abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23495313
Ik heb van het weekend de eerste dubbel aflevering van The Amazing Race seizoen 6 gezien en wat een geweldig programma. Ik had wel eens van dit reality programma gehoord, maar nog nooit gezien. Zender CBS was van plan de serie te annuleren, maar de serie heeft afgelopen keer de Emmy gewonnen voor beste reality programma. Amerikanen moeten niet veel meer hebben van reality programma's, want de kijkcijfers dalen. Dit is NIET het geval bij The Amazing Race, die stijgen alleen maar en een seizoen 7 en 8 zitten al in de planning.

In The Amazing Race moeten 11 teams van 2 personen een reis om de wereld maken. Ze komen op vele verschillende plekken. Tijdens het spel zijn er 10 eliminatiepunten, het team dat daar als laatste komt mag niet meer meedoen en valt af. In seizoen 6 begint men in Boston en moet men met het vliegtuig naar Ijsland. Ze krijgen wat geld mee en ieder team krijgt een cameraman en geluidsman mee. Op het vliegveld kon men kiezen uit drie verschillende vluchten, ieder met een ander tijdstip. Wie het eerst komt, wie het eerst maalt. Maar achteraf bleek het tweede vliegtuig dat in de planning stond als derde te vertrekken.

Het leuke aan dit programma is het spelelement, de opdrachten die gedaan moeten worden. Het is niet alleen lopen, rijden en vliegen: je moet ook bijvoorbeeld bungee-jumpen, een boei op een heel groot meer met ijsrotsen zien te vinden enzo. En nog leuker zijn de ruzies tussen de twee teamleden. "No, we have to turn right here. "I WILL NOT TALK TO YOU ANYMORE!"

Kortom, meer mensen die dit programma checken?

LINKS:
http://www.cbs.com/primetime/amazing_race6/
http://www.tarflies.com/
http://www.amazingraceguide.com/

[ Bericht 2% gewijzigd door CloudStrife op 22-11-2004 17:31:47 ]
  maandag 22 november 2004 @ 18:00:53 #3
46511 Linz
held der helden
pi_23496435
Klinkt inderdaad erg vet, Yorin moet gauw de rechten kopen!
"Als Davids over het veld scheert, doen de huismoeders in een omtrek van honderd kilometer in doodsangst de ramen dicht."
pi_23496626
Ja heel vreemd dat geen NLse zender de serie nog heeft. De serie liep eerst niet echt op de Amerikaanse TV. MIsschien dat daarom de serie nog niet gekocht is. Zo ook heel goed kunnen dat ze het in een Nederlands jasje gooien, met Nederlandse / Belgische teams. Hetzelfde wat ze nu doen met Expeditie Robinson (Survivor in Amerika).
pi_23496721
Hehe, Amsterdam werd bezocht in aflevering 5 van seizoen 4

http://www.cbs.com/primet(...)/destination01.shtml

Ze weten alleen niet hoe ze op het mapje Nieuwmarkt moet schrijven
pi_23508320
Voor een compleet overzicht van alle episodes:

http://www.tvtome.com/AmazingRace/guide.html
pi_23509172
Ik lees net ergens dat een Nederlander de co-bedenker is.
pi_23531873
Het is best een leuk programma maar na een paar afleveringen wordt het wel erg veel van hetzelfde. De deelnemende teams lijken me wat leuker dan vorige seizoen overigens.

Ik moet wel zeggen dat ik Phil Keoghan (de presentator) catastrofaal slecht vind. .
"I only sign for beautiful girls" Marat Safin
pi_24041336
Holy mozes!
De aflevering van deze week (s06e05) was ongelooflijk!
TV has a new psychic villain, Jonathan!
De laatste 10 minuten waren 'disturbing'. Zijn verloofde jankte, soort paniekaanval om de finish te halen en als eerste binnen te komen. Alleen team 2 zat vlak achter hun. Jonathan gooide zijn rugzak weg, zodat hij snel naar de pitstop kon rennen, zijn verloofde pakte die tas op omdat ze dacht dat die anders gejat zou worden. Zijn liep dus met alle bagage naar de pitstop, al snikkend. EN toen werd ze ingehaald door team 2 en Jonathan schreeuwde er op los. Bij de finish kreeg zij zelfs een duw in de rug en viel bijna. It was a amazing scene
  woensdag 12 januari 2005 @ 13:52:27 #10
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_24531603
Iemand die het nog volgt?

Ik vind het wel gaaf, en Jonathan is idd nog steeds psychotic

Minpunt vind ik wel dat er zo weinig om niks geracet wordt. Ik bedoel, dan gaan ze als gekken in een taxi, en dan komen ze bij een huisje waar ze in moeten, maar dat de komende 10 uur gesloten is. Dus iedereen komt dan weer bij. Of ze racen richting vliegveld, terwijl het vliegtuig pas over 4 uur gaat ..... beetje jammer.

Verder wel leuke serie, al is het jammer dat Lena & Kristy eruit zijn
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
  vrijdag 18 maart 2005 @ 21:19:51 #11
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_25574143
Ryan and Chuck waren echt mijn favorieten in het 7'e seizoen

Ik verbaasde me echt dat ze Portugees en Spaans spraken

Deze serie is minstens net zo leuk als PE
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
pi_25584697
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 21:19 schreef HarigeKerel het volgende:
Ryan and Chuck waren echt mijn favorieten in het 7'e seizoen

[afbeelding]

Ik verbaasde me echt dat ze Portugees en Spaans spraken

Deze serie is minstens net zo leuk als PE
Die lagen er direct na aflevering 1 uit.
Die Rob en Amber moeten echt oprotten!
  zaterdag 19 maart 2005 @ 21:39:53 #13
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_25596927
Jah helaas want ze waren gewoon het leukste koppel, en hadden zeker wel al die dode varkens in aflevering 3 snel op kunnen eten

Waarom heb je zo'n hekel aan Rob en Amber? meer mensen hebben dat op andere fora... Amber is wel lekker en Rob stoort mij niet echt eigenlijk

Ik erger mij echt aan die moeder en gay zoon

En moest echt enorm lachen toen die twee gays zowat werden gelyncht door die groep marktmensen toen ze terug gingen na afgezet te zijn met een vis
pi_25603719
Nee amber en rob moeten blijven. die kunnen mensen zo lekker manupileren vooral rob wat die ook in survivor seizoen 8 deed.

Heb zelf een hekel aan uchenna en joyce en ook aan ray en deana.

maar blijft leuke serie net zoals survivor

[ Bericht 0% gewijzigd door bob1234 op 20-03-2005 03:06:52 (typefoutje) ]
pi_25957721
Heerlijke serie! ik vind die 2 broers samen met die homo's het leukst Hoop iig dat 1 van die 2 teams wint..
  zondag 3 april 2005 @ 18:00:48 #16
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_25957778
Toen die oude vrouw naar beneden donderde hield ik wel ff mijn hart vast
  donderdag 21 april 2005 @ 00:04:02 #17
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_26391881
Zelf kan ik er niks aan doen maar begin Rob en Amber steeds leuker te vinden

Toen Rob lang dat wrak cruisde van die auto die op zijn kant lag verklaarde hij niet te willen stoppen "Don't wanne get to crazy now"

Hij geeft het programma wel kleur zeg
  donderdag 21 april 2005 @ 00:20:38 #18
44906 merino
World of Sleepers
pi_26392323
Rob & Amber
enige leuke kandidaten
Rob was ook super bij Survivor.
Logisch ook dat hij overal herkent wordt
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
pi_26399982
Na Survivor mijn favoriete tv show

Seizoen 2 is nog altijd mijn favoriet. Daar was de finish ook een footrace, waarin een team nog een ander team inhaalde iets van 20 meter voor de finishlijn. Echt geweldig. Hier zaten ook de leukste teams in met die twee nerds Gary en Dave en die homo's Oswald en Danny. Echt lache seizoen.
pi_26400286
Mijn alltime favorite team zijn nog altijd die twee kalen gKevin en Drew uit seizoen 1. Echt geweldig die twee. Gelukkig kwamen ze ook ver.

Ik wist trouwens niet eens dat de amazing race ook een topic had. Had verwacht dat ie bij soaps zou staan. Maar leuk om te zien dat ook hier mensen naar kijken. Kan ik hier ook een beetje meepraten.

Mijn favorieten waren Brian en Greg, helaas liggen die er al uit. Ik hoop trouwens dat Rob en Amber het einde halen. Omdat ik ze van survivor ken, ben ik al wel gewend aan hun spel. Een miljoen gun ik ze echter niet meer.
  donderdag 21 april 2005 @ 12:21:04 #21
44906 merino
World of Sleepers
pi_26400371
quote:
Op donderdag 21 april 2005 12:17 schreef trepper het volgende:
Mijn favorieten waren Brian en Greg, helaas liggen die er al uit. Ik hoop trouwens dat Rob en Amber het einde halen. Omdat ik ze van survivor ken, ben ik al wel gewend aan hun spel. Een miljoen gun ik ze echter niet meer.
Brian en Greg waren idd geweldig. Dat schoenpoetsen was zo hilarisch
Die gasten maakte echt zeer goede amusements tv.

Ik gun nu alle andere kandidaten het niet genoeg dus ben ik voor Rob en Amber. Bovendien spelen zij het spel gewoon verreweg het best...
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
  donderdag 21 april 2005 @ 19:39:34 #22
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_26411328
Gretchen begint mij nu wel te irriteren met die rot stem van haar dat gekerm op die olifant... aii
pi_26452145
Wel cool: want de oudjes kwamen nog nooit zover in The Amazing Race.
Rob & Amber vind ik echt zuigen. Die ego die hun uitstralen, ze denken echt dat ze heel wat zijn. En wat presteerd die Amber nu? Helemaal niets.

Joyce en Co. mogen winnen.
pi_26457929
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 13:07 schreef CloudStrife het volgende:
Wel cool: want de oudjes kwamen nog nooit zover in The Amazing Race.
Rob & Amber vind ik echt zuigen. Die ego die hun uitstralen, ze denken echt dat ze heel wat zijn. En wat presteerd die Amber nu? Helemaal niets.

Joyce en Co. mogen winnen.
Rob doet altijd zo, alleen maar om zijn tegenstander te irriteren. Zodat z'n tegenstanders zich meer op hem gaan focussen dan het spel. Amber doet werkelijk waar nog steeds helemaal geen reet. In survivor australie heb ik haar bijna niet gezien en kwam ze toch ver. In survivor all stars liet ze rob al het vuile werk doen. En nu doet ze weer precies hetzelfde. Mooie is dat ze er nu ook op aangekeken wordt aangezien ze nu een team vormen. Ik gun het Rob om te winnen. Amber gun ik helemaal niks.
  dinsdag 10 mei 2005 @ 22:03:51 #25
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_26896317
Kelly is wel een enorme doos zeg
Zeuren dat Ron uit het leger is gegaan JA STOMME DOOS HIJ IS NEERGESCHOTEN BOVEN IRAK EN HEEFT DAAR GEVANGEN GEZETEN, MAG HIJ!???!!!??

Rob en Amber blijven geweldig
dat Rob altijd maar hulpjes kan vinden die hem willen helpen is ook een talent opzich

De 24'e is hun huwelijk op TV
http://www.cbs.com/specials/rob_amber/
pi_26896503
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 22:03 schreef HarigeKerel het volgende:
Kelly is wel een enorme doos zeg
Zeuren dat Ron uit het leger is gegaan JA STOMME DOOS HIJ IS NEERGESCHOTEN BOVEN IRAK EN HEEFT DAAR GEVANGEN GEZETEN, MAG HIJ!???!!!??

Rob en Amber blijven geweldig
dat Rob altijd maar hulpjes kan vinden die hem willen helpen is ook een talent opzich

De 24'e is hun huwelijk op TV
http://www.cbs.com/specials/rob_amber/
Wat een attention whores zijn het.
24 finale is ook op dat tijdstip!
  dinsdag 10 mei 2005 @ 22:11:37 #27
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_26896566
Alles voor het geld he?
Hopelijk verdwijnen ze daarna niet van TV, ben een grote fan van ze
  donderdag 12 mei 2005 @ 02:25:00 #28
19840 Libris
Live from Singapore
pi_26933703
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 22:11 schreef HarigeKerel het volgende:
Alles voor het geld he?
Hopelijk verdwijnen ze daarna niet van TV, ben een grote fan van ze
Ik schijt op ze... Wat een irritante lui, zelfde voor Ron en Kelly. Hoop dat de Uchera en Joyce winnen
pi_26934314
vanaag finale gezien, was weer erg goed.
alleen wist al wie de winnaars waren, was al tijdje bekend jammer genoeg
pi_26951697
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 04:01 schreef bob1234 het volgende:
vanaag finale gezien, was weer erg goed.
alleen wist al wie de winnaars waren, was al tijdje bekend jammer genoeg
Ik wist niet wie er ging winnen!
Was echt cool! Gelukkig Ramber tweede! whahahahaa.
pi_26959350
Het leek alsof Rob en Amber aankwamen toen UChenna en Joyce hun taxichauffeur net hadden afbetaald, maar volgens mij zat er nog redelijk wat tijd tussen, aangezien ze nog redelijk lang met Phil op de mat stonden voordat Rob en Amber aankwamen.
  zaterdag 14 mei 2005 @ 00:03:10 #32
44906 merino
World of Sleepers
pi_26994001
Geweldige Finale
Extreem spannend en er ging lekker veel mis

Winnaars erg terecht (al hadden Rob en Amber gezien hun race techniek ook mogen winnen) omdat zij toch echt het meest hebben moeten doorstaan.
Vooral hoe ze zich hebben opgesteld tijdens de finale

Extreeeeem veel respect voor de producers van dit programma overigens!!
Hoe moeilijk moet het wel niet zijn om zo'n tv circus de wereld rond van te voren te plannen en te regelen. Lijkt me echt geen makkelijke klus
  zondag 22 mei 2005 @ 21:28:18 #33
16715 Mylene
*schatje*
pi_27256034
quote:
Op zaterdag 14 mei 2005 00:03 schreef merino het volgende:

Extreeeeem veel respect voor de producers van dit programma overigens!!
Hoe moeilijk moet het wel niet zijn om zo'n tv circus de wereld rond van te voren te plannen en te regelen. Lijkt me echt geen makkelijke klus
Het zijn Nederlanders die dit progamma maken. In TV Weekeinde van de Telegraaf staat een interview met Bertram van Munster.

Volgens hem is Peking Express een rip-off van zijn progamma.
pi_31047253
Nieuw seizoen is begonnen.

Ga het dit keer ook maar eens proberen te volgen. Kan iemand me dit aan of af raden?
pi_31047422
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 01:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nieuw seizoen is begonnen.

Ga het dit keer ook maar eens proberen te volgen. Kan iemand me dit aan of af raden?
Heb vandaag de eerste aflevering van seizoen 8 gezien.
Maar dit seizoen zal niet het beste worden, is een famillie editiie een team bestaat nu uit 4 personen. En wat ik gehoord heb verlaten ze Amerika niet.

Als ik jou was, zou ik survivor guatemala gaan kijken
pi_31047558
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 01:18 schreef bob1234 het volgende:

[..]

Heb vandaag de eerste aflevering van seizoen 8 gezien.
Maar dit seizoen zal niet het beste worden, is een famillie editiie een team bestaat nu uit 4 personen. En wat ik gehoord heb verlaten ze Amerika niet.

Als ik jou was, zou ik survivor guatemala gaan kijken
Die volg ik al

Maar is het vergelijkbaar met Peking Express oid? Of meer in de richting van Survivor/ER?
pi_31048270
Met families lijkt me geen flikker aan. In teams van 2 was het echt super, en dan over de hele wereld
pi_31048464
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 01:26 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Die volg ik al

Maar is het vergelijkbaar met Peking Express oid? Of meer in de richting van Survivor/ER?
Komt meer in de buurt van Peking express.
Ze racen de hele wereld over, en moeten ze allemaal verschillende opdrachten uitvoeren
Echt top serie
pi_31049605
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 02:06 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Met families lijkt me geen flikker aan. In teams van 2 was het echt super, en dan over de hele wereld
Dit is juist cool. Meer mensen om je aan te ergeren.
Zitten leuke families tussen, maar ook crap!

LOL: bijna groot ongeluk. Een moeder werd maakte een actiemove waar Steven Seagal nog jaloers op zou zijn met die huifkar!
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 12:13:15 #40
129569 SpugendeLama
Hallowed are the Ori
pi_31081498
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 07:56 schreef CloudStrife het volgende:

Dit is juist cool. Meer mensen om je aan te ergeren.
Zitten leuke families tussen, maar ook crap!
The Black family, ik dacht dat ze alleen zo heten omdat ze zwart waren in het begin
quote:
LOL: bijna groot ongeluk. Een moeder werd maakte een actiemove waar Steven Seagal nog jaloers op zou zijn met die huifkar!
Ik hoopte zo op bloed
I have an imaginary friend too. His name is loopy. He’s a polar bear who helps me fight crime.
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 22:46:29 #41
44906 merino
World of Sleepers
pi_31099963
respect wederom voor de programma makers en camera mensen. Met familie's is het nog veel lastiger zo'n race te maken.

Vind het wel een leuke toevoeging overigens. Maakt het toch wat spannender omdat je als team van 4 mensen afhankelijk bent. Al irriteer ik me wel matteloos aan al het geschreeuw en geruzie. Hoort natuurlijk allemaal bij de race alleen vind ik dat meer iets voor na een aflevering of 5, in het begin vind ik het maar beetje raar.

Mijn favo team is met die 2 kleine kinderen die vaak marathons lopen
De Black familiy vond ik ook erg leuk maar helaasch...
pi_31105165
Die italie familie, (kan even niet op de achternaam komen).
Zijn ook erg leuk, als ik zo tegen me moeder zou reageren, zou ik toch een pets voor me kop krijgen
pi_31376818
Leuke serie! Ben s8 nu aan het volgen en het kijkt wel lekker weg.

Waren er nog andere seizoenen die echt aan te raden zijn om terug te kijken?
pi_32075890
Verder niet veel mensen die dit kijken Vind dit wel leuk.. Is pas het eerste seizoen dat ik kijk, maar ga het zeker wel verder volgen... Heerlijk dat geruzie enz
O+ BlaBlub O+
pi_32078058
Denk het niet, maar dit is wel een van de mindere seizoenen.
Hopelijk volgend seizoen gewoon weer de normale format.
En die Weavers zijn echt het vervelendt, met dat pray to the lord gedoe
pi_32080805
Ik kijk het dit seizoen dus voor het eerst. Vind het best een okay serie. Die Italiaanse familie is erg grappig en de Weavers zijn echt strontirritant.
pi_32154748
Hoe stom zijn die weavers Denken dat zij niets gedaan hebben en dan het aan alle andere ligt

Met hun, I love god geblaat en die ranzige broekies

Hopelijk winnen papa en z'n dochters

Of the Linz fam
O+ BlaBlub O+
pi_33054966
Vanavond is de finale ben benieuw wie er gaat winnen.
Denk zelf de 3 broers en zus.
en hoop echt niet de Weavers die mensen zijn zo vervelend.
met dat goddelijke gedoe, en ze zijn zo vriendelijk volgens hunzelf
pi_33055088
De Weavers tering.

Daardoor krijg je toch gelijk een pleurishekel aan alle gelovigen. Wat is dat toch een kutfamilie. Ben ook wel blij dat die zussen eruit zijn. Van mij mogen ook of de Linzes of de Bransons (die twee jongste dochters ) winnen.
pi_33076935
Nergens te downloaden. Wat is dit nu!?!
pi_33082545
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 08:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
Leuke serie! Ben s8 nu aan het volgen en het kijkt wel lekker weg.

Waren er nog andere seizoenen die echt aan te raden zijn om terug te kijken?
Ik zou seizoen 2 ook kijken als ik jou was. Komt omdat naar mijn mening toen alle leuke kandidaten ook heel ver kwamen. Verder was de eindsprint naar de finish echt megagoed.

Ik heb zelf dit seizoen niet gekeken. De eerste aflevering wel gezien, maar vond ik wat tegenvallen en ik irriteerde me mateloos aan al die kinderen. Maar nu het seizoen is afgelopen ga ik in de kerstvakantie wel een keer heel het seizoen in een keer kijken.
pi_33082687
Seizoen 2 kan ik nergens normaal vinden. Ik ga niet kijken naar een schermpje van 5 bij 5 cm.
pi_33082905
quote:
Op woensdag 14 december 2005 21:02 schreef trepper het volgende:

[..]

Ik zou seizoen 2 ook kijken als ik jou was. Komt omdat naar mijn mening toen alle leuke kandidaten ook heel ver kwamen. Verder was de eindsprint naar de finish echt megagoed.

Ik heb zelf dit seizoen niet gekeken. De eerste aflevering wel gezien, maar vond ik wat tegenvallen en ik irriteerde me mateloos aan al die kinderen. Maar nu het seizoen is afgelopen ga ik in de kerstvakantie wel een keer heel het seizoen in een keer kijken.
Okay. Relaxed, dank voor de tip.

Heb net de finale episode kunnen vinden. 5min geleden op een welbekende site neergezet,
  woensdag 14 december 2005 @ 22:45:36 #54
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_33086849
Ik als niet-kenner vraagt zich af welk seizoen het leukste is om mee te beginnen?
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
  woensdag 14 december 2005 @ 22:46:39 #55
44906 merino
World of Sleepers
pi_33086892
1
  woensdag 14 december 2005 @ 22:51:29 #56
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_33087092
quote:
Op woensdag 14 december 2005 22:46 schreef merino het volgende:
1
ok
pi_33091199
Ook net de finale gekeken, maar dit was wel van de saaiste seizoenen tot nu toe.
Seizoen 7 daarin tegen was een van de beste kwam voornamelijk door Boston ron en Amber uit survivor
pi_33099679
Eindelijk net de finale gekeken. Terechte winnaars

Wat heb ik me weer ge-ergerd aan die fuckin Weavers. Op een gegeven moment had ik het zo met ze gehad dat ik hoopte dat hun auto zou crashen. Wat een ongelovelijke, vervelende, debiele, hypocriete kutmensen zijn het.

Volgend seizoen ga ik zeker weer volgen en ga binnenkort maar eens opzoek naar wat oudere seizoenen
pi_33107761
quote:
Op donderdag 15 december 2005 13:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
Eindelijk net de finale gekeken. Terechte winnaars

Wat heb ik me weer ge-ergerd aan die fuckin Weavers. Op een gegeven moment had ik het zo met ze gehad dat ik hoopte dat hun auto zou crashen. Wat een ongelovelijke, vervelende, debiele, hypocriete kutmensen zijn het.

Volgend seizoen ga ik zeker weer volgen en ga binnenkort maar eens opzoek naar wat oudere seizoenen
Ik vond het sneu voor die jongen dat zijn zussen en moeder zulke verschrikkelijke debielen waren.
pi_33109787
quote:
Op donderdag 15 december 2005 17:50 schreef CloudStrife het volgende:

[..]

Ik vond het sneu voor die jongen dat zijn zussen en moeder zulke verschrikkelijke debielen waren.
Dat jochie was inderdaad nog wel okay.

Vooral die moeder is echt ziek in dr hoofd. En dat met die taxichauffeur die ook zo hondschristelijk was. Tering, ik verheugde me echt op een frontale botsing
pi_33113520
quote:
Op donderdag 15 december 2005 19:12 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Dat jochie was inderdaad nog wel okay.

Vooral die moeder is echt ziek in dr hoofd. En dat met die taxichauffeur die ook zo hondschristelijk was. Tering, ik verheugde me echt op een frontale botsing
In het begin dacht ik nog dat ze gingen winnen. Ze liepen de eerste helft van de race continu op kop. Gelukkig gaf Jezus ze met de roe.
pi_33127262
Inderdaad. Anders was ik zelfs misschien nog wel gaan denken dat er echt een god oid was
  zaterdag 17 december 2005 @ 00:13:23 #63
29275 BlaBlub
Voormalige Slowchatslet 8-)
pi_33150244
Zo, wat een mongolen die weavers. idd met hun god geziek helemaal schijt ziek van die lui.... Goeie winnaars al hadden die dochters ook mogen winnen..
Kan je andere seizoenen ergens op cbs.com terugkijken Ik kan niets vinden, en dvd halen nl ergens hier schiet ook niet zo op
O+ neggix O+ | "Ik zeg niet veel, maar als ik iets zeg is het onzin!!" PIPPI!! | Embrace the Penny
pi_33362847
Heb net het hele seizoen achterelkaar gekeken. Dacht dat ik me zwaar ging irriteren aan die kleine kinderen, maar het waren uiteindelijke de Weavers die de irritatiefactor bij mij behaalden. Tenminste die zussen en hun moeder. Die gast deed alles goed wat ie goed kon doen. Vond het wel jammer dat er een aantal teams al zo snel uit lagen die ik het wel gunde om veel verder te komen. O.a. die Pa met z'n schoonzoons had ik het wel gegund. En die pa van de Schroeders vond ik ook wel lache met z'n platte humor. Paolo's waren ook wel lachen. DIe gast die constant met z'n moeder liep te ruzieen was echt te grappig voor woorden .

Uiteindelijk inderdaad terechte winnaars, maar bij de amazing race zijn bijna altijd alleen maar terechte winnaars met uitzondering van seizoen 3 tenminste.

Mooi ook dat ze al een teaser hadden van het nieuwe seizoen. Ben ook blij dat ze weer met duo's doen. De hele tijd in de VS was ook eigenlijk geen reet aan.
  donderdag 5 januari 2006 @ 11:33:33 #65
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_33723096
Kheb net episode 1 gezien van s8
Wat is dit leuk..ik vind die 3 broers en zus leuk..en god wat zijn die italianen en Weavers irritant
  zondag 8 januari 2006 @ 17:29:34 #66
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_33836919
Ben ik de enige die t erg toevallig vond in aflevering 10 van afgelopen seizoen dat de Linzs problemen kregen met hun accu?
pi_33853959
quote:
Op zondag 8 januari 2006 17:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ben ik de enige die t erg toevallig vond in aflevering 10 van afgelopen seizoen dat de Linzs problemen kregen met hun accu?
Wacht maar nog ff een ep af, dan gebeurd het volgens mij met de Godlewski's Beetje vaag idd dat ze die andere dan ook niet stil zetten, maar goed.... Zal allemaal wel
O+ BlaBlub O+
  maandag 9 januari 2006 @ 00:50:46 #68
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_33854025
quote:
Op maandag 9 januari 2006 00:47 schreef neggix het volgende:

[..]

Wacht maar nog ff een ep af, dan gebeurd het volgens mij met de Godlewski's Beetje vaag idd dat ze die andere dan ook niet stil zetten, maar goed.... Zal allemaal wel
Kben er al voorbij
Ga zo de finale afkijken..ben nu bij de eerste detour met het Curlen
  maandag 9 januari 2006 @ 23:25:06 #69
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_33887555
Ik ga nu seizoen 6 maar eens binnenhalen
pi_33888788
Kan je dat doen via hun site Ik zoek naar alle oude eps en hoorde dat alles in het klein op de site stond
O+ BlaBlub O+
  dinsdag 10 januari 2006 @ 00:04:59 #71
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_33888990
quote:
Op maandag 9 januari 2006 23:59 schreef neggix het volgende:
Kan je dat doen via hun site Ik zoek naar alle oude eps en hoorde dat alles in het klein op de site stond
nee speciaal

[ Bericht 4% gewijzigd door CrazyDutchPunk op 10-01-2006 01:07:08 ]
pi_33890971
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 00:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:

[..]

nee .....
Ohh oke... Vandaar Delete dat woord maar anders gaan ze weer huilen.. maar thnx.. mss kijk ik daar ook nog ff
O+ BlaBlub O+
pi_34628176
De nieuwe site is online.

Dit is een van de nieuwe teams:
http://www.cbs.com/primetime/amazing_race9/bios/bj_tyler/

pi_34628339
Gaaf.

Vrouwlijke schoonheid valt een beetje tegen zo op het eerste gezicht. Ze beginnen pas eind Februari
  woensdag 22 februari 2006 @ 15:26:07 #75
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_35367118
Over een week beginnen we weer
  woensdag 22 februari 2006 @ 16:13:44 #76
19840 Libris
Live from Singapore
pi_35368940
1 maart toch?
  woensdag 22 februari 2006 @ 16:14:25 #77
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_35368967
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 16:13 schreef Libris het volgende:
1 maart toch?
28e
  donderdag 23 februari 2006 @ 02:26:48 #78
19840 Libris
Live from Singapore
pi_35394335
De 28e in US?
  donderdag 23 februari 2006 @ 13:07:02 #79
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_35403179
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 02:26 schreef Libris het volgende:
De 28e in US?
  donderdag 23 februari 2006 @ 14:06:04 #80
19840 Libris
Live from Singapore
pi_35405336
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 13:07 schreef CrazyDutchPunk het volgende:

[..]

Ok, dan is het dus inderdaad 1 maart in Singapore.. Direct of Satellite
pi_35558871
Oeehhh,. Bijna weer... heb er weer zin in...
O+ BlaBlub O+
pi_35565115
quote:
Op maandag 27 februari 2006 22:40 schreef neggix het volgende:
Oeehhh,. Bijna weer... heb er weer zin in...
pi_35594412
Ik heb de laatste paar weken in sneltreinvaart alle 8 seizoenen gezien: fantastisch! Seizoen 5 vond ik het mooiste, met die akelige Colin. En als een-na-beste seizoen 7. Het is een geweldige serie.
  woensdag 1 maart 2006 @ 01:20:04 #84
129707 Daemon19
Hattrick verslaafde..
pi_35594683
Ik heb van het vorige seizoen alleen de finale gezien.
Ik vond het wel leuk, ga dit seizoen ook volgen!
Wat is de samenstelling nu? Weer familie of is dat altijd hetzelfde?
Hattrick: Red Daemons (506731)
"The first rule of business is to protect your investment."
pi_35594713
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 01:20 schreef Daemon19 het volgende:
Wat is de samenstelling nu? Weer familie of is dat altijd hetzelfde?
Een paar post naar boven geeft trepper een link naar een site waar iedereen voorgesteld wordt. 'k Heb 't vluchtig gelezen en zo te zien dit keer eens geen homo's.
pi_35595624
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 01:22 schreef Agrippina het volgende:

[..]

Een paar post naar boven geeft trepper een link naar een site waar iedereen voorgesteld wordt. 'k Heb 't vluchtig gelezen en zo te zien dit keer eens geen homo's.
Juist wel twee homo's.. En wat ik in de 3 of 4 trailers zag leken mij het echt fantastische nichten .. Ik probber nog ff vol te houden maar moet om half 9 weer op, dus denk dat het pas morgen avond word..... heb er volop zin in iig
O+ BlaBlub O+
  donderdag 2 maart 2006 @ 00:36:24 #87
29275 BlaBlub
Voormalige Slowchatslet 8-)
pi_35629855
*Post onder neggix*

Zojuist gezien.... Was echt goed.... Helaas niet degene eruit die ik had gehoopt, maar jah.. maakt niet zoveel uit.. Wel leuker dat ze nu in het buitenland zijn.....
En die dubbel D meisjes .... zeker wel te doen
O+ neggix O+ | "Ik zeg niet veel, maar als ik iets zeg is het onzin!!" PIPPI!! | Embrace the Penny
pi_35672342
Hoi, ik heb gisteravond ook net het eerste deel van seizoen 9 gezien. Ik neem aan dat we in dit topic geen rekening hoeven te houden met spoilers, toch? Anders niet verder lezen.

Ik wou nog even terugkomen op die homo's. Als je op de site kijkt (zie post van treffer hierboven) lees je dat John single is en bij Scott staat niets. Dus geen single? Ze hebben dus geen relatie met mekaar, blijkbaar. Ze zijn al jaren "vrienden", dus wel homo's maar niet met mekaar?
Vreemd dat zoiets niet op die site vermeld wordt. Is het dan toch nog een beetje taboe?

Overigens ben ik heel blij dat ze eruit zijn, want dat stemmetje van Scott was mateloos irritant.
En die twee gillende vrouwen mogen van mij de volgende keer eruit. Het viel me op dat veel deelnemers nogal hyper waren. Dat zal wel afnemen als ze straks vermoeid raken, hoop ik.

En die oude mensen die keer op keer op twee meter afstand voorbij de cluebox liepen zonder hem te zien! Je denkt wel dat je alles nog kan als je ouder wordt, maar de aftakeling is al lang begonnen.
pi_35682368
Ja, volgens mij waren ze wel homo met elkaar maar omdat dat weer zo taboe is daar in dat landje hebben ze maar "life long friends" opgeschreven ofzo... Kan me niet voorstellen dat hun niet iets met elkaar hadden

En die twee zussen waren idd fokki girri.... Hopelijk gaan die snel eruit...
O+ BlaBlub O+
pi_35693835
Erg leuke openingsaflevering. Ik vind dat ze erg leuke teams hebben dit keer. BJ en Tyler zijn echt lachen. Hopelijk blijven die nog wel even. Verder vond ik het wel grappig om te zien hoe die oudjes steeds de cluebox voorbij liepen op centimeters afstand zonder hem te zien.

Van mij hadden die twee vrouwen er wel uit gemogen, die een na laatste eindigden. Die waren echt zwaar irritant.
pi_35696891
Ik vind 't altijd zo grappig als ze eerst iemand heel opschepperig over zichzelf laten zien praten en even later zie je dan de actie waarin ze helemaal door de mand vallen. Zoals in dit geval dat old-South couple, waar vader 't altijd het beste weet. Hij denkt slimmer te zijn dan de anderen door telefonisch een vlucht te boeken, en blijkt dus dommer te zijn dan de anderen omdat hij de instructies niet gelezen heeft waarin stond dat dat niet mag. Heerlijk! Ik denk dat die twee nog wel ruzie gaan krijgen dit seizoen, ondanks dat zij zegt een volgzaam vrouwtje te zijn.

Overigens, in seizoen 7 vond ik Amber toch wel de ideale partner voor iemand als Rob. Daar is geen ruzie omdat er twee kapiteins op een schip zijn. Amber vindt het best dat Rob de beslissingen neemt en op die manier gaat het altijd goed.
Een van de mooiste scenes was toen Rob aan dat andere stel vroeg of ze ook de eerdere vlucht hadden gekregen, alleen om hen onzeker te maken . Hij was er heilig van overtuigd dat er geen eerdere vlucht was. Dat andere stel klom in de telefoon en jawel: een eerdere vlucht. Het duurde uren voordat Rob erachter was dat die anderen op hen voor lagen. Prachtige TV.

Ik kwam net een UK serie tegen die "Lost" heet, uit 2001, die blijkbaar een voorloper is van The Amazing Race. Ben benieuwd wat dat is.
pi_35699761
Die twee homo's. Godschristus, dit zijn weer twee van die typische Amerikaanse overdeven irritante homo's. Ik ben blij dat ze eruit zijn. De twee oude vrouwen mogen er ook wel uit. Tyler en BJ zijn gave gasten en dat oudere stel is ook wel grappig.

Overigens vind ik dit veeeel leuker dan Family Edition.
pi_35731282
Was weer erge leuke aflevering.
Ben nu al fan van die moeder en dochter
En die 2 oude vrouwen, doen me aan de weavers denken met dat hele god gebeuren
Die nerds zijn ook erg vervelend met de hele tijd maar zoenen.
De hippies zijn dan wel weer erg grappig
Ben weer erg beniew naar de volgende aflevering.
pi_35884553
Wat ben ik blij dat die twee zussen eruit zijn. Sjezis, hoe irritant, dom en vervelend kun je zijn. Verschrikkelijk.

Wel cool dat die twee hippies het goed doen, gave gasten
  vrijdag 10 maart 2006 @ 17:06:56 #95
129707 Daemon19
Hattrick verslaafde..
pi_35915994
Hehe, eindelijk die gillende wijven eruit!

Die hippies zijn idd grappig!
Hattrick: Red Daemons (506731)
"The first rule of business is to protect your investment."
pi_35921286
Idd blij dat die twee vrouwen eruit zijn. Denk dat volgende keer die oudjes of die twee dames weggaan. Als je kijkt naar de andere seizoenen dan zie je toch een vrij vast patroon in hoever bepaalde koppels komen, hier en daar wat uitzonderingen. Denk dat die hippies wel ver komen, samen met die andere twee gasten.
  zaterdag 11 maart 2006 @ 02:22:52 #97
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_35931696
Seizoen 6 ooit helemaal gezien (Met Kris en Jon en die negerts die uiteindelijk wonnen geloof ik) Dus weer tof dit

Hippies, fratboys, Ken en Barbie, Double D's en die negers zijn wel gaaf

Nerds, ouwe lullen, homo's, zussen, moeder dochter (voornamelijk de moeder) zijn irritant

Tandarts en zn getrouwde hulpje ben ik nog niet helemaal over uit

[ Bericht 11% gewijzigd door The_BoezelaaR op 11-03-2006 02:30:03 ]
  zaterdag 11 maart 2006 @ 02:23:25 #98
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_35931701
Glamazons
Nu de oma's en de mama + dochter eruit..
pi_35932282
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 02:22 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Seizoen 6 ooit helemaal gezien (Met Kris en Jon en die negerts die uiteindelijk wonnen geloof ik) Dus weer tof dit

Hippies, fratboys, Ken en Barbie, Double D's en die negers zijn wel gaaf

Nerds, ouwe lullen, homo's, zussen, moeder dochter (voornamelijk de moeder) zijn irritant

Tandarts en zn getrouwde hulpje ben ik nog niet helemaal over uit
Dochter is wel een schatje hoor.
  zaterdag 11 maart 2006 @ 15:18:38 #100
13706 Danzig
Dirty Black Summer
pi_35941079
Moet wel lachen om die twee oudjes: 'show them senior power!"
schorriemorie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: