abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33899816

[ Bericht 11% gewijzigd door HPoi op 10-01-2006 13:08:09 ]
pi_33904615
De achtervleugel is zo
Voor de rest een mooie evolutie van de succesvolle R25
pi_33943353
quote:
Op maandag 9 januari 2006 23:58 schreef WEST het volgende:

[..]

oja de laatste keer was 1997 dat ze die wagen oranje hadden tijdens de wintertest
Nah, en de jaren daarvoor dan.
pi_33943365
quote:
BMW in het wit

BMW is de testsessie in Jerez de la Frontera begonnen met een witte auto. In de vorige tests maakte het team nog gebruik van de kleurstelling van de oude Sauber. Nick Heidfeld was de eerste BMW-coureur die de witte auto bestuurde.
Calm down, please!
pi_33983366
Vond deze ook wel opvallend.
quote:
De la Rosa: ’Ferrari’s V8 is beter’

McLaren wordt opnieuw achtervolgd door problemen met de motoren. Er kan voorlopig niet met de V8 worden getest omdat de bevestigingspunten voor de nieuwe auto teveel afwijken. Tot overmaat van ramp is Ferrari’s V8 volgens Pedro de la Rosa ook nog eens sneller dan die van Mercedes.

Niet alleen de betrouwbaarheid van de nieuwe Ferrari-krachtbron is dik in orde, ook met het vermogen zit het volgens testcoureur Pedro de la Rosa wel goed. "Ik ben onder de indruk van Ferrari’s nieuwe motor. Met mijn ongelimiteerde V10 reed ik achter de Ferrari, maar ik kwam niet eens in de buurt.”

Op dit moment richten McLaren en Mercedes zich volledig op het inbouwen van de motor in de nieuwe bolide, de MP4-21. De la Rosa kan niet ontkennen dat het team achterligt op Ferrari met de ontwikkeling van de motor, maar ook is hij van mening dat er zeker nog een groot deel van de achterstand wordt ingelopen voordat het seizoen officieel begint.

"We liggen achter Ferrari ja, dat kan ik niet ontkennen. Honda ligt ook voor. Maar nog voor de start van het seizoen zullen we een groot deel van de achterstand weggewerkt hebben”, vertelt de McLaren-testcoureur in het Spaanse AS. Dat moet dan met name gaan gebeuren in februari, want pas eind deze maand is de nieuwe bolide gereed.

"Kimi Raikkonen en Juan Pablo Montoya moeten even geduld hebben, zij kunnen volgende week niet met de V8 rijden. Dat kan pas eind januari, als we over de nieuwe auto beschikken. Erg zonde, want zo verliezen we vijftien testdagen met de V8-motor”, luidt de weinig opbeurende analyse van de Spanjaard. Hij heeft nog wel een positieve mededeling om mee af te sluiten: "Data uit onze windtunnel suggereert dat de nieuwe auto veel beter is dan de MP4-20. Ik ben benieuwd hoe groot het verschil op het circuit zal zijn."
Formule 1
  donderdag 12 januari 2006 @ 19:14:05 #181
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_33984100
Illien: "Montoya heeft McLaren de titel gekost"

Zou Alonso dan toch in de plaats van Montoya komen? Ik vind het nogal een pittige uitspraak.

ElmarO => Ik heb wel goede hoop dat McLaren de achterstand die ze nu hebben aan het begin van het seizoen hebben verkleind, alleen is het genoeg? Beetje jammer dat ze motorisch gezien nu al een achterstand hebben. " Raikkonen is drie keer uitgevallen terwijl hij aan de leiding ging in de race, maar het kwam nooit door de motoren," uuhhhm......
pi_33984480
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 19:14 schreef -Hans- het volgende:

Zou Alonso dan toch in de plaats van Montoya komen? Ik vind het nogal een pittige uitspraak.

ElmarO => Ik heb wel goede hoop dat McLaren de achterstand die ze nu hebben aan het begin van het seizoen hebben verkleind, alleen is het genoeg? Beetje jammer dat ze motorisch gezien nu al een achterstand hebben, dat was het vorige seizoen niet zo (ja, dat ding was toen erg onbetrouwbaar). " Raikkonen is drie keer uitgevallen terwijl hij aan de leiding ging in de race, maar het kwam nooit door de motoren," uuhhhm......
Ik zie nog steeds Raikkonen eerder vertrekken. Vooral als dat gezeur met die motoren weer gaat beginnen.

In het laatste heeft Illien misschien wel gelijk, maar dan vergeet hij erbij te zeggen dat ze voordat de race überhaupt al begonnen was kapot gingen. En op die manier had Kimi alsnog een achterstand. Anders had McLaren denk ik wel een 1-2 behaald in bijvoorbeeld Groot-Brittanië i.p.v een eerste en derde plek. En dat heeft ze op deze manier toch ook wel punten gekost.

Voor jouw hoop ik het dat ze de achterstand inlopen, maar voor mij als Ferrari-fan klinkt het voorlopig als muziek in de oren. Al moeten we eerst nog maar eens afwachten wat de nieuwe wagens doen. Voor hetzelfde geld is de MP4-21 een stuk beter dan de F2006 en kunnen ze het op die manier compenseren.
  donderdag 12 januari 2006 @ 20:47:07 #183
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_33988334
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 19:22 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Ik zie nog steeds Raikkonen eerder vertrekken. Vooral als dat gezeur met die motoren weer gaat beginnen.
Als de betrouwbaarheid net zo slecht is als aan het begin van het vorige seizoen dan denk ik ook wel dat hij vertrekt bij McLaren.
quote:
In het laatste heeft Illien misschien wel gelijk, maar dan vergeet hij erbij te zeggen dat ze voordat de race überhaupt al begonnen was kapot gingen. En op die manier had Kimi alsnog een achterstand. Anders had McLaren denk ik wel een 1-2 behaald in bijvoorbeeld Groot-Brittanië i.p.v een eerste en derde plek. En dat heeft ze op deze manier toch ook wel punten gekost.
Helemaal mee eens. De motorwissels voorafgaand aan de diverse wedstrijden heeft ze ook de nodige punten gekost.

Voor jouw hoop ik het dat ze de achterstand inlopen,
quote:
maar voor mij als Ferrari-fan klinkt het voorlopig als muziek in de oren. Al moeten we eerst nog maar eens afwachten wat de nieuwe wagens doen. Voor hetzelfde geld is de MP4-21 een stuk beter dan de F2006 en kunnen ze het op die manier compenseren.
Mee eens.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 13 januari 2006 @ 00:54:08 #184
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_33999971
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 19:14 schreef -Hans- het volgende:

ElmarO => Ik heb wel goede hoop dat McLaren de achterstand die ze nu hebben aan het begin van het seizoen hebben verkleind, alleen is het genoeg? Beetje jammer dat ze motorisch gezien nu al een achterstand hebben. " Raikkonen is drie keer uitgevallen terwijl hij aan de leiding ging in de race, maar het kwam nooit door de motoren," uuhhhm......
Montoya dan naar Renault?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_34019892
MF1 heeft haar website gelanceerd.

http://www.midlandf1.com/
Calm down, please!
pi_34026767
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 17:27 schreef Googolplexian het volgende:
MF1 heeft haar website gelanceerd.

http://www.midlandf1.com/
Onder drivers is nog steeds geen Monteiro cq. 2de rijder te bespeuren...
pi_34045558
Toyota presenteert nieuwe auto:

klik voor foto's
Calm down, please!
pi_34045697
Flinke chimney's en behoorlijk schuin ook, sidepots zijn ook wel gaaf. Ben benieuwd
  zaterdag 14 januari 2006 @ 13:35:45 #189
46231 johnplayer
Succes is een keuze, mijn keuz
pi_34045724
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 01:05 schreef WEST het volgende:

[..]

ik vind dat wel mooier, zoals je senna vroeger zag

[afbeelding]

[afbeelding]

dit vind ik de mooiste wagen
Guess waar mn nickname vandaan komt... Gaaf he die JPS Lotussen
Poêle cancerique de putin mourante.
"Ja , dan ben je inderdaad een slet!"
pi_34046245

De Michelinbanden-teams testen vandaag op Jerez de regenbanden.
  zaterdag 14 januari 2006 @ 23:54:26 #191
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_34068167
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 00:54 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Montoya dan naar Renault?
Mwa, dat zie ik eerlijk gezegd niet zo snel gebeuren.

Alonso is bezorgd over progressie bij Bridgestone: "De Bridgestone-banden beginnen heel erg goed te worden. Onze grootste angst is dat Bridgestone weer zo'n seizoen beleeft als twee jaar geleden, toen het Japanse rubber domineerde. Ik hoop dat we samen met Michelin ervoor kunnen zorgen dat dat niet het geval zal zijn." (aldus F1 Racing)

Pedro de la Rosa die al aangeeft dat de V8 van Ferrari erg sterk is.. pffff ik hoop niet dat het weer een super dominant jaar van Ferrari gaat worden.
  zondag 15 januari 2006 @ 02:17:56 #192
131800 Tarado
capô de fusca
pi_34072771
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 23:54 schreef -Hans- het volgende:

[..]

Mwa, dat zie ik eerlijk gezegd niet zo snel gebeuren.

Alonso is bezorgd over progressie bij Bridgestone: "De Bridgestone-banden beginnen heel erg goed te worden. Onze grootste angst is dat Bridgestone weer zo'n seizoen beleeft als twee jaar geleden, toen het Japanse rubber domineerde. Ik hoop dat we samen met Michelin ervoor kunnen zorgen dat dat niet het geval zal zijn." (aldus F1 Racing)

Pedro de la Rosa die al aangeeft dat de V8 van Ferrari erg sterk is.. pffff ik hoop niet dat het weer een super dominant jaar van Ferrari gaat worden.
Daar is het nog veel te vroeg voor, al die resultaten van nu zeggen nog helemaal niets en zo'n quote van De la Rosa nog minder, ik denk wel dat Ferrari weer gaat meedoen bovenin maar domineren is een ander verhaal.
pi_34077935
quote:
Technische specificaties Midland M16

Chassis: Volledige carbon fibre monocoque
Transmissie: Door Midland zelf onwikkelt. Het is een zeven versnellingsbak met achteruit.
Wielbasis: Meer dan 3000mm
Spoorbreedte voor 1480mm
Spoorbreedte achter 1418mm
Totale hoogte 950mm
Totale lengte: Ongeveer 5000mm
Totaal gewicht inclusief coureur: 601kg
Koppelingsplaten: AP Racing
Wielen van BBS gemaakt naar de Midland specificaties
Brandstoftank capaciteit: over de 90kg

Motor:
Benaming: RVX-06
Aantal cilinders: 8
Capaciteit: 2398cc
Meer dan 700pk
Ongeveer. 20.000 toeren per minuut
Klepaandrijving: Pneumatisch
Aandrijving van gaspedaal: Hydraulisch
Bougies: DENSO
bronnetje
Calm down, please!
pi_34077993
Dacht dat gewicht omlaag mocht dit jaar? 580 ofzo?
pi_34078097
quote:
Op zondag 15 januari 2006 11:47 schreef PsychoDude_666 het volgende:
Dacht dat gewicht omlaag mocht dit jaar? 580 ofzo?
Dat dacht ik ook i.v.m. de V8 motoren
Calm down, please!
pi_34079764
quote:
Op zondag 15 januari 2006 11:51 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Dat dacht ik ook i.v.m. de V8 motoren
Wellicht is Midland dat vergeten.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 15 januari 2006 @ 17:11:11 #197
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_34089694
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 23:54 schreef -Hans- het volgende:

als dat zou kunnen
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_34090250
quote:
Op zondag 15 januari 2006 02:17 schreef Tarado het volgende:

[..]

Daar is het nog veel te vroeg voor, al die resultaten van nu zeggen nog helemaal niets en zo'n quote van De la Rosa nog minder, ik denk wel dat Ferrari weer gaat meedoen bovenin maar domineren is een ander verhaal.
Krijgen we wel weer de gezellige zeursessies over hoe saai het dit jaar wel niet is, en hoe goed het vorig jaar wel niet was

Feit is, ook vorig jaar was er geen fuck aan, spannend was het na de 1e seizoenshelft al niet meer en Renault en McLaren wisselden stuivertje over wie de races mocht winnen. Wil je een echt spannend seizoen hebben dan moet je minimaal 3 teams hebben die met minimaal 1 coureur mee kunnen doen om de titel tot de laatste race.

Ferrari met Schumacher
McLaren met Kimi en Montoya
Renault met Alonso
Williams met Webber
Honda met Button

Uit dit rijtje komt de nieuwe wereldkampioen maar het zou leuk zijn als de rest tot de laatste race mee zou kunnen doen
|De nummer 1 van Limburg speelt haar wedstrijden in het Parkstad Limburg Stadion|
pi_34092230
quote:
Op zondag 15 januari 2006 17:26 schreef TheGHunter het volgende:

[..]

Krijgen we wel weer de gezellige zeursessies over hoe saai het dit jaar wel niet is, en hoe goed het vorig jaar wel niet was

Feit is, ook vorig jaar was er geen fuck aan, spannend was het na de 1e seizoenshelft al niet meer en Renault en McLaren wisselden stuivertje over wie de races mocht winnen. Wil je een echt spannend seizoen hebben dan moet je minimaal 3 teams hebben die met minimaal 1 coureur mee kunnen doen om de titel tot de laatste race.

Ferrari met Schumacher
McLaren met Kimi en Montoya
Renault met Alonso
Williams met Webber
Honda met Button

Uit dit rijtje komt de nieuwe wereldkampioen maar het zou leuk zijn als de rest tot de laatste race mee zou kunnen doen
Ik zou hierbij nog Ralf in de Toyota bij willen plaatsen.
pi_34115718
En David in de Red Bull; this is his year...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')