Ja. Of bij de paaldanseressen.quote:Op donderdag 6 januari 2005 15:51 schreef methodmich het volgende:
Hoort Britney Spears tegenwoordig al bij de artiesten dan?
Misschien willen de echte schrijvers wel helemaal niet beroemd worden (dwz, niet hun privéleven opgeven). Zeker met televisie erbij is de kans best groot dat de echte schrijvers er helemaal geen wereldhit mee scoren omdat het uiterlijk niet voldoet aan de eisen van het grote publiek. En uiteraard voegt in het beste geval de interpretatie van de uiteindelijk uitvoerend artiest iets toe aan het nummer. In het beste gevalquote:Op vrijdag 7 januari 2005 13:13 schreef DuranK het volgende:
En eigenlijk vink dat slecht dat die mensen hun eigen muziek niet schrijven. Kunnen de echte schrijvers beter beroemd worden met die nummersVoel je je toch ook niet oke dat jij een wereldhit schrijft en zo'n andere aap strijkt met de eer
![]()
Ik denk niet dat je Like A Virgin uitgevoerd wil zien door 2 mannen van een jaar of 30-35......quote:Op vrijdag 7 januari 2005 13:13 schreef DuranK het volgende:
En eigenlijk vink dat slecht dat die mensen hun eigen muziek niet schrijven. Kunnen de echte schrijvers beter beroemd worden met die nummersVoel je je toch ook niet oke dat jij een wereldhit schrijft en zo'n andere aap strijkt met de eer
![]()
"They're crying all the way to the bank", denk ik.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 13:13 schreef DuranK het volgende:
Voel je je toch ook niet oke dat jij een wereldhit schrijft en zo'n andere aap strijkt met de eer![]()
Ach als et voor een man was geschreven was de tekst toch heel wat anders, sterker, de tekst is eigenlijk ook heel anders want het is een coverquote:Op vrijdag 7 januari 2005 13:33 schreef OutKast het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je Like A Virgin uitgevoerd wil zien door 2 mannen van een jaar of 30-35......
Auditeren bij Radiohead, dat moet ze! En wat doen we dan met Marco Borsato en Boudewijn de Groot?quote:Op vrijdag 7 januari 2005 16:05 schreef DuranK het volgende:
[..]
Ach als et voor een man was geschreven was de tekst toch heel wat anders, sterker, de tekst is eigenlijk ook heel anders want het is een coverMaar et gaat mij er gwoon om dat ik het nep vin dat er mensen zijn die eigenlijk alleen maar zingen en verder niet. Ga dan in een band ofzo..
Ehm, ik denk dat je in de war bent want Like A Virgin is geen cover. Geschreven door een songwriters duo.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 16:05 schreef DuranK het volgende:
[..]
Ach als et voor een man was geschreven was de tekst toch heel wat anders, sterker, de tekst is eigenlijk ook heel anders want het is een coverMaar et gaat mij er gwoon om dat ik het nep vin dat er mensen zijn die eigenlijk alleen maar zingen en verder niet. Ga dan in een band ofzo..
Surprisingly the song was written about a man's experience of new love, the experience of lyricist Billy Steinberg. The video shot in Venice featured Madonna writhing in boats, on beds and in various costumes, from short modern clothes adorned with crucifixes to a pure white wedding dress.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 16:05 schreef DuranK het volgende:
Ach als et voor een man was geschreven was de tekst toch heel wat anders
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |