abonnement Unibet Coolblue
pi_30430191
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 15:18 schreef Gijsje het volgende:
Gaat er eigenlijk iemand hier naar een race, ik ga denk ik naar beide eerste races. Zowel in Duitsland als Engeland.
Ik wilde eik richting Brands Hatch ketsen; maar met een auto die gemiddeld 1 op 4 doet leek me dat achteraf niet zo een héél erg goed idee
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_30430273
Als je meedokt met de benzine wil ik best met jou een roadtrip aangaan (in een auto die 1 op meer dan 4 doet).
Where facts are few, experts are many.
pi_30431197
Het worden interessante race-dagen... A1GP EN F1...

Lausitz is een pittig stukje rijden... Vanaf 's-Hertogenbosch is het ongeveer 7 uur rijden (maar ik weet niet of viamichelin.com rekening houdt met de snelheidsregels in Deutschland...)
.
pi_30432868
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 19:11 schreef Atreidez het volgende:
Als je meedokt met de benzine wil ik best met jou een roadtrip aangaan (in een auto die 1 op meer dan 4 doet).
Daarbij komt nog eens dat ik eik finaal door mn geld heen ben (door diezelfde auto die meer dan 1 op 4 doet).
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_30434562
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 20:25 schreef vosss het volgende:

[..]

Daarbij komt nog eens dat ik eik finaal door mn geld heen ben (door diezelfde auto die meer dan 1 op 4 doet).
Je bent bang dat ie je gaat verkrachten he?

Geef je groot gelijk
Dus...
pi_30434602
Hij kan zich hoogstends genaaid voelen
Where facts are few, experts are many.
pi_30434721
Je kan ook met de bus gaan. Voor 129 euro heb je een busreis en een toegangskaartje.
pi_30440227
klopt dat is niet veel maar als je met 4e gaat dan heb je die 75 euro die je voor de busreis per persoon betaald er wel weer uit. Mits je natuurlijk geen auto hebt die 1 op 4 rijdt. Leen bijvoorbeeld de Panda van de buurvrouw.
-
pi_30458820
quote:
Waarschijnlijk zal dit weekend het Italiaanse team gepresenteerd worden binnen de A1 Grand Prix. Het team zal gerund worden door Coloni Motorsport.
Coloni is momenteel ook in andere series actief, zoals GP2, Formule 3 en ze organiseren het Italiaans Formule 3000 kampioenschap.

Tot hun vaste coureurs behoren o.a. G. Bruni en Mathias Lauda.

Na het weekend zal er meer duidelijkheid hierover zijn.

Lang was onduidelijk of Italië aan het kampioenschap zou deelnemen.

bron: www.verstappen.nl
En dat is er weer ene bij
|De nummer 1 van Limburg speelt haar wedstrijden in het Parkstad Limburg Stadion|
pi_30459687
Gaan we nog een keer testen vóór de eerste race?
pi_30477581
Weet niet of het al gemeld was, maar er is weer een nieuw land bij.
quote:
Tsjechië stapt ook A1 Grand Prix binnen

Met nog slechts twee weken te gaan voor het debuut van het A1 Grand Prix-kampioenschap meldt zich opnieuw een team aan. Het vier-en-twintigste team in de serie zal het land Tsjechië vertegenwoordigen.

De manager Antonin Charouz bevestigde drie namen voor het Tsjechische A1 Team. Tomas Enge, Jarek Janis en Jan Charouz zijn bevestigd. Hoewel niet relevant bij deze serie is het onbekend welke rollen de coureurs gaan spelen binnen het team.

"Het is fantastisch voor de Tsjechische motorsport dat we aan het kampioenschap kunnen deelnemen", zegt manager Charouz in een reactie. "Het was in ieder geval niet makkelijk. We zijn nu met verschillende tv-stations in Tsjechië aan het onderhandelen om de races live uit te zenden, zodat Tsjechische bedrijven meer interesse hebben om ons te sponsoren."
Bron
pi_30478630
Zit er geen Limiet aan het aantal deelnemende landen? Straks zit je met 30 wagens op de baan ofzo.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 11 september 2005 @ 15:01:42 #63
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_30484664
quote:
Op zondag 11 september 2005 11:39 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Zit er geen Limiet aan het aantal deelnemende landen? Straks zit je met 30 wagens op de baan ofzo.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_30485279
quote:
Op zondag 11 september 2005 11:39 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Zit er geen Limiet aan het aantal deelnemende landen? Straks zit je met 30 wagens op de baan ofzo.
Maximaal 25 teams
|De nummer 1 van Limburg speelt haar wedstrijden in het Parkstad Limburg Stadion|
  zondag 11 september 2005 @ 18:18:25 #65
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_30490501
Dit wordt echt geniaal Ik lees het nu pas maar dit ga ik zeker kijken

De formule 1 ben ik de afgelopen jaren vanaf gestapt, het werd saai.. eentonig.... enz. enz. Vroeger was het veel beter, maar ja... met Bernie enzo

Ben ook benieuwd naar hoe Verstappen gaat presteren, hij heeft veel potentie, goeie coureur die de auto goed kan afstellen en goeie inhaalacties heeft.
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_30490541
Maar er zijn er meerdere die dat kunnen
  zondag 11 september 2005 @ 18:23:36 #67
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_30490659
Yep Maar ja... vaderlandsliefde he en Verstappen is toch altijd een idool van me geweest!
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_30525426
En het Franse team heeft zijn rijders bekend gemaakt.
quote:
A1GP: Frankrijk laat Premat en Lapierre rijden

Het Franse team uit de A1GP series, dat in september van start zal gaan, heeft de rijders die het klusje moeten gaan klaren reeds gecontracteerd. Aanvankelijk werd verwacht dat Loic Duval en Cristophe Bouchut de wagen zouden gaan besturen, aangezien beide rijders al mochten testen in de A1GP-wagen, maar uiteindelijk werd toch van het duo afgezien en besloten voor twee andere rijders te kiezen.

Alexandre Premat en Nicolas Lapierre zijn hierop reeds officieel gecontracteerd en zullen gedurende de eerste races van stoeltje wisselen. De eerste race op Brands Hatch zal vermoedelijk worden gereden door Premat, alhoewel alles nog mogelijk is. Jean-Paul Driot die het Franse team in handen heeft, en ook wordt genoemd om het Zwitserse en Mexicaanse team te runnen, contracteerde beide rijders, maar heeft wellicht ook een ander idee in gedachten: “We zullen starten met Premat en Lapierre, maar we zijn er nog niet zeker van hoe dingen er vanaf dan uit zullen zien. We zijn erg flexibel, maar beide rijders zullen aanwezig zijn op Brands Hatch.”

“Later zal ik gaan beslissen of er een jong, Frans talent promotie zal krijgen, en of dat misschien een goed idee is voor het team. We zouden zelfs 24 verschillende rijders kunnen kiezen voor de 24 verschillende races”, zo grapt Driot.
Bron
pi_30549306
Het gaat goed met de verkoop van kaartjes voor de eerste race op 25 september!
quote:
Brands Hatch bijna uitverkocht

Inderdaad, een telefoontje naar het circuit op Brands Hatch leerde ons dat er geen tribuneplaats meer te krijgen is voor de komende A1 Grand Prix wedstrijd.
We belden dus ook even met Gebo GrandPrix Reizen. Bert de Roo van Gebo: "Wij hebben een flink aantal kaarten vooraf ingekocht omdat we wisten dat dit een ontzettend oranje feest zou worden. Er zijn nog steeds volop busplaatsen te krijgen en ook losse tribune kaarten. Zitten bussen vol, zetten we er gewoon meerdere in!"
De busreis van Gebo (klik op bovenstaande banner voor meer info) vertrekt zaterdag 24 september in de avonduren vanaf Nieuwleusen, Zwolle, Utrecht, Amsterdam en Eindhoven. De overtocht naar Engeland gaat per boot tussen Calais en Dover.
Op zondag arriveren de bussen rond 08.00 uur bij het circuit. De hele dag kun je de verschillende races volgen en dat zijn er heel wat voor en na de A1 Grand Prix. Rond 19.00 uur wordt de terugreis aangevangen.

Bert de Roo: "Dit wordt een waanzinnig feest hoor! Als alles goed gaat is de oranje merchandise van Jos Verstappen nét op tijd klaar en wordt vervolgens in de bus verkocht. De boekingen lopen prima en er is ook zeer veel animo uit het buitenland. Ik denk zelf dat meerdere mensen zich verkeken hebben op de vraag naar dit evenement. Zelden zagen we een nieuw initiatief zo goed slagen voor de eerste keer."
De prijs voor het busarrangement start bij Euro 129,- inclusief staanplaats. Een start-finish zitplaats boek je erbij voor een meerprijs van Euro 20,-

Zoals het er nu uitziet staan in elk geval de kleuren van de tribunes in Engeland al vast: knal oranje!
Het programma van Jos op Brands Hatch is nog niet helemaal ingedeeld, maar er zal alles aan gedaan worden om tijd vrij te maken voor een meet en greet met de fans die meereizen met de Gebo bussen. Zeker omdat Jos ook nog niet vergeten is dat vorig jaar een bus fans naar Silverstone is gereisd terwijl Jos er niet aanwezig was. Hij staat al klaar voor handtekeningen!

bron: verstappen.nl
|De nummer 1 van Limburg speelt haar wedstrijden in het Parkstad Limburg Stadion|
pi_30549324
quote:
Jos rijdt demo in Lausitz

Komend weekend rijdt Jos enkele demo rondjes met de A1 Grand Prix bolide op de EuroSpeedway in Lausitz tijdens het DTM weekend.

Hiermee kan de opvallende oranje auto van het Nederlands team een stukje promotie doen voor volle tribunes. De EuroSpeedway is immers de tweede race van het A1 kampioenschap.
De EuroSpeedway is een modern circuit dat op vele manieren gebruikt kan worden. Het DTM parcours is niet exact gelijk aan het parcours dat A1 Grand Prix gaat gebruiken. Vanaf een bijna 35 meter hoge hoofdtribune heeft het publiek zicht op het hele circuit. De DTM verwacht 70.000 toeschouwers, een mooi aantal om een leuke demo voor te geven!
Sinds het bekend worden van de live uitzendingen op RTL7 van alle races, is A1 Grand Prix in Nederland ook veel meer in de belangstelling gekomen.
|De nummer 1 van Limburg speelt haar wedstrijden in het Parkstad Limburg Stadion|
pi_30549346
quote:
A1 GP: Extra test Silverstone

Vandaag is een laatste test bevestigd voor A1 Grand Prix teams. Deze wordt gehouden op het circuit van Silverstone, a.s. maandag 19 september.
Deelname is voorbehouden aan de teams die zich later hebben ingeschreven en zodoende de eerdere test op Silverstone moesten missen.
Canada en Tsjechië zullen in ieder geval deelnemen. Ook de teams van Ierland en Duitsland mogen deelnemen omdat deze pas één test gereden hebben. Er wordt gemompeld dat Japan en Italië ook als team aanwezig zullen zijn. Zelfs een vijfde team zou dan bekend gemaakt gaan worden. Dat zou de deelname op 25 teams brengen, een ongekend groot aantal voor een startende serie.
De eerste twee races moet elk team in elk geval zonder schade proberen te rijden, want de tweede auto komt voor elk team pas bij de derde wedstrijd beschikbaar.
|De nummer 1 van Limburg speelt haar wedstrijden in het Parkstad Limburg Stadion|
pi_30549426
Zonder schade..............
  dinsdag 13 september 2005 @ 22:37:47 #73
70366 JPM01
The F1 season is over
pi_30555917
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 19:36 schreef HPoi het volgende:
Zonder schade..............
maar goed dan Duitsland Michael Schumacher er niet in zet
To finish first, you first have to finish!
Next race: See you 12 march 2006 Gulf Air Bahrain Grand Prix, Manama
AFC Ajax 4 ever
pi_30556247
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 22:37 schreef JPM01 het volgende:

[..]

maar goed dan Duitsland Michael Schumacher er niet in zet
gelukkig niet nee, dan wisten we bij voorbaat al wie alle races ging winnen
|De nummer 1 van Limburg speelt haar wedstrijden in het Parkstad Limburg Stadion|
  dinsdag 13 september 2005 @ 22:55:21 #75
70366 JPM01
The F1 season is over
pi_30556625
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 22:45 schreef TheGHunter het volgende:

[..]

gelukkig niet nee, dan wisten we bij voorbaat al wie alle races ging winnen
die ene race die hij nog kado kreeg ook
To finish first, you first have to finish!
Next race: See you 12 march 2006 Gulf Air Bahrain Grand Prix, Manama
AFC Ajax 4 ever
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')