nerd-cola...quote:Op zaterdag 4 september 2004 11:20 schreef lj_lightning het volgende:
jolt![]()
Alle cola heeft kunstmatig caffeïne toegevoegd. Dat komt omdat die rotzakken de cocaïne er uit halen.quote:Op zaterdag 4 september 2004 11:22 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
nerd-cola...
Zeg maar "breezah" voor nerds. Cola met kunstmatig verhoogd caffeïne-gehalte.
naja... bij Jolt hebben ze er nog een tikkie meer in gedonderd dan de mensen van pepsi.quote:Op zaterdag 4 september 2004 11:26 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Alle cola heeft kunstmatig caffeïne toegevoegd. Dat komt omdat die rotzakken de cocaïne er uit halen.
inkoop acties mogen niet meer op Tweakersquote:Op zaterdag 4 september 2004 11:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Hebben ze bij Tweakers.net niet een doorlopende inkoopactie voor die troep?
O okee, dat wist ik nietquote:Op zaterdag 4 september 2004 11:35 schreef lj_lightning het volgende:
inkoop acties mogen niet meer op Tweakers![]()
![]()
Er is toch ook zo'n site www.inkoopacties.net ofzo staat et daar niet daar hebben ze ook allemaal van die actie's met pc rommel.quote:Op zaterdag 4 september 2004 11:35 schreef lj_lightning het volgende:
[..]
inkoop acties mogen niet meer op Tweakers![]()
![]()
De C1000 hier in Alkmaar (Daalmeer) had 3 4 jaar geleden Jolt (er zijn meer foto'squote:Op zaterdag 4 september 2004 11:12 schreef Het_Biertje het volgende:
niet bij de c1000![]()
ik ook nietquote:Op zaterdag 4 september 2004 11:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
O okee, dat wist ik niet
maar wel lekkerquote:Op zaterdag 4 september 2004 20:04 schreef nozem het volgende:
Je kunt natuurlijk ook gewoon een bak ubersterke koffie zetten, dat Jolt spul is ook nog eens belachelijk duur..
Smaakt het niet gewoon naar cola? En zou het door het hoge cafeine-gehalte gevaarlijk zijn om met Whisky te mixen?quote:Op zaterdag 4 september 2004 23:11 schreef Radjesh het volgende:
[..]
maar wel lekker![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |