Ja, 5 domeinnamen per e-mail adres. Oftewel: oneindig veel, want je krijgt per domein er een email adres (alias, forwarding, oke, maar dat boeit niet) erbijquote:Op woensdag 2 november 2005 15:37 schreef Xalopalyps het volgende:
http://www.combell.com/actie/ (5 domeinen)
Dat zie je bij gratisbe.be staan ja, maar je hoeft niet per se het 2de jaar te nemen, ook bij gratisbe.be wordt je gecontacteerd of je het wilt doorzetten of niet.quote:Op woensdag 2 november 2005 15:41 schreef Troel het volgende:
Ja, en het tweede jaar betaal je natuurlijk wel.
Het blijft niet gratis. Het tweede jaar kost het in ieder geval 8 euro.
Wel even compleet spammen he
Best knap als ze mn naam en adres niet wetenquote:Op woensdag 2 november 2005 15:41 schreef Troel het volgende:
Ja, en het tweede jaar betaal je natuurlijk wel.
Het blijft niet gratis. Het tweede jaar kost het in ieder geval 8 euro.
Wel even compleet spammen he
No problemquote:
Wat wil je ermee dan?quote:Op woensdag 2 november 2005 15:51 schreef Xalopalyps het volgende:
Fokken.be is vrij
Br33z4h.be is vrij
Nee, het beheer van de .be domeinen heeft dit gewoon gedaan, dit is vorig jaar ook gebeurd met .info domeinen en dit is ook perfect afgelopen bij mij.quote:
Die ene had ik net geregd mên.quote:Op woensdag 2 november 2005 17:04 schreef Xalopalyps het volgende:
www.bla-blabla-bla-bladiebladiebla-ik-ben-chatman-supersnel-met-msn.be is nog vrij - Add to basket
www.iwantedthelongestbelgiandomainnameintheworldandthishasto.be is nog vrij - Add to basket![]()
En wat zet je eropquote:Op woensdag 2 november 2005 17:08 schreef R-Mon het volgende:
[..]
Die ene had ik net geregd mên.
edit: Hmm, het lijkt erop dat ie het niet helemaal goed deed. Afijn ik heb hem nu.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |