quote:
Doe het, je bent de bom yo!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:27 schreef robh het volgende:
Kijk, K-Liber, dat vind ik dan wel weer leuk![]()
Over HIV gesproken, ik kwam net een nummer tegen van René Klijn tegen. Mister Blue. Ken je 'm nog? Laat de Leeuw.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:35 schreef Brilaap het volgende:
DJ Cuckie heeft hiv van een meisje gekregen.
Eindelijk goed nieuws tussen de komkommers...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:35 schreef Brilaap het volgende:
Als je een bron hebt dan is dit heugdelijk nieuws!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:35 schreef Brilaap het volgende:
Hij's er druk mee als ik het hier zo leesquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:58 schreef mstx het volgende:
Die DJ Chuckie moet eens serieus overwegen om zichzelf van kant te maken.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:03 schreef robh het volgende:
Hey Overzichie,
Ik heb nog een Oneindig Trialversies van Software gebruiken V.1.0 voor je! Belang bij?
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:03 schreef robh het volgende:
Hey Overzichie,
Ik heb nog een Oneindig Trialversies van Software gebruiken V.1.0 voor je! Belang bij?
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:06 schreef robh het volgende:
Nee, niks geen warez
Gewoon je VMWare workstation met XP na gebruik terugzetten naar een eerdere state. Is niets illegaals aan ()
quote:
Das ook niet gek, die is hartstikke dood... Of vertel ik je nu niet iets nieuws???quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:37 schreef robh het volgende:
[..]
Over HIV gesproken, ik kwam net een nummer tegen van René Klijn tegen. Mister Blue. Ken je 'm nog? Laat de Leeuw.
Daar hoor je ook niets meer van
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:28 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Das ook niet gek, die is hartstikke dood... Of vertel ik je nu niet iets nieuws???
quote:Op zondag 21 augustus 2005 14:32 schreef Oversight het volgende:
WGR Feedback Deel 4
Oneindig Trialversies van Software 1.0
jij blijft het grappig vinden he ?quote:Op zondag 21 augustus 2005 14:32 schreef Oversight het volgende:
WGR Feedback Deel 4
Oneindig Trialversies van Software 1.0
Het klinkt als een mislukte 4-kanaals screamtracker mod ingezongen door Hans de Jostibandleiderquote:Op zondag 21 augustus 2005 14:44 schreef Apekoek het volgende:
LEKKERE THANGA,
heel toevallig luisterde ik er net naar. ik vind het een geniaale plaat! lekker simpel! en daar hou ik van!
dat mag jij vinden!quote:Op zondag 21 augustus 2005 14:46 schreef robh het volgende:
[..]
Het klinkt als een mislukte 4-kanaals screamtracker mod ingezongen door Hans de Jostibandleider![]()
Als je van 4-kanaals screamtracker mod files houdt dan zit je goed bij DJ Chuckiequote:Op zondag 21 augustus 2005 14:57 schreef Apekoek het volgende:
dat mag jij vinden!
Ik vind het wel lekker klinken
ik zeg: PRIMAquote:Op zondag 21 augustus 2005 15:00 schreef robh het volgende:
[..]
Als je van 4-kanaals screamtracker mod files houdt dan zit je goed bij DJ Chuckie
quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:23 schreef Jump het volgende:
Ik heb de indruk dat jij kickt op feedback topics
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |