abonnement Unibet Coolblue
pi_30135422
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 16:13 schreef Frutsel het volgende:
Ja klopt, maar de dijken houden het niet, waren te verzwakt en die zijn gisteren, vannacht en vandaag doorgebroken en die krijgen ze vooralsnog niet dicht. D'r stroomt nog steeds water NO in
Waar is Wim-Lex als je hem nodig hebt met zijn watermanagement

Ik zat net wat filmpjes te kijken op foxnews.com de staat Mississippi is nog wel het zwaarste getroffen. Biloxi en Gulfport lijken eerder oorlogsgebieden
pi_30135635
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 16:23 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Waar is Wim-Lex als je hem nodig hebt met zijn watermanagement

Ik zat net wat filmpjes te kijken op foxnews.com de staat Mississippi is nog wel het zwaarste getroffen. Biloxi en Gulfport lijken eerder oorlogsgebieden
New Orleans ook, kompleet met plunderingen en schietpartijen
  woensdag 31 augustus 2005 @ 16:34:40 #28
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_30135835
Doet me ietwat denken aan "The day after tomorrow" taferelen.
Maar goed, natuurgeweld kun je niet tegen houden, je kunt hooguit voorkomen tot erger.
Ik wens ze daar dan ook veel sterkte en succes bij.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_30136107
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 16:29 schreef indahnesia.com het volgende:
New Orleans ook, kompleet met plunderingen en schietpartijen
Ja jammer genoeg maken zijn er mensen die gebruik maken van deze situaties

Hier de dijkdoorbraak in New Orleans:


De locatie in Google Earth:
  woensdag 31 augustus 2005 @ 16:42:06 #31
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_30136125
FOX News: People have reported seeing sharks swimming through the streets of New Orleans.

Oef!
O, ye Fountains, Meadows, Hills, and Groves
pi_30136630
In het ene bericht staat dat er 9.000 mensen in de Superdome zitten, in het andere bericht staat 30.000....Zal wel door de chaos daar komen, dat de berichten verschillen.

Aan de ene kant boven ze denk ik wel met het warme weer, want dan kan het water makkelijker verdampen (om vervolgens ergens anders neer te vallen ), maar aan de andere kant, er blijft water de stad in stromen, dus verdampt het moeilijker en het is ook niet goed voor mensen die vast zitten, bijvoorbeeld in puinhopen....


Offtopic: bij de NOS lopen ze ver achter zeg...."Het dodental kan boven de honderd uitkomen."
  woensdag 31 augustus 2005 @ 16:58:52 #33
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_30136788
"NEW ORLEANS, Louisiana (CNN) -- A day after Hurricane Katrina dealt a devastating blow to the Big Easy, New Orleans Mayor Ray Nagin on Tuesday night blasted what he called a lack of coordination in relief efforts for setting behind the city's recovery. "There is way too many fricking ... cooks in the kitchen," Nagin said in a phone interview with WAPT-TV in Jackson, Mississippi, fuming over what he said were scuttled plans to plug a 200-yard breach near the 17th Street Canal, allowing Lake Pontchartrain to spill into the central business district."
O, ye Fountains, Meadows, Hills, and Groves
pi_30136806
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 16:42 schreef Hallulama het volgende:
FOX News: People have reported seeing sharks swimming through the streets of New Orleans.

Oef!
Vanochtend was het er nog 1... Maar ja, iemand moet die lijken opruimen natuurlijk
pi_30136841

Denk je dat die meter water wel mee valt, fikt je huis tot de waterlijn af. Ook lekker.
  woensdag 31 augustus 2005 @ 17:06:14 #37
798 voyeur
bemoeit zich
pi_30137029
Het wachten is op een massale uitbraak van difterie. De ingredienten zijn nauwgezet bijeengebracht door het mismanagement. De superdome vol met arme negers wordt wel dagelijks bevoorraad met vers voedsel maar de latrines lopen al dagen over. Perfecte planning: veel mensen op een kleine ruimte met zeer gebrekkige hygiene. Een beetje epidemie en NO heeft een heleboel negertjes minder.
Ik vind het werkelijk misdadig; is er dan niemand in de VS die weet dat je echt wel een paar dagen zonder voedsel kan, maar niet zonder hygiene. Hoe moeilijk is het voor een supernatie om dagelijks een paar honderd latrines te wisselen en elders te reinigen. Met een paar helicopters en een fractie van het materieel wat we hier bij Koninginnedag inzetten kan een ramp voorkomen worden.

Maar goed dat gold natuurlijk ook voor dijkverzwaringen in de dagen vooraf (die ingenieurs wisten heus wel dat de dijken daar niet tegen bestand zouden zijn), inspectie van de dijken achteraf, massale inzet van het leger om de zwakke plekken te versterken etc.
Here we are now, entertain us.
  woensdag 31 augustus 2005 @ 17:08:15 #38
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_30137085
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 16:42 schreef Hallulama het volgende:
FOX News: People have reported seeing sharks swimming through the streets of New Orleans.

Oef!
Misschien kunnen de bewapende negers die wel afschieten met hun guns.
Tyrone vs Jaws
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
  woensdag 31 augustus 2005 @ 17:15:07 #39
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_30137321
Iedereen kan wel zeiken maar dit is gewoon een geval van overmacht. En zelfs als zijnde "supernatie" doe je niets tegen natuurgeweld.
Moet wel toegeven dat men wat slemielerig te werk gaat. Maar wellicht ligt dat aan het feit dat de VS het merendeel van de militairen buitenboord heeft plus materieel.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
  woensdag 31 augustus 2005 @ 17:18:51 #40
798 voyeur
bemoeit zich
pi_30137435
Ik zag net beelden van die verschrikkelijke lootings; zorg nummer één voor de rampencoördinatie. Allemaal negervrouwen met pakken eten en luiers renden een winkel uit voor ze neergeschoten werden wegens looting.

Hadden allemaal braaf gewacht tot de blanke eigenaar zijn winkel 's morgens zou openen, maar die was er vandoor. Toen de deur zelf maar opengemaakt en netjes willen pinnnen. Blijkt de kassa niet te werken zonder stroom. Vervolgens moesten ze kiezen tussen kinderen zonder eten en met de stront tussen hun benen of 'looting' met het gevaar dat er op je geschoten word. Moedige, maar goede keuze maakten die moeders.

Oh, ja en er was een neger die een drijvend bankstel dat misschien niet van hem was probeerde te gebruiken als boot. Goed dat de National Guard nu ingezet om zulke schandalige negerpraktijken te stoppen.
Here we are now, entertain us.
pi_30137549
ik vind het idd. erg raar dat ze gewoon gingen zitten wachten op die dijkdoorbraken ipv er met man en macht proberen iets tegen te doen
pi_30137566
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 17:18 schreef voyeur het volgende:
Ik zag net beelden van die verschrikkelijke lootings; zorg nummer één voor de rampencoördinatie. Allemaal negervrouwen met pakken eten en luiers renden een winkel uit voor ze neergeschoten werden wegens looting.

Hadden allemaal braaf gewacht tot de blanke eigenaar zijn winkel 's morgens zou openen, maar die was er vandoor. Toen de deur zelf maar opengemaakt en netjes willen pinnnen. Blijkt de kassa niet te werken zonder stroom. Vervolgens moesten ze kiezen tussen kinderen zonder eten en met de stront tussen hun benen of 'looting' met het gevaar dat er op je geschoten word. Moedige, maar goede keuze maakten die moeders.

Oh, ja en er was een neger die een drijvend bankstel dat misschien niet van hem was probeerde te gebruiken als boot. Goed dat de National Guard nu ingezet om zulke schandalige negerpraktijken te stoppen.
Je punt is?

Terecht dat ze looters neerschieten. Het is onacceptabel om te gaan plunderen. De hulpdiensten en politie hebben hun haden vol aan andere zaken en kunnen dit soort acties zeker niet gebruiken.

Die voornamelijk arme negers hebben het aan zichzelf te wijten dat ze niet zijn vertrokken toen de stad ontruimd moest worden. Ze mogen blij zijn dat ze nog leven.
pi_30137624
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 17:18 schreef voyeur het volgende:
Hadden allemaal braaf gewacht tot de blanke eigenaar zijn winkel 's morgens zou openen, maar die was er vandoor. Toen de deur zelf maar opengemaakt en netjes willen pinnnen. Blijkt de kassa niet te werken zonder stroom. Vervolgens moesten ze kiezen tussen kinderen zonder eten en met de stront tussen hun benen of 'looting' met het gevaar dat er op je geschoten word. Moedige, maar goede keuze maakten die moeders.
Idd. ik zou ook uiteindelijk gekozen hebben om het dan maar mee te nemen, je moet toch overleven, alhoewel ik nooit in dat gebied zou zijn gebleven met mijn kinderen
  woensdag 31 augustus 2005 @ 17:25:57 #44
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_30137647
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 17:22 schreef MrX1982 het volgende:

[..]
Die voornamelijk arme negers hebben het aan zichzelf te wijten dat ze niet zijn vertrokken toen de stad ontruimd moest worden. Ze mogen blij zijn dat ze nog leven.
Nou, wat een geluk dat ze dan nu alsnog kunnen verhongeren .

[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  woensdag 31 augustus 2005 @ 17:27:32 #45
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_30137685
Het is fijn om te weten dat in Nederland alleen maar criminelen wapens hebben dus in zo'n situatie ligt je lot geheel in de handen van de Mohammeds
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
pi_30137689
quote:
Die voornamelijk arme negers hebben het aan zichzelf te wijten dat ze niet zijn vertrokken toen de stad ontruimd moest worden. Ze mogen blij zijn dat ze nog leven.
Ja, hoe hadden ze in godsnaam de stad moeten verlaten, leg me dat eens uit. Lopend? Nou, dan waren ze onderweg waar dan ook naartoe alsnog door de orkaan ingehaald.
pi_30137700
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 17:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou, wat een geluk dat ze dan nu alsnog kunnen verhongeren .

Je keurt plunderen goed nadat ze zelf hebben gekozen om in de stad te blijven ten tijden van de orkaan.
pi_30137738
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 17:28 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Je keurt plunderen goed nadat ze zelf hebben gekozen om in de stad te blijven ten tijden van de orkaan.
De meesten hebben niet eens geld voor het openbaar vervoer (voor zover dat nog voorhanden was), laat staan voor een auto.
  woensdag 31 augustus 2005 @ 17:30:24 #49
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_30137751
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 17:28 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Je keurt plunderen goed nadat ze zelf hebben gekozen om in de stad te blijven ten tijden van de orkaan.
Zoals hierboven al wordt gezegd: Hoe hadden ze moeten gaan dan? Aangezien ze arm zijn hebben geen auto en geen geld voor een vliegticket (overigens werd er al niet meer gevlogen gezien de wind). En loop jij een paar honderd km in een paar dagen?

Lekkere mentaliteit weer .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_30137778
Een groot aantal van die mensen KONDEN niet weg omdat ze het geld of vervoer ervoor niet hadden. En om dan toch te kunnen overleven gaan ze plunderen. Ik begrijp het wel, maar keur het niet goed. Het is niet alsof ze het zelf leuk vinden, lijkt me.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')