning.. Na het vossen de vospost ingooien... voor de helft van mijn ochtendwijk, want het is een draaikast.. en dan kan ik soms een kwartier/halfuur op mijn hsm post gaan wachten.

Meestal gooi ik dan gele kaarten op mijn post, draai de kast en gooi de andere helft in, maar ja.. dan zijn mijn steunpunten weer laat...
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_35077287
quote:
Een postbode uit Groningen is ontslagen omdat hij op 5 december poststukken heeft achtergehouden die in het postcodegebied 9734 hadden moeten worden bezorgd. TPG Post kwam de verduistering op het spoor na een tip. De stukken werden onbeschadigd en ongeopend teruggevonden in het huis van de postbode. Daarna is het alsnog bezorgd. Waarom de postbode stukken achterhield is niet bekend.

"Wij zijn hier erg ongelukkig mee", zegt een woordvoerster. "Niet alleen omdat klanten gedupeerd zijn, maar ook omdat de 40.000 postbestellers die hun werk perfect doen hiermee in een kwaad daglicht komen te staan."
daar werk ik ook.. niet rond die tijd, maar ik vraag me af, pakjes worden toch vaak door particulieren bezorgd tegenwoordig? iig niet meer door de reguliere postbodes die de post rondbrengen.. tenzij t over formaat brievenbuspakketjes gaat.
pi_35083399
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 15:34 schreef Lyssa het volgende:

[..]

daar werk ik ook.. niet rond die tijd, maar ik vraag me af, pakjes worden toch vaak door particulieren bezorgd tegenwoordig? iig niet meer door de reguliere postbodes die de post rondbrengen.. tenzij t over formaat brievenbuspakketjes gaat.
Waar lees jij dan dat het om pakjes gaat?
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_35088101
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 18:31 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Waar lees jij dan dat het om pakjes gaat?
meh idd ik zag eigenlijk gewoon voor me dat je pakjes zou achterhouden, aan poststukken heb je geen donder lijkt me.. maar je hebt gelijk.. ben trouens wel erg benieuwd hoe en wat, zal t zaterdag wel horen..
pi_35093265
Maar als het om brieven gaat, hoeveel brieven heeft ie dan wel niet achtergehouden?
Lijkt me echt een enorm aantal voordat er mensen gaan klagen.
Of heeft ie z'n hele wijk gewoon niet gelopen, hihi
  FOK!fotograaf dinsdag 14 februari 2006 @ 22:52:35 #108
73911 ultra_ivo
pi_35093614
Zo'n 250 stuks volgens nu.nl:
quote:
Postbode ontslagen na achterhouden post

Uitgegeven: 14 februari 2006 11:49
Laatst gewijzigd: 14 februari 2006 11:49

GRONINGEN - TPG Post heeft een postbode ontslagen die begin december 250 poststukken heeft achtergehouden. Dat heeft het bedrijf dinsdag gemeld. Het bedrijf kwam de verduistering op het spoor na een tip. De poststukken werden onbeschadigd en ongeopend teruggevonden bij de postbesteller thuis.

De post is alsnog bezorgd. "Wij zijn hier erg ongelukkig mee", zegt een zegsvrouw. "Niet alleen omdat klanten gedupeerd zijn, maar ook omdat de 40.000 postbestellers die hun werk perfect doen hiermee in een kwaad daglicht komen te staan." Naar het waarom van het achterhouden van de post kan TPG ook alleen maar gissen.


Het ging om de poststukken die op 5 december bezorgd moesten worden in postcodegebied 9734, een wijk in Groningen. TPG beklemtoont dat dit om een incident gaat.
pi_35094719
Het is altijd typisch dat die mensen die poststukken ook daadwerkelijk bewaren. Buiten het feit dat men er vroeg of laat toch wel achter komt kun je het bewijsmateriaal toch beter vernietigen?

Anyways, bij ons op de vestiging is een tijdje geleden een complete fiets met volgeladen fietstassen gestolen. Normaal worden die fietstassen met inhoud wel weer ergens gevonden, maar nu zijn die nog steeds niet boven water gekomen.
  woensdag 15 februari 2006 @ 00:04:34 #110
12499 Hooghoudt
Spassig und überraschend
pi_35096724
250 stuks... das ook niet veel, tenzij het allemaal dikke enveloppen waren, maar dat geloof ik niet. Overigens, ik heb ook ooit zo'n stunt uitgehaald, maar ik heb het eerlijk opgebiecht en lief gekeken, en toen mocht ik blijven.
Nicht ärgern, nur wundern!
pi_35111998
hehe bij ons hebben ze ook wel ns n kast bij een oudmedewerker opengetrokken en daar kwam heel veel uit
pi_35115365
Maar dan snap ik nog niet, hoe ze zover komen om het huis van die postbode te gaan doorzoeken.
Dat mag toch niet zomaar??

Wat had jij gedaan dan hooghoudt?
pi_35120615
Het is echt een zooitje binnen het bedrijf. Ze halen het uitgangstijdstip nooit.

De salarisadministratie was al bekend, daar worden aan de lopende band fouten gemaakt, de ene keer zijn ze in de afhandeling ervan wat netter dan de andere.
  FOK!fotograaf woensdag 15 februari 2006 @ 21:21:22 #114
73911 ultra_ivo
pi_35129548
Vandaag moest ik een deel van een onbekende loop erbij doen. Bleek er een galerijflat bij te zitten met de brievenbussen in de voordeuren. Op zich geen probleem, steeds via de noodtrap naar beneden aan het eind van de gang. Aleen dit keer bestond de noodtrap uit een ladder. Dus extra elastieken om de bundel, bundel een verdieping lager gooien en dan het laddertje af naar een verdieping lager. Hadden wat oenen op 1 verdieping het poortje voor de noodtrap vastgezet....
pi_35191359
Zijn de stemkaarten voor de gemeenteraadsverkiezingen eigenlijk al bezorgd, of gaat dat toevallig morgen gebeuren?
pi_35191676
Typisch TPG weer

*wordt wakkergebeld*
Kan je misschien werken? NEE IK HEB SCHOOL

Hetzelfde gezeik is ook ALTIJD op zaterdag, 'Tommy, kan je maandag misschien werken?' .... ik kijk ze dan altijd maar een beetje aan van 'ben je nou echt zo dom? ' .... Ik heb gewoon 5 dagen in de week school, snappen hun dat niet dan ofzo? Waarom dringt dat niet tot ze door? Ik ga er maar eens wat van zeggen, ik word er schijtziek van

† The 3 Kings †
  vrijdag 17 februari 2006 @ 17:05:29 #117
1037 Kaos
see you in 2017
pi_35194774
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 15:47 schreef NY_Giant het volgende:
Zijn de stemkaarten voor de gemeenteraadsverkiezingen eigenlijk al bezorgd, of gaat dat toevallig morgen gebeuren?
Hier kwamen ze gistermiddag binnen dus vandaag bezorgd. Met voorbereiden ben je helaas wel 2 keer zo lang bezig..
pi_35195080
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 17:05 schreef Kaos het volgende:

[..]

Hier kwamen ze gistermiddag binnen dus vandaag bezorgd. Met voorbereiden ben je helaas wel 2 keer zo lang bezig..
zijn die krengen al bezorgd?? mooi dan heb ik morgen een makkelijk(-er) dagje
pi_35196236
Hopelijk is t morgen idd erg rustig, want het weer is echt bagger hier
† The 3 Kings †
pi_35198352
Die oproepen voor de gemeenteraadsverkiezingen heb ik al zo'n 2 weken thuis liggen.
De prognose voor morgen is overigens wel dat het druk gaat worden
pi_35198597
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 18:49 schreef Carport het volgende:
Die oproepen voor de gemeenteraadsverkiezingen heb ik al zo'n 2 weken thuis liggen.
De prognose voor morgen is overigens wel dat het druk gaat worden
Waarom konden die kleredingen niet door de HSM! Ik was vandaag godverdomme pas om 18.00 uur klaar, inclusief verdeelwijk en aangetekenden van de postbezorgers!
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
  zaterdag 18 februari 2006 @ 10:27:26 #122
1037 Kaos
see you in 2017
pi_35214908
Vandaag lekker dagje, 6.30 beginnen, beetje voorbereiden, koffie, klaar. Maar voor de rest niet super druk vandaag.
pi_35217759
De politie is op dit moment bezig met een onderzoek in een woning in Echt, waar mogelijk een ernstig misdrijf heeft plaatsgevonden. Volgens buurtbewoners zijn twee mannen gisteravond het huis binnengedrongen. Zij zouden naar iemand op zoek zijn geweest. De bewoonster van het pand zou daarbij ernstig zijn mishandeld. Wat er zich precies heeft afgespeeld is nog onduidelijk. De politie doet geen mededelingen en verwijst naar justitie. Justitie heeft nog niet gereageerd op vragen over de zaak. De straat is door de politie afgezet

En zo ging de postbode maar weer naar huis met een stapeltje post... De volgende dag was de boel nét opgeruimd, dus hoefde ik gelukkig niet voor twee dagen mee te nemen.
pi_35223552
Qua dik was er erg weinig, machine post was er wel veel, aanslag van het waterschap ofzoiets... Moe, tukken, nu
† The 3 Kings †
pi_35224499
Niet al teveel post hier naar zaterdagse begrippen. Zes blauwe en slechts 2 rode voor mijn ochtendtranche. Omstreeks 9.45 toen ik net na de koffie de deur uit wilde kwam er nog een container ongesorteerde HSM post binnen, er was een stroomstoring geweest en dit was nog voor de ochtendwijken. Maar de meesten waren al de straat op, dus dat wordt een hele drukke maandag. Vroeg klaar vandaag, om 13.00 uur, maar ik krijg nog 45 minuten langer doorbetaald, want zo staat m'n contract.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_35235546
Even een vraagje, hoeveel verdien je ongeveer per uur als 21 jarige als bezorger?
pi_35235763
Wij hebben ons met onze vestiging ingeschreven voor het landelijke zaalvoetbaltoernooi van TPG .

Toevallig nog meer hier die meedoen soms?!
pi_35237660
Wij hadden ook last van de stroomstoring.
Hadden we geen blauwe bakken voor de middagwijk, niemand die het erg vond
Als die bakken er wel waren geweest zou het erg druk zijn geweest.
pi_35237962
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 22:21 schreef Troeta het volgende:
Wij hadden ook last van de stroomstoring.
Hadden we geen blauwe bakken voor de middagwijk, niemand die het erg vond
Als die bakken er wel waren geweest zou het erg druk zijn geweest.
Zullen ze maandag blij mee zijn .
pi_35242795
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 21:29 schreef Yeahinho het volgende:
Wij hebben ons met onze vestiging ingeschreven voor het landelijke zaalvoetbaltoernooi van TPG .

Toevallig nog meer hier die meedoen soms?!
De opkomst van vorig jaar met het normale voetbal toernooi was al minimaal
† The 3 Kings †
pi_35242863
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 22:30 schreef Yeahinho het volgende:

[..]

Zullen ze maandag blij mee zijn .
Nou, lijkt me niet
pi_35243082
Ik moet maandag ook weer werken Na veel gezeur toch maar ja gezegd... en dinsdag gelijk een pleurisgrote wijk, MET 2x HAH, 1 los, MET veronica, MET anwb.... Word lekker buffelen Ik wil leuke wijkjes als ik extra werk, geen kut wijken
† The 3 Kings †
pi_35243344
Je moet ook nooit op dinsdag gaan werken, dat is altijd meer werken als waar je voor betaald krijgt
pi_35243402
Ja klopt, maar ze hadden hard mensen nodig, en ik wil op zich wel extra centjes Maarja ik ga gewoon met een karretje lopen, er is al 1 iemand die een perfecte loop weet, dus die schrijft hij even uit voor me, en dan komt het allemaal goed
† The 3 Kings †
  zondag 19 februari 2006 @ 02:45:08 #135
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_35245111
Hier hadden we vandaag de aanslag van de gemeentebelasting. Létterlijk huis-aan-huis dus, maar dan geadresseerd .
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
pi_35248933
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 21:24 schreef anroni het volgende:
Even een vraagje, hoeveel verdien je ongeveer per uur als 21 jarige als bezorger?
Het minimumloon voor een 21-jarige is (uitgaande van een bedrijf waar 37 uur de norm is) EUR 5,75 per uur. Nu is het wel zo dat postbezorgers zo slecht worden betaald dat hun uurloon vaak beneden het minimumloon ligt. Ik heb begrepen dat je daarom weer een toeslag krijgt van de TPG om daarvoor te compenseren.

Beter kun je zaterdagbesteller worden ipv postbezorger. Een postbezorger mag, zoals de naam al aangeeft, alleen maar post bezorgen. Een zaterdagbesteller mag ook de voorbereiding doen en bijv. ook aangetekende stukken uitreiken. Het uurloon voor een 21-jarige zaterdagbesteller weet ik niet uit m'n hoofd, maar zal zo rond de EUR 7 liggen. En dat blijft ook veel langer doorstijgen. Bij een postbezorger is het maximum iets van EUR 8,-, bij een zaterdagbesteller EUR 11,- Ik zit nu op EUR 9,71 (ben 26). Best lucratief voor ongeschoolde arbeid
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_35252500
quote:
Op zondag 19 februari 2006 11:44 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Het minimumloon voor een 21-jarige is (uitgaande van een bedrijf waar 37 uur de norm is) EUR 5,75 per uur. Nu is het wel zo dat postbezorgers zo slecht worden betaald dat hun uurloon vaak beneden het minimumloon ligt. Ik heb begrepen dat je daarom weer een toeslag krijgt van de TPG om daarvoor te compenseren.

Beter kun je zaterdagbesteller worden ipv postbezorger. Een postbezorger mag, zoals de naam al aangeeft, alleen maar post bezorgen. Een zaterdagbesteller mag ook de voorbereiding doen en bijv. ook aangetekende stukken uitreiken. Het uurloon voor een 21-jarige zaterdagbesteller weet ik niet uit m'n hoofd, maar zal zo rond de EUR 7 liggen. En dat blijft ook veel langer doorstijgen. Bij een postbezorger is het maximum iets van EUR 8,-, bij een zaterdagbesteller EUR 11,- Ik zit nu op EUR 9,71 (ben 26). Best lucratief voor ongeschoolde arbeid
Bedankt voor je antwoord
pi_35282141
ik ben 22 en verdien nu 8,80 heb je een idee
pi_35282208
Zometeen werken, OP DE FIETS!
† The 3 Kings †
pi_35282439
Ik moet morgen weer werken, maar omdat ik zaterdaghavond flink onderuit ben gegaan met het schaatsen is mijn linkerpols een beetje kaput. Maar even kijken hoe we dat aan gaan pakken.
pi_35343777
was best rotweer vandaag gelukkig maar 1 HAH. gister moest ik ook al werken was een wijk over in t andere team (zoals altijd) ach ja lekker werken in mn vakantie
  dinsdag 21 februari 2006 @ 22:08:29 #142
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_35345921
quote:
Op maandag 20 februari 2006 11:37 schreef MadGuy het volgende:
Ik moet morgen weer werken, maar omdat ik zaterdaghavond flink onderuit ben gegaan met het schaatsen is mijn linkerpols een beetje kaput. Maar even kijken hoe we dat aan gaan pakken.
sven kramer! ben jij dat of was dat niet zaterdag
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_35346177
Jep, ik kom ffies terug uit Turijn om even de post te bestellen op dinsdag.
  dinsdag 21 februari 2006 @ 22:26:35 #144
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_35346737
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 22:14 schreef MadGuy het volgende:
Jep, ik kom ffies terug uit Turijn om even de post te bestellen op dinsdag.
echt hart voor de zaak
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_35349374
Zo, die grote wijk zit erop... ging wel goed Jammer dat het karretjes'duw' ding te laag stond, die kon ik niet verstellen, dus was soms lastig duwen met een volle kar

Maarja, 3 uurtjes erover gelopen, half uurtje nog gegeten en daarna rond 3 uur nog ff geslapen tot 6 uur
† The 3 Kings †
pi_35352910
Is het vakantie dan??

irritant he, als die duwstangen helemaal vastgedraaid zitten.
Komt volgens mij omdat er restjes elastieken in zitten

Waarom waren er geen gamma en blokkerkrantjes dan vandaag?
Ik miste ze al in m'n bus.
pi_35353749
Ik heb een weekje vakantie ja Dus ff extra werken, gister buslichting gehad, vrijdag weer En morgen en donderdag lekker mn eigen wijkje, vrijdag neem ik vrij
† The 3 Kings †
pi_35416906
Even vraagje, iemand doet morgen een rembours pakketje op de bus, de meningen zijn verdeeld erover of ze wel of niet op Zaterdag bezorgen. Bij het postkantoor zeiden ze van wel. Ligt het daan aan de drukte o.i.d.?
pi_35417057
Hangt van het landsdeel af
Normaal wordt een rembours pakket niet op zaterdag bezorgt. Maar ivm carnaval wordt er in het zuiden deze zaterdag wel wat gedaan met aangetekenden en remboursementen.
pi_35417424
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 19:36 schreef ultra_ivo het volgende:
Hangt van het landsdeel af
Normaal wordt een rembours pakket niet op zaterdag bezorgt. Maar ivm carnaval wordt er in het zuiden deze zaterdag wel wat gedaan met aangetekenden en remboursementen.
Weer een voordeel dat ik in Oss woon Mooi, tref ik 't weer
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')