Goeie OP man,quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:41 schreef kepler het volgende:
en voor de voetballers: een balletje trappen mag ook
quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:41 schreef kepler het volgende:
en voor de voetballers: een balletje trappen mag ook
quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:48 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Goeie OP man,.
Hierbij een bericht van de enige echte S t r 3 z. De echte sniper nicht is en blijft BBE hannes. Dus kom Str3z niet zwart maken hierzo. En daag hem maar uit voor een 1 tegen 1 duel dan kan je lachen. Met jequote:Na 2 potjes had ik het wel gezien omdat het totaal niet liep en begon me enorm te ergeren aan "Str3z" Met z'n Rotterdamse straataccent waar een vleugje Marokkaanse slang in zat nam hij gelijk de leidersrol op zich. Ook had hij veel te veel commentaar op iedereen met bijdehande opmerkingen. Hij en zijn maatje sniperde echt iedereen neer als een ware camper. En dat terwijl hij gister nog ons Fok-collega G Demon uitschold omdat hij één potje lang in een ghost reed en daarmee veel kills kreeg. En als hij even niet sniperde, dan ging hij vrijwel altijd op pad met 2 van zijn kornuiten zij aan zij zodat je nooit in je eentje tegen hen op kan.
Walgelijk die Str3z-glitcher.
WUahahahhaha kom 1 tegen 1 bezem. Ik eet je levend opquote:vrijwel altijd op pad met 2 van zijn kornuiten zij aan zij zodat je nooit in je eentje tegen hen op kan
quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:47 schreef Knoekie het volgende:
Ik heb geen Xbox
Nou Quasar daar ga je danquote:Op dinsdag 23 november 2004 22:47 schreef NotoriousJw het volgende:
[..]
En dan heb ik het hier vooral over Meneer Quasar_de_Duif voeg me toe en we spelen een potje, totdat jij er dood bij neer valt.![]()
wtf? Hoe goed str3z ook is, het blijft een irritant ventjequote:Op dinsdag 23 november 2004 23:13 schreef NotoriousJw het volgende:
[..]
Is dat ff vette pech hebben danquote:Op dinsdag 23 november 2004 21:49 schreef renz0r het volgende:
Ik heb een Xbox, maar geen Xbox live
Ik ga hem ook nog wel halen.quote:Op woensdag 24 november 2004 00:12 schreef Gamedemon het volgende:
waarom heeft niemand ghost recon 2? tis zoiezo wat voor pkwarts...de terrorist hunt is leuker dan bij rainbow six
Haha, fear voor zo'n klein pisventje dat zichzelf zo goed vindt?quote:Op dinsdag 23 november 2004 23:13 schreef NotoriousJw het volgende:
[..]
Hé Str3z jongen, leuk dat je hier even langskomt! Ik heb mijn frustratie aangaande TMF Live al weer naast me neer gelegd.quote:Op dinsdag 23 november 2004 22:47 schreef NotoriousJw het volgende:
[..]
Hierbij een bericht van de enige echte S t r 3 z. De echte sniper nicht is en blijft BBE hannes. Dus kom Str3z niet zwart maken hierzo. En daag hem maar uit voor een 1 tegen 1 duel dan kan je lachen. Met je
[..]
WUahahahhaha kom 1 tegen 1 bezem. Ik eet je levend op![]()
![]()
En dan heb ik het hier vooral over Meneer Quasar_de_Duif voeg me toe en we spelen een potje, totdat jij er dood bij neer valt.![]()
Jullie mogen aan mijn lul zuigen even hard als dat je met Halo 2 zuigt![]()
Wat lief van je om met elkaar in contact te laten komen.quote:Op dinsdag 23 november 2004 23:00 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Nou Quasar daar ga je dan
dat je er nog op reageert joh...quote:Op woensdag 24 november 2004 01:44 schreef twi het volgende:
[..]
Haha, fear voor zo'n klein pisventje dat zichzelf zo goed vindt?
Yup, met router hoort alles vanzelf te gaanquote:Op woensdag 24 november 2004 07:23 schreef rijkv het volgende:
Ik heb een router, hoe installeer je live met het kaartje dat je bij Halo 2 krijgt? gaat het vanzelf (het = het invullen van dnsadres, suwaynetgatemaskdingetjes)
dus gewoon plug n play?
Het kan direct aan je modem, maar dan moet je je xbox iets meer configgen. Verder zou ik gewoon een router nemen, dan hoef je niks in te stellen en hoef je ook niet de hele tijd utp kabel te wisselen als je wil internettenquote:Op woensdag 24 november 2004 09:08 schreef EmjaY het volgende:
Hmmmmmmmmmz
Voor ik 5838 topics ga doorspitten, maybe is iemand zo vriendelijk dit even te bevestigen / weerleggen :
Is het met Chello mogelijk een directe verbinding te krijgen tussen mn modem en Xbox of moet ik sowieso absolut cker weten aan de router of 2e netwerkkaart.
Iemand ?
Tx
quote:Op dinsdag 23 november 2004 22:47 schreef NotoriousJw het volgende:
[..]
Hierbij een bericht van de enige echte S t r 3 z. De echte sniper nicht is en blijft BBE hannes. Dus kom Str3z niet zwart maken hierzo. En daag hem maar uit voor een 1 tegen 1 duel dan kan je lachen. Met je
[..]
WUahahahhaha kom 1 tegen 1 bezem. Ik eet je levend op![]()
![]()
Jullie mogen aan mijn lul zuigen even hard als dat je met Halo 2 zuigt![]()
tja, het was de eerste keer dat we zoiets organiseren natuurlijk. Het ging niet helemaal soepel. En het is zeker voor verbetering vatbaar.quote:Op woensdag 24 november 2004 10:49 schreef DinoPK het volgende:
tjah het avondje Halo2...
Ik was mij er eigenlijk niet eens meer van bewust dat het om een crew-user match ging. Waarschijnlijk heb ik precies in de dip meegespeeld, maar ik vond er werkelijk waar geen hol aan. op een gegeven moment werd er alleen maar multi ctf gedaan, en dan nog niet eens volgens de classic regels. En als je dan teams van 4 tegen 3 hebt, dan is het al snel erg ongelijk. Wat mij betreft is het idee leuk, alleen zorg er dan wel voor dat er leuke spelvarianten gespeeld worden die goed gebalanceerd zijn. Het ergste vond ik nog het individueel oddbal op collosus. Dat is juist bij uitstek een erg leuk onderdeel om taktisch gespeeld te worden in teamverband. Nu was het meer een soort slayer om de bal, waarbij het enorm frustreerd als andere mensen een deathmatch lijken te spelen (neergeschoten worden als je bij lange na niet bij de bal bent). Voor verbetering vatbaar wat mij betreft.
Oh, ok, dankje!quote:Op woensdag 24 november 2004 08:29 schreef twi het volgende:
[..]
Yup, met router hoort alles vanzelf te gaan
Ik heb ook een sitecom en nog geen problemen gehad.quote:Op woensdag 24 november 2004 13:03 schreef peristilius het volgende:
Heeft iemand ervaring met sitecom routers en live?
Ben namelijk van plan ook maar eens live te gaan maar dan is het wel zo leuk als mn router ook compatible is
quote:Op woensdag 24 november 2004 14:49 schreef Anduril_21 het volgende:
[..]
Ik heb ook een sitecom en nog geen problemen gehad.
Okee, bedanktquote:Op woensdag 24 november 2004 14:56 schreef Rodie83 het volgende:
Ik heb ook een sitecom, no problemo gehad. Sitecom heeft een erg goede prijs kwaliteit verhouding in mijn optiek
Hier klopt geen HOL van..quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:41 schreef kepler het volgende:
De officiele lijst games kun je [
hier vinden. De voornaamste games die op dit moment vaak op Live worden gespeeld zijn terug te vinden direct onder de topictitel. Overige games die populair zijn (geweest) op Xbox Live:
- Halo 2 [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
- Project Gotham Racing 2 [afbeelding]
- Rainbow Six 3 & Black Arrow
- Burnout 3
- FIFA 2005
- Counterstrike [afbeelding]
- MechAssault
- Midtown Madness 3 [afbeelding]
- Moto GP 2
- Return to Castle Wolfenstein
- Tom Clancy's Splinter Cell: Pandora Tomorrow [afbeelding]
- Top Spin
- Unreal Championship
Eensquote:Op woensdag 24 november 2004 16:52 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hier klopt geen HOL van..
Maar dan ook echt niet.quote:Op woensdag 24 november 2004 17:04 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Eens![]()
Vorig jaar welquote:Op woensdag 24 november 2004 16:52 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hier klopt geen HOL van..
Ok mod, ik zal mn mening uitleggen om een discussie te startenquote:Op woensdag 24 november 2004 17:16 schreef twi het volgende:
[..]
Vorig jaar wel
Ik zou zeggen, geef je visie erop en kom met een lijstje
Keuzes maken.quote:Op woensdag 24 november 2004 09:05 schreef Muaddib10191 het volgende:
Wat ik niet snap is dat sommige gasten hier zo ongeveer dag en nacht halo 2 kunnen spelen.. Ik speel wanneer ik kan en ik heb nu bijna 100 games online gespeeld, heb 'm vanaf dag 1, dat is 4 pagina's op bungie.net... maar veel gasten. waaronder een aantal van jullie, hebben al 10 of meer pagina's! dat zijn 250 games. En om maar helemaal niet over de leaderboards te praten, sommige hebben wel al 40 pagina's... --> 1000 games... :S
grr frustrerendik wil ook oefenen en de beste worden
Hebben jullie nou geen vrienden of vriendin of hoeven jullie niet naar school/werk???
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |