abonnement Unibet Coolblue
pi_27801960
Jammer dat EVerton nu ook mag, agh die komen toch niet ver
  vrijdag 10 juni 2005 @ 12:31:47 #52
67174 Dos37
Come on Twente
pi_27801993
Goede oplossing

Everton verdiende het gewoon
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_27802015
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 12:29 schreef DIGGER het volgende:
Liverpool dus toch in de CL

Terechte beslissing van de UEFA, daar waar de FA Everton natuurlijk gewoon al uit de CL had moeten kicken.

Vind je het echt een terechte beslissing? Dit is gewoon een typisch voorbeeld van "geld regeert".
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  vrijdag 10 juni 2005 @ 12:32:59 #54
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_27802031
Dit slaat nergens op. Je moet het verdienen in de competitie
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
  vrijdag 10 juni 2005 @ 12:33:52 #55
67174 Dos37
Come on Twente
pi_27802066
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 12:32 schreef 9christensen het volgende:
Dit slaat nergens op. Je moet het verdienen in de competitie
Als je de competitie wint heb je toch het recht om hem te verdedigen
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_27802084
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 12:32 schreef 9christensen het volgende:
Dit slaat nergens op. Je moet het verdienen in de competitie
Vind ik ook. Vreemde beslissing.
That's all folks!
  vrijdag 10 juni 2005 @ 12:37:00 #57
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_27802143
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 12:33 schreef Dos37 het volgende:

[..]

Als je de competitie wint heb je toch het recht om hem te verdedigen
nee dat staat niet in de regels van de CL
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
pi_27802179
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 12:32 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Vind je het echt een terechte beslissing? Dit is gewoon een typisch voorbeeld van "geld regeert".
Was m'n reactie niet duidelijk?
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammā, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 10 juni 2005 @ 12:48:49 #59
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_27802457
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 12:27 schreef Dylan Dog het volgende:
Liverpool dus toch in de CL...

Schandalige beslissing van de UEFA.
Wat "schandalig" was, was dat de FA besloot EFC door te laten gaan ipv LFC als ze de CL zouden winnen. Waarom schandelig?

* Omdat de FA het jaar ervoor gesteld had dat als AFC of CFC de CL zou winnen en buiten de top 4 zou eindigen dit ten koste zou gaan van nr 4
* Omdat het enige precedent dat er op dit gebied Spanje was, dat WEL door de spaanse bond Real werd toegeaten

Dat gelulde hele tijd waar men het over had dat "de regels niet achteraf aangepast moesten worden" voor LFC is kolder - als de FA LFC had toegelaten was dat eigenlijk nog meer volgens de regels dan EFC toelaten (zie hierboven).

Overigens om nu te zeggen dat het helemaal schandalig is dat LFC nu alsnog toegelaten is: ze moeten zich eerst via DRIE qualifying rounds nog weten te plaatsen waardoor het gehele pre-season programm in de mist loopt en mochten ze in de CL komen dan krijgen ze alsnog minder geld dan de andere Engels clubs (overigens weet ik niet zeker of dat ook zo is als SCUM of EFC in de voorrondes uitgeschakeld wordt). Daarnaast hebben ze in de voorrondes geen enkele beschermde status dus kunnen in de laatste voorronde tegen SCUM of EFC loten. Al met el vind ik dit een beetje een Pyrus overwinning.

Wonderlijk is ook dat de laatste CL voorronde en de Europese supercup qua programma elkaarook behoorlijk dwars zitten (zit geloof ik maar dagen tussen ...). Plus dan ook nog die idiote cmpetitie in Japan in december. LFC wedstrijden genoeg dit seizoen
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  vrijdag 10 juni 2005 @ 12:49:40 #60
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_27802471
Heeft er nou geen enkele ploeg moeten wijken voor Liverpool? Dat kan toch niet?
Ten percent faster with a sturdier frame
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 10 juni 2005 @ 12:49:47 #61
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_27802480
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 12:37 schreef 9christensen het volgende:

[..]

nee dat staat niet in de regels van de CL
Vanaf komend CL seizoen staat het wel in de regels ...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_27802598
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 12:48 schreef Doc het volgende:

[..]

Wat "schandalig" was, was dat de FA besloot EFC door te laten gaan ipv LFC als ze de CL zouden winnen. Waarom schandelig?

* Omdat de FA het jaar ervoor gesteld had dat als AFC of CFC de CL zou winnen en buiten de top 4 zou eindigen dit ten koste zou gaan van nr 4
* Omdat het enige precedent dat er op dit gebied Spanje was, dat WEL door de spaanse bond Real werd toegeaten

Dat gelulde hele tijd waar men het over had dat "de regels niet achteraf aangepast moesten worden" voor LFC is kolder - als de FA LFC had toegelaten was dat eigenlijk nog meer volgens de regels dan EFC toelaten (zie hierboven).

Overigens om nu te zeggen dat het helemaal schandalig is dat LFC nu alsnog toegelaten is: ze moeten zich eerst via DRIE qualifying rounds nog weten te plaatsen waardoor het gehele pre-season programm in de mist loopt en mochten ze in de CL komen dan krijgen ze alsnog minder geld dan de andere Engels clubs (overigens weet ik niet zeker of dat ook zo is als SCUM of EFC in de voorrondes uitgeschakeld wordt). Daarnaast hebben ze in de voorrondes geen enkele beschermde status dus kunnen in de laatste voorronde tegen SCUM of EFC loten. Al met el vind ik dit een beetje een Pyrus overwinning.

Wonderlijk is ook dat de laatste CL voorronde en de Europese supercup qua programma elkaarook behoorlijk dwars zitten (zit geloof ik maar dagen tussen ...). Plus dan ook nog die idiote cmpetitie in Japan in december. LFC wedstrijden genoeg dit seizoen
Het is gewoon een geval van Geld regeert, heel simpel. Het gaat mij helemaal niet om Liverpool, Everton of weet ik veel wie. Aan het begin van het seizoen zijn er regels en daar moet je aan voldoen. Nu het ineens zo uitkomt, wordt er vanalles geschoven en de FA lacht in haar vuistje, want die hebben geen beslissing hoeven nemen. Ik vraag me af als het om de Nederlandse competitie was gegaan, hetzelfde zou zijn gebeurd.

En dan Manchester ity gaan vragen of zij de plek van Liverpool in de UEFA-Cup mogen overnemen. Zou em niet verbazen als ze daar een officieel verzoek voor gaan indienen.

Kut UEFA, corrupte bende daar.

En jij vindt het belachelijk dat ze ook nog drie voorrondes moeten doorlopen, omdat dat het programma in de war loopt? Dat is helemaal lekker. Geef ze meteen een finaleplaats, het is toch schandalig dat de titelverdediger niet meteen de finale kan spelen?
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 10 juni 2005 @ 12:55:04 #63
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_27802654
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 12:49 schreef TC03 het volgende:
Heeft er nou geen enkele ploeg moeten wijken voor Liverpool? Dat kan toch niet?
Wat ik begrepen had zou Artmedia uit Slowakije die vanaf de eerste Qualifying round zou moeten spelen moeten wijken. 100% zeker ben ik daar niet van. Maar het zal een dergelijke ploeg zijn.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 10 juni 2005 @ 12:56:04 #64
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_27802682
Overzicht van LFC spelers voor 2005/2006:

De spelers van het eerste van vorig jaar die blijven:
03. Steve Finnan
04. Sami Hyypia
06. John Arne Riise
08. Steven Gerrard > ga ik vooralsnog wel van uit ...
09. Djibril Cisse
10. Luis Garcia
14. Xabi Alonso
16. Dietmar Hamann
17. Josemi Josemi
18. Antonio Nunez
19. Fernando Morientes
20. Scott Carson
21. Djimi Traore
23. Jamie Carragher


De spelers van het eerste van vorig jaar die mogelijk/waarschijnlijk vertrekken:
01. Jerzy Dudek > mogelijk
05. Milan Baros > waarschijnlijk
07. Harry Kewell
13. Anthony Le Tallec
15. Salif Diao > vertrekt hopelijk!
22. Chris Kirkland
28. Stephen Warnock
31. David Raven
32. John Welsh
33. Neil Mellor
34. Darren Potter
36. Jon Otsemobor
37. Zak Whitbread
41. Mark Smyth
42. Robbie Foy


De spelers van het eerste van vorig jaar die zeer zeker vertrekken:
11. Vladimir Smicer
12. Mauricio Pellegrino
25. Igor Biscan
26. Richie Partridge
29. Patrice Luzi
40. Paul Harrison
-- Gregory Vignal
-- Alou Diarra
-- David Mannix
-- Carl Medjani
-- Bruno Cheyrou
-- El-Hadji Diouf


Wat komt er dan nog binnen:
* Keeper Reina is vrijwel zeker
* Nodig: centrale verdediger en/of vleugel verdediger: argentijn Milita naar alle
waarschijnlijkheid (centraal) maar imho mag er ook een vleugelverdediger bijkomen
(Evra's naam wordt in het geruchten circuit veelvuldig genoemd)
* Een goede backup voor Gerrard/Alonso/Hamann zou zeker geen kwaad kunnen zeker nu
Biscan weg gaat - in de jeugd zitten potentiele speler die daar kunnen spelen
(Potter, Welsh) maar of dat voldoende is vraag ik me af. Diao is in ieder geval niet
goed genoeg.
* Als Kewell vertrekt (ik denk overigens dat-ie blijt), maar anders ook wellicht een
vleugel-spits/middenvelder met voorzetten en doelpunten: Bolo, SWP (te duur!), Luque
(niet waarschijnlijk)
* Als Baros vertrekt komt er nog een spits - anders mogelijk ook: Crouch meest
waarschijnlijk, maar mogelijk ook Kuijt die als extra voordeel heeft dat-ie ook aan
de zijkant goed kan spelen (mijn voorkeur zou uitgaan naar Kuijt)


Voorlopig meest waarschijnlijke opstelling voor de eerste wedtrijden van het seizoen:

------------------Reina--------------------
Finnan-Carragher-Hyypia-Traore
---------------Hamann-------------------
--------Gerrard-----Alonso------------
--LuisGarcia-----------------Riise----
------------------Cisse--------------------

Bank:
Crouch/Morientes
Milita
Carson
Josemi
Potter/Welsh/aankoop
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_27802683
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 12:55 schreef Doc het volgende:

[..]

Wat ik begrepen had zou Artmedia uit Slowakije die vanaf de eerste Qualifying round zou moeten spelen moeten wijken. 100% zeker ben ik daar niet van. Maar het zal een dergelijke ploeg zijn.
Dat maakt het hele verhaal dus helemaal ongelooflijk schandalig...
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_27802702
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 12:55 schreef Doc het volgende:

[..]

Wat ik begrepen had zou Artmedia uit Slowakije die vanaf de eerste Qualifying round zou moeten spelen moeten wijken. 100% zeker ben ik daar niet van. Maar het zal een dergelijke ploeg zijn.
Zal niemand moeite mee hebben, Artmedia denk ik ook niet, die zullen anders wel een vergoeding krijgen. Die 1e ronde hadden ze nooit overleefd
pi_27802735
Daar win je helaas de League niet mee

Morientes trouwens op de bank
pi_27802759
Cisse in een completere spits.
That's all folks!
pi_27802792
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 12:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Cisse in een completere spits.
Ja, maar stel ze dan samen op. Morientes is te goed voor de bank.
pi_27802858
En laat Baros eruit, wat een kutspits is dat zeg..
pi_27802895
Prutser eerste klas
  vrijdag 10 juni 2005 @ 13:04:24 #72
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_27802952
Er moeten nog wel een paar aankopen komen
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 10 juni 2005 @ 13:07:29 #73
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_27803049
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 12:53 schreef Dylan Dog het volgende:
En jij vindt het belachelijk dat ze ook nog drie voorrondes moeten doorlopen, omdat dat het programma in de war loopt? Dat is helemaal lekker. Geef ze meteen een finaleplaats, het is toch schandalig dat de titelverdediger niet meteen de finale kan spelen?
Iets beter lezen DD.

Ik zeg nergens dat het schandalig is dat ze drie voorrondes moeten spelen. Ik zeg dat het daardoor aanzienlijk minder schandalig is dat ze eventueel aan de CL mee kunnen doen. Omdat ze EERST nog 6 wedstrijden moeten spelen voordat het überhaupt zo ver is en het dus helemaal moeten verdienen zeker omdat ze ook in de voorrondes geen enkel privilege krijgen.

Degene die schandalig bezig is geweest, is imho de FA die van te voren voordat de finale gespeeld zou worden al had moeten besluiten dat ze de meest logische (zie post ergens hierboven waarom de meest logische) beslissing had moeten nemen de CL winnaar boven de 4e plek te stellen in de CL. Wat je zegt dat de FA geen beslising heeft moeten nemen is echter onjuist. Ze hadden alleen een vreemde beslissing genomen en daarna ALSNOG bij de UEFA voor een plek voor LFC gevraagd. Dat vind ik WEL maf.

Er is overigens al bepaald dat ManCity niet de extra UEFA plek krijgt.

De enige regel die geschonden is, is de regel dat er 5 ploegen uit een land mee eventueel mee kunnen doen, wat een beetje rare regel was. Mocht Engeland slecht 3 plaatsen hebben dan was LFC WEL direct geplaatst (overigens zouden ze dan afgelopen CL niet eens meegedaan hebben, mar dat terzijde ). De regel dat de CL winnaar direct geplaats zou kunnen worden ook als ze niet in de top 4 eindigde bestond al voor het start van de CL. Alleen had dit ten koste moete gaan van de 4e plek uit die competitie (vandaar mijn tirade tegen de laffe FA)
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 10 juni 2005 @ 13:08:19 #74
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_27803073
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 12:56 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Dat maakt het hele verhaal dus helemaal ongelooflijk schandalig...
Omdat Artmedia nu niet mee mag doen aan de CL? Redelijke kans dat die financieel ook nog gecompeceerd gaan worden waarmee ze meer verdienen dan simpelweg in de eerste qualifying ronde uitgeschakeld te worden ...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 10 juni 2005 @ 13:10:10 #75
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_27803144
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 13:01 schreef VoreG het volgende:
En laat Baros eruit, wat een kutspits is dat zeg..
Waar zie je Baros dan staan?
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')