abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 29 november 2005 @ 13:52:43 #51
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_32670169
op de een of andere manier schiet dit programma er bij mij altijd bij in, ik zie het veel te weinig
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
pi_32670229
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 13:52 schreef Bjoro het volgende:
op de een of andere manier schiet dit programma er bij mij altijd bij in, ik zie het veel te weinig
dat streamen werkt als een tiet
  dinsdag 29 november 2005 @ 14:22:09 #53
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_32670933
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 13:54 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

dat streamen werkt als een tiet
niet als je geluidskaart slecht of defect is zoals bij mij
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
pi_32671097
Volgende week met chiel beelen moet in ieder geval beter worden. Wie is er nog meer te gast?
pi_32675240
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 14:29 schreef Stansfield het volgende:
Volgende week met chiel beelen moet in ieder geval beter worden. Wie is er nog meer te gast?
Joep Schrijvers. Ken ik veder niet, maar zoals z'n naam al verklapt is hij een schrijver.
pi_32676077
Het zou mevr. Halsema niet misstaan hebben wanneer zij ingegaan zou zijn op de grappen en grollen van de voorzitter van het panel.

De man was beslist niet grappig. Het gelach verraadt een gebrek aan innerlijke beschaving.

Men kan zij/haar gram kwijt bij publieksservice@tros.nl
De Tros reageert ook nog.
pi_32676198
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 17:49 schreef r.k.h het volgende:
Het zou mevr. Halsema niet misstaan hebben wanneer zij ingegaan zou zijn op de grappen en grollen van de voorzitter van het panel.

De man was beslist niet grappig. Het gelach verraadt een gebrek aan innerlijke beschaving.

Men kan zij/haar gram kwijt bij publieksservice@tros.nl
De Tros reageert ook nog.
Kun je wat duidelijker zijn?
  dinsdag 29 november 2005 @ 19:51:52 #58
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_32679202
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 12:22 schreef Kloot-Jan het volgende:

[..]

HET ...
IS ...
EEN ...
AMUSEMENTSSHOW ....

Hiddema gaf geen goede argumenten trouwens. Hij deed voorkomen alsof er met iedere asielzoeker in dat hok in Schiphol "wel wat 'mis' moest zijn omdat ze uitgeprocedeerd waren".
Ik weet dat het een amusementshow is, vandaar ook dat ik dat gezwets over die politieke vluchtelingen geen goed onderwerp vond, temeer omdat men al een eigen standpunt had...

En wat zij ervan vinden, zal mij een worst zijn, maar ze kunnen beter concentreren op het echte amusement, gewoon grappen en grollen, en hier een daar een harde grap, (en over wat en hoe maakt echt niets uit), nu werd het een discussie en DAT vond ik minder...
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
  dinsdag 29 november 2005 @ 22:38:55 #59
82589 S-Two
barba macacu
pi_32683417
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 10:05 schreef Reticulin het volgende:
ik vond het wel de moeite waard, flink wat spanningen en irritaties onderling, leverde juist wel leuke/spannende televisie op

zoals Harm al zei is die Hiddema "de blanke Radakishun", maar geloof ook dat ik een van de weinigen ben die om Prem kan lachen
Hier ook een Prem-fan
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_32692939
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 22:38 schreef S-Two het volgende:

[..]

Hier ook een Prem-fan
Prem woon hier om de hoek die gast ziet achter iedere boom een racist
maar het is wel leuk met hem in de uitzending, vorige keer gingen ze 'm de hele tijd kraken
pi_32694342
Ik vond het niet zo'n slechte uitzending. Sterker nog ik vond het leuk.

Die Hiddema was echt een kwal pur sang en zwaar asociaal. Ik was gewoon verbijstert. Halsema was me eigenlijk niet zo opgevallen. Maar het was televisie zoals je het niet vaak ziet. En dat was wat ik (eigenlijk na afloop) leuk vond. Ook de autocues waren erg leuk.

"Rita heeft ook goede kanten... aldus Satan."

Maar goed over het programma in het algemeen en over het beleid van de gasten wil ik het volgende zeggen: de gasten hoeven van mij niet per se grappig te zijn. Als ik iets irritant vind zijn het wel mensen die grappig proberen te zijn maar het simpel weg niet zijn. Je moet gewoon jezelf zijn en denk ik proberen een aangever te zijn voor de vaste panelleden. Maar goed dat is dan mijn mening.

Alle goeds,

Don Gurgen
pi_32695451
Wanneer was Femke grappig?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_32695515
quote:
Op woensdag 30 november 2005 13:54 schreef fernando_redondo het volgende:
Wanneer was Femke grappig?
Niet, maar ze kon wel leuk lachen
En daarmee al 10 x beter te pruimen dan die Hiddema
Lurf is the message and the message is Lurf
pi_32696339
quote:
Op woensdag 30 november 2005 13:10 schreef Don_Gurgen het volgende:

Maar goed over het programma in het algemeen en over het beleid van de gasten wil ik het volgende zeggen: de gasten hoeven van mij niet per se grappig te zijn.
Dit is een groot verschil met het Engelse origineel "Have I Got News For You".

In HIGNFY wordt een groot deel van de grappige opmerkingen gemaakt door de gasten. De teamcaptains dragen in principe niet méér bij aan de humor dan de gasten zelf. De presentator doet ook erg weinig.

In Dit Was Het Nieuws draait het veel meer om de teamcaptains, zij maken de grappen, en als een gast ook eens een goede opmerking maakt is dat mooi meegenomen. Harm Edens vult de stiltes op door een onderwerp aan te reiken (of de autocue op te lezen ).
Heeft Fok! verlaten, jeweetoch.
  woensdag 30 november 2005 @ 14:38:28 #65
100054 Quarks
little Eiffel! little Eiffel!
pi_32696513
quote:
Op woensdag 30 november 2005 14:31 schreef m021 het volgende:

[..]

Dit is een groot verschil met het Engelse origineel "Have I Got News For You".

In HIGNFY wordt een groot deel van de grappige opmerkingen gemaakt door de gasten. De teamcaptains dragen in principe niet méér bij aan de humor dan de gasten zelf. De presentator doet ook erg weinig.

In Dit Was Het Nieuws draait het veel meer om de teamcaptains, zij maken de grappen, en als een gast ook eens een goede opmerking maakt is dat mooi meegenomen. Harm Edens vult de stiltes op door een onderwerp aan te reiken (of de autocue op te lezen ).
HIGNFY komt op mij veel 'losser' over.
De presentator maakt niet alleen grappen die op de autocue staan, maar is wat spontaner.
Als je het wereldnieuws volgt en een beetje de britse actualiteiten dan is het goed te volgen.

In het algemeen zijn de grappen daar meestal goed verdeeld onder de teamcaptains, gasten en presentator.
* 11:15, restate my assumptions: 1. Mathematics is the language of nature. 2. Everything around us can be represented and understood through numbers. 3. If you graph these numbers, patterns emerge. Therefore: There are patterns everywhere in nature.*
  Trouwste user 2022 woensdag 30 november 2005 @ 17:47:38 #66
7889 tong80
Spleenheup
pi_32702178
Ik kijk nu naar de video. Wat een rare uitzending zitten ze een kwartier serieus over de asielpolitiek te lullen zonder naar elkaar te luisteren.

En wat een enge man is die Doedens. Nou eng, zum kotzen eigenlijk.


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 woensdag 30 november 2005 @ 17:49:02 #67
7889 tong80
Spleenheup
pi_32702211
Femke kan wel lief lachen dat dan weer wel. Maar dit was grote bagger.Amper gelachen.


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_32702250
quote:
Op woensdag 30 november 2005 17:47 schreef tong80 het volgende:
Ik kijk nu naar de video. Wat een rare uitzending zitten ze een kwartier serieus over de asielpolitiek te lullen zonder naar elkaar te luisteren.

En wat een enge man is die Doedens Hiddema. Nou eng, zum kotzen eigenlijk.


Zijn wel dezelfde types inderdaad.
  Trouwste user 2022 woensdag 30 november 2005 @ 17:55:13 #69
7889 tong80
Spleenheup
pi_32702383
Ok


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  woensdag 30 november 2005 @ 19:20:53 #70
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_32704929
Volgende week om 21:00. Kunnen ze het niet gewoon op één tijd houden
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
pi_32719751
quote:
Op woensdag 30 november 2005 19:20 schreef BrainOverfloW het volgende:
Volgende week om 21:00. Kunnen ze het niet gewoon op één tijd houden
Dit is toch gewoon weer de oude tijd? Vorig week was het één keertje anders vanwege het Songfestival. Doe eens niet zo panisch joh .
pi_32730730
Nee meestal rond half tien. tien uur ik ben inmiddels ook de tel kwijtgeraakt.
Billie Holiday is Lady Day!
pi_32731830
quote:
Op donderdag 1 december 2005 17:23 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Nee meestal rond half tien. tien uur ik ben inmiddels ook de tel kwijtgeraakt.
Vorige week was echt verwarrend.
In de gids -> wegens <weetikveel> verplaatst naar 23.20
Op Internet -> 21.50
Uiteindelijke tijd -> 22.10

Heeft Fok! verlaten, jeweetoch.
pi_32776671
quote:
Zij worden daarin bijgestaan door twee gastpanelleden en vanavond zijn dat 3FM-dj Giel Beelen en docent/schrijver Joep Schrijvers, auteur van het boek 'Hoe word ik een rat?'.
Slechter dan vorige week wordt het in ieder geval niet!

21.00 beginnen dus!
pi_32776770
Komt die Hiddema niet uit de inner circle van Pim Fortuyn?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')