quote:Lasse Nilsson, donderdag tegen Banik Ostrava goed op dreef, start op links en de spitspositie is zo goed als zeker voor Bruggink
SC H'veen gaat de playoffs wel halen hoor.quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:18 schreef SCH het volgende:
Je had me wel even kunnen vertellen wie die gast met die moeilijke naam is, die voor ons scoorde Max.
Maar het vertoonde spel, voorzover fokkin Talpa het ons gunde er iets wezenlijks van te zien, doet me toch wel hoopvol stemmen. Het kantelmoment is aanstaande
Wat een prachtige gestileerde zinquote:Op zondag 2 oktober 2005 21:23 schreef MaxPower het volgende:
Klopt er werd geheel niet onaardig gespeeld.
Kwam die gewoon langsfietsen of hebben we die al wat langer?quote:Die gast was Niklas Tarvajarvi
Net gekocht inderdaad, moet even rijpen in het tweede, maar kan nu al als breekijzer gebruikt worden.quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:29 schreef SCH het volgende:
Kwam die gewoon langsfietsen of hebben we die al wat langer?
quote:C Heerenveen heeft de Finse aanvaller Niklas Tarvajarvi overgenomen van Mypa-Myllykosken Pallo. De 22-jarige international tekent bij de Friese club een contract voor tot medio 2007.
Heerenveen kan Tarvajarvi niet inzetten in de UEFA Cup-wedstrijden, want de Fin speelde dit seizoen al Europese wedstrijden voor zijn oude club.
Ze kwamen niet maar stuurden een zwarte met wit haarquote:Op maandag 3 oktober 2005 15:07 schreef Dylan Dog het volgende:
Hoe was PSV?
Ik heb het over het elftal, niet over het publiek.quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:39 schreef MasterMido het volgende:
PSV publiek was tot nu toet het stitste uitpubliek van dit seizoen.
Hij viel ook al in tegen NEC, ik meen ook zo'n 10 minuten voor tijd. Hij heeft wel iets weg (qua koppie dan) van Allback.quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:29 schreef SCH het volgende:
Kwam die gewoon langsfietsen of hebben we die al wat langer?
Het was ook niet echt een reactie op jou geloof ik.quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:08 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ik heb het over het elftal, niet over het publiek.
Vraag ik het aan jou: hoe was PSV?quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:09 schreef anoukforza het volgende:
[..]
Hij viel ook al in tegen NEC, ik meen ook zo'n 10 minuten voor tijd. Hij heeft wel iets weg (qua koppie dan) van Allback.
Anyway, ik zei voor de wedstrijd al %$^##&()*() dat die Kone weer meedeed en inderdaad![]()
Overigens vond ik het spel van Heerenveen in de eerste helft erg goed![]()
Dan was het wel heel erg stil in dat stadionnetje afgelopen week.quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:39 schreef MasterMido het volgende:
PSV publiek was tot nu toet het stitste uitpubliek van dit seizoen.
quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:18 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dan was het wel heel erg stil in dat stadionnetje afgelopen week.
quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:18 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dan was het wel heel erg stil in dat stadionnetje afgelopen week.
Ik reageerde niet op jouwquote:Op maandag 3 oktober 2005 17:08 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ik heb het over het elftal, niet over het publiek.
Qua uit-tripjes is het niet echt waardig. Qua voetbal zou een derde plaats te doen moeten zijn.quote:
Makkiequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Het wachten is op de analyse van SCH.
Mwah,OM is zeker een aanrader en Bulgarije/Roemenie lijkt mij ook geweldigquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Qua uit-tripjes is het niet echt waardig.
Marseille ga ik wel heen inderdaad, Sofia of Boekarest moet ik nog even zien. Is dat op rij-afstand (max 15 uur)?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:02 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Mwah,OM is zeker een aanrader en Bulgarije/Roemenie lijkt mij ook geweldig
Volgens mij nietquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:05 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Sofia of Boekarest moet ik nog even zien. Is dat op rij-afstand (max 15 uur)?
Hmmm toch maar naar Moskou dan...quote:EFACUP Marseille-G.Beerschot
ญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญ
GB DIENT EEN KLACHT IN TEGEN MARSEILLE
ญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญ
Germinal Beerschot gaat bij de Uefa een
klacht indienen tegen Marseille. Zijn
supporters werden in de return van de
Uefabeker bekogeld door de Franse fans.
Voor, tijdens en na de match namen de
supporters van Marseille de bezoekende
supporters onder vuur met projectielen.
"Het gaat om ruim ้้n kilo rotzooi",