abonnement Unibet Coolblue
pi_28511765
Niedzielan mogen jullie wel houden, maar waar heb je dit vandaan?
That's all folks!
  dinsdag 5 juli 2005 @ 15:01:43 #27
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_28512857
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 13:22 schreef rubbereend het volgende:

[..]

dus toch een ezel?
Iedereen die zich een keer stoot is een ezel?

Wat een kutspreekwoord

Dat van Niedzielan is gelul, dat bericht stond op SportOne ofzo. Maar is nergens op gebaseerd, geen paniek.
I don't really come from outer space || Last.fm
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 5 juli 2005 @ 16:18:50 #28
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_28515735
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 15:01 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:

[..]

Iedereen die zich een keer stoot is een ezel?

Wat een kutspreekwoord

Dat van Niedzielan is gelul, dat bericht stond op SportOne ofzo. Maar is nergens op gebaseerd, geen paniek.
idd maar de essentie van het spreekwoord is daqt als je 2 keer dezelfde fout maakt dat je dan dommer bent dan een ezel.

Niedzielan is trouwens wel een goede spits hoor, let op dit seizoen minstens 20 doelpunten
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_28521147
Hoog ingezet hoor. Ik denk dat je met 10 blij mag zijn.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 5 juli 2005 @ 19:10:01 #30
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_28521508
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 19:00 schreef methodmich het volgende:
Hoog ingezet hoor. Ik denk dat je met 10 blij mag zijn.
heb al sinds hij in Nederland speelt een hoge pet van hem op en na de winterstop onder Lok is hij eindelijk gaan draaien, dat komt helemaal goed met hem
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_28523190
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 14:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Niedzielan mogen jullie wel houden, maar waar heb je dit vandaan?
forzanec.nl
Doorknabbelen!
  woensdag 6 juli 2005 @ 00:50:59 #32
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_28535270
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 19:00 schreef methodmich het volgende:
Hoog ingezet hoor. Ik denk dat je met 10 blij mag zijn.
Lijkt me al een mooi aantal ja. Veel scoren bij een club als NEC is lastig, bij subtopclubs als Heerenveen of Roda zou hij eerder zo'n aantal halen. De capaciteiten heeft ie zeker wel.

Niedzielan naar Ajax is onzin, NECfan (die bedoel je) heeft het van een onbeduidende site afgehaald, volledig uit de lucht gegrepen. Buiten of hij goed genoeg is, is Andrzej totaal geen speler voor het Ajax-systeem. Het is wel zo dat toen Van Gaal nog t.d. bij Ajax was hij hem op een 'te volgen'-lijstje zette.

Ik denk trouwens eerder dat Boutahar de 10 of meer wel gaat halen.
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_28535590
Niedzielan is ook niet echt een killer.
That's all folks!
pi_28543594
Boutahar of Denneboom, schat ik in als clubtopscorer van NEC. Heel misschien Barreto.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 6 juli 2005 @ 12:53:14 #35
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_28545803
Nee dan ga ik toch voor Niedzielan.. Zeker met een type zoals vd Eede naast zich kan het zomaar eens gaan draaien. En zoals Eend al zei Niedzieland is onder Lok eindelijk gaan draaien.
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
  woensdag 6 juli 2005 @ 14:19:17 #36
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_28549346
Tuurlijk, maar dan nog heeft ie maar iets van 5 keer gescoord. Niedzielan kan wel een killer zijn, maar niet in de rol die hij voor NEC speelt.
Mensen die NEC niet vaak zien voetballen rekenen Niedzielan al snel af op zijn aantal doelpunten, onterecht, die kerel is eigenlijk gewoon te goed voor NEC. Bij een wat betere club was ie veel beter uit de verf gekomen, ongetwijfeld.
I don't really come from outer space || Last.fm
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 6 juli 2005 @ 14:28:23 #37
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_28549660
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 14:19 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Tuurlijk, maar dan nog heeft ie maar iets van 5 keer gescoord. Niedzielan kan wel een killer zijn, maar niet in de rol die hij voor NEC speelt.
Mensen die NEC niet vaak zien voetballen rekenen Niedzielan al snel af op zijn aantal doelpunten, onterecht, die kerel is eigenlijk gewoon te goed voor NEC. Bij een wat betere club was ie veel beter uit de verf gekomen, ongetwijfeld.
idd, heb hem zo vaak in een wedstrijd in ruimtes zien lopen die andere spelers niet zien waardoor hij geen bal krijgt. Hij is gewoon te goed. Hij maakt ook acties waar andere spelers niet op reageren omdat ze het niet zien, zo jammer
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  woensdag 6 juli 2005 @ 14:36:08 #38
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_28549940
Niedzielan wordt idd vaak niet begrepen door de andere spelers.
er zijn er maar een paar die dat wel doen. Dat is o.a. die andere speler die te goed is voor NEC, namelijk Baretto.

Misschien dat het dit seizoen beter gaat lopen, op het eind liep het met Van De Eede ook al beter
wordt aan gewerkt....ben net terug
  woensdag 6 juli 2005 @ 14:40:02 #39
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_28550071
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 14:36 schreef Lionheaad het volgende:
Niedzielan wordt idd vaak niet begrepen door de andere spelers.
er zijn er maar een paar die dat wel doen. Dat is o.a. die andere speler die te goed is voor NEC, namelijk Baretto.
De malen dat Barretto Niedzielan met een fatsoenlijke pass bereikte vorig seizoen zijn op 1 hand te tellen .
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
  woensdag 6 juli 2005 @ 15:09:33 #40
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_28551249
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 14:40 schreef Posdnous het volgende:

[..]

De malen dat Barretto Niedzielan met een fatsoenlijke pass bereikte vorig seizoen zijn op 1 hand te tellen .
Klopt, Barreto zou wat dieper moeten spelen. Dat lukte toen Tininho speelde, die ging meer voor de verdediging spelen, en haalde in (tegenstelling tot de anderen die daar stonden) ballen op bij de verdediging. Voor het eerst werd er normaal opgebouwd en werden er eindelijk fatsoenlijke eindpasses gegeven van de flanken en van de diepste middenvelders.
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_28560298
Niedzielan zal best goed zijn, maar een echte goalgetter is ie niet. Ook nooit geweest eigenlijk.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_28560874
Boutahar is ook nog wel slim genoeg om de loopacties van Niedzielan te doorzien hoor. Maar verder niemand idd.
pi_28561894
Onderschat José Valencia en Tininho nou niet...
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_28564319
Die wederopstanding van Bartje voorin vind ik wel erg leuk, eindelijk is hij weer ergens op zijn plaats.
That's all folks!
pi_28594265
Ik heb kaarten voor NEC - FC Porto gehaald

wil dat stadion ook wel eens van binnen zien
  donderdag 7 juli 2005 @ 18:45:41 #46
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_28595974
Tja, ben dan op vakantie, opzich wel jammer.

Voor de Grot-fans op Fok! , hij maakt een goede indruk op de trainingen tot nu toe.
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_28621360
Grot
That's all folks!
  vrijdag 8 juli 2005 @ 15:14:50 #48
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_28625331
Laatste nieuws

Vernieuwing scoutingapparaat (08/07/2005)
Vrijdagmiddag vond in het McDOS Goffertstadion de N.E.C. FotoPersdag seizoen 2005-2006 plaats. Voorafgaand aan de traditionele fotosessies werden een aantal zaken bekendgemaakt. Deze hebben we hieronder op een rijtje gezet:

Vernieuwd scoutingapparaat
Vanaf 1 augustus 2005 zal Leo van Veen op parttime basis voor in eerste instantie het seizoen 2005-2006 bij N.E.C. in dienst treden als Hoofd Scouting.
Ook Jack de Gier gaat onderdeel uitmaken van de scoutingstaf van N.E.C. Daarnaast blijft Ad Mellaard, die al jarenlang bij N.E.C. actief is als scout in dezelfde hoedanigheid betrokken. Van Veen, De Gier en Mellaard concentreren zich volledig op de scouting voor het eerste elftal van N.E.C.
Scouting valt onder de verantwoordelijkheid van de Directeur Technische Zaken, Leen Looyen.
Leo van Veen heeft 21 jaar betaald voetbal gespeeld waarin hij in totaal 555 wedstrijden heeft gespeeld in de Nederlandse competitie voor FC Utrecht, Ajax en RKC. Na zijn carrière als speler is Van Veen 17 jaar trainer geweest bij onder meer RKC, FC Utrecht, Go Ahead Eagles en Ajax Capetown en Ajax. De laatste twee jaar was hij werkzaam in de scouting van Ajax.

Commissaris Technische Zaken N.E.C. BV
Oud-N.E.C.'er Carlos Aalbers is per 1 juli 2005 toegetreden tot de Raad van Commissarissen van N.E.C. BV als Commissaris Technische Zaken. Deze portefeuille zal hij samen met de andere Commissaris Technische Zaken, Sije Visser, beheren. Aalbers en Visser gaan ook onderdeel uitmaken van het Technisch Platform. In dit technisch platform wordt het voetbaltechnische beleid voor heel N.E.C. bepaald. Naast eerdergenoemde personen zitten hierin ook Leen Looyen (Technisch Directeur), Cees Lok (hoofdtrainer) en Iddo Roscher (Hoofd Opleidingen). Leo van Veen is als adviseur aan het Technisch Platoform verbonden en Leen Looyen is voorzitter van het Technisch Platform.

Seizoenkaarten
Tot aan dit moment heeft N.E.C. bijna 9000 seizoenkaarten voor het seizoen 2005-2006 verkocht. Vorig seizoen zijn in totaal 9500 seizoenkaarten verkocht en de doelstelling is om dat dit seizoen ook weer te halen.

http://www.nec-nijmegen.nl/
I don't really come from outer space || Last.fm
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 8 juli 2005 @ 15:17:02 #49
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_28625423
lijkt me een goede versterking van de organisatie
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_28654938
Een gat van 2 miljoen... Tja, het is allemaal afgedicht maar toch. Van Delft begint steeds meer Aalbers neigingen te krijgen als je hem mij vraagt. Professionalisering, nou we zien het. Hebben ze daarvoor ons shirt en logo verneukt?

Vanavond maar weer verder nuilen onder het genot van NEC tegen NEC (prof vs. Ama).
2007: Kuala Lumpur, Perhentian Islands, Kreta, Luxemburg, Rome
2008: Gerlos, Bern, Valencia, Ibiza, Madrid, Boekarest, Dublin, Londen
2009: Hamburg, Riga, Praag, Ibiza, Krakau, Budapest, Bratislava
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')