abonnement Unibet Coolblue
pi_28591070
Vanochtend werden er dus meerdere aanslagen gepleegd op het transport systeem van London. Al-Quada heeft de aanslag opgeeist. Hier een topic waar de interessante nieuwsfeitjes geplaatst kunnen worden wat kan duiden op voorkennis en of involvement van niet Al-Quada personen. Aub geen urenlange (te) speculatieve discussies gaan voeren. Als je absoluut niks met conspiracies te maken wilt hebben kun je beter "nieuws and achtergrond" gaan.

Report: Israel Was Warned Ahead of First Blast
quote:
13:30 Jul 07, '05 / 30 Sivan 5765

(IsraelNN.com) Army Radio quoting unconfirmed reliable sources reported a short time ago that Scotland Yard had intelligence warnings of the attacks a short time before they occurred.

The Israeli Embassy in London was notified in advance, resulting in Finance Minister Binyamin Netanyahu remaining in his hotel room rather than make his way to the hotel adjacent to the site of the first explosion, a Liverpool Street train station, where he was to address and economic summit.

At present, train and bus service in London have been suspended following the series of attacks. No terrorist organization has claimed responsibility at this time.

Israeli officials stress the advanced Scotland Yard warning does not in any way indicate Israel was the target in the series of apparent terror attacks.
Israel National News

Daar hebben we hem weer. Dus ik mag aannemen dat de Netanyahu en Scotland Yard in de komende uren flink onder druk gezet gaat worden door de media? Wat is de bron van Scotland Yard? Wanneer kwamen de waarschuwingen precies? Wat voor details werden er gegeven in de waarschuwing? Wie waren er nog meer gewaarschuwd? Over de 11 september aanslagen zei Netanyahu trouwens:
quote:
It's very good…Well, it's not good, but it will generate immediate sympathy for Israel. ( Sunday Herald - 02 November 2003 - http://ww1.sundayherald.com/37707 )


[ Bericht 1% gewijzigd door Merovingian. op 07-07-2005 16:17:42 ]
“One should never argue with a fool or a liar because people might not be able to tell the difference.”
pi_28591200
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 16:08 schreef Merovingian. het volgende:
...unconfirmed reliable sources...
Mooie contradictie.
"History teaches us that humans behave wisely only once they have exhausted all other alternatives."
  donderdag 7 juli 2005 @ 16:13:09 #3
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_28591204
ik zal es de tv aanzetten , wist nieteens dat er zogenaamd wat gebeurt was..
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_28591703
Ze wisten een korte tijd van te voren dat er iets te gebeuren stond en dit belangrijk persoon werd in veiligheid gebracht zonder al te veel commotie, iets wat lastig gaat met alle mensen in de Londonse Metro
pi_28591840
Ja maar toch opvallend dat steeds weer Israel op de hoogte is ...
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  donderdag 7 juli 2005 @ 16:37:33 #6
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_28592060
en dat het spontaan al qaeda is geweest , terwijl die organisatie nieteens meer bestaat.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_28592102
mja een onbekende groepering die zichzelf linkt aan Alqaida ...

http://www.spiegel.de/politik/ausland/0,1518,364121,00.html
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_28592159
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 16:37 schreef BaajGuardian het volgende:
en dat het spontaan al qaeda is geweest , terwijl die organisatie nieteens meer bestaat.
Het is vast de NWO geweest. .
pi_28592285
quote:
en dat het spontaan al qaeda is geweest , terwijl die organisatie nieteens meer bestaat.
Ik zou zeggen dat dat onder 'te speculatief' valt.
“One should never argue with a fool or a liar because people might not be able to tell the difference.”
pi_28592765
alleen spijtig dat al je posts straks weggemodereerd worden
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_28592805
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 16:56 schreef UncleScorp het volgende:
alleen spijtig dat al je posts straks weggemodereerd worden
Boeiend.
  donderdag 7 juli 2005 @ 16:57:40 #12
79638 Davidboaz
I want more.
pi_28592827
*kuch*
De aanslagen zijn nog niet opgeëist.
How could it hurt you when it looks so good...
pi_28593350
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 16:37 schreef BaajGuardian het volgende:
en dat het spontaan al qaeda is geweest , terwijl die organisatie nieteens meer bestaat.
Hoe kom je erbij dat deze organisatie niet zou bestaan? Naar aanleiding van die BBC docu?
  donderdag 7 juli 2005 @ 17:14:57 #14
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_28593452
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 16:57 schreef Davidboaz het volgende:
*kuch*
De aanslagen zijn nog niet opgeëist.
Nee, ze zijn wel ongeëist.
  donderdag 7 juli 2005 @ 17:16:25 #15
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_28593495
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 16:40 schreef SuperUli het volgende:

[..]

Het is vast de NWO geweest. .
allemachtig weer zon debiel die grappig denkt te zijn en alleen maar * DOM * overkomt omdat de NWO niet een ORGANISATIE IS , maar een systeem.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_28593660
Jij weet er natuurlijk alles van
Stay in your desert with your "Allah-u-Akbar", and do not approach our cities;
for horrid is your belief and brutish is your conduct.
Crush antifa.
pi_28593818
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 17:16 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

allemachtig weer zon debiel die grappig denkt te zijn en alleen maar OM* overkomt omdat de NWO niet een ORGANISATIE IS , maar een systeem.
mag ik nu ook schelden

NWO als organisatie gebruiken komt waarschijnelijk omdat de term NWO hier (en op veel andere sites) in zinconstructructies verkeerd gebruikt wordt zodat het lijkt of het om een organisatie zou gaan..
pi_28594055
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 16:28 schreef T1andonly het volgende:
Ze wisten een korte tijd van te voren dat er iets te gebeuren stond en dit belangrijk persoon werd in veiligheid gebracht zonder al te veel commotie, iets wat lastig gaat met alle mensen in de Londonse Metro
pi_28594270
Volgens de BBC zou al-Qaeda achter de aanslagen zitten, wat ook door de meeste experts vermoed wordt. Opmerkelijk is dat een anonieme hooggeplaatste Israëlische functionaris heeft verklaard dat hij enkele minuten voor de aanslagen met Scotland Yard aan de telefoon hing, omdat die een waarschuwing ontvangen zouden hebben. Scotland Yard zegt echter van niets te weten, en er zou ook geen waarschuwing geweest zijn.
Ik ben es benieuwd wat uiteindelijk de officiële versie dit keer zal worden ...
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  donderdag 7 juli 2005 @ 17:53:08 #20
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_28594512
denk dat hier weer veel topics over gaan komen , en veel sites.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_28594681
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 16:28 schreef T1andonly het volgende:
Ze wisten een korte tijd van te voren dat er iets te gebeuren stond en dit belangrijk persoon werd in veiligheid gebracht zonder al te veel commotie, iets wat lastig gaat met alle mensen in de Londonse Metro
Dat is het probleem ook niet. Scotland Yard moet zeggen wie ze op het laatste moment en tip gaf en wat de precieze inhoud was. Dan gaan we bij die tipgever aanbellen en kijken waar hij z'n info vandaan heeft en waarom hij pas op het laatste moment van de aanslag wist (en was het bericht misschien alleen voor Netanyahu bestemt?). Dat is niet alleen een onderzoek dat de politie moet doen, maar ook de media. De media hoort namelijk voor het volk te controleren wat de overheidsinstanties uitvoeren.

Als Israel van tevoren wist van deze aanslag wist is er alle reden toe voor hen om hun mond te houden. Ze hebben ook een berucht track-record als het op dit soort zaken aankomt. Hoewel het natuurlijk ook averechts kan uitpakken en dat de Engelsen terugtrekking uit Irak eisen. Maar Blair luistert waarschijnlijk toch niet in dat geval.
“One should never argue with a fool or a liar because people might not be able to tell the difference.”
  donderdag 7 juli 2005 @ 18:07:34 #22
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_28594936
Heeft iemand het aantal verstreken dagen al geteld vanaf New York en Madrid?
O, ye Fountains, Meadows, Hills, and Groves
  donderdag 7 juli 2005 @ 18:13:04 #23
97955 Axioma
ik denk tegendraads mee
pi_28595108
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 18:07 schreef Hallulama het volgende:
Heeft iemand het aantal verstreken dagen al geteld vanaf New York en Madrid?
07- 07 (-05) bedoel je??

Misschien was het James Bond? dubble -0- 7... nah serieus, dit is niet het moment voor vergezochte conspiracy theorieen, laten we wachten tot de rook optrekt voordat we daaraan beginnen.
- Live Life Live -
Een axioma is in de wiskunde en logica sinds Euclides en Aristoteles een niet te bewijzen, maar als grondslag aanvaarde stelling; een axioma kan als zelf als bewijs voor andere stellingen dienen.
  donderdag 7 juli 2005 @ 18:16:00 #24
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_28595189
6+6>1+2>3>trinity
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_28595196
"In the name of God, the merciful, the compassionate, may peace be upon the cheerful one and the dauntless fighter, Prophet Muhammad, God’s peace be upon him. O nation of Islam and nation of Arabism: Rejoice for it is time to take revenge from the British Zionist Crusader Government in retaliation for the massacres Britain is committing in Iraq and Afghanistan. The heroic mujahidin have carried out a blessed raid in London. Britain is now burning with fear, terror, and panic in its northern, southern, eastern, and western quarters. We have repeatedly warned the British Government and people. We have fulfilled our promise and carried out our blessed military raid in Britain after our mujahidin exerted strenuous efforts over a long period of time to ensure the success of the raid. We continue to warn the governments of Denmark and Italy and all the Crusader governments that they will be punished in the same way if they do not withdraw their troops from Iraq and Afghanistan. He who warns is excused."
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')