abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 29 november 2005 @ 11:28:44 #1
22273 Dizer
Save the beard!
pi_32666809


DEEL 81 DEEL 81 DEEL 81 DEEL 81 DEEL 81

Friends don't let friends remain beardless...
  dinsdag 29 november 2005 @ 11:29:03 #2
22273 Dizer
Save the beard!
pi_32666822
Game on
Friends don't let friends remain beardless...
  dinsdag 29 november 2005 @ 11:42:50 #3
22273 Dizer
Save the beard!
pi_32667165
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 11:37 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

je klinkt alsof je er verstand van hebt, en binnenkort wordt het tijd dat ik een HDTV in huis ga halen. Ik laat me liever informeren door een verkoper met verstand van zaken, dan een middelbaar scholiertje van 16 dat bijverdient in de MediaMarkt.
Ah, op die fiets.
Je bent altijd van harte welkom, wil je best graag informeren en helpen iets te zoeken waar jij wat ana hebt. Mijn email adres staat in mijn profiel. Wanneer je iets nodig hebt, mag je altijd mailen. (En eventueel verder praten via msn).

Maar ik moet je wel bekennen. Ik ben wel een scholier. En ik werk part-time. Maar ik doe dat al 6 jaar met volle liefde. En ik ben 24. Is dat goed? Tis geen 16 jarige MediaMarkter...
Friends don't let friends remain beardless...
pi_32667325
tonks is uit de OP gesloopt?
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  dinsdag 29 november 2005 @ 11:49:44 #5
22273 Dizer
Save the beard!
pi_32667354
Wat is dat hele verhaal achter tonks? Is ie gebanned of zo? Ik mag hem wel

Banmeld topic deel 675 Ah..
Friends don't let friends remain beardless...
pi_32667426
Dat van de MM is echt gebeurd. Ik ging afgelopen weekend even de HDTV-collectie aan een kleine voor-inspectie onderwerpen, en besloot wat hulp aan één van rood-geoverhemde medewerkers te vragen.
Een ventje van 16 stond mij op zeer vriendelijke wijze te woord: "Goemiddag (geen spelfout dit) meneer, U zoek hadeeteeveetje? Dees heel mooi. Is mooi zilver met zwart, je weet toch?"
Ik: "Ik zie hier dat er geen HDMI ingang op zit, en hij gaat maar tot een resolutie van 720p. Wat is precies het verschil met dat model die wel een HDMI en tot 1080i gaat?" (ik hield me lichtelijk van de domme)
Hij: "Ah, dat is allemaal boelsjit, moet je niet hebben. HDMI heb je niet nodig, gaat Xbox 360 toch niet gebruiken, en 1080i wordt ook niet ondersteund door Xbox, dus ook nutteloos."

Ik zal de rest van het "gesprek" achterwege laten, maar mijn antipathie tegen MediaMarkt als bron van informatie is niet kleiner geworden dit weekend
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_32667533
Hmm, ik was vorige week op zoek naar een Laptop, ff naar de mediamarkt gegaan.
Te woord gestaan door twee medewerkers die dus echt wél wisten waar ze het over hadden.
En ze helpen ook nog normaal, ze gaven aan dat ik beter voor een goedkope versie van een model kon gaan, omdat die uitgebreide eigenlijk nauwelijks wat voorstelde.
Prima geholpen moet ik zeggen..
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  dinsdag 29 november 2005 @ 11:57:02 #8
22273 Dizer
Save the beard!
pi_32667539
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 11:52 schreef SocialDisorder het volgende:
Dat van de MM is echt gebeurd. Ik ging afgelopen weekend even de HDTV-collectie aan een kleine voor-inspectie onderwerpen, en besloot wat hulp aan één van rood-geoverhemde medewerkers te vragen.
Een ventje van 16 stond mij op zeer vriendelijke wijze te woord: "Goemiddag (geen spelfout dit) meneer, U zoek hadeeteeveetje? Dees heel mooi. Is mooi zilver met zwart, je weet toch?"
Ik: "Ik zie hier dat er geen HDMI ingang op zit, en hij gaat maar tot een resolutie van 720p. Wat is precies het verschil met dat model die wel een HDMI en tot 1080i gaat?" (ik hield me lichtelijk van de domme)
Hij: "Ah, dat is allemaal boelsjit, moet je niet hebben. HDMI heb je niet nodig, gaat Xbox 360 toch niet gebruiken, en 1080i wordt ook niet ondersteund door Xbox, dus ook nutteloos."

Ik zal de rest van het "gesprek" achterwege laten, maar mijn antipathie tegen MediaMarkt als bron van informatie is niet kleiner geworden dit weekend
Hehe
Ik kan je wel wat meer uitleg geven dan deze "bling bling" gozer.
Wat ik ook wel eens doe als ik niet het antwoord weet op een vraag, dan ga ik achter internet samen met de klant het antwoord opzoeken om 100% zekerheid te geven.
Friends don't let friends remain beardless...
  dinsdag 29 november 2005 @ 12:01:23 #9
22273 Dizer
Save the beard!
pi_32667634
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 11:56 schreef Skv het volgende:
Hmm, ik was vorige week op zoek naar een Laptop, ff naar de mediamarkt gegaan.
Te woord gestaan door twee medewerkers die dus echt wél wisten waar ze het over hadden.
En ze helpen ook nog normaal, ze gaven aan dat ik beter voor een goedkope versie van een model kon gaan, omdat die uitgebreide eigenlijk nauwelijks wat voorstelde.
Prima geholpen moet ik zeggen..
Wat veel mensen niet weten is dat HD niet altijd nodig is. (vooral wat oudere mensen...)

Klant: Ik zoek een HD tv.
Ik: Waarom wilt u een HD tv meneer?
Klant: Nou, omdat het moet, het is de toekomst. Dat staat op internet..
Ik: Gaat u de lcd tv voor de PS3 of de XBOX gebruiken? Of Puur alleen voor TV?
Klant: Uuhm.. ik wil puur alleen het nieuws en af en toe een een film kijken, meer niet..
Ik: Dan heeft u geen HD tv nodig. Helemaal niet omdat u een 26" tv zoekt.
Klant: Wow.. dat scheelt wel un de prijs zeg, WOW bedankt!
Ik: Ik heb liever dat u een eerlijk advies krijgt en een goede televisie voor wat u nodig hebt koopt, dan dat u iets duurs koopt en niet gebruikt.
Klant: Geweldig, bedankt!

Klant blij, ik blij met verkoop, ik heb een vaste klant erbij
Friends don't let friends remain beardless...
pi_32667723
Waarom zou je een HD-TV alleen gebruiken met XBOX 360 of PS3 dan?
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  dinsdag 29 november 2005 @ 12:09:53 #11
22273 Dizer
Save the beard!
pi_32667794
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 12:05 schreef Skv het volgende:
Waarom zou je een HD-TV alleen gebruiken met XBOX 360 of PS3 dan?
Niet alleen dat. Je kan hem natuurlijk ook gaan gebruiken met een DVDrecorder die een HDMI componenten aansluiting heeft (zoals de Panasonic heeft) en dan natuurlijk (ooit) met HD uitzendingen of een HD VHS band (uit USA) om super haarscherp beeld te krijgen.

Maar wat ik zo erg vind is dat er mensen komen uit winkels die alleen maar duur willen verkopen, tegen klanten zeggen (die echt boven de 50 zijn) die heir allemaal niks mee te maken willen hebben, dat ze een HD tv moeten gaan kopen omdat het de toekomst is en dat ze anders geen mooi beeld hebben. Sommige klanten staan daar niet op te wachten.
Friends don't let friends remain beardless...
pi_32667889
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 11:48 schreef Skv het volgende:
tonks is uit de OP gesloopt?
Correct, tot zijn ban is opgeheven.
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 12:05 schreef Skv het volgende:
Waarom zou je een HD-TV alleen gebruiken met XBOX 360 of PS3 dan?
Omdat er in nederland nog geen HD-TV uitzendingen zijn. Daarnaast zijn videokaarten met een HDMI uitgang ook uitzonderlijk, waardoor je eigenlijk alleen maar HDTV films kan kijken op:
a) Een Dell 2405FP aangesloten op een computer met een recente videokaart
b) Een Apple Cinema Display (aangesloten op ....)
c) Een dikke CRT monitor met een resolutie-mogelijkheid van 1920 * 1080.
pi_32667969
Nu we het toch over HDTV hebben , Waarom is het zoveel beter(beeldkwaliteit dan ) en waarom hebben wij geen HDTV uitzendingen in europa ?
En HDMI is zeker net zoiets als scart ?
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_32667991
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 12:09 schreef Dizer het volgende:

[..]

Maar wat ik zo erg vind is dat er mensen komen uit winkels die alleen maar duur willen verkopen, tegen klanten zeggen (die echt boven de 50 zijn) die heir allemaal niks mee te maken willen hebben, dat ze een HD tv moeten gaan kopen omdat het de toekomst is en dat ze anders geen mooi beeld hebben. Sommige klanten staan daar niet op te wachten.
Zo hebben ze mijn moeder bij de BCC al 2 nutteloze dingen aangesmeerd:
a) Een netwerk-adapter bij een nieuwe dunne Playstation 2, terwijl die in het nieuwe model standaard ingebouwd zit. Daarnaast zei de verkoper ook dat je via deze netwerk-adapter spellen van het internet kon downloaden en op je playstation kon zetten. ???
b) Een Monster Firewire-kabel van ¤50 omdat deze beter beeld zou geven (vergulde connectoren, en een shielded kabel). Deze kost bij de gemiddelde boer ongeveer ¤12,50.
c) Toen ik een week na de release van de video-iPod voor een oude monochrome 4th gen iPod kwam kijken, hadden ze deze niet. Ze hadden nog wel "de allerlaatste" iPod Photo, terwijl deze al 2 stapjes terug is (video naar color, color naar photo).
pi_32668040
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 12:17 schreef Steve-O het volgende:
Nu we het toch over HDTV hebben , Waarom is het zoveel beter(beeldkwaliteit dan ) en waarom hebben wij geen HDTV uitzendingen in europa ?
En HDMI is zeker net zoiets als scart ?
Dat is omdat PAL via de kabel van redelijke kwaliteit is. In Amerika hebben ze NTSC (voor de grap noemen ze dit "Not The Same Color"), en dat is om van te huilen. De vraag is daar veel hoger, en dan is het een questie van vraag en aanbod. Ze zijn in Amerika de analoge televisie (zoals wij deze hier kennen) zelfs al aan het uitfaseren.

Daarnaast zijn schotels daar een geaccepteerd begrip, wat al een stukje beter is dan analoog. In nederland behoor je vaak tot een "schotelwijk", als je een schotel op je raam hebt geplakt.
pi_32668054
Daarom is het ook handig om eerst informatie te gaan verzamelen op internet .
Zo weet waarnaar je opzoek bent en is de kans kleiner dat je troep word aangesmeerd omdat je geen idee heb wat je nou eigenlijk zoekt
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_32668075
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 12:20 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Dat is omdat PAL via de kabel van redelijke kwaliteit is. In Amerika hebben ze NTSC (voor de grap noemen ze dit "Not The Same Color"), en dat is om van te huilen. De vraag is daar veel hoger, en dan is het een questie van vraag en aanbod. Ze zijn in Amerika de analoge televisie (zoals wij deze hier kennen) zelfs al aan het uitfaseren.

Daarnaast zijn schotels daar een geaccepteerd begrip, wat al een stukje beter is dan analoog. In nederland behoor je vaak tot een "schotelwijk", als je een schotel op je raam hebt geplakt.
Zit er zoveel verschil tussen NTSC en PAL dan ? , Nooit op gelet eigenlijk ...
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_32668248
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 12:22 schreef Steve-O het volgende:

[..]

Zit er zoveel verschil tussen NTSC en PAL dan ? , Nooit op gelet eigenlijk ...
quote:
Video professionals and television engineers do not hold NTSC video in high regard, joking that the abbreviation stands for "Never The Same Color," or "Never Twice the Same Color." Cabling problems tend to degrade an NTSC picture (by changing the phase of the color signal), so the picture often loses its color balance by the time the viewer receives it. This necessitates the inclusion of a tint control on NTSC sets, which is not necessary on PAL or SECAM systems
quote:
NTSC receivers have a tint control to perform that correction manually. Some engineers jokingly expand NTSC to "Never Twice the Same Colour" or "Not The Same Color" while referring to PAL as "Perfect At Last" or "Peace At Last"!
pi_32671326
Ben op school
Moet een sinterklaasintocht bekijken(op internet) en daar een sfeerverslag over maken.
pi_32671551
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 11:57 schreef Dizer het volgende:

[..]

Hehe
Ik kan je wel wat meer uitleg geven dan deze "bling bling" gozer.
Wat ik ook wel eens doe als ik niet het antwoord weet op een vraag, dan ga ik achter internet samen met de klant het antwoord opzoeken om 100% zekerheid te geven.
weet je misschien ook wel dan; ik wil graag m'n PC ook op m'n HDTV aansluiten dan (via DVI of component). Is dat mogelijk, en welke beperkingen kom ik dan tegen?
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_32672661
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 14:38 schreef Remzz het volgende:
Ben op school
Moet een sinterklaasintocht bekijken(op internet) en daar een sfeerverslag over maken.
"De sfeer was wel oké".
pi_32673274
Jeeeej.
quote:
Like Nokia’s E-series phones, the 9300i targets business users and sports a wide 640 x 200 pixel display throwing down 65k colors with an additional 128 x 128 display on the cover, a full QWERTY keyboard, and support for BlackBerry Connect, Nokia Business Center, IBM WebSphere, Oracle Collaboration Suite, Seven Always-On Mail and Visto Mobile enterprise eMail solutions and all the MS Office attachments you can cram into the included 80MB internal storage with MMC expansion. It also features WiFi (802.11g), Bluetooth, and speakerphone with five-party conference calling skills. Fortunately, Nokia brings you wage-donkeys some relief with MPEG-4 and MP3 playback support in hopes of keeping you off the ledge. The 9300i should drop ‘round these parts in Q1 ‘06.
pi_32676741
Goedenavond!!
Wat gaan jullie eten?
Voices tell me I'm the shit.
pi_32677091
Ik heb net een broodje subwaystyle op
pi_32677281
Brocoli, gebakken aardappels en wat vleesch... Enige groente die lekker is
  Heeft over alles een mening 2022 dinsdag 29 november 2005 @ 18:43:52 #26
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_32677450
Hoi allemaal

ik ben ook weer in het land
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_32677674
ik ga eten!
pi_32677990
Ik ga naar de argentijn Heb me diploma
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_32678159
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 18:37 schreef Remzz het volgende:
Brocoli, gebakken aardappels en wat vleesch... Enige groente die lekker is
Lekker hollands dus, top!
  Heeft over alles een mening 2022 dinsdag 29 november 2005 @ 19:13:23 #30
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_32678229
Red Caviar and Vodka

en nu eerst eten
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Eindredactie Games dinsdag 29 november 2005 @ 19:26:30 #31
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_32678562
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 12:20 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Dat is omdat PAL via de kabel van redelijke kwaliteit is. In Amerika hebben ze NTSC (voor de grap noemen ze dit "Not The Same Color"), en dat is om van te huilen. De vraag is daar veel hoger, en dan is het een questie van vraag en aanbod. Ze zijn in Amerika de analoge televisie (zoals wij deze hier kennen) zelfs al aan het uitfaseren.¨
ben het nie thelemaal met je eens, Pal is standaard wel mooier, maar als jij spellen op NTSC stand speelt ipv PAL hebje wel 1 grame per seconde meer, maar das per minuut toch wel 3600 frames. resultaat, je speel loopt sneller. loopt die doos in RE3 eindelijk een beetje door
quote:
Daarnaast zijn schotels daar een geaccepteerd begrip, wat al een stukje beter is dan analoog.
stukje, stuk mag je wel zeggen
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  dinsdag 29 november 2005 @ 19:28:47 #32
67643 iDex
opdondertje
pi_32678621
Goedenavond mensen
  Heeft over alles een mening 2022 dinsdag 29 november 2005 @ 19:30:05 #33
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_32678653
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 19:26 schreef donald_dick het volgende:

[..]

ben het nie thelemaal met je eens, Pal is standaard wel mooier, maar als jij spellen op NTSC stand speelt ipv PAL hebje wel 1 grame per seconde meer, maar das per minuut toch wel 3600 frames. resultaat, je speel loopt sneller. loopt die doos in RE3 eindelijk een beetje door
[..]
3600 secondes in 1 minuut? Dat doe je erg rap

Overigens zijn ze hier in NL de analoge TV ook al aan het uitfaseren. Wordt vooralsnog voor met name binnenschippers en zo nog tot ik meen april 2006 in de lucht gehouden, maar is absoluut ook hier een aflopende zaak.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 29 november 2005 @ 19:31:10 #34
67643 iDex
opdondertje
pi_32678678
3600 frames
pi_32678684
Ondanks ik gameplay boven graphics zet, heb ik liever PAL met zijn mooie beeld. Op een console is je FPS amper belangrijk. Daarnaast heeft PAL (volgens mij) een hogere resolutie / meer beeldlijnen.

Waar het op neer komt is dat bij PAL de kleuren bij het uitzendstation getweaked word, en dat het bij NTSC door de ontvanger zelf getweaked word. En dat geeft rotkwaliteit.
  dinsdag 29 november 2005 @ 19:32:48 #36
67643 iDex
opdondertje
pi_32678731
bij pal zijn de lijnen toch -------

en bij NTSC zijn de lijnen |||||?

toch?
pi_32678746
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 19:30 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

3600 secondes in 1 minuut? Dat doe je erg rap

Overigens zijn ze hier in NL de analoge TV ook al aan het uitfaseren. Wordt vooralsnog voor met name binnenschippers en zo nog tot ik meen april 2006 in de lucht gehouden, maar is absoluut ook hier een aflopende zaak.
Met analoge TV bedoel ik dus óók TV via de kabel. En dat TV via de ether word uitgefaseerd is heel erg zonde, wat dacht je van al die oude BMW's en Mercedes's die zometeen niks meer hebben aan hun analoge televisie!
pi_32678806
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 19:26 schreef donald_dick het volgende:
stukje, stuk mag je wel zeggen
Correct, maar ik duide op het feit dat grofweg gezegt bijna alleen maar allochtone mensen een schotel hebben, zodat ze de zenders uit hun land van afkomst kunnen bekijken.
  Eindredactie Games dinsdag 29 november 2005 @ 19:39:13 #39
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_32678897
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 19:31 schreef Geqxon het volgende:
Ondanks ik gameplay boven graphics zet, heb ik liever PAL met zijn mooie beeld. Op een console is je FPS amper belangrijk. Daarnaast heeft PAL (volgens mij) een hogere resolutie / meer beeldlijnen.
maar dat verschil zie je niet, en als je tv ook NTSC ondersteunt zie je het daadwerkelijke verschil tussen NTSC en PAL ook niet meer, misschien dat NTSC wat doffer eruit kan dien, maar dat kan je bijstellen op je tv. en als je bijoorbeeld PGR2 op NTSC speelt is PAL zo langzaam
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  Eindredactie Games dinsdag 29 november 2005 @ 19:40:32 #40
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_32678932
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 19:35 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Correct, maar ik duide op het feit dat grofweg gezegt bijna alleen maar allochtone mensen een schotel hebben, zodat ze de zenders uit hun land van afkomst kunnen bekijken.
mwa, sinds digitale tv goedkoper is zie ik veel meer autochtonen ook een schotel nemen, daar komt bij dat je nog eens veel meer zenders tot je beschikking dan heb

maar in de amsterdamse binnestad worden ze al geweerd
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_32679136
Ik heb een platenspeler.
Met versterker en speakers
  Heeft over alles een mening 2022 dinsdag 29 november 2005 @ 19:49:15 #42
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_32679144
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 19:31 schreef iDex het volgende:
3600 frames
Whatever. 1 frame per seconde is ook geen 3600 FRAMES in een minuut
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_32679585
Iemand enig idee hoe een iPod uit gaat?

Playknop, holdknop, vorige / volgende en de menuknop doen helemaal niks. De interface is toch zo vanzelfsprekend?
pi_32680143
Play knop ingedrukt houden.
of zet het op pauze en dan op hold, na een tijd gaatie opsluimer.

RTFM.
pi_32680168
Maar geqxon, begrijp ik nou dat je een iPod hebt?

Ik heb een nokia 6210 gekocht, word morgen verzonden
pi_32680606
Ik hou echt van mijn stage mijn begeleidster wil met school gaan praten of ik mijn stage niet op hoger niveau kan doen omdat ik erg goed met kinderen omga.
Voices tell me I'm the shit.
  dinsdag 29 november 2005 @ 21:15:52 #47
22273 Dizer
Save the beard!
pi_32680860
Goedemorgen Ik ben net wakker
Ik ben in slaap gevallen toen ik van school terugkwam
Friends don't let friends remain beardless...
  dinsdag 29 november 2005 @ 21:16:45 #48
22273 Dizer
Save the beard!
pi_32680881
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 21:06 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik hou echt van mijn stage mijn begeleidster wil met school gaan praten of ik mijn stage niet op hoger niveau kan doen omdat ik erg goed met kinderen omga.
Aah.. nou mis ik dus mijn HBO afstudeerstage Dat was zooo leuk
Mplus in Alphen aan den Rijn rules
Friends don't let friends remain beardless...
pi_32680917
Ik had het vorige week, maar toen kwam ik uit mn stage en viel ik inslaap in de bus.
Werd ik wakker gemaakt op het eindpunt
Vanmiddag viel ik weer inslaap, dacht, kzet ff death metal op, dat helpt. Maar niet dus Gelukkig werd ik wel optijd wakker.
  dinsdag 29 november 2005 @ 21:23:15 #50
22273 Dizer
Save the beard!
pi_32681082
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 14:45 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

weet je misschien ook wel dan; ik wil graag m'n PC ook op m'n HDTV aansluiten dan (via DVI of component). Is dat mogelijk, en welke beperkingen kom ik dan tegen?
Je kan op verschillende manieren je computer aansluiten. Via de analoge ( ) manier van tulp of SVHS. Of Inderdaad via DVI (moet je een hele goede videokaart voor hebben) of via een Monitor (VGA-Compnent ) aansluiten. Dat laatste is het beste, want dan heb je naar mijn idee (en van velen gehoord) het mooiste beeld die je kan hebben. De beperkingen die je kan hebben op dat gebied is dat er niet veel LCD's of Plasma's dat hebben. Ik weet dat bijna alle JVC's dat hebben en bijna alle Samsungs ook. Daarnaast is de vraag, waar ga je je computer en waar ga je je tv neerzetten? Een VGA kabel van langer dan 3 meter zul je merkbaar verschil meemaken omdat je kwaliteitsverlies zult tegenkomen. Dit is natuurlijk weer op te lossen door hele dure (vergulde) kabels te gebruiken (weet niet zeker of die in VGA te vinden zijn).
Friends don't let friends remain beardless...
  dinsdag 29 november 2005 @ 21:24:27 #51
67643 iDex
opdondertje
pi_32681123
morgen weer stage

morgen hopenlijk iets eerder beginnen
  dinsdag 29 november 2005 @ 21:24:51 #52
22273 Dizer
Save the beard!
pi_32681135
Pagina 2 alweer... we gaan hard
Friends don't let friends remain beardless...
  dinsdag 29 november 2005 @ 21:25:21 #53
67643 iDex
opdondertje
pi_32681153
super muffin is verschoven op het OP plaatje
  dinsdag 29 november 2005 @ 21:25:52 #54
67643 iDex
opdondertje
pi_32681172
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 21:24 schreef Dizer het volgende:
Pagina 2 alweer... we gaan hard
niet zo hard meer als vroeger
  dinsdag 29 november 2005 @ 21:27:05 #55
22273 Dizer
Save the beard!
pi_32681213
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 21:25 schreef iDex het volgende:

[..]

niet zo hard meer als vroeger
Vroegah... toen was ik hier nog niet
Friends don't let friends remain beardless...
pi_32681287
Mijn tijden zijn ook super relax!
ma, di: 8-4
wo: 8-2
Voices tell me I'm the shit.
pi_32682365
wat een tijden zeg Mel, je hebt het getroffen!
ik iets minder helaas
pi_32683311
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 21:16 schreef Dizer het volgende:

[..]

Aah.. nou mis ik dus mijn HBO afstudeerstage Dat was zooo leuk
Mplus in Alphen aan den Rijn rules
Je woont in alphen ?
Heb er ook gewoont vi(o)nd er drol aan saaie meuk daar..
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
  dinsdag 29 november 2005 @ 22:37:24 #59
22273 Dizer
Save the beard!
pi_32683371
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 22:35 schreef Steve-O het volgende:

[..]

Je woont in alphen ?
Heb er ook gewoont vi(o)nd er drol aan saaie meuk daar..
Nee, ik woon omgeving Amsterdam... maar ging elke dag 2.5 uur heen en 2.5 uur terug.
En Alphen is niet bepaald een stad om heel veel leuke dingen te gaan doen. Tenzij je helemaal verslaafd bent aan Archeon

Maar opzich best een leuke stad om in te wonen. Maar ik blijf liever waar ik nu ben. Ben binnen 15 minuten met de bus in Amsterdam
Friends don't let friends remain beardless...
pi_32683473
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 22:37 schreef Dizer het volgende:

[..]

Nee, ik woon omgeving Amsterdam... maar ging elke dag 2.5 uur heen en 2.5 uur terug.
En Alphen is niet bepaald een stad om heel veel leuke dingen te gaan doen. Tenzij je helemaal verslaafd bent aan Archeon

Maar opzich best een leuke stad om in te wonen. Maar ik blijf liever waar ik nu ben. Ben binnen 15 minuten met de bus in Amsterdam
Ze hebben sinds kort een Burger King hoor ! , En je heb choises
Ik zit ook precies 15 minuten van centraal af met de trein
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
  dinsdag 29 november 2005 @ 22:43:24 #61
22273 Dizer
Save the beard!
pi_32683571
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 22:40 schreef Steve-O het volgende:

[..]

Ze hebben sinds kort een Burger King hoor ! , En je heb choises
Ik zit ook precies 15 minuten van centraal af met de trein
En wij zitten 10 minuten van elkaar af met de trein
Friends don't let friends remain beardless...
pi_32683629
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 22:43 schreef Dizer het volgende:

[..]

En wij zitten 10 minuten van elkaar af met de trein
Purmerend,wormerveer
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
  Eindredactie Games dinsdag 29 november 2005 @ 22:48:03 #63
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_32683684
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 22:45 schreef Steve-O het volgende:

[..]

Purmerend,wormerveer
allemaal dorpen en maar feesten in amsterdam
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_32683769
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 22:48 schreef donald_dick het volgende:

[..]

allemaal dorpen en maar feesten in amsterdam
Jij snapt het
Flink de beest uithangen en de rotzooi niet voor je rekening nemen , Je woont er tenslotte toch niet
Heerlijk toch !
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
  Eindredactie Games dinsdag 29 november 2005 @ 22:53:12 #65
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_32683835
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 22:51 schreef Steve-O het volgende:

[..]

Jij snapt het [afbeelding]
Flink de beest uithangen en de rotzooi niet voor je rekening nemen , Je woont er tenslotte toch niet
Heerlijk toch !
waarom rijden er ook treinen naar amsterdam centraal ipv bergen belsen
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  dinsdag 29 november 2005 @ 22:58:17 #66
22273 Dizer
Save the beard!
pi_32683983
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 22:45 schreef Steve-O het volgende:

[..]

Purmerend
Friends don't let friends remain beardless...
pi_32684235
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 22:53 schreef donald_dick het volgende:

[..]

waarom rijden er ook treinen naar amsterdam centraal ipv bergen belsen
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 22:58 schreef Dizer het volgende:

[..]

Dan moet je eerst over stappen op zaandam wil je hier terecht komen .

Anyhow ik ga der vandoor .
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_32684515
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 20:49 schreef super-muffin het volgende:
Play knop ingedrukt houden.
of zet het op pauze en dan op hold, na een tijd gaatie opsluimer.

RTFM.
Leuk, dat RTFM, maar de iPod spreekt toch zo voor zichzelf? Daarnaast was het mijn iPod niet.

Anyhow, Play ingedrukt houden deed niks En waar zit de stop-knop?
  dinsdag 29 november 2005 @ 23:18:39 #69
67643 iDex
opdondertje
pi_32684600
---laatmaar---
  dinsdag 29 november 2005 @ 23:19:54 #70
22273 Dizer
Save the beard!
pi_32684635
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 23:18 schreef iDex het volgende:
---laatmaar---
Ja lekker dan. En nu????
Friends don't let friends remain beardless...
  dinsdag 29 november 2005 @ 23:21:06 #71
67643 iDex
opdondertje
pi_32684660
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 23:19 schreef Dizer het volgende:

[..]

Ja lekker dan. En nu????
gewoon een domme reactie van geqxon

gewoon play ingedrukt houden of gewoon het boekje eens rustig doornemen
pi_32684709
Ik weet honder procent zeker dat ik die play-knop ingedrukt heb gehouden, maar hij gaf geen kick. Morgen nog maar eens proberen.
  dinsdag 29 november 2005 @ 23:24:18 #73
22273 Dizer
Save the beard!
pi_32684748
Dan moet je hem opladen. (Zonder dollen)

Heb ik met die van mij ook gehad!
Friends don't let friends remain beardless...
  dinsdag 29 november 2005 @ 23:24:21 #74
67643 iDex
opdondertje
pi_32684751
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 23:22 schreef Geqxon het volgende:
Ik weet honder procent zeker dat ik die play-knop ingedrukt heb gehouden, maar hij gaf geen kick. Morgen nog maar eens proberen.
kan zijn dat hij kapot is , mgoed ik wou je nog aanraden geen ipod te kopen , want voor jou is het volgens mij niets.
pi_32684931
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 23:24 schreef Dizer het volgende:
Dan moet je hem opladen. (Zonder dollen)

Heb ik met die van mij ook gehad!
Het batterij-icoon was halfvol / halfleeg (ik ben liever geen optimist of pessimist, bij deze neem ik dan ook de gulde middenweg). Morgen maar even klooien, werkt leuk!

Ik heb nog niet kunnen zien hoeveel artiesten erin stonden, maar met ongeveer 8 keer draaien kon ik van boven naar beneden gaan.
  dinsdag 29 november 2005 @ 23:34:25 #76
67643 iDex
opdondertje
pi_32685022
ik ga slapen baggeren jullie maar lekker verder over ipod problemen en wat je er allemaal niet mee kan


doei
  dinsdag 29 november 2005 @ 23:39:57 #77
22273 Dizer
Save the beard!
pi_32685154
Slaap ze
Friends don't let friends remain beardless...
pi_32685258
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 23:34 schreef iDex het volgende:
ik ga slapen baggeren jullie maar lekker verder over ipod problemen en wat je er allemaal niet mee kan


doei
Weltrusten.
  dinsdag 29 november 2005 @ 23:50:12 #79
22273 Dizer
Save the beard!
pi_32685441
Ik heb honger... **Broodje smeert...
Friends don't let friends remain beardless...
pi_32686097
Ik kom hier noooooooooooooooooooooooooit maar.......

Ik wilde even een site noemen die misschien al wel 100 keer voorbij is gekomen maar toch de moeite waard is om te checken voor leuke... niet dure hebbedingen.

http://www.ibood.com/site/nl/ibood.php


Ik ben vast de zoveelste zeker ?
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  woensdag 30 november 2005 @ 00:14:59 #81
22273 Dizer
Save the beard!
pi_32686181
Valt mee.. denk ik

*checkt site..
Friends don't let friends remain beardless...
  woensdag 30 november 2005 @ 00:16:22 #82
22273 Dizer
Save the beard!
pi_32686259
quote:
Die heb ik dus zelf net gemist verdorie !!

Wel wat andere leuke aanbiedingen kunnen scoren.
De levering en afwerking van de bestellingen zijn prima trouwens.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  woensdag 30 november 2005 @ 00:40:17 #84
22273 Dizer
Save the beard!
pi_32686805
Slaap lekker allen
Friends don't let friends remain beardless...
  woensdag 30 november 2005 @ 06:39:20 #85
22273 Dizer
Save the beard!
pi_32688871
Goedemorgen
Friends don't let friends remain beardless...
pi_32688875
Goedemorgen en doeiii ik ben naar stage
Voices tell me I'm the shit.
  woensdag 30 november 2005 @ 07:16:31 #87
22273 Dizer
Save the beard!
pi_32688936
quote:
Op woensdag 30 november 2005 06:41 schreef melanie_the_miss het volgende:
Goedemorgen en doeiii ik ben naar stage
Veel plezier
Friends don't let friends remain beardless...
  woensdag 30 november 2005 @ 08:09:11 #88
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_32689139
OOk hoi
En weer doei
  woensdag 30 november 2005 @ 08:09:37 #89
22273 Dizer
Save the beard!
pi_32689140
Werk/School ze
Friends don't let friends remain beardless...
pi_32689260
Ik zít al op mijn stageadres
  Heeft over alles een mening 2022 woensdag 30 november 2005 @ 09:08:47 #91
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_32689666
ik ben ook alweer op school
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_32691152
Pas maar op, binnenkort kom ik nog eens langs
pi_32691244
Op IGN zijn ze helemaal idolaat van de Samsung TXR3079WH HDTV. Iemand enig idee wat voor prijskaartje er aan dit schatje hangt?
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
  woensdag 30 november 2005 @ 11:47:11 #94
22273 Dizer
Save the beard!
pi_32692569
Kan hem niet vinden op kieskeurig.nl
Maar per definitie... SAMSUNG
Friends don't let friends remain beardless...
pi_32692686
Hoi sletjes
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  woensdag 30 november 2005 @ 11:56:21 #96
22273 Dizer
Save the beard!
pi_32692764
quote:
Op woensdag 30 november 2005 11:52 schreef Skv het volgende:
Hoi sletjes
Ik ben geen slet.. ik ben een hoer! Krijg ik tenminste betaald
Friends don't let friends remain beardless...
pi_32692843
quote:
Op woensdag 30 november 2005 11:56 schreef Dizer het volgende:

[..]

Ik ben geen slet.. ik ben een hoer! Krijg ik tenminste betaald
*aai*

Schuift het nog een beetje dan?

Ik ga ontbijten
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  woensdag 30 november 2005 @ 12:01:20 #98
22273 Dizer
Save the beard!
pi_32692874
quote:
Op woensdag 30 november 2005 11:59 schreef Skv het volgende:

[..]

*aai*

Schuift het nog een beetje dan?
Ik ben nog steeds een hoer... zegt dat genoeg? Denk je nou dat ik het soms voor mijn plezier doe of zo?
Friends don't let friends remain beardless...
pi_32692901
quote:
Op woensdag 30 november 2005 12:01 schreef Dizer het volgende:

[..]

Ik ben nog steeds een hoer... zegt dat genoeg? Denk je nou dat ik het soms voor mijn plezier doe of zo?
Misschien hou je gewoon heel veel van seks?
En die minimale bijdrage die je krijgt voor het pijpen van een man met gore ziektes, doe je het vast niet voor.. toch..?
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  woensdag 30 november 2005 @ 12:06:17 #100
22273 Dizer
Save the beard!
pi_32692970
quote:
Op woensdag 30 november 2005 12:03 schreef Skv het volgende:

[..]

Misschien hou je gewoon heel veel van seks?
En die minimale bijdrage die je krijgt voor het pijpen van een man met gore ziektes, doe je het vast niet voor.. toch..?
Ieeeegh...
Friends don't let friends remain beardless...
pi_32693011
hoezo is samsung ?
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
  woensdag 30 november 2005 @ 12:10:24 #102
22273 Dizer
Save the beard!
pi_32693062
Ze kunnen wel mooi uitzien (qua apparaat) enzo. Maar kwalitatief is het echt een B-Merk. Daarnaast, als je een Samsung televisie en een A merk (Sony, Panasonic, JVC, Philips...) naast elkaar legt, zie je duidelijk het verschil in beeldkwaliteit. Maar ook de kleuren. (Maar dat is ook vaak een persoonlijke mening wbt de kleuren)
Friends don't let friends remain beardless...
pi_32693097
quote:
Op woensdag 30 november 2005 12:01 schreef Dizer het volgende:

[..]

Ik ben nog steeds een hoer... zegt dat genoeg? Denk je nou dat ik het soms voor mijn plezier doe of zo?
Nee voor bloemen.
  woensdag 30 november 2005 @ 12:17:07 #104
22273 Dizer
Save the beard!
pi_32693190
quote:
Op woensdag 30 november 2005 12:12 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Nee voor bloemen.
Oh jaw, nog vergeten te zeggen Geqx...

Bedankt voor de bloemen
Friends don't let friends remain beardless...
pi_32693409
Van Samsung weet ik iig dat de telefoons erg vervelend zijn qua gebruiksvriendelijkheid.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_32693513
Ik vind dat samsungs veelste snel kapot gaan .
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_32693596
Ik ben sowieso meer van de Philips TVs. Mijn ouders hebben er altijd één gehad, en door financiële omstandigheden (of liever gebrek aan )heb ik een Grundig gekocht...................nevah nooit meah!
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
  woensdag 30 november 2005 @ 12:47:03 #108
22273 Dizer
Save the beard!
pi_32693746
Panasonic is ook goed. Echt mega goede tv's. Alleen jammer dat de HD versies niet betaalbaar zijn zoals de JVC's
Friends don't let friends remain beardless...
pi_32693787
Ik heb een ouwe Philips.
Als je 'm aanzet moet je eerst de brightness omlaag knallen, en de Color omhoog.
Anders is het scherm zo groen
Maar wel een liev ding.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  woensdag 30 november 2005 @ 12:50:20 #110
22273 Dizer
Save the beard!
pi_32693815
quote:
Op woensdag 30 november 2005 12:48 schreef Skv het volgende:
Ik heb een ouwe Philips.
Als je 'm aanzet moet je eerst de brightness omlaag knallen, en de Color omhoog.
Anders is het scherm zo groen
Maar wel een liev ding.
Tijd voor een nieuwe jochie!
Friends don't let friends remain beardless...
pi_32693885
Ik heb een Magnavox , Met Philips beeldbuis
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
  woensdag 30 november 2005 @ 12:54:26 #112
22273 Dizer
Save the beard!
pi_32693910
quote:
Op woensdag 30 november 2005 12:53 schreef Steve-O het volgende:
Ik heb een Magnavox , Met Philips beeldbuis
Zoveel hebben een philips beeldbuis. Ik geloof alleen Sony en Panasonic maken hun eigen beeldbuizen. De rest maakt gebruik van Philips. Oeh en Samsung zou ook kunnen dat ie een eigen beeldbuis heeft... maar dat weet ik niet zeker
Friends don't let friends remain beardless...
pi_32693931
quote:
Op woensdag 30 november 2005 12:50 schreef Dizer het volgende:

[..]

Tijd voor een nieuwe jochie!
Ik heb 'm pas een jaar geleden 2ehands voor 45 euro gekocht
Maar voor mij op mn kamer issie prima
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_32693963
Als ik een nieuwe ga halen word het een philips,Thomson of een B&O ( die laatste word het toch niet )
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
  woensdag 30 november 2005 @ 12:57:05 #115
22273 Dizer
Save the beard!
pi_32693975
quote:
Op woensdag 30 november 2005 12:55 schreef Skv het volgende:

[..]

Ik heb 'm pas een jaar geleden 2ehands voor 45 euro gekocht
Maar voor mij op mn kamer issie prima
Ik heb een Sony 28fx60 op mijn kamer staan. Ik kan echt niet zonder een breedbeeld op mijn kamer. Ik zit namelijk noooooit beneden bij mijn ouders tv te kijken. Mijn ouders zijn net:

- Vader -> Homer Simpson
- Moeder -> Peggy Bundy

Beiden kunnen niet zonder TV Ik kom er niet tussen. Never...
Friends don't let friends remain beardless...
  woensdag 30 november 2005 @ 12:57:29 #116
22273 Dizer
Save the beard!
pi_32693987
quote:
Op woensdag 30 november 2005 12:56 schreef Steve-O het volgende:
Als ik een nieuwe ga halen word het een philips,Thomson of een B&O ( die laatste word het toch niet )
Haal een philips... kan je bij mij met kroting krijgen
Friends don't let friends remain beardless...
  woensdag 30 november 2005 @ 13:00:00 #117
22273 Dizer
Save the beard!
pi_32694039
Ik ga weer naar college
Friends don't let friends remain beardless...
pi_32694194
quote:
Op woensdag 30 november 2005 12:57 schreef Dizer het volgende:

[..]

Haal een philips... kan je bij mij met kroting krijgen
Zal ik onthouden je werkt hier waarschijnlijk toch in de buurt .
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_32695475
quote:
Op woensdag 30 november 2005 12:56 schreef Steve-O het volgende:
Als ik een nieuwe ga halen word het een philips,Thomson of een B&O ( die laatste word het toch niet )
Streep die laatste weg, en vervang het voor Loewe. Betaalbare topkwaliteit.
pi_32696016
quote:
Op woensdag 30 november 2005 13:55 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Streep die laatste weg, en vervang het voor Loewe. Betaalbare topkwaliteit.
Wist dat ik er 1 vergeten was .
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
  Heeft over alles een mening 2022 woensdag 30 november 2005 @ 16:10:30 #121
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_32699207
quote:
Op woensdag 30 november 2005 12:57 schreef Dizer het volgende:

Mijn ouders zijn net:

- Vader -> Homer Simpson
- Moeder -> Peggy Bundy

Beiden kunnen niet zonder TV Ik kom er niet tussen. Never...
En in welk reclameblok ben jij verwekt dan? Heb je daar al eens naar gevraagd?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_32699660
quote:
Op woensdag 30 november 2005 16:10 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

En in welk reclameblok ben jij verwekt dan? Heb je daar al eens naar gevraagd?
Ik gok op een Fa-commercial
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_32699848
quote:
Op woensdag 30 november 2005 16:10 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

En in welk reclameblok ben jij verwekt dan? Heb je daar al eens naar gevraagd?
"Even apeldoorn bellen" ?
pi_32700769
Hoi
  Eindredactie Games woensdag 30 november 2005 @ 17:28:37 #125
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_32701689
quote:
Op woensdag 30 november 2005 13:55 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Streep die laatste weg, en vervang het voor Loewe. Betaalbare topkwaliteit.
B&O is design.....
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_32702578






Dit niet dan?
  Heeft over alles een mening 2022 woensdag 30 november 2005 @ 18:05:31 #127
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_32702683
Thuis bier straks voetbal kijken
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  woensdag 30 november 2005 @ 18:09:56 #128
22273 Dizer
Save the beard!
pi_32702804
quote:
Op woensdag 30 november 2005 16:30 schreef Geqxon het volgende:

[..]

"Even apeldoorn bellen" ?
Dat is hem
Friends don't let friends remain beardless...
pi_32702871
quote:
Op woensdag 30 november 2005 18:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Thuis bier straks voetbal kijken
Wat voor een voetbal komt er eigenlijk op?
  woensdag 30 november 2005 @ 18:16:26 #130
22273 Dizer
Save the beard!
pi_32702970
quote:
Op woensdag 30 november 2005 13:05 schreef Steve-O het volgende:

[..]

Zal ik onthouden je werkt hier waarschijnlijk toch in de buurt .
Dat heb je goed
Friends don't let friends remain beardless...
  Heeft over alles een mening 2022 woensdag 30 november 2005 @ 18:18:00 #131
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_32703022
quote:
Op woensdag 30 november 2005 18:12 schreef Remzz het volgende:

[..]

Wat voor een voetbal komt er eigenlijk op?
UEFA cup. Litex Lovetsj - AZ
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Eindredactie Games woensdag 30 november 2005 @ 18:19:55 #132
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_32703070
quote:
Op woensdag 30 november 2005 18:01 schreef Geqxon het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Dit niet dan?
nee had net zo goed van akai of philips kunnen zijn
zelfde systeem:





en stuk mooier, maarja, ik heb het er niet voor over
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  Heeft over alles een mening 2022 woensdag 30 november 2005 @ 18:26:39 #133
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_32703266
dream on gastjes

dat B&O zootje staat alleen maar goed als de rest van je huis ook op z'n MINST Jan des Bouvrie is. Bij voorkeur een huis waar niet in geleefd mag worden. Doe toch relaxt zeg Design is ZOOOO overrated
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  woensdag 30 november 2005 @ 18:32:14 #134
22273 Dizer
Save the beard!
pi_32703415
Puik spul
Friends don't let friends remain beardless...
pi_32703926
Jan des Bouvrie. Wanabee designer.
  Heeft over alles een mening 2022 woensdag 30 november 2005 @ 18:54:40 #136
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_32704109
quote:
Op woensdag 30 november 2005 18:49 schreef Geqxon het volgende:
Jan des Bouvrie. Wanabee designer.
ik bedoelde het ook meer als "as-if smoes om 15.000 euro voor een stoel te vragen"
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_32704215
Jep!

Daarnaast doet Loewe echt niet onder aan B&O, en kun je het zeker niet met Sony en Akai vergelijken, al helemaal niet qua kwaliteit en service.

Loop eens een Loewe reseller binnen, zo'n winkel ziet er vaak een stuk beter uit dan je gemiddelde BCC of Harense Smid (nofi Dizer)
  woensdag 30 november 2005 @ 19:20:57 #138
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_32704932
quote:
Op woensdag 30 november 2005 12:29 schreef Skv het volgende:
Van Samsung weet ik iig dat de telefoons erg vervelend zijn qua gebruiksvriendelijkheid.
Het is even makkelijk als een nokia, dus das niet waar.

En samsung is niet voor niets marktleider..
  woensdag 30 november 2005 @ 20:14:16 #139
67643 iDex
opdondertje
pi_32706699
"foutje bedankt"

top reclame
pi_32706839
Is Samsung marktleider? Dacht altijd dat Nokia ver bovenaan stond en dan SE en dan pas Samsung....
  woensdag 30 november 2005 @ 20:20:38 #141
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_32706895
quote:
Op woensdag 30 november 2005 20:18 schreef Remzz het volgende:
Is Samsung marktleider? Dacht altijd dat Nokia ver bovenaan stond en dan SE en dan pas Samsung....
Samsung is dat al een paar maanden. In nederland dan he..
pi_32707147
quote:
Op woensdag 30 november 2005 20:20 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

Samsung is dat al een paar maanden. In nederland dan he..
Ow had ik niet verwacht
  woensdag 30 november 2005 @ 20:37:12 #143
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_32707439
Ik wel. Die D500, D600, E720, E730 en E530's vliegen de deur uit. Elke week staan er zeker 3 samsungs bij de top 5 van meest verkochte toestellen..
  Eindredactie Games woensdag 30 november 2005 @ 21:01:20 #144
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_32708347
quote:
Op woensdag 30 november 2005 18:58 schreef Geqxon het volgende:
Jep!

Daarnaast doet Loewe echt niet onder aan B&O, en kun je het zeker niet met Sony en Akai vergelijken, al helemaal niet qua kwaliteit en service.
proest, nee idd loewe kan je niet met sony vergelijken. Sony is veel beter, gewoon zelf naar de reparatiedepo brengen en je krijgt nog een leentoestel mee
quote:
Loop eens een Loewe reseller binnen, zo'n winkel ziet er vaak een stuk beter uit dan je gemiddelde BCC of Harense Smid (nofi Dizer)
boeie, B&O blijft er beter uitzien
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  Eindredactie Games woensdag 30 november 2005 @ 21:01:51 #145
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_32708362
quote:
Op woensdag 30 november 2005 20:37 schreef TimmyAsd het volgende:
Ik wel. Die D500, D600, E720, E730 en E530's vliegen de deur uit. Elke week staan er zeker 3 samsungs bij de top 5 van meest verkochte toestellen..
vrouwentelefoons
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  Eindredactie Games woensdag 30 november 2005 @ 21:02:36 #146
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_32708387
quote:
Op woensdag 30 november 2005 18:54 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

ik bedoelde het ook meer als "as-if smoes om 15.000 euro voor een stoel te vragen"
vraag aanbod, als ik stoelen voor 15000 euro zou kunnen verkopen zou ik het ook doen
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  woensdag 30 november 2005 @ 21:11:55 #147
67643 iDex
opdondertje
pi_32708698
ik moet toegeven dat donald_dick met minder plaatjes toch al wat mooiere/betere smaak toont,
  woensdag 30 november 2005 @ 21:15:59 #148
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_32708860
quote:
Op woensdag 30 november 2005 21:01 schreef donald_dick het volgende:

[..]

vrouwentelefoons
De 530 wel ja, de rest absoluut niet..
  Heeft over alles een mening 2022 woensdag 30 november 2005 @ 21:27:23 #149
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_32709293
quote:
Op woensdag 30 november 2005 21:01 schreef donald_dick het volgende:


boeie, B&O blijft er beter uitzien
Sorry kerel, maar ik zou een B&O setje in eerste instantie kopen om naar te LUISTEREN

Of koop jij liever de ene schemerlamp dan de andere "omdat hij beter klinkt"?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Eindredactie Games woensdag 30 november 2005 @ 21:31:53 #150
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_32709455
quote:
Op woensdag 30 november 2005 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Sorry kerel, maar ik zou een B&O setje in eerste instantie kopen om naar te LUISTEREN

Of koop jij liever de ene schemerlamp dan de andere "omdat hij beter klinkt"?
nee ik leg liever een drol neer in de huiskamer omdat ie zo mooi daar ligt...
tuurlijk niet, maar het oog wil ook wat en een tv is gewoon op de bank na het meest vertegenwoordigt omdat je juist in de woonkamer veel tv kijkt, daarom wil ik een mooie tv ipv een grijs/zwarte bak
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  Heeft over alles een mening 2022 woensdag 30 november 2005 @ 21:43:53 #151
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_32709868
Mja goed, dat is dan jouw keus

Maar wat kost zo'n setje eigenlijk?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_32710496
quote:
Op woensdag 30 november 2005 21:01 schreef donald_dick het volgende:

[..]

proest, nee idd loewe kan je niet met sony vergelijken. Sony is veel beter, gewoon zelf naar de reparatiedepo brengen en je krijgt nog een leentoestel mee
[..]

boeie, B&O blijft er beter uitzien
Wegbrengen *proest*.

Laatst was er iets met onze televisie, toen kwamen ze langs, hebben ze een leentoetsel neergezet, en een weekje later kwamen ze de gerepareerde TV terugbrengen.

Je zult hem maar weg moeten brengen *proest*.
  Eindredactie Games woensdag 30 november 2005 @ 22:16:21 #153
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_32711153
quote:
Op woensdag 30 november 2005 21:59 schreef Geqxon het volgende:


Je zult hem maar weg moeten brengen *proest*.
tjsa, mag je lekker 2 dagen wachten totdat ze hem komen ophalen, als ie nu kapot gaat heb ik binne 2 uur een nieuwe. maar jij hebt nog geen rijbewijs, geen leasebak en geen tankpasje natuurlijk en dan heb ik het nog niet eens over de week dat je hem kwijt bent gehad

[ Bericht 7% gewijzigd door Oscar. op 30-11-2005 22:21:22 ]
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  Eindredactie Games woensdag 30 november 2005 @ 22:19:55 #154
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_32711311
quote:
Op woensdag 30 november 2005 21:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Mja goed, dat is dan jouw keus

Maar wat kost zo'n setje eigenlijk?
tv+5 way speakers..... zullenw e gokken op 10.000 euro
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_32711568
De beste man kwam in een uurtje even langs

Makkelijk, een reseller die 10 minuten van je huis vandaan woont
  woensdag 30 november 2005 @ 22:34:08 #156
22273 Dizer
Save the beard!
pi_32711828
quote:
Op woensdag 30 november 2005 18:58 schreef Geqxon het volgende:
Loop eens een Loewe reseller binnen, zo'n winkel ziet er vaak een stuk beter uit dan je gemiddelde BCC of Harense Smid (nofi Dizer)
Non taken. En je hebt ook gelijk. Zo een winkel ziet er meestal ook veel mooier uit. Maar dat moet ook. Want zo een apparaat verkoopt niet altijd zichzelf. Maar vaak moeten mensen zo een apparaat herkennen in een soort van een vertrouwde (nette en chique) omgeving
Friends don't let friends remain beardless...
pi_32712129
Morgen heb ik mn 6210!
  Heeft over alles een mening 2022 woensdag 30 november 2005 @ 22:45:18 #158
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_32712194
maar wat kost zo'n B&O setje nou?

ah okee 10k euro

ik zou er wat anders van kopen, maar okee
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_32712306
Pffff.

Ik zit via een video-podcast een demo-filmpje van Frontrow te kijken, maar ik word gewoon misselijk van de hoeveelheid eyecandy en overgangseffecten

*Woooooooosh* ander menu
*Pffieeeeeesshhh* ander menu
*ronddraait* volgende optie
*ronddraait* volgende optie

Kan je dat niet uitzetten oid?
  Heeft over alles een mening 2022 woensdag 30 november 2005 @ 23:00:44 #160
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_32712699
Wat de Sony Clie PEG-UX50 een paar jaar geleden al had bedoel je? rete-irritant was dat idd
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  woensdag 30 november 2005 @ 23:00:48 #161
67643 iDex
opdondertje
pi_32712702
quote:
Op woensdag 30 november 2005 22:48 schreef Geqxon het volgende:
Pffff.

Ik zit via een video-podcast een demo-filmpje van Frontrow te kijken, maar ik word gewoon misselijk van de hoeveelheid eyecandy en overgangseffecten

*Woooooooosh* ander menu
*Pffieeeeeesshhh* ander menu
*ronddraait* volgende optie
*ronddraait* volgende optie

Kan je dat niet uitzetten oid?
Rot op vlegel, zoals ik al zei tief die ipod nou maar de gracht in, en ga lekker ergens anders de autist spelen
  woensdag 30 november 2005 @ 23:01:44 #162
67643 iDex
opdondertje
pi_32712735
en je wilt zeggen dat windows media center dat niet heeft
pi_32712912
Lukt het iDex?

Daarnaast heb ik geen ervaring met Windows Media Center, maar als het er is, is het er ook uit te halen (register-edits e.d.). Ik vroeg me dus af of dat ook voor Frontrow kon, want ik kan niet begrijpen dat iemand dit gezellig vind om naar te kijken (Kijk mama! Weer een overgangseffect!)
pi_32713005
quote:
Op woensdag 30 november 2005 23:06 schreef Geqxon het volgende:
Lukt het iDex?

Daarnaast heb ik geen ervaring met Windows Media Center, maar als het er is, is het er ook uit te halen (register-edits e.d.). Ik vroeg me dus af of dat ook voor Frontrow kon, want ik kan niet begrijpen dat iemand dit gezellig vind om naar te kijken (Kijk mama! Weer een overgangseffect!)
Je bent net een twieker af en toe man .
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
  woensdag 30 november 2005 @ 23:10:29 #165
22273 Dizer
Save the beard!
pi_32713033
quote:
Op woensdag 30 november 2005 23:06 schreef Geqxon het volgende:
Lukt het iDex?

Daarnaast heb ik geen ervaring met Windows Media Center, maar als het er is, is het er ook uit te halen (register-edits e.d.). Ik vroeg me dus af of dat ook voor Frontrow kon, want ik kan niet begrijpen dat iemand dit gezellig vind om naar te kijken (Kijk mama! Weer een overgangseffect!)
Steve heeft gelijk Geqx... je klinkt als een Tweaker... erger nog.. als een vaste user uit DIG
Friends don't let friends remain beardless...
  Heeft over alles een mening 2022 woensdag 30 november 2005 @ 23:13:19 #166
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_32713129
Gaan jullie je ff af liggen wanken op die über-suffe overgangseffectjes dan Iemand die zo'n ding echt GEBRUIKT is die grappenmakerij binnen een dag spuugzat
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_32713140
quote:
Op woensdag 30 november 2005 23:09 schreef Steve-O het volgende:

[..]

Je bent net een twieker af en toe man .
Klopt, ik wil een systeem altijd exact naar mijn wens hebben.

Waarom naar iets kijken wat je niet wilt, als je het ook naar jouw wens kunt tweaken?
pi_32713216
quote:
Op woensdag 30 november 2005 23:13 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Klopt, ik wil een systeem altijd exact naar mijn wens hebben.

Waarom naar iets kijken wat je niet wilt, als je het ook naar jouw wens kunt tweaken?
Je zei systeem
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_32713235
quote:
Op woensdag 30 november 2005 23:15 schreef Steve-O het volgende:

[..]

Je zei systeem
Maar ff serieus is nix mis met aanpassen naar wens maar daarvoor koop je geen ipod .
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
  Heeft over alles een mening 2022 woensdag 30 november 2005 @ 23:16:31 #170
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_32713243
quote:
Op woensdag 30 november 2005 23:15 schreef Steve-O het volgende:

[..]

Je zei systeem
ja Geq

door de mand gevallen
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  woensdag 30 november 2005 @ 23:18:49 #171
22273 Dizer
Save the beard!
pi_32713328
quote:
Op woensdag 30 november 2005 23:16 schreef Steve-O het volgende:

[..]

Maar ff serieus is nix mis met aanpassen naar wens maar daarvoor koop je geen ipod .
Je hebt echt wat tegen Ipods he?
Friends don't let friends remain beardless...
pi_32713440
Wat is er mis met "systeem"? Okok, ik geef de voorkeur aan "machine", maar toch.
quote:
Op woensdag 30 november 2005 23:16 schreef Steve-O het volgende:

[..]

Maar ff serieus is nix mis met aanpassen naar wens maar daarvoor koop je geen ipod .
Nee, een iriver met rockbox.
  woensdag 30 november 2005 @ 23:23:28 #173
22273 Dizer
Save the beard!
pi_32713465
Besturingssysteem? Operatingsystem?
Friends don't let friends remain beardless...
pi_32713501
iPods zijn overpriced Zens, waar de domme menigte achteraan hobbelt. Just my 2 cents.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_32713673
quote:
Op woensdag 30 november 2005 23:24 schreef SocialDisorder het volgende:
iPods zijn overpriced Zens, waar de domme menigte achteraan hobbelt. Just my 2 cents.
Dubbele punt / Single Quote / Haakje sluiten.
  woensdag 30 november 2005 @ 23:30:39 #176
22273 Dizer
Save the beard!
pi_32713714
Wat ik de grootse voordeel vind van een Ipod, is de gebruiksvreindelijkheid! Die is jottum
Friends don't let friends remain beardless...
pi_32713796
niet veel gebruiksvriendelijker dan Zens. In elk geval niet zo veel gebruiksvriendelijker dat het het prijsverschil rechtvaardigt.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_32713849
Kan je met een Zen perfect synchroniseren met je computer? Kun je bv. kijken hoevaak je een nummer hebt afgespeeld, zowel op je computer als je Zen? Kun je Podcasts luisteren?

Pssssst... dit zijn retorische vragen.
pi_32713889
quote:
Op woensdag 30 november 2005 23:30 schreef Dizer het volgende:
Wat ik de grootse voordeel vind van een Ipod, is de gebruiksvreindelijkheid! Die is jottum
ik ga toch liever voor vrouwvriendelijkheid
pi_32713895
quote:
Op woensdag 30 november 2005 23:34 schreef Geqxon het volgende:
Kan je met een Zen perfect synchroniseren met je computer? Kun je bv. kijken hoevaak je een nummer hebt afgespeeld, zowel op je computer als je Zen? Kun je Podcasts luisteren?

Pssssst... dit zijn retorische vragen.
Ja, niet nodig, ja.

pssst......retorische vragen zijn alleen nuttig als je het antwoord al weet
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
  Eindredactie Games woensdag 30 november 2005 @ 23:36:10 #181
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_32713910
quote:
Op woensdag 30 november 2005 23:23 schreef Dizer het volgende:
Besturingssysteem? Operatingsystem?
is hetzelfde
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_32713934
quote:
Op woensdag 30 november 2005 23:36 schreef donald_dick het volgende:

[..]

is hetzelfde
no shit sherlock!
  Eindredactie Games woensdag 30 november 2005 @ 23:37:17 #183
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_32713953
quote:
Op woensdag 30 november 2005 23:34 schreef Geqxon het volgende:
Kan je met een Zen perfect synchroniseren met je computer? Kun je bv. kijken hoevaak je een nummer hebt afgespeeld, zowel op je computer als je Zen? Kun je Podcasts luisteren?

Pssssst... dit zijn retorische vragen.
en wanneer bekijk ej ook alweer hoevaak je een nummer afspeelt? waarom zou je 4 gig hebben endan 1 nummer aspfleen, kan je net zo goed je walkman van sony erbij pakken
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  Eindredactie Games woensdag 30 november 2005 @ 23:37:55 #184
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_32713973
quote:
Op woensdag 30 november 2005 23:36 schreef DutchTSE het volgende:

[..]

no shit sherlock!
ik was tenminst bij dat hoorcollege en vandaag kregen we dezelfde sheets weer te zien
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  woensdag 30 november 2005 @ 23:38:49 #185
22273 Dizer
Save the beard!
pi_32714003
quote:
Op woensdag 30 november 2005 23:36 schreef donald_dick het volgende:

[..]

is hetzelfde
Echtwaar??? Wow... weer wat geleerd vandaag!
Friends don't let friends remain beardless...
  Eindredactie Games woensdag 30 november 2005 @ 23:39:50 #186
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_32714039
quote:
Op woensdag 30 november 2005 23:38 schreef Dizer het volgende:

[..]

Echtwaar??? Wow... weer wat geleerd vandaag!
waarom doe je dan zo nuberig
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  woensdag 30 november 2005 @ 23:39:59 #187
22273 Dizer
Save the beard!
pi_32714047
quote:
Op woensdag 30 november 2005 23:35 schreef DutchTSE het volgende:

[..]

ik ga toch liever voor vrouwvriendelijkheid
Is ie ook! Geef zo een ding aan je vriendin, en ze zeurt niet meer. Dus vrouwvriendelijk
Friends don't let friends remain beardless...
pi_32714050
quote:
Op woensdag 30 november 2005 23:37 schreef donald_dick het volgende:

[..]

en wanneer bekijk ej ook alweer hoevaak je een nummer afspeelt? waarom zou je 4 gig hebben endan 1 nummer aspfleen, kan je net zo goed je walkman van sony erbij pakken


  woensdag 30 november 2005 @ 23:40:37 #189
22273 Dizer
Save the beard!
pi_32714070
quote:
Op woensdag 30 november 2005 23:39 schreef donald_dick het volgende:

[..]

waarom doe je dan zo nuberig
Omdat we in een Tweakers sfeer waren
Friends don't let friends remain beardless...
pi_32714074
quote:
Op woensdag 30 november 2005 23:37 schreef donald_dick het volgende:

[..]

ik was tenminst bij dat hoorcollege en vandaag kregen we dezelfde sheets weer te zien
dat is allemaal voorbestemd
waarom denk je dat ik thuis bleef
pi_32714090
quote:
Op woensdag 30 november 2005 23:40 schreef Dizer het volgende:

[..]

Omdat we in een Tweakers sfeer waren
waren...
do i need to say more
quote:
Op woensdag 30 november 2005 23:39 schreef Dizer het volgende:

[..]

Is ie ook! Geef zo een ding aan je vriendin, en ze zeurt niet meer. Dus vrouwvriendelijk
Jij moet nog zoveel leren

[ Bericht 40% gewijzigd door #ANONIEM op 30-11-2005 23:41:35 ]
  woensdag 30 november 2005 @ 23:44:32 #192
22273 Dizer
Save the beard!
pi_32714207
quote:
Op woensdag 30 november 2005 23:41 schreef DutchTSE het volgende:
Jij moet nog zoveel leren
Ik merk dat jij nog nooit een lange relatie hebt gehad. Wanneer het allemaal wat sirieuser wordt, dan gaan ze meer zeuren... geloof me nou maar Luister naar iemand die ouder is dan jij
Friends don't let friends remain beardless...
  Eindredactie Games woensdag 30 november 2005 @ 23:45:10 #193
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_32714234
quote:
Op woensdag 30 november 2005 23:41 schreef DutchTSE het volgende:

[..]

waren...
do i need to say more
[..]

Jij moet nog zoveel leren
jij weet lekker veel
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_32714292
quote:
Op woensdag 30 november 2005 23:44 schreef Dizer het volgende:

[..]

Ik merk dat jij nog nooit een lange relatie hebt gehad. Wanneer het allemaal wat sirieuser wordt, dan gaan ze meer zeuren... geloof me nou maar Luister naar iemand die ouder is dan jij
weet je... ik zal je wat leren:

je moet een vrouw onder controle hebben, vrouwen horen niet te zeuren, die horen te pijpen luisteren

en als ze zeuren:

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 30-11-2005 23:47:28 ]
  woensdag 30 november 2005 @ 23:53:45 #195
22273 Dizer
Save the beard!
pi_32714499
quote:
Op woensdag 30 november 2005 23:47 schreef DutchTSE het volgende:

[..]

weet je... ik zal je wat leren:

je moet een vrouw onder controle hebben, vrouwen horen niet te zeuren, die horen te pijpen luisteren

en als ze zeuren:
Ach.. ik wou dat ik nog jouw leeftijd had. Lekker geen zorgen. Alleen maar bezighouden met chickies versieren (om even in jouw taal te spreken) en school komt wel.

Maar aan de andere kant, hebben we de pubertijd gelukkig weer achter de rug. Want laten we eerlijk zijn, de pubertijd is een depressieve tijd. De ene dag kan je alles aan en de andere dag ben je in een zelfmoord sfeer omdat je het eventjes niet naar je zin hebt. Helemaal erg als die pukkel er ook nog bijkomt. En helemaal als je die ene scooter niet kan kopen waar al je matties in lopen te bling blingen...

Maar je hebt nog even totdat je ziet dat het leven verder gaat dan alleen dat. Dan zul je opeens merken dat je aan je toekomst moet denken. Dat je eigenlijk moet gaan settelen en werken. Dat je een huis moet gaan kopen. En dat je serieus aan een relatie moet gaan beginnen. En dat je niet alles kan krijgen wat je maar ooit in je dromen hebt. En dat vrouwen het later in een realtie toch echt wel voor het zeggen hebben! En dan opeens komt er zo een kleintje die jou pappa gaat noemen, en zie je al je spaarcenten opgaan aan zo een baby dat de hele dag naar je lacht of huilt en steeds maar loopt te eten en te poepen. Zo een baby dat je nachtrust afpakt.

Ach, wil je niet depri maken of zo hoor. Het leven is heerlijk! Onthoud dat maar
Friends don't let friends remain beardless...
pi_32714766
quote:
Op woensdag 30 november 2005 23:53 schreef Dizer het volgende:

[..]

Ach.. ik wou dat ik nog jouw leeftijd had. Lekker geen zorgen. Alleen maar bezighouden met chickies versieren (om even in jouw taal te spreken) en school komt wel.

Maar aan de andere kant, hebben we de pubertijd gelukkig weer achter de rug. Want laten we eerlijk zijn, de pubertijd is een depressieve tijd. De ene dag kan je alles aan en de andere dag ben je in een zelfmoord sfeer omdat je het eventjes niet naar je zin hebt. Helemaal erg als die pukkel er ook nog bijkomt. En helemaal als je die ene scooter niet kan kopen waar al je matties in lopen te bling blingen...

Maar je hebt nog even totdat je ziet dat het leven verder gaat dan alleen dat. Dan zul je opeens merken dat je aan je toekomst moet denken. Dat je eigenlijk moet gaan settelen en werken. Dat je een huis moet gaan kopen. En dat je serieus aan een relatie moet gaan beginnen. En dat je niet alles kan krijgen wat je maar ooit in je dromen hebt. En dat vrouwen het later in een realtie toch echt wel voor het zeggen hebben! En dan opeens komt er zo een kleintje die jou pappa gaat noemen, en zie je al je spaarcenten opgaan aan zo een baby dat de hele dag naar je lacht of huilt en steeds maar loopt te eten en te poepen. Zo een baby dat je nachtrust afpakt.

Ach, wil je niet depri maken of zo hoor. Het leven is heerlijk! Onthoud dat maar


Wat een machtig mooi verhaal
Gelukkig heb ik die tijd ook al gehad Ok hoor net van niet Maar iig, mijn vriendengroep is niet zo van die handjeugd die loopt te blingen met hun scooters oid, niemand van ons heeft scooter btw
Ok dat stukje over de chickies klopt dan nog redelijk, hoewel ik meer me exen omga dan naar nieuw vlees zoek Het nieuwe vlees moet maar naar mij toe kome
Depri ben ik werkelijk nooit geweest, ik voel me elke dag prima, komt door slechte eigenschap die ik mezelf heb aangeleerd Ik maak me echt helemaal NERGENS druk om . Ruzie met iemand ben ik na 5 min vergeten, en ga weer vrolijk verder met wat ik bezig was

Tja en de tijd van kinderen komt nog, daar hou ik me niet mee bezig atm

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 01-12-2005 00:06:11 ]
pi_32714925
Maar jonge.... ik kwam hier om jou te bashen
niet om heerlijk over me toekomstige tijd te lullen

Daarnaast zitte we in GVH dus we horen hier over videorecorders en beeldbuizen te lulle



[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 01-12-2005 00:10:12 ]
pi_32715095
quote:
Op woensdag 30 november 2005 23:37 schreef donald_dick het volgende:

[..]

en wanneer bekijk ej ook alweer hoevaak je een nummer afspeelt? waarom zou je 4 gig hebben endan 1 nummer aspfleen, kan je net zo goed je walkman van sony erbij pakken
Dan kan ik makkelijk filteren.

"Ik wil vanavond luisteren naar muziek met de volgende eigenschappen:
-Genre: Soul
-Uit het jaar: 1960-1989
-Minimale rating: 4 sterren
-Minimaal aantal keer beluisterd: 5 keer
"


Maar hey, ga maar naar het iPod vs. iriver topic.
  donderdag 1 december 2005 @ 00:16:27 #199
22273 Dizer
Save the beard!
pi_32715139
quote:
Op donderdag 1 december 2005 00:08 schreef DutchTSE het volgende:
Maar jonge.... ik kwam hier om jou te bashen
Ik vind jou ook lief
Friends don't let friends remain beardless...
  Eindredactie Games donderdag 1 december 2005 @ 00:19:32 #200
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_32715212
quote:
Op donderdag 1 december 2005 00:14 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Dan kan ik makkelijk filteren.

"Ik wil vanavond luisteren naar muziek met de volgende eigenschappen:
-Genre: Soul
-Uit het jaar: 1960-1989
-Minimale rating: 4 sterren
-Minimaal aantal keer beluisterd: 5 keer
"


Maar hey, ga maar naar het iPod vs. iriver topic.
neuh, vinnut alleen zinloos, thats all
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_32715256
quote:
Op donderdag 1 december 2005 00:16 schreef Dizer het volgende:

[..]

Ik vind jou ook lief
KUSJE
we verveelde ons
dus we dachten laten we dezelfde persoon als gister nemen, en dat was jij
niks persoonlijks hoor We konden iig leuk bashen tegen elkaar
  Eindredactie Games donderdag 1 december 2005 @ 00:21:22 #202
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_32715266
quote:
Op donderdag 1 december 2005 00:20 schreef DutchTSE het volgende:

[..]

KUSJE
we verveelde ons
dus we dachten laten we dezelfde persoon als gister nemen, en dat was jij
niks persoonlijks hoor We konden iig leuk bashen tegen elkaar
we?
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_32715325
Ik....
ik ga altijd fokken uit verveling, bij jou blijkt het deel van je leven te zijn
  donderdag 1 december 2005 @ 00:24:34 #204
22273 Dizer
Save the beard!
pi_32715333
quote:
Op donderdag 1 december 2005 00:20 schreef DutchTSE het volgende:

[..]

KUSJE
we verveelde ons
dus we dachten laten we dezelfde persoon als gister nemen, en dat was jij
niks persoonlijks hoor We konden iig leuk bashen tegen elkaar
Hehe, ik vind het wel grappig. Ennuh kleine tip.. als je iemand goed wil bashen, kan je beter iemand pakken die niet al vanaf 2002 op FOK zit met 23000 posts Dat soort users zijn al wat gewend
Friends don't let friends remain beardless...
  Eindredactie Games donderdag 1 december 2005 @ 00:25:14 #205
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_32715349
quote:
Op donderdag 1 december 2005 00:24 schreef DutchTSE het volgende:
Ik....
ik ga altijd fokken uit verveling, bij jou blijkt het deel van je leven te zijn
fokken of verveling, wat is het
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_32715356
quote:
Op donderdag 1 december 2005 00:24 schreef Dizer het volgende:

[..]

Hehe, ik vind het wel grappig. Ennuh kleine tip.. als je iemand goed wil bashen, kan je beter iemand pakken die niet al vanaf 2002 op FOK zit met 23000 posts Dat soort users zijn al wat gewend
Das juist mooi, krijg je tenminste wat tegenstand
pi_32715365
quote:
Op donderdag 1 december 2005 00:25 schreef donald_dick het volgende:

[..]

fokken of verveling, wat is het
ik d8 dat fok en verveling 1 ding waren
  Eindredactie Games donderdag 1 december 2005 @ 00:25:56 #208
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_32715369
quote:
Op donderdag 1 december 2005 00:24 schreef Dizer het volgende:

[..]

kan je beter iemand pakken die niet al vanaf 2002 op FOK zit met 23000 posts
het is maar waar je trots op kan zijn
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  donderdag 1 december 2005 @ 00:26:31 #209
22273 Dizer
Save the beard!
pi_32715379
quote:
Op donderdag 1 december 2005 00:25 schreef DutchTSE het volgende:

[..]

Das juist mooi, krijg je tenminste wat tegenstand
Oeh das waar. Krijg je tenminste ook geen schuldgevoel omdat die nieuwe user die je net loopt te bashen aan het janken hebt gemaakt
Friends don't let friends remain beardless...
  Eindredactie Games donderdag 1 december 2005 @ 00:26:50 #210
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_32715386
quote:
Op donderdag 1 december 2005 00:25 schreef DutchTSE het volgende:

[..]

ik d8 dat fok en verveling 1 ding waren
dat dacht je van paul en je rechterhand ook
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  donderdag 1 december 2005 @ 00:27:10 #211
22273 Dizer
Save the beard!
pi_32715395
quote:
Op donderdag 1 december 2005 00:25 schreef donald_dick het volgende:

[..]

het is maar waar je trots op kan zijn
Hey! Ik neem FOK wel heeeeel serieus
Friends don't let friends remain beardless...
pi_32715436
quote:
Op donderdag 1 december 2005 00:26 schreef Dizer het volgende:

[..]

Oeh das waar. Krijg je tenminste ook geen schuldgevoel omdat die nieuwe user die je net loopt te bashen aan het janken hebt gemaakt
haha precies
zal mij een rotzorg wezen als een gast van 24 ligt te janken omdat ik um gebashed heb
  donderdag 1 december 2005 @ 00:31:29 #213
22273 Dizer
Save the beard!
pi_32715525
quote:
Op donderdag 1 december 2005 00:28 schreef DutchTSE het volgende:

[..]

haha precies
zal mij een rotzorg wezen als een gast van 24 ligt te janken omdat ik um gebashed heb
Das geen schuldgevoel meer, maar eerder medelij... op zo een leeftijd
Maar goed, genoeg gespeeld voor vanavond. Ik ga slapen! Mentaal voorbereiden voor werk morgen. Ik heb dienst van 9 tot 21 uur. Leuk zo een koopavond extra vanwege Sinterklaas. Ik moet ook niet vergeten alle vragen die ik moet uitzoeken voor users. Moet ze maar opschrijven of zo

Slaap ze allen
Friends don't let friends remain beardless...
pi_32715563
quote:
Op donderdag 1 december 2005 00:31 schreef Dizer het volgende:

[..]

Das geen schuldgevoel meer, maar eerder medelij... op zo een leeftijd
Maar goed, genoeg gespeeld voor vanavond. Ik ga slapen! Mentaal voorbereiden voor werk morgen. Ik heb dienst van 9 tot 21 uur. Leuk zo een koopavond extra vanwege Sinterklaas. Ik moet ook niet vergeten alle vragen die ik moet uitzoeken voor users. Moet ze maar opschrijven of zo

Slaap ze allen
ik heb je weggepest
sorry
Slaap lekker man en tot morge
haha
  Eindredactie Games donderdag 1 december 2005 @ 00:39:04 #215
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_32715692
quote:
Op donderdag 1 december 2005 00:33 schreef DutchTSE het volgende:

[..]

ik heb je weggepest
sorry
Slaap lekker man en tot morge
haha
breng hem meteen een zoen
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_32715757
quote:
Op donderdag 1 december 2005 00:39 schreef donald_dick het volgende:

[..]

breng hem meteen een zoen
aaah ben je jaloers
  Eindredactie Games donderdag 1 december 2005 @ 00:48:16 #217
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_32715889
quote:
Op donderdag 1 december 2005 00:42 schreef DutchTSE het volgende:

[..]

aaah ben je jaloers
groen van jaloezie
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_32716047
Ik ga maar eens slapen.

Het niveau lijkt een beetje op de waarde van de dollar.
  Eindredactie Games donderdag 1 december 2005 @ 00:57:12 #219
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_32716068
quote:
Op donderdag 1 december 2005 00:56 schreef Geqxon het volgende:
Ik ga maar eens slapen.

Het niveau lijkt een beetje op de waarde van de dollar.
ik dacht dat je me mbo humor wel kon snappen
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_32716086
quote:
Op donderdag 1 december 2005 00:56 schreef Geqxon het volgende:
Ik ga maar eens slapen.

Het niveau lijkt een beetje op de waarde van de dollar.
zou de dollar daarom aan het stijgen zijn vergeleken met een uur geleden

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 01-12-2005 00:58:26 ]
  Eindredactie Games donderdag 1 december 2005 @ 00:59:19 #221
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_32716111
quote:
Op donderdag 1 december 2005 00:58 schreef DutchTSE het volgende:

[..]

zou de dollar daarom aan het stijgen zijn vergeleken met een uur geleden
is het er een keer druk...
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_32716163
.... wordt het nog niet in dank afgenomen
pi_32716386
Had ik jullie toch eens even diep genept he!

Om het maar weer over GVH te hebben:


Moet hebben!
quote:
- AMD Turion ML-32 CPU
- XP Media Center Edition 2005
- 512MB of DDR333
- DVD Combo
- nVidia 6200 128MB (On board)
- TV Tuner
- 4-in-1 memory card slot
- DVI, S-Video...
pi_32718164
Zo, ik ben weer terug van vakantie .
pi_32718271
goedemorgen!!!
Voices tell me I'm the shit.
pi_32718288
Ik heb een iDog
pi_32718374
Wat moet je daar nou weer mee?
pi_32718476
Spelen
pi_32718515
O dat is dat ding met LEDjes die oplichten nietwaar?
pi_32718523
quote:
Op donderdag 1 december 2005 08:03 schreef Geqxon het volgende:
O dat is dat ding met LEDjes die oplichten nietwaar?
iDog!
pi_32718547
Maf ding. En zie ik daar nou een Packerd Bell kast?
pi_32718644
Haha ja is speaker . heb nog geen nieuwe gekocht
pi_32718924
quote:
Op donderdag 1 december 2005 08:21 schreef tonks het volgende:
Haha ja is speaker . heb nog geen nieuwe gekocht
Heiligschennis!
pi_32718966
mogge mensen
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_32718969
Morguh
  Heeft over alles een mening 2022 donderdag 1 december 2005 @ 09:08:55 #236
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_32719136
ja hee hoi hallo goeiemorgen
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Heeft over alles een mening 2022 donderdag 1 december 2005 @ 09:11:22 #237
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_32719168
oh nee wacht

ik ben helemaal niet blij
quote:
De volgende medewerkers (IT support en BF&P) kunnen een HU kerstpakket bestellen:

- Medewerkers (vast- en tijdelijk dienstverband).
- Stagiaires (BBL, BOL).
- Vaste inhuur.
En ik ben als gedetacheerde blijkbaar "tijdelijke inhuur". Dat betekent op de maatschappelijke ladder hierzo ergens een plek tussen de drek op de bodem van de sloot en iets waar alleen geologen naar op zoek zijn
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_32719180
Ik weet trouwens nog steeds niet welke telefoon ik ga nemen.. denk dat ik voor de vario ga
  Eindredactie Games donderdag 1 december 2005 @ 09:19:46 #239
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_32719288
quote:
Op donderdag 1 december 2005 08:04 schreef tonks het volgende:

[..]

iDog!
mislukte Sony Aibo
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_32719301
quote:
Op donderdag 1 december 2005 09:19 schreef donald_dick het volgende:

[..]

mislukte Sony Aibo
[afbeelding]
Nee.
Aangezien het heel iets anders is.
pi_32719464
Heeft iemand hier die RoboRaptor trouwens? Lijkt me ook wel een geinig ding.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_32719475
quote:
Op donderdag 1 december 2005 09:31 schreef SocialDisorder het volgende:
Heeft iemand hier die RoboRaptor trouwens? Lijkt me ook wel een geinig ding.
Ik heb hem wel bij de Intertoys gezien, maar leek me niet zo spannend eigenlijk.
  Eindredactie Games donderdag 1 december 2005 @ 09:35:34 #243
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_32719544
quote:
Op donderdag 1 december 2005 09:20 schreef tonks het volgende:

[..]

Nee.
Aangezien het heel iets anders is.
behalve de speakerfunctie is AIBO idd een stuk kewler en kan ie meer
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_32719551
quote:
Op donderdag 1 december 2005 09:35 schreef donald_dick het volgende:

[..]

behalve de speakerfunctie is AIBO idd een stuk kewler en kan ie meer
En hij kost ook wat meer .
  Heeft over alles een mening 2022 donderdag 1 december 2005 @ 09:39:05 #245
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_32719603
quote:
Op donderdag 1 december 2005 09:36 schreef tonks het volgende:

[..]

En hij kost ook wat meer .
Precies, dan mag hij minstens ook wel bier gaan halen En zelf detecten als mijn flesje bijna leeg is, dat soort dingen
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_32719615
quote:
Op donderdag 1 december 2005 09:39 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Precies, dan mag hij minstens ook wel bier gaan halen En zelf detecten als mijn flesje bijna leeg is, dat soort dingen
Daar hebben we vrouwen voor.
  Heeft over alles een mening 2022 donderdag 1 december 2005 @ 09:46:02 #247
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_32719716
quote:
Op donderdag 1 december 2005 09:40 schreef tonks het volgende:

[..]

Daar hebben we vrouwen voor.
Die zijn NOG duurder
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Eindredactie Games donderdag 1 december 2005 @ 09:52:01 #248
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_32719819
quote:
Op donderdag 1 december 2005 09:36 schreef tonks het volgende:

[..]

En hij kost ook wat meer .
100x meer, maar dan hebje een echte gadget. op me vorige stageplek hadden ze zo kreng lopen. toen niemand keek kon ik me niet inhouden om dat beest een flinke trap onder zijn hol te geven
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_32719824
quote:
Op donderdag 1 december 2005 09:35 schreef donald_dick het volgende:

[..]

behalve de speakerfunctie is AIBO idd een stuk kewler en kan ie meer
Dat lijkt me ook logisch, voor een apparaat dat bijna 70 keer zo duur is.

Een Maybach rijd lekkerder dan een Fiat Panda, maar die is dan ook 70 keer zo duur.
pi_32719856
Hij kan toch ook mail lezen en rss?
pi_32719870
Dat amerikaanse TiVo komt nu met een versie uit waarmee je je opgenomen programma's naar je psp of iPod (5th) kan sturen! cool
pi_32719910
quote:
Op donderdag 1 december 2005 09:52 schreef donald_dick het volgende:

[..]

100x meer, maar dan hebje een echte gadget. op me vorige stageplek hadden ze zo kreng lopen. toen niemand keek kon ik me niet inhouden om dat beest een flinke trap onder zijn hol te geven
Dus jij vind het cool een apparaat van bijna 2000 euro te beschadigen?

Ik niet.
  Eindredactie Games donderdag 1 december 2005 @ 09:57:08 #253
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_32719925
quote:
Op donderdag 1 december 2005 09:56 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Dus jij vind het cool een apparaat van bijna 2000 euro te beschadigen?

Ik niet.
maarik heb ook een grotere penis
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_32719936
quote:
Op donderdag 1 december 2005 09:56 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Dus jij vind het cool een apparaat van bijna 2000 euro te beschadigen?

Ik niet.
Daarom erger ik me ook altijd aan die sites zoals smashmyipod en smashmyxbox.com .
  Heeft over alles een mening 2022 donderdag 1 december 2005 @ 09:57:34 #255
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_32719939
quote:
Op donderdag 1 december 2005 09:57 schreef donald_dick het volgende:

[..]

maarik heb ook een grotere penis
tuurlijk schat
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Eindredactie Games donderdag 1 december 2005 @ 09:59:45 #256
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_32720002
quote:
Op donderdag 1 december 2005 09:57 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

tuurlijk schat
27 cm onbesneden pure liefde maar ik heb hem nooit opgemeten
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_32720022
quote:
Op donderdag 1 december 2005 09:57 schreef tonks het volgende:

[..]

Daarom erger ik me ook altijd aan die sites zoals smashmyipod en smashmyxbox.com .
Ik ook, maar dat is dan meer vanwege het hoge fanboy-gehalte.
pi_32720047
quote:
Op donderdag 1 december 2005 09:54 schreef tonks het volgende:
Dat amerikaanse TiVo komt nu met een versie uit waarmee je je opgenomen programma's naar je psp of iPod (5th) kan sturen! cool
Kijk, dat is nou gaaf!

Ik hoop dat in iTunes 7 het importeren en omzetten van video-bestanden net zo makkelijk gaat worden als bijvoorbeeld het importeren van audio-cd's.

DVD-tje erin, paar minuutjes wachten, en hij staat op je iPod + iTunes.
  Eindredactie Games donderdag 1 december 2005 @ 10:03:35 #259
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_32720074
quote:
Op donderdag 1 december 2005 10:01 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Kijk, dat is nou gaaf!

Ik hoop dat in iTunes 7 het importeren en omzetten van video-bestanden net zo makkelijk gaat worden als bijvoorbeeld het importeren van audio-cd's.

DVD-tje erin, paar minuutjes wachten, en hij staat op je iPod + iTunes.
quote:
Op donderdag 1 december 2005 10:00 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Ik ook, maar dat is dan meer vanwege het hoge fanboy-gehalte.
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_32720164
Sorry, ik zal voortaan alles in 1 post stoppen.
pi_32720179
quote:
Op donderdag 1 december 2005 09:57 schreef tonks het volgende:

[..]

Daarom erger ik me ook altijd aan die sites zoals smashmyipod en smashmyxbox.com .
Ik vind ze juist wel grappig. Vooral de reacties van mensen op iemand die een apparaat kapot maken. Hoe triest kun je zijn dat je uit je pan gaat omdat je net geen Xbox hebt..........
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_32720199
quote:
Op donderdag 1 december 2005 10:08 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Ik vind ze juist wel grappig. Vooral de reacties van mensen op iemand die een apparaat kapot maken. Hoe triest kun je zijn dat je uit je pan gaat omdat je net geen Xbox hebt..........
Ik vind het triest om iets zo kapot te maken, over verspilling gesproken .
Had die 300+ euro ff aan een goed doel gegeven ofzo
pi_32720222
quote:
Op donderdag 1 december 2005 10:09 schreef tonks het volgende:

[..]

Ik vind het triest om iets zo kapot te maken, over verspilling gesproken .
Had die 300+ euro ff aan een goed doel gegeven ofzo
Dat aspect boeit me niet.

Het geld van je Lacie Mini had je ook aan het goede doel kunnen geven.
  Eindredactie Games donderdag 1 december 2005 @ 10:17:11 #264
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_32720367
quote:
Op donderdag 1 december 2005 10:07 schreef Geqxon het volgende:
Sorry, ik zal voortaan alles in 1 post stoppen.
links lullen, rechts vullen
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_32720393
Ik stem liever op LPF.
  Eindredactie Games donderdag 1 december 2005 @ 10:19:05 #266
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_32720407
quote:
Op donderdag 1 december 2005 10:08 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Ik vind ze juist wel grappig. Vooral de reacties van mensen op iemand die een apparaat kapot maken. Hoe triest kun je zijn dat je uit je pan gaat omdat je net geen Xbox hebt..........
o noessss
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  Eindredactie Games donderdag 1 december 2005 @ 10:19:38 #267
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_32720428
quote:
Op donderdag 1 december 2005 10:18 schreef Geqxon het volgende:
Ik stem liever op LPF.
je snapt de strekking niet
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  Heeft over alles een mening 2022 donderdag 1 december 2005 @ 10:27:12 #268
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_32720586
Wat ben je nou heel de tijd aan het mongolen eigenlijk donald_dick?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_32720668
quote:
Op woensdag 30 november 2005 23:09 schreef Steve-O het volgende:

[..]

Je bent net een twieker af en toe man .
tonks ook
Skv ook
super-muffin ook
Remzz ook
NiteSpeed ook
pi_32720858
quote:
Op donderdag 1 december 2005 10:10 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Dat aspect boeit me niet.

Het geld van je Lacie Mini had je ook aan het goede doel kunnen geven.
Ik gooi hem niet op de grond hoor.
  Heeft over alles een mening 2022 donderdag 1 december 2005 @ 10:44:57 #271
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_32720903
quote:
ik ook

En met een VEEL lager userID dan jullie ALLEMAAL

Lekker puh
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Heeft over alles een mening 2022 donderdag 1 december 2005 @ 10:46:16 #272
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_32720932
quote:
Op donderdag 1 december 2005 10:09 schreef tonks het volgende:
Ik vind het triest om iets zo kapot te maken, over verspilling gesproken .
Had die 300+ euro ff aan een goed doel gegeven ofzo
quote:
Ps. Authors of anymore emails prompting me to donate money to charity will be swiftly subscribed to satanic bestiality porn.
Je weet zelf de sites niet te vinden of zo?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_32720934
Ik ben al bijna 2 jaar tweaker
pi_32720950
quote:
Op donderdag 1 december 2005 10:46 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]


[..]

Je weet zelf de sites niet te vinden of zo?
.
pi_32721090
quote:
Op donderdag 1 december 2005 10:44 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

ik ook

En met een VEEL lager userID dan jullie ALLEMAAL

Lekker puh
Ik zit in de 33.000 reeks:
quote:
Geregistreerd op 12 oktober 2001
Toen was ik like 13.
  Heeft over alles een mening 2022 donderdag 1 december 2005 @ 11:06:18 #276
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_32721374
quote:
Op donderdag 1 december 2005 10:52 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Ik zit in de 33.000 reeks:
[..]

Toen was ik like 13.
een oldbie tweaker zelfs

toen ik "like 13" was, stond steve ballmer te hyperen om Windows 1.0 voor 99$ aan de man te brengen
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_32721536
quote:
Op donderdag 1 december 2005 11:06 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

een oldbie tweaker zelfs

toen ik "like 13" was, stond steve ballmer te hyperen om Windows 1.0 voor 99$ aan de man te brengen
Ik werd toen al heftig gephotoshopped.
pi_32721743
Toen ik 13 was zat ik op clubs.nl
pi_32721793
Ik volgensmij ook. Maar meer als bezoeker, ik heb gelukkig nooit een club geopend.
pi_32721863
quote:
Op donderdag 1 december 2005 11:27 schreef Geqxon het volgende:
Ik volgensmij ook. Maar meer als bezoeker, ik heb gelukkig nooit een club geopend.
Had de grootste schaatsclub van heel clubs.nl 200 leden
Was er echt serieus dag en nacht mee bezig...
pi_32721897
Geqxon is terug



Ik heb jullie gemist

Nou ik ga even lunchen
pi_32721919
quote:
Op donderdag 1 december 2005 11:32 schreef Geqxon het volgende:
Geqxon is terug



Ik heb jullie gemist

Nou ik ga even lunchen
pi_32721953
67670
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_32722195
quote:
Op donderdag 1 december 2005 11:33 schreef Remzz het volgende:

[..]

Nou de afgelopen 2 dagen zat mijn tweede persoonlijkheid onder mijn account te posten, aangezien hij het wachtwoord van zijn eigen account kwijt was
  Heeft over alles een mening 2022 donderdag 1 december 2005 @ 11:53:29 #285
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_32722363
quote:
Op donderdag 1 december 2005 11:47 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Nou de afgelopen 2 dagen zat mijn tweede persoonlijkheid onder mijn account te posten, aangezien hij het wachtwoord van zijn eigen account kwijt was
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_32722556
Lijkt me logisch.... toch?
pi_32722676
wtf
pi_32722748
Ik baal er alleen wel van dat hij geen smilies gebruikt, zijn posts lijken dan enorm serieus.
pi_32722771
Ik snap echt helemaal niks van jou.


Maar morgen ben ik jarig
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_32722857
quote:
Op donderdag 1 december 2005 12:11 schreef Skv het volgende:
Ik snap echt helemaal niks van jou.


Maar morgen ben ik jarig
En ik over 6 dagen
pi_32723163
En ik over like 250 dagen
pi_32723242
quote:
Op donderdag 1 december 2005 12:14 schreef tonks het volgende:

[..]

En ik over 6 dagen
Ik ben bijna 19
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_32725314
quote:
Op donderdag 1 december 2005 12:31 schreef Skv het volgende:

[..]

Ik ben bijna 19
ik 18
pi_32725481
Melanie!

Iets voor jou?

[ Bericht 71% gewijzigd door Geqxon op 01-12-2005 14:08:13 ]
  Heeft over alles een mening 2022 donderdag 1 december 2005 @ 14:25:19 #295
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_32726174
Mel is nog druk met die 2 magnetische bonen van een paar weken geleden

Weet ik veel hoe die krengen heten
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_32726912
quote:
Op donderdag 1 december 2005 14:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Mel is nog druk met die 2 magnetische bonen van een paar weken geleden

Weet ik veel hoe die krengen heten
UberOrbs / Magnetoidz

  Heeft over alles een mening 2022 donderdag 1 december 2005 @ 14:51:01 #297
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_32726947
quote:
Op donderdag 1 december 2005 14:49 schreef Geqxon het volgende:

[..]

UberOrbs / Magnetoidz

Die ja
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_32727279
quote:
Op donderdag 1 december 2005 14:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Mel is nog druk met die 2 magnetische bonen van een paar weken geleden

Weet ik veel hoe die krengen heten
Die heb mijn broertje ook
pi_32727358
En, speelde hij er na een kwartiertje nog mee?
pi_32727631
quote:
Op donderdag 1 december 2005 14:51 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Die ja
Daar kun je leuke dingen mee doen
pi_32728079
GVH Slowchat deel 82

En hier weer verder
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')