Ja, maar da's leip toch? DAt ik alleen dat tellertje zie....quote:Op woensdag 2 november 2005 15:18 schreef valing het volgende:
Ik heb ook in firefox nergens last van.
Maar als je er last van heb zou je
http://members.home.nl/fokschaapje/JobsToBeUploaded/
kunnen bookmarken,
dan wordt het tellertje niet gebruikt![]()
Ehm, kuch, ik ben er uit. Ik had een firefoxextensie waarvan het gebruik niet besproken mag worden op fokquote:Op woensdag 2 november 2005 15:45 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
Ja, maar da's leip toch? DAt ik alleen dat tellertje zie....![]()
hoezo je hebt die extensie natuurlijk nooit draaien als je hier postquote:Op woensdag 2 november 2005 15:59 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
Ehm, kuch, ik ben er uit. Ik had een firefoxextensie waarvan het gebruik niet besproken mag worden op fokiets te streng ingesteld.
![]()
Uiteraard nietquote:Op woensdag 2 november 2005 17:15 schreef valing het volgende:
[..]
hoezo je hebt die extensie natuurlijk nooit draaien als je hier post![]()
Sanne je installatie staat niet op team 2047.quote:Op woensdag 2 november 2005 22:23 schreef Sanne het volgende:
Net op mijn nieuwe notebook geïnstalleerd. Eens kijken of die wat harder wil grazen dan de desktop.
zolang je maar voor 16 December Flushedquote:Op donderdag 3 november 2005 15:04 schreef DjDev het volgende:
Mijn pc doet het momenteel niet dus ik heb niks kunnen doen
Binnekort flink sparen dan maar![]()
okquote:Op donderdag 3 november 2005 17:40 schreef valing het volgende:
[..]
zolang je maar voor 16 December Flushed
anders heb je voor niets liggen sparen![]()
Apart dat jij dat kan zien als ik nog niets geflushed heb.quote:Op donderdag 3 november 2005 09:59 schreef Fjolle het volgende:
[..]
Sanne je installatie staat niet op team 2047.![]()
Ook bij Limbo niet. (Al weet ik niet of deze nog meedoet)
Daarom gaan we vandaag de min in.![]()
Als je op fad.qik.nl over je naam scrollt dan zie je team=1 staan.quote:Op donderdag 3 november 2005 19:41 schreef Sanne het volgende:
[..]
Apart dat jij dat kan zien als ik nog niets geflushed heb.
Je PC hoeft alleen 10 uur per dag aan te staan als je een 500 Mhz PC hebt en je units neemt die verlopen, je hebt bij F@H ook units die tijdloos zijnquote:Op donderdag 3 november 2005 21:22 schreef gateway het volgende:
hmmzz.... als ik het goed begrijp heeft F@H alleen zin als je pc ongeveer 10 uur per dag aanstaat?? Hmmzzz... dan haak ik na de 16de af, want deze pc staat bijna nooit 10 uur per dag aan (me pa vindt de elektriciteitsrekening te hoog, dus als je de pc niet gebruikt moettie uit......)
ow, hmmz dan doe ik nog wel mee, alhoewel,quote:Op donderdag 3 november 2005 21:38 schreef Timmo het volgende:
[..]
Je PC hoeft alleen 10 uur per dag aan te staan als je een 500 Mhz PC hebt en je units neemt die verlopen, je hebt bij F@H ook units die tijdloos zijn
Ik kom later langswippen....quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:10 schreef Fjolle het volgende:
Oproep aan schaapjes die wat te zeggen hebben over de toekomst van fokschaap.
Vanavond om ongeveer 21.00 uur (Ned. tijd) op irc. (Ook via link uit OP.)
Je mag ook gewoon langskomen om te kijken wat er gediscusieerd word?quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:10 schreef Fjolle het volgende:
Oproep aan schaapjes die wat te zeggen hebben over de toekomst van fokschaap.
Tuurlijk, dit geldt voor mij ook hoor.quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:40 schreef sk888er het volgende:
[..]
Je mag ook gewoon langskomen om te kijken wat er gediscusieerd word?
Het maakt mij namelijk allemaal niet uit zolang ik maar bij fokschaap blijf![]()
quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:10 schreef Fjolle het volgende:
o, okeejquote:Op vrijdag 4 november 2005 17:38 schreef Maggie het volgende:
nope, helaas. Dat had ik natuurlijk de eerste avond al geprobeerd
Ja hoor schat, je mist een hoop. Bijpraten zal niet zo snel lukken, maar ik kan wel een samenvatting geven.quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:08 schreef Maggie het volgende:
Heb t gevoel dat ik iets mis straksKunnen jullie niet af en toe updates hier plaatsen van belangrijke ontwikkelingen?
quote:<Gateway> zo...
<Gateway> heej gateway|beneej, zit je lekker in de woonkamer?
<Gateway> ja hoor
<Gateway>
<Gateway> zelfgesprekken....
moet er nog een korte samenvatting van alle voorgaande gebeurtenissen bij of volgen jullie het zo ook welquote:devzero: mjah, ben weer aan het werk he
Gateway: aha
Gateway: ik wegmisbruiers aan het kijken
Gateway: +k
devzero: ah ok
fokschaap.bequote:Op vrijdag 4 november 2005 21:26 schreef Maggie het volgende:
Wat wordt er op dev's adres geregistreerd (behalve ik) ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |