Ook dat vrijheid was leuk. Maar dat is allang niet meer.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 00:06 schreef greatgonzo het volgende:
denk dat het voor velen ook een stukje vrijheid is, je ziet nog eens wat van de wereld, voor sommigen misschien een reden om thuis te ontvluchten (ja, ik ken van die Sjonnie chauffeurs en hun Anita vrouwen), of noem maar op
Een hoger niveau dan dit haal je ook echt niet he?quote:Op donderdag 6 januari 2005 22:11 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
flikker op, gehaktballenvreter
ben je zelf zo'n trucker met zo;n kerstboomvrachtwagen ofzo?
idioot
Heb jij cruise control in je auto? Probeer dan eens op een provinciale weg achter iemand te rijden en dan je cruise control zo af te stellen dat de tussenafstand tov je voorligger constant gelijk blijft. Dat is bijna niet te doen. Je zit voortdurend te prutsen om hem goed te krijgen.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 02:02 schreef Vitalogy het volgende:
Het argument wat geldt voor de terecht gefrustreerde bestuurder achter de vrachtwagen geldt zeker voor de vrachtwagen-chauffeur zelf. Het heeft totaal geen enkel nut als hij toch maar 1 of 2 km sneller kan om in te halen.
Bovendien veroorzaakt dit opstoppingen in het verkeer.
Deze opstoppingen zijn uitermate gevaarlijk als het 's avonds of 's nachts gebeurd wat kennelijk ook de situatie is aangezien het donker is.
Ehrm...geef nu eens argumenten waarom men dit niet zelf kan bedenken.
Vul in:
a: ik kan niet rijden en heb geen rijbewijs
b: ik heb wel een rijbewijs maar kan spreekwoordelijk niet rijden
c: mijn auto gaat niet sneller dan die vrachtwagen
Huiliequote:Op vrijdag 7 januari 2005 11:20 schreef Vitalogy het volgende:
Boehoehoe het ligt aan de cruise-control.
Boehoehoe het ligt aan de planning.
Prutsers
lees de stukjes van beware_reageerd maar eens door, misschien krijg je net als mij toch een beetje door dat het niet zo simpel is als het lijkt.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 11:20 schreef Vitalogy het volgende:
Boehoehoe het ligt aan de cruise-control.
Boehoehoe het ligt aan de planning.
Prutsers
Er is niets mis met Haaksbergenquote:Op vrijdag 7 januari 2005 01:54 schreef beware_reageerd het volgende:
slapen in haaksbergen.
Ik zijn posts gelezen en tussen al het gescheld, opschepperij en verwijzingen naar geslachtsdelen heb ik het prima begrepen....en het doet totaal niet ter zake.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 14:18 schreef greatgonzo het volgende:
lees de stukjes van beware_reageerd maar eens door, misschien krijg je net als mij toch een beetje door dat het niet zo simpel is als het lijkt.
Voor zijn ritje naar Barcelona zou hij inderdaad 2 uur in totaal kwijt zijn.quote:Maar ik zie het nut er niet van in waarom de ene vrachtwagenchauffeur, die zelf 85 kan, percé zijn collega in moet halen die netjes 80 rijdt.
Nee ik begin het zo langzamerhand ook totaal kwijt te raken. Vanochtend ook zo'n figuur.quote:vooropgesteld, heb respect voor vrachtwagenchauffeurs, daar gaat het niet om...
Die vent weet de juiste volgorde van het alfabet nog niet eens...quote:Op vrijdag 7 januari 2005 17:22 schreef -Petor- het volgende:
ik erger me aan topicstarters die niet weten hoe je 'ergernissen' schrijft...![]()
owjaquote:Op vrijdag 7 januari 2005 17:22 schreef -Petor- het volgende:
ik erger me aan topicstarters die niet weten hoe je 'ergernissen' schrijft...![]()
Misschien dat het dan ook eens gaat werken, die vaste tijden werken niet. Als het niet druk is kan ik me voorstellen dat de gemiddelde trucker er schijt aan heeft...quote:Op zondag 9 januari 2005 14:25 schreef kikoooooo het volgende:
Vrachtwagens verplicht rechts bij drukte
Gepost door Arno (Nolius) - Bron: De Telegraaf
Gepubliceerd: zondag 9 januari 2005 @ 10:48
geldropse_polleke en Riot hadden ons via de nieuws-submit te melden:
Het ministerie van Verkeer en Waterstaat start vanaf morgen een proef met het 'dynamisch inhaalverbod' voor vrachtwagens. Tijdens de verkeersdrukte op de A2 tussen Abcoude en Maarssen gaan er voortaan elektronische borden boven de weg aan waarop een inhaalverbod voor vrachtwagens staat. Later deze maand moeten ook truckers op de A2/A76 tussen Grathem en het knooppunt Ten Esschen in Limburg hier aan geloven. Vrachtwagenchauffeurs moeten dan rechts blijven rijden tijdens de spits en files.
De Europese Commissie betaalt een gedeelte van de kosten van de proef. Een inhaalverbod voor vrachtwagens is niet nieuw, maar volgens eeen woordvoerder van het ministerie is het wel nieuw dat het verbod alleen zal gelden als het druk is op de weg. Tijdens rustige perioden zoals vakanties zal er geen inhaalverbod worden ingesteld.
Lussen in het asfalt moeten registreren hoe druk het op de weg is. Deze worden ook al gebruikt voor de signalering van files.
Als je je op het forum nou eens iets meer zou gedragen zoals je irl bent... zou je dan misschien nu geen conflicten hebben?quote:
kip ei verhaal is dit aan het worden.quote:Op donderdag 6 januari 2005 23:35 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
nu moet ik de eerste chauffeur leren kennen die zachter gaat rijden dan hij mag, die gaan dan liever even op een parkeerplaatst staan en relaxen, dus dan gaat je verhaal niet op. Maar ik begrijp wat je bedoelt.
Daarom ben ik ook een voorstander van om die vrachtwagens min of meer verplicht 80 te laten rijden, ik weet, dat is niet realistisch misschien, maar zo ben je wel een van de oorzaken van het fileprobleem af (in het midden latend wie daarbij de schuldige is, de niet goed oplettende remmende automobilist, of de trucker die de doorgang belemmerd)
quote:Op zondag 9 januari 2005 15:09 schreef 4nima het volgende:
[..]
Als je je op het forum nou eens iets meer zou gedragen zoals je irl bent... zou je dan misschien nu geen conflicten hebben?
met die uno van je zekerquote:Op zondag 9 januari 2005 15:33 schreef BrauN het volgende:
Ik vind dat altijd tof als vrachtwagens elkaar inhalen. Hup, over de vluchtstrook er voorbij schieten, dan ervoor gaan rijden en vol in de remmen. Beetje sarren he, die mannen.
Ja, waarvan de remlichten kapot zijn, dus het schrikeffect bij de heren vrachtwagenchaffeurs is extra groot.quote:
ik begin je steeds minder een mongool te vindenquote:Op zondag 9 januari 2005 15:39 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ja, waarvan de remlichten kapot zijn, dus het schrikeffect bij de heren vrachtwagenchaffeurs is extra groot.
Dat zal ze leren.
omg... omdat je met je bami-etiopierlijf zeker irl geen conflicten durft te maken..quote:Op zondag 9 januari 2005 15:32 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
idioot
ik zit hier op dit forum om conflicten te veroorzaken
Apart.quote:Op zondag 9 januari 2005 15:43 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
ik begin je steeds minder een mongool te vinden
gelukkig maar!quote:Op zondag 9 januari 2005 17:02 schreef BrauN het volgende:
[..]
Apart.
Ik vind jou nog steeds een zak dikke stront. [afbeelding]
mijn foto's zijn ook gemaakt op de A37quote:Op zondag 9 januari 2005 23:58 schreef Djeez het volgende:
Inhalende vrachtwagens zijn kut. Hier in het Noorden, waar het nog mag, halen ze elkaar ook steeds in. En het is nog slecht voor het milieu ook! Vol in de ankers, waarna je weer moet optrekken tot 130. Kut-Henk Wijngaards!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |