abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 8 februari 2005 @ 14:20:55 #1
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_24988186
Four years have passed since the aftermath of Warcraft III: Reign of Chaos, and a great tension now smolders throughout the ravaged world of Azeroth. As the battle-worn races begin to rebuild their shattered kingdoms, new threats, both ancient and ominous, arise to plague the world once again.

World of Warcraft is an online role-playing experience set in the award-winning Warcraft universe. Players assume the roles of Warcraft heroes as they explore, adventure, and quest across a vast world. Being "Massively Multiplayer," World of Warcraft allows thousands of players to interact within the same world. Whether adventuring together or fighting against each other in epic battles, players will form friendships, forge alliances, and compete with enemies for power and glory.

dedicated live team will create a constant stream of new adventures to undertake, lands to explore, and monsters to vanquish. This content ensures that the game will never be the same from month to month, and will continue to offer new challenges and adventures for years to come.

Game Features:
* Adventure together with thousands of other players simultaneously.
* Create and customize your own hero from the unique races and classes of the Warcraft universe.
* Explore an expansive world with miles of forests, deserts, snow-blown mountains, and other exotic lands.
* Visit huge cities and delve through dozens of vast dungeons.
* Enjoy hundreds of hours of gameplay with new quests, items, and adventures every month

Handige links
http://www.wowwiki.com/
http://www.thottbot.com/
http://cosmosui.org
http://www.worldofwar.net/

Kaarten



Wat screenshots





RELEASEDATE: 11 FEBRUARI

Game & WoW Gamecard goedkoop verkrijgbaar bij Gcshop

[ Bericht 54% gewijzigd door Rahl op 08-02-2005 14:33:40 ]
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
  dinsdag 8 februari 2005 @ 14:21:22 #2
87889 Max_Dark
Wii're waiting...
pi_24988198
Slecht hoor.
pi_24988283
Ben voor de retail nog aan het twijfelen tussen een Warlock, een Mage of een Druid.
......
pi_24988331
hey DeX090 k zie op al die sites wel rogue dwarfes staan. of kijk ik nou stom?

en wat is TVP ?
this is my story , and I have to end it
pi_24988412
Uit het vorige topic:
quote:
ik heb zelf alleen op de sites alle races en classes kunne kijken. dus niet in de Beta,
en k zat me echt af te vragen wat er zo vet is aan de warlock.
Ik heb in de Beta als warlock gespeeld en het leuke aan een warlock vind ik dat je makkelijk solo kan spelen, want je speelt samen met je pet dus eigenlijk heb je 2 characters
  dinsdag 8 februari 2005 @ 14:55:44 #6
6654 Lorn
vergeten door iedereen
pi_24988420
Terug Vind Post? Gokje...
It's not the despair, Laura. I can take the despair. It's the hope.
  dinsdag 8 februari 2005 @ 14:56:13 #7
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_24988429
Wat zijn trouwens die gebouwen in de grote steden waar je alleen in mag als je Knight (in Stormwind) of Champion (Orgrimmar) bent?
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
  dinsdag 8 februari 2005 @ 15:01:18 #8
17420 DeX090
bastard on parade
pi_24988486
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 14:31 schreef shinoda het volgende:
hey DeX090 k zie op al die sites wel rogue dwarfes staan. of kijk ik nou stom?

en wat is TVP ?
Je hebt gelijk, sorry. Ik heb alleen zelf nooit een Dwarf Rogue gezien.
Zoals de beschrijving van het geweer genaamd "dwarven fishing pole" al zei...Dwarves aren't known for their subtlety.

TVP = terugvindpost, een post die makkelijk terug te vinden is in je active topics list.
Beter één joint in de hand, dan tien Joint Strike Fighters in de lucht.
  dinsdag 8 februari 2005 @ 15:06:12 #9
113733 Boooringgg
Just what I am.
pi_24988547
WOW wordt DE MMORPG ooit!!!!
Ik ga em zeker halen! Kben 1 van bliz's trouwste fans, WCI, II, III gespeeld(Zonder TFT)DIablo I, DII-LOD
Starcraft-Broodwars.
Ze maken dan ook iederekeer weer zeer goeie spellen..including verhalen enzo
Ken ik jou niet ergens van ?? - Never seen before~
--------------------------------------------------------------
Eindelijk heeft FOK! mij...
_____________Tsjah..Interessant, Tov~_________
pi_24988594
Kheb gisteren Judgement Day gemist door carnaval

Kan niet wachten tot vrijdag, heb nu een Tauren Warrior (lvl 18) en een Undead Warlock (lvl 21) uitgeprobeerd, waren beide leuk om te spelen. Kga in de retail toch voor de alliance, met een Human Mage .
|De nummer 1 van Limburg speelt haar wedstrijden in het Parkstad Limburg Stadion|
pi_24988637
Warlocks vind ik echt super, je hebt allerlei soorten pets, met ieder z'n ups en downs. Uiteindelijk heb je dus voor elke situatie wel een demon die je op kan roepen.
De imp is meer de mage van de demons, voidwalker de warrior, succubus de rogue en felhunter, tja, de fear van de spellcasters
Later kan je dan ook nog Infernals en Doomguards summonen, dus je komt niks tekort als Warlock qua pets

Als je warlocks door hebt weet je precies hoe je een vijand het vlugste af kan maken, en groups zijn gewoon amper nodig. De eerste keer dat ik heb gegroupt was in Deadmines, daar moet het haast wel.

Het viel me wel op dat niet iedereen Warlocks echt 'begrijpt'. Ik had een PvP tegen een UD Warlock van hetzelfde level, met dezelfde pet summoned, maar ik won van hem met nog meer dan de helft van m'n levens over.
pi_24988823
k vraag de heletijd best veel las k net terug en thnx voor de antwoorden iedere keer.
maar het grootste deel van jullie heeft volgens mij die beta gespeeld en k kan echt niet wachten met alles uitvinden tot vrijdag
njaa, tot die tijd vermaakt k me nog wel ff met TFT .

maarjah , iig bedankt voor die antwoorden iedere keer
this is my story , and I have to end it
pi_24988831
10 manieren om een Gnome te BBQ'en.
quote:
10. "They are small enough to just use a toaster." ~ raven722

9. "Call Martha Stewart" ~ 8T1

8. "Strap a gnome to your shield, then attack a fire-breathing dragon." ~ Jester-Baggins

7. "I like mines raw." ~ s_interactionist

6. "Take gnome. Throw in river. Get a real meal instead because gnome is poisonous if ingested." ~ Pyreal_Gnat

5. "Fillet Mingnome" ~ Hinovae

4. "Get some seaweed, wrap it around the gnome, and get some sticky rice and put it around it. Then you got Gnome sushi, or Ghomshi." ~ KittyMitty

3. "3 Words…George Foreman Grill. It Knocks Out The Fat!!!" ~ Ahiga

2. "Just set it and ...FORGET IT!" ~ Shikwon_Dr


And the number one way to barbeque a Gnome...

1. "Tie gnome to totem pole, leave out in the scortching sun 'til the screaming stops. Eat." ~ vn_jjobaber
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_24988853
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 15:25 schreef shinoda het volgende:
njaa, tot die tijd vermaakt k me nog wel ff met TFT .
*doet mee*
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_24988854
Ik was tot gisteren een Orc Hunter lvl 14 met een level 13 pet.

Had nog nooit warcraft gespeeld of een vergelijkbare game, maar vond het zeer vet.
Zeker als er twee pc naast elkaar staan, zodat je samen kan gamen in the WoW.

Speelde naast een vriend, die was o.a. lvl 16 Orc Hunter met een krokodil als pet..

zeer effectief met z'n twee... Helaas maar twee raids meegemaakt, de laatste gisteren in ashenvale oid...

Werd alleen zeer snel afgemaakt door lvl ?? en hoge NE, maar toen ik door die shit was kwam ik niets vermoedende lvl 12 en 14 dwarfs en humans tegen die ik sloopte.. dat was lachuh!!

Zijn er nog meer van dit soort games. Ik hoorde van Eve online, maar vind dat erg duur..

Ik wil meer betatests!!!
pi_24988998
Ashenvale is leuk territory. Kwam daar voordat ik Horde Territory inging. (met 4 deaths ofzo)

Het resultaat:



Kijk eens goed waar ik sta.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
  dinsdag 8 februari 2005 @ 15:38:02 #17
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_24989042
Moet je eens kijken zeg. Wat comments op MMORPG.com
quote:
Member Comments:
On Feb 8, 2005 dakilla666 wrote:
Played this one in the open beta phase and again after it's release, but I'm sorry, it's just not worth paying that much money for a game that "promises" good things. They should of left this one in the beta for another 6 months and tried to get something genuine into the game before release. I seriously don't know what people are playing it right now, "I like the game but there's this and that ..." well, if you feel like paying for an unfinished game, be my guest ...I guess all the hype they pushed foward worked afterall.

On Feb 8, 2005 Symac wrote:
High-end price for a low-end game. Worst service I have ever seen. This game is going the same way SWG went.

On Feb 8, 2005 mague wrote:
Great fun but soon boring. All straight forward. Professions are an illusion, worth nothing to the world. Combat is all. First char ist great fun, second char in same race ist boring from start since you know all quests. Nearly no RPG. If you reach 60 you end up on battlefields (Arena). If you like to fight to the top (of ladder) this is a good choice. If you seek longterm RPG playing dont take it !
Triest.

Maar... eigelijk heb ik wel medelijden met ze...
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_24989345
in het begin zag k ook op tege 10 euro per maand , maar nu helemaal niet meer.
k snap dat als je 12 bent ofzo dat je het dan niet echt kan misse, maarjah , k werd soms ook wel moe van die kids op Wc3.
maarjah , krijg al 50 euro van die aardige pipo's van de regering en dan nog supermarkt zaterdag baantje, denk niet echt dat k die 10 euro in de maand zal misse .
this is my story , and I have to end it
  dinsdag 8 februari 2005 @ 16:04:44 #19
87889 Max_Dark
Wii're waiting...
pi_24989380
Mja qua service, content en professions hebben ze zeker een punt. Zoveel downtime voor een betaalde RPG is ongehoord. Bedenk je eens dat je bijv. lekker HL2 aan et spelen bent en ineens wordt je er uit gebonjourd. "Please wait 5 hours." Verder niks dat je er aan kan doen, al heb je het spel gekocht, je wacht maar lekker. Dan vragen de high-end spelers content en krijgen ze alleen "Ja we zijn nou met de service bezig, dat wilden jullie toch zo graag? Niet zeuren dan!" Dat is toch als excuus gebruiken dat als ze mogen falen op 1 vlak, dan mogen ze op alle vlakken falen? En professions, afgezien van Skinning/Mining waar je iets uit niets maakt, zijn idd vaak onzin. Ben je 300, kan je nog steeds items tegen marginale winst of zelfs verlies maken!

En WAAROM in godsnaam overal die nerfs van classes? Waarom zou je content afpakken, als je het spel ook kan levelen door andere classes gewoon nieuwe abilities te geven? Als je dan als class eindelijk iets gaafs hebt wordt het afgepakt omdat het te gaaf is :S. Je werkt ervoor om het lvl te halen en dan nemen ze het weg?

Ik ga het zeker spelen, vergis je niet, maar ik kijk wel of ik er niet na 3 maanden helemaal klaar mee ben. Hopelijk gaat Blizz hier wel wat betere service verlenen.
  dinsdag 8 februari 2005 @ 16:36:35 #20
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_24989649
Donderdag krijgt Dynabyte Enschede WoW binnen, ze mogen het alleen pas vanaf vrijdag verkopen
Iedereen die besteld heeft, krijgt donderdag een telefoontje
  dinsdag 8 februari 2005 @ 16:45:50 #21
17420 DeX090
bastard on parade
pi_24989766
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 16:04 schreef Max_Dark het volgende:
Mja qua service, content en professions hebben ze zeker een punt. Zoveel downtime voor een betaalde RPG is ongehoord. Bedenk je eens dat je bijv. lekker HL2 aan et spelen bent en ineens wordt je er uit gebonjourd. "Please wait 5 hours." Verder niks dat je er aan kan doen, al heb je het spel gekocht, je wacht maar lekker. Dan vragen de high-end spelers content en krijgen ze alleen "Ja we zijn nou met de service bezig, dat wilden jullie toch zo graag? Niet zeuren dan!" Dat is toch als excuus gebruiken dat als ze mogen falen op 1 vlak, dan mogen ze op alle vlakken falen? En professions, afgezien van Skinning/Mining waar je iets uit niets maakt, zijn idd vaak onzin. Ben je 300, kan je nog steeds items tegen marginale winst of zelfs verlies maken!

En WAAROM in godsnaam overal die nerfs van classes? Waarom zou je content afpakken, als je het spel ook kan levelen door andere classes gewoon nieuwe abilities te geven? Als je dan als class eindelijk iets gaafs hebt wordt het afgepakt omdat het te gaaf is :S. Je werkt ervoor om het lvl te halen en dan nemen ze het weg?

Ik ga het zeker spelen, vergis je niet, maar ik kijk wel of ik er niet na 3 maanden helemaal klaar mee ben. Hopelijk gaat Blizz hier wel wat betere service verlenen.
Het spel is was in beta-fase. Je hebt alleen maar mogen beta-testen, daar zou je eigenlijk dankbaar voor moeten zijn. Blizzard heeft gewoon het recht om de servers offline te halen, en even iets nieuws te proberen, dit om de service nog beter te maken in de retail-versie.
Beter één joint in de hand, dan tien Joint Strike Fighters in de lucht.
  dinsdag 8 februari 2005 @ 16:49:19 #22
87889 Max_Dark
Wii're waiting...
pi_24989790
Oh, en bovenstaande post in relatie tot de US release die nu al 5 maanden bezig is.
  dinsdag 8 februari 2005 @ 16:52:41 #23
17420 DeX090
bastard on parade
pi_24989833
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 16:49 schreef Max_Dark het volgende:
Oh, en bovenstaande post in relatie tot de US release die nu al 5 maanden bezig is.
Aha, laat maar dan.
Beter één joint in de hand, dan tien Joint Strike Fighters in de lucht.
pi_24989932
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 15:09 schreef TheGHunter het volgende:
Kheb gisteren Judgement Day gemist door carnaval
Je hebt niet veel gemist, veel lag en een paar keer eruit geknald. Best jammer eigenlijk, maar misschien dat het in de retail verholpen is.
  dinsdag 8 februari 2005 @ 17:14:31 #25
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_24990104
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 16:04 schreef Max_Dark het volgende:
Mja qua service, content en professions hebben ze zeker een punt. Zoveel downtime voor een betaalde RPG is ongehoord. Bedenk je eens dat je bijv. lekker HL2 aan et spelen bent en ineens wordt je er uit gebonjourd. "Please wait 5 hours." Verder niks dat je er aan kan doen, al heb je het spel gekocht, je wacht maar lekker. Dan vragen de high-end spelers content en krijgen ze alleen "Ja we zijn nou met de service bezig, dat wilden jullie toch zo graag? Niet zeuren dan!" Dat is toch als excuus gebruiken dat als ze mogen falen op 1 vlak, dan mogen ze op alle vlakken falen? En professions, afgezien van Skinning/Mining waar je iets uit niets maakt, zijn idd vaak onzin. Ben je 300, kan je nog steeds items tegen marginale winst of zelfs verlies maken!

En WAAROM in godsnaam overal die nerfs van classes? Waarom zou je content afpakken, als je het spel ook kan levelen door andere classes gewoon nieuwe abilities te geven? Als je dan als class eindelijk iets gaafs hebt wordt het afgepakt omdat het te gaaf is :S. Je werkt ervoor om het lvl te halen en dan nemen ze het weg?

Ik ga het zeker spelen, vergis je niet, maar ik kijk wel of ik er niet na 3 maanden helemaal klaar mee ben. Hopelijk gaat Blizz hier wel wat betere service verlenen.
Bullshit. Blizzard verleent uitstekende service.

Punt.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 8 februari 2005 @ 17:23:56 #26
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_24990234
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 17:00 schreef Bomber het volgende:

[..]

Je hebt niet veel gemist, veel lag en een paar keer eruit geknald. Best jammer eigenlijk, maar misschien dat het in de retail verholpen is.
komen er meer judgement days?
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  dinsdag 8 februari 2005 @ 17:26:27 #27
87889 Max_Dark
Wii're waiting...
pi_24990274
Bwhahaha state your source jonge. Nog niet op het forum daar gekeken? Ik geef direct toe dat het daar geen lichtpunten zijn maar je hoeft geen genie te zijn om te zien dat je gewoon zilch service krijgt. Elke dringende vraag over een exploit wordt met een copy-paste "We'll look into this, thanks for your post" beantwoord en daarna in de prullenbak geflikkerd. Battlegrounds duurt nu al enkele maanden, servers zijn meer down dan up en je ziet nog vaak genoeg serieuze bugs in het systeem. Tijdens de EU Beta, (een US retail versie met patches!) ben ik nu al 3x een mob die onsterfelijk was tegengekomen. Viel verder ook niet aan maar wel een lvl 7 onsterfelijke beer in het bos. Toch niet zo moeilijk om even alles 5 maanden na release op orde te krijgen denk ik. Punt. (En ik begin niet met die aggro-opwekkende smileys, bedankt.)
  dinsdag 8 februari 2005 @ 17:41:23 #28
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_24990433
Er zijn zeker genoeg problemen in de US retail versie.

  • De beloofde maandelijkse nieuwe content is nog niet veel van uitgekomen, slechts één dungeon is toegevoegd tot nu toe
  • Honour system dat wel beloofd wordt in de handleiding is er nog niet, wat betekent dat PvP servers enorme slachtpartijen zijn met een hoop griefing
  • GM's antwoorden zelden tot nooit binnen een paar uur als je ergens mee zit
  • Server stabiliteit is nog steeds dramatisch, queues en aardig wat downtime
  • Battlegrounds zijn er nog steeds niet

    Dus ja, er zijn zeker een hoop issues, waarvan ik verwacht dat de meeste exact hetzelfde zullen zijn op de Europese servers. Dit neemt echter niet weg dat ik het spel meer dan speelbaar genoeg acht om er genoeg plezier aan te beleven en het dus zeker wel ga spelen.
  • pi_24990477
    quote:
    Op dinsdag 8 februari 2005 14:56 schreef Rahl het volgende:
    Wat zijn trouwens die gebouwen in de grote steden waar je alleen in mag als je Knight (in Stormwind) of Champion (Orgrimmar) bent?
    Daar is nog niet veel nieuws over, maar mogelijk is dit bedoeld voor de uitbreiding van de levels naar "Hero"-levels (60+), die volgens velen in de eerste grote update zullen zitten.
    This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
      dinsdag 8 februari 2005 @ 17:46:04 #30
    87889 Max_Dark
    Wii're waiting...
    pi_24990488
    Ja daarom, ik hoop maar dat het met 3 maanden verholpen is en dat ik dan m'n abbo verleng. Dat hele Honour system he, dat zie ik nog niet praktisch gebeuren. Als ik als lvl 25 Priest een lvl 10 priest in een raid (enigzins zeldzaam maar het gaat om het lvl-verschil) iemand zie rezzen dan sla ik hem toch voor z'n oren, als ie hij een lager level?
      dinsdag 8 februari 2005 @ 17:46:31 #31
    65330 Ruzbeh
    Five inches but its thick
    pi_24990495
    quote:
    Op dinsdag 8 februari 2005 17:26 schreef Max_Dark het volgende:
    Elke dringende vraag over een exploit wordt met een copy-paste "We'll look into this, thanks for your post" beantwoord en daarna in de prullenbak geflikkerd.
    quote:
    Op dinsdag 8 februari 2005 17:26 schreef Max_Dark het volgende:
    Bwhahaha state your source jonge.
    Maar goed...

    Dat je hun service wil kritiseren, best. Maar "CONTENT" ? Ja, sorry hoor. Maar WoW heeft toch echt meer dan 1000 quests. Leuke quests. Op elk ander MMORPG zit je alleen maar steeds beesten te slachten, dag in dag uit.

    Sommige quests mogen dan wel "kill zoveel van deze beesten" zijn, maar zeker niet het merendeel en zulke quests zijn dan echt vaak beginnende quest. Je wilt niet weten hoe cool de Sea Lion quest was voor me Druid. Ik zou het graag 1000x opnieuw willen doen.
    De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
      dinsdag 8 februari 2005 @ 17:52:35 #32
    87889 Max_Dark
    Wii're waiting...
    pi_24990563
    Dat ik mijn source moet noemen voor het feit dat die dingen de prullenbak in worden geflikkerd? Mwoah, grote exploits die worden gemeld, waarvan wordt gezegd dat ze er naar wordt gekeken en die dan na een maand nog niet zijn verholpen door het GM-team dat 24-7 een speelbare ervaring moet garanderen bla bla.

    En content...Sorry, ik dacht dat ik erbij had gezet "High lvl content" en dus niet die poep van lvl 3. Ik zie genoeg mensen die alleen nog maar LBRS, Strat of Scholo lopen omdat er niets meer te doen valt terwijl hun elke maand nieuwe content beloofd wordt. Nooit beweerd dat er weinig quests zijn.
    pi_24990645
    Ik heb dit spel besteld bij bol.com
    Correct en tevens juist...
      dinsdag 8 februari 2005 @ 18:01:23 #34
    17420 DeX090
    bastard on parade
    pi_24990678
    quote:
    Op dinsdag 8 februari 2005 17:46 schreef Ruzbeh het volgende:

    [..]


    [..]

    Maar goed...

    Dat je hun service wil kritiseren, best. Maar "CONTENT" ? Ja, sorry hoor. Maar WoW heeft toch echt meer dan 1000 quests. Leuke quests. Op elk ander MMORPG zit je alleen maar steeds beesten te slachten, dag in dag uit.

    Sommige quests mogen dan wel "kill zoveel van deze beesten" zijn, maar zeker niet het merendeel en zulke quests zijn dan echt vaak beginnende quest. Je wilt niet weten hoe cool de Sea Lion quest was voor me Druid. Ik zou het graag 1000x opnieuw willen doen.
    Whaha, ik vond die Sea Lion quest echt te ruk voor woorden. Ultraveel reizen, weinig actie. Ik vond em echt gewoon saai.
    Beter één joint in de hand, dan tien Joint Strike Fighters in de lucht.
      dinsdag 8 februari 2005 @ 18:02:55 #35
    87889 Max_Dark
    Wii're waiting...
    pi_24990709
    quote:
    Op dinsdag 8 februari 2005 17:59 schreef bar_rel het volgende:
    Ik heb dit spel besteld bij bol.com
    Die Night Elf is toch van mij
      dinsdag 8 februari 2005 @ 18:07:16 #36
    7957 Chevalric
    The things I do for love...
    pi_24990780
    Ik weet niet of de quests voor de verschillende rassen en classes veel verschillen, maar volgens mij heb je in ieder geval per ras een aantal verschillende quests. Dus als je level 60 bent en je alles wel gezien hebt, dan kun je het toch ook eens met een ander ras/class gaan proberen? Die nieuwe content komt wel.

    Wat ik zelf heel jammer vond was dat er bijna niet geroleplayed werd. Ik heb een tijdje bij A land far away (Neverwinter Nights persistent world) gespeeld en daar werd bijna alleen maar gerpd. Gewoon met z'n tienen rond een kampvuur en vertellen wat je hebt mee gemaakt, waar de leuke quests zijn etc., maar dan echt vanuit je character, dus niet "I've been on this superl33t quest where I gained three levels and I totally pwned that dragon there".

    Misschien dat de echte RP servers dat wel hebben, maar daar ben ik nog niet op geweest.
      dinsdag 8 februari 2005 @ 18:08:06 #37
    44679 Leshy
    Held met sokken.
    pi_24990792
    quote:
    Op dinsdag 8 februari 2005 17:46 schreef Max_Dark het volgende:
    Als ik als lvl 25 Priest een lvl 10 Priest in een raid (enigzins zeldzaam maar het gaat om het lvl-verschil) iemand zie rezzen dan sla ik hem toch voor z'n oren, als ie hij een lager level?
    Dat is het hele probleem met het Honour systeem. Een level 10 Priest zou inderdaad in een high level raid rustig rond kunnen lopen om te rezzen, en wanneer je high- en low-level character mixt, wordt elke AoE-spell voor mages een "Dag honour!"-ding.

    Maar ja, zonder Honour-systeem heb je wel het probleem dat je ergens rondwandelt, een 15-jarig kutkind met teveel tijd en een level ?? karakter op z'n mount achter je aankomt, je om zeep helpt, en vervolgens een uur bij je lijk doorbrengt om je te slachten zodra je resurrect.

    Ik denk zelf dat ik toch PvE ga spelen
    quote:
    Op dinsdag 8 februari 2005 18:07 schreef Chevalric het volgende:
    Misschien dat de echte RP servers dat wel hebben, maar daar ben ik nog niet op geweest.
    Waarschijnlijk wel. Op de US RP servers hebben ze het zelfs over "seasons" in plaats van levels.

    Op zich vind ik een RP element wel gaan, dat je in een party speelt en de Orc er af en toe kreten als "Me want smash! Make monster dead!" uitgooit is gewoon grappig, of dat als iemand je de weg vraag je antwoordt met een "You will find the Crossroads down this path, friend Orc", maar ik wil ook gewoon een beetje normaal kunnen lullen over dingen in de general channels
      dinsdag 8 februari 2005 @ 18:11:58 #38
    7957 Chevalric
    The things I do for love...
    pi_24990849
    quote:
    Op dinsdag 8 februari 2005 18:01 schreef DeX090 het volgende:

    [..]

    Whaha, ik vond die Sea Lion quest echt te ruk voor woorden. Ultraveel reizen, weinig actie. Ik vond em echt gewoon saai.
    Ik ken die quest niet, maar ik ben gisteren met een groepje midlevels meegelopen vanaf Elwyn Forest naar de Barrens en ik heb me enorm vermaakt. Gewoon om te zien hoe de landschappen er uit zien en zo, ik voelde me echt een ontdekkingsreiziger

    Ik denk dat je ook moet kijken wat je verwacht van WoW. Ik wil gewoon een online wereld waarin er geroleplayed kan worden en als je zin hebt, kun je een beetje gaan knokken met andere spelers of quests gaan doen. Als je dan genoeg geleveld bent, kun je ook de rest van de wereld gaan ontdekken, etc.

    Natuurlijk is het jammer dat de professions niet echt heel interessant zijn, aangezien je niet hele bijzondere dingen kunt maken, die je dan weer aan andere spelers kunt verkopen in game.
    Het leek mij juist gaaf als iemand naar je toe kwam en vroeg of je een item voor 'm kunt maken, omdat hij gehoord had dat je er zo goed in was. Maar goed, da's misschien ook iets te hoog gegrepen
    pi_24990905
    quote:
    Op dinsdag 8 februari 2005 17:59 schreef bar_rel het volgende:
    Ik heb dit spel besteld bij bol.com
    ja ik ook die leveren lekker snel.

    maar hij is hier well gewoon 45 euro ofzo terwijl anderen hem ook voor rond de 30 euro hebben :S
      dinsdag 8 februari 2005 @ 18:15:22 #40
    7957 Chevalric
    The things I do for love...
    pi_24990906
    quote:
    Op dinsdag 8 februari 2005 18:08 schreef Leshy het volgende:

    Waarschijnlijk wel. Op de US RP servers hebben ze het zelfs over "seasons" in plaats van levels.

    Op zich vind ik een RP element wel gaan, dat je in een party speelt en de Orc er af en toe kreten als "Me want smash! Make monster dead!" uitgooit is gewoon grappig, of dat als iemand je de weg vraag je antwoordt met een "You will find the Crossroads down this path, friend Orc", maar ik wil ook gewoon een beetje normaal kunnen lullen over dingen in de general channels
    Ja, je moet het wel gescheiden kunnen houden... teksten die alleen in je directe omgeving te lezen zijn (/say, /yell /whisper e.d.) moet je in character schrijven... in de general channels kun je dan out of character ouwehoeren.
    pi_24990940
    quote:
    Op dinsdag 8 februari 2005 18:07 schreef Chevalric het volgende:
    Ik weet niet of de quests voor de verschillende rassen en classes veel verschillen, maar volgens mij heb je in ieder geval per ras een aantal verschillende quests. Dus als je level 60 bent en je alles wel gezien hebt, dan kun je het toch ook eens met een ander ras/class gaan proberen? Die nieuwe content komt wel.
    Dat denk ik ook, voordat ik klaar ben, duurt het zo lang dat er allang een uitbreiding upgrade is.

    Dat honour systeem lijkt me trouwens wel handig
    .
    pi_24990960
    quote:
    Op dinsdag 8 februari 2005 18:08 schreef Leshy het volgende:

    [..]

    Dat is het hele probleem met het Honour systeem. Een level 10 Priest zou inderdaad in een high level raid rustig rond kunnen lopen om te rezzen, en wanneer je high- en low-level character mixt, wordt elke AoE-spell voor mages een "Dag honour!"-ding.

    Maar ja, zonder Honour-systeem heb je wel het probleem dat je ergens rondwandelt, een 15-jarig kutkind met teveel tijd en een level ?? karakter op z'n mount achter je aankomt, je om zeep helpt, en vervolgens een uur bij je lijk doorbrengt om je te slachten zodra je resurrect.

    Ik denk zelf dat ik toch PvE ga spelen
    Daarom word het honour systeem ook zo gebouwd dat je beloont word als je "honorary kills" maakt, maar niet bestraft als je low levels afslacht. Van wat ik heb begrepen van het systeem krijg je punten voor iedere honorary kill die je maakt en word aan het eind van de week aan de hand van die punten een rank toegewezen. Bij een hoge rank zal je beloningen kunnen krijgen (zoals bijvoorbeeld speciale mounts) maar die zal je weer verliezen als je die rank niet weet vast te houden. Je moet dus honorary kills blijven maken om een beloning te houden, maar het maakt niet uit dat je tussendoor af en toe een low level afslacht.
    pi_24990969
    Als ik vrijdag om 11.30 bij een winkel sta zal k dan gewoon eentje kunne kopen ook of moet ik echt gaan bestellen?
    this is my story , and I have to end it
      dinsdag 8 februari 2005 @ 18:23:05 #44
    44679 Leshy
    Held met sokken.
    pi_24991037
    quote:
    Op dinsdag 8 februari 2005 15:12 schreef DjNivek het volgende:
    Later kan je dan ook nog Infernals en Doomguards summonen, dus je komt niks tekort als Warlock qua pets
    Je weet wel dat Infernals na een korte periode erg boos op jou worden omdat je ze hebt gesummoned? En dat je een Doomguard moet summonen met vier personen, waarvan er at random eentje doodgaat, en dat je de Doomguard dan nog moet charmen, en dat die ook na een korte periode erg boos wordt?

    Het zal vast grappig zijn een Infernal of een Doomguard rond te laten rennen, maar qua effectieve gameplay zijn ze echt volkomen nutteloos
      dinsdag 8 februari 2005 @ 18:27:04 #45
    44679 Leshy
    Held met sokken.
    pi_24991082
    quote:
    Op dinsdag 8 februari 2005 18:18 schreef kipknots het volgende:
    Daarom word het honour systeem ook zo gebouwd dat je beloont word als je "honorary kills" maakt, maar niet bestraft als je low levels afslacht.
    Dat is dus echt volkomen nutteloos, dus.

    De hele reden dat het honour system ingevoerd moet worden is juist om te voorkomen dat je als low level constant wordt geslacht door level 50 figuren met teveel tijd.
    pi_24991097
    Ik verveel me....
    Joh, serieus, die paar dagen full-time WoW zijn echt verslavend geweest.
    Misschien beter dat ik m'n order cancel?
      dinsdag 8 februari 2005 @ 18:31:37 #47
    22794 Enchanter
    Right you are Ken!!!
    pi_24991159
    quote:
    Op dinsdag 8 februari 2005 17:14 schreef Ruzbeh het volgende:

    [..]

    Bullshit. Blizzard verleent uitstekende service.

    Punt.
    Ze zijn nog net zo erg als SoE , maar top is het zeker niet
    quote:
    Op dinsdag 8 februari 2005 15:38 schreef Ruzbeh het volgende:
    Moet je eens kijken zeg. Wat comments op MMORPG.com
    [..]

    Triest.

    Maar... eigelijk heb ik wel medelijden met ze...
    Ach ik heb het al vaker gehoord , dat WoW te maken heeft met 'lack of content' , maar dat had EQ in het begin ook , nu maar hopen dat je niet gelijk moet betalen voor de eerste uitbreiding
    Ik ben inmiddels overleden
    pi_24991280
    quote:
    Op dinsdag 8 februari 2005 18:27 schreef Leshy het volgende:

    [..]

    Dat is dus echt volkomen nutteloos, dus.

    De hele reden dat het honour system ingevoerd moet worden is juist om te voorkomen dat je als low level constant wordt geslacht door level 50 figuren met teveel tijd.
    True.
    Alleen hoe zouden ze dat moeten doen?
    Het enige wat ik kan bedenken is idd honor points kwijtraken als je low lvls afslacht, maar dan wel op een lagere snelheid dan dat je honor points krijgt door honory kills te maken.
    Waarom minder snel kwijtraken dan krijgen?
    Om 't feit dat je soms wel low lvls moet afmaken, idd bijvoorbeeld tijdens een raid, of als je gestalked wordt door een groepje low lvls. Is mij ook paar keer overkomen
    Ach, ik zie 't wel when the time comes...
    pi_24991523
    quote:
    Op dinsdag 8 februari 2005 18:23 schreef Leshy het volgende:

    [..]

    Je weet wel dat Infernals na een korte periode erg boos op jou worden omdat je ze hebt gesummoned? En dat je een Doomguard moet summonen met vier personen, waarvan er at random eentje doodgaat, en dat je de Doomguard dan nog moet charmen, en dat die ook na een korte periode erg boos wordt?

    Het zal vast grappig zijn een Infernal of een Doomguard rond te laten rennen, maar qua effectieve gameplay zijn ze echt volkomen nutteloos
    Infernals worden idd boos, maar dan gooi je er gewoon een 'Enslave Demon' op.
    Doomguard kan je krijgen via 'Curse of Doom', die moet je op een NPC vijand gooien, en als die dood gaat door de damage van die curse (na 60 seconde), is er een kans dat er een Doomguard vrij komt.
    Maar idd, je moet ze wel enslaven, maar dan nog, ze zullen voor aardig wat kills kunnen zorgen
    (en anders laat ik ze los in een newbie area... )
      dinsdag 8 februari 2005 @ 18:55:20 #50
    8898 Darklight
    The Truth Will Set You Free
    pi_24991533
    Dishonor points krijg je niet als je lowlvls killed.
    Ook wel logisch, anders campen lowlvls gewoon de highlvls spelers, en kun je je niet eens verdedigen als highlvl speler, omdat je dan dishonor points krijg voor de kills die je maakt
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')