Dat is dus de nieuwe Sprinter-huisstijl zoals nu ook al toegepast wordt op SGMm. Niks nieuws onder de zon dus.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:57 schreef Carport het volgende:
[..]
Toevallig ben ik deze week door de NS benaderd voor een onderzoek. Hierin stond ook een ontwerp voor nieuwe stoptreinen. Deze zijn donkergrijs/lichtgrijs met wit en de deuren waren geel. Het zag er op zich best modern uit, maar het steekt erg af tegen het geel (en blauw) wat ze nu hebben.
quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:53 schreef Lucske het volgende:
[..]
Dat is dus de nieuwe Sprinter-huisstijl zoals nu ook al toegepast wordt op SGMm. Niks nieuws onder de zon dus.
Argh, wordt dat het? Met jacobs-draaistellen?!quote:Op donderdag 12 mei 2005 20:00 schreef Carport het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dit ziet er wel iets anders uit dan de huidige SGMm's, maar het principe is inderdaad hetzelfde. De NS wil graag metro-achtige stoptreinen, waar de reizigers snel in- en uit kunnen stappen.
Aangezien Duvel niet de huidige SGMm bedoelde, was het wellicht dit wat bedoeld werd.
Ach, de hypermoderne en ongelofelijk comfortabele( ) Thalys en Lint hebben ze ookquote:Op donderdag 12 mei 2005 20:10 schreef Duvel het volgende:
[..]
Argh, wordt dat het? Met jacobs-draaistellen?!
* Duvel krijgt Mat '46 flashbacks...
Ik heb het dan ook nooit over definitief nieuw stoptreinmaterieel gehad. Die afbeelding van mij ging over een ontwerp. Discussiëren over mogelijke uitkomsten lijkt me geen probleem? Dat de NS graag metro-achtige treinstellen wil, is algemeen bekend, dacht ik zo.quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:09 schreef Lucske het volgende:
Er is überhaupt nog geen beslissing genomen wat besteld wordt, heren hierboven.
De ICE (3M) is daarentegen wel comfortabel, heb ik gisteren mogen ervaren.quote:Op donderdag 12 mei 2005 20:40 schreef MREn het volgende:
[..]
Ach, de hypermoderne en ongelofelijk comfortabele( ) Thalys en Lint hebben ze ook
Ik dacht zo dat het wel duidelijk was dat ik doelde op de twee heren die voor mij antwoorden.quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:12 schreef Carport het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook nooit over definitief nieuw stoptreinmaterieel gehad. Die afbeelding van mij ging over een ontwerp. Discussiëren over mogelijke uitkomsten lijkt me geen probleem? Dat de NS graag metro-achtige treinstellen wil, is algemeen bekend, dacht ik zo.
Dat is me volkomen duidelijk hoor. Ik ben alleen geen voorstander van dubbele bakopleggingen, zie Talent en zo. Ik ga ervan uit dat ze hier geen Thalys-achtige constructie toepassen (die dingen hoeven immers geen 300km/u te rijden).quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:09 schreef Lucske het volgende:
Er is überhaupt nog geen beslissing genomen wat besteld wordt, heren hierboven.
Daarvoor rijdt ie dan toch echt de verkeerde kant opquote:Op vrijdag 13 mei 2005 20:27 schreef ImPrEzA het volgende:
Met bestemming Groningen op de displays
vooral rond berlijn, schijnen vreselijke dingen te zijn qua rijgeluid en dergelijke...quote:Op zaterdag 14 mei 2005 13:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Nou ja, het valt mij mee. Er komen toiletten in, en e krijgen neit die afgrijselijke Arriva kleuren, maar beschaafd rood.
Waar rijdt dit type trein nu al rond?
Nee, dat zijn Talents, die zijn nog wel fijn.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 16:14 schreef Alexxxxx het volgende:
Maar dit zijn dus niet de treintjes die ik in Enschede heb gezien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |