Erg herkenbaar allemaal. Ik had dus ook voor de grap een keer in een totaal lege tank (sloeg 2 meter van de tankstation afquote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:08 schreef mien-moeke het volgende:
Hmmm... veel meningsverschillen hier.
Ff een update. Heb vandaag weer getankt (Euro 95).
Heb na m'n OP nog 1 stottertje gehad en dat was vlak voor ik ging tanken. (Restje V-power??)
Ben bang dat t dus idd aan V-power ligt. Maar ik test rustig verder.
Ja idd.. Dat V-Power gaat me steeds meer tegen staan. Denk dat ik maar effe een mond-tot-mond-anti-reclame-campagne ga opstarten.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:23 schreef Eliminator20 het volgende:
[..]
Erg herkenbaar allemaal. Ik had dus ook voor de grap een keer in een totaal lege tank (sloeg 2 meter van de tankstation af) volgepleurd met die V-troep. En inderdaad, mijn auto reageerde sneller en reed toen voelbaar pittiger, maar na een tijdje begon mijn mijn auto te stotteren, terwijl er nog een kwart in mijn tank zat. Ben toen weer over gegaan op Euro 95 en was direct van mijn problemen verholpen.
V-power![]()
Ineens bevangen door de hitte of zo?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:42 schreef mien-moeke het volgende:
Dat zal ze leren, die t***s-, k*t-, k****r hoeren!!!
Waar is het toch fout gegaan???quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:29 schreef man_in_love het volgende:
Toen ik vroegah nog eend reed..........
Acceptedquote:Op zaterdag 25 juni 2005 07:41 schreef mien-moeke het volgende:
[..]
Een beetje wel, ja. Mijn excuses.
Lulkoek.quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:42 schreef r_one het volgende:
[..]
Ik meen dat V-Power gewoon octaangehalte 95 heeft in Nederland. In Duitsland overigens octaangehalte 100 en dat verschil merk je echt wel!![]()
Bron: http://www.dekritischemobilist.nl/benz0403.htmquote:De ADAC, de Duitse zusterorganisatie van de ANWB, haalde de brandstof onlangs keihard onderuit. De organisatie vergeleek de prestaties van een op V-Power rijdende VW Golf 1.4, een BMW 316i, een Audi A3 2.0 FSI en een Porsche Boxster met de prestaties van gewone loodvrije benzine. De testuitslagen vielen niet in het voordeel van V-Power uit en de testpersonen voelden het verschil alleen in hun portemonnee. Ook de auto-industrie gelooft niet in de nieuwe brandstof. Volgens de fabrikanten kunnen moderne motoren het potentieel van 100 octaan niet benutten, omdat ze op maximaal 98 octaan zijn afgestemd.
ik merk het wel sinds ik v power tankt (Nissan 2.0 primera) het kost wel meer maar ik vindt primaquote:Verschillen in verbruik of prestaties heb ik nog nooit gemerkt. Vind het gewoon een reclamestunt. Alle verbeteringen die jullie merken zijn IMHO subjectief.
Die walvis van jou rijdt niet eens.............quote:Op maandag 4 juli 2005 12:17 schreef Gebakken_vissie het volgende:
mmm, ik heb het gehad met de motor. Nu ben ik al sinds tijden een fan van shell benzine, maar wilde het toch eens proberen en idd, wel wat meer vermogen, maar ook wat gestotter af en toe....
ziehier de reden....quote:Op maandag 4 juli 2005 13:02 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Die walvis van jou rijdt niet eens.............
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |