abonnement Unibet Coolblue
pi_32290758
quote:
op dinsdag 15 november 2005 09:41 schreef xebrozius het volgende:
de hanze heeft me 'per ongeluk' uitgeschreven, omdat ik mijn lesgeld niet had betaald volgens hun. de administratieve dienst had echter netjes de melding dat alles voldaan was.
wat een prutsers, kon 4 weken lang niet op blackboard komen en me dus ook niet inschrijven voor tentamens en als klap op de vuurpijl konden leraren ook geen gegevens invoeren in progress...

prutsers...
de debiliteit straalt er weer vanaf.
quote:
op dinsdag 15 november 2005 00:02 schreef batman2k het volgende:
weet iemand waar het i gebouw is ?

heb er morgen les maar ben er nog nooit geweest. zit normaal in het e gebouw. en wat is h30, is dat in het h gebouw ofzo? als die al bestaat..


wij hebben blok 1 ook achter de rug. magazine, de huisstijl heb ik voldoende, bedrijfskunde onvoldoende. het plakboek, deskresearch, slb en communicatie theorie is nog onbekend.

nieuwe blok moeten we website bouwen..
i is het internationale gedeelte waar veel internationale studenten zitten, ingang zoals gezegd naast het projectiescherm in de centrale hal van eco.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_32291350
tvp ik werk daar dus ik zal deze draad in de gaten houden met betrekking tot debiele ict zaken kijken of ik dat wat sneller kan oplossen
pi_32292852
daar zit inderdaad het i gebouw.. had dr helaas geen wifi.
pi_32295226
quote:
op dinsdag 15 november 2005 18:49 schreef batman2k het volgende:
daar zit inderdaad het i gebouw.. had dr helaas geen wifi.
wifi zit idd alleen nog maar op bepaalde locaties, zomer 2006 zal dat zeer waarschijnlijk al wel uitgebreid zijn.

hanzeborg (zp23, grote centrale open ruimte, kantine en het studielandschap)
wiebengacomplex (eyssoniusplein 18, kantine begane grond en 1e verdieping en de ontmoetingsruimte op de begane grond)
instituut voor ict (zp11, complete gang d2)

voor meer informatie:

http://www.helo.hanze.nl/helo/nederlands/helpdesk/wireless.htm
pi_32296476
en vergeet de lokalen op e2 niet alsmede de kleine kantine bij de appel, met die banken, op eco.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_32300154
er was wel een wifi aansluiting met de naam ibs, maar die was beveiligd met een key.
pi_32300604
goh
over de hanze kan ik ook nog wel boekje open trekken qua blunders en screwups, maar ik hou het netejs
There are 300,000,000 species/kinds of insects in the world, as opposed to about 5,000 species/kinds of mammals. If God really did create the world in 7 days, he must have spent a lot of time on the insects. Maybe he considers them his finest work?
pi_32313157
tvptje
pi_32346131
de lazy noon is ook niet meer wat het geweest is. vorig jaar was het veel lekkerder. zal wel aan het nieuwe chocomelk-apparaat liggen.
  vrijdag 18 november 2005 @ 15:04:35 #11
67677 furanku
Did I Do That :?
pi_32373653
altijd leuk.. een cursus waarin je je moet enrollen op bb.. maar waar je je niet in kunt enrollen en alleen maar kunt previewen
I'm a fokker! can't you see, do u wanna fok! all night with me.. ^_^
pi_32377178
quote:
op vrijdag 18 november 2005 15:04 schreef furanku het volgende:
altijd leuk.. een cursus waarin je je moet enrollen op bb.. maar waar je je niet in kunt enrollen en alleen maar kunt previewen
welke course is het? 050 595 4566 al gebeld met het probleem?
pi_32433806
quote:
op vrijdag 18 november 2005 15:04 schreef furanku het volgende:
altijd leuk.. een cursus waarin je je moet enrollen op bb.. maar waar je je niet in kunt enrollen en alleen maar kunt previewen
dan heb je een grote kans dat het een gesloten course is. de docent moet je dan enrollen. of de docent heeft ergens een vinkje teveel staan.
Clarkson: Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you.
  zondag 20 november 2005 @ 20:11:53 #14
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_32434005


.
Ik ga naar huis.
pi_32491952
@freedonnadd: is het bij jullie al bekend dat afmelden van blackboard courses vanaf de helo site niet mogelijk is in firefox? komt een of andere foutmelding van network huppeldepup not supported
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_32493497
niks op helo werkt fatsoenlijk met firefox
pi_32495648
quote:
op dinsdag 22 november 2005 22:06 schreef jaguarized het volgende:
@freedonnadd: is het bij jullie al bekend dat afmelden van blackboard courses vanaf de helo site niet mogelijk is in firefox? komt een of andere foutmelding van network huppeldepup not supported
zou je hier de precieze foutmelding even willen posten met een screenshotje? ik kan dan wel een incident aanmaken maar officieel bieden wij alleen ondersteuning voor microsoft ie. vandaar ook vroeger de mooie waarschuwingspagina dat je wil ie hoger dan 5.0 moest hebben maar dat ding herkende ie 6 dus niet
pi_32498313
hrm,

nog mensen hier die van die plekken hebben waar je altijd i.v.m. projecten terecht kan? ik doel een beetje op van die onopvallende plekken die altijd tussen neus en lippen door vrij zijn. ik word een beetje kriebel van dat 3 dagen van te voren reserveren van projectruimten. dus, mensen hier die van die plekjes weten?

ik doel dan vooral op plekken rond het e,f (vooral) en het abc-gebouw. die lamme e-scape hoef je trouwens niet te noemen.
pi_32502329
ja, wij zitten altijd in de projectkamers op de 2de verdieping (niet gereseveerd) maar die kunnen ook wel es vol zitten
pi_32505260
quote:
op woensdag 23 november 2005 11:02 schreef batman2k het volgende:
ja, wij zitten altijd in de projectkamers op de 2de verdieping (niet gereseveerd) maar die kunnen ook wel es vol zitten
2e verdieping waar? abc ef? bij e op de 2e en 3e verdieping is vaak ongereserveerd wel veel vrij.
pi_32510747
ja in het e gebouw, tegen de tijd dat er een deadline ofzo is dan zitten ze wel vaak vol. maar heb nog nooit op de 3de gekeken .
pi_32512299
quote:
op woensdag 23 november 2005 16:24 schreef batman2k het volgende:
ja in het e gebouw, tegen de tijd dat er een deadline ofzo is dan zitten ze wel vaak vol. maar heb nog nooit op de 3de gekeken .
op de 3e verdieping zit echt een vet relaxt ruimtetje. die is niet reserverbaar, omdat ie voor een pr-medewerker is.. die is er alleen nooit.
pi_32519543
tentamenhal in d250 als er geen tentamens zijn. in het midden van de hal zijn inplugpunten in de vloer
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_32519589
quote:
op dinsdag 22 november 2005 23:55 schreef freedonnadd het volgende:

[..]

zou je hier de precieze foutmelding even willen posten met een screenshotje? ik kan dan wel een incident aanmaken maar officieel bieden wij alleen ondersteuning voor microsoft ie. vandaar ook vroeger de mooie waarschuwingspagina dat je wil ie hoger dan 5.0 moest hebben maar dat ding herkende ie 6 dus niet
heb nou niks meer om uit te schrijven. net gisteravond via ie geprobeert.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_32527206
quote:
op woensdag 23 november 2005 17:17 schreef jaytonism het volgende:

[..]

op de 3e verdieping zit echt een vet relaxt ruimtetje. die is niet reserverbaar, omdat ie voor een pr-medewerker is.. die is er alleen nooit.
bedankt voor de tip , wij zaten laast in de koffiekamer te werken op de eerste verdieping, docenten keken beetje verbaasd maar zeiden verder niks
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')