Zenden centraal,... en dan in plaats van Gerrard of Xabi Alonso?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:36 schreef methodmich het volgende:
Riise linksback, Zenden ervoor. Of Zenden gewoon centraal, net als bij Boro.
Xabi en Gerrard gaan er dus echt niet uit en zeker niet voor Zendenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:01 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Zenden centraal,... en dan in plaats van Gerrard of Xabi Alonso?
Dan is Kuijt beter, hij kan veel beter oorlog maken, is veel beweeglijker en is op meerdere plaatsen inzetbaar. Voor het verfijnde kopwerk is Morientes er wel en bij corners Sami en Carra...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:07 schreef Erasmusch het volgende:
Kuyt blijft gewoon. Volgens mij willen ze nou Crouch
Haha en MethodMich zeg ook nog "Gewoon centraal"quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:09 schreef VoreG het volgende:
[..]
Xabi en Gerrard gaan er dus echt niet uit en zeker niet voor Zenden
Baros/Cisse/Morientesquote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:22 schreef methodmich het volgende:
Volgens mij speelt Liverpool 4-5-1 en is er dus nog een centrale plek op het middenveld heren.... En laat daar nu Hamann en Biscan doorgaans spelen, die beiden weg moeten / mogen.
Dat was dacht ik 4-5-1 maar met Garcia en Kewell diep.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:48 schreef One_conundrum het volgende:
Opstelling in de Finale!
................Dudek
Finnan-Carra-Sami-Troare
Kewell-Gerrard-Xabi-Rise
..........Garcia-Baros
Dat was de vermoeide Smicer...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:59 schreef methodmich het volgende:
En de tactische omzetting dan, toen Gerrard naar rechts ging op de fitte Serginho om de vermoeide Luis García te ontzien??
Ik heb wel vertrouwen in Luquequote:Op woensdag 8 juni 2005 12:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Het ziet er naar uit dat Luque naar de Reds vertrekt. Een eerste bod is afgeslagen, maar er wordt verder onderhandeld. Luque ziet een move naar Liverpool wel zitten.
Bron: Skysports
Goeie speler en hij heeft een lekker schot in zijn linkerquote:Op woensdag 8 juni 2005 12:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Het ziet er naar uit dat Luque naar de Reds vertrekt. Een eerste bod is afgeslagen, maar er wordt verder onderhandeld. Luque ziet een move naar Liverpool wel zitten.
Bron: Skysports
mee eensquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:14 schreef methodmich het volgende:
Luque kan dan zowel als spits, kort erachter of van één van beide flanken af komen.
quote:Liverpool heeft onder meer de steun van UEFA-voorzitter Lennart Johansson. 'We hebben de ambitie om an de ene kant Liverpool de kans te geven zijn titel te verdedigen. Maar aan de andere kant moeten we er zeker van zijn dat geen enkele andere club te lijden heeft onder deze beslissing.
Lijkt me erg logisch, Kewell heeft z'n belofte niet in kunnen lossen en is te vaak geblesseerd.quote:Op donderdag 9 juni 2005 14:14 schreef the_legend_killer het volgende:
De komst van Luque kan dus het einde zijn van Kewell.
ja vooral geblesseerd. heel jammerquote:Op donderdag 9 juni 2005 14:18 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Lijkt me erg logisch, Kewell heeft z'n belofte niet in kunnen lossen en is te vaak geblesseerd.
Hamann blijft nog een jaar!quote:Liverpool heeft het aflopende contract van Dietmar Hamann met één jaar verlengd en daarin een optie voor nog een seizoen genomen. De 31-jarige verdediger en Duits international heeft zijn zesde seizoen op Anfield Road achter de rug en stond in de belangstelling van onder meer Bolton Wanderers en Hamburger SV.
Hamann won met Liverpool de UEFA Champions League en speelde een hoofdrol in de finale tegen AC Milan. De Duitser brak in de verlenging zijn voet, maar scoorde daarna wel in de strafschoppenserie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |