Wegbrengen *proest*.quote:Op woensdag 30 november 2005 21:01 schreef donald_dick het volgende:
[..]
proest, nee idd loewe kan je niet met sony vergelijken. Sony is veel beter, gewoon zelf naar de reparatiedepo brengen en je krijgt nog een leentoestel mee![]()
[..]
boeie, B&O blijft er beter uitzien
tjsa, mag je lekker 2 dagen wachten totdat ze hem komen ophalen, als ie nu kapot gaat heb ik binne 2 uur een nieuwe. maar jij hebt nog geen rijbewijs, geen leasebak en geen tankpasje natuurlijkquote:Op woensdag 30 november 2005 21:59 schreef Geqxon het volgende:
Je zult hem maar weg moeten brengen *proest*.
tv+5 way speakers..... zullenw e gokken op 10.000 euroquote:Op woensdag 30 november 2005 21:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Mja goed, dat is dan jouw keus
Maar wat kost zo'n setje eigenlijk?
Non taken. En je hebt ook gelijk. Zo een winkel ziet er meestal ook veel mooier uit. Maar dat moet ook. Want zo een apparaat verkoopt niet altijd zichzelf. Maar vaak moeten mensen zo een apparaat herkennen in een soort van een vertrouwde (nette en chique) omgevingquote:Op woensdag 30 november 2005 18:58 schreef Geqxon het volgende:
Loop eens een Loewe reseller binnen, zo'n winkel ziet er vaak een stuk beter uit dan je gemiddelde BCC of Harense Smid (nofi Dizer)
Rot op vlegel, zoals ik al zei tief die ipod nou maar de gracht in, en ga lekker ergens anders de autist spelenquote:Op woensdag 30 november 2005 22:48 schreef Geqxon het volgende:
Pffff.
Ik zit via een video-podcast een demo-filmpje van Frontrow te kijken, maar ik word gewoon misselijk van de hoeveelheid eyecandy en overgangseffecten
*Woooooooosh* ander menu
*Pffieeeeeesshhh* ander menu
*ronddraait* volgende optie
*ronddraait* volgende optie
Kan je dat niet uitzetten oid?
Je bent net een twieker af en toe manquote:Op woensdag 30 november 2005 23:06 schreef Geqxon het volgende:
Lukt het iDex?
Daarnaast heb ik geen ervaring met Windows Media Center, maar als het er is, is het er ook uit te halen (register-edits e.d.). Ik vroeg me dus af of dat ook voor Frontrow kon, want ik kan niet begrijpen dat iemand dit gezellig vind om naar te kijken (Kijk mama! Weer een overgangseffect!)
Steve heeft gelijk Geqx... je klinkt als een Tweaker... erger nog.. als een vaste user uit DIGquote:Op woensdag 30 november 2005 23:06 schreef Geqxon het volgende:
Lukt het iDex?
Daarnaast heb ik geen ervaring met Windows Media Center, maar als het er is, is het er ook uit te halen (register-edits e.d.). Ik vroeg me dus af of dat ook voor Frontrow kon, want ik kan niet begrijpen dat iemand dit gezellig vind om naar te kijken (Kijk mama! Weer een overgangseffect!)
Klopt, ik wil een systeem altijd exact naar mijn wens hebben.quote:Op woensdag 30 november 2005 23:09 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Je bent net een twieker af en toe man.
Je zei systeemquote:Op woensdag 30 november 2005 23:13 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Klopt, ik wil een systeem altijd exact naar mijn wens hebben.
Waarom naar iets kijken wat je niet wilt, als je het ook naar jouw wens kunt tweaken?
Maar ff serieus is nix mis met aanpassen naar wens maar daarvoor koop je geen ipodquote:
Je hebt echt wat tegen Ipods he?quote:Op woensdag 30 november 2005 23:16 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Maar ff serieus is nix mis met aanpassen naar wens maar daarvoor koop je geen ipod.
Nee, een iriver met rockbox.quote:Op woensdag 30 november 2005 23:16 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Maar ff serieus is nix mis met aanpassen naar wens maar daarvoor koop je geen ipod.
Dubbele punt / Single Quote / Haakje sluiten.quote:Op woensdag 30 november 2005 23:24 schreef SocialDisorder het volgende:
iPods zijn overpriced Zens, waar de domme menigte achteraan hobbelt. Just my 2 cents.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |