Deze tel. is op z'n minst het overwegen waard.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 02:28 schreef steve2003 het volgende:
ik moet tussen nu en 3 maanden een nieuwe telefoon kopen, is deze het waard, of zal ik een paar maanden wachten totdat er weer iets helemaal nieuws uitkomt?
dan zou ik even tot augustus wachten, dan komen eindelijk compacte umts toestellen uit. Er komt een toestel van samsung even groot als e710 of e720 maar dan met dual-cam voor videocalls, uitbreidbaar geheugen, bluetooth, sommige hebben 3 megapixel cam etc..quote:Op zaterdag 28 mei 2005 02:36 schreef steve2003 het volgende:
ik ben het ook zeker aan het overwegen, zeer serieus aan het overwegen zelfs....
ik vraag me alleen af of ik niet nu net een telefoon koop, terwijl samsung over een maand een nieuw model launcht met weer iets heel gaafs en nieuws er in..... een magnetron ofzo
had ik met mijn samsung E800, koop ik die op de dag dat ie uitkomt, is een maand later een hele nieuwe generatie telefoons uit..... toen baalde ik dus stevig, en dat wil ik niet nog een keer hebben...
http://gathering.tweakers(...)s/1038518/0#firmwarequote:Op zaterdag 28 mei 2005 08:05 schreef TimmyAsd het volgende:
Waar kan je terecht voor software updates van SE e.d.?
www.t-mobile.nlquote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:57 schreef DeStedebouwer het volgende:
Is er eigenlijk een goeie aanbieding van T-mobile met deze telefoon?
geen las vanquote:Op zondag 29 mei 2005 00:29 schreef shredder het volgende:
Een vraagje aan de K750i bezitters.
Dat joystickje hè, is die ook zo (brak) als bij T630? Mijn joystick gaat niet goed omlaag, je moet met de duim òp de joystick zachtjes naar beneden duwen dan doet ie het pas.
Dat was trouwens een vaak voorkomende klacht scheen bij de T630. Ik heb het "laten maken" maar hij werd er niet beter op en er ze hebben een duimafdruk binnenin de display achtergelaten.
Mja muziek stond nogal hard he..quote:Op zondag 29 mei 2005 18:16 schreef speedfreakssj het volgende:
wat een bagger geluid zeg.
Ik bedoel eigenlijk als de mediaplayer geminimaliseerd is...quote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:10 schreef Junkie het volgende:
next knopje bij mediaplayer is toch gewoon de joystickje links/rechts
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |