abonnement Unibet Coolblue
pi_31854390
Gaat lekker...Iedereen doet al niet mee in Parijs, maar ik denk dat het bij de Masters niet anders is....
Ik zie Hewitt er ook niet meedoen, en het is maar de vraag of Federer het er red...
Leuk voor Ljubicic en Gonzales en Nalbandian...Kunnen ze misschien alledrie meedoen daar...Maar wat een devaluatie voor de laatste toernooien van het jaar zeg...Triest gewoon...

En het jaar begon zo goed met een super AO(nummer 1t/m in de halve finales) en goede eerste masters en zo :/
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  dinsdag 1 november 2005 @ 14:29:50 #102
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_31866704
quote:
Bollegraf en Bogtstra tenniscaptains

Uitgegeven: 1 november 2005 10:21
AMSTERDAM - De handtekeningen staan nog niet op papier, maar de tennisbond is volgens De Telegraaf rond met de captains voor de Davis Cup en de Fedcup. Tsjerk Bogtstra blijft captain bij de mannen en bij de vrouwen volgt Manon Bollegraf Hans Felius op. Richard Krajicek treedt toe tot het bestuur van de tennisbond KNLTB.

Felius nam de honneurs bij het Fedcup-team in 2005 tijdelijk waar, maar richt zich nu weer volledig op zijn baan als technisch directeur. Hij liet weten blij te zijn met de komst van Krajicek: "Ik heb me reeds lange tijd sterk gemaakt voor het mobiliseren van tennis know-how. Ik kan mij dan ook geen betere sparringpartner binnen het bestuur indenken."

Zijn opvolger als coach van het Fedcup-team werkte afgelopen jaar al met de Nederlandse dames. "Daarna zou ik Felius opvolgen", aldus de oud-tennisster. "De details moeten nog worden uitgewerkt, maar dat is een formaliteit. Ik zie het als een uitdaging om met Michaëlla Krajicek en de andere jonge meisjes te proberen op termijn de Wereldgroep te halen."
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  dinsdag 1 november 2005 @ 14:37:15 #103
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_31866857
Hopelijk neemt Haarhuis het binnenkort over van Bogtstra
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  dinsdag 1 november 2005 @ 16:18:06 #104
93828 nickybol
onderduiknaam
pi_31869592
Hopelijk neemt Haarhuis of Richard het snel over van Bogstra. Die man mogen ze er van mij snel uitgooien.
  dinsdag 1 november 2005 @ 16:22:13 #105
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_31869708
Bogtstra is een held. Doet elke keer toch goed mee ondanks minder materiaal dan zn voorganger. Alleen bij de Slowaken heeft hij lopen klooien, met Haarhuis op zaterdag en Wessels op zondag, maar achteraf gezien had je nooit van die Slowaken gewonnen. Hup Tjerk
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_31871919
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 16:22 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Bogtstra is een held. Doet elke keer toch goed mee ondanks minder materiaal dan zn voorganger. Alleen bij de Slowaken heeft hij lopen klooien, met Haarhuis op zaterdag en Wessels op zondag, maar achteraf gezien had je nooit van die Slowaken gewonnen. Hup Tjerk
Bogstra laat ook altijd spelen zoals het publiek denkt, vandaar dat de supporter achter hem staat. Maar goed, een ander had de Slowaken gewoon uit die hal getimmerd met dezelfde mensen. Had ook leuk geweest, want de jongens konden die moraal goed gebruiken. Helaas besloot Bogstra anders 'k Hoop dat Haarhuis wil.
  dinsdag 1 november 2005 @ 17:51:05 #107
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_31872062
De Slowaken die hal uit timmeren?

Hoe had jij met een halffitte Wessels, Sluiter, V Gemerden, Haarhuis en Wassen willen winnen van Hrbaty, Kucera, Beck en Mertinak ???

Ik was erbij, dat was je echt nooit gelukt
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_31875909
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 17:51 schreef The_BoezelaaR het volgende:
De Slowaken die hal uit timmeren?

Hoe had jij met een halffitte Wessels, Sluiter, V Gemerden, Haarhuis en Wassen willen winnen van Hrbaty, Kucera, Beck en Mertinak ???

Ik was erbij, dat was je echt nooit gelukt
Zeg nooit nooit. Kijk eens hoe ver een gemankeerd AZ van de UEFA Cup af was. 't Is dat Nederlanders erop rekenen dat er een tegentreffer in de laatste minuut te verwachten is ... als je verkrampen kan, zal dat gebeuren. Hrbaty mag je hoger aanslaan, maar hij kwam toch in de problemen tegen een niet-fitte Sluiter.
  dinsdag 1 november 2005 @ 20:04:26 #109
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_31875976
Coria eruit in Parijs. Die kan zijn plaats voor Shanghai nog verliezen.
Concurrent voor zijn plaats Puerta ligt er ook al uit.
Ljubicic moet tegen Blake, ook geen misselijke loting.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  dinsdag 1 november 2005 @ 21:54:16 #110
93828 nickybol
onderduiknaam
pi_31879993
Bogstra is absoluut geen held, eerder een matennaaier, maargoed dat heb ik wel vaker gezegd hier in de tennistopics.
pi_31880543
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 20:04 schreef XL het volgende:
Coria eruit in Parijs. Die kan zijn plaats voor Shanghai nog verliezen.
Concurrent voor zijn plaats Puerta ligt er ook al uit.
Ljubicic moet tegen Blake, ook geen misselijke loting.
Maar aan de andere kant doet Safin straks niet mee in Shanghai.

De kans voor Coria is toch wel redelijk groot dat hij minimaal 9de op de eindejaarsranking wordt, ongeacht wat Ljubicic en Davydenko in Parijs doen.
  dinsdag 1 november 2005 @ 22:14:01 #112
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_31880814
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 22:06 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Maar aan de andere kant doet Safin straks niet mee in Shanghai.

De kans voor Coria is toch wel redelijk groot dat hij minimaal 9de op de eindejaarsranking wordt, ongeacht wat Ljubicic en Davydenko in Parijs doen.
8 toch? Behalve Safin heeft toch nog niemand zich verder afgemeld.
Ik weet ook niet goed hoeveel punten er nog te behalen zijn. Krijg je nog steeds punten als je hoog geplaatste spelers verslaat?
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  dinsdag 1 november 2005 @ 22:19:40 #113
93828 nickybol
onderduiknaam
pi_31881002
Dat is geloof ik alleen nog maar bij de wta.
pi_31881263
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 22:14 schreef XL het volgende:

[..]

8 toch? Behalve Safin heeft toch nog niemand zich verder afgemeld.
Ik weet ook niet goed hoeveel punten er nog te behalen zijn. Krijg je nog steeds punten als je hoog geplaatste spelers verslaat?
Ja, maar als iemand uit de top 8 zich afmeldt schuift toch gewoon de nummer 9 door, lijkt me?
  dinsdag 1 november 2005 @ 22:27:31 #115
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_31881336
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 22:25 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Ja, maar als iemand uit de top 8 zich afmeldt schuift toch gewoon de nummer 9 door, lijkt me?
Safin is 9. Dus op dit moment gaan gewoon de eerste 8.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_31882709
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 22:27 schreef XL het volgende:

[..]

Safin is 9. Dus op dit moment gaan gewoon de eerste 8.
Wist niet dat Marat zo ver was weggezakt door zijn blessures.
  dinsdag 1 november 2005 @ 23:09:48 #117
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_31882939
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 23:03 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Wist niet dat Marat zo ver was weggezakt door zijn blessures.
Hij was door zijn winst downunder wel geplaatst, ondanks de negende plaats. Helaas nog niet fit dus.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  woensdag 2 november 2005 @ 18:40:26 #118
30919 mitt
Michael Corleone
pi_31904229
Was een mooi moment om te gaan voor Bogstra.
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_31905034
Zullen we gaan gokken hoeveel niet top 8spelers mee mogen gaan doen aan de top8 masters?
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  woensdag 2 november 2005 @ 19:32:58 #120
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_31905859
Ik denk 9

Eerste reserve mag ook in actie komen
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_31914797
Ongelooflijk...Heb je al die gasten die ineens een kans maken om misschien een keer een kans te maken een Master te winnen of de Masters te halen, verliezen Gonzales en Nalbandian beide in de eerste ronde
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_31932942
Davydenko heeft in ieder geval een goede stap op weg naar de Masters Cup gezet door de kwartfinale te bereiken in Parijs.
pi_31933708
Davydenko en Ljubicic verdienen het eigenlijk wel het meest. Gaudio op zich ook wat maar die heeft niks te zoeken op hardcourt bij de masters.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_31934150
Davydenko en Ljubicic verdienen het zeker.

Als Ljubicic in net zo'n topvorm bljft als ie de laatste tijd was winnen de Kroaten de Davis Cup.
pi_31934272
Ik vind Ljubicic trouwens een van de absolute toppers van 2005. Misschien wel de derde beste van het jaar na Federer en Nadal.

In de Grand Slams en het midden van het jaar heeft ie niet goed gepresteerd, maar verder vooral indoor grote dingen laten zien.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')