check de FadDict-wiki uit de OP. daar staat het prima in beschrevenquote:Op maandag 31 oktober 2005 07:37 schreef DjDev het volgende:
Hoe maak ik zo'n stats pagina van mezelf?
Er zijn er alweer aan het sparen voor een Winterflush. Maarf de meesten (nog) niet.quote:Op maandag 31 oktober 2005 09:47 schreef gateway het volgende:
hmmzz.... Sparen we alweer vor een flush of mag ik mijn schaapjes ook puntjes laten poepen?
is er al een datum bekend dan??quote:Op maandag 31 oktober 2005 09:56 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
Er zijn er alweer aan het sparen voor een Winterflush. Maarf de meesten (nog) niet.![]()
Hmmm, eens kijken of ik deze ook kan pareren.quote:Op maandag 31 oktober 2005 09:36 schreef 1-of-6Billion het volgende:
100.852 FadDictpuntjes gaan zich weldra vertalen in 81k echte puntjes
een honderdduizendknaller! (van 81k)
volgende: De Zondag-flush.
Het was gisteren +22°Cquote:Op maandag 31 oktober 2005 11:26 schreef wiqu2 het volgende:
een winterflush??:O spare vind ik nog een beetje vroeg mebay later
quote:AMSTERDAM - Supercomputer Blue Gene/L heeft zijn eigen rekenrecord verbroken. De computer van IBM kan 280,6 biljoen (280,6 teraflops) berekeningen maken per seconde. Eén biljoen is 1.000.000.000.000. Volgens de online encyclopedie Wikipedia duurt het tellen naar één biljoen ongeveer 30.000 jaar
8 GFLOPS is 1 punt.quote:Op maandag 31 oktober 2005 12:01 schreef Bruce117 het volgende:
Kunnen we deze niet laten inzetten als schaapje.
Zal best wel snel gaan.
[..]
fad.qik.nl is bijgewerkt en er zijn ruim 80.000 puntjes voor je bijgeschreven.quote:Op maandag 31 oktober 2005 12:44 schreef 1-of-6Billion het volgende:
'k Spam persoonlijk dit topic vol...
Weet er iemand hoe laat de statsupdates zijn? 'k Zit een ongeluk te F5-en. [afbeelding]
Dus jij hebt gewoon ergens 80k-puntjes klaarliggen voor dit soort grappen?quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:28 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
fad.qik.nl is bijgewerkt en er zijn ruim 80.000 puntjes voor je bijgeschreven.
De counterattack is ondertussen de deur uit, en zal bij de volgende update wel verschijnen.
Toch leuk zo'n onderlinge strijd
Het exacte aantal blijft nog even geheim, maar het gaat volgens mij spannend worden.quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:00 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
Dus jij hebt gewoon ergens 80k-puntjes klaarliggen voor dit soort grappen?![]()
Voor de zekerheid wil ik wel even van mijn top-positie genietenquote:Op maandag 31 oktober 2005 15:02 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Het exacte aantal blijft nog even geheim, maar het gaat volgens mij spannend worden.
Spannend = goedquote:1. (86) 80896 1-of-6Billion 714532 (14)
Jaquote:Op maandag 31 oktober 2005 08:18 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
check de FadDict-wiki uit de OP. daar staat het prima in beschreven![]()
Dank jequote:
314 punten meerquote:1. (81) 81210 Bruce117 721947 (14)
2. (85) 80896 1-of-6Billion 714532 (15)
Het klopt nog steeds niet, darling.quote:Op maandag 31 oktober 2005 20:15 schreef mcintosh het volgende:
Sorry,quote:Op maandag 31 oktober 2005 20:27 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
314 punten meer![]()
* 1-of-6Billion knijpt nog een schaap uit
Getver scheet, wat ben ik aan het prutsenquote:Op maandag 31 oktober 2005 20:36 schreef Maggie het volgende:
[..]
Het klopt nog steeds niet, darling.
Bijval , eindelijk!quote:Op maandag 31 oktober 2005 20:46 schreef devzero het volgende:
Het is ook wel erg moeilijk!
Dit is HET topic voor het geval je je PC voor een goed doel wil inzetten, als je PC toch stiekem niks aan het doen is maar wel aan staat...quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:56 schreef mordradead het volgende:
wat is dit voor topic
En aangezien we alle serieuze zaken opgelost hebben, zijn we nu een beetje aan het brallen, maar als jij je nu aanmeldt hebben we weer iets to the point om ons mee bezig te houden.quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:56 schreef mordradead het volgende:
wat is dit voor topic
Jep en beantwoord.quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:55 schreef Maggie het volgende:
kan nietben op werk en kan niet ircen
heb je mijn mailtje gehad?
314 punten verschilquote:Op dinsdag 1 november 2005 09:44 schreef Fjolle het volgende:
[blaat]
En de spannende race van gisteren is gewonnen door: Bruce117
Jammer 1-of-6Billion volgende keer beter. Wel een toffe grafiek btw.
quote:Op dinsdag 1 november 2005 10:37 schreef Fjolle het volgende:
Weet iemand trouwens op welke CPU-rating die gemiddelde job-duur is vastgesteld? Bij mij doet ie er nl vaak 2 keer zo lang over.
Ik heb trouwens kortere jobs gevonden: bij A8G geeft ie bijna 9 uur.
nou, dan weet je het welquote:* Based on returned results since 1969-12-31 19:00:00
dus nu wordt het echt tijd voor een nieuw projectjequote:Find-a-Drug to close
The Find-a-Drug project has now processed more queries than the original 250 we envisaged. We have also targetted most of the recognised protein targets for the major project areas. Where we have been able to obtain experimental data to confirm biological activity, the predictions have exceeded our expectations. Our experience suggests that it will be difficult to find collaborators who will be interested in the results of targetting proteins whose biological function is unknown or of little therapeutic interest.
We have concluded that there are insufficient worthwhile protein queries to continue the project into 2006 and have decided to close the project on 16 December 2005. We will continue to make some new queries available over the coming weeks but will not accept results after the close of the project.
We are obviously very grateful for the contributions of members and will continue to work with our collaborators.
WTF?quote:Op dinsdag 1 november 2005 12:04 schreef wiqu2 het volgende:
[..]
dus nu wordt het echt tijd voor een nieuw projectje
Waarom staat dat wél daar en niet hier?!?!?quote:[message=24510456,noline]Fjolle schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 09:56[/message]:
Het is officieel, onze twee topschapen zijn overgestapt naar een ander project.![]()
[blaat]
omdat iedereen moet gaan overstappenquote:Op dinsdag 1 november 2005 12:17 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
Waarom staat dat wél daar en niet hier?!?!?![]()
![]()
![]()
![]()
quote:The Find-a-Drug project has now processed more queries than the original 250 we envisaged. We have also targetted most of the recognised protein targets for the major project areas. Where we have been able to obtain experimental data to confirm biological activity, the predictions have exceeded our expectations.Our experience suggests that it will be difficult to find collaborators who will be interested in the results of targetting proteins whose biological function is unknown or of little therapeutic interest.
We have concluded that there are insufficient worthwhile protein queries to continue the project into 2006 and have decided to close the project on 16 December 2005.We will continue to make some new queries available over the coming weeks but will not accept results after the close of the project.
We are obviously very grateful for the contributions of members and will continue to work with our collaborators.
Sorry mijn fout.quote:Op dinsdag 1 november 2005 12:17 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
Waarom staat dat wél daar en niet hier?!?!?![]()
![]()
![]()
![]()
Dus omkoopbaarquote:Op dinsdag 1 november 2005 15:13 schreef 1-of-6Billion het volgende:
had ik al verteld dat ik kei-corrupt ben
quote:Op dinsdag 1 november 2005 17:02 schreef Fjolle het volgende:
[..]
Dus omkoopbaar![]()
Zeg maar hoeveelmoet dit kosten?
quote:# There is an initial download of about 10 MB.
# You'll need about 20 MB of free disk space and 64 MB of RAM.
# with a typical computer (such as a 2 GHz Pentium 4), you'll need to let SETI@home run for at least 2 hours per week (slower computers are fine but they'll have to run proportionally more).
Er kwam alleen een counter tevoorschijn. en die's nou weer wegquote:Op dinsdag 1 november 2005 21:26 schreef Maggie het volgende:
wat is er mee?
tja d'r zijn veel lange jobs de laatste tijd....quote:
Ik draai in ieder geval nog FAD met de clients die het blijven doenquote:Op woensdag 2 november 2005 07:30 schreef wiqu2 het volgende:
we gaan dus over naar folding @ home??? kan er iemand dan een fokschaap team aan maken??? ik ga vanmiddag beginnen met omzetten
een dummiequote:Op woensdag 2 november 2005 08:32 schreef Fjolle het volgende:
En wie gaat alle dummie-handleideingen schrijven?
Jij dus?quote:
Kom op, er zijn nog genoeg zeer nuttige projecten om aan mee te doen!quote:Op woensdag 2 november 2005 13:41 schreef nixxx het volgende:
hmmm dan stop ik er ook mee na de 16de..
Nou doetie ut wéérquote:Op dinsdag 1 november 2005 23:07 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
Er kwam alleen een counter tevoorschijn. en die's nou weer weg![]()
Kzie em nietquote:Op woensdag 2 november 2005 14:35 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
Nou doetie ut wéér![]()
[afbeelding]
Hij komt alleen in Firefox tevoorschijnquote:
Ja, maar da's leip toch? DAt ik alleen dat tellertje zie....quote:Op woensdag 2 november 2005 15:18 schreef valing het volgende:
Ik heb ook in firefox nergens last van.
Maar als je er last van heb zou je
http://members.home.nl/fokschaapje/JobsToBeUploaded/
kunnen bookmarken,
dan wordt het tellertje niet gebruikt![]()
Ehm, kuch, ik ben er uit. Ik had een firefoxextensie waarvan het gebruik niet besproken mag worden op fokquote:Op woensdag 2 november 2005 15:45 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
Ja, maar da's leip toch? DAt ik alleen dat tellertje zie....![]()
hoezo je hebt die extensie natuurlijk nooit draaien als je hier postquote:Op woensdag 2 november 2005 15:59 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
Ehm, kuch, ik ben er uit. Ik had een firefoxextensie waarvan het gebruik niet besproken mag worden op fokiets te streng ingesteld.
![]()
Uiteraard nietquote:Op woensdag 2 november 2005 17:15 schreef valing het volgende:
[..]
hoezo je hebt die extensie natuurlijk nooit draaien als je hier post![]()
Sanne je installatie staat niet op team 2047.quote:Op woensdag 2 november 2005 22:23 schreef Sanne het volgende:
Net op mijn nieuwe notebook geïnstalleerd. Eens kijken of die wat harder wil grazen dan de desktop.
zolang je maar voor 16 December Flushedquote:Op donderdag 3 november 2005 15:04 schreef DjDev het volgende:
Mijn pc doet het momenteel niet dus ik heb niks kunnen doen
Binnekort flink sparen dan maar![]()
okquote:Op donderdag 3 november 2005 17:40 schreef valing het volgende:
[..]
zolang je maar voor 16 December Flushed
anders heb je voor niets liggen sparen![]()
Apart dat jij dat kan zien als ik nog niets geflushed heb.quote:Op donderdag 3 november 2005 09:59 schreef Fjolle het volgende:
[..]
Sanne je installatie staat niet op team 2047.![]()
Ook bij Limbo niet. (Al weet ik niet of deze nog meedoet)
Daarom gaan we vandaag de min in.![]()
Als je op fad.qik.nl over je naam scrollt dan zie je team=1 staan.quote:Op donderdag 3 november 2005 19:41 schreef Sanne het volgende:
[..]
Apart dat jij dat kan zien als ik nog niets geflushed heb.
Je PC hoeft alleen 10 uur per dag aan te staan als je een 500 Mhz PC hebt en je units neemt die verlopen, je hebt bij F@H ook units die tijdloos zijnquote:Op donderdag 3 november 2005 21:22 schreef gateway het volgende:
hmmzz.... als ik het goed begrijp heeft F@H alleen zin als je pc ongeveer 10 uur per dag aanstaat?? Hmmzzz... dan haak ik na de 16de af, want deze pc staat bijna nooit 10 uur per dag aan (me pa vindt de elektriciteitsrekening te hoog, dus als je de pc niet gebruikt moettie uit......)
ow, hmmz dan doe ik nog wel mee, alhoewel,quote:Op donderdag 3 november 2005 21:38 schreef Timmo het volgende:
[..]
Je PC hoeft alleen 10 uur per dag aan te staan als je een 500 Mhz PC hebt en je units neemt die verlopen, je hebt bij F@H ook units die tijdloos zijn
Ik kom later langswippen....quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:10 schreef Fjolle het volgende:
Oproep aan schaapjes die wat te zeggen hebben over de toekomst van fokschaap.
Vanavond om ongeveer 21.00 uur (Ned. tijd) op irc. (Ook via link uit OP.)
Je mag ook gewoon langskomen om te kijken wat er gediscusieerd word?quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:10 schreef Fjolle het volgende:
Oproep aan schaapjes die wat te zeggen hebben over de toekomst van fokschaap.
Tuurlijk, dit geldt voor mij ook hoor.quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:40 schreef sk888er het volgende:
[..]
Je mag ook gewoon langskomen om te kijken wat er gediscusieerd word?
Het maakt mij namelijk allemaal niet uit zolang ik maar bij fokschaap blijf![]()
quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:10 schreef Fjolle het volgende:
o, okeejquote:Op vrijdag 4 november 2005 17:38 schreef Maggie het volgende:
nope, helaas. Dat had ik natuurlijk de eerste avond al geprobeerd
Ja hoor schat, je mist een hoop. Bijpraten zal niet zo snel lukken, maar ik kan wel een samenvatting geven.quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:08 schreef Maggie het volgende:
Heb t gevoel dat ik iets mis straksKunnen jullie niet af en toe updates hier plaatsen van belangrijke ontwikkelingen?
quote:<Gateway> zo...
<Gateway> heej gateway|beneej, zit je lekker in de woonkamer?
<Gateway> ja hoor
<Gateway>
<Gateway> zelfgesprekken....
moet er nog een korte samenvatting van alle voorgaande gebeurtenissen bij of volgen jullie het zo ook welquote:devzero: mjah, ben weer aan het werk he
Gateway: aha
Gateway: ik wegmisbruiers aan het kijken
Gateway: +k
devzero: ah ok
fokschaap.bequote:Op vrijdag 4 november 2005 21:26 schreef Maggie het volgende:
Wat wordt er op dev's adres geregistreerd (behalve ik) ?
dank je!quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:10 schreef Fjolle het volgende:
www.AXCLUB.NET heeft 1 Million Mollecules
Gefeliciteerd aan joost en de zijnen.
ja:) dev moet maar eens reggenquote:Op vrijdag 4 november 2005 21:43 schreef Maggie het volgende:
stoer
quote:
quote:Gateway: www.fokschaap.be eens ff reggen?? is toch gratis hehe
devzero: No match for domain "FOKSCHAAP.SEX".
quote:Handleiding F@H
devzero: http://pr0ner.no-ip.org/dpc/folding.xml
Gateway: hmmzzz
devzero: die handleiding is wel goed
Registratie Nick
Eronymus: [DPC]_Fokschaap0nick
Valing: voor mij wordt het dus [DPC]_Fokschaap0Valing
Eronymus: devzero die datum van WU end moet ik het af hebben voor die tijd? het is geen estimate neem ik aan...
devzero: dan moet je hem afhebben
devzero: maar bij gewoon doordraaien moet dat wel lukken
Eronymus: aha wordt spannend dan
devzero: staat wel ergens een formule hoe lang je er over mag doen
Eronymus: heb comp aangelaten... denk dat ik jobs aanvink zonder datum anders
devzero: kan ook prima
Ja het is echt waar: Chris doet weer mee.quote:
quote:Chris: gaan die folding dingen niet hardstikke snel?
Timmo snel ?
Eronymus: nou nee
Timmo: eerder traag
Eronymus: ong 5a 7 min maar ik moet er 400
Chris: 22 min
Chris: 21
Chris: ik zie bolletjes
Eronymus: geen idee of het verschillend is per job
Timmo: verschilt per job
Eronymus zwaait tussendoor naar Maggie
Fjolle: Zeg ik ga slapies doen
Fjolle: Truste
devzero: truste
Eronymus: ik ben net wakker
=-= Fjolle is now known as Fjolle|Zzzz
Eronymus: truste dan maar
Fjolle|Zzzz: Weinig geslapen de afgelopen week
Eronymus: kom net uit trein he
Gateway: weltrusten Fjolle|Zzzz
Chris: owjah
Chris: slaaplekker Fjolle|Zzzz
quote:[4-11-2005 22:28] <Chris> ik ga ff 10 minuten mezelf proberen te pijpen.. erg vermoeiend.. val je ook snel van in slaap
[4-11-2005 22:29] <Chris> zwaaaai
[4-11-2005 22:29] <Fjolle|Zzzz> Pardon?
[4-11-2005 22:29] <Eronymus> ahh
[4-11-2005 22:29] * Gateway luistert: Aprés Skihut 15\-Gunther & the Sunshine Girls - Teeny Weeny String Bikini.mp3
[4-11-2005 22:29] <Chris> hihi
[4-11-2005 22:29] <Gateway> suc6 Chris
[4-11-2005 22:29] <Chris> thnx
[4-11-2005 22:29] |<-- Chris has left irc.tweakers.net (Quit: Fokschaap forever!)
[4-11-2005 22:30] <Fjolle|Zzzz> En mijn vent zegt: zometeen ook eens proberen
[4-11-2005 22:30] <Gateway> hehe
[4-11-2005 22:30] <Gateway> Fjolle|Zzzz bel; maar vast 112
[4-11-2005 22:30] <Eronymus> geen idee hoe het straks in stats te vinden is
[4-11-2005 22:30] <devzero> Maggie: * valing zwaait terug naar Ero
[4-11-2005 22:30] <Eronymus> ohh
[4-11-2005 22:30] <Eronymus>
[4-11-2005 22:30] <devzero> makkelijk he, gmail
[4-11-2005 22:31] <Gateway> hadden we dit niet beter op msn kunnen doen>?
[4-11-2005 22:31] <Eronymus> altijd makkelijk
[4-11-2005 22:31] <Gateway> had maagie er ook bij kunne zijn
[4-11-2005 22:32] <Eronymus> had gekunt
[4-11-2005 22:32] <devzero> msn werkt ook niet op haar werk, alleen http wordt door gelaten
mooiquote:Op vrijdag 4 november 2005 22:34 schreef Maggie het volgende:* Maggie vindt het helemaal leuk om zo op de hoogte gehouden te worden
mooiquote:Op vrijdag 4 november 2005 22:49 schreef Maggie het volgende:
* Maggie is bijna vrij.
Morgen ben ik er weer. Zelfde tijd, zelfde zender.
dat is jammer maaruh dan kun je meteen door met F@Hquote:
F@H?quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:31 schreef Eronymus het volgende:
[..]
dat is jammer maaruh dan kun je meteen door met F@H![]()
Nee, er staat geen flush gepland voor morgen, maar ja je weet nooit wat die schaapjes gaan doen.quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:38 schreef 1-of-6Billion het volgende:
Morgen de Zondagflush!
Kom je'm weer verknallen Bruce?![]()
Nah ja, waarschijnlijk zijn het niet zo heel veel punten, dus er zijn er vast meer die er over heen kunnen
Dat maakt wel degelijk uit. Een zondagflush op maandag is natuurlijk veel beter dan een maandagflush op zondag. En een verjaardagsflush ter ere van mij op dinsdag is natuurlijk helemaal tof, zelfs als die op zondag is.quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:06 schreef Maggie het volgende:
Wat maakt het uit wanneer wie flusht? Of zeg ik nu iets doms?
ok...quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:34 schreef Maggie het volgende:
[..]
Dat lijkt mij inderdaad het meest waarschijnlijk.
Dat wordt dan een zondagflush op maandag en een miniverjaardagsflush op dinsdagquote:Op zaterdag 5 november 2005 20:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat maakt wel degelijk uit. Een zondagflush op maandag is natuurlijk veel beter dan een maandagflush op zondag. En een verjaardagsflush ter ere van mij op dinsdag is natuurlijk helemaal tof, zelfs als die op zondag is.
Nog een papiertje?
Dat wel, maar hij's toch mooi ontsnapt uit de FAD-stalquote:Op zaterdag 5 november 2005 21:37 schreef Maggie het volgende:
afvallig schaahaap!! Beste paard van stal zal je bedoelen
Ik heb geen flauw idee waar je het over hebt. Zorg jij nou maar eens dat je 1 miljoen punten haalt voor je begint te klagenquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:58 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
Dat wel, maar hij's toch mooi ontsnapt uit de FAD-stal![]()
Dus, vandaar.quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:16 schreef Fjolle het volgende:
[..]
Sorry mijn fout.
Maar omdat er gisteren ofzo vragen gesteld werden hierover, aldaar.
Het is volgens mijn info een feit dat Devzero en DukeBox ergens anders op rekenen nu.
Waarop? Geen idee. Misschien is het handig in het kader van bovenstaande om hier antwoord op te krijgen. Dus heren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |