Ik heb in de Beta als warlock gespeeld en het leuke aan een warlock vind ik dat je makkelijk solo kan spelen, want je speelt samen met je pet dus eigenlijk heb je 2 charactersquote:ik heb zelf alleen op de sites alle races en classes kunne kijken. dus niet in de Beta,
en k zat me echt af te vragen wat er zo vet is aan de warlock.
Je hebt gelijk, sorry. Ik heb alleen zelf nooit een Dwarf Rogue gezien.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 14:31 schreef shinoda het volgende:
hey DeX090 k zie op al die sites wel rogue dwarfes staan. of kijk ik nou stom?
en wat is TVP?
quote:10. "They are small enough to just use a toaster." ~ raven722
9. "Call Martha Stewart" ~ 8T1
8. "Strap a gnome to your shield, then attack a fire-breathing dragon." ~ Jester-Baggins
7. "I like mines raw." ~ s_interactionist
6. "Take gnome. Throw in river. Get a real meal instead because gnome is poisonous if ingested." ~ Pyreal_Gnat
5. "Fillet Mingnome" ~ Hinovae
4. "Get some seaweed, wrap it around the gnome, and get some sticky rice and put it around it. Then you got Gnome sushi, or Ghomshi." ~ KittyMitty
3. "3 Words…George Foreman Grill. It Knocks Out The Fat!!!" ~ Ahiga
2. "Just set it and ...FORGET IT!" ~ Shikwon_Dr
And the number one way to barbeque a Gnome...
1. "Tie gnome to totem pole, leave out in the scortching sun 'til the screaming stops. Eat." ~ vn_jjobaber
*doet mee*quote:Op dinsdag 8 februari 2005 15:25 schreef shinoda het volgende:
njaa, tot die tijd vermaakt k me nog wel ff met TFT.
Triest.quote:Member Comments:
On Feb 8, 2005 dakilla666 wrote:
Played this one in the open beta phase and again after it's release, but I'm sorry, it's just not worth paying that much money for a game that "promises" good things. They should of left this one in the beta for another 6 months and tried to get something genuine into the game before release. I seriously don't know what people are playing it right now, "I like the game but there's this and that ..." well, if you feel like paying for an unfinished game, be my guest ...I guess all the hype they pushed foward worked afterall.
On Feb 8, 2005 Symac wrote:
High-end price for a low-end game. Worst service I have ever seen. This game is going the same way SWG went.
On Feb 8, 2005 mague wrote:
Great fun but soon boring. All straight forward. Professions are an illusion, worth nothing to the world. Combat is all. First char ist great fun, second char in same race ist boring from start since you know all quests. Nearly no RPG. If you reach 60 you end up on battlefields (Arena). If you like to fight to the top (of ladder) this is a good choice. If you seek longterm RPG playing dont take it !
Het spel is was in beta-fase. Je hebt alleen maar mogen beta-testen, daar zou je eigenlijk dankbaar voor moeten zijn. Blizzard heeft gewoon het recht om de servers offline te halen, en even iets nieuws te proberen, dit om de service nog beter te maken in de retail-versie.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 16:04 schreef Max_Dark het volgende:
Mja qua service, content en professions hebben ze zeker een punt. Zoveel downtime voor een betaalde RPG is ongehoord. Bedenk je eens dat je bijv. lekker HL2 aan et spelen bent en ineens wordt je er uit gebonjourd. "Please wait 5 hours." Verder niks dat je er aan kan doen, al heb je het spel gekocht, je wacht maar lekker. Dan vragen de high-end spelers content en krijgen ze alleen "Ja we zijn nou met de service bezig, dat wilden jullie toch zo graag? Niet zeuren dan!" Dat is toch als excuus gebruiken dat als ze mogen falen op 1 vlak, dan mogen ze op alle vlakken falen? En professions, afgezien van Skinning/Mining waar je iets uit niets maakt, zijn idd vaak onzin. Ben je 300, kan je nog steeds items tegen marginale winst of zelfs verlies maken!
En WAAROM in godsnaam overal die nerfs van classes? Waarom zou je content afpakken, als je het spel ook kan levelen door andere classes gewoon nieuwe abilities te geven? Als je dan als class eindelijk iets gaafs hebt wordt het afgepakt omdat het te gaaf is :S. Je werkt ervoor om het lvl te halen en dan nemen ze het weg?
Ik ga het zeker spelen, vergis je niet, maar ik kijk wel of ik er niet na 3 maanden helemaal klaar mee ben. Hopelijk gaat Blizz hier wel wat betere service verlenen.
Aha, laat maar dan.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 16:49 schreef Max_Dark het volgende:
Oh, en bovenstaande post in relatie tot de US release die nu al 5 maanden bezig is.
Je hebt niet veel gemist, veel lag en een paar keer eruit geknald. Best jammer eigenlijk, maar misschien dat het in de retail verholpen is.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 15:09 schreef TheGHunter het volgende:
Kheb gisteren Judgement Day gemist door carnaval
Bullshit. Blizzard verleent uitstekende service.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 16:04 schreef Max_Dark het volgende:
Mja qua service, content en professions hebben ze zeker een punt. Zoveel downtime voor een betaalde RPG is ongehoord. Bedenk je eens dat je bijv. lekker HL2 aan et spelen bent en ineens wordt je er uit gebonjourd. "Please wait 5 hours." Verder niks dat je er aan kan doen, al heb je het spel gekocht, je wacht maar lekker. Dan vragen de high-end spelers content en krijgen ze alleen "Ja we zijn nou met de service bezig, dat wilden jullie toch zo graag? Niet zeuren dan!" Dat is toch als excuus gebruiken dat als ze mogen falen op 1 vlak, dan mogen ze op alle vlakken falen? En professions, afgezien van Skinning/Mining waar je iets uit niets maakt, zijn idd vaak onzin. Ben je 300, kan je nog steeds items tegen marginale winst of zelfs verlies maken!
En WAAROM in godsnaam overal die nerfs van classes? Waarom zou je content afpakken, als je het spel ook kan levelen door andere classes gewoon nieuwe abilities te geven? Als je dan als class eindelijk iets gaafs hebt wordt het afgepakt omdat het te gaaf is :S. Je werkt ervoor om het lvl te halen en dan nemen ze het weg?
Ik ga het zeker spelen, vergis je niet, maar ik kijk wel of ik er niet na 3 maanden helemaal klaar mee ben. Hopelijk gaat Blizz hier wel wat betere service verlenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |