Dan begin ik daar mee,quote:Op donderdag 15 december 2005 00:55 schreef bob1234 het volgende:
Ook net de finale gekeken, maar dit was wel van de saaiste seizoenen tot nu toe.![]()
![]()
Seizoen 7 daarin tegen was een van de beste kwam voornamelijk door Boston ron en Amber uit survivor![]()
![]()
Dan heb je Jonathan uit seizoen 6 zeker nog nooit gezien. Daar kan echt niemand aan tippen.quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Lake is echt een 1e klas mongool ja...hoe hij tekeer gaat tegen Michelle terwijl zij niets (verkeerd) doet...
Die hebben het allang gedaan bij die eerste pitstopquote:Op woensdag 15 maart 2006 22:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Trouwens:
Denken jullie dat de jongens en de meisjes het gaan doen?
Ik denk van niet
Vergeet 'Shoot' niet..quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:58 schreef Agrippina het volgende:
Het valt me steeds meer op dat die Amerikanen weinig variatie hebben in krachttermen: "Oh my God", en als je gelovig bent "Oh my gosh". Ik kan het ze inmiddels voorzeggen.![]()
Nederland zijn ze al geweest in seizoen 4. Misschien België?quote:Op donderdag 23 maart 2006 21:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
Was eigenlijk wel benieuwd of ze nog naar NL zouden gaan, maar dat zal wel niet.
Idd ja. Toen moesten ze kazen sjouwen in alkmaarquote:Op donderdag 23 maart 2006 23:56 schreef Agrippina het volgende:
[..]
Nederland zijn ze al geweest in seizoen 4. Misschien België?
En vergeet niet het graven naar clues in een meststapel!! Mooie reclame voor Nederland...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:42 schreef trepper het volgende:
Idd ja. Toen moesten ze kazen sjouwen in alkmaar![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.eruit zijn
O+ BlaBlub O+
Kan me echt soms irriteren aan die blinde gasten.. Vind ze heel tof, maar als het gaat om die boxen te vindenquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:54 schreef Agrippina het volgende:
. En die ouwetjes gaan nog lekker mee!
Echt heid of dat ze gewoon volop gay zijnquote:Op zondag 2 april 2006 01:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik betwijfel alleen de echtheid van de Frat Boys
Ja, dat was wel heel mooi.. maar dat TE vaak dat boxie niet zien, word ik echt gek vanquote:Op zondag 2 april 2006 01:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Fran en Barry vind ik nu leuk worden omdat ze zo vet vervelend deden tegen Lake & Michelle
"Sorry could you please step aside?" bij die Lufthansa balie
Zij is nu nog het enige meisje wat nog beetje lekker is.... Verder is het idd zo'n standaard altijd in de middenmoot koppeltjequote:Op zondag 2 april 2006 01:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik vind die Monica en vriendje zo nietszeggend..de andere koppels herinner ik me allemaal..
Monica nietszeggend, en dan andere gasten uitmaken voor homoquote:Op zondag 2 april 2006 01:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik vind die Monica en vriendje zo nietszeggend..de andere koppels herinner ik me allemaal..
quote:Op zondag 2 april 2006 01:42 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Monica nietszeggend, en dan andere gasten uitmaken voor homo
Ik bedoel dat ze totaal niet opvallen i.d. race..quote:Op zondag 2 april 2006 01:42 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Monica nietszeggend, en dan andere gasten uitmaken voor homo
Ik heb em bijna binnen... Dus hij is er wel... ff zoeken en gij zult vindenquote:Op donderdag 6 april 2006 15:10 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ligt het aan mij, of kan ik geen euh .... *kuch informatie kuch* vinden over die van vannacht
Topquote:Op donderdag 6 april 2006 15:11 schreef neggix het volgende:
[..]
Ik heb em bijna binnen... Dus hij is er wel... ff zoeken en gij zult vinden
Beetje standaardaflevering leek het wel, niet veel gebeurd. Top 3 zit wel goed zo jaquote:Op vrijdag 7 april 2006 10:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
Yup.
Wel weer een leuke aflevering. Top 3 mag van mij zo blijven.
Ja was weer lachen!quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik vond t een matige aflevering op L&M na weer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 13 april 2006 18:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wordt alleen maar beter.idd, laatste was nog spannend met de hippies... Was al echt boos aan het worden als hun eruit zouden gaan..... Maar gelukkig.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze ep. was wel rustig... weinig boeiende dingen, gewoon een normale ep
O+ BlaBlub O+
Ja. tot dt moment wel.. maar toen ze verdwaalden was het ff spannend..quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:25 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Al wist je al dat BJ en Tyler zouden winnen, want Lake en zn bitch hadden ook de penalty moeten hebben
Seizoen 5 is een topper, ik heb gisteren het seizoen afgekeken. Erg verschillende teams en leuke bestemmingen.quote:Op woensdag 3 mei 2006 14:28 schreef neggix het volgende:
Ben gister begonnen met seizoen 5Als je het eens heb over boxen missen
Jezus, in 1 ep zo'n 6 paren langs verschillende boxen gelopen
Een van de beste seizoenen. Vooral Colin is topquote:Op vrijdag 5 mei 2006 04:42 schreef Libris het volgende:
[..]
Seizoen 5 is een topper, ik heb gisteren het seizoen afgekeken. Erg verschillende teams en leuke bestemmingen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedankt, CrazyDutchPunk!! Dit lijkt me echt een leuk programma, en ik kan deze zomer wel zoietes gebruiken nu alle series zowat plat liggen. Joepie, dus!!!quote:Op maandag 12 juni 2006 21:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Treasure Hunters
Iets voor jullie? Ik ga iig kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat info over s10..in spoilers nog maar even vanwege het noemen van locaties, teams etc.
Het komt in het nieuwe seizoen op Zondag...
[ Bericht 68% gewijzigd door CrazyDutchPunk op 17-07-2006 21:22:10 ]You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
Joepie!! Die "Treasure hunters" is toch maar een zwak surrogaat, nog minder dan de family edition van The Amazing Race.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
THE AMAZING RACE X returns Sept. 17
Ik vind het wel echt leuk gedaanquote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:55 schreef Agrippina het volgende:
[..]
Joepie!! Die "Treasure hunters" is toch maar een zwak surrogaat, nog minder dan de family edition van The Amazing Race.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |