quote:Op woensdag 5 januari 2005 19:34 schreef CryARiver het volgende:
[..]
ER herhalingen trekken bijna de helft van Charmed herhalingen (oftewel slecht)...
Voor de rest is het nogal balen dat Charmed waarschijnlijk geen nieuw seizoen meer krijgt. Vanwege de diep, diep, diep, lage kijkcijfers...
Kloptquote:Op zaterdag 15 januari 2005 22:06 schreef Lyssa het volgende:
tot en met welke is het uitgezonden in nederland? tot en met aflevering 7.10 "witchness protection"?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
quote:Op dinsdag 18 januari 2005 19:21 schreef The_Lizard_Queen het volgende:mja dat vroeg ik mezelf ook al af...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 januari 2005 13:53 schreef Lyssa het volgende:
[..]
mja dat vroeg ik mezelf ook al af...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Friends don't let friends remain beardless...
quote:Op maandag 31 januari 2005 21:48 schreef Dizer het volgende:
Ik ben ook niet zo blij met dat flesje.. vreemd gedoe allemaal.
Maar goed vandaag even de nieuwste aflevering (die gisteren online was) gezien..Ik ben het niet met je eens: vind het maar niks hoe ze de verhaallijn uitwerken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De serie blijft vermakelijk, maar ik vind het allemaal niet van het hoogste kaliber.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
quote:Op dinsdag 1 februari 2005 01:24 schreef Zhenar het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wel balen dat ik nu echt gewoon steeds een week moet w88 op een vervolg.. gelukkig heb ik een site waar de volgende ep al staat met spoilers en al, dus als ik echt niet meer kan w88 kijk ik daar altijd ff op![]()
Spoilers zijn hier niet van pas nee. Je hebt het heel mooi neergezet. Ik ben het met je mee eensquote:Op dinsdag 1 februari 2005 15:43 schreef The_Lizard_Queen het volgende:
Dat hele whitelighter-gebeuren slaat sowieso eigenlijk nergens op. Je 'wordt' whitelighter nadat je dood bent gegaan. Als je iets tegen de regels doet, clippen de Elders je wings, zodat je als gewoon mens weer verder leeft (ondanks dat je eigenlijk al dood bent). Als dat gebeurt, kun je wéér als mens sterven, en na die dood weer opnieuw whitelighter worden(precies wat er met Sam is gebeurd, de vader van Paige). Ondertussen zijn de krachten die je als whitelighter hebt, blijkbaar genetisch overdraagbaar
, en ga je pas 'echt' dood als je door een pijl van een darklighter bent geraakt.
(Spoilers leken me niet nodig bij deze post)
Het gaat dus eigenlijk nergens over....quote:Op dinsdag 1 februari 2005 15:43 schreef The_Lizard_Queen het volgende:
Dat hele whitelighter-gebeuren slaat sowieso eigenlijk nergens op. Je 'wordt' whitelighter nadat je dood bent gegaan. Als je iets tegen de regels doet, clippen de Elders je wings, zodat je als gewoon mens weer verder leeft (ondanks dat je eigenlijk al dood bent). Als dat gebeurt, kun je wéér als mens sterven, en na die dood weer opnieuw whitelighter worden(precies wat er met Sam is gebeurd, de vader van Paige). Ondertussen zijn de krachten die je als whitelighter hebt, blijkbaar genetisch overdraagbaar
, en ga je pas 'echt' dood als je door een pijl van een darklighter bent geraakt.
(Spoilers leken me niet nodig bij deze post)
Mooi! Die laatstequote:Op woensdag 2 februari 2005 19:37 schreef Dizer het volgende:
Voor de liefhebbers, heb wat gepaintshop'ed:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Helaas wordt het overal gesugereerd. En logisch ook wel, want de serie was eerst een kijkcijfer kanon in Amerika, en doet het nu ERG matig... Hier een vermelding van het stoppen van Charmed:quote:Op donderdag 13 januari 2005 19:08 schreef Sjaakman het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Heb je daar ook een link naar een bron voor? Waar heb jij dat vandaan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |