abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 23 november 2005 @ 11:36:56 #201
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_32503137
quote:
Op woensdag 23 november 2005 11:31 schreef Enyalius het volgende:
toen kwam ze beneden en was haar konijn weg
nee de goudvis was nergens heen gegaan... ik zag iig geen watersporen over de vloer
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  woensdag 23 november 2005 @ 11:38:11 #202
108862 a-child-in-chains
weight of the world is a bitch
pi_32503162
Ik liep door rood en werd aangehouden.
Toen zei de agent: Dat is dan 99,- boete.. Ik: rottochop.. , zijn jullie aan het inzamelen voor kerstpakketten?
(ik was pissed)
Alleen mensen met liefde in hun leven groeien voorspoedig en worden sterker.
No room for the unlucky.
pi_32503177
Ik heb vannacht gedroomd dat we een 'party' waren, zo'n beetje als in Final Fantasy, en het borduurde voort op de DnD party van die avond. In de party is iemand zijn Katana kwijt, die die op wil gaan halen bij de piraten, en iemand anders heeft een curse om naar het noordoosten te willen gaan.

Goed dus we staan aan de rand van het piraten eiland en we willen omhoog lopen, roept die ene: "maar das niet het noordoosten!". Wij toch allemaal via de rivierbedding omhoog lopen, zien we ineens iets in de verte, ik den kdat het energiorbs waren dusik 'druk op spatie' om te pauzeren. We kijken allemaal even goed en beslissen dat wat het oo kis, we het gaan overleven. Blijken het gewoon luchtbellen te zijn, wel 200 ofzo, heel mooi. In alle kleuren komen ze de rievierbedding af naar de party toe, en te hoofte van ons, spatten ze uit elkaar, en de druppels verkleuren langzaam rood. Toen had ik ineens een hand vol kleine rode ballonnetjes.
In mijn droom dacht ik dat het was voor één of ander character met een speciale feat.
And the druids turn to stone...
  woensdag 23 november 2005 @ 11:42:07 #204
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_32503236
quote:
Op woensdag 23 november 2005 11:39 schreef Panthera1984 het volgende:
Ik heb vannacht gedroomd dat we een 'party' waren, zo'n beetje als in Final Fantasy, en het borduurde voort op de DnD party van die avond. In de party is iemand zijn Katana kwijt, die die op wil gaan halen bij de piraten, en iemand anders heeft een curse om naar het noordoosten te willen gaan.

Goed dus we staan aan de rand van het piraten eiland en we willen omhoog lopen, roept die ene: "maar das niet het noordoosten!". Wij toch allemaal via de rivierbedding omhoog lopen, zien we ineens iets in de verte, ik den kdat het energiorbs waren dusik 'druk op spatie' om te pauzeren. We kijken allemaal even goed en beslissen dat wat het oo kis, we het gaan overleven. Blijken het gewoon luchtbellen te zijn, wel 200 ofzo, heel mooi. In alle kleuren komen ze de rievierbedding af naar de party toe, en te hoofte van ons, spatten ze uit elkaar, en de druppels verkleuren langzaam rood. Toen had ik ineens een hand vol kleine rode ballonnetjes.
In mijn droom dacht ik dat het was voor één of ander character met een speciale feat.
vet stoer.. ik heb ook wel eens gedroomt dat ik mijn WoW char was
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  woensdag 23 november 2005 @ 11:45:54 #205
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32503333
in 1 van me dromen vanacht had ik ook zoiets barra. zie je mensen rondlopen met hun naam en healthbar boven hun hoofd. in de hoek van me oog menu's met party healthbars en buffs etc vaag
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
William James (1842 - 1910)
pi_32503344
Ik heb een paar dagen geleden een rare maar duidelijke droom gehad...

Ik was bij een huisarts die ik verder niet ken, ik weet ook niet meer waarom ik er was. Maar ik wilde weer naar buiten lopen en zag hem van achter zijn bureau heel geniepig en op een soort geile/bespiedende manier naar me gluren.. en daar werd ik kwaad om.
Ik liep naar buiten, door het winkelcentrum en zag mijn tante staan, ze zag mij ook maar toen ik langs haar liep, keek ze opeens een andere kant op.

Daarna kwam ik thuis, en was ik op mijn kamer. Ik keek naar buiten en zag dat de tuinen waar ik op uit kijk vanauit mijn raam, in brand stonden. Het vuur kwam steeds dichterbij, en ik moest actie ondernemen.
Ik riep mijn vader en samen gingen we met van die hand-blussers het vuur blussen. Gek genoeg lukte dat ook nog. Ik ging weer naar binnen en zag dat de plinten en randen van het plafond ook begonnen te branden bij ons in huis.
Die moest ik dus ook blussen, en dat deed ik met zo'n blusser waar schuim uit komt.
Het lukte. Daarna ging ik de brandweer bellen, maar de cijfers op de telefoon klopte niet.
Ik wilde 1-1-2 bellen, maar typte 9-1-1... heel vreemd.
Toen haalde ik de cijfers van de telefoon af en zette ze op de juiste plaats. Ik belde nog een keer en kreeg een brandweerman aan de telefoon. Hij praatte heel rustig en ik kon hem goed verstaan.
Maar het gekke is, dat ik niet meer weet wat hij zei.

Ik ging naar buiten en zag allemaal sneeuw liggen. Ik hoorde de sirenes van de brandweer, eerst werd het harder en vervolgens weer zachter....

Ik keek nog eens naar de tuinen die in brand stonden, en zag tot mijn grote opluchting dat het vuur gedoofd was. Het was afgelopen....

En toen werd ik dus wakker.
Stress: the confusion created when the mind must override the body's basic desire to choke the living daylights out of some idiot who desperately deserves it.
pi_32503863
thaMoon, dat klinkt als een gefrustreerde nacht, je word bekeken, kan er niets aan doen. Word genegeerd door iemand die je kent, kan je gesprekken niet herinneren... lijkt me niet prettig
And the druids turn to stone...
pi_32510283
Het was ook niet echt leuk ofzo.....

Toch voelde ik me daarna opgelucht dat die brand geblust was. Maarja, de dreiging van de naderende vlammen... dat was minder
Ik ben er ook nog niet achter wat het betekend kan hebben.
Stress: the confusion created when the mind must override the body's basic desire to choke the living daylights out of some idiot who desperately deserves it.
pi_32531663
1. Beetje middeleeuwse setting, en jaren 50 door elkaar. Houten stadspoort, speren als wapens, duitse helmen, wel flats, lelijk grijs/grauw.
De poort ging om 18:00 dicht, vanaf dat moment nog 4 uur om binnen te zijn bij gasten, ik was daar te gast bij een oudere dame, en er kwam ook een duitser langs om te controleren of ze alleen was, en als er bezoek was, dat het op tijd wegging.
Ik en drie anderen gingen de stad uit, en zoals wel vaker zitten er buiten de stadsmuren allerlei 'merchants' en kunstenaars. Ik droeg de Mona Lisa bij me, maar van -voor- de 'verandering' wardoor ze zo vreemd lijkt? en bij 1 van de kunstenaars liet ik een gedeelte van het gezicht aanpassen naar het mijne.

2. De Mesdag is een kliniek en een schilderij, maar in mijn droom een museum, een museum met 3 leeuwen ervoor. Het lag in Marseille (ik ben nog nooit in Marseille geweest) en er lag een rivier met een brug daar. Er was brand in het Mesdag, en de leeuwen waren vuurrood. Er ging een soort toeter/scheepshoorn, en de koningin was niet in het land, dus heeft de marine voor de zekerheid maar 30 schepen aan laten rukken. Ik zag het als in helicopterview, die dertig schepen op een rijtje aan de kade, de brug, allemaal politie eromheen, en de vlammen uit het pand met die vuurrode leeuwen ervoor.
And the druids turn to stone...
  donderdag 24 november 2005 @ 12:46:51 #210
108862 a-child-in-chains
weight of the world is a bitch
pi_32534124
Dat mensen het zombie-virus onder cotrole hadden en mensen met het zombie virus ook.
En zombies leefden samen met normale mensen. Mensen gaven zelfs vrijwillig het stervend
bestaan op voor het eeuwige leven, maar dan wel als prijs als zombie verdert et gaan.
En toen hoe kan het ook anders ging het toch mis.. Zombies roken bloed en actieve hersenen,
en begonnen weer mensen aante vallen
Dom verhaal, maar wel knappe scenes gezien
(zal ik die ook beschrijven?)
Alleen mensen met liefde in hun leven groeien voorspoedig en worden sterker.
No room for the unlucky.
pi_32553541
Vanacht ook weer een mega-lijpe droom gehad. Ik kwam dWc_RuffRyder tegen in een soort van Idols-setting. Ofzo. En ik leerde mijn Onkel (duitse woord voor oom) Paulie tegen. Die ik later op msn toevoegde, maar ik wist niet zeker of hij dat ook wilde. Dus deed ik het maar voor hem, wat mijn vader niet relaxt vond.

Vandaag luisterde ik een nummer van B.I.G. waar hij het ook over een uncle Paulie heeft. Erg maf.
pi_32554564
Ik had gedroomd dat mijn andere kat (nadat de ándere vorige week is overleden) ook overleden was, en dat ik met mijn leraar frans van de middelbare school, jajaja hou je vast, tekeningen ging opzoeken die ik gemaakt had in de kleuterklas en die daar nog steeds lagen.... owja en ondertussen deed ik nog een potje American Football met wat oude vrienden .....


E-NIG!

[ Bericht 1% gewijzigd door Vampz op 25-11-2005 00:40:20 ]
*BAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAM*
pi_32558793
Vandaag zat ik nog half in mijn droom (namijmeren) terwijl ik wakker werd, tot mij verteld werd dat het gesneeuwd had, in 1 keer was ik wakker, en wist ik mijn droom niet meer
And the druids turn to stone...
  vrijdag 25 november 2005 @ 09:21:04 #214
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_32558830
ik had in mijn droom vannacht een trio met mijn ex en me vriendin

ik ben alleen bang dat dit 1 van die dromen is die nooit uit gaat komen
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_32560205
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 09:21 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik had in mijn droom vannacht een A) trio met mijn ex en me vriendin

B) ik ben alleen bang dat dit 1 van die dromen is die nooit uit gaat komen
Verkeerde subforum

A) SEX
B) R&P
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_32564687
-ik had geloof ik over een tovenarij school in china gedroomd
-over de joan of arcadia serie dat ze een inzicht had gekregen dat god zich overal liet zien,openbaarde (zichtbaar,onzichtbaar) en dat ze dat besefde door een liedje
-dikke mensen in een achtbaan
-over de dood die allemaal enge vage dingen zei over de buurman dat hij een honkbal knuppel had gekocht om daar zn familie mee dood te maken.. over mn zus en ik zag een meisje zelfmoord plegen
-planten, bomen die zichzelf van boven naar beneden verteerde

dromen
pi_32570555
Ik was op het strand en had het super naar me zin. Allemaal bekenden om mij heen echt heel erg gezellig! Ineens kwam er een vlinder en stak mijn hand uit.
Ze ging rustig op mijn vinger zitten en ze inspireerde iedereen om mij heen. Ze was ook zo mooi... en ineens veranderde ze in een heel erg piepklein vogeltje... . Dat vogeltje was ook zo mooi om te zien. Eigenlijk te lastig om het te omschrijven helaas..

In een andere droom zat ik in een restaurant en zag een man en een vrouw binnenkomen Dat waren de meest twee perfecte mensen die ik ook had gezien. Zo ongelooflijk perfect dat ik vol bewondering naar ze zat te kijken. Ze waren heel erg vriendelijk en hadden er ook geen problemen mee dat ik zo zat te kijken.

En had nog een droom maar iets te warrig om het op te schrijven..
pi_32602239
Ik kreeg op een feest (volgens mij was het een bruiloft) ruzie met een oudere gast (man van een jaar of 45 die ik niet kende) en we gingen met elkaar op de vuist. Ik sloeg hem op zijn muil en hij viel op de grond. Toen brak ik een ijzeren poot af van één van de tafeltjes en sloeg hem daarmee op zijn hoofd. Hij begon enorm te bloeden en ik staakte mijn actie. Ineens begon hij mij heel hard uit te lachen en de andere gasten begonnen met hem mee mij uit te lachen. Ik moest huilen en werd wakker.

Strange .
  zaterdag 26 november 2005 @ 20:31:40 #219
127813 Zombine
pok, pok, pok, pok
pi_32602887
quote:
Op donderdag 24 november 2005 12:46 schreef a-child-in-chains het volgende:
Dat mensen het zombie-virus onder cotrole hadden en mensen met het zombie virus ook.
En zombies leefden samen met normale mensen. Mensen gaven zelfs vrijwillig het stervend
bestaan op voor het eeuwige leven, maar dan wel als prijs als zombie verdert et gaan.
En toen hoe kan het ook anders ging het toch mis.. Zombies roken bloed en actieve hersenen,
en begonnen weer mensen aante vallen
Dom verhaal, maar wel knappe scenes gezien
(zal ik die ook beschrijven?)
Mmh...misschien een idee voor Shaun of the dead 2
pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, tik, tik
pi_32757623
korte droom vlak voor ik wakker werd,

ik rij met de auto over een landweggetje, met rechts een gewone weg parallel en een brede sloot tussenbeide
aan de horizon is er een verbinding over het water om van het landweggetje naar de gewone weg te kunnen en naar mate deze verbinding steeds dichterbij komtwordt de begroeiing aan de overkant steeds dikker dat de gewone weg niet meer te zien is,

laatste stukje, ik moet me gas al los laten, zie ik aan de linkerkant in de berm een simpel hekwerkje
onderbroken door twee stenen zuilen pakkumbeet 2m hoog.
op het moment dat ik deze 2 zuilen voorbij rijdt, zie ik een gigantische en indrukwekkende
poort, ingang over deze 2 zuilen als geprojecteerd/fatamorgana/hologram of misschien wat duidelijker; in mn geest.

kortom zoiets zie je in een blitz, vanuit je ooghoeken, ik rem om afteslaan draai de bocht door en blijf stil staan op de verbinding naar de gewone weg om te zien wat ik zag; bomen/begroeiing, de brede sloot, het landweggetje waar ik over kwam, en de afzetting met de 2 zuilen zonder de projectie.
nog verbaast van wat ik gezien had en niet meer te zien was, rij ik door, steek de verbinding over en wil de gewone weg op rijden in de richting waar ik vandaan kwam. terweil ik dan de weg opkijk zie ik daar een auto gecrashed in de berm ziekenwagen erbij, kortom een zootje. maar wel parallel aan hekwerkje met de 2 zuilen... besefte ik op het moment dat ik er voorbij reed, ik weeet niet hoelang die weg verder was maar ik ben op een gegeven mmnt wakker geworden .

goedemorgen trouwens,
()))))))__whats_that_ina_name?__ )))~~~~
pi_32775420
Droom de laatste tijd wel vaker minder leuk; vannacht wederom over oorlog gedroomd. Ik was met mijn ouders en zus; we liepen over straat en ik (we) kwam(en) net van een nieuw huis van iemand (weet niet meer van wie) (of hadden we gerelaxed ofzo? nah ja). We liepen iig over straat nadat we een tram hadden genomen. Het had gesneeuwd en was op gedeeltes glad. opeens op een aantal plekken politie (die er op een gegeven moment zelf vandoor gingen omdat ze bang waren )

Uiteindelijk zo maar uit het niets hele kleine vuurballetjes (wat de bommen bleken maar eigenlijk zagen ze er wel schattig uit als een soort grote vuurvliegjes). Ik zag ze vallen en telde de tijd totdat ze zouden ontploffen in mezelf (we renden ondertussen weg) en riep toen ik dacht dat ze af zouden gaan: 'iedereen liggen..NU!'

Daarna werd ik wakker
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
  zaterdag 3 december 2005 @ 10:33:11 #222
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_32775473
Ik droomde laatst dat ik opstond en in de spiegel keek. Mijn tanden waren helemaal scheefgegroeid en toen ik ze probeerde recht te duwen ( ) braken ze allemaal af . Verschrikelijk. Het zag er echt vies uit .
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_32775508
Ik droomde dat ik in Volendam was. Het was midden in de nacht, en ik liep met iemand anders over de dijk. Toen zette dat figuur wat naast mij liep ineens keihard de muziek aan van een karaoke-instellatie. Ik schrok me rot, en was bang voor boze reacties van de bewoners.
  zondag 4 december 2005 @ 02:26:59 #224
54905 Haarbalpasta
Voor de poes!
pi_32798547
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 12:50 schreef Shreever het volgende:
Ik was op vakantie in Parijs en toen gingen mijn tanden loszitten, ze vielen er bijna uit. Vrij weird vond ik
Dat heeft toch met de dood te maken irl volgens dromenboeken?
pi_32806003
het enige wat ik van tanden dromen meegekregen heb; is dat als je tanden inslikt dat je zwanger bent ;P
()))))))__whats_that_ina_name?__ )))~~~~
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')