Het was mooi weer, tenminste hierquote:Op zondag 16 oktober 2005 19:09 schreef LeefbaarFok het volgende:
Wat is het hier druk, dit weekend?
Bij ons in de gids staat dat er vanaf 20.00 voetbal is, maar ik zag reclame voor het voetbal maar daar begon het voetbal om kwart voor 8 al, dus ik weet het eigenlijk niet. Maakt me niet zoveel uit, kan het toch niet zienquote:Op zondag 16 oktober 2005 21:31 schreef LeefbaarFok het volgende:
Hebben die flikkers van de NOS donderdag voetballen of is er ONM?
Dat hangt af van de VVN (voetballertjes-van-niks).quote:Op zondag 16 oktober 2005 21:31 schreef LeefbaarFok het volgende:
Hebben die flikkers van de NOS donderdag voetballen of is er ONM?
Dat is die dochter?quote:Op maandag 17 oktober 2005 19:02 schreef Iwan1976 het volgende:
Vanavond maakt Ilana Rooderkerk haar debuut als Esmee Klein.
Yep... Ze was net ook al even te zien met haar tv-moeder in RTL Boulevard.quote:Op maandag 17 oktober 2005 19:09 schreef DeTolk het volgende:
Dat is die dochter?
Het zal wel niet meer lang duren.quote:Op maandag 17 oktober 2005 19:54 schreef LeefbaarFok het volgende:
Is ze nu rip?
quote:JUNIOR COUWENBERG: "Het is Junior tegenwoordig. Gyman is van vroeger."
Ik snap het niet, Junior is toch veel nichterig dan Gyman? Gyman is een coole naam.quote:Op maandag 17 oktober 2005 20:04 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Het zal wel niet meer lang duren.
[..]
![]()
Die voorstukjes van De Bitchesquote:Op maandag 17 oktober 2005 21:21 schreef Iwan1976 het volgende:
Kim Pieters (ONM: Claire Simons) is ook overgelopen naar 'Samen'.![]()
En Kenan Raven (ONM: Duuk de Ruyg) speelde een homeshoppingpresentator in 'Bitches', dat vandaag als titel 'De Blèr Bitch Prodject' had.![]()
Ik vrees een standaard verhaallijn, meisje gaat de verkeerde kant op om aan het juk van haar strenge moeder te ontsnappen... raakt een paar keer flink bezopen, komt in de handen van foute mannen die haar gebruiken, blablablablaquote:Op maandag 17 oktober 2005 20:03 schreef Soldier2000 het volgende:
Gvd die dochter is goed knap zeg!!
Niet meer nodig, heb het net precies op internet gezien.quote:Op maandag 17 oktober 2005 21:38 schreef -Marlii- het volgende:
Kan iemand beetje vertellen wat er gebeurd is ?? Die klojo's hier thuis weten niet hoe de video moet opnemenHeb dus gemist, en kan niet wachten tot de afl op internet staat, of op de herhaling. Enige wat ik gezien heb ik de laatste paar minuten van Gyman *ik zie dat ie vanaf vandaag Junior heet
* en Renee die last van dr hart kreeg.
dit meen je niet he?? als gast of voor vast????quote:Op maandag 17 oktober 2005 21:21 schreef Iwan1976 het volgende:
Kim Pieters (ONM: Claire Simons) is ook overgelopen naar 'Samen'.![]()
Waarom naar C, en niet naar B ??quote:AMSTERDAM - Waarom moeilijk doen, als het makkelijk kan? ONM-actrice Katarina Justic is haar zeer bescheiden A-cup al jaren zat. Onlangs nam ze de beslissing moeder Natuur een handje te helpen. En om alle eventuele speculaties bij voorbaat al de nek om te draaien, mag iedereen het weten. Sterker nog, we mogen het zelfs zien!
Geen Georgina Verbaan-taferelen. Men hoeft straks geen stiekeme blikken in Katarina's wellicht prachtige decolleté te werpen en vragen als 'ben je aan de pil gegaan' of 'ben je gewoon wat zwaarder geworden' zijn overbodig. Katarina Justic is de eerste soapactrice die Nederland laat meegenieten van een cosmetische ingreep.
Waarom in hemelsnaam?
Duidelijk nerveus struikelt Katarina bijna de kliniek van Robert Schoemacher in Scheveningen binnen. Nog twee uur en dan gaat het gebeuren. De cameraploeg van SBS6, die vanavond een en ander zal gaan uitzenden, is druk in de weer. Er wordt overlegd over het licht in de operatiekamer. Kortom, er heerst een ietwat onrustige sfeer. Het lijkt Katarina bijna te veel te worden.
Thuis stoer zijn is één ding, maar als het er werkelijk op aan komt... Weet je wat, om de hoek is een leuk café. Laten we daar even heen gaan. Dankbaar staat de actrice op. Even uitstel. Als de serveerster vraagt wat we willen drinken, schudt Katarina haar hoofd. "Sorry, voor mij niets. Ik moet nuchter blijven voor de operatie." Wat een toestand.
Met een open blik kijkt ze me aan: "Ik begin nu echt een beetje zenuwachtig te worden." Op haar horloge kijkend: "Achteraf gezien had ik misschien liever vanmorgen vroeg al aan de beurt geweest. Maar ja" , vermant ze zich, "het is het straks allemaal dubbel en dwars waard geweest." Dat mogen we wel hopen, ja.
Bron
Dat laatstequote:Katarina Justic is gisteren onder het spreekwoordelijke mes gegaan in de kliniek van Robert Schoemacher. De actrice wilde een grotere cupmaat en besloot dus haar borsten te laten vergroten. De kliniek was maar al te bereid om haar in dit verzoek te honoreren. Ook voor de verhaallijn van Shirina heeft dit gevolgen, zij zal in de serie ook een borstvergroting ondergaan. Waarom? Daarvoor kijk je de komende weken naar ONM. Zo zie je maar weer dat werkelijkheid en fictie elkaar soms weinig ontlopen.
En dan nog een laatste ontzenuwd feitje, Katarina doet dit niet onder dwang van ONM of BNN, ze wil dit zelf en BNN of ONM betalen dus absoluut niet voor haar operatie.
Kim Pieters is exact 11 dagen ouder dan ik en dus absoluut géén 30!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |