abonnement Unibet Coolblue
pi_23495313
Ik heb van het weekend de eerste dubbel aflevering van The Amazing Race seizoen 6 gezien en wat een geweldig programma. Ik had wel eens van dit reality programma gehoord, maar nog nooit gezien. Zender CBS was van plan de serie te annuleren, maar de serie heeft afgelopen keer de Emmy gewonnen voor beste reality programma. Amerikanen moeten niet veel meer hebben van reality programma's, want de kijkcijfers dalen. Dit is NIET het geval bij The Amazing Race, die stijgen alleen maar en een seizoen 7 en 8 zitten al in de planning.



In The Amazing Race moeten 11 teams van 2 personen een reis om de wereld maken. Ze komen op vele verschillende plekken. Tijdens het spel zijn er 10 eliminatiepunten, het team dat daar als laatste komt mag niet meer meedoen en valt af. In seizoen 6 begint men in Boston en moet men met het vliegtuig naar Ijsland. Ze krijgen wat geld mee en ieder team krijgt een cameraman en geluidsman mee. Op het vliegveld kon men kiezen uit drie verschillende vluchten, ieder met een ander tijdstip. Wie het eerst komt, wie het eerst maalt. Maar achteraf bleek het tweede vliegtuig dat in de planning stond als derde te vertrekken.



Het leuke aan dit programma is het spelelement, de opdrachten die gedaan moeten worden. Het is niet alleen lopen, rijden en vliegen: je moet ook bijvoorbeeld bungee-jumpen, een boei op een heel groot meer met ijsrotsen zien te vinden enzo. En nog leuker zijn de ruzies tussen de twee teamleden. "No, we have to turn right here. "I WILL NOT TALK TO YOU ANYMORE!"

Kortom, meer mensen die dit programma checken?

LINKS:
http://www.cbs.com/primetime/amazing_race6/
http://www.tarflies.com/
http://www.amazingraceguide.com/

[ Bericht 2% gewijzigd door CloudStrife op 22-11-2004 17:31:47 ]
  maandag 22 november 2004 @ 18:00:53 #3
46511 Linz
held der helden
pi_23496435
Klinkt inderdaad erg vet, Yorin moet gauw de rechten kopen!
"Als Davids over het veld scheert, doen de huismoeders in een omtrek van honderd kilometer in doodsangst de ramen dicht."
pi_23496626
Ja heel vreemd dat geen NLse zender de serie nog heeft. De serie liep eerst niet echt op de Amerikaanse TV. MIsschien dat daarom de serie nog niet gekocht is. Zo ook heel goed kunnen dat ze het in een Nederlands jasje gooien, met Nederlandse / Belgische teams. Hetzelfde wat ze nu doen met Expeditie Robinson (Survivor in Amerika).
pi_23496721
Hehe, Amsterdam werd bezocht in aflevering 5 van seizoen 4

http://www.cbs.com/primet(...)/destination01.shtml

Ze weten alleen niet hoe ze op het mapje Nieuwmarkt moet schrijven
pi_23508320
Voor een compleet overzicht van alle episodes:

http://www.tvtome.com/AmazingRace/guide.html
pi_23509172
Ik lees net ergens dat een Nederlander de co-bedenker is.
pi_23531873
Het is best een leuk programma maar na een paar afleveringen wordt het wel erg veel van hetzelfde. De deelnemende teams lijken me wat leuker dan vorige seizoen overigens.

Ik moet wel zeggen dat ik Phil Keoghan (de presentator) catastrofaal slecht vind. .
"I only sign for beautiful girls" Marat Safin
pi_24041336
Holy mozes!
De aflevering van deze week (s06e05) was ongelooflijk!
TV has a new psychic villain, Jonathan!
De laatste 10 minuten waren 'disturbing'. Zijn verloofde jankte, soort paniekaanval om de finish te halen en als eerste binnen te komen. Alleen team 2 zat vlak achter hun. Jonathan gooide zijn rugzak weg, zodat hij snel naar de pitstop kon rennen, zijn verloofde pakte die tas op omdat ze dacht dat die anders gejat zou worden. Zijn liep dus met alle bagage naar de pitstop, al snikkend. EN toen werd ze ingehaald door team 2 en Jonathan schreeuwde er op los. Bij de finish kreeg zij zelfs een duw in de rug en viel bijna. It was a amazing scene
  woensdag 12 januari 2005 @ 13:52:27 #10
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_24531603
Iemand die het nog volgt?

Ik vind het wel gaaf, en Jonathan is idd nog steeds psychotic

Minpunt vind ik wel dat er zo weinig om niks geracet wordt. Ik bedoel, dan gaan ze als gekken in een taxi, en dan komen ze bij een huisje waar ze in moeten, maar dat de komende 10 uur gesloten is. Dus iedereen komt dan weer bij. Of ze racen richting vliegveld, terwijl het vliegtuig pas over 4 uur gaat ..... beetje jammer.

Verder wel leuke serie, al is het jammer dat Lena & Kristy eruit zijn
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
  vrijdag 18 maart 2005 @ 21:19:51 #11
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_25574143
Ryan and Chuck waren echt mijn favorieten in het 7'e seizoen



Ik verbaasde me echt dat ze Portugees en Spaans spraken


Deze serie is minstens net zo leuk als PE
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
pi_25584697
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 21:19 schreef HarigeKerel het volgende:
Ryan and Chuck waren echt mijn favorieten in het 7'e seizoen

[afbeelding]

Ik verbaasde me echt dat ze Portugees en Spaans spraken


Deze serie is minstens net zo leuk als PE
Die lagen er direct na aflevering 1 uit.
Die Rob en Amber moeten echt oprotten!
  zaterdag 19 maart 2005 @ 21:39:53 #13
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_25596927
Jah helaas want ze waren gewoon het leukste koppel, en hadden zeker wel al die dode varkens in aflevering 3 snel op kunnen eten

Waarom heb je zo'n hekel aan Rob en Amber? meer mensen hebben dat op andere fora... Amber is wel lekker en Rob stoort mij niet echt eigenlijk


Ik erger mij echt aan die moeder en gay zoon

En moest echt enorm lachen toen die twee gays zowat werden gelyncht door die groep marktmensen toen ze terug gingen na afgezet te zijn met een vis
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
pi_25603719
Nee amber en rob moeten blijven. die kunnen mensen zo lekker manupileren vooral rob wat die ook in survivor seizoen 8 deed.

Heb zelf een hekel aan uchenna en joyce en ook aan ray en deana.

maar blijft leuke serie net zoals survivor

[ Bericht 0% gewijzigd door bob1234 op 20-03-2005 03:06:52 (typefoutje) ]
pi_25957721
Heerlijke serie! ik vind die 2 broers samen met die homo's het leukst Hoop iig dat 1 van die 2 teams wint..
  zondag 3 april 2005 @ 18:00:48 #16
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_25957778
Toen die oude vrouw naar beneden donderde hield ik wel ff mijn hart vast
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
  donderdag 21 april 2005 @ 00:04:02 #17
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_26391881
Zelf kan ik er niks aan doen maar begin Rob en Amber steeds leuker te vinden

Toen Rob lang dat wrak cruisde van die auto die op zijn kant lag verklaarde hij niet te willen stoppen "Don't wanne get to crazy now"

Hij geeft het programma wel kleur zeg
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
  donderdag 21 april 2005 @ 00:20:38 #18
44906 merino
World of Sleepers
pi_26392323
Rob & Amber
enige leuke kandidaten
Rob was ook super bij Survivor.
Logisch ook dat hij overal herkent wordt
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
pi_26399982
Na Survivor mijn favoriete tv show

Seizoen 2 is nog altijd mijn favoriet. Daar was de finish ook een footrace, waarin een team nog een ander team inhaalde iets van 20 meter voor de finishlijn. Echt geweldig. Hier zaten ook de leukste teams in met die twee nerds Gary en Dave en die homo's Oswald en Danny. Echt lache seizoen.
pi_26400286
Mijn alltime favorite team zijn nog altijd die twee kalen gKevin en Drew uit seizoen 1. Echt geweldig die twee. Gelukkig kwamen ze ook ver.

Ik wist trouwens niet eens dat de amazing race ook een topic had. Had verwacht dat ie bij soaps zou staan. Maar leuk om te zien dat ook hier mensen naar kijken. Kan ik hier ook een beetje meepraten.

Mijn favorieten waren Brian en Greg, helaas liggen die er al uit. Ik hoop trouwens dat Rob en Amber het einde halen. Omdat ik ze van survivor ken, ben ik al wel gewend aan hun spel. Een miljoen gun ik ze echter niet meer.
  donderdag 21 april 2005 @ 12:21:04 #21
44906 merino
World of Sleepers
pi_26400371
quote:
Op donderdag 21 april 2005 12:17 schreef trepper het volgende:
Mijn favorieten waren Brian en Greg, helaas liggen die er al uit. Ik hoop trouwens dat Rob en Amber het einde halen. Omdat ik ze van survivor ken, ben ik al wel gewend aan hun spel. Een miljoen gun ik ze echter niet meer.
Brian en Greg waren idd geweldig. Dat schoenpoetsen was zo hilarisch
Die gasten maakte echt zeer goede amusements tv.

Ik gun nu alle andere kandidaten het niet genoeg dus ben ik voor Rob en Amber. Bovendien spelen zij het spel gewoon verreweg het best...
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
  donderdag 21 april 2005 @ 19:39:34 #22
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_26411328
Gretchen begint mij nu wel te irriteren met die rot stem van haar dat gekerm op die olifant... aii
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
pi_26452145
Wel cool: want de oudjes kwamen nog nooit zover in The Amazing Race.
Rob & Amber vind ik echt zuigen. Die ego die hun uitstralen, ze denken echt dat ze heel wat zijn. En wat presteerd die Amber nu? Helemaal niets.

Joyce en Co. mogen winnen.
pi_26457929
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 13:07 schreef CloudStrife het volgende:
Wel cool: want de oudjes kwamen nog nooit zover in The Amazing Race.
Rob & Amber vind ik echt zuigen. Die ego die hun uitstralen, ze denken echt dat ze heel wat zijn. En wat presteerd die Amber nu? Helemaal niets.

Joyce en Co. mogen winnen.
Rob doet altijd zo, alleen maar om zijn tegenstander te irriteren. Zodat z'n tegenstanders zich meer op hem gaan focussen dan het spel. Amber doet werkelijk waar nog steeds helemaal geen reet. In survivor australie heb ik haar bijna niet gezien en kwam ze toch ver. In survivor all stars liet ze rob al het vuile werk doen. En nu doet ze weer precies hetzelfde. Mooie is dat ze er nu ook op aangekeken wordt aangezien ze nu een team vormen. Ik gun het Rob om te winnen. Amber gun ik helemaal niks.
  dinsdag 10 mei 2005 @ 22:03:51 #25
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_26896317
Kelly is wel een enorme doos zeg
Zeuren dat Ron uit het leger is gegaan JA STOMME DOOS HIJ IS NEERGESCHOTEN BOVEN IRAK EN HEEFT DAAR GEVANGEN GEZETEN, MAG HIJ!???!!!??


Rob en Amber blijven geweldig
dat Rob altijd maar hulpjes kan vinden die hem willen helpen is ook een talent opzich

De 24'e is hun huwelijk op TV
http://www.cbs.com/specials/rob_amber/
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
pi_26896503
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 22:03 schreef HarigeKerel het volgende:
Kelly is wel een enorme doos zeg
Zeuren dat Ron uit het leger is gegaan JA STOMME DOOS HIJ IS NEERGESCHOTEN BOVEN IRAK EN HEEFT DAAR GEVANGEN GEZETEN, MAG HIJ!???!!!??


Rob en Amber blijven geweldig
dat Rob altijd maar hulpjes kan vinden die hem willen helpen is ook een talent opzich

De 24'e is hun huwelijk op TV
http://www.cbs.com/specials/rob_amber/
Wat een attention whores zijn het.
24 finale is ook op dat tijdstip!
  dinsdag 10 mei 2005 @ 22:11:37 #27
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_26896566
Alles voor het geld he?
Hopelijk verdwijnen ze daarna niet van TV, ben een grote fan van ze
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
  donderdag 12 mei 2005 @ 02:25:00 #28
19840 Libris
Live from Singapore
pi_26933703
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 22:11 schreef HarigeKerel het volgende:
Alles voor het geld he?
Hopelijk verdwijnen ze daarna niet van TV, ben een grote fan van ze
Ik schijt op ze... Wat een irritante lui, zelfde voor Ron en Kelly. Hoop dat de Uchera en Joyce winnen
pi_26934314
vanaag finale gezien, was weer erg goed.
alleen wist al wie de winnaars waren, was al tijdje bekend jammer genoeg
pi_26951697
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 04:01 schreef bob1234 het volgende:
vanaag finale gezien, was weer erg goed.
alleen wist al wie de winnaars waren, was al tijdje bekend jammer genoeg
Ik wist niet wie er ging winnen!
Was echt cool! Gelukkig Ramber tweede! whahahahaa.
pi_26959350
Het leek alsof Rob en Amber aankwamen toen UChenna en Joyce hun taxichauffeur net hadden afbetaald, maar volgens mij zat er nog redelijk wat tijd tussen, aangezien ze nog redelijk lang met Phil op de mat stonden voordat Rob en Amber aankwamen.
  zaterdag 14 mei 2005 @ 00:03:10 #32
44906 merino
World of Sleepers
pi_26994001
Geweldige Finale
Extreem spannend en er ging lekker veel mis

Winnaars erg terecht (al hadden Rob en Amber gezien hun race techniek ook mogen winnen) omdat zij toch echt het meest hebben moeten doorstaan.
Vooral hoe ze zich hebben opgesteld tijdens de finale

Extreeeeem veel respect voor de producers van dit programma overigens!!
Hoe moeilijk moet het wel niet zijn om zo'n tv circus de wereld rond van te voren te plannen en te regelen. Lijkt me echt geen makkelijke klus
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
  zondag 22 mei 2005 @ 21:28:18 #33
16715 Mylene
*schatje*
pi_27256034
quote:
Op zaterdag 14 mei 2005 00:03 schreef merino het volgende:

Extreeeeem veel respect voor de producers van dit programma overigens!!
Hoe moeilijk moet het wel niet zijn om zo'n tv circus de wereld rond van te voren te plannen en te regelen. Lijkt me echt geen makkelijke klus
Het zijn Nederlanders die dit progamma maken. In TV Weekeinde van de Telegraaf staat een interview met Bertram van Munster.

Volgens hem is Peking Express een rip-off van zijn progamma.
pi_31047253
Nieuw seizoen is begonnen.

Ga het dit keer ook maar eens proberen te volgen. Kan iemand me dit aan of af raden?
pi_31047422
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 01:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nieuw seizoen is begonnen.

Ga het dit keer ook maar eens proberen te volgen. Kan iemand me dit aan of af raden?
Heb vandaag de eerste aflevering van seizoen 8 gezien.
Maar dit seizoen zal niet het beste worden, is een famillie editiie een team bestaat nu uit 4 personen. En wat ik gehoord heb verlaten ze Amerika niet.

Als ik jou was, zou ik survivor guatemala gaan kijken
pi_31047558
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 01:18 schreef bob1234 het volgende:

[..]

Heb vandaag de eerste aflevering van seizoen 8 gezien.
Maar dit seizoen zal niet het beste worden, is een famillie editiie een team bestaat nu uit 4 personen. En wat ik gehoord heb verlaten ze Amerika niet.

Als ik jou was, zou ik survivor guatemala gaan kijken
Die volg ik al

Maar is het vergelijkbaar met Peking Express oid? Of meer in de richting van Survivor/ER?
pi_31048270
Met families lijkt me geen flikker aan. In teams van 2 was het echt super, en dan over de hele wereld
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_31048464
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 01:26 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Die volg ik al

Maar is het vergelijkbaar met Peking Express oid? Of meer in de richting van Survivor/ER?
Komt meer in de buurt van Peking express.
Ze racen de hele wereld over, en moeten ze allemaal verschillende opdrachten uitvoeren
Echt top serie
pi_31049605
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 02:06 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Met families lijkt me geen flikker aan. In teams van 2 was het echt super, en dan over de hele wereld
Dit is juist cool. Meer mensen om je aan te ergeren.
Zitten leuke families tussen, maar ook crap!

LOL: bijna groot ongeluk. Een moeder werd maakte een actiemove waar Steven Seagal nog jaloers op zou zijn met die huifkar!
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 12:13:15 #40
129569 SpugendeLama
Hallowed are the Ori
pi_31081498
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 07:56 schreef CloudStrife het volgende:


Dit is juist cool. Meer mensen om je aan te ergeren.
Zitten leuke families tussen, maar ook crap!
The Black family, ik dacht dat ze alleen zo heten omdat ze zwart waren in het begin
quote:
LOL: bijna groot ongeluk. Een moeder werd maakte een actiemove waar Steven Seagal nog jaloers op zou zijn met die huifkar!
Ik hoopte zo op bloed
I have an imaginary friend too. His name is loopy. He’s a polar bear who helps me fight crime.
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 22:46:29 #41
44906 merino
World of Sleepers
pi_31099963
respect wederom voor de programma makers en camera mensen. Met familie's is het nog veel lastiger zo'n race te maken.

Vind het wel een leuke toevoeging overigens. Maakt het toch wat spannender omdat je als team van 4 mensen afhankelijk bent. Al irriteer ik me wel matteloos aan al het geschreeuw en geruzie. Hoort natuurlijk allemaal bij de race alleen vind ik dat meer iets voor na een aflevering of 5, in het begin vind ik het maar beetje raar.

Mijn favo team is met die 2 kleine kinderen die vaak marathons lopen
De Black familiy vond ik ook erg leuk maar helaasch...
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
pi_31105165
Die italie familie, (kan even niet op de achternaam komen).
Zijn ook erg leuk, als ik zo tegen me moeder zou reageren, zou ik toch een pets voor me kop krijgen
pi_31376818
Leuke serie! Ben s8 nu aan het volgen en het kijkt wel lekker weg.

Waren er nog andere seizoenen die echt aan te raden zijn om terug te kijken?
pi_32075890
Verder niet veel mensen die dit kijken Vind dit wel leuk.. Is pas het eerste seizoen dat ik kijk, maar ga het zeker wel verder volgen... Heerlijk dat geruzie enz
O+ BlaBlub O+
pi_32078058
Denk het niet, maar dit is wel een van de mindere seizoenen.
Hopelijk volgend seizoen gewoon weer de normale format.
En die Weavers zijn echt het vervelendt, met dat pray to the lord gedoe
pi_32080805
Ik kijk het dit seizoen dus voor het eerst. Vind het best een okay serie. Die Italiaanse familie is erg grappig en de Weavers zijn echt strontirritant.
pi_32154748
Hoe stom zijn die weavers Denken dat zij niets gedaan hebben en dan het aan alle andere ligt

Met hun, I love god geblaat en die ranzige broekies

Hopelijk winnen papa en z'n dochters

Of the Linz fam
O+ BlaBlub O+
pi_33054966
Vanavond is de finale ben benieuw wie er gaat winnen.
Denk zelf de 3 broers en zus.
en hoop echt niet de Weavers die mensen zijn zo vervelend.
met dat goddelijke gedoe, en ze zijn zo vriendelijk volgens hunzelf
pi_33055088
De Weavers tering.

Daardoor krijg je toch gelijk een pleurishekel aan alle gelovigen. Wat is dat toch een kutfamilie. Ben ook wel blij dat die zussen eruit zijn. Van mij mogen ook of de Linzes of de Bransons (die twee jongste dochters ) winnen.
pi_33076935
Nergens te downloaden. Wat is dit nu!?!
pi_33082545
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 08:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
Leuke serie! Ben s8 nu aan het volgen en het kijkt wel lekker weg.

Waren er nog andere seizoenen die echt aan te raden zijn om terug te kijken?
Ik zou seizoen 2 ook kijken als ik jou was. Komt omdat naar mijn mening toen alle leuke kandidaten ook heel ver kwamen. Verder was de eindsprint naar de finish echt megagoed.

Ik heb zelf dit seizoen niet gekeken. De eerste aflevering wel gezien, maar vond ik wat tegenvallen en ik irriteerde me mateloos aan al die kinderen. Maar nu het seizoen is afgelopen ga ik in de kerstvakantie wel een keer heel het seizoen in een keer kijken.
pi_33082687
Seizoen 2 kan ik nergens normaal vinden. Ik ga niet kijken naar een schermpje van 5 bij 5 cm.
pi_33082905
quote:
Op woensdag 14 december 2005 21:02 schreef trepper het volgende:

[..]

Ik zou seizoen 2 ook kijken als ik jou was. Komt omdat naar mijn mening toen alle leuke kandidaten ook heel ver kwamen. Verder was de eindsprint naar de finish echt megagoed.

Ik heb zelf dit seizoen niet gekeken. De eerste aflevering wel gezien, maar vond ik wat tegenvallen en ik irriteerde me mateloos aan al die kinderen. Maar nu het seizoen is afgelopen ga ik in de kerstvakantie wel een keer heel het seizoen in een keer kijken.
Okay. Relaxed, dank voor de tip.

Heb net de finale episode kunnen vinden. 5min geleden op een welbekende site neergezet,
  woensdag 14 december 2005 @ 22:45:36 #54
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_33086849
Ik als niet-kenner vraagt zich af welk seizoen het leukste is om mee te beginnen?
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
  woensdag 14 december 2005 @ 22:46:39 #55
44906 merino
World of Sleepers
pi_33086892
1
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
  woensdag 14 december 2005 @ 22:51:29 #56
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_33087092
quote:
Op woensdag 14 december 2005 22:46 schreef merino het volgende:
1
ok
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_33091199
Ook net de finale gekeken, maar dit was wel van de saaiste seizoenen tot nu toe.
Seizoen 7 daarin tegen was een van de beste kwam voornamelijk door Boston ron en Amber uit survivor
pi_33099679
Eindelijk net de finale gekeken. Terechte winnaars

Wat heb ik me weer ge-ergerd aan die fuckin Weavers. Op een gegeven moment had ik het zo met ze gehad dat ik hoopte dat hun auto zou crashen. Wat een ongelovelijke, vervelende, debiele, hypocriete kutmensen zijn het.

Volgend seizoen ga ik zeker weer volgen en ga binnenkort maar eens opzoek naar wat oudere seizoenen
pi_33107761
quote:
Op donderdag 15 december 2005 13:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
Eindelijk net de finale gekeken. Terechte winnaars

Wat heb ik me weer ge-ergerd aan die fuckin Weavers. Op een gegeven moment had ik het zo met ze gehad dat ik hoopte dat hun auto zou crashen. Wat een ongelovelijke, vervelende, debiele, hypocriete kutmensen zijn het.

Volgend seizoen ga ik zeker weer volgen en ga binnenkort maar eens opzoek naar wat oudere seizoenen
Ik vond het sneu voor die jongen dat zijn zussen en moeder zulke verschrikkelijke debielen waren.
pi_33109787
quote:
Op donderdag 15 december 2005 17:50 schreef CloudStrife het volgende:

[..]

Ik vond het sneu voor die jongen dat zijn zussen en moeder zulke verschrikkelijke debielen waren.
Dat jochie was inderdaad nog wel okay.

Vooral die moeder is echt ziek in dr hoofd. En dat met die taxichauffeur die ook zo hondschristelijk was. Tering, ik verheugde me echt op een frontale botsing
pi_33113520
quote:
Op donderdag 15 december 2005 19:12 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Dat jochie was inderdaad nog wel okay.

Vooral die moeder is echt ziek in dr hoofd. En dat met die taxichauffeur die ook zo hondschristelijk was. Tering, ik verheugde me echt op een frontale botsing
In het begin dacht ik nog dat ze gingen winnen. Ze liepen de eerste helft van de race continu op kop. Gelukkig gaf Jezus ze met de roe.
pi_33127262
Inderdaad. Anders was ik zelfs misschien nog wel gaan denken dat er echt een god oid was
  zaterdag 17 december 2005 @ 00:13:23 #63
29275 BlaBlub
Voormalige Slowchatslet 8-)
pi_33150244
Zo, wat een mongolen die weavers. idd met hun god geziek helemaal schijt ziek van die lui.... Goeie winnaars al hadden die dochters ook mogen winnen..
Kan je andere seizoenen ergens op cbs.com terugkijken Ik kan niets vinden, en dvd halen nl ergens hier schiet ook niet zo op
O+ neggix O+ | "Ik zeg niet veel, maar als ik iets zeg is het onzin!!" PIPPI!! | Embrace the Penny
pi_33362847
Heb net het hele seizoen achterelkaar gekeken. Dacht dat ik me zwaar ging irriteren aan die kleine kinderen, maar het waren uiteindelijke de Weavers die de irritatiefactor bij mij behaalden. Tenminste die zussen en hun moeder. Die gast deed alles goed wat ie goed kon doen. Vond het wel jammer dat er een aantal teams al zo snel uit lagen die ik het wel gunde om veel verder te komen. O.a. die Pa met z'n schoonzoons had ik het wel gegund. En die pa van de Schroeders vond ik ook wel lache met z'n platte humor. Paolo's waren ook wel lachen. DIe gast die constant met z'n moeder liep te ruzieen was echt te grappig voor woorden .

Uiteindelijk inderdaad terechte winnaars, maar bij de amazing race zijn bijna altijd alleen maar terechte winnaars met uitzondering van seizoen 3 tenminste.

Mooi ook dat ze al een teaser hadden van het nieuwe seizoen. Ben ook blij dat ze weer met duo's doen. De hele tijd in de VS was ook eigenlijk geen reet aan.
  donderdag 5 januari 2006 @ 11:33:33 #65
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_33723096
Kheb net episode 1 gezien van s8
Wat is dit leuk..ik vind die 3 broers en zus leuk..en god wat zijn die italianen en Weavers irritant
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
  zondag 8 januari 2006 @ 17:29:34 #66
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_33836919
Ben ik de enige die t erg toevallig vond in aflevering 10 van afgelopen seizoen dat de Linzs problemen kregen met hun accu?
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_33853959
quote:
Op zondag 8 januari 2006 17:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ben ik de enige die t erg toevallig vond in aflevering 10 van afgelopen seizoen dat de Linzs problemen kregen met hun accu?
Wacht maar nog ff een ep af, dan gebeurd het volgens mij met de Godlewski's Beetje vaag idd dat ze die andere dan ook niet stil zetten, maar goed.... Zal allemaal wel
O+ BlaBlub O+
  maandag 9 januari 2006 @ 00:50:46 #68
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_33854025
quote:
Op maandag 9 januari 2006 00:47 schreef neggix het volgende:

[..]

Wacht maar nog ff een ep af, dan gebeurd het volgens mij met de Godlewski's Beetje vaag idd dat ze die andere dan ook niet stil zetten, maar goed.... Zal allemaal wel
Kben er al voorbij
Ga zo de finale afkijken..ben nu bij de eerste detour met het Curlen
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
  maandag 9 januari 2006 @ 23:25:06 #69
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_33887555
Ik ga nu seizoen 6 maar eens binnenhalen
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_33888788
Kan je dat doen via hun site Ik zoek naar alle oude eps en hoorde dat alles in het klein op de site stond
O+ BlaBlub O+
  dinsdag 10 januari 2006 @ 00:04:59 #71
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_33888990
quote:
Op maandag 9 januari 2006 23:59 schreef neggix het volgende:
Kan je dat doen via hun site Ik zoek naar alle oude eps en hoorde dat alles in het klein op de site stond
nee speciaal

[ Bericht 4% gewijzigd door CrazyDutchPunk op 10-01-2006 01:07:08 ]
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_33890971
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 00:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:

[..]

nee .....
Ohh oke... Vandaar Delete dat woord maar anders gaan ze weer huilen.. maar thnx.. mss kijk ik daar ook nog ff
O+ BlaBlub O+
pi_34628176
De nieuwe site is online.

Dit is een van de nieuwe teams:
http://www.cbs.com/primetime/amazing_race9/bios/bj_tyler/

pi_34628339
Gaaf.

Vrouwlijke schoonheid valt een beetje tegen zo op het eerste gezicht. Ze beginnen pas eind Februari
  woensdag 22 februari 2006 @ 15:26:07 #75
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_35367118
Over een week beginnen we weer
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
  woensdag 22 februari 2006 @ 16:13:44 #76
19840 Libris
Live from Singapore
pi_35368940
1 maart toch?
  woensdag 22 februari 2006 @ 16:14:25 #77
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_35368967
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 16:13 schreef Libris het volgende:
1 maart toch?
28e
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
  donderdag 23 februari 2006 @ 02:26:48 #78
19840 Libris
Live from Singapore
pi_35394335
De 28e in US?
  donderdag 23 februari 2006 @ 13:07:02 #79
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_35403179
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 02:26 schreef Libris het volgende:
De 28e in US?
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
  donderdag 23 februari 2006 @ 14:06:04 #80
19840 Libris
Live from Singapore
pi_35405336
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 13:07 schreef CrazyDutchPunk het volgende:

[..]

Ok, dan is het dus inderdaad 1 maart in Singapore.. Direct of Satellite
pi_35558871
Oeehhh,. Bijna weer... heb er weer zin in...
O+ BlaBlub O+
pi_35565115
quote:
Op maandag 27 februari 2006 22:40 schreef neggix het volgende:
Oeehhh,. Bijna weer... heb er weer zin in...
pi_35594412
Ik heb de laatste paar weken in sneltreinvaart alle 8 seizoenen gezien: fantastisch! Seizoen 5 vond ik het mooiste, met die akelige Colin. En als een-na-beste seizoen 7. Het is een geweldige serie.
  woensdag 1 maart 2006 @ 01:20:04 #84
129707 Daemon19
Hattrick verslaafde..
pi_35594683
Ik heb van het vorige seizoen alleen de finale gezien.
Ik vond het wel leuk, ga dit seizoen ook volgen!
Wat is de samenstelling nu? Weer familie of is dat altijd hetzelfde?
Hattrick: Red Daemons (506731)
"The first rule of business is to protect your investment."
pi_35594713
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 01:20 schreef Daemon19 het volgende:
Wat is de samenstelling nu? Weer familie of is dat altijd hetzelfde?
Een paar post naar boven geeft trepper een link naar een site waar iedereen voorgesteld wordt. 'k Heb 't vluchtig gelezen en zo te zien dit keer eens geen homo's.
pi_35595624
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 01:22 schreef Agrippina het volgende:

[..]

Een paar post naar boven geeft trepper een link naar een site waar iedereen voorgesteld wordt. 'k Heb 't vluchtig gelezen en zo te zien dit keer eens geen homo's.
Juist wel twee homo's.. En wat ik in de 3 of 4 trailers zag leken mij het echt fantastische nichten .. Ik probber nog ff vol te houden maar moet om half 9 weer op, dus denk dat het pas morgen avond word..... heb er volop zin in iig
O+ BlaBlub O+
  donderdag 2 maart 2006 @ 00:36:24 #87
29275 BlaBlub
Voormalige Slowchatslet 8-)
pi_35629855
*Post onder neggix*

Zojuist gezien.... Was echt goed.... Helaas niet degene eruit die ik had gehoopt, maar jah.. maakt niet zoveel uit.. Wel leuker dat ze nu in het buitenland zijn.....
En die dubbel D meisjes .... zeker wel te doen
O+ neggix O+ | "Ik zeg niet veel, maar als ik iets zeg is het onzin!!" PIPPI!! | Embrace the Penny
pi_35672342
Hoi, ik heb gisteravond ook net het eerste deel van seizoen 9 gezien. Ik neem aan dat we in dit topic geen rekening hoeven te houden met spoilers, toch? Anders niet verder lezen.

Ik wou nog even terugkomen op die homo's. Als je op de site kijkt (zie post van treffer hierboven) lees je dat John single is en bij Scott staat niets. Dus geen single? Ze hebben dus geen relatie met mekaar, blijkbaar. Ze zijn al jaren "vrienden", dus wel homo's maar niet met mekaar?
Vreemd dat zoiets niet op die site vermeld wordt. Is het dan toch nog een beetje taboe?

Overigens ben ik heel blij dat ze eruit zijn, want dat stemmetje van Scott was mateloos irritant.
En die twee gillende vrouwen mogen van mij de volgende keer eruit. Het viel me op dat veel deelnemers nogal hyper waren. Dat zal wel afnemen als ze straks vermoeid raken, hoop ik.

En die oude mensen die keer op keer op twee meter afstand voorbij de cluebox liepen zonder hem te zien! Je denkt wel dat je alles nog kan als je ouder wordt, maar de aftakeling is al lang begonnen.
pi_35682368
Ja, volgens mij waren ze wel homo met elkaar maar omdat dat weer zo taboe is daar in dat landje hebben ze maar "life long friends" opgeschreven ofzo... Kan me niet voorstellen dat hun niet iets met elkaar hadden

En die twee zussen waren idd fokki girri.... Hopelijk gaan die snel eruit...
O+ BlaBlub O+
pi_35693835
Erg leuke openingsaflevering. Ik vind dat ze erg leuke teams hebben dit keer. BJ en Tyler zijn echt lachen. Hopelijk blijven die nog wel even. Verder vond ik het wel grappig om te zien hoe die oudjes steeds de cluebox voorbij liepen op centimeters afstand zonder hem te zien.

Van mij hadden die twee vrouwen er wel uit gemogen, die een na laatste eindigden. Die waren echt zwaar irritant.
pi_35696891
Ik vind 't altijd zo grappig als ze eerst iemand heel opschepperig over zichzelf laten zien praten en even later zie je dan de actie waarin ze helemaal door de mand vallen. Zoals in dit geval dat old-South couple, waar vader 't altijd het beste weet. Hij denkt slimmer te zijn dan de anderen door telefonisch een vlucht te boeken, en blijkt dus dommer te zijn dan de anderen omdat hij de instructies niet gelezen heeft waarin stond dat dat niet mag. Heerlijk! Ik denk dat die twee nog wel ruzie gaan krijgen dit seizoen, ondanks dat zij zegt een volgzaam vrouwtje te zijn.

Overigens, in seizoen 7 vond ik Amber toch wel de ideale partner voor iemand als Rob. Daar is geen ruzie omdat er twee kapiteins op een schip zijn. Amber vindt het best dat Rob de beslissingen neemt en op die manier gaat het altijd goed.
Een van de mooiste scenes was toen Rob aan dat andere stel vroeg of ze ook de eerdere vlucht hadden gekregen, alleen om hen onzeker te maken . Hij was er heilig van overtuigd dat er geen eerdere vlucht was. Dat andere stel klom in de telefoon en jawel: een eerdere vlucht. Het duurde uren voordat Rob erachter was dat die anderen op hen voor lagen. Prachtige TV.

Ik kwam net een UK serie tegen die "Lost" heet, uit 2001, die blijkbaar een voorloper is van The Amazing Race. Ben benieuwd wat dat is.
pi_35699761
Die twee homo's. Godschristus, dit zijn weer twee van die typische Amerikaanse overdeven irritante homo's. Ik ben blij dat ze eruit zijn. De twee oude vrouwen mogen er ook wel uit. Tyler en BJ zijn gave gasten en dat oudere stel is ook wel grappig.

Overigens vind ik dit veeeel leuker dan Family Edition.
pi_35731282
Was weer erge leuke aflevering.
Ben nu al fan van die moeder en dochter
En die 2 oude vrouwen, doen me aan de weavers denken met dat hele god gebeuren
Die nerds zijn ook erg vervelend met de hele tijd maar zoenen.
De hippies zijn dan wel weer erg grappig
Ben weer erg beniew naar de volgende aflevering.
pi_35884553
Wat ben ik blij dat die twee zussen eruit zijn. Sjezis, hoe irritant, dom en vervelend kun je zijn. Verschrikkelijk.

Wel cool dat die twee hippies het goed doen, gave gasten
  vrijdag 10 maart 2006 @ 17:06:56 #95
129707 Daemon19
Hattrick verslaafde..
pi_35915994
Hehe, eindelijk die gillende wijven eruit!

Die hippies zijn idd grappig!
Hattrick: Red Daemons (506731)
"The first rule of business is to protect your investment."
pi_35921286
Idd blij dat die twee vrouwen eruit zijn. Denk dat volgende keer die oudjes of die twee dames weggaan. Als je kijkt naar de andere seizoenen dan zie je toch een vrij vast patroon in hoever bepaalde koppels komen, hier en daar wat uitzonderingen. Denk dat die hippies wel ver komen, samen met die andere twee gasten.
  zaterdag 11 maart 2006 @ 02:22:52 #97
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_35931696
Seizoen 6 ooit helemaal gezien (Met Kris en Jon en die negerts die uiteindelijk wonnen geloof ik) Dus weer tof dit

Hippies, fratboys, Ken en Barbie, Double D's en die negers zijn wel gaaf

Nerds, ouwe lullen, homo's, zussen, moeder dochter (voornamelijk de moeder) zijn irritant

Tandarts en zn getrouwde hulpje ben ik nog niet helemaal over uit

[ Bericht 11% gewijzigd door The_BoezelaaR op 11-03-2006 02:30:03 ]
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
  zaterdag 11 maart 2006 @ 02:23:25 #98
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_35931701
Glamazons
Nu de oma's en de mama + dochter eruit..
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_35932282
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 02:22 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Seizoen 6 ooit helemaal gezien (Met Kris en Jon en die negerts die uiteindelijk wonnen geloof ik) Dus weer tof dit

Hippies, fratboys, Ken en Barbie, Double D's en die negers zijn wel gaaf

Nerds, ouwe lullen, homo's, zussen, moeder dochter (voornamelijk de moeder) zijn irritant

Tandarts en zn getrouwde hulpje ben ik nog niet helemaal over uit
Dochter is wel een schatje hoor.
  zaterdag 11 maart 2006 @ 15:18:38 #100
13706 Danzig
Dirty Black Summer
pi_35941079
Moet wel lachen om die twee oudjes: 'show them senior power!"
schorriemorie
pi_35943408
Gelukkig zijn die zussen er uit, had Weavers flashback van hun
Volgende keer die oudjes zo gevoel
pi_36001162
Ik zag zopas op a.b.multimedia het eerste seizoen als DVD-rip staan! (Tussen 0,4 en 1,8 dag oud).
pi_36001614
Top, die neem ik ff mee... hopelijk gaan ze ff door met posten... Wil alles wel een keer zien
O+ BlaBlub O+
  woensdag 15 maart 2006 @ 13:47:45 #104
13706 Danzig
Dirty Black Summer
pi_36054324
Was weer een leuke aflevering, Moskou! Hilarisch overigens die moeder in het zwembad
schorriemorie
  woensdag 15 maart 2006 @ 13:53:35 #105
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_36054548
quote:
Op donderdag 15 december 2005 00:55 schreef bob1234 het volgende:
Ook net de finale gekeken, maar dit was wel van de saaiste seizoenen tot nu toe.
Seizoen 7 daarin tegen was een van de beste kwam voornamelijk door Boston ron en Amber uit survivor
Dan begin ik daar mee,
is dit trouwens hetzelfde als "The race" op realitytv (ik heb heel wat crapznders)
Feyenoord!!! * Barça
  woensdag 15 maart 2006 @ 17:59:00 #106
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_36062655
Leuke aflevering..die Lake en Michelle zijn ècht apart!
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_36071258
Lake en Michelle zijn echt het meest debiele stel ooit. Bij Lake zitten enkele sociale draadjes bij zijn hersenen niet verbonden ofzo. Wat een mongool eerste klas

BJ en Tyler zijn echt gaaf, hopelijk gaan ze winnen.
  woensdag 15 maart 2006 @ 22:32:57 #108
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_36071352
Lake is echt een 1e klas mongool ja...hoe hij tekeer gaat tegen Michelle terwijl zij niets (verkeerd) doet...
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_36071382
Inderdaad. Met zijn shut up, maar ondertussen wel verkeerd rijden

En die kerel heeft zichzelf nog voortgeplant ook Ik bedoel, er zijn mensen voor minder de gevangenis ingegaan
  woensdag 15 maart 2006 @ 22:37:18 #110
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_36071486
Ik hoop dat die moeder en dochter wat meer i/d top terecht komen....ge-weldig hoe die moeder aan t janken was na die zwemopdracht
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_36071575
Was weer leuke aflevering.
En jah die moeder met het zwemmen echt super .
En die lake is echt zo mongool, echt zo jonathan type
  woensdag 15 maart 2006 @ 22:44:24 #112
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_36071743
Trouwens:
Denken jullie dat de jongens en de meisjes het gaan doen?

Ik denk van niet
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_36110036
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 22:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Lake is echt een 1e klas mongool ja...hoe hij tekeer gaat tegen Michelle terwijl zij niets (verkeerd) doet...
Dan heb je Jonathan uit seizoen 6 zeker nog nooit gezien. Daar kan echt niemand aan tippen.
pi_36117924
Het valt me steeds meer op dat die Amerikanen weinig variatie hebben in krachttermen: "Oh my God", en als je gelovig bent "Oh my gosh". Ik kan het ze inmiddels voorzeggen.
  vrijdag 17 maart 2006 @ 16:32:41 #115
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_36120996
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 22:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Trouwens:
Denken jullie dat de jongens en de meisjes het gaan doen?

Ik denk van niet
Die hebben het allang gedaan bij die eerste pitstop
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
  woensdag 22 maart 2006 @ 21:16:50 #116
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_36277980
Ik ga nu de nieuwe kijken
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
  woensdag 22 maart 2006 @ 22:31:34 #117
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_36280883
Leuk dat ze allemaal vast kwamen te zitten, maar voorspelbare uitslag.
Fran and Barry houden stug vol
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_36283848
Was weer leuke aflevering.
pi_36285092
Die twee knullen die altijd maar aan kop gaan, gaan me irriteren. Ze maken expres seksistische opmerkingen omdat ze bang zijn voor homo versleten te worden. Zwak! Van mij mogen die verliezen de volgende keer.
Maar ik vond 't weer een leuke aflevering: dat gedoe in die Beierse klederdracht!
  donderdag 23 maart 2006 @ 01:46:43 #120
19840 Libris
Live from Singapore
pi_36286633
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 14:58 schreef Agrippina het volgende:
Het valt me steeds meer op dat die Amerikanen weinig variatie hebben in krachttermen: "Oh my God", en als je gelovig bent "Oh my gosh". Ik kan het ze inmiddels voorzeggen.
Vergeet 'Shoot' niet..

Ieder team op het rode plein: 'Shoot'!
pi_36309839
BJ en Tyler, wat een gave kerels

"Hey, how does that gnome look like? *gdevonden* "Oh, like this" En dan BJ met zijn " Hey Santa"

Was eigenlijk wel benieuwd of ze nog naar NL zouden gaan, maar dat zal wel niet.
pi_36315295
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 21:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
Was eigenlijk wel benieuwd of ze nog naar NL zouden gaan, maar dat zal wel niet.
Nederland zijn ze al geweest in seizoen 4. Misschien België?
pi_36334389
Dit is toch echt weer veel leuker dan zo'n familie editie. Die twee gasten domineren tot nu toe echt zwaar. Die zullen wel bij de laatste drie zitten. Verder denk ik dat BJ & Tyler er ook wel bij zitten en als derde of Ray & Jolanda of Joseph & Monica.

Jammer van die moeder en dochter. Had liever die andere twee vrouwen zien vertrekken, maar die zullen volgende week wel volgen.
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 23:56 schreef Agrippina het volgende:

[..]

Nederland zijn ze al geweest in seizoen 4. Misschien België?
Idd ja. Toen moesten ze kazen sjouwen in alkmaar
pi_36335648
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 17:42 schreef trepper het volgende:
Idd ja. Toen moesten ze kazen sjouwen in alkmaar
En vergeet niet het graven naar clues in een meststapel!! Mooie reclame voor Nederland...
pi_36342355
idd ja, dat was minder. Hopelijk komen ze nog een keer terug in nederland, vond het wel grappig om te zien.
pi_36482476
Is ie nou uit of niet.. Of tv.com frontpage staat dat ie niet uit is, maar op de site verder wel....

Lekker seizoen 1 verder kijken
O+ BlaBlub O+
pi_36482588
Ja hij is vandaag uitgekomen.
Ga hem zo ff kijken
  donderdag 30 maart 2006 @ 02:39:55 #128
19840 Libris
Live from Singapore
pi_36483030
yeps, weer een leuke episode

en Lake spoort inderdaad echt niet
pi_36493714
Ohh ja... Ik had al eerder een epsiode 5 gezien.. beetje raar allemaal maar goed....

Die Lake is echt een fokking debiel... Opsluiten zo'n gast... Verder die rolstoel race met de hippies Hopelijk blijven hun er lang in... Verder jammer dat
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
eruit zijn
O+ BlaBlub O+
pi_36496205
Lake en Michelle .. Ik hoop dat ze onderhand opgesloten zijn in een psychiatrische inrichting en hun kinderen bij ze weggehaald zijn. Mijn god, wat een mongolen. Echt niet te geloven.

BJ en Tyler zijn echt fuckin gaaf Mooi hoe ze reageren en doen. Ook goed dat ze echt elke taal een beetje leren. Hoop dat ze winnen.
pi_36504248
Die afleveringnummering spoort niet helemaal omdat sommigen de eerste, dubbele aflevering als 9x01-02 zagen, en anderen 9x01. Zwaar verwarrend. Dat komt ook weleens voor als bij een serie halverwege een recap is, die sommigen wel nummeren en anderen niet.

Maar goed: ik vond het geweldig dat BJ en Tyler gewonnen hebben. En die zure gezichten van de frat boys toen ze tweede werden. (dit smilie weet ik uit m'n hoofd!). En die ouwetjes gaan nog lekker mee! Het verbaast me iedere keer weer dat er stellen aan meedoen die opeens ontdekken dat ze niet met een "stick" kunnen schakelen; halloôh, voorbereidinkje of zo?
pi_36514105
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 20:54 schreef Agrippina het volgende:
. En die ouwetjes gaan nog lekker mee!
Kan me echt soms irriteren aan die blinde gasten.. Vind ze heel tof, maar als het gaat om die boxen te vinden Wat een blinde kippen zeg Word er echt stront ziek van.. En niet gewoon 1 keer maar al 3 keer....
O+ BlaBlub O+
pi_36538932
Dit is volgens mij wel het eerste seizoen dat er twee teams zo dominant zijn. BJ en Tyler zijn echt lachen, maar Eric en Jeremy doen het ook goed vind ik. Had wel verwacht dat de DD's eruit zouden gaan, maar op de manier hoe had ik niet verwacht. Dat was echt vrij close op het einde.

Zo'n fanatiekeling als Lake zit er elk seizoen wel in. Ik vind hem zelfs nog mild vergeleken met andere fanatiekelingen uit vorige seizoenen.
  vrijdag 31 maart 2006 @ 23:43:30 #134
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_36539019
Die oudjes zijn leuk
Lekker vals aan t worden tegen L&M
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
  zaterdag 1 april 2006 @ 00:28:41 #135
129707 Daemon19
Hattrick verslaafde..
pi_36540296
Ik hoop dat die Lake & Michelle er volgende keer uit liggen..
Die Lake is zó irritant en die Michelle laat onwijs over zich heen lopen..
Hattrick: Red Daemons (506731)
"The first rule of business is to protect your investment."
  zaterdag 1 april 2006 @ 03:34:23 #136
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_36543305
Lake is niks in vergelijk met Jonathan

Mijn droomfinale is denk ik Fratboys, Hippie's en vooruit, gooi Mojo er maar bij voor 1 out of 6 eyecandy in de finale

Ouwetjes mogen er wel uit, is echt helemaal niks vind ik. Lake en MIchelle willen TE graag, vooral Lake, maar ze zijn wel vermakelijk. Negerts zijn een beetje onopvallend, beetje meestruinen. Niet veel over te melden, kunnen wel weg.

O, en voor iedereen die Lake echt zo kut vind, probeer wat van race (ik geloof) 6 te kijken, naar hoe Jonathan de bigshot omgaat met zijn playboybunny vrouw Victoria. Echt, dan is die Lake me toch een toffe peer hoor
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
  zaterdag 1 april 2006 @ 16:07:58 #137
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_36552703
Michelle:
I know you didn't do anything wrong, you're my hero bla bla
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
  zondag 2 april 2006 @ 01:05:14 #138
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_36566746


You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_36567207
OMG Moet dit.... Ik wil er niet eens verder over nadenken en gewoon weten dat de hippes kewl zijn.. meer niet Dit had niet gehoeven hoor
O+ BlaBlub O+
  zondag 2 april 2006 @ 01:26:29 #140
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_36567219
Ik betwijfel alleen de echtheid van de Frat Boys
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_36567274
quote:
Op zondag 2 april 2006 01:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik betwijfel alleen de echtheid van de Frat Boys
Echt heid of dat ze gewoon volop gay zijn Ranzige nichten met alles en iedereen op een debiele "stoere" manieren aanspreken... bah....
O+ BlaBlub O+
  zondag 2 april 2006 @ 01:29:15 #142
129707 Daemon19
Hattrick verslaafde..
pi_36567275
Whaha, die groenblauwe onderbroek..
Hattrick: Red Daemons (506731)
"The first rule of business is to protect your investment."
  zondag 2 april 2006 @ 01:29:57 #143
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_36567292
Het ligt er wel erg dik bovenop bij hun, dat constante gepoch over die meiden enzo..
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_36567348
Daarom... als je zo doet, moet je gewoon iets stoerder doen ofzo... Ik hoop dat de hippes winnen.... Verder maakt het me weinig uit. Omdat die 2 oudere (fran en ???) Steeds zo blind kijken mag ik zo ook niet altijd...

ben ondertussen ook bezig met oudere eps ook leuk
O+ BlaBlub O+
  zondag 2 april 2006 @ 01:33:36 #145
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_36567370
Fran en Barry vind ik nu leuk worden omdat ze zo vet vervelend deden tegen Lake & Michelle
"Sorry could you please step aside?" bij die Lufthansa balie
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_36567453
quote:
Op zondag 2 april 2006 01:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Fran en Barry vind ik nu leuk worden omdat ze zo vet vervelend deden tegen Lake & Michelle
"Sorry could you please step aside?" bij die Lufthansa balie
Ja, dat was wel heel mooi.. maar dat TE vaak dat boxie niet zien, word ik echt gek van

ben ook volop in de war met seizoen 1, wie waar nu in zit enz

Btw, alleen de hippies en die homo''s hebben nog gewonnen.... wel netjes...
O+ BlaBlub O+
  zondag 2 april 2006 @ 01:39:02 #147
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_36567471
Ik vind die Monica en vriendje zo nietszeggend..de andere koppels herinner ik me allemaal..
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_36567544
quote:
Op zondag 2 april 2006 01:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik vind die Monica en vriendje zo nietszeggend..de andere koppels herinner ik me allemaal..
Zij is nu nog het enige meisje wat nog beetje lekker is.... Verder is het idd zo'n standaard altijd in de middenmoot koppeltje
O+ BlaBlub O+
  zondag 2 april 2006 @ 01:42:21 #149
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_36567547
quote:
Op zondag 2 april 2006 01:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik vind die Monica en vriendje zo nietszeggend..de andere koppels herinner ik me allemaal..
Monica nietszeggend, en dan andere gasten uitmaken voor homo
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_36567585
quote:
Op zondag 2 april 2006 01:42 schreef The_BoezelaaR het volgende:

[..]

Monica nietszeggend, en dan andere gasten uitmaken voor homo
O+ BlaBlub O+
  zondag 2 april 2006 @ 01:44:47 #151
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_36567600
quote:
Op zondag 2 april 2006 01:42 schreef The_BoezelaaR het volgende:

[..]

Monica nietszeggend, en dan andere gasten uitmaken voor homo
Ik bedoel dat ze totaal niet opvallen i.d. race..
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
  donderdag 6 april 2006 @ 15:10:37 #152
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_36709173
Ligt het aan mij, of kan ik geen euh .... *kuch informatie kuch* vinden over die van vannacht
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_36709203
quote:
Op donderdag 6 april 2006 15:10 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ligt het aan mij, of kan ik geen euh .... *kuch informatie kuch* vinden over die van vannacht
Ik heb em bijna binnen... Dus hij is er wel... ff zoeken en gij zult vinden
O+ BlaBlub O+
  donderdag 6 april 2006 @ 15:14:46 #154
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_36709285
quote:
Op donderdag 6 april 2006 15:11 schreef neggix het volgende:

[..]

Ik heb em bijna binnen... Dus hij is er wel... ff zoeken en gij zult vinden
Top

[ Bericht 11% gewijzigd door The_BoezelaaR op 06-04-2006 15:22:06 ]
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_36709447
Mooi
O+ BlaBlub O+
  vrijdag 7 april 2006 @ 02:00:12 #156
19840 Libris
Live from Singapore
pi_36728297
Uitzending in de US was een dag later dan normaal denk ik.
pi_36731902
Yup.

Wel weer een leuke aflevering. Top 3 mag van mij zo blijven.
  vrijdag 7 april 2006 @ 13:28:58 #158
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_36736588
Ik vond t een matige aflevering op L&M na weer
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
  vrijdag 7 april 2006 @ 16:34:55 #159
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_36742587
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 10:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
Yup.

Wel weer een leuke aflevering. Top 3 mag van mij zo blijven.
Beetje standaardaflevering leek het wel, niet veel gebeurd. Top 3 zit wel goed zo ja

Weet iemand of er ook nog non-elimination legs in zitten? Die komen dan wel dichtbij namelijk, met nog maar 6 teams en sowieso 4 in de seasonfinale (toch? altijd 1tje die nog afvalt in zo'n dubbele finaleaflevering?)
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_36746812
Denk bij de laatste 5, was volgens mij vorig seizoen ook zo.

En hoe zit het met die Yield van BJ en Tyler? Kan die op elk willekeurig moment of bij de volgende Yield pas? En moeten ze dan persee als eerste aankomen?
  zaterdag 8 april 2006 @ 15:13:38 #161
129707 Daemon19
Hattrick verslaafde..
pi_36766676
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 13:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik vond t een matige aflevering op L&M na weer
Ja was weer lachen!
Bj & Tyler zijn echt zoo grappig!
Beetje jammer dat dat wijf ging janken, maar ja..
En Lake was weer..
Wat zei die nou? "I overrule your decision'? of iets dergelijks echt..
Hattrick: Red Daemons (506731)
"The first rule of business is to protect your investment."
pi_36768132
Grappige ep... niet super maar wel grappig....

Heb nu net wel seizoen 1 helemaal af gekeken... Nu 2 t/m 7 nog....
O+ BlaBlub O+
  donderdag 13 april 2006 @ 18:46:45 #163
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_36929619
Lake begint al goed met z'n BITCH YOU NEVER HANDED ME THE PAPER!
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_36929732


Wordt alleen maar beter.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_36943660
quote:
Op donderdag 13 april 2006 18:50 schreef BliksemSchigt het volgende:


Wordt alleen maar beter.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
idd, laatste was nog spannend met de hippies... Was al echt boos aan het worden als hun eruit zouden gaan..... Maar gelukkig.....
Deze ep. was wel rustig... weinig boeiende dingen, gewoon een normale ep
O+ BlaBlub O+
  vrijdag 14 april 2006 @ 16:25:21 #166
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_36957504
Al wist je al dat BJ en Tyler zouden winnen, want Lake en zn bitch hadden ook de penalty moeten hebben
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_36974153
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 16:25 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Al wist je al dat BJ en Tyler zouden winnen, want Lake en zn bitch hadden ook de penalty moeten hebben
Ja. tot dt moment wel.. maar toen ze verdwaalden was het ff spannend..

Wat een tieten had michelle ook met die camera band zonder BH
O+ BlaBlub O+
pi_37158309
Jezus..... Wat een pech hebben die hippies toch weer... Gelukkig is het goed afgelopen...
Netjes van Fran en Barry Respect voor die oudjes....
O+ BlaBlub O+
pi_37164904
Prachtig dat die eigengereide fratboys de mist in gingen met hun shortcut; ze hadden alleen nog wel een plaatsje lager mogen eindigen.
Ik zou 't toch zo leuk vinden als Fran en Barry uiteindelijk de race winnen. Senior power en zo... Ze zijn echt niet dom, alleen hun waarnemingsvermogen (waar is de cluebox?) is wat beperkt... Fran kan blijkbaar goed kaartlezen.
En Mojo keek helemaal niet vrolijk toen ze tweeden werden terwijl ze toch eerder de zak met voedsel hadden opgegraven; dat maakt hen ook niet geliefder bij mij. BJ en Tyler blijven lachen, ook al eindigen ze als laatsten.
Het is toch wel een schitterend programma; geen vergelijk met onze "Peking express". Dat is zooo slap!!
pi_37165341
Fran en Barry zijn echt strontirritant

BJ en Tyler moeten echt weer even aan kop komen. Verder veel relatie-problemen zeg
  dinsdag 25 april 2006 @ 08:19:45 #171
44906 merino
World of Sleepers
pi_37269613
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
pi_37301515
Hippie
Geen zin om helemaal te kijken
O+ BlaBlub O+
pi_37345844
BJ en Tyler waren weer erg cool! Echt supergave gasten.

Verder wel een leuke aflevering. Ze maken echt een hele gave trip zeg
  woensdag 3 mei 2006 @ 05:38:39 #174
19840 Libris
Live from Singapore
pi_37501557
BJ & Tyler met die lifter, ontzettend cool
pi_37511260
Ben gister begonnen met seizoen 5 Als je het eens heb over boxen missen Jezus, in 1 ep zo'n 6 paren langs verschillende boxen gelopen
O+ BlaBlub O+
pi_37561928
Gave aflevering weer zeg.

BJ en Tyler met dat gerucht over Monica en een van de fratboys Fantastisch. En MoJo op de yield-plaat.. Even showen wat voor mongolen het zijn

Ik hoop echt dat BJ & Tyler gaan winnen!
  vrijdag 5 mei 2006 @ 04:42:01 #177
19840 Libris
Live from Singapore
pi_37566491
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 14:28 schreef neggix het volgende:
Ben gister begonnen met seizoen 5 Als je het eens heb over boxen missen Jezus, in 1 ep zo'n 6 paren langs verschillende boxen gelopen
Seizoen 5 is een topper, ik heb gisteren het seizoen afgekeken. Erg verschillende teams en leuke bestemmingen.
pi_37620650
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 04:42 schreef Libris het volgende:

[..]

Seizoen 5 is een topper, ik heb gisteren het seizoen afgekeken. Erg verschillende teams en leuke bestemmingen.
Een van de beste seizoenen. Vooral Colin is top
  maandag 8 mei 2006 @ 18:06:54 #179
129707 Daemon19
Hattrick verslaafde..
pi_37663884
2e keer al dat BJ & Tyler als laatste binnen komen en door mogen gaan..
Beter gaan ze door met het irriteren van MoJo..
Hattrick: Red Daemons (506731)
"The first rule of business is to protect your investment."
  zaterdag 13 mei 2006 @ 15:01:55 #180
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_37788382
Ik krijg steeds meer t idee dat de progammamakers heel graag BJ&Tyler i/d race willen houden om te winnen..erg vervelend
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_37846170
BJ Tyler Hippies

Leuke aflevering, mooi van de hippies. Knap hoe ze elkaar het toch voor elkaar krijgen. Goede finale, zeikerds van een MoJo eruit
pi_37962867
Wat een spannende finale was dat!! Spannend omdat het een race was tussen 't meest sympathieke en 't minst sympathieke duo. Geweldig! Dat maakt het een heel mooi seizoen. Als dat andere stel gewonnen had, had ik later altijd gezegd: "O ja, seizoen 9, dat viel wat tegen". En nu vind ik het alleen maar mooi geweest!!
pi_37964701
Was echt een spannend einde scheelde ook maar weinig. echt genoten van dit seizoen.
En had nooit verwacht dat die hippies nog japans kon lullen ook :D
Erg goede dat de hippies wonnen zaten toch bijna altijd vooraan samen met de frats.
Hopelijk wordt seizoen 10 ook weer leuk.
pi_37989673


Gave finale, gave laatste episode en prima winnaars. Erg spannend op het eind zeg

Wel een heel gaaf seizoen en wat een retecoole trip hebben die gasten gemaakt zeg. Ongeveer in elk land geweest waar ik ook wel naar toe zou willen.
  zondag 21 mei 2006 @ 16:22:13 #185
129707 Daemon19
Hattrick verslaafde..
pi_38048472
Hippies!!!!!!!
Hattrick: Red Daemons (506731)
"The first rule of business is to protect your investment."
pi_38093145
Was een zeker leuk seizoen.. Einde was ook nog rete spannend.. Gelukkig waren de Hippies slimmer Wel weer dom van die hippies met die ski schoenen Domme lullen
O+ BlaBlub O+
  woensdag 31 mei 2006 @ 06:01:28 #187
19840 Libris
Live from Singapore
pi_38397845
Las gister dat de hippies een deel van hun geld gaan investeren in het maken van reisprogramma's

Hoe je zonder al te veel geld een land kan ervaren, lijkt me erg cool. Wisten jullie dat Tyler van Harvard komt?
pi_38423272
Jah wist ik, toch ook meerdere keren gezegd in de race door de andere teams enzo
  maandag 12 juni 2006 @ 21:52:03 #189
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_38792947
Treasure Hunters
Iets voor jullie? Ik ga iig kijken.
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_38813159
spoiler voor seizoen 10 waar ze gesignaleerd zijn. niet echt boeiend maar zet het toch maar even in een spoiler.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_38815069
quote:
Op maandag 12 juni 2006 21:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Treasure Hunters
Iets voor jullie? Ik ga iig kijken.
Bedankt, CrazyDutchPunk!! Dit lijkt me echt een leuk programma, en ik kan deze zomer wel zoietes gebruiken nu alle series zowat plat liggen. Joepie, dus!!!
pi_38836120
Hmmzz.. dus toch een seizoen 10 Ondanks tegenvallend seizoen.. Maar zeker wel weer volgen
O+ BlaBlub O+
  maandag 17 juli 2006 @ 18:53:55 #193
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_39914723
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat info over s10..in spoilers nog maar even vanwege het noemen van locaties, teams etc.
Het komt in het nieuwe seizoen op Zondag...

[ Bericht 68% gewijzigd door CrazyDutchPunk op 17-07-2006 21:22:10 ]
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_39922867
Klinkt erg cool! Alleen op zondagen dus
  donderdag 3 augustus 2006 @ 10:28:26 #195
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_40442685
THE AMAZING RACE X returns Sept. 17
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_40445306
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 10:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
THE AMAZING RACE X returns Sept. 17
Joepie!! Die "Treasure hunters" is toch maar een zwak surrogaat, nog minder dan de family edition van The Amazing Race.
  donderdag 3 augustus 2006 @ 18:53:18 #197
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_40458488
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 11:55 schreef Agrippina het volgende:

[..]

Joepie!! Die "Treasure hunters" is toch maar een zwak surrogaat, nog minder dan de family edition van The Amazing Race.
Ik vind het wel echt leuk gedaan
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_41146437
De site hangt ook in de lucht. Ze hebben echt een mega diverse cast dit keer. Moslims, Afro-americans, Indiers, Chinezen, een deelnemer met een been, en nog vele anderen.
pi_41800498
Vanaf zondag weer!
pi_41800572
Heerlijk, en morgenavond alweer naar Survivor kijken. Nu gaat het pas echt beginnen met dat Amerikaanse TV-seizoen.
pi_41924470
Zojuist de nieuwe aflevering gezien.
Zal nog niks spoileren maar wat een schok midden in de aflevering zeg. Zag ik echt niet aankomen :S
  maandag 18 september 2006 @ 18:11:37 #202
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_41925809
Ik ga m strax kijken
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_41932863
Erg cool !!!

De cheerleaders De beauty queens . Verder veeeeeeeeeeeel irritante mensen. De homo's as usual Elk reality programma uit Amerika, altijd van dat soort figuren en altijd even vervelend

Die twee Chinezen zijn ook maar nerds en die vrouw met die handicap vind ik maar triest in dr gedrag Wel de Iron Man kunnen racen, maar niet in de rij kunnen staan
pi_41936500
Wat een idiote twist. Als ze dat er dan toch in wilden doen had dat dan voor een paar afleveringen later bewaard ofzo.

Verder vond ik het een leuke aflevering, maar het begint allemaal vrij voorspelbaar te worden. Ik durf nu al te wedden dat die twee gasten de laatste 3 halen. Volgens mij halen alle jonge vriendenteams altijd de laatste 3 op een of andere manier. Verder vind ik die chinezen ook wel lachen. Met die waterpistooltjes op het vliegveld . Doen me denken aan die twee nerds, Gary en Dave uit seizoen 2.
  dinsdag 19 september 2006 @ 17:13:07 #205
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_41955623
Aargh Die miss fake-leg is vervelend!
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_42110025
Veel ruzietjes vandaag Sarah en Peter blijven strontvervelend. Die Rob en Kimberly hebben ook niet de meest gezonde relatie

Wel gaaf hoe ze nu reizen, ben benieuwd waar ze nog meer naar toe gaan in Azie.
  maandag 25 september 2006 @ 14:27:26 #207
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_42112579
Wat erg hoe Sarah haar been uitbuit!
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_42126006
quote:
Op maandag 25 september 2006 12:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
Veel ruzietjes vandaag Sarah en Peter blijven strontvervelend. Die Rob en Kimberly hebben ook niet de meest gezonde relatie

Wel gaaf hoe ze nu reizen, ben benieuwd waar ze nog meer naar toe gaan in Azie.
Vindt het bij deze serie vooral opvallend dat ze echt voor elk seizoen een zelfde soort duo hebben. Twee missen, Twee beste vrienden die de boel weer domineren, een ruziend koppel, een koppel van het platteland, twee nerds, twee homo's, enz.
  woensdag 27 september 2006 @ 03:36:30 #209
19840 Libris
Live from Singapore
pi_42160106
Het is een goede formule, al die verschillende teams.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 27 september 2006 @ 03:37:48 #210
19840 Libris
Live from Singapore
pi_42160110
Grappig trouwens dat die twee ABC's (American Born Chinese) geen woord Chinees spraken in Beijing.
pi_42252389
En er komt nog een seizoen in de lente
pi_42633491
Ben ik de enige die het nog volgt? Of vindt iedereen Peter en Sarah te irritant om het nog te kijken?
pi_43547043
Niemand volgt het dus nog?

Ze zijn nu in Helsinki, erg gave omgeving. Die Rob blijft fantastisch

I didn't think I was strong enough to carry you that easily.
Yeah.. Oh.. Are you saying I am fat?
  dinsdag 14 november 2006 @ 16:38:18 #214
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_43547141
Ik volg het nog
Rob is idd een klootzak maar Peter en Sarah waren erger!
De blondies zijn echt bitches!
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_43548439
Ik volg het echt nog wel; had alleen weinig erover te zeggen. Ik kijk nu zelfs naar de Aziatische versie: The Amazing Race Asia. Is vrijwel precies hetzelfde, alleen natuurlijk geen Phil (maar wel een cute figuur ervoor in de plaats) en ze kunnen slechts 100.000 US$ winnen.
Ik las dat er momenteel ook een TAR van Middeleuropese landen gemaakt wordt!!!
  dinsdag 14 november 2006 @ 17:16:35 #216
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_43548567
Ik snap niet dat RTL4 het nog niet heeft besteld voor zaterdagavond.. zou erg goed scoren denk ik.
Ze hebben nu toch een overschot aan sterren en je kan het linken aan RTL Travel..
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_43548608
Als ze er dan maar geen BNN'ers als kandidaten voor gaan pakken!
  dinsdag 14 november 2006 @ 17:20:03 #218
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_43548690
Nee, mee eensch!
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_43548944
NET5 heeft het al een beetje met Peking Express natuurlijk. En RTL heeft toendertijd toch een zelfde soort programma gehad.. Moesten ze ook opdrachten doen en de hele wereld overreizen en kon je ze zelfs nog via internet volgen dacht ik.
  dinsdag 14 november 2006 @ 17:28:45 #220
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_43548999
Peking Express
Het leuke is juist het geruzie tijdens het rijden etc..
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
  dinsdag 21 november 2006 @ 20:40:14 #221
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_43761288
Volgende week een yield
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_43765093
't Was weer genieten deze laatste afleveringen! Ergens jammer dat de Cho's er nu uit zijn, maar ze waren toch wel behoorlijk slap bezig. Steeds maar wachten op de Bama's, die hen daar niet eens dankbaar voor waren. 't Liefst had ik de Bama's zien vertrekken, maar die komen de volgende keer wel weer aan de beurt. Ze vallen me ergens ook wel mee, want ze doen de proeven goed en kunnen ook goed de weg vinden. Bij hen geen angstige beelden bij die fallen angel (oid) neerdaling van dat flatgebouw. Ik kan daar wel respect voor hebben.
Waar ik me telkens rot om moet lachen is als die blondjes hun haarkleur eer aandoen, zoals toen ze naar Helkinski moesten, en wisten dat Tchernobyl de plaats was waar een nucleaire bom was ontploft.
Overigens niet veel onderling geruzie deze race, alleen bij Rob en Kimberley. De anderen kunnen bewonderenswaardig goed met mekaar omgaan. En dat heeft blijkbaar ook z'n invloed op het goede verloop van de race, want Rob en Kimberley rijden vaker verkeerd en zo.
pi_43767565
Die Bama's zijn echt strontvervelend, de Cho's waren gewoon dom.

Ben benieuwd waar ze nog naar toe gaan!
pi_43794550
The amazing race is een serie waarbij ik het leuker vind om te wachten tot na de finale en dan in een keer alle afleveringen achter elkaar te kijken. Ik volg het wel, maar de afleveringen kijk ik pas na de finale
pi_43846459
quote:
Op woensdag 22 november 2006 20:08 schreef trepper het volgende:
The amazing race is een serie waarbij ik het leuker vind om te wachten tot na de finale en dan in een keer alle afleveringen achter elkaar te kijken. Ik volg het wel, maar de afleveringen kijk ik pas na de finale
Maar durf je dit topic dan nog wel te volgen? Daarin komen massa's spoilers voorbij.
Maar ik snap wat je bedoelt: toen ik nog een inhaalrace aan 't maken was met seizoenen 1 t/m 8 kon ik meer genieten van de afleveringen omdat je er echt helemaal inzat en niet al dingetjes vergeten was van de vorige week. Met andere series lukt het me wel om ze te laten opstapelen, maar TAR en Survivor en andere competitive realityshows vind ik zo leuk dat ik geen geduld heb om te wachten.
  vrijdag 24 november 2006 @ 15:39:42 #226
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_43853126
quote:
CBS is giving "The Amazing Race" the all-star treatment.
Net Tuesday confirmed the upcoming 11th edition of the Emmy-winning reality skein, produced by Jerry Bruckheimer and Bertram van Munster, will feature cast members from previous cycles of the show. Production on "The Amazing Race: All-Stars" began last week in Miami and will premiere in first-quarter 2007.

"Race" becomes the third CBS unscripted skein to go all-star. "Survivor" began the trend a few years ago, while "Big Brother" followed suit last summer.

A CBS spokesman confirmed the all-star nature of the next "Race" but declined comment on which past cast members will return.

However, insiders said Rob and Amber -- who appeared on "Race" after appearing on two editions of "Survivor" -- will be given another shot at the top prize. Duo have wrapped lensing on their upcoming Fox Reality Channel skein, "Rob and Amber: Against the Odds," which debuts in January.

They are expected to square off against Joyce and Uchenna, their two chief opponents in season seven of "Race." Latter team narrowly won that edition.

Also lacing up again: David and Mary, the plain-spoken coalminer and his wife from Kentucky.

Not expected on the "All-Star" race: Jonathan and Victoria, the feuding couple whose antics landed them on a Dr. Phil primetime special. Chip and Kim, two of the most popular former "Race" cast members, won't appear either.

Most editions of the "Race" are expected to be represented on the all-star edition, save for the much-panned family edition.
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_43856384
Leuk! Ben benieuwd wat Rob nu weer voor streken kan uithalen.
Als je dit zo leest, is 't net een beetje of 't over familieleden gaat en krijg je een warm gevoel van binnen.
pi_43900077
Ik heb alleen seizoen 1 nog gezien, met mijn favorieten Drew en Kevin.
Dat was echt een geweldig seizoen, maar wie weet waar je seizoen 2 t/m 10 kan downloaden?
  woensdag 29 november 2006 @ 16:29:16 #229
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_43995318
Klote ep..gebeurde me iets te weinig en de Yield stelde al helemaal niets voor dit jaar..
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_43995771
Ik vind die negerinnen echt zo ontiegelijk vervelend
  dinsdag 12 december 2006 @ 03:52:57 #231
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_44346917
Tyler en James Ben ik blij dat Kimberley maar vooral ROB niet won!
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
  dinsdag 12 december 2006 @ 07:00:13 #232
19840 Libris
Live from Singapore
pi_44347270
Misschien even spoiler tags CDP? Ik zag het vanmorgen in de krant, heb alleen de aflevering nog niet gezien..
  dinsdag 12 december 2006 @ 12:05:10 #233
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_44352356
De ep is toch uitgezonden?
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_44481812
Hij kijkt een dag later, maar toen was de ep inderdaad wel al uit.

Net gekeken, cool dat Tyler en Jamer hebben gewonnen. Ik vond die Karla echt heel heel irritant. Rob was ook wel weer mooi over die skydive .

Die All Stars editie gaat wel erg gaaf worden volgens mij.
  zaterdag 16 december 2006 @ 14:23:47 #235
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_44481829
Heeft iemand de All Stars promo?
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_44481887
Hij zat er bij mij gelijk achteraan.
  zaterdag 16 december 2006 @ 14:30:28 #237
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_44481979
Bij mij dus niet
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_44530478
Gisteren begonnen met Seizoen 5. Oh my god, wat een debiele mensen .

Hoe kan je zulke domme mensen vinden? En echt allemaal! Die twee nichtjes, in dat casino. Kunnen we niet nog een hand of blackjack spelen
pi_44621265
S5 is echt briljant Wat een domme mensen! Vooral die tweelingen. Christie en Colin hadden het wel briljant gedaan met die vliegreis.
pi_45409749
quote:
Rob and Amber Lead 'Amazing Race: All-Stars' Cast
Joyce and Uchenna are the field's only previous winner


Rob and Amber Mariano, TV's most frequently televised reality couple, will make their expected return to unscripted programming on "The Amazing Race: All-Stars," leading a cast of favorites.

CBS announced the 11 returning teams on Tuesday (Jan. 16) morning, a group that includes only a single former winner: Joyce and Uchenna Agu, who took the million dollars home after Season 7.

Joyce and Uchenna, if you'll recall, narrowly beat Rob and Amber, who each competed on a season of "Survivor" before meeting and falling in love on "Survivor: All-Stars." In addition, the couple televised their wedding and they've also begun a new show on Fox Reality.

Among the interesting twists is the mixed team of Eric Sanchez and Danielle "Dee" Turner. Although they competed on separate teams in Season 9 (he finished second, while she was in seventh), they met and have been dating since soon after.

"Amazing Race: All-Stars" will premiere on Sunday, Feb. 18.

A glimpse of the 11 teams:

Names: Dustin Seltzer and Kandice Pelletier
Ages: both 25
Occupations: Former beauty queens, current students
Relationship: Best friends
Previous results: Season 10, 4th place

Names: Joe Baldassare and Bill Bartek ("Team Guido")
Ages: 56, 53
Occupations: Owns Mineral Trading Company, Realtor
Relationship: Life Partners
Previous results: Season 1, 3rd place

Names: Kevin O'Connor and Drew Feinberg
Ages: 40, 41
Occupations: Forensic Accountant, Senior Court Officer
Relationship: Lifelong friends
Previous results: Season 1, 4th Place

Names: Ozwald Mendez and Danilo Jimenez
Ages: 36, 41
Occupations: Advertising, Paralegal
Relationship: Best friends
Previous results: Season 2, 4th Place

Names: John Vito Pietanza and Jill Aquilino
Ages: 32, 29
Occupations: Trader, Product Controller
Relationship: Formerly dating
Previous results: Season 3, 5th Place

Names: Uchenna Agu and Joyce Agu
Ages: 42, 46
Occupations: Land Developer, Sales
Relationship: Married
Previous results: Season 7 winners

Names: David Conley, Jr. and Mary Conley
Ages: 33, 32
Occupations: Coal Miner, Homemaker
Relationship: Married
Previous results: Season 10, 6th Place

Names: Charla Baklayan Faddoul and Mirna Hindoyan
Ages: both 30
Occupations: Real Estate Investor, Attorney
Relationship: Cousins
Previous results: Season 5, 6th Place

Names: Rob Mariano and Amber Mariano
Ages: 30, 28
Occupations: TV Personalities
Relationship: Married
Previous results: Season 7, 2nd Place

Names: Teri Pollack and Ian Pollack
Ages: 53, 54
Occupations: Homemaker, Private Investigator
Relationship: Married parents
Previous results: Season 3, 2nd Place

Names: Eric Sanchez and Danielle Turner
Ages: 28, 23
Occupations: Waiter, Bartender
Relationship: Dating
Previous results: Season 9, 2nd Place and 7th Place
Een paar bekende voor mij. S5, S9 en 10 ken ik allemaal nog wel.

Charla en Mirny !
pi_45414614
Kevin en Drew
Hahaha en Rob en Amber al met hun 4e reality show
  donderdag 18 januari 2007 @ 22:12:43 #242
29275 BlaBlub
Voormalige Slowchatslet 8-)
pi_45490917
Hoop leuke teams Jammer dat er niet uit alle seizoenen koppels zijn, heb ik helemaal voor niks de afgelopen maand 4 seizoenen gekeken.

Wat leuk dat Eric en Danielle nu aant daten zijn
O+ neggix O+ | "Ik zeg niet veel, maar als ik iets zeg is het onzin!!" PIPPI!! | Embrace the Penny
pi_46391080
Zondag de premiere!
pi_46485263
Jezus, zelfs in All-Stars zitten echt de meest debiele figuren nog . Wat een dom volk doet er af en toe aan mee. En aan de inteeltnichtjes erger ik me alweer kapot .

Go Boston Rob .
  dinsdag 13 maart 2007 @ 01:42:37 #245
29275 BlaBlub
Voormalige Slowchatslet 8-)
pi_47215958
Rob en Amber
O+ neggix O+ | "Ik zeg niet veel, maar als ik iets zeg is het onzin!!" PIPPI!! | Embrace the Penny
  donderdag 22 maart 2007 @ 18:07:02 #246
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_47555035
Rob en Amber Nu maar even ep 5 kijken...
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_48736944
Jezus, wat zijn Charla en Mirna strontirritant zeg. Fuckin hell. Nu alles van de laatste 6 weken oid gekeken. Elke keer hoopte ik dat ze eruit gingen, maar het wil maar niet lukken .

Wat een verschrikkelijke domme, vervelende, irritante, betweterige, hypocriete kutwijven .

Wel weer een hele gave trip die ze maken hoor . Die jump in Macau !
  maandag 7 mei 2007 @ 02:06:36 #248
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_49088148
Vannacht de finale ik hoop zwaar op de Beauty Queens maar gok op Charla en Mirna
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
  maandag 7 mei 2007 @ 18:42:22 #249
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_49110490
Danielle & Eric
Beauty Queens verdienden het zóveel meer!
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
  maandag 7 mei 2007 @ 23:25:19 #250
29275 BlaBlub
Voormalige Slowchatslet 8-)
pi_49124813
Juist kick man, Danielle en Eric
Die waren al zoveel tegenslagen te boven gekomen, dat ze het wat mij betreft verdienden.

Maar ach wie ben ik, ik vond ook Rob en Amber leuk

Ik vond de montage trouwens wel weer erg spannend geknipt. Krijg zowat een hartverzakking van deze show
O+ neggix O+ | "Ik zeg niet veel, maar als ik iets zeg is het onzin!!" PIPPI!! | Embrace the Penny
pi_49294336
Beetje een saaie finale. Mij maakte het niet zoveel uit wie won, zolang het maar geen Charla en Mirna was.
  donderdag 12 juli 2007 @ 13:43:05 #252
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_51392916
Zo, ik heb inmiddels alle 11 seizoenen gekeken.

Uchenna & Joyce:
Rob & Amber:
Mirna & Smirna:

Maar vooral de Hippies waren Die gasten stonden echt leuk in het leven, wou dat ik dat kon.

Is het al bekend of en wanneer er een 12e seizoen komt?

Ik zag trouwens ook dat er een Asia-versie van dit programma is. Heeft iemand dat al gezien?
Spoilers!
  vrijdag 13 juli 2007 @ 01:34:17 #253
19840 Libris
Live from Singapore
pi_51416597
Asia versie was niet echt slecht, die werd hier in Singapoire uitgezonden, maar de Amerikaanse is beter. Volgens mij zijn ze bezig om een tweede Aziatisch seizoen op te nemen
pi_51430407
quote:
[b]Op donderdag 12 juli 2007 13:43 schreef Is het al bekend of en wanneer er een 12e seizoen komt?

Ik zag trouwens ook dat er een Asia-versie van dit programma is. Heeft iemand dat al gezien?
Er komt een twaalfde serie, dat in het 2007-2008 TV midseason uitgezonden wordt.
  donderdag 25 oktober 2007 @ 02:45:21 #255
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_54151961
We beginnen VOLGENDE WEEK zondag 4 november alweer!
quote:
CBS announces the 11 Teams set to compete in THE AMAZING RACE 12. The 11 Teams will travel approximately 30,000 miles, covering five countries never before visited on the Race, including Ireland, Lithuania and Croatia. The five-time Emmy Award-winning reality adventure series premieres Sunday, Nov. 4 (8:00-9:00 PM, ET/PT) on the CBS Television Network.

Meet the Contestants filmpje


Kynt & Vyxsin: Dating Goths


Jennifer & Nathan: Dating


Ronald & Christina: Father/Daughter


Shana & Jennifer: Friends


Azaria & Hendekea: Brother/Sister


Lorena & Jason: Dating


Nicolas & Donald: Grandson/Grandfather


Ari & Staella: Best Friends


Marianna & Julia: Sisters


Rachel & TK: Dating for almost one year


Kate & Pat: Married Lesbian Ministers

Ik heb er zin in!
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_54154575
Volgende week al !!! Tof!!!

Bijvoorbaat aan de foto's te zien, erger ik me aan Kate en Pat, Ari en Stella en die twee goths .
pi_54155453
Married lesbian ministers Geweldig, waar halen ze die mensen toch iedere keer vandaan.

Ik had geen idee dat het al weer zo snel zou beginnen, ik ben er klaar voor!
Spoilers!
  donderdag 25 oktober 2007 @ 12:52:54 #258
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_54157481
Het is ook al naar voren gehaald omdat Viva Laughlin het compleet kut deed en is gecanceld
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_54161862
Relax Al moet ik wel zeggen dat ik 11 nog af moet kijken Zat toen niet in NL dus helemaal niet meer aangedacht.... Wel beter dat het van Januari terug verschoven in... Hopelijk word het een beetje leuk, met veel irritante mensen
O+ BlaBlub O+
  donderdag 25 oktober 2007 @ 23:00:50 #260
29275 BlaBlub
Voormalige Slowchatslet 8-)
pi_54171185
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 16:20 schreef neggix het volgende:
Relax Al moet ik wel zeggen dat ik 11 nog af moet kijken Zat toen niet in NL dus helemaal niet meer aangedacht.... Wel beter dat het van Januari terug verschoven in... Hopelijk word het een beetje leuk, met veel irritante mensen
Nepperd, je hebt driekwart van alle seizoenen niet gezien.

Ik heb er weer zin in, alhoewel alle mensen er uitermate stom uit zien op de foto. Nog niet echt iemand waar ik voor ben. Vind alleen de Gothics wel cool.
O+ neggix O+ | "Ik zeg niet veel, maar als ik iets zeg is het onzin!!" PIPPI!! | Embrace the Penny
pi_54177614
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 23:00 schreef BlaBlub het volgende:

[..]

Nepperd, je hebt driekwart van alle seizoenen niet gezien.

Ik heb er weer zin in, alhoewel alle mensen er uitermate stom uit zien op de foto. Nog niet echt iemand waar ik voor ben. Vind alleen de Gothics wel cool.
Meeste heb ik gewoon afgekekn hoor, van degene die ik heb gezien... Alleen 3 en 11 niet af gekeken.. 4 tot 7 gewoon niet gezien.. en 1 ofzo
O+ BlaBlub O+
pi_54359525
Vanavond, vanavond, vanavond .
pi_54369172
Zo heb je maanden geen AR, en nu lopen er straks drie! De Braziliaanse versie kon ik echter niet volgen want ik versta geen Porrtugees, jammer. En de Asia versie ga ik maar bewaren voor volgend voorjaar, wanrt van twee series tegelijk kom ik veel te erg in de war. Maar dan heb ik iets om naar uit te kijken, want de Asia van vorig jaar was erg goed. Heerlijk!!
pi_54371286
In welke taal is die Aziatische versie dan?

Ik zit morgenavond weer voor de buis voor de eerste ep! Alleen wel een nadeel met al die reality. Expeditie Robinson, Wie is de Mol over een paar weken, Survivor en ook AR nog.... Ach, we mogen eigenlijk niet klagen
Spoilers!
pi_54374591
In die Aziatische wordt gelukkig gewoon Engels gesproken. Het enige jammere daarvan was, was dat ze niet zo ver reisden. Zo kwamen ze helemaal niet in Europa. Maar wie weet deze keer wel!
pi_54378856
Volgende week in Nederland
  maandag 5 november 2007 @ 16:13:19 #267
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_54382569
toffe begin-ep.
Ari en Stellae waren me toch vervelend, wat een nicht met dat stemmetje.
Lullig dat iedereen Kynt en Vixin al de freaks noemen..
Al die liefdeskoppeltjes op de lesbo's na lopen al flink te ruzieen dus dat gaat leuk worden
Die ezels waren me wat

Volgende week in Amsterdam Noord
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
  dinsdag 6 november 2007 @ 00:40:26 #268
29275 BlaBlub
Voormalige Slowchatslet 8-)
pi_54395670
Leuke aflevering! Zitten iig weer genoeg zeikwijven in! Zoals mijn verwachting zijn de gothics echt kick

Enne die spoiler van volgende week: Grandpa goes Tarzan Hij gewoon aant filjeppen haha.
O+ neggix O+ | "Ik zeg niet veel, maar als ik iets zeg is het onzin!!" PIPPI!! | Embrace the Penny
pi_54427119
Ohh ist alweer begonnen.. Dat word snel ff 11 afkijken dan Of gewoon lekker laten gaan en deze kijken...


-Edit- Ach, komen toch geen nieuwe serie's meer uit, dus kan dit wel lekker gaan kijken

[ Bericht 35% gewijzigd door neggix op 07-11-2007 13:44:53 ]
O+ BlaBlub O+
pi_54435684
Ik kijk het voor het eerst sinds 2007 (oftewel nog maar een uitzending).
pi_54491129
quote:
Op maandag 5 november 2007 16:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ari en Stellae waren me toch vervelend, wat een nicht met dat stemmetje.
Lullig dat iedereen Kynt en Vixin al de freaks noemen..
Ja, is dat een vereiste om in Amerikaanse realityshows gekozen te worden? Zodat het publiek in ieder geval weet wie de homo is?
Ach, ze noemden zichzelf ook stripfiguaren.

Overmorgen in Nederland. Lekker fierljeppen tussen de koeien. Beter dan tussen bergen stront rondlopen of glibberige penissen vastpakken zoals ze de vorige keer moesten doen.
  maandag 12 november 2007 @ 12:42:32 #272
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_54548457
Damn!
Die Ron moet écht leren z'n mond te houden Hij is écht zwaar vervelend tegen z'n dochter, ik heb me ROT geërgerd.
Jammer dat Azaria en broertje niet gepakt werden op hun zwartrijden
Die fietsflat is al een hel als je 1 fiets zoekt (je eigen), dus 2 fietsen is helemaal een bitch..
Ransdorp
Dat fierljeppen was tof haha.
Bakfietsen
Opa in z'n speedos
Jammer dat de lesbians eruit gingen
Ben benieuwd naar volgende keer, Nederlandse stewardessen kunnen écht vervelend zijn als je zoals Opa & Kleinzoon staat te pushen aan een balie

[ Bericht 32% gewijzigd door CrazyDutchPunk op 12-11-2007 13:18:44 ]
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_54570700
Jesus, die Ron . Wat irritant is die kerel. En maar doorgaan, en maar doorgaan, en maar doorgaan .

Vond het wel cool dat ze in Amsterdam waren! Alleen weer dat Engels van die mensen die bij het fierljeppen stonden . Mijn god.
pi_54572712


Dat shirt ook nog
pi_54592338
Weheh, wel lachen episode.. Werd alleen beetje verkeerd geknipt bij die jappen.. Net toen ze het vliegtuig in gingen, op 14 minuten... Dan ziten ze al in de trein Beetje detail.....

Eik, wel weer leuke koppels dit seizoen....
Nog netjes dat iedereen redelijk snel die fietsen vond
O+ BlaBlub O+
pi_54705994
Jammer dat Pat & Kate eruit gingen. Één van de leukste koppels ooit in TAR (imo). En een religieus team dat niet denkt dat God alles zal doen om hen te laten winnen.

Volgende week (of eigenlijk vannacht) naar Afrika!
pi_54743590
Ik vond de ep helemaal niet zo boeiend. Sowieso niet echt in Afrika. Wel apart dat er 4 of 5 teams gelijktijdig aankwamen . Wordt nog cool met op het vliegveld.. Zullen vast allemaal niet met dezelfde vlucht kunnen.

Ik heb ook nog geen echte favorieten .
pi_54745155
Wat is die Lorena een onuitstaanbaar kind zeg met dat gestampvoet bij die kameel. Ik snap niet dat die gozer dat ziet als 'gepassioneerd'. Sneu en dom dat de zusjes eruit moesten. Die ene zei nog tegen Lorena dat ze een kameel met een baby moest proberen. Zo kwamen ze nog zeer close aan bij de finish.

Mijn favorieten zijn tot nu toe Azaria & Hendekea, Rachel & TK en Kynt & Vyxsyn.
Spoilers!
pi_54878872
Ik vind Afrika maar saai . Er kan daar niet zoveel echt misgaan heb ik het idee.

Ik denk dat ik een beetje voor Rachel en TK begin te worden. Broer en zus zijn maar apart en irritant. Die twee gothics zijn ook nog best ok.
pi_55022623
Thank god! De blondes eruit. Ik was heel erg bang voor een non-elimination lap, maar gelukkig niet.

Ik ben voor Rachel en TK . En de gothics. Een beetje dan .
  dinsdag 4 december 2007 @ 11:45:10 #281
44906 merino
World of Sleepers
pi_55030295
Rachel en TK (altijd voor de hippies)
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
pi_55078129
Jammer dat er niet echt een team is die zo godse irritant zijn. Dat mis ik wel.
Ben nu niet echt voor iemand en ook niet tegen iemand... Is ook weinig spannends...

Al zijn die gothics natuurlijk wel lekker wazig op een goeie manier
O+ BlaBlub O+
pi_55188657
Ik ben begonnen aan seizoen 2 van TAR Asia, best wel lache, gewoon in het Engels hoor!
pi_55189953
Minder dat Azarea en Hendekea af moesten vallen. Zij waren wel een van mijn favorieten. Ik hoopte op een non-eliminatie, maar helaas....
Spoilers!
pi_55268251
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 13:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
Minder dat Azarea en Hendekea af moesten vallen. Zij waren wel een van mijn favorieten. Ik hoopte op een non-eliminatie, maar helaas....

Over (Non) Elimination rounds
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O+ BlaBlub O+
  vrijdag 14 december 2007 @ 17:00:17 #286
19840 Libris
Live from Singapore
pi_55273329
Wat hebben Amerikanen met roeien? Niemand (behalve dan Azaria) schijnt het ooit gedaan te hebben.
pi_55273625
Ja, dat vraag ik me ook altijd af. Je ziet ze ieder jaar weer knoeien, ieder jaar komt het terug. Dan pak je toch een keer een rubberbootje en ga je in een meertje oefenen. Hoe moeilijk is het nou?
Spoilers!
pi_55316987
Shit, geen episode vanavond Dan is er echt helemaal niets deze week
O+ BlaBlub O+
pi_55322830
Maar wel drie uur lang Survivor!
pi_55623296
Toch wel Non elimination rounds Ik had ergens gelezen dat het niet zo was
Ze moeten nu wel een stuk kuttere dingen doen dan eerst.. Met een opdracht enz....
Ben benieuwd
O+ BlaBlub O+
  woensdag 2 januari 2008 @ 21:30:36 #291
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_55731503
Opa en Kleinzoon met een tattoo
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
  dinsdag 8 januari 2008 @ 10:57:09 #292
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_55867986
Zo, gisteren maar even de laatste twee afleveringen gekeken. Ik was inmiddels echt groot fan van Kynt en Vyxsin geworden, maar helaas....
Nu richt ik mijn hoop maar op Rachel en TK, maar die moeten wel heel hard werken om nog in de serie te blijven volgende keer. Ik hoop dat Nate en Jen weer flink achtelijk en hysterisch gaan doen en dan met een enorme fuck-up de serie verlaten.
Spoilers!
pi_55876131
Ik vind alles prima, zolang die pa en dochter maar niet winnen.
pi_55888093
Ik vond het eigenlijk een tikkie onverantwoord om mensen die nauwelijks kunnen autorijden in dat drukke verkeer rond te laten rijden. Ik was niet graag één van de passagiers geweest.
pi_55888570
Ik begin pa en dochter eigenlijk steeds leuker te vinden. Dat gezeur over hun relatie mag wel ophouden, maar dat is natuurlijk ook veel werk van de regie.
Spoilers!
pi_55889204
Pa en dochter zijn mijn favorieten. Meer om de dochter dan om die pa. Daarna komen opa en kleinzoon. De andere twee stellen doen me weinig.
pi_55917857
Ik vind ze allebei echt zo verschrikkelijk irritant .

Opa en kleinzoon vind ik wel weer erg tof. Als je zelfs een tattoo neemt .
pi_56203069
Season finale vanavond kijken .
pi_56218929
Leuk dat TK & Rachel gewonnen hebben. Ik denk dat zij het geld het meest nodig hebben.

Viel het jullie ook op dat de kandidaten dit seizoen amper naar een taxi moesten zoeken? Overal stonden er toevallig taxi's klaar. Vroeger kwam het nog wel eens voor dat mensen kilometers moesten lopen om weer in de bewoonde wereld te komen en een taxi te vinden.
Spoilers!
pi_58751475
Heb de DVD van serie 1 in een opwelling gekocht. Gisteren en vandaag in 2 etappes uitgekeken. Wát een geweldig programma, zeg!
Inmiddels seizoen 2 t/m 12 aan het downloaden (en 7 op DVD besteld). Ik ben verslaafd!

Lees niet teveel terug, want niet geen spoilers lezen. Maar moet even mijn enthousiasme kwijt, en weet dat het hier gedeeld wordt!

Las op internet al over een 14e seizoen!
pi_58785476
Ik had het afgelopen seizoen half gevolgd, daarna nooit meer gekeken. Moet maar eens afkijken. Helaas weet ik wel al wie er winnen...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')