abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 20 oktober 2005 @ 17:50:12 #51
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_31583915
Nee want dan krijg je een ban.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_31584378
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 17:37 schreef SCH het volgende:

[..]

Op Fok wordt niet opgeroepen tot geweld?
Die vergelijking gaat niet helemaal op. Op Indymedia kunnen vernielers van andermans eigendom een hele eigen verslaggeving zonder problemen posten. Veel van dat volk is minstens zo gevaarlijk als sommige haatverspreiders op extreemrechtse-websites.
"If you receive something that says "Send this to all your friends", please consider me not your friend. "
pi_31584628
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 18:14 schreef Idiosincrasico het volgende:

[..]

Die vergelijking gaat niet helemaal op. Op Indymedia kunnen vernielers van andermans eigendom een hele eigen verslaggeving zonder problemen posten. Veel van dat volk is minstens zo gevaarlijk als sommige haatverspreiders op extreemrechtse-websites.
Tja, als je het bevrijden van nertsen afkeurt, dan moet je daar niet komen.
  donderdag 20 oktober 2005 @ 18:31:18 #54
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_31584672
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 18:28 schreef SCH het volgende:

[..]

Je praat er weer omheen, Sch, blijf aan de bal..
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_31584809
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 18:28 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat is nog een 'mild' wapenfeit ... Ik heb gewoon niets met mensen die zich overal tegen afzetten, maar wel de vruchten van het kapitalisme plukken.
"If you receive something that says "Send this to all your friends", please consider me not your friend. "
pi_31584986
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 18:31 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Je praat er weer omheen, Sch, blijf aan de bal..
Waar omheen?

Jij praat erom heen door niet in te gaan op allerlei vergelijkbare websites. Indymedia is geen illegale site, anders werd ze wel verboden
pi_31585130
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 18:50 schreef SCH het volgende:

[..]

Waar omheen?
Jij komt aanzetten met nertsjes .. Het vernielen van militair-materiaal wat betaald is door de Nederlandse burger vind ik misdadig.
  donderdag 20 oktober 2005 @ 19:06:15 #58
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_31585224
quote:

[..]

Waar omheen?

Jij praat erom heen door niet in te gaan op allerlei vergelijkbare websites. Indymedia is geen illegale site, anders werd ze wel verboden
Indymedia is idd geen illegale site, anders lag die er al uit.
Ze hebben zichzelf ook heel mooi ingedekt door te stellen dat wat geplaatst word niet hun verantwoordelijkheid is. Zie de "Disclaimer".

Justitie zou ipv haar ogen eens te richten op extreem rechtse sites eens beter kunnen kijken naar ALLE extremistische sites. Nu is de site van Indymedia niet extremistisch, maar wel mogen alle links extremistische sites berichten plaatsen icl het geven van informatie en op te roepen tot actie.
Nu is actie voeren niet verboden, maar het vernielen dus wel.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
  donderdag 20 oktober 2005 @ 20:10:01 #59
111482 Ciurlizza
Opgeruimd staat netjes!
pi_31586370
quote:

[..]

Waar omheen?

Stormfront is ook nog steeds niet verboden. Dus dat argument gaat niet op. Je praat eromheen zoals Piet Verdriet zegt. Blijf eens ontopic.
Hup, aan het werk!
pi_31591512
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 18:58 schreef Idiosincrasico het volgende:

[..]

Jij komt aanzetten met nertsjes .. Het vernielen van militair-materiaal wat betaald is door de Nederlandse burger vind ik misdadig.
En waar staat dat op indymedia?
pi_31592664
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 23:08 schreef SCH het volgende:

[..]

En waar staat dat op indymedia?
http://www.indymedia.nl/nl/2005/10/30902.shtml

http://www.indymedia.nl/nl/2005/10/30780.shtml

http://www.indymedia.nl/nl/2005/08/30069.shtml

Maar van jou verwacht ik niet anders dan eenzijdig links-commentaar.
pi_31594106
Komt SCH toevallig uit een klein dorp in Drenthe?
Live like there's no tomorrow, love like you've never been hurt and dance like nobody's watching.
"We all lie in the gutter, but some of us look up at the stars." -- Oscar Wilde
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 07:25:35 #63
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_31597690
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 00:43 schreef Musketeer het volgende:
in een rood, rood, rood trollen-trollen land
daar zaten er twee heel parmant
De een blies de ander zijn fluit te fluit
En de ander poste rommel.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_31598940
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 00:43 schreef Musketeer het volgende:
Onder een Hunebed
pi_31633037
Indymedia is een links kritisch forum waar bezoekers informatie of nieuws kunnen plaatsen. Niemand doet er geheimzinnig over dat Indymedia een linkse signatuur heeft. Sommige berichten gaan om demonstraties, acties of verwijzingen naar bepaalde sites met extra informatie, andere berichten zijn verslagen van bepaalde plekken in de wereld, nieuws, ontwikkelingen etc.
Geschreven door mensen met grotendeels een sociaal, kritische kijk op de wereld.

Zoals op álle fora en vaak óok ál het nieuws (uit kranten en tv) is het slim om zelf je oordeel te vormen over de mogelijke vertekening in berichtgeving. Hetgeen op Indymedia geplaatst wordt is vaak zinnig omdat het berichten zijn die je niet vaak elders tegen komt. Wat je met die informatie doet, is jouw zaak.

Ik herinner me ooggetuigenverslagen mét filmmateriaal van wereldnieuws die ik zeer interessant vond omdat het vanuit een heel andere hoek kwam. Denk aan de globaliseringsbeweging en het politieoptreden in Seattle, Gotenburg en Genua. De reguliere media geven éen beeld, vaak beinvloed door de mening van beleidsmakers en politie; indymedia's verslagen komen van actievoerders of linkse journalisten. Geen van beide zal het volledige beeld geven, maar ik beschouw Indymedia als een waardevolle aanvulling op de reguliere nieuwskanalen.

Blijft staan dat ook daar berichten geplaatst worden door zotten of idioten, en dat de redactie geen verantwoordelijkheid voor draagt. Als in Zwitserland iemand een antisemitische cartoon plaatst, dan hoop ik dat die weer verwijderd wordt en anders kun je zelf een bericht plaatsen over de idioterie van zo'n cartoon.

Ik vind Indymedia niets om je over op te winden. Integendeel.
Het is een mooi gebruik van internet waarbij kritische mensen met linkse waarden elkaar en anderen op de hoogte kunnen houden van nieuws dat elders niet te vinden is en van acties over milieu, antiracisme, minderheden van indianen in Mexico tot stammen in Afrika en ludieke acties hier om de hoek.
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 18:51:16 #66
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_31633112
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 15:56 schreef Pietverdriet het volgende:
Vroeger had je de Bluf!! en dingen als Radikal en Rampspoed (van de roemruchte "Doe meer, saboteer" poster)
Tegenwoordig heb je Indymedia.
En stickers met Stem Niet, Denk Zelf.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 18:54:25 #67
111482 Ciurlizza
Opgeruimd staat netjes!
pi_31633167
SCH is uitgeluld
Hup, aan het werk!
pi_31633194
Het stormfront van extreem-links.

Totaal niet serieus te nemen en net zo bekrompen als hun tegenhangers aan de extreem-rechtse kant.
pi_31637374
Tja, ik ken één persoon wiensbijdrages standaard worden verwijderd bij indymedia als 'zionistisch', en dat is nou toevallig wat de persoon in kwestie niet is. Ik ken weinig mensen die zo consencieus een evenwicht proberen te vinden.
pi_31638276
Mwah, ik zie het vandaag voor het eerst, en ze posten gewoon rare dingen, die dan linken naar betrouwbare bronnen

als je een beetje filtert is het best wel n goede eye-opener denk ik
'De grotere inbreng van de markt leidt ertoe dat steeds grotere stukken van het landschap zullen worden ingericht naar de smaak van de meerderheid die meent dat Pim Fortuyn de grootste Nederlander allert tijden was.'
Willem van Toorn-NRC Handelsblad
pi_31643496
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 15:56 schreef Pietverdriet het volgende:
Vroeger had je de Bluf!! en dingen als Radikal en Rampspoed
Tegenwoordig heb je Indymedia.
Bluf werd omgedoopt tot NN en heet nu Ravage
pi_32792075
*komt weer es langs en geeft een schopje

was indymedia maar het stormfront van extreem links

dan zouden ze tenminste net als "blokkie" (iemand die onder de mindere kant van fok! erg bekend is)

mensen met een vrije mening met de dood bedreigen en dat meerdere keren achter mekaar

en daarna een propagandistisch emailtje sturen waarin iedereen die hem met zijn leugens confronteerd afdoet als zijnde gemeen
Officieel eigenaar van #rp op tweakers.net/fok! IRC :)
pi_32795289
Indymedia vind ik een uitstekend initiatief.

Helaas biedt het ook onderdak aan Linkse idioten die geen donder van de wereld snappen.

De hetze tegen Fortuyn was gebaseerd op een dogmatische, hysterische denkwijze.

Ze hebben zich daarmee in eigen voet geschoten, want als ze werkelijk wisten hoe de machtstructuren in elkaar zitten, dan hadden ze Fortuyn voor 100% gesteund.

In de daarop volgende Bilderberg conferentie mocht voor het eerst een minister aanschuiven.

Klaas de Vries.......
  zondag 4 december 2005 @ 02:09:33 #74
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32798316
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 23:42 schreef COLAIUTA het volgende:
Indymedia vind ik een uitstekend initiatief.

Helaas biedt het ook onderdak aan Linkse idioten die geen donder van de wereld snappen.

De hetze tegen Fortuyn was gebaseerd op een dogmatische, hysterische denkwijze.

Ze hebben zich daarmee in eigen voet geschoten, want als ze werkelijk wisten hoe de machtstructuren in elkaar zitten, dan hadden ze Fortuyn voor 100% gesteund.

In de daarop volgende Bilderberg conferentie mocht voor het eerst een minister aanschuiven.

Klaas de Vries.......
wat is zo goed aan het initiatief? ze worden niet voor niks scherp in de gaten gehouden door de aivd. het is een stel stinkende gevaarlijke stenengooiers en minstens net zo ondemocratisch als de afa.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_32798347
Ik kan me helemaal vinden in de term "het linkse stormfront". Er zullen best normale genuanceerde mensen tussenzitten, maar het deel groenfronters/milieudefensie/anarchisten verpest het wat mij betreft voor die groep. Net zoals bij Stormfront dus...
Ja, ik generaliseer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')