abonnement Unibet Coolblue
pi_24908868
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 19:57 schreef sleepflower het volgende:

[..]

Ik heb dat ook. Het werkt tot nu toe best redelijk.
Ik heb ook fluoxetine, gaat wel aardig.
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_24908970
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 21:29 schreef knokkels het volgende:

[..]

www.remeron.nl

Maak een afspraak asap!! met je psych ... zég dat het niet lekker gaat met de citaloptam..
dat je iets anders wil hebben.... Het gaat om jou!
email in profiel als je wil.....

succes
*edit*
Hou er rekening mee dat er 24 uur nodig is om de citalopram uit je systeem te halen...
daarna kan je gewoon met whatever AD weer verder gaan

* knokkels wenst je succes
Ik ben er al 2 maanden mee gestopt, dus dan zal er een nieuwe gewenningsperiode nodig zijn.
Maar bedankt. Ik ga het maandag even voorleggen.
pi_24912030
Ik gebruik nu al een paar maanden Citalopram om van mijn paniekaanvallen af te komen, en sinds ik het gebruik heb ik geen paniekaanval meer gehad. Ik heb het ook nog niet echt uitgedaagd, maar laatst ben ik weer eens een stukje met de trein gegaan en dat ging gelukkig goed dus ik heb goede hoop voor de toekomst. Ik heb gelukkig weinig last van bijwerkingen. Ben wel wat versuft, maar er valt mee te leven als ik genoeg slaap. Veel sterkte aan alle mensen hier!
pi_24916659
Ik gebruik nu al weer een tijdje paroxetine & remeron.
Dat stonede gevoel heb ik ook heel vaak.Dat ik iets doe,zonder erbij na te denken,en het de volgende dag pas tot me doordringt
En ik heb heeeeeeeeeeel veel eetlust
pi_24916839
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 09:30 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Ik gebruik nu al weer een tijdje paroxetine & remeron.
Dat stonede gevoel heb ik ook heel vaak.Dat ik iets doe,zonder erbij na te denken,en het de volgende dag pas tot me doordringt
En ik heb heeeeeeeeeeel veel eetlust
Ik ook ja (Gebruik ook paroxetine)
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
  vrijdag 4 februari 2005 @ 10:18:57 #156
38344 knokkels
Radio49 voor je kanus! O+
pi_24917382
Ja die eetlust kwam zeg maar weer goed opzetten toen ik aan de remeron zat, 3 borden vol was meer regel dan uitzondering
niet dat ik het erg vond, kon er wel wat bijhebben zeg maar
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
  vrijdag 4 februari 2005 @ 11:51:24 #157
113797 freggeltje
liefde is raar
pi_24919017
Allemaal sterkte... Een hard onder de riem, for what it's worth.

Misschien ben ik over een tijdje deelgenoot, ga ik ook aan de AD.. Ik heb hier nu al wat aan, waarvoor bedankt..
Eerst afwachten wat het Altrecht voor me in petto heeft..
Echt vindt men eng. Echt doet pijn. Echt geeft liefde.
Ik hou van echt.
  vrijdag 4 februari 2005 @ 13:56:02 #158
38344 knokkels
Radio49 voor je kanus! O+
pi_24920709
Tip vantevoren,
Voelt de AD niet goed, ga dan niet zelf klooien, maar maak het kenbaar. Geef ook aan waar je grenzen liggen.. Jij bent degene die bepaalt wat goed voelt, wat niet goed voelt...
en daarnaast goede begeleiding, psychiater heeft de voorkeur boven huisarts
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
  vrijdag 4 februari 2005 @ 14:39:37 #159
113797 freggeltje
liefde is raar
pi_24921474
Mocht je mij bedoelen, I know.. Maar thnx. Bij het Altrecht zal het een psycholoog of een psychiater worden waarschijnlijk, en ze hebben daar alle disiplines in huis. (Het is het oude RIAGG)

En ik ben veel te bang voor AD om te gaan expirimenteren.. Ik ben een beetje controlfreak naar mezelf toe, en met AD zal ik dat los moeten laten. Als ik de werking iig goed heb begrepen..
Echt vindt men eng. Echt doet pijn. Echt geeft liefde.
Ik hou van echt.
pi_24922281
Eigenlijk is het best wel troep.
Maar wel een praktische noodoplossing.
pi_24973441
Hoi,

Ik slik sinds kort Imipramine (schijnt een krachtige anti depressiva te zijn) is iemand hier bekend mee? Imipramine is een middel dat wordt gebruikt voor de behandeling van zware depressies

http://www.achmeahealth.nl/mednet/mednet.php?type=showmed&id=225

richard
pi_25114661
Hiephoi, mijn psych wil me weer aan het spul helpen..

Nu krijg ik dus opnieuw een overleg met mijn huisarts wat de mogelijkheden zijn.
pi_25179274
hallo hallo,

Na bijna een jaar sertraline ben ik nu bezig met afbouwen..
Ja, eigenlijk ben ik er wel heel blij mee, het idee dat ik straks zonder kan.. Maar het is niet zo fijn..

Hoe gaat dat gemiddeld in z'n werk?
Ik ben sinds dinsdag van 1,5 naar 1 tablet van 50 mg gegaan. En nu? Pas als het goed gaat weer verder of bijvoorbeeld elke 14 dagen iets eraf?

  maandag 21 februari 2005 @ 22:49:55 #164
38344 knokkels
Radio49 voor je kanus! O+
pi_25196775
Hey Grassie
Wat ik en mn psych in overleg hebben gedaan:
Ik kwam binnen: Hee roland, je ziet er goed uit. Zullen we het hebben over afbouwen (week daarvoor al voorzichtig op dat onderwerp aangestuurd..)
Maar goed.. Hij gaf me dus alvast een recept voor Remeron 15 mg.. die ik eigenlijk meteen mocht ophalen van hem. Heb er zelf voor gekozen om eerst de rest van mijn Remeron 30 mg op te maken, zekerheid voor mezelf.. Die pilletjes (15 MG) waren de helft kleiner.. merkte wel dat ik de goede beslissing had genomen, maar was vreemd aangezien ze 2x zo snel weg waren..
uiteindelijk was die kuur ook afgelopen.. kuur van 30 mg duurde nog 2 weken geloof ik .. kuur van 15 nog 2 weken.. zoiets was het.. misschien iets meer..

Uiteindelijk was de laatste kuur van 15 mg ook af.. Het enige wat ik merkte, was dat mijn ritueel van slapen gaan:
Douchen
Uitkleden voor bed
Boek pakken
Pilletje
Radio aanzetten
Boek lezen

verstoord was.. 2 dagen heb ik wel een beetje vreemd gevoel gehad van hee ik mis dat ene stukje van die pil slikken.. Maar ik miste niet de pil zelf. Alleen die handeling.. Daarna was het over.. en was ik 'clean'

Blijf goed op de signalen die je lichaam geeft letten.. Als er iets niet lekker voelt, dan moet je misschien even bellen naar je psych... Maar als je voelt dat het lekker gaat... Go for it
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
pi_25202016
* Wolkje zit nog steeds op 15 mg Remeron
Ik ben aan het overwegen om bij mijn volgende afspraak met mn psieg helemaal te stoppen

Yeah
  dinsdag 22 februari 2005 @ 14:09:53 #166
38344 knokkels
Radio49 voor je kanus! O+
pi_25204460
quote:
Op dinsdag 22 februari 2005 10:29 schreef Wolkje het volgende:
* Wolkje zit nog steeds op 15 mg Remeron
Ik ben aan het overwegen om bij mijn volgende afspraak met mn psieg helemaal te stoppen

Yeah
woei
Blij gevoel voor wolkje heeft!!
[psych modus]
hoe voelt u zich nu?
[/psych modus]
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
pi_25205190
quote:
Op dinsdag 22 februari 2005 14:09 schreef knokkels het volgende:
hoe voelt u zich nu?
Sterk genoeg om te stoppen met mijn medicatie
Niet geheel stabiel, maar stabiel en sterk genoeg.
pi_25210265
Klinkt goed wolkje!!!
Succes ermee!
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_25216996
He allen,

Knokkie, dankje voor je info! Ik heb eigenlijk niets afgesproken met mijn dokter, dus ik weet ook niet of het de bedoeling is dat we nog een afspraak maken of dat het gewoon vanzelf gaat.. Nouja, ik let wel op.

Het gaat in ieder geval wel goed. Ja.. wel goed klinkt niet over enthousiast, ik weet het.
Maar ik voel me (uiteraard) nu wel ff iets minder.. Meer down en zin om in bed te liggen..
Sneller geïrriteerd en ja, gewoon wat je bent als je depri bent.

Maar ik neem aan dat dat er gewoon bij hoort.
Ik trek het nog wel, ik doe gewoon leuke dingen en blijf dat doen, dan komt het vast goed.

Maar efkes afwachten hoe lang ik nu op deze dosis blijf..
pi_25817222
Zo, ik zal de boel hier wel eens even leven inblazen waar is iedereen toch?

Zoals jullie misschien hebben gelezen ben ik bezig met afbouwen. Eerst ging dat heel erg goed enzo. Voelde me kiplekker en vrolijk.
Maar.. twee weekjes geleden ofzo ging het opeens minder. Voelde me echt depri.
En dat is niet echt meer weggegaan. Het is niet dat het constant om me heen hangt, maar het komt wel constant weer terug.

Niet zo lekker dus.

Morgen dus maar even bellen voor een afspraak met mijn psycholoog. En wat ik met mijn docter moet doen die over de medicijnen gaat.. geen idee. Wéér een consult kost wéér geld..

Maar goed, mijn vraag dus. Zou het van de medicijnen komen?
Is het vaker zo dat het eerst wel goed gaat en na een paar weken ineens minder?
Ik dacht dat ik me juist direct na het beginnen van afbouwen me klote zou voelen...
pi_25817336
Misschien wat minder afbouwen(misschien gaat het te snel?)
Ik zou toch maar even naar je psych gaan,ondanks dat het geld kost
pi_25817662
Ik ben nu eindelijk ook weer eens wat gaan minderen. Heb al een hele tijd (3 jaar bijna) geen psycholoog meer, maar wel al die tijd seroxat (sinds kort de goedkope variant paroxetine, zelfde bestanddelen)

Ik heb vanavond in plaats van 20 mg 15 mg (beetje gepruts met klein maken, maar och..) genomen.
Ik zit nog te twijfelen om een belletje naar mijn huisarts te plegen daaromtrent, de goede man heeft zeker niet meer verstand (ik durf wel te zeggen minder) van seroxat dan ik.

We zien wel waar het schip strandt!, alle AD-slikkers veel sterkte!
pi_25817778
Ik slik nu sinds december 2003 fluoxetine (prozac) en het gaat eigenlijk prima. Laatst met de dokter ook maar eens over afbouwen gehad. Hij stelde voor om nog 3 maanden door te gaan en dan langzaam af te gaan bouwen.

Hij waarschuwde wel dat als ik een (zware) terugval zou krijgen dat ik er maar op moest rekenen dat ik het spul jarenlang moet blijven slikken.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_25817870
Ik ben geswitched van medicijnen.

Eerst had ik paroxetine,i.c.m. Remeron.
Had echt zooooooo'n afwezig(stoned)gevoel,en had de laatste tijd ook het idee dat het niet meer werkte.Gestopt dus,zonder overleg Nou,dat ging helemaal mis!!!Heb echt iedereen die ik zag,mee ruzie lopen maken,wat soms ook wel uit de hand liep.En was zo depri als wat En ook nog eens hartstikke duizelig Nou heb ik al een paar dagen Efexor.Jah zegt meneer de psych dat is wat sterker(jah logisch van 10 mg naar 37.5 )Het gaat wat beter,nog niet helemaal stabiel Maar jah,ik heb geduld
pi_25818845
quote:
Op maandag 28 maart 2005 22:47 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Ik ben geswitched van medicijnen.

Eerst had ik paroxetine,i.c.m. Remeron.
Had echt zooooooo'n afwezig(stoned)gevoel,en had de laatste tijd ook het idee dat het niet meer werkte.Gestopt dus,zonder overleg Nou,dat ging helemaal mis!!!Heb echt iedereen die ik zag,mee ruzie lopen maken,wat soms ook wel uit de hand liep.En was zo depri als wat En ook nog eens hartstikke duizelig Nou heb ik al een paar dagen Efexor.Jah zegt meneer de psych dat is wat sterker(jah logisch van 10 mg naar 37.5 )Het gaat wat beter,nog niet helemaal stabiel Maar jah,ik heb geduld
Oops

Ik heb nog steeds Citalopram, Trazolan en Seroquel.
Ik ben zelf de Citalopram gaan verlagen van 1,5 tablet naar 1 tablet, dit is goed gegaan, de Trazolan heb ik ook verlaagd van 1,5 naar 1. (ik weet niet precies de miligrams nu maar daar moet ik voor naar boven lopen waar ik geen zin in heb nu) maar het komt er op neer dat ik iets geminderd ben zonder problemen.

Nu zit ik nog met de 300 mg Seroquel wat naar mijn mening wat veel is. In overleg met psychiater ben ik overgestapt naar 250 maar eigenwijs als ik ben wil ik snel naar 200. Dus dit ga ik in de loop van volgende week proberen.
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')