abonnement Unibet Coolblue
pi_28791862
Deel 1 : Aanslagen London
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_28794135
Wat is het toch heerlijk als je matrix manager bent: http://www.prisonplanet.c(...)0705teneasysteps.htm
pi_28800730
:x Ik herinner nog een Lucide Droom van mezelf van laatst.. dat was voordat de aanslagen waren gebeurd.

Ik zat met een onbekend gezin in een bus, in een andere bus zat een kaper, die had de bussen op een plein neergezet, hij had een pistool.
Ik probeerde die kaper/gijzelaar te kalmeren, en opeens schoot hij het gezin neer, mij ook (ik voelde niks, ik voelde me alleen wegzakken, echt raar).

Toen de aanslagen in Londen waren gebeurd dacht ik toch even: "Huh?", want het waren zelfmoordenaars in de bussen in Londen.

Hoeveel bussen zijn er opgeblazen in Londen?
pi_28802580
Om het topic weer even te focussen:

Het begon met Israel die mogelijk in de dagen, uren en minuten informatie zou hebben doorgespeeld aan Scotland Yard. Inhoud onbekend. Meteen ontkend door topfunctionarissen uit Israel en andere officials uit Israel kregen een gag order, zodat ze de London aanslagen niet zouden aangrijpen om hun eigen (zelf toegebrachte) ellende te promoten. Werd ook gedaan om nog meer "geruchten" te voorkomen. Nieuwsberichten te vinden in de eerste 2 of 3 paginas van deel 1.

Andere berichten:

Investigative Report: “Odd” Financial Activity Preceded UK Bombing
quote:
By Douglas J. Hagmann, Director

8 July 2005; 5:30 AM ET: Just a few short hours before the first explosion ripped through London, there was a significant sell-off or “selling short” of the British Pound in the financial market. This activity took place absent of any economic news or other known market-driven factors that would sufficiently explain the sell off. This activity also occurred without the normal corresponding pricing action in the other major currency pairs. In summary, a large amount of GBP was sold to liquidate a “long position” and secure profits, or to take a “short position” to profit from an anticipated drop in the value of the British Pound. In either case, the market activity warrants further investigation.

Many thanks to an alert subscriber to the HQ INTEL-ALERT for his expert analysis which served as the basis for this report.
North-East Intelligence Network (misschien nog beschikbaar via google cache)

Voordat 9/11 gebeurde waren er zoveel aanwijzingen van voorkennis dat het zelfs de mainstream haalde. Het alternatieve nieuws bood wel meer details. Deze originele berichten kun je hier vinden. (onderste 2 punten onder paragraaf 1.3)

C2C interview waarin Hagmann dit kort voorzichtig bespreekt (en ook, voorzichtig, 9/11 aanhaalt):

Luister interview extract
download interview extract (als dit werkt)

In dit interview wordt tussen neus en lippen genoemd dat er iets anders gebeurde 2 dagen voor de aanslag dat mogelijk interessant is. NorthernStar postte in het vorige topic daar een update van:

- Jul 5 2005 3:20PM -
quote:
Anyone know why the Fed needed 20 billion in repos today, with none expiring? It's not like rates are even at the target; they are well below around 3.18. So why the burst or money?
Usually, such a pump would be the direct result of "something bad" like a terrible employment report. And the delayed the announcement too, probably to see just how much they needed to add in after the conference call with the other players.
clearstation

Posted reader email:
quote:
It's OK, paranoia isn't all bad - in point of fact, it's a survival skill. If I had any sway in CONgress, I would sure be asking the Fed all kinds of questions about the $20-billion in "easy money" out this week - in advance of the London attack... more grist for the LIHOP/MIHOP crowd. And I won't even mention the banging on Gold and Silver over the preceding week! Here's hoping a federal grand jury will look at some of the big plays in advanced of events.
Urban Survival Economic and Financial News Update

Voorkennis is iets wat makkelijk kan op de markten. Vele figuren uit speciale militaire (inlichtingen - commando) eenheden die met illegale zaken zijn bezig geweest halen hun MBA en komen terecht bij hun partners in het bestuur van grote banken, chemische- & defensiebedrijven. Das logisch, want je kunt je illegale handel alleen beschermen door een leger van financiële tovenaars. Het hoeft geeneens te zijn dat mensen met voorkennis handelden. Als er genoeg geruchten zijn in 'inside' netwerken, zou ik er ook op reageren.

Oefening op het moment van de aanslagen:

BBC Radio five
The evening of July 7, 2005

Peter Power: Managing Director of Visor Consultants ('crisis management' advice company). Former Scotland Yard official, working at one time with the Anti Terrorist Branch.
quote:
POWER: At half past nine this morning we were actually running an exercise for a company of over a thousand people in London based on simultaneous bombs going off precisely at the railway stations where it happened this morning, so I still have the hairs on the back of my neck standing up right now.

HOST: To get this quite straight, you were running an exercise to see how you would cope with this and it happened while you were running the exercise?

POWER: Precisely, and it was about half past nine this morning, we planned this for a company and for obvious reasons I don't want to reveal their name but they're listening and they'll know it. And we had a room full of crisis managers for the first time they'd met and so within five minutes we made a pretty rapid decision that this is the real one and so we went through the correct drills of activating crisis management procedures to jump from slow time to quick time thinking and so on.
interview - audio

ander interview - video

Als je Visor Consultants nu vraagt om meer informatie krijg je devolgende informatie:
quote:
"Thank you for your message. Given the volume of emails about events on 7 July and a commonly expressed misguided belief that our exercise revealed prescient behaviour, or was somehow a conspiracy (noting that several websites interpreted our work that day in an inaccurate / naive / ignorant / hostile manner) it has been decided to issue a single email response as follows.

It is confirmed that a short number of 'walk through' scenarios planned well in advance had commenced that morning for a private company in London (as part of a wider project that remains confidential) and that two scenarios related directly to terrorist bombs at the same time as the ones that actually detonated with such tragic results. One scenario in particular, was very similar to real time events.

However, anyone with knowledge about such ongoing threats to our capital city will be aware that (a) the emergency services have already practiced several of their own exercises based on bombs in the underground system (also reported by the main news channels) and (b) a few months ago the BBC broadcast a similar documentary on the same theme, although with much worse consequences. It is hardly surprising therefore, that we chose a feasible scenario - but the timing and script was nonetheless, a little disconcerting.

"In short, our exercise (which involved just a few people as crisis managers actually responding to a simulated series of activities involving, on paper, 1000 staff) quickly became the real thing and the players that morning responded very well indeed to the sudden reality of events.

"Beyond this no further comment will be made and based on the extraordinary number of messages from ill informed people, no replies will henceforth be given to anyone unable to demonstrate a bona fide reason for asking (e.g. accredited journalist / academic).

Peter Power
Dus verdere info kunnen we wel vergeten want gewoon vragen om de details is verboten. Zij gaan kiezen wie de info naar buiten mag brengen, dus Discovery zal er ooit wel eens een prachtige docu over maken. Zo gek is vragen stellen ook niet lijkt me want het was Power die zei, "so I still have the hairs on the back of my neck standing up right now". Dat hebben normaal denkende mensen ook die over die oefening horen. Btw, heeft iemand er al wat van gelezen in de normale pers, buiten live interviews met Powers? Ik volg het nieuws amper de afgelopen dagen.

Veel nuttige info staat op Prisonplanet.com (howel ik dat dat Douglas Hagmann verhaal niet heb gezien). Houdt er wel rekening mee dat ze zijn ervan houden woorden te verdraaien, dus check originele bronnen en interpreteer het zelf maar.

Zoals ik al zei. Voorlopig zijn het niet veel vragen, maar wel belangrijke. Niet dat ik er ooit een normaal antwoord op verwacht, maargoed. Dat maakt me geeneens zoveel uit.

[ Bericht 5% gewijzigd door Merovingian. op 14-07-2005 15:29:29 ]
“One should never argue with a fool or a liar because people might not be able to tell the difference.”
  † In Memoriam † donderdag 14 juli 2005 @ 19:37:43 #5
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_28809640
quote:
 
'Police shot bombers' reports New Zealander

A New Zealander working for Reuters in London says two colleagues witnessed the unconfirmed shooting by police of two apparent suicide bombers outside the HSBC tower at Canary Wharf in London.

The New Zealander, who did not want to be named, said the killing of the two men wearing bombs happened at 10.30am on Thursday (London time).

Following the shooting, the 8000 workers in the 44-storey tower were told to stay away from windows and remain in the building for at least six hours, the New Zealand man said.

He was not prepared to give the names of his two English colleagues, who he said witnessed the shooting from a building across the road from the tower.

Reports of attacks carried out by suicide bombers have been rife in London.

Canada's Globe and Mail newspaper reported an unconfirmed incident of police shooting a bomber outside the HSBC tower.

Canadian Brendan Spinks, who works on the 18th floor of the tower, said he saw a "massive rush of policemen" outside the building after London was rocked by the bombings.

The New Zealand Herald
 
  donderdag 14 juli 2005 @ 19:43:22 #6
6941 APK
Factual, I think.
pi_28809743
Dus twee Engelse collega's die voor Reuters werken vinden dit niet nieuwswaardig genoeg om het zelf via hun eigen persbureau te melden

Dat gooi je toch meteen op de telex?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  † In Memoriam † donderdag 14 juli 2005 @ 20:47:01 #7
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_28811217
Geen idee, ik vond alleen dit bericht. Er zijn verder geen vervolgberichten en een aantal artikelen zijn inmiddels gedelete.
quote:
 
Authorities said the recovery process has been laborious. In some cases, they said bodies were torn apart, complicating the count.
Forensics experts have said it may take days or weeks to identify the bodies.

NBC
 
Wat een geluk dat 'de vier terroristen' hun onverwoestbare ID kaarten bij zich hadden.

Waarschijnlijk van hetzelfde wonder-materiaal als het paspoort van de 9/11 kaper dat de impact, explosies en ineenstorting van het WTC overleefde.
quote:
 
Police are still trying to figure out why some of the bombers appeared to be carrying pieces of identification not just of themselves but of at least some of their three accomplices. But in Beeston, some think they know why.

''They wanted to be known, man," said Shabaz.

bron
Yeah, thay wanted to be known.

En wat is nou een betere manier dan ID kaarten meenemen? Dat werkt immers veel beter dan een brief achterlaten, een videoboodschap of een website of mail naar de pers etc.


"Rather than come to the obvious conclusion of documents deliberatly planted to frame someone for the crimes, the police have come up with this bizarre theory that the bombers just sort of decided to carry each others' credit cards! "

No wonder they never found Jack the Ripper!

What Really Happened
pi_28813313
Het grappige is pas dat iedereen dit slikt ...
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_28813337
quote:
Wat een geluk dat 'de vier terroristen' hun onverwoestbare ID kaarten bij zich hadden.

Waarschijnlijk van hetzelfde wonder-materiaal als het paspoort van de 9/11 kaper dat de impact, explosies en ineenstorting van het WTC overleefde.
Als er 4.5 á 5 kg aan explosieven op je rug afgaat, los je echt niet op, dus in dit geval kan het wel. 2 paspoorten die in een tas zitten in een vliegtuig die het WTC invliegt is misschien wat twijfelachtiger, mede omdat het maar een gerucht is "that might be true". In dat geval spreek je natuurlijk van meer eigenaardigheden zoals het ontbreken van Arabiërs op de passagierslijsten.
“One should never argue with a fool or a liar because people might not be able to tell the difference.”
  † In Memoriam † vrijdag 15 juli 2005 @ 00:10:19 #10
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_28817500
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 22:00 schreef Merovingian. het volgende:

[..]

Als er 4.5 á 5 kg aan explosieven op je rug afgaat, los je echt niet op, dus in dit geval kan het wel. 2 paspoorten die in een tas zitten in een vliegtuig die het WTC invliegt is misschien wat twijfelachtiger, mede omdat het maar een gerucht is "that might be true". In dat geval spreek je natuurlijk van meer eigenaardigheden zoals het ontbreken van Arabiërs op de passagierslijsten.
Uhh.. "misschien wat twijfelachtiger" is hopenlijk een sarcastische understatement?

Je hebt gelijk dat het geen 'hard bewijs' is dat er geknoeid wordt met het onderzoek maar daarvoor was de post ook niet bedoeld. Het is geen rechtszaak. Voor mij is het een bevestiging van mijn idee over hoe men te werk gaat, thats all.
  vrijdag 15 juli 2005 @ 05:00:18 #11
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_28821194
mja toch knap dat de britse politie op tijd is om 2 vemoedelijke bombers te snipen als de aanslagen allen binnen 50 seconden van elkaar hebben plaatsgevonden, het daarna een uur duurde voordat ze doorhadden dat het niet ging om een stroomstoring en vervolgens nog tijd nodig hebben om snipers in positie te brengen..
kortom, ruim anderhalf uur na de aanslagen schiet een sniper van de politie geheel willekeurig twee arabisch uiziende jongeren dood die getooid met hun rugzak op weg waren naar school..

of

de britse politie wist allang wat er ging gebeuren en had z'n snipers al geplaats voordat de daders aankwamen en in plaats van de boel te evacueren lieten ze de boel gaan en schoten er daarna er nog twee dood..

of

De twee neergeschoten personen waren degene die de bommen overal geplaats hadden in opdracht van bijv. MI5 en werden zelf gelijk daarna uit de weg geruimd.
Zij die willen voorkomen dat je de werkelijke geschiedenis kent, zijn er op uit hem te herhalen.
Do not attempt to think or depression may occur, All sports broadcasts will proceed as normal
  vrijdag 15 juli 2005 @ 08:40:28 #12
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_28821754
ARGH:

London Stagecoach Employee Says Bus Bombing Suspicious

...

The bus driver pointed out that the number 30 bus was the only one to be re-routed after the initial bombs went off in the London Underground, every other bus carried on its normal journey, but for some reason this bus was diverted.

...

"CCTV gets maintained at least 2 or 3 times a week and can digitally store upto 2 whole weeks worth of footage. this is done by a private contractor....So when I heard that the CCTV wasn't working on a vehicle that's no more than 2 years old since last June.....I'm sorry that's rubbish, I work for the company I know different."

...

Meer op: http://www.prisonplanet.c(...)150705busbombing.htm
O, ye Fountains, Meadows, Hills, and Groves
pi_28821868
Here we go ...

15/07 Londen verstrengt wet tegen islamisten die terrorisme steunen

Radicale islamisten die uitgewezen worden in de Verenigde Staten en in de Europese Unie (EU) zullen volgens de nieuwe antiterreurwet die de Britse regering voorbereidt, niet naar Groot-Brittannië kunnen komen.

Dat schrijft de Britse pers vrijdag. De nieuwe wetgeving maakt het de minister van Binnenlandse Zaken mogelijk om personen die verdacht worden van het aansporen tot terrorisme een verblijfsverbod te geven of uit te wijzen.

Deze nieuwe bevoegdheden zijn voornamelijk bedoeld tegen radicale imams die naar Groot-Brittannië zouden komen om er geweld te prediken.

http://www.hbvl.be/nieuws(...)B-8D1D-06F4CD5D2A0C}
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_28823560
15/07 "Londense terroristen gebruikten zelfgemaakte bommen"

De zelfmoordterroristen van Londen hebben volgens de BBC zelfgemaakte bommen gebruikt, zoals ze door al-Qaida in elkaar worden geknutseld.

De springstoffen bevatten acetonperoxide, dat in elke apotheek te verkrijgen is. Ondertussen speurt de politie koortsachtig voort naar mogelijke medeplichtigen van de terroristen, die hun bommen in drie metrotreinen en een dubbeldeksbus in de Britse hoofdstad lieten ontploffen.

Daarbij kwamen minstens 54 mensen om en raakten er 700 gewond.

http://www.hbvl.be/nieuws(...)A-BFCA-B6F95859A674}

De springstoffen bevatten acetonperoxide, dat in elke apotheek te verkrijgen is.
euh ... was het geen militaire springstof ??
Weten ze eigenlijk wel wat ze willen ?

Nieuwsbericht van 12/7/05 :
De bommen die gebruikt werden bij de aanslagen in Londen zijn waarschijnlijk gemaakt door één persoon met militaire springstof. Dat staat in de dinsdageditie van de Times die zijn bronnen niet vermeldt. De politie heeft gelijkaardige componenten ontdekt op de plaatsen van de vier ontploffingen. Die ontdekkingen hebben ertoe geleid dat de onderzoekers "inschatten dat alle bommen, die 5 kilogram wogen en in een rugzak zaten, het werk waren van één man", gemaakt met militaire springstof die zou kunnen komen van de Balkan, voegt de Times eraan toe

[ Bericht 12% gewijzigd door UncleScorp op 15-07-2005 10:40:54 ]
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_28836492
Als het op springstoffen aan komt lijken kranten alles door elkaar te halen.

Toen ik 16 of 17 was werd ik ook met enkele anderen opgepakt na een jaar in de weer te zijn geweest met acetonperoxide en enkele secundaire explosieven. Wij kwamen toevallig iemand tegen die scheikunde studeerde maar het is vrij simpel om te maken, evt in grotere hoeveelheden hoewel het daarvoor veels te onbetrouwbaar is.

Aangestampt AP is misschien 65% de kracht van TNT en absoluut geen 'militair' explosief (AP is misschien 7x de kracht van strijkerkruit en 20x de kracht van buskruit). Het is één van de makkelijkst te maken primaire explosieven als je wat kennis van scheikunde hebt en een vriendelijke drogist die geen vragen stelt.

btw, ik ken 5 mensen die voor het leven verminkt zijn door hiermee te experimenteren. Maken is vaak niet het probleem. Geen enkele stomme fout maken is wel een probleem. Veel gevoeliger als vuurwerkspul.

Iig, iedere heikneuter zou dit kunnen maken. Het wordt ook vaak gedaan, vooral op het platteland van de VS.
“One should never argue with a fool or a liar because people might not be able to tell the difference.”
  vrijdag 15 juli 2005 @ 17:42:13 #16
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_28836777
en hoeveel schat je dat je nodig hebt om een bus op te blazen ? heb je aan een onsje genoeg of moet je een complete rugzak vullen ?.
daar kan toch wel een kilo of 40 in schat ik. zou in dat geval de schade niet veel groter moeten zijn. en niet alleen de bus maar ook wat voorgevels ontzet moeten zijn ?
Zij die willen voorkomen dat je de werkelijke geschiedenis kent, zijn er op uit hem te herhalen.
Do not attempt to think or depression may occur, All sports broadcasts will proceed as normal
pi_28839661
quote:
en hoeveel schat je dat je nodig hebt om een bus op te blazen ? heb je aan een onsje genoeg of moet je een complete rugzak vullen ?.... daar kan toch wel een kilo of 40 in schat ik. zou in dat geval de schade niet veel groter moeten zijn. en niet alleen de bus maar ook wat voorgevels ontzet moeten zijn ?
Moeilijk te in te schatten tenzij je er direct ervaring mee hebt. Ik keek net naar wat foto's en zie dat naast de geëxplodeerde bus alle ramen (zijn klein) nog heel zijn, terwijl ze zo dichtbij waren dat er wel bloed op zit. Volgens mij klopt het dan ook wel aardig als ze zeggen dat er iets van 10 pond in hun rugzak zat. Een bus is een afgesloten geheel dus het is niet zo gek dat een paar kilo explosief het dak eraf rukt en het achterste gedeelte laat instorten. De vloer, het dak en de zijkanten worden weggedrukt, want het uitzettend gas kan nergens heen.

Praktijkvoorbeeld: 1 kg explosief X (iets sterker als TNT) dat precies naast een dikke boom afgaat maait alleen het gras en rukt de schors eraf. Zet je het op de stoep dan verbrijzel je de tegel eronder. 25 gram AP (veel zwakker als TNT) laat alleen een paal in de grond over als het afgaat in een ijzeren prullenbak, hoewel de lading minstens 40x zwakker is. Vrij logisch lijkt me.

Wat ik niet begrijp is dat wanneer je zoveel terroristen hebt en het zo makkelijk is om West-Europa binnen te komen dat je niet wekelijks gigantische aanslagen hebt. Als je zoiets simpels als AP kan maken kun je met supergoedkope en makkelijk te verkrijgen grondstoffen gigantische bommen maken en als initiator AP gebruiken (of een handgranaat ofzo die je in iedere achterbuurt koopt). En de paar aanslagen die we krijgen, zijn altijd een miljoen vragen over (over deze London aanslag voorlopig nog de minste). Arabieren hebben zeker geen geld voor inet.

Alleen al het feit dat die constante aanslagen niet gebeuren geeft al aan dat die Al-Quada dreiging vreselijk overhyped is. Maar als we zo nog even doorgaan creëren we vanzelf wel een monster.
quote:
De springstoffen bevatten acetonperoxide, dat in elke apotheek te verkrijgen is.
Dit bedoel ik bv dat de media alles door elkaar haalt. Je kan de grondstoffen hooguit bij elke apotheek halen, niet het explosief zelf. En dan nog meestal alleen de heel erg verdunde versies van die grondstoffen. Toendertijd had ik het geluk dat ik binnen kon lopen als 16 jarige bij een plaatselijke drogist en bv kon vragen om 1 liter 98% zwavelzuur. Bij een apotheek of de meeste drogisten hoef je dat echt niet te proberen.

[ Bericht 6% gewijzigd door Merovingian. op 15-07-2005 19:52:49 ]
“One should never argue with a fool or a liar because people might not be able to tell the difference.”
pi_28840261
15/07 'Scheikundige' van Londense aanslagen gearresteerd

De "scheikundige", die verantwoordelijk wordt geacht voor de fabricatie van de bommen die voor de aanslagen van 7 juli in Londen werden gebruikt, is gearresteerd in Kaïro, waar hij momenteel wordt verhoord.

Dat meldde het Amerikaans televisiestation ABC vrijdag.
http://www.hbvl.be/nieuws(...)E-970C-BE559F341FD8}
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_28840297
15/07 Britse politie focust onderzoek op link al-Qaida

Meer dan een week na de aanslagen in Londen concentreert de Britse politie zich op mogelijke banden van de zelfmoordactivisten met het terreurnetwerk al-Qaida.

"De politie gaat uit van een duidelijke link met al-Qaida", zei Ian Blair, de baas van de Londense hoofdstedelijke politie, vrijdag tijdens een persmoment.

De politiechef sluit ook nieuwe aanslagen niet uit. De BBC-radio deelde vrijdag voorts mee dat de zelfmoordactivitisten de bommen zelf hebben gemaakt. Als springstof zou acetonperoxide gebruikt zijn, een product dat bij vrijwel iedere drogist gekocht kan worden.

http://www.hbvl.be/nieuws(...)9-B8BD-64C7737E3CD8}
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  zaterdag 16 juli 2005 @ 00:24:24 #20
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_28847594
die Ian Blair weet zichzelf toch goed voor lul te zetten .. "duidelijke link met "Al Qaeda" "
Zij die willen voorkomen dat je de werkelijke geschiedenis kent, zijn er op uit hem te herhalen.
Do not attempt to think or depression may occur, All sports broadcasts will proceed as normal
  † In Memoriam † zaterdag 16 juli 2005 @ 01:04:22 #21
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_28848586
Van Teletekst:

***************************************
Verzet providers tegen bewaarplicht

***************************************
ROTTERDAM Internetproviders verzetten
zich tegen een bewaarplicht voor
e-mailverkeer.XS4ALL noemt het in
strijd met het recht op privacy dat de
gegevens van iedereen worden bewaard.

Na de aanslagen in Londen wordt in de
EU de discussie hierover met hernieuwde
intensiteit gevoerd.De Britse politie
kreeg niet alle gegevens omdat e-mails
niet door providers waren bewaard.

Volgens het AD werkt justitie in ons
land aan een databank voor de politie
en de AIVD over internetgebruikers en
internetgebruik.Justitie ontkent dat er
al plannen voor zo'n databank zijn,maar
internetproviders bevestigen het.
***************************************



En dit is nog onschuldig vergeleken met wat er verder nog komen gaat natuurlijk.

Veel info in deze thread: The "Bomber" Witness, The Barking Dog & The Vanishing Eleven

[ Bericht 0% gewijzigd door NorthernStar op 16-07-2005 01:10:31 ]
pi_28849581
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 20:00 schreef UncleScorp het volgende:
15/07 'Scheikundige' van Londense aanslagen gearresteerd

De "scheikundige", die verantwoordelijk wordt geacht voor de fabricatie van de bommen die voor de aanslagen van 7 juli in Londen werden gebruikt, is gearresteerd in Kaïro, waar hij momenteel wordt verhoord.

Dat meldde het Amerikaans televisiestation ABC vrijdag.
http://www.hbvl.be/nieuws(...)E-970C-BE559F341FD8}
Las ik niet dat hij een bioscience engineer was, knap lullige bommetjes dan voor iemand met dat soort kennis.
In Times of Worldwide Deceit, Speaking the Truth Becomes a Revolutionary Act.
  zaterdag 16 juli 2005 @ 08:06:34 #23
119832 Tiesemans
Realiteit Figurant
pi_28851714
Zelfmoorddaders hadden retourkaartje naar Luton
16 juli 2005, 07:35:05

LONDEN (ANP) - De vier mannen die vorige week bomaanslagen pleegden op drie metrotreinen en een bus in de Britse hoofdstad Londen, waren mogelijk niet van plan zelf om het leven te komen. Volgens de Britse krant The Mirror hadden de vier mannen een retourkaartje van Luton naar Londen gekocht.

De politie onderzoekt volgens de krant of de mannen door hun opdrachtgever was voorgehouden dat ze nog tijd zouden hebben om te ontsnappen als de tijdklokken eenmaal waren geactiveerd. In plaats daarvan ontploften de bommen en stierven de mannen als zelfmoorddaders.

,,Als de bommenleggers het hadden overleefd en waren gepakt, zouden ze vermoedelijk zijn doorgeslagen. Zouden hun opdrachtgevers dat hebben gewild? Dat lijkt ons niet'', citeert de krant een bron binnen de veiligheidsdiensten.

Parkeerkaartjes

Ook het feit dat ze parkeerkaartjes kochten en hun persoonlijke gegevens in hun portefeuilles bij zich droegen, interpreteert de krant als bewijs dat de mannen geen zelfmoorddaders wilden zijn. Dergelijke terroristen zorgen er veelal voor dat niets op hun lichaam hun identiteit verraadt.

Door de zelfmoordaanslagen op drie metrotreinen en een dubbeldekker kwamen 54 mensen om het leven.

Arrestatie Egyptenaar

Een Egyptische man die in Egypte is gearresteerd op verdenking van betrokkenheid bij de bomaanslagen in Londen, heeft geen banden met het terreurnetwerk al-Qaeda.
Dat heeft de Egyptische minister van Binnenlandse Zaken Habib al-Adli gezegd tegen de Egyptische krant al-Gomhuria.

Volgens de minister hebben de westerse en arabische media te snel een oordeel geveld over de 33-jarige Magdi Mahmoud al-Nasha.


Mensen er zit zo'n ongelofelijke lucht aan deze zaak dat ik het voor gezien houd ik ga maffen.
Jullie mogen komende dag zelf je mening vormen rondom dit bericht.
Doch voor mij is het gewoonweg duidelijk.
Uberhaupt al het feit dat een ander mens dan ik in de media zegt dat de heren mogelijk geen terroristen waren omdat ze een retourtje hadden én parkeerkaartjes en hun gegevens op zak hadden geeft mij al genoeg rede om nogmaals Blair strak aan te kijken.

KortomTerrorists did it !! Blair is a honest man ....
pi_28851755
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 08:06 schreef Tiesemans het volgende:
Zelfmoorddaders hadden retourkaartje naar Luton
Doch voor mij is het gewoonweg duidelijk.
Uberhaupt al het feit dat een ander mens dan ik in de media zegt dat de heren mogelijk geen terroristen waren omdat ze een retourtje hadden én parkeerkaartjes en hun gegevens op zak hadden geeft mij al genoeg rede om nogmaals Blair strak aan te kijken.

Kortom[afbeelding][b]Terrorists did it !! Blair is a honest man ....
Dus het feit dat het niet helemaal overeen komt met ons beeld van de standaard zelfmoordenaar maakt het hele verhaal een leugen van Blair en consorten?
Er zijn talloze andere mogelijkheden, zoals dat ze tegen hun wil opgeofferd zijn, of dat ze pas op het allerlaatst besloten/te weten kregen dat ze zichzelf op gingen offeren?

Ik geef toe dat je met een bepaalde kritische blik naar dit soort nieuws moet kijken, maar in dit soort topics staat het bol van de paranoia.
Als Blair vertelt dat hij de avond daarvoor nog naar de MacD is geweest, wordt dat al in twijfel getrokken, want het is een statement van iemand van het gezag.
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
  zaterdag 16 juli 2005 @ 08:25:30 #25
119832 Tiesemans
Realiteit Figurant
pi_28851779
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 08:18 schreef The_stranger het volgende:

[..]

Dus het feit dat het niet helemaal overeen komt met ons beeld van de standaard zelfmoordenaar maakt het hele verhaal een leugen van Blair en consorten?
Er zijn talloze andere mogelijkheden, zoals dat ze tegen hun wil opgeofferd zijn, of dat ze pas op het allerlaatst besloten/te weten kregen dat ze zichzelf op gingen offeren?

Ik geef toe dat je met een bepaalde kritische blik naar dit soort nieuws moet kijken, maar in dit soort topics staat het bol van de paranoia.
Als Blair vertelt dat hij de avond daarvoor nog naar de MacD is geweest, wordt dat al in twijfel getrokken, want het is een statement van iemand van het gezag.
Tuurlijk en heb jij je al verdiept in wie de "daders" waren ??
Ik ga niet wachten op nog meer halve waarheden c.q leugens.
Ik trek m'n eigen conclusie op de beschikbare gegevens zonder genade te hebben voor Blaiar.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')