abonnement Unibet Coolblue
pi_30070721
game on...
pi_30070749
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 13:37 schreef SCH het volgende:
Nieuwe spits voor SC Heerenveen


HEERENVEEN (ANP) - SC Heerenveen heeft zich per direct versterkt met de Finse international Niklas Tarvajärvi van Mypa-Myllykosken Pallo. De 22-jarige aanvaller tekent in Friesland een contract voor twee seizoenen. Hij is dit seizoen niet inzetbaar in de UEFA-beker omdat Mypa, de huidige nummer twee van Finland, al in de voorronden van de UEFA-beker speelde.
pi_30071638
Hij is niet echt een doelpuntenmaker, maar hij is nog jong. Heerenveen had nog wel behoefte aan een versterking voorin dus lijkt me het een goede zet.
That's all folks!
pi_30072294
huntelaar - samaras - yildirim - nilsson

volgens mij mag Niklas het eerst in het tweede proberen.

prioriteit ligt bij mij toch echt op de rechtsback.
pi_30072409
22 jaar en dan voor het tweede?

Dat lijkt me sterk
pi_30072494
Waar wil je hem neerzetten dan?
pi_30072686
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 14:47 schreef MaxPower het volgende:
Waar wil je hem neerzetten dan?
Op de bank

Maar je haalt geen spits van 22 om die in het tweede te laten rijpen. Bedoelde je dat? Of dat ie eerst wat speeltijd op moet doen?
pi_30073240
Als je hem op de bank zet betekent het dat je op maandag met het tweede meedoet. We bedoelen dus hetzelfde
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 06:00:47 #9
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_30086570
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_30086785
Maak us een mooie openingspost Max
pi_30086788
Wolfgang is opgeroepen voor Jong Oranje tegen Armenie .
pi_30104649
Ook alleen omdat Foppe hem zo goed kent geloof ik. Henrico Drost ook.

En een Finse spits, waarom ook niet.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_30110018
Dat zijn goedkope jongens met een goede instelling, wordt het niks dan kunnen ze zo weer terug.
That's all folks!
pi_30128543
tvp
pi_30128664
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 12:59 schreef anoukforza het volgende:
tvp
hee jij leeft ook nog!
pi_30132539
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 19:09 schreef methodmich het volgende:
Ook alleen omdat Foppe hem zo goed kent geloof ik. Henrico Drost ook.
Je moet niet zoveel geloven jij.
pi_30132693
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 21:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat zijn goedkope jongens met een goede instelling, wordt het niks dan kunnen ze zo weer terug.
Waarom zijn het 'goedkope jongens' en wat dat te maken heeft met hun selectie voor jong oranje...
pi_30132775
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 15:03 schreef Fulton het volgende:

[..]

Waarom zijn het 'goedkope jongens' en wat dat te maken heeft met hun selectie voor jong oranje...
Dat ging over onze nieuwe Fin volgens mij
pi_30132809
Ah.. niks gezegd.
pi_30133132
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 15:06 schreef Fulton het volgende:
Ah.. niks gezegd.
Wel leuk dat je er weer eens bent
pi_30133737
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 14:59 schreef SCH het volgende:

[..]

Je moet niet zoveel geloven jij.
Vind jij Wolfgang zo'n talent dan?

Volstrekt logisch hoor, dat Foppe een jongen kiest die hij goed kent. Deed Marco bij de A-ploeg ook.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_30133789
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 15:32 schreef methodmich het volgende:

[..]

Vind jij Wolfgang zo'n talent dan?
Ja
pi_30133839
Waarom?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_30133891
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 15:35 schreef methodmich het volgende:
Waarom?
Hij kan goed voetballen he
pi_30133901
Wat zijn zijn sterke punten, die hem tot talent voor Oranje maken?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_30133939
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 15:37 schreef methodmich het volgende:
Wat zijn zijn sterke punten, die hem tot talent voor Oranje maken?
Groot en sterk
pi_30133986
Michael Lamey is ook groot en sterk.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_30134063
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 15:39 schreef methodmich het volgende:
Michael Lamey is ook groot en sterk.
Maar die is zwart
pi_30134087
Dat scheelt, Jerrel doet alsof.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_30134158
Welke spelers van die leeftijd vind jij beter, en zouden dus in Jong Oranje moeten volgens jou, MM?
pi_30134268
Het is daar lood om oud ijzer op die plek. Daarom heb ik sterk het idee dat Foppe nu voor Wolfgang kiest, omdat hij hem kent. Had Foppe toevallig voor Utrecht gewerkt ofzo, had hij een speler van daar gekozen. Het zijn geen supertalenten allemaal.

De keuze voor Jeroen Drost is volstrekt logisch naar potentie, Henrico vind ik ook een vreemdere.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 31 augustus 2005 @ 15:52:33 #32
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_30134370
Zie jij Henrico regelmatig spelen dan?
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_30134395
Geen basisspeler en nog erg jong, vreemd dat je die dan een elftal laat overslaan, toch?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_30134416
Wolfgang is toch al vaker geselecteerd? Zal wel goed bevallen zijn.
pi_30134490
Jerrel wel inderdaad. Paar keer meegespeeld ook al.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_30134534
Henrico is er alleen bij door blessures van anderen als het goed is. Drost en Wolfgang zijn logische keuzes.
pi_30137792
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 13:03 schreef MaxPower het volgende:

[..]

hee jij leeft ook nog!
Zeker, ik had ook in het vorige SCH topic gepost hoor Is alleen een druk leven in Amsterdam
pi_30138126
T'is wel wat anders dan Meppel ja..

Zag ik je nou toevallig ook in vak 10 tegen Roda?
pi_30182625
Wat denken jullie trouwens van Yildirim? Redelijk uit vorm volgens mij, ik denk ook dat hij flink baalt van zijn keuze voor Nederland, want ik zie hem niet meer aan de bak komen in het Nederlands elftal eigenlijk..
pi_30183856
quote:
Op donderdag 1 september 2005 22:36 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Wat denken jullie trouwens van Yildirim? Redelijk uit vorm volgens mij, ik denk ook dat hij flink baalt van zijn keuze voor Nederland, want ik zie hem niet meer aan de bak komen in het Nederlands elftal eigenlijk..
Hij heeft alleen een vriendschappelijke wedstrijd gespeelt, kan dus altijd nog terug naar Turkije
pi_30185273
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 17:47 schreef MaxPower het volgende:
T'is wel wat anders dan Meppel ja..

Zag ik je nou toevallig ook in vak 10 tegen Roda?
Ik woonde zelfs nog buiten een dorrp 12 km in de buurt van Meppel

Anyway, ik was zeker present tegen Roda dus dan zal je me wel gezien hebben Stond vlak naast de trap, in het midden van het vak in het blauwe gedeelte.
quote:
Op donderdag 1 september 2005 22:36 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Wat denken jullie trouwens van Yildirim? Redelijk uit vorm volgens mij, ik denk ook dat hij flink baalt van zijn keuze voor Nederland, want ik zie hem niet meer aan de bak komen in het Nederlands elftal eigenlijk..
nu even niet zo in vorm ja, maar dat betekent toch niet dat hij nooit meer aan de bak komt in het Nederlands Elftal
pi_30218355
maar toen hij wel in vorm was, was hij ook al niet goed genoeg (nouja hij mocht 1x invallen)
pi_30224903
Een Yildirim uit vorm wordt ook niet direct opgeroepen voor Turkije, ik denk dat hij zelf wel weet dat hij beter moet gaan spelen.
That's all folks!
pi_30225148
Yildirim had sowieso nooit opgeroepen moeten worden.

Marco bedankt
pi_30229083
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 19:09 schreef methodmich het volgende:
Ook alleen omdat Foppe hem zo goed kent geloof ik. Henrico Drost ook.

En een Finse spits, waarom ook niet.
Foppe is niet vies van vriendjespolitiek, tijdens het WK -20 vond hij het ook al nodig om de niets toevoegende Drost op te roepen ipv Snoyl.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazķn Alianza Lima Corazķn para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_30229573
Gelul, Drost speelde een prima WK.
pi_30229631
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 14:36 schreef MaxPower het volgende:
Gelul, Drost speelde een prima WK.
Snoyl is toch echt een klasse beter. Met Snoyl er bij had Nederland nog verder kunnen komen. Verdedigend is Snoyl gelijkwaardig aan Drost, aanvallend is hij veruit de betere.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazķn Alianza Lima Corazķn para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_30229917
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 14:38 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Snoyl is toch echt een klasse beter. Met Snoyl er bij had Nederland nog verder kunnen komen. Verdedigend is Snoyl gelijkwaardig aan Drost, aanvallend is hij veruit de betere.
Onzin.
pi_30229921
Nee hoor.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazķn Alianza Lima Corazķn para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_30229943
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 14:16 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Foppe is niet vies van vriendjespolitiek, tijdens het WK -20 vond hij het ook al nodig om de niets toevoegende Drost op te roepen ipv Snoyl.
Heb je wel gekeken? Drost niets toevoegen? Hij was naast al dat gejongleer en de uitzonderlijke klasse van Vlaar een van de bouwstenen.
pi_30229974
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 14:49 schreef SCH het volgende:

[..]

Heb je wel gekeken? Drost niets toevoegen? Hij was naast al dat gejongleer en de uitzonderlijke klasse van Vlaar een van de bouwstenen.
Ik heb zeker wel gekeken naar dat WK, jij kennelijk niet. Iemand als Snoyl had voor de broodnodige aanvallende impulsen kunnen zorgen en ook verdedigend staat Snoyl zijn mannetje.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazķn Alianza Lima Corazķn para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_30230086
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 14:51 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Ik heb zeker wel gekeken naar dat WK, jij kennelijk niet. Iemand als Snoyl had voor de broodnodige aanvallende impulsen kunnen zorgen en ook verdedigend staat Snoyl zijn mannetje.
Drost is gewoon verder dan Snoyl, dat is algemeen bekend. Iedere bondscoach zou zo gehandeld hebben.
pi_30230101
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 14:55 schreef SCH het volgende:

[..]

Drost is gewoon verder dan Snoyl, dat is algemeen bekend. Iedere bondscoach zou zo gehandeld hebben.
Algemeen bekend? Waar haal je dat vandaan? Dat kun je niet hard maken. Gewoon onzin dus. Je kijkt door dezelfde bril als Foppe.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazķn Alianza Lima Corazķn para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_30230132
Drost deed het gewoon uitstekend op het WK hoor. Ik was zelfs verbaasd. Vooraf had ik hem al een beetje afgezeken.
pi_30230136
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 14:56 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Algemeen bekend? Waar haal je dat vandaan? Dat kun je niet hard maken. Gewoon onzin dus. Je kijkt door dezelfde bril als Foppe.
Wat jij wil. Als je de voetbalbladen en commentaren bijhoudt dan had je geweten dat Drost als een groter talent wordt gezien dan Snoyl. Goede beslissing van de bondscoach. Het is ook voor het eerst dat ik lees dat iemand vindt dat Drost er niet bij hoorde.
pi_30230156
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 14:57 schreef SCH het volgende:

[..]

Wat jij wil. Als je de voetbalbladen en commentaren bijhoudt dan had je geweten dat Drost als een groter talent wordt gezien dan Snoyl. Goede beslissing van de bondscoach. Het is ook voor het eerst dat ik lees dat iemand vindt dat Drost er niet bij hoorde.
Snoyl heeft het prima gedaan in de Eredivisie en staat nu in de basis bij Feyenoord. Prima speler voor Oranje -20 die ze goed hadden kunnen gebruiken op het WK. Foppe doet gewoon aan vriendjespolitiek.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazķn Alianza Lima Corazķn para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_30230185
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 14:59 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Snoyl heeft het prima gedaan in de Eredivisie en staat nu in de basis bij Feyenoord. Prima speler voor Oranje -20 die ze goed hadden kunnen gebruiken op het WK. Foppe doet gewoon aan vriendjespolitiek.
Mag je vinden maar het is de mening van een eenling tegenover die van velen.
pi_30230624
Vergeet niet dat het de tactische opdracht van Foppe was om de backs voornamelijk te laten verdedigen. Zeker aan de kant van Drost, waar hij Quincy voor zich had, moest hij zich op de verdediging richten, zodat Quincy een vrije rol had.

Aanvallend kan Drost echt wel meekomen, dat heeft hij het afgelopen seizoen bij Heerenveen wel bewezen.
pi_30230831
Aanvallend ingestelde backs was ook zeker een optie geweest, omdat je op het middenveld en achterin genoeg mensen hebt die vooral een verdedigende rol hebben. Lee deed het bij PSV als aanvallend ingestelde back afgelopen seizoen ook prima. Ik zie graag opkomende backs.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazķn Alianza Lima Corazķn para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_30230980
Het is een strategische en voetbaltechnische keuze.

De Haan doet natuurlijk aan vriendjes politiek door zoveel Ajacieden te selecteren

Maar als je dit al vriendjespolitiek vindt wat zul je dan een moeite met Van Basten moeten hebben.
pi_30231057
Dit komt op mij over op vriendjespolitiek inderdaad. Al zie je vaker dat coaches bij een nieuwe job graag werken met spelers waar ze al eens mee gewerkt hebben en/of die ze goed kennen.

Met Van Basten had ik niet zoveel problemen, een frisse wind in een nationaal elftal kan nooit kwaad. Dat merken de Fransen nu ook wel na al die succesvolle jaren, maar Van Basten drijft het een beetje te ver door, door Van Bommel niet te selecteren. Een tijdje terug kreeg zelf Heitinga op het middenveld de voorkeur boven Van Bommel.

Verder vind ik dat Van Basten niet verkeerd bezig is. Wat oude en versleten spelers zijn afgeserveerd, er zijn nieuwe spelers met mogelijkheden in de plaats gekomen. Al lijkt het dat Van Nistelrooij onschendbaar is. Ongelooflijk hoe vaak die slecht mag spelen en toch steeds opgesteld wordt.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazķn Alianza Lima Corazķn para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_30231064
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 15:28 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Aanvallend ingestelde backs was ook zeker een optie geweest, omdat je op het middenveld en achterin genoeg mensen hebt die vooral een verdedigende rol hebben. Lee deed het bij PSV als aanvallend ingestelde back afgelopen seizoen ook prima. Ik zie graag opkomende backs.
Ja dat ben ik met je eens, maar dit was dus niet het geval, en dus kan je Drost ook niet beoordelen op zijn aanvallende tekortkomingen tijdens het WK, omdat het zijn opdracht was om achterin te blijven
pi_30231086
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 15:37 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Ja dat ben ik met je eens, maar dit was dus niet het geval, en dus kan je Drost ook niet beoordelen op zijn aanvallende tekortkomingen tijdens het WK, omdat het zijn opdracht was om achterin te blijven
Correct, maar ik kan wel vinden dat er met een andere tactiek (en andere spelers in sommige gevallen). betere resultaten waren behaald op dit WK. Echt geweldig heeft Nederland niet gepresteerd natuurlijk.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazķn Alianza Lima Corazķn para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_30231151
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 15:38 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Correct, maar ik kan wel vinden dat er met een andere tactiek (en andere spelers in sommige gevallen). betere resultaten waren behaald op dit WK. Echt geweldig heeft Nederland niet gepresteerd natuurlijk.
Achteraf viel het wat tegen inderdaad. Maar of dat met andere spelers en tactiek wel was gelukt blijft een hypothetische discussie.
pi_30231249
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 15:41 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Achteraf viel het wat tegen inderdaad. Maar of dat met andere spelers en tactiek wel was gelukt blijft een hypothetische discussie.
Daar heb je gelijk in, maar dat is met vrijwel elke voetbaldiscussie natuurlijk zo. Als telt ook niet in de voetballerij natuurlijk.

Met het resultaat mag een land als Nederland echter niet tevreden zijn.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazķn Alianza Lima Corazķn para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_30234272
Jeroen Drost ipv Ferne Snoyl vond ik dan wel erg logisch. Snoyl vind ik veel te onrustig. Niet onlogisch voor een middenvelder die back geworden is.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 3 september 2005 @ 17:53:29 #67
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_30234787
Klaas Jan Huntelaar vanmiddag 2x gescoord
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_30471213
Bende weer poep almelo
pi_30471237
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 17:53 schreef One_conundrum het volgende:
Klaas Jan Huntelaar vanmiddag 2x gescoord
Tamerus vandaag 1x
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazķn Alianza Lima Corazķn para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_30471261
Tragisch - was Bosvelt weer matig? Hoe was Kissi?

Waarom hebben we gvd weer verloren?

Zit in een hotel zonder Talpa
pi_30471272
Huntelaar weer een goal. Geweldige spits.

Bosvelt was inderdaad matig.
pi_30471345
In de samenvatting maakte Bosvelt geen geweldige indruk. Paultje is wat te oud. Hij had wel een rode kaart verdiend, net zoals Maas.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazķn Alianza Lima Corazķn para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_30471385
Bosvelt er dan maar buiten zetten, er zijn genoeg kandidaten al zijn ze wat jong.
pi_30472721
quote:
Op zondag 11 september 2005 00:01 schreef Nashje het volgende:
Huntelaar weer een goal. Geweldige spits.
Een pingel, voor de rest weinig gezien.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_30472747
quote:
Op zondag 11 september 2005 00:01 schreef Nashje het volgende:
Huntelaar weer een goal. Geweldige spits.

Bosvelt was inderdaad matig.
Voor je voetbalmanagerspelletjes bedoel je denk ik. (als je het over vanavond hebt)
That's all folks!
pi_30473055
quote:
Op zondag 11 september 2005 00:46 schreef Suijk het volgende:

[..]

Een pingel, voor de rest weinig gezien.
Hij scoort 'm toch wel weer.
pi_30474853
JEZUS FUCKING CHRISTUS. VERLIEZEN VAN FUCKING HERACLES FUCKING ALMELO.
  zondag 11 september 2005 @ 02:46:17 #78
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_30474902
quote:
Op zondag 11 september 2005 02:43 schreef MaxPower het volgende:
JEZUS FUCKING CHRISTUS. VERLIEZEN VAN FUCKING HERACLES FUCKING ALMELO.
En terecht volgens verschillende media,ben trouwens maar blij dat je de wedstrijd met 11 man eindigde.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_30474928
Natuurlijk was het terecht. Niet gezien trouwens waarom 1 van ons rood zou moeten krijgen?
  zondag 11 september 2005 @ 02:49:34 #80
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_30474948
quote:
Op zondag 11 september 2005 02:48 schreef MaxPower het volgende:
Natuurlijk was het terecht. Niet gezien trouwens waarom 1 van ons rood zou moeten krijgen?
De misselijke actie van Bosvelt aan de zijlijn,had weinig met voetbal te maken,een bewuste stamp op het bovenbeen
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_30475047
Ok. Dan baal je dat Talpa snachts geen herhaling heeft.
pi_30475068
Ik heb trouwens ook geen idee waarom wij een penantie kregen? Hands op de doellijn leek het vanaf mijn plek, maar dan is het weer raar dat er geen rood gegeven werd.
  zondag 11 september 2005 @ 03:02:43 #83
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_30475148
quote:
Op zondag 11 september 2005 02:55 schreef MaxPower het volgende:
Ok. Dan baal je dat Talpa snachts geen herhaling heeft.
Ik heb het op band als je wilt
NAAR HET ANDERE FORUM!
  zondag 11 september 2005 @ 03:03:10 #84
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_30475153
quote:
Op zondag 11 september 2005 02:56 schreef MaxPower het volgende:
Ik heb trouwens ook geen idee waarom wij een penantie kregen? Hands op de doellijn leek het vanaf mijn plek, maar dan is het weer raar dat er geen rood gegeven werd.
Was hands dus was rood ook op zijn plaats geweest.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_30476923
quote:
Op zondag 11 september 2005 02:56 schreef MaxPower het volgende:
Ik heb trouwens ook geen idee waarom wij een penantie kregen? Hands op de doellijn leek het vanaf mijn plek, maar dan is het weer raar dat er geen rood gegeven werd.
Maas voorkwam een doelpunt met zijn hand. Had hij de bal niet weggestompt dan was het 100% zeker een goal geweest. Penalty en rood zou dat moeten zijn. Bosvelt had ook wel rood verdiend. Het zegt toch wel wat over de consequentie van de Nederlandse scheidsrechters. Ze doen maar wat.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazķn Alianza Lima Corazķn para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zondag 11 september 2005 @ 10:51:54 #86
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_30477548
quote:
Op zondag 11 september 2005 02:43 schreef MaxPower het volgende:
JEZUS FUCKING CHRISTUS. VERLIEZEN VAN FUCKING HERACLES FUCKING ALMELO.
Whehe, als het nou uit was geweest...
pi_30479993
Kissi lijkt me trouwens een goede speler. Pranjic als linksback was geen succes. Yildrim was matig, Bakkatti wel aardig, de rest was allemaal kleurloos/onzichtbaar. Alleen Pranjic had wel gevaarlijke acties toen hij een linie naar voren werd geplaatst. Waterman zag er niet zo goed uit bij de 2e goal.
pi_30481363
Bij ons in het vak zaten ineens heel veel andere mensen. Waarschijnlijk veel losseverkoop kaarten dat is minder. Ook Almelo fans zaten bij ons in de buurt.
pi_30481956
En die Almelo fans maakten heel wat meer geluid dan de Roda fans.
pi_30482739
En toch worden we kampioen
pi_30483302
quote:
Op zondag 11 september 2005 13:29 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
En die Almelo fans maakten heel wat meer geluid dan de Roda fans.
die van hveen ::P
pi_30487573
Gaat Bosvelt dan toch tegenvallen? Zou zonde zijn op zich.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_30728897
5 - 1, flinke nederlaag zeg.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazķn Alianza Lima Corazķn para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  Moderator / Redactie Sport maandag 19 september 2005 @ 16:14:41 #94
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_30729035
voorstel Huntelaar 3 wedstrijden 1 voorwaardelijk

valt nog mee vind ik
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_30729254
gelijk accepteren die handel, handjes dichtknijpen.
pi_30730030
Wat is de doelstelling dit jaar? lijfsbehoud?
pi_30730119
Top 5 zal lastig worden. Heerenveen heeft net wat teveel spelers die weinig brengen, te beginnen met de keeper. Wat een grabbelaar zeg.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazķn Alianza Lima Corazķn para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  Moderator / Redactie Sport maandag 19 september 2005 @ 18:10:04 #98
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_30732443
Klaas jan is akkoord met de schorsing
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_30732491
quote:
Op maandag 19 september 2005 16:44 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Top 5 zal lastig worden. Heerenveen heeft net wat teveel spelers die weinig brengen, te beginnen met de keeper. Wat een grabbelaar zeg.
Vorig jaar begonnen we exact hetzelfde. Jaar daarvoor ook trouwens. Aan het eind komt de kwaliteit gewoon bovendrijven en die is top 5 waardig.
pi_30732704
Ik denk dat die top 5 lastig gaat worden dit seizoen. Er lopen wat goede spelers rond, maar ook net wat teveel spelers die net wat te weinig kwaliteit hebben.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazķn Alianza Lima Corazķn para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_30733202
Het enige verschil met vorig seizoen is het middenveld waar Bosvelt, Bruggink (van linksbuiten/geblesseerd nu achter de spits), en Pranjic het overnamen van Vayrynen (grootste gemis), Radomski (Bosvelt benadert zijn niveau nog niet inderdaad) en Hestad (harde werker, geen wondervoetballer).

Pranjic is nu al beter, Bruggink faalt op dit moment en Bosvelt is volgens eigen zeggen een slow starter. De achter- en voorhoede zijn verder exact hetzelfde, en daarmee werden we vorig seizoen relatief eenvoudig 5e.
pi_30733274
Ik ben ook een slow starter, zal wel iets typisch Fries zijn
pi_30733322
Vorig seizoen stond Vandenbussche af en toe een geweldige pot te keepen, dit seizoen staat Waterman onder de lat. Ook dat is een verschil.

Plus dat de aanwezigheid van een paar uitblinkers best belangrijk zijn. Pas als het minder gaat blijkt pas echt dat bepaalde spelers echt tekort komen. Als het goed gaat, dan pikt men toch sneller aan en draaien spelers lekker mee.

Bruggink is wel een tegenvaller van jewelste zeg. Ik had echt meer van hem verwacht. Bij PSV deed hij het altijd best aardig.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazķn Alianza Lima Corazķn para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_30733491
quote:
Op maandag 19 september 2005 18:37 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Bruggink is wel een tegenvaller van jewelste zeg. Ik had echt meer van hem verwacht. Bij PSV deed hij het altijd best aardig.
Wellicht een voorbeeld van je eerdere stelling dat hij destijds aanpikte bij het hoge niveau van zijn toenmalige medespelers. Bij mijn weten is hij bij PSV namelijk nooit onomstreden geweest.
pi_30733622
Waterman heeft gisteren fantastisch staan keepen trouwens. Het punt is dat hij en Vandenbussche niet zo veel van elkaar verschillen. Niet qua leeftijd en niveau. Doorslaggevend is wellicht dat Waterman langer bij Heerenveen is en voorbestemd was als eerste keeper.

Bruggink is niet voor niks weggegaan bij PSV, ook daar was hij erg wisselvallig al vond ik hem daar bij vlagen beter dan wat hij bij ons heeft laten zien.
pi_30733623
quote:
Op maandag 19 september 2005 18:41 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Wellicht een voorbeeld van je eerdere stelling dat hij destijds aanpikte bij het hoge niveau van zijn toenmalige medespelers. Bij mijn weten is hij bij PSV namelijk nooit onomstreden geweest.
HIj is daar altijd gezien als een soort reserve, hoewel hij wel zijn wedstrijden meepikte. Hij deed het daar echter wel prima. Bij Real Mallorca en Heerenveen is hij vooralsnog door de mand gevallen.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazķn Alianza Lima Corazķn para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_30735666
Bruggink deed het bij Twente ook wel aardig dacht ik...
Maar bij SCH vind ik hem echt hulpe-, waarde- en hopeloos.
pi_30891165
Eindelijk weer de 3 punten. vandenbussche kreeg een ovatie van vak426 bij het betreden van zijn doelgebied.

Doei boy doei doei
pi_30895390
Al zag Vandenbussche er ook niet altijd even goed uit...
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_30898453
Maar wel stukken zekerder, wat mij betreft blijft Brian staan. Al is het wel erg lullig na zo'n begrafenis. Ik vind Vandenbussche in ieder geval de betere doelman.
That's all folks!
pi_30899191
Dat vinden de fans ook geloof ik
iig ben ik wel weer positief na gisteren. Pranjic leuk en Bosvelt ook alweer wat beter
pi_30899245
Maar geweldig loopt het nog allerminst...
That's all folks!
pi_30913647
Ik vond Heerenveen in de 2e helft itt verschillende media wel goed spelen. Er was steeds druk, er waren vrij veel kansen. Samaras voetbalde erg sterk, net als Pranjic en Hanson (wat zou Heerenveen zonder hem moeten...). Vandenbussche redde op het laatst nog wel 2 punten, dat schot (van Wisgerhof geloof ik) was er bij Waterman zeker in gevlogen. Maar ik vind het ethisch niet verantwoord om Vandenbussche de volgende wedstrijd weer op te stellen, daar kan beter nog maar een weekje mee gewacht worden...
pi_30913716
Ik erger me trouwens wel aan het eeuwige gezeur in mijn vak (en ik denk in het hele stadion behalve Nieuw Noord), ook als het wel goed gaat. De club wordt nauwelijks aangemoedigd, zeker niet als Heerenveen achter staat (wanneer het eigenlijk het meest nodig is).. zeurde ik...
  zondag 25 september 2005 @ 14:20:36 #115
49091 MasterMido
ja das lekker
pi_30914971
quote:
Op zondag 25 september 2005 13:23 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik vond Heerenveen in de 2e helft itt verschillende media wel goed spelen. Er was steeds druk, er waren vrij veel kansen. Samaras voetbalde erg sterk, net als Pranjic en Hanson (wat zou Heerenveen zonder hem moeten...). Vandenbussche redde op het laatst nog wel 2 punten, dat schot (van Wisgerhof geloof ik) was er bij Waterman zeker in gevlogen. Maar ik vind het ethisch niet verantwoord om Vandenbussche de volgende wedstrijd weer op te stellen, daar kan beter nog maar een weekje mee gewacht worden...
Samaras vind ik niet zo'n super speler. Hij verliest zo vaak de bal
pi_30915219
quote:
Op zondag 25 september 2005 14:20 schreef MasterMido het volgende:

Samaras vind ik niet zo'n super speler. Hij verliest zo vaak de bal
pi_30918148
Samaras kan wel goed kaarten aannaaien.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zondag 25 september 2005 @ 16:36:09 #118
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_30919149
quote:
Op zondag 25 september 2005 16:07 schreef methodmich het volgende:
Samaras kan wel goed kaarten aannaaien.
Heeft nou niemand gezien dat Olsson tijdens die duw Samaras een trap op zn kuijtbeen gaf? Kieft en dat andere drama zagen het ook al niet, maar het was een gewoon een smerige trap van achteren...
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_30919189
Inderdaad. Er was geen enkele reden voor Olsson om contact te maken, aangezien de bal naar links gespeeld werd. Olsson kwam onnodig in op Samaras en trapte inderdaad op de kuit. Als je een week eerder Huntelaar voor een licht trapje rood geeft, is dit lichte trapje ook rood waard.
pi_30919528
Nou ja, dit is een belachelijke rode kaart natuurlijk. Voor Huntelaar vond ik ook overdreven. Maar op jullie 2 na heb ik nog niemand gehoord die begreep waarom er rood werd getrokken.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zondag 25 september 2005 @ 16:52:18 #121
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_30919613
kijk vanavond nog maares. Het was Terecht
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_30921474
quote:
Op zondag 25 september 2005 14:20 schreef MasterMido het volgende:

[..]

Samaras vind ik niet zo'n super speler. Hij verliest zo vaak de bal
Dit is nou precies het typisch Heerenveense negativisme dat ik bedoelde Je moet juist kijken wat hij wél goed doet. Uit situaties dat het voor een spits bijna onmogelijk is om balbezit te houden, lukt het hem wel. en uit situaties dat het bijna onmogelijk is om balbezit te houden, verliest hij soms ook een bal, maar dat is totaal geen schande.

Hij kan een man uitspelen, koppen, afmaken. Fysiek en technisch is hij erg sterk. Dat is weinigen gegeven
  zondag 25 september 2005 @ 18:48:05 #123
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_30922501
Koppen kan ie niet, zei die laatst zelf nog in VI
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_30945160
quote:
Op zondag 25 september 2005 18:48 schreef One_conundrum het volgende:
Koppen kan ie niet, zei die laatst zelf nog in VI
Er is zelfs nog ruimte voor verbetering dus!
  maandag 26 september 2005 @ 18:35:22 #125
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_30948365
quote:
Op maandag 26 september 2005 15:43 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Er is zelfs nog ruimte voor verbetering dus!
en hij is al 20
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_30948440
quote:
Op maandag 26 september 2005 18:35 schreef One_conundrum het volgende:

[..]

en hij is al pas 20
That's all folks!
pi_30948492
man uitspelen gaat 8 van de 10 keer ook mis
pi_30949549
Terechte rode kaart hoor (denk ik)


HUP HEERENVEEN, PAK DIE KUT TSJECHEN EN DAT TERING PSV - DOE HET VOOR MIJ
  Trouwste user 2022 maandag 26 september 2005 @ 19:11:39 #129
7889 tong80
Spleenheup
pi_30949604
Waar kom jij in één keer vandaan


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_30949645
We zijn EuropeeSCH kampioen basketball geworden man, even het goede topic zoeken

zit in internetcafe op rhodosch naast de vrouw van jouw dromen
  Trouwste user 2022 maandag 26 september 2005 @ 19:14:03 #131
7889 tong80
Spleenheup
pi_30949686
Lijkt ze op Dione


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  maandag 26 september 2005 @ 19:14:59 #132
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_30949727
SCH leeft . Heb je de sirtaki al gedanst?
pi_30949770
quote:
Op maandag 26 september 2005 19:14 schreef tong80 het volgende:
Lijkt ze op Dione




Kruising van Dione en Nana
  Trouwste user 2022 maandag 26 september 2005 @ 19:21:54 #134
7889 tong80
Spleenheup
pi_30949963
Oe ze draagt een bril. Dat kan zo geil zijn bij een vrouw.


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_30950104
Ze zit nog steeds naast me, zal ik haar de groeten van Tong80 doen?
pi_31028233
Vanavond
pi_31029840
FORZA FORZA FORZA FORZA FORZA FORZA FORZA FORZA FORZA FORZA FORZA FORZA

HEEEEEEEEEERENVEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN

  Trouwste user 2022 donderdag 29 september 2005 @ 16:19:37 #138
7889 tong80
Spleenheup
pi_31029970
Hij leeft


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_31030171
And we come from the north, we're going all the way

Dag Tong80, ben nu al teringnerveus en kan het nergens volgen - ze zenden alleen kutwedstrijden uit
  Trouwste user 2022 donderdag 29 september 2005 @ 16:27:21 #140
7889 tong80
Spleenheup
pi_31030191
Dat wordt langs de lijn SCH.


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_31030236
Dat kennen ze in Rhodox niet. Die Nana mevrouw zit er nu niet trouwens.
pi_31030561
Wij zijn Fries, en wij zijn 1 en wij zijn SC Heerenveeeen

ik ben overigens geen Fries
pi_31030661
Ik voorspel 8 x Huntelaar, 1 x Bruggink en 3 x Pranjic

goals of verprutste kansen, daar ben ik nog niet helemaal uit
pi_31030702
Pranjic
  Trouwste user 2022 vrijdag 30 september 2005 @ 14:13:23 #145
7889 tong80
Spleenheup
pi_31058808
quote:
Op donderdag 29 september 2005 16:43 schreef SCH het volgende:
Ik voorspel 8 x Huntelaar, 1 x Bruggink en 3 x Pranjic

goals of verprutste kansen, daar ben ik nog niet helemaal uit
Je had het bijna goed SCH.

Gefelischiteerd jongens.


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  vrijdag 30 september 2005 @ 14:16:56 #146
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_31058909
5-0 netjes hoor.
pi_31059425
zekers ik hoop dat ik volgende keer wel kan. Door de weeks heb ik altijd drukkeplanning
pi_31063983
Tering wat ben ik trots, iedereen feliciteert me hier op RodoSCH
pi_31064051
Gefeliciteerd Friesjes
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_31064097
We hebben maar weer eens het beste resultaat van alle Nederlandse clubs neergezet deze week
pi_31065089
jeeemig 5-0!

Echt iets unieks op Europees niveau; op zo'n manier een 2-0 achterstand goed maken

Heerenveen
pi_31066180
en nu op naar PSV!
pi_31069009
makje dat psv
pi_31079346
Ben benieuwd wie er in de spits zal staan...Bruggink?
pi_31080552
Nillson, met Tarvajärvi achter de hand denk ik.
That's all folks!
pi_31087746
Ik verwacht deze opstelling:
Waterman
Breuer-Hansson-Seip-Derveld
Bosvelt-Kissi-Pranjic
Yildrim-Bruggink-Nilsson

Eventueel Breuer ipv Kissi en Bakkati op de plaats van Breuer, ik weet eigenlijk niet of Bakkati fit is.
pi_31106903
quote:
Lasse Nilsson, donderdag tegen Banik Ostrava goed op dreef, start op links en de spitspositie is zo goed als zeker voor Bruggink
pi_31107040
Doe je best vandaag!
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  Trouwste user 2022 zondag 2 oktober 2005 @ 13:34:22 #159
7889 tong80
Spleenheup
pi_31112187
Hup SCH.


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 2 oktober 2005 @ 15:02:19 #160
49091 MasterMido
ja das lekker
pi_31115208
zo er vandoor ik moet wel mooi plekje voor mijn auto hebben wel rare tijd trouwens. Ik neem mijn lunchbox maar mee nee lekkere snack gaat er ook in.
  zondag 2 oktober 2005 @ 15:03:08 #161
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_31115233
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 13:34 schreef tong80 het volgende:
Hup SCH.


pi_31115411
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 13:34 schreef tong80 het volgende:
Hup SCH.

pi_31125705
Fuck wat is die Koné altijd goed tegen ons. Competitievervalsing trouwens dat ie nu alweer tegen ons speelt
pi_31125865
Je had me wel even kunnen vertellen wie die gast met die moeilijke naam is, die voor ons scoorde Max.

Maar het vertoonde spel, voorzover fokkin Talpa het ons gunde er iets wezenlijks van te zien, doet me toch wel hoopvol stemmen. Het kantelmoment is aanstaande
pi_31126056
Klopt er werd geheel niet onaardig gespeeld.

Die gast was Niklas Tarvajarvi
  zondag 2 oktober 2005 @ 21:23:51 #166
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_31126075
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 21:18 schreef SCH het volgende:
Je had me wel even kunnen vertellen wie die gast met die moeilijke naam is, die voor ons scoorde Max.

Maar het vertoonde spel, voorzover fokkin Talpa het ons gunde er iets wezenlijks van te zien, doet me toch wel hoopvol stemmen. Het kantelmoment is aanstaande
SC H'veen gaat de playoffs wel halen hoor.
pi_31126250
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 21:23 schreef MaxPower het volgende:
Klopt er werd geheel niet onaardig gespeeld.
Wat een prachtige gestileerde zin
quote:
Die gast was Niklas Tarvajarvi
Kwam die gewoon langsfietsen of hebben we die al wat langer?
pi_31126411
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 21:29 schreef SCH het volgende:

Kwam die gewoon langsfietsen of hebben we die al wat langer?
Net gekocht inderdaad, moet even rijpen in het tweede, maar kan nu al als breekijzer gebruikt worden.
  zondag 2 oktober 2005 @ 21:35:51 #169
49091 MasterMido
ja das lekker
pi_31126462
maandag 29 augustus 2005
quote:
C Heerenveen heeft de Finse aanvaller Niklas Tarvajarvi overgenomen van Mypa-Myllykosken Pallo. De 22-jarige international tekent bij de Friese club een contract voor tot medio 2007.

Heerenveen kan Tarvajarvi niet inzetten in de UEFA Cup-wedstrijden, want de Fin speelde dit seizoen al Europese wedstrijden voor zijn oude club.
pi_31145901
Hoe was PSV?
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  maandag 3 oktober 2005 @ 15:09:22 #171
49091 MasterMido
ja das lekker
pi_31145954
PSV we hebben niet tegen PSV gevoetbalt maar tegen Kone
pi_31146064
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 15:07 schreef Dylan Dog het volgende:
Hoe was PSV?
Ze kwamen niet maar stuurden een zwarte met wit haar
  maandag 3 oktober 2005 @ 16:39:09 #173
49091 MasterMido
ja das lekker
pi_31148272
PSV publiek was tot nu toet het stitste uitpubliek van dit seizoen.
pi_31148851
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 16:39 schreef MasterMido het volgende:
PSV publiek was tot nu toet het stitste uitpubliek van dit seizoen.
Ik heb het over het elftal, niet over het publiek.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_31148868
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 21:29 schreef SCH het volgende:
Kwam die gewoon langsfietsen of hebben we die al wat langer?
Hij viel ook al in tegen NEC, ik meen ook zo'n 10 minuten voor tijd. Hij heeft wel iets weg (qua koppie dan) van Allback.

Anyway, ik zei voor de wedstrijd al %$^##&()*()&# dat die Kone weer meedeed en inderdaad

Overigens vond ik het spel van Heerenveen in de eerste helft erg goed
pi_31148921
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 17:08 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Ik heb het over het elftal, niet over het publiek.
Het was ook niet echt een reactie op jou geloof ik.
pi_31148980
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 17:09 schreef anoukforza het volgende:

[..]

Hij viel ook al in tegen NEC, ik meen ook zo'n 10 minuten voor tijd. Hij heeft wel iets weg (qua koppie dan) van Allback.

Anyway, ik zei voor de wedstrijd al %$^##&()*()&# dat die Kone weer meedeed en inderdaad

Overigens vond ik het spel van Heerenveen in de eerste helft erg goed
Vraag ik het aan jou: hoe was PSV?
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_31149105
Niet bijster goed... alleen Beasley en Farfan en Kone kwamen er af en toe goed uit. Derveld heeft iig erg veel sprintjes getrokken richting het doel van Waterman.
pi_31149124
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 16:39 schreef MasterMido het volgende:
PSV publiek was tot nu toet het stitste uitpubliek van dit seizoen.
Dan was het wel heel erg stil in dat stadionnetje afgelopen week.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazķn Alianza Lima Corazķn para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_31149253
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 17:18 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Dan was het wel heel erg stil in dat stadionnetje afgelopen week.
pi_31150847
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 17:18 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Dan was het wel heel erg stil in dat stadionnetje afgelopen week.
Je bent weer niet op de hoogte. Bovendien zaten in dat 'stadionnetje' de meeste bezoekers van afgelopen weekend.
  maandag 3 oktober 2005 @ 18:37:54 #182
49091 MasterMido
ja das lekker
pi_31151382
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 17:08 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Ik heb het over het elftal, niet over het publiek.
Ik reageerde niet op jouw
pi_31171395
Groep F voor de Friezen met:

1. CSKA Moskou (Rus)
2. Olympique Marseille
3. Heerenveen
4. Levski Sofia
5. Dinamo Boekarest
pi_31171773
Het wachten is op de analyse van SCH.
That's all folks!
pi_31171946
Mijn analyse:
pi_31171998
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 12:56 schreef MaxPower het volgende:
Mijn analyse:
Qua uit-tripjes is het niet echt waardig. Qua voetbal zou een derde plaats te doen moeten zijn.
pi_31172098
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 12:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Het wachten is op de analyse van SCH.
Makkie

  dinsdag 4 oktober 2005 @ 13:02:07 #188
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_31172127
wordt lastig maar niet onmogelijk
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 13:02:44 #189
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_31172141
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 12:58 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Qua uit-tripjes is het niet echt waardig.
Mwah,OM is zeker een aanrader en Bulgarije/Roemenie lijkt mij ook geweldig
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_31172206
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 13:02 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Mwah,OM is zeker een aanrader en Bulgarije/Roemenie lijkt mij ook geweldig
Marseille ga ik wel heen inderdaad, Sofia of Boekarest moet ik nog even zien. Is dat op rij-afstand (max 15 uur)?
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 13:06:10 #191
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_31172234
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 13:05 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Sofia of Boekarest moet ik nog even zien. Is dat op rij-afstand (max 15 uur)?
Volgens mij niet
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_31172904
Veel onberekenbare tegenstanders zeg...
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_31173301
quote:
EFACUP Marseille-G.Beerschot
­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­
GB DIENT EEN KLACHT IN TEGEN MARSEILLE
­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­
Germinal Beerschot gaat bij de Uefa een
klacht indienen tegen Marseille. Zijn
supporters werden in de return van de
Uefabeker bekogeld door de Franse fans.

Voor, tijdens en na de match namen de
supporters van Marseille de bezoekende
supporters onder vuur met projectielen.
"Het gaat om ruim één kilo rotzooi",
meldt G.Beerschot. "Moeren, loden bal-
letjes, een mes, batterijen, stenen.
Enkele fans raakten daarbij gewond."

Stewards hebben de voorwerpen verzameld
en GB zal die naar de Uefa sturen. Het
wil ook de ondermaatse veiligheidsmaat-
regelen in het bezoekersvak aanklagen.
Hmmm toch maar naar Moskou dan...
pi_31174468
Wat een ontiegelijke buttloting zeg

Qua zwaarte maar ook qua aantrekkelijkheid.
pi_31175575
20 okt Boekarest uit
3 nov CSKA thuis
24 nov Marseille uit
30 nov vrij
14 dec Sofia thuis

Boekarest wordt hem hoogstwaarschijnlijk niet, voor Marseille is wel wat te regelen denk ik.
pi_31175688
CSKA en Sofia thuis is wel fijn.
That's all folks!
pi_31175790
20 okt Boekarest uit - 3 pnt
3 nov CSKA thuis - 1 pnt
24 nov Marseille uit - 0 pnt
30 nov vrij
14 dec Sofia thuis 3 pnt
Totaal--------------7 pnt -> DOOR!!

pi_31176424
mwah, had liever marseille thuis gezien!!!!!!

"20 okt Boekarest uit - 3 pnt."
.......................mag ik je even eraan herinneren dat ze everton hebben verslagen met 5-1!!!!!!!!!!1
pi_31179581
Dat mag.

Everton is dan ook dramatisch slecht dit seizoen.
pi_31183713
Zware poule. Marseille en CSKA lijken te sterk, de rest lijkt gelijkwaardig. Al moet Marseille niet overdreven worden.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 21:57:47 #201
49091 MasterMido
ja das lekker
pi_31187774
Ik wil zekers naar CSKA
pi_31189277
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 15:22 schreef djstoffel het volgende:
mwah, had liever marseille thuis gezien!!!!!!

"20 okt Boekarest uit - 3 pnt."
.......................mag ik je even eraan herinneren dat ze everton hebben verslagen met 5-1!!!!!!!!!!1
Wij wonnen lekker met 5-0

Mag ik jullie eraan herinneren dat wij vorig jaar thuis van Stuttgart wonnen.

Derde worden is gewoon weer de opdracht en dan een wat makkelijker loting.
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 13:56:25 #203
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_31436814
Mag Huntelaar alweer spelen?
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_31437732
Volgens mij wel
pi_31478181
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 13:56 schreef Posdnous het volgende:
Mag Huntelaar alweer spelen?


pi_31478231
Die laatste goal van Klaas Jan was echt subliem - ook heel goed gedaan van Waterman maar hoe Huntelaar de bal dan aanneemt en vervolgens echt briljant draait en schiet.

Prachtige opsteker dit. Goed werk van Verbeek. Nilsson doet het heel erg goed.

Beetje overdreven van Verbeek om meteen over Oranje en Huntelaar te beginnen.
pi_31478320
Hij antwoordde eerlijk op een vraag bij de persconferentie, KJ zou er best nog wel eens bijgehaald kunnen worden.
That's all folks!
  zondag 16 oktober 2005 @ 00:43:37 #208
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_31478391
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 00:38 schreef SCH het volgende:


Beetje overdreven van Verbeek om meteen over Oranje en Huntelaar te beginnen.
Dat leek me meer een antwoord op een vraag van een journalist in de perszaal.
Denk niet dat Verbeek daar zelf over begint.

Maar Huntelaar zou naar mijn mening in deze vorm echt niet misstaan in Oranje.
Bezochte-/geplande wedstrijden:
(104) 08-02-2014 WSV - ESC 2-0 (Districtsbeker Oost)
(105) 09-02-2014 Excelsior - FC Den Bosch 4-1 (Jupiler League)
(106) 14-02-2014 FC Den Bosch - Sparta (Jupiler League)
pi_31478432
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 00:43 schreef fanneke het volgende:

[..]

Dat leek me meer een antwoord op een vraag van een journalist in de perszaal.
Denk niet dat Verbeek daar zelf over begint.
Okay, dat heb ik dan gemist (je mist veel bij Talpa he ) Dan is het niet zo'n gek antwoord. Yildirim dan ook maar terug, die begint zijn vorm weer te krijgen.
pi_31479419
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 00:44 schreef SCH het volgende:

[..]

Okay, dat heb ik dan gemist (je mist veel bij Talpa he ) Dan is het niet zo'n gek antwoord. Yildirim dan ook maar terug, die begint zijn vorm weer te krijgen.
Het leek wel of er bij Talpa er iets veel geknipt en verkeerd geplakt was in de uitzending.

Het laatste doelpunt was er 1 om in te lijsten. Met 10 man uit tegen NAC nog 2 doelpunten scoren is petje af voor het team.
History can't change the past, the future can.
pi_31483319
Gefeliciteerd, schitterende goal van huntelaar natuurlijk.

En verder zwijg ik .
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_31483626
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 10:04 schreef Superheld het volgende:
En verder zwijg ik .
pi_31487854
Damn lekker avondje NAC gisteren zeg.

Heerlijk hoe Huntelaar de goal met het uitvak vierde!

En we winnen met z'n tienen van Breda
pi_31490126
Huntelaar alweer zijn vierde goal in Breda in twee jaar, doet ie niet gek.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_31493585
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 16:18 schreef methodmich het volgende:
Huntelaar alweer zijn vierde goal in Breda in twee jaar, doet ie niet gek.
Maar hij maakt er niet meer dan 15 hoor, dat heb ik met hem afgesproken
pi_31495822
Huntelaar is inderdaad zo'n typische 15 doelpunten spits - per half seizoen.
pi_31506323
En dan te bedenken dat NAC hem aangeboden kreeg voor 1 ton....
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_31507368
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 10:17 schreef Superheld het volgende:
En dan te bedenken dat NAC hem aangeboden kreeg voor 1 ton....
Hij schijnt bij Groningen ook voor een ton te zijn aangeboden! Maar dit speelde zeker voordat hij er 26 inschoot bij AGOVV?
pi_31508051
Ja, dus opzich snap ik NAC wel.
Achteraf gepraat natuurlijk maar toch zonde .
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_31513558
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 20:54 schreef MaxPower het volgende:
Huntelaar is inderdaad zo'n typische 15 doelpunten spits - per half seizoen.
Vorig seizoen begon hij ook zo en werden het er ook niet gek veel meer.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_31513620
Tweede seizoenshelft was hij dan ook voornamelijk geblesseerd, met name in de periode januari-maart.
pi_31513879
Dat speelde zeker een rol, maar dat hebben die jongens vaker. Al lijkt ie al meer body te hebben.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 11:40:56 #223
4593 Marty
Digi-babe
pi_31530647
Zaterdag kom ik met m'n vriend voor een weekje naar NL. Hij wilde graag een keer naar een wedstrijd van Heerenveen, dus hebben we kaartjes geregeld voor zondag H'veen-Utrecht.

Lijkt me leuk! Ben nog nooit naar een wedstrijd van Heerenveen geweest.
Is het een mooi stadion? Kun je het veld goed zien?
Wij gaan altijd naar Juventus, dus het zal zeker beter zijn dan dat denk ik (Slechter kan ook bijna niet)

Meer mensen die zondag gaan? Laten we hopen dat het een beetje droog blijft!
Forza Juve!
pi_31530773
Welk vak zit je marty? En ja, ik ben er zoals altijd ook bij.
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 12:07:43 #225
4593 Marty
Digi-babe
pi_31531250
Vak 427
Ik heb al gezien dat dat vrij hoog is, maar misschien heb je dan wel mooi overzicht over het veld? De kaartjes hebben we via m'n vaders werk besteld, dus ik wist vantevoren niet welk vak we kregen.
Forza Juve!
pi_31531625
zit je inderdaad hoog, recht achter het doel. mooie plaatsen. ik sta aan de overkant in het vak waar al die herrie vandaan komt zondag...
pi_31531807
Hij voel je je nou, Klaasje in de winterstop naar 010 of naar ons
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_31532752
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 12:29 schreef Jajong het volgende:
Hij voel je je nou, Klaasje in de winterstop naar 010 of naar ons
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 14:07:02 #229
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_31533959
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 12:29 schreef Jajong het volgende:
Hij voel je je nou, Klaasje in de winterstop naar 010 of naar ons
neejong ga eerst maar een keer sparen
Bernie en ik zijn tof.
pi_31535002
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 11:40 schreef Marty het volgende:
Is het een mooi stadion? Kun je het veld goed zien?
Wij gaan altijd naar Juventus, dus het zal zeker beter zijn dan dat denk ik (Slechter kan ook bijna niet)

Meer mensen die zondag gaan? Laten we hopen dat het een beetje droog blijft!
Het stadion is de bom en je kan het veld erg goed zien. Kleine kans dat ik er bij ben ivm een feest de avond ervoor.
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 12:29 schreef Jajong het volgende:
Hij voel je je nou, Klaasje in de winterstop naar 010 of naar ons
Hij voel je je nou met je kneuzenspitsjes
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 14:51:53 #231
4593 Marty
Digi-babe
pi_31535119
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 12:23 schreef MaxPower het volgende:
zit je inderdaad hoog, recht achter het doel. mooie plaatsen. ik sta aan de overkant in het vak waar al die herrie vandaan komt zondag...
Mooi zo! Ik hou wel van een beetje herrie en gezelligheid tijdens een wedstrijd
Zaterdagavond in Turijn was het tijdens de 1e helft ontzettend stil omdat de die-hard supporters die altijd de sfeer maken protesteerden tegen nieuwe regels van de voetbalbond. Ze kwamen dus pas tegen de tweede helft de tribunes op en daarna werd het pas gezellig.
Maak zondag dus maar flink wat herrie
Forza Juve!
pi_31630706
Yildirim gaat vrolijk voor Turkije voetballen als het zo uit komt... hoe kan dat? Ik snap er de ballen van...
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_31631501
Omdat hij nog geen bindend duel gespeeld heeft, alleen een "friendly".

Straks de enige veldspeler die ooit een interland voor Oranje speelde, maar niet in het Oranje.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_31632161
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 17:35 schreef methodmich het volgende:
Omdat hij nog geen bindend duel gespeeld heeft, alleen een "friendly".

Straks de enige veldspeler die ooit een interland voor Oranje speelde, maar niet in het Oranje.
Vind het een vreemde zaak... als het zo is dat je wel vriendschappelijk mag spelen en nog kan switchen.. tzal dan zo zijn (hoewel ik altijd dacht dat alleen jong oranje niet bindend was).. maar ik vind het nogal a) een voorbarige actie van meneer Yildirim en b) niet getuigen van liefde voor Oranje.

Laat hem maar gaan dan... prutser...
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_31632600
Yildirim heeft altijd aangegeven dat zijn hart bij Turkije ligt.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazķn Alianza Lima Corazķn para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 19:41:49 #236
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_31634057
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 14:51 schreef Marty het volgende:
Zaterdagavond in Turijn was het tijdens de 1e helft ontzettend stil omdat de die-hard supporters die altijd de sfeer maken protesteerden tegen nieuwe regels van de voetbalbond. Ze kwamen dus pas tegen de tweede helft de tribunes op en daarna werd het pas gezellig.
Maak zondag dus maar flink wat herrie
Ik zou uitgaan van die 1e helft in Turijn wat herrie betreft.
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
pi_31634390
Hij heeft grote gelijk met deze dwarrelende Nederlandse bondscoach
pi_31641579
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 19:41 schreef The_Verve het volgende:

[..]

Ik zou uitgaan van die 1e helft in Turijn wat herrie betreft.
Nee de sfeer in het Oosterpark is lekker de laatste tijd.
  zondag 23 oktober 2005 @ 00:10:18 #239
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_31641963
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 23:56 schreef MaxPower het volgende:
Nee de sfeer in het Oosterpark is lekker de laatste tijd.
Was al bang dat er niemand zou happen...
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
pi_31642477
Max is de beroerdste niet
pi_31658417
De ploeg was behoorlijk vermoeid gisteren, na de inspanningen in Roemenië. Utrecht had het positioneel goed voor elkaar zonder zelf ook echt uit te blinken. Mooi puntje uiteindelijk nog. Wel een beetje apart dat Grandel zo hard aangepakt wordt, terwijl hij echt niet de enige blunderende keeper is. Neem Kujovic bijvoorbeeld.
pi_31658678
En het was niet alleen maar de schuld de keeper
pi_31663226
Nee, maar voor Grandel speelt mee dat het niet de eerste keer was. Wel mooi dat Heerenveen in ieder geval een puntje heeft.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_31677330
quote:
’CLUBRECORD’ HEERENVEEN

HEERENVEEN, dinsdag
Heerenveen heeft door de 1-1 tegen FC Utrecht in de competitie nu al veertien thuisduels op rij niet de nul weten te houden. Daarmee evenaarde het elftal van Gertjan Verbeek het negatieve clubrecord uit 1984 toen ook veertien thuiswedstrijden achter elkaar minimaal één tegendoelpunt werd geīncasseerd. Op 24 maart 1984 kwam een einde aan de slechte serie toen de Friezen – destijds in de eerste divisie – 0-0 speelden tegen MVV. Heracles Almelo (tien duels) en RBC Roosendaal (zeven wedstrijden) volgen Heerenveen momenteel op gepaste afstand.
pi_31677441
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 12:06 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]
Of we daar nou zo blij mee moeten zijn?
Trots van het Noorden!
pi_31684174
Hé ik hoorde dat Jaap Stam wel naar Heerenveen wil! Het stond in de Telegraaf, dus niet heel betrouwbaar, maar goed. Hij is iig onbetaalbaar gezien zijn contract tot 2007 bij Milan.
pi_31684387
Het VBL-columnhoekje deel 6

Ook wel een beetje over één van jullie. Vooral misschien wel.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_31684391
Hij gaat kiezen tussen PSV en Heerenveen.
That's all folks!
pi_31686545
Zolang we Hansson hebben, hoef ik Stam niet zonodig.
Het is natuurlijk wel leuk maar of het nou echt zoveel oplevert, zo'n iemand die zijn carriere afbouwt en niet echt meer vol gaat.
pi_31686687
Zoals Cocu bedoel je?

Natuurlijk kan Stam wel belangrijk zijn. Denk alleen al aan de geboren Kampenaartjes Jeroen en Henrico Drost. Als die 1 seizoen met Stam mogen samenspelen kan dat enorm veel voor hun ontwikkeling betekenen.
pi_31687850
Oh tuurlijk, maar het heeft ook wel nadelen, zo'n speler die even 1 seizoen komt doen. Dat is wat anders dan Cocu die nog international is natuurlijk.
pi_31694164
Als Stam zich nog beschikbaar zou stellen was hij ook nog international.
pi_31694176
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 08:15 schreef MaxPower het volgende:
Als Stam zich nog beschikbaar zou stellen was hij ook nog international.
Dat weet je maar nooit met deze bondscoach
pi_31699214
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 21:14 schreef SCH het volgende:
Zolang we Hansson hebben, hoef ik Stam niet zonodig.
Het is natuurlijk wel leuk maar of het nou echt zoveel oplevert, zo'n iemand die zijn carriere afbouwt en niet echt meer vol gaat.
Zo goed is Hansson nou ook weer niet, hij werd behoorlijk dolgedraaid door Koné (ook niet de minste, geef ik toe)
pi_31700636
Ik vind dat SCH wel een punt heeft. De vraag is of een jaar Jaap niet de ontwikkeling van een Seip of Breuer of Henrico Drost dwarsboomt en of het wel oplevert wat je verwacht.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_31700944
Seip en Breuer zitten al aan hun top. Het gaat om de ontwikkeling van de Drostjes. En daarbij gaat Seip aan het eind van het seizoen weg.
pi_31701046
Ik ben ook niet tegen de komst van Stam maar ik plaats er wel een paar vraagtekens bij. Het is natuurlijk leuk om zo'n wereldster te hebben en ik denk dat hij niet iemand is die al te veel kapsones heeft en wel bij Heerenveen past.

Maar het past niet echt bij een lange-termijn-plan en nog een paar van die nadelen.
pi_31701083
Ik wil graag op korte termijn kampioen worden dus dat komt dan goed uit
pi_31703334
Maar met Jaap zit meer dan plek 3 er denk ik toch niet in, Max. De vraag is of het dan zinvol is. Al is het een topper natuurlijk.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_31703400
Als Seip weggaat en je haalt Stam terug, moet je je dan nog afvragen of het zinvol is? Nee, dan moet je God op je blote knietjes danken.
pi_31705039
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 16:30 schreef MaxPower het volgende:
Als Seip weggaat en je haalt Stam terug, moet je je dan nog afvragen of het zinvol is? Nee, dan moet je God op je blote knietjes danken.
Hangt er toch echt vanaf hoe Stam zich opstelt en hoe hij speelt.
pi_31717390
Thuis tegen VVV - Utrecht bedankt
pi_31717697
Leuke ploeg dat VVV. Kan leuk worden, weer eens wat anders dan CSKA of Marseille
pi_31717717
Enkele jaren geleden speelden we in Venlo, volgens mij 0-1 winst, goede herinneringen aan.
pi_31732476
Wel één van de beste GGD ploegen, maar dat mag normaliter geen probleem opleveren voor Heerenveen. Meeuwis en Garcia maar uitschakelen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_31732767
Speelt Guus daar?
  donderdag 27 oktober 2005 @ 19:32:11 #267
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_31733176


leuk dat Yildirim heeft bijgetekend trouwens
Bernie en ik zijn tof.
pi_31733812
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 19:18 schreef SCH het volgende:
Speelt Guus daar?
Ja. Komt altijd Per Spoor.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_31763843
*Schop*

Nu op RTL 5 Ajax tegen Heerenveen voor diegene die het nog niet wisten.
History can't change the past, the future can.
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 21:22:37 #270
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_31765023
Derveld wat een slager die gast
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_31765045
Hoop dat ze stand houden of iets meepikken. Vrije trappen en corners moeten gevaarlijker kunnen. Jammer dat Samaras niet mee kan doen straks.
pi_31766971
Puntje uit de Arena. Als we de spirit van vorig jaar hadden, waren we opnieuw over ze heen gelopen maar dit is toch heel aardig. Jammer dat er niet wat meer vertrouwen van het middenveld uitgaat en daar de bal wat meer wordt vastgehouden.
pi_31767148
Mooi dat de grensrechters scherp waren op buitenspel. Zelfs een voetlengte
History can't change the past, the future can.
pi_31767175
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 22:36 schreef Burner2000 het volgende:
Mooi dat de grensrechters scherp waren op buitenspel. Zelfs een voetlengte
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 23:44:37 #275
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_31769006
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_31776015
Dat was natuurlijk niet echt buitenspel, maar goed, het was ook geen overduidelijke fout.

Ik vond Heerenveen echter wel te verdedigend om te kunnen stunten SCH, want er had wellicht meer ingezeten.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_31785918
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 14:28 schreef methodmich het volgende:
Ik vind dat SCH wel een punt heeft. De vraag is of een jaar Jaap niet de ontwikkeling van een Seip of Breuer of Henrico Drost dwarsboomt en of het wel oplevert wat je verwacht.
Zou zo'n Seip dan echt nog een topper kunnen worden? Dat lijkt me heel sterk.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazķn Alianza Lima Corazķn para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_31786474
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 18:11 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Zou zo'n Seip dan echt nog een topper kunnen worden? Dat lijkt me heel sterk.
Neuh, hij wil ook weg aan het eind van dit seizoen (contract loopt af) en hij wil naar Engeland. Hij neemt al genoegen met een club in The Championship.
pi_31788024
Financieel is dat ook niet beroerd hoor. Wil ook best in The Championship ballen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_31788046
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 11:49 schreef methodmich het volgende:
Dat was natuurlijk niet echt buitenspel, maar goed, het was ook geen overduidelijke fout.

Ik vond Heerenveen echter wel te verdedigend om te kunnen stunten SCH, want er had wellicht meer ingezeten.
Heerenveen had wel de grootste kansen
pi_31788506
Absoluut, zeker die ene na die lekkere bal van de Steek op KJ.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_31890693
Kent één van jullie Joey van den Berg?
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_31891558
Wel eens zien spelen ja, maar te weinig voor een goed oordeel.
pi_31893093
quote:
Op woensdag 2 november 2005 10:47 schreef Suijk het volgende:
Kent één van jullie Joey van den Berg?
Net zoals Maxpower te weinig zien voetballen voor een goed oordeel. Hoezo?
Ik weet wel dat hij een jaar geleden nog het stoere jochie van Meppel was, dat vind ik dan weer wat jammer.
pi_31893179
Hij is nu naar Omniworld en zal daar het seizoen afmaken.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_31894939
Hansson naar Feyenoord - in winterstop of einde seizoen, verbaast me eigenlijk dat het nu pas gebeurt.
pi_31895053
Z'n contract loopt af, eerder zal hij te duur geweest zijn. Jammer trouwens, kunnen we op zoek naar een nieuw centraal duo, nu ook Seip waarschijnlijk vertrekt.
pi_31895120
Japie Stam toch maar
pi_31895203
* MaxPower bookmarkt een van mening veranderde SCH
pi_31895321
GEEN INTERESSE IN HANSSON
Feyenoord ontkent het vandaag in diverse media verschenen bericht dat de club interesse zou hebben in Petter Hansson, verdediger en aanvoerder van SC Heerenveen. De suggestie in een landelijk dagblad dat Feyenoord de Zweed in de winterstop of anders na dit seizoen over zou willen nemen berust zodoende niet op waarheid.

www.feyenoord.nl
I saw this thing on ITV the other week,
Said, that if she played with her hair, she's probably keen
She's playin with her hair, well regularly,
So i reckon i could well be in.
pi_31959473
Igor Korneev wordt genoemd als opvolger van Jan de Jonge
pi_31962705
Toffe sfeer gisteren
pi_31962721
Heb jij ook gevochten?
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_31962786
Ik ben pacifist
  zondag 6 november 2005 @ 16:27:45 #295
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_32027792
Kan weinig anders doen dan jullie feliciteren. Vandaag waren jullie sterker en wij hadden een onmachtige verdediging vandaag. 4-0 komt hard aan, kutdag.

We staan weer gelijk in punten in ieder geval.
  zondag 6 november 2005 @ 16:28:44 #296
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_32027823
filmpje van Bosvelt?
pi_32029029
quote:
Op zondag 6 november 2005 16:27 schreef Noca het volgende:
Kan weinig anders doen dan jullie feliciteren. Vandaag waren jullie sterker en wij hadden een onmachtige verdediging vandaag. 4-0 komt hard aan, kutdag.
Dankje
quote:
We staan weer gelijk in punten in ieder geval.
nog wel ja
  zondag 6 november 2005 @ 17:19:12 #298
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_32029407
vriend van me zat int stadion en van hem kreeg ik tot 2x toe smsjes over wereldgoals...
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_32029869
Ik werd gebeld door een vriendin die zei dat ze het op de radio hadden over maar liefst 3 wereldgoals
pi_32030103
quote:
Op zondag 6 november 2005 17:34 schreef anoukforza het volgende:
Ik werd gebeld door een vriendin die zei dat ze het op de radio hadden over maar liefst 3 wereldgoals
ik zou eerst naar de wedstrijd gaan ,maar ja zondags' verplichtingen' verjaardags feestje

maargoed heerenveen heeft weer aansluiting met de middenmood hoop dat ze deze vorm kunnen vasthouden
pi_32030197
Het waren inderdaad wereldgoals. Dit is de eerste keer dat ik niet kan wachten op 'de wedstrijden' bij talpa
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')